1 слайд
Қысқа мерзімді жоспардың тарауы:
9.3А Үшбұрыштарды шешу
Күні: 21.06.2019ж.
Сыныбы: 9 Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы,
Теңге ауылы №11 орта мектебі
Пән мұғалімі: Аширова Гулдана Саттыбековна
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
Тригонометрияны үшбұрыш аудандарының
формулаларын қорытып шығаруда және есептер
шығаруда қолдану
2 слайд
Бағалау критерийлері
1. Шенберге іштей және
сырттай сызылған
үшбұрыштардың
аудандарын пайдаланып
шеңбердің радиусын табу
формулаларын
тұжырымдай біледі.
2. Шенберге іштей және
сырттай сызылған
үшбұрыштардың
аудандарын пайдаланып
шеңбердің радиусын табу
формулаларын есептер
шығару барысында
қолдана алады.Оқу мақсаты Сабақ мақсаттары:
9.1.3.9 ШЕҢБЕРГЕ
ІШТЕЙ ЖӘНЕ
СЫРТТАЙ
СЫЗЫЛҒАН
ҮШБҰРЫШТАРДЫ
Ң АУДАНДАРЫН
ПАЙДАЛАНЫП
ШЕҢБЕРДІҢ
РАДИУСЫН ТАБУ
ФОРМУЛАЛАРЫН
БІЛУ ЖӘНЕ
ҚОЛДАНУ 1. Шенберге іштей және
сырттай сызылған
үшбұрыштардың
аудандарын пайдаланып
шеңбердің радиусын
табу формулаларын
тұжырымдай білу.
2 . Шенберге іштей және
сырттай сызылған
үшбұрыштардың
аудандарын пайдаланып
шеңбердің радиусын
табу формулаларын
есептер шығару
барысында қолдана алу.
3 слайд
Тілдік мақсат: Оқушылар сабаққа қатысты сөздер мен сөз
тіркестерін айта алады. Мұғаліммен немесе жұпта
формуланы түсінгенін тексеру үшін ауызша сұрақтар
құрастыра алады.
Құндылықтарды
дарыту « Жалпыға бірдей еңбек қоғамы »
бір-бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін тыңдау;
жұпта және топта бірлесіп жұмыс жасау
барысында ынтымақтастық орнату.
Бастапқы білім Үшбұрыштың ауданы ұғымымен оның
қасиеттерін біледі; үшбұрыштар аудандарының
формулаларын қорытып шығарады және оларды
қолданады; барлық үшбұрыш түрлерінің
аудандарын біледі оқушылар кез келген үшбұрыш
түріне сырттай және іштей сызылған
шеңберлердің радиустарының формулаларын
қорытып шығара алады; есептер шығаруда
формулаларды қолдана біледі
4 слайд
* Сабақ басы
Ұйымдастыру
кезеңі
Топқа бөлу
Үй тапсырмасын
тексеру
Жұптас тексер әдісі
5 слайд
Белсенді оқу Тапсырма: Жаңа сабақ мақсатына сәйкес
«Ойлан-бірік-бөліс» әдісі бойынша әрбір
топтарға есеп беремін. Тақтаға күннің
жады мен жаңа тақырып жазылады.
Оқушылар дәптерлерін ашып,
оқулықтағы тапсырмаларды орындайды.
Оқулықпен жұмыс. №43, 44 есеп
6 слайд
Саралау тапсырмасы
« Ойланайық, кім ойшыл » әдісі
№ 4. Егер дұрыс үшбұрышқа іштей
сызылған шеңбер радиусы
5см тең болса, онда үшбұрыш
ауданын табыңдар.
7 слайд
Кері байланыс
Рефлексия
Аты-жөні Үй
тапсырмасы 1
тап
сырма 2
тап
сырма 3
тап
сырма
Үй тапсырмасы:Оқушыларға әртүрлі
үшбұрыш түрлеріне сырттай және
іштей сызылған шеңберлердің
радиустарын табуға есептер беру. Бағалау парағы
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз