Материалдар / 8-сынып. Сайыс сабақ
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

8-сынып. Сайыс сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Әр бір сайыс бәсекелестіктен тұрады, ал бәсекелестік бар жерде даму жоғарылайды. Сайыс сабақтың мақсаты оқушылардың тапқырлығын, біліктілігін, логикасын және этнопедагогикаэлементтерін жетілдіруОқушылардың тапқырлығын, біліктілігін, логикасын және этнопедагогикаэлементтерін жетілдіру. Оқушылардың жылдамдылығын, шеберлігін және біліктілігін дамыту. Ұйымшылдыққа , топпен жұмыс жасауға, көшбасшылыққа тәрбиелеу. Иә-жоқ ойыны арқылы жылдамдықпен санасса, сөз жұмбақ арқылы зейінін тексере отырып, есте сақтау қабылетін көрсете алады.
Авторы:
21 Желтоқсан 2017
874
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
‘‘МАТЕМАТИКАЛЫҚ САЙЫС ’’ Пән мұғалімі:Турсынбаева Ү.Т.

1 слайд
‘‘МАТЕМАТИКАЛЫҚ САЙЫС ’’ Пән мұғалімі:Турсынбаева Ү.Т.

1 слайд

‘‘МАТЕМАТИКАЛЫҚ САЙЫС ’’ Пән мұғалімі:Турсынбаева Ү.Т.

I.Сабақтың мақсаты: Білімділік : Оқушылардың тапқырлығын, біліктілігін, логикасын және этнопедагогикаэлементтерін жетіл

2 слайд
I.Сабақтың мақсаты: Білімділік : Оқушылардың тапқырлығын, біліктілігін, логикасын және этнопедагогикаэлементтерін жетілдіру; Дамытушылық : Оқушылардың жылдамдылығын, шеберлігін және біліктілігін дамыту; Тәрбиелік : Ұйымшылдыққа , топпен жұмыс жасауға, көшбасшылыққа тәрбиелеу.

2 слайд

I.Сабақтың мақсаты: Білімділік : Оқушылардың тапқырлығын, біліктілігін, логикасын және этнопедагогикаэлементтерін жетілдіру; Дамытушылық : Оқушылардың жылдамдылығын, шеберлігін және біліктілігін дамыту; Тәрбиелік : Ұйымшылдыққа , топпен жұмыс жасауға, көшбасшылыққа тәрбиелеу.

II.Сайыс шарттары: 1.Топтың аты, ұраны және төс белгісін бағалау. 2.Үй тапсырмасы(фигура жасау). 3.“Иә-жоқ” сайысы. 4.Кім

3 слайд
II.Сайыс шарттары: 1.Топтың аты, ұраны және төс белгісін бағалау. 2.Үй тапсырмасы(фигура жасау). 3.“Иә-жоқ” сайысы. 4.Кім жылдам? (есептер шығару). 5.Мақал-мәтел сайысы. 6.Логикалық есептер. 7.Ребус шешу. 8.Кроссворд шешу. 9.Математикалық терминдер. 10.Топбасшылар сайысы. 11.Дискрипті бағалау.

3 слайд

II.Сайыс шарттары: 1.Топтың аты, ұраны және төс белгісін бағалау. 2.Үй тапсырмасы(фигура жасау). 3.“Иә-жоқ” сайысы. 4.Кім жылдам? (есептер шығару). 5.Мақал-мәтел сайысы. 6.Логикалық есептер. 7.Ребус шешу. 8.Кроссворд шешу. 9.Математикалық терминдер. 10.Топбасшылар сайысы. 11.Дискрипті бағалау.

III. ❸“Иә-жоқ” шартының сұрақтары ❸-топ 1.512 саны 2 ге бөліне ме?(иә) 2.Үшбұрыштың қабырғалары әртүрлі болуы мүмкін бе?

4 слайд
III. ❸“Иә-жоқ” шартының сұрақтары ❸-топ 1.512 саны 2 ге бөліне ме?(иә) 2.Үшбұрыштың қабырғалары әртүрлі болуы мүмкін бе?(иә) 3.Үшбұрыштың барлық бұрышттары тең бола ма?(иә) 4.Қарам-қарсы сандардың көбейтіндісі оң да,терісте те болуы мүмкін бе?(жоқ) 5.Периодты бөлшекті иррациянал сан деп айтуға бола ма?(жоқ) 6.Тіктөртбұрыштың барлық қабырғасы тең бола ма?(жоқ) 7.Квадраттың барлық тең бе?(иә) 8.Параллелдік белгісі мен теңдік белгісі бірдей ме? (жоқ) 9.Пифагор Орта Азияда туылған ба? (жоқ) 10.Алгкбраның отаны Мысырдама? (жоқ) ❶-топ 1.251 саны 2 ге бөліне ме?(жоқ) 2.Үшбұрыштың екі қабырғасы тең болуі мүмкін бе?(иә) 3.Үшбұрыштың екі бұрышы тік бола ма?(жоқ) 4.Қарама-қарсы сандардың қосындысы оң сан бола ма? (жоқ) 5.Периодты оңдық бөлшектер әртүрлі цифрлардан құрала ма? (жоқ) 6.Квадраттың барлық бұрыштары тең бола ма?(иә) 7.Ox-өсін ордината деп айттуымыз дұрыс па?(жоқ) 8.Симметриялы фигуралар тең бола ма?(иә) 9.Кез-келген функцияның графикпен берілуі мүмкін бе? (иә) 10.Квадрат түбірден оң сан ғана шығады ма?(иә) ❷-топ 1.125 саны 2 ге бөліне ме?(жоқ) 2.Үшбұрыштың барлық қабырғалары тең болуы мүмкін бе?(иә) 3.Ұшбұрыштың бір бұрышы тік бола ма?(иә) 4.Қарам-қарсы сандардың көбейтіндісі тең бола ма?(иә) 5.Иррационал сан периодты ондық бөлшек бола ма?(жоқ) 6.Квадрвт пен тіктөртбұрыштың қабырғалары бірдей бола ма? (жоқ) 7.Oу-өсін абсцисса деп айттуымыз дұрыс па?(жоқ) 8.∏-дің мәні 3,14ке тең деген дұрыс па?(иә) 9.Ромбының диагоналы тең бола ма?(жоқ) 10.Теріс саннан квадрат түбір шыға ма?(жоқ)

4 слайд

III. ❸“Иә-жоқ” шартының сұрақтары ❸-топ 1.512 саны 2 ге бөліне ме?(иә) 2.Үшбұрыштың қабырғалары әртүрлі болуы мүмкін бе?(иә) 3.Үшбұрыштың барлық бұрышттары тең бола ма?(иә) 4.Қарам-қарсы сандардың көбейтіндісі оң да,терісте те болуы мүмкін бе?(жоқ) 5.Периодты бөлшекті иррациянал сан деп айтуға бола ма?(жоқ) 6.Тіктөртбұрыштың барлық қабырғасы тең бола ма?(жоқ) 7.Квадраттың барлық тең бе?(иә) 8.Параллелдік белгісі мен теңдік белгісі бірдей ме? (жоқ) 9.Пифагор Орта Азияда туылған ба? (жоқ) 10.Алгкбраның отаны Мысырдама? (жоқ) ❶-топ 1.251 саны 2 ге бөліне ме?(жоқ) 2.Үшбұрыштың екі қабырғасы тең болуі мүмкін бе?(иә) 3.Үшбұрыштың екі бұрышы тік бола ма?(жоқ) 4.Қарама-қарсы сандардың қосындысы оң сан бола ма? (жоқ) 5.Периодты оңдық бөлшектер әртүрлі цифрлардан құрала ма? (жоқ) 6.Квадраттың барлық бұрыштары тең бола ма?(иә) 7.Ox-өсін ордината деп айттуымыз дұрыс па?(жоқ) 8.Симметриялы фигуралар тең бола ма?(иә) 9.Кез-келген функцияның графикпен берілуі мүмкін бе? (иә) 10.Квадрат түбірден оң сан ғана шығады ма?(иә) ❷-топ 1.125 саны 2 ге бөліне ме?(жоқ) 2.Үшбұрыштың барлық қабырғалары тең болуы мүмкін бе?(иә) 3.Ұшбұрыштың бір бұрышы тік бола ма?(иә) 4.Қарам-қарсы сандардың көбейтіндісі тең бола ма?(иә) 5.Иррационал сан периодты ондық бөлшек бола ма?(жоқ) 6.Квадрвт пен тіктөртбұрыштың қабырғалары бірдей бола ма? (жоқ) 7.Oу-өсін абсцисса деп айттуымыз дұрыс па?(жоқ) 8.∏-дің мәні 3,14ке тең деген дұрыс па?(иә) 9.Ромбының диагоналы тең бола ма?(жоқ) 10.Теріс саннан квадрат түбір шыға ма?(жоқ)

IV.❹Кім жылдам? Шартының есептері:

5 слайд
IV.❹Кім жылдам? Шартының есептері:

5 слайд

IV.❹Кім жылдам? Шартының есептері:

V. ❻Логикалық есептер. А) Егер квадраттың төрттен бір бөлігін алып, қайталап төрт бөлікке бөлсек, барлығы неше квадрат

6 слайд
V. ❻Логикалық есептер. А) Егер квадраттың төрттен бір бөлігін алып, қайталап төрт бөлікке бөлсек, барлығы неше квадрат болады? Ә) Тәтті нан, яғни тортты қалай үш рет теңдей етіп,сегіз бөлікке бөлуге болады?

6 слайд

V. ❻Логикалық есептер. А) Егер квадраттың төрттен бір бөлігін алып, қайталап төрт бөлікке бөлсек, барлығы неше квадрат болады? Ә) Тәтті нан, яғни тортты қалай үш рет теңдей етіп,сегіз бөлікке бөлуге болады?

VI.❼Ребус шешу:

7 слайд
VI.❼Ребус шешу:

7 слайд

VI.❼Ребус шешу:

VII.❽Кроссворд шешу: 1.Оу осі қалай аталады? 2.Барлық қабырғалары тең болған параллелограмм. 3.a²+b²=c² қай ғалымның тео

8 слайд
VII.❽Кроссворд шешу: 1.Оу осі қалай аталады? 2.Барлық қабырғалары тең болған параллелограмм. 3.a²+b²=c² қай ғалымның теоремасы? 4.3600 санының квадрат түбірі. 5.Теңдік белгісі бар өрнек қалай аталады? 6.Q қандай сандар жиыны? 7.Қарсы жатқан қабырғаны тең бөлетін кесінді. 8.y=f(x), y-қалай аталады? 9.Тігінен: екі қабырғасы параллель,қалған екі қабырғасы параллель емес төртбұрыш.

8 слайд

VII.❽Кроссворд шешу: 1.Оу осі қалай аталады? 2.Барлық қабырғалары тең болған параллелограмм. 3.a²+b²=c² қай ғалымның теоремасы? 4.3600 санының квадрат түбірі. 5.Теңдік белгісі бар өрнек қалай аталады? 6.Q қандай сандар жиыны? 7.Қарсы жатқан қабырғаны тең бөлетін кесінді. 8.y=f(x), y-қалай аталады? 9.Тігінен: екі қабырғасы параллель,қалған екі қабырғасы параллель емес төртбұрыш.

VIII.❿Топбасшылар сайысы 1.Иррационал сан деген не? 2.Квадраттың аудана қалай табылады? 3.Екі теріс саның көбитіндісі қанд

9 слайд
VIII.❿Топбасшылар сайысы 1.Иррационал сан деген не? 2.Квадраттың аудана қалай табылады? 3.Екі теріс саның көбитіндісі қандай сан болады? 4.Тіктөртбұрыштың периметрі қалай табылады? 5.у=kx функциясының графигі қандай сызық болады? 6.Екі айнымалысы бар сызықтық теідеулер жүесінің жауабы қалай жазылады? 7.√121-ден неше шығады? 8.Толымсыз квадрат теңдеудің неше түрі бар? 9.Аксиома деген не? 10.Сыбайлас бұрыштардың қосындысы нешегетең? 11.Пифагор теоремасын айтыңдар. 12.Келтірілген квадрат тендеудің формуласы қандай? 13.Параллель деген не? 14.Биссектрисаның қызметі қандай? 15.1 ді 3 ке бөлгенде қандай сан шығады?

9 слайд

VIII.❿Топбасшылар сайысы 1.Иррационал сан деген не? 2.Квадраттың аудана қалай табылады? 3.Екі теріс саның көбитіндісі қандай сан болады? 4.Тіктөртбұрыштың периметрі қалай табылады? 5.у=kx функциясының графигі қандай сызық болады? 6.Екі айнымалысы бар сызықтық теідеулер жүесінің жауабы қалай жазылады? 7.√121-ден неше шығады? 8.Толымсыз квадрат теңдеудің неше түрі бар? 9.Аксиома деген не? 10.Сыбайлас бұрыштардың қосындысы нешегетең? 11.Пифагор теоремасын айтыңдар. 12.Келтірілген квадрат тендеудің формуласы қандай? 13.Параллель деген не? 14.Биссектрисаның қызметі қандай? 15.1 ді 3 ке бөлгенде қандай сан шығады?

Министірлікпен келісілген курстар тізімі