« Оқу үдерісіндегі білім мен тәрбиенің сабақтастығы »


1 слайд
«Ж.Нұрлыбаев атындағы №49 жалпы орта мектебі» кмм
2022-2023 оқу жылы«Оқу үдерісіндегі білім мен
тәрбиенің сабақтастығы»
1 слайд
«Ж.Нұрлыбаев атындағы №49 жалпы орта мектебі» кмм 2022-2023 оқу жылы«Оқу үдерісіндегі білім мен тәрбиенің сабақтастығы»

2 слайд
Мақсаты:
Жаңартылған білім беру мазмұны
негізінде педагогиканың нәтижеге
бағытталған білім беру үдерісін дамыту.
Мұғалімнің эмоциялық көңіл-күйлеріне
әсер ету, бірігіп жұмыс істеу арқылы,
ұстаздардың өз кәсібіне деген ынтасын
арттыру.
2 слайд
Мақсаты: Жаңартылған білім беру мазмұны негізінде педагогиканың нәтижеге бағытталған білім беру үдерісін дамыту. Мұғалімнің эмоциялық көңіл-күйлеріне әсер ету, бірігіп жұмыс істеу арқылы, ұстаздардың өз кәсібіне деген ынтасын арттыру.

3 слайд
Бағдарлама бойынша құжаттарды ерекшелігі
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша
оқу бағдарламасы – міндетті.
Ұзақ мерзімді жоспар – міндетті
(күнтізбелік-тақырыптық жоспарға негіз
болады.)
Орта мерзімді жоспар – ұсыныс
(рекомендация).
Қысқа мерзімді жоспар – күнделікті сабақ
жоспары. Сабақ мақсаты бағдарламада
көрсетілген оқу мақсаттарынан алынады .
3 слайд
Бағдарлама бойынша құжаттарды ерекшелігі «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні бойынша оқу бағдарламасы – міндетті. Ұзақ мерзімді жоспар – міндетті (күнтізбелік-тақырыптық жоспарға негіз болады.) Орта мерзімді жоспар – ұсыныс (рекомендация). Қысқа мерзімді жоспар – күнделікті сабақ жоспары. Сабақ мақсаты бағдарламада көрсетілген оқу мақсаттарынан алынады .

4 слайд
ЖАҢАРТЫЛҒАН ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНДА
ҚОЛДАНЫЛАТЫН ТҮЙІНДІ ҚҰЖАТТАР МЕН ТЕРМИНДЕР
Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті
стандарты
Оқу бағдарламасы
Оқу жоспары
Негізгі орта және жалпы орта білім беретін мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау
бойынша нұсқаулық
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
4 слайд
ЖАҢАРТЫЛҒАН ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ТҮЙІНДІ ҚҰЖАТТАР МЕН ТЕРМИНДЕР Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты Оқу бағдарламасы Оқу жоспары Негізгі орта және жалпы орта білім беретін мектеп мұғалімдеріне арналған критериалды бағалау бойынша нұсқаулық Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар

5 слайд
Қалай оқыту керек?
Әдеби тіл
нормалары
Тыңдалым және айтылым
•
болжау;
•
әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау
•
мәтіннен ақпаратты анықтау;
•
негізгі ойды анықтау;
•
тыңдалым материалы бойынша жауап беру
және бағалау;
•
сөйлеу мәдениетін дамыту.
Жазылым
•
әртүрлі жанрда мәтіндер
құрастыру;
•
жазба жұмыстарын әртүрлі
формада ұсыну;
•
эссе жазу;
•
мәтіндерді түзету және
редакцияла у.
сөйлеу дағдылары арқылы тілді коммуникативтік аспект
негізінде оқыту керек. Оқушылардың сабаққа белсенді
қатысуы;
Әртүрлі жұмыс түрлерінің
ұйымдастырылуы
(жеке,жұптық, топтық,
барлық сыныппен) арқылы. Лексикалық тақырыптар арқылы
пәнаралық байланыстың
орнатылуы;
Шығармашылық қабілетті арттыруға
бағытталған жазба жұмыстарының
орындалуы;
Әртүрлі ресурс көздерінің
пайдалануы(оқулық, аутентті мәтін,
аудио және видео материалдар);Оқылым
•
ақпаратты түсіну;
•
мәтіннің стильдік, жанрлық
ерекшелігін ажырату;
•
мәтіндерге салыстырмалы
анализ жасау;
•
оқылым стратегияларын
қолдану;
•
әртүрлі ресурс көздерінен
қаж етті ақпарат алу. Нені оқыту керек?«Қазақ тілі» пәні
5 слайд
Қалай оқыту керек? Әдеби тіл нормалары Тыңдалым және айтылым • болжау; • әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау • мәтіннен ақпаратты анықтау; • негізгі ойды анықтау; • тыңдалым материалы бойынша жауап беру және бағалау; • сөйлеу мәдениетін дамыту. Жазылым • әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру; • жазба жұмыстарын әртүрлі формада ұсыну; • эссе жазу; • мәтіндерді түзету және редакцияла у. сөйлеу дағдылары арқылы тілді коммуникативтік аспект негізінде оқыту керек. Оқушылардың сабаққа белсенді қатысуы; Әртүрлі жұмыс түрлерінің ұйымдастырылуы (жеке,жұптық, топтық, барлық сыныппен) арқылы. Лексикалық тақырыптар арқылы пәнаралық байланыстың орнатылуы; Шығармашылық қабілетті арттыруға бағытталған жазба жұмыстарының орындалуы; Әртүрлі ресурс көздерінің пайдалануы(оқулық, аутентті мәтін, аудио және видео материалдар);Оқылым • ақпаратты түсіну; • мәтіннің стильдік, жанрлық ерекшелігін ажырату; • мәтіндерге салыстырмалы анализ жасау; • оқылым стратегияларын қолдану; • әртүрлі ресурс көздерінен қаж етті ақпарат алу. Нені оқыту керек?«Қазақ тілі» пәні

6 слайд
Мақсаттар Пайдаланылатын етістіктер
Білім еске түсіру, анықтау, мақұлдау, қайталау, атау, әңгімелеу, ұсыну, табу
Түсіну қайта қарастыру, сәйкестендіру, талқылау, мойындау, қайта қарау, түсіндіру,
әңгімелеу, айқындау
Қолдану көрсету, тағайындау, орындау, суреттеу, қолдану, пайдалану, айналысу
Талдау ажырату, саралау, үміт арту, даулау,жатқызу, салыстыру, тәжірибеден өткізу,
қарама-қарсы қою, зерделеу
Жинақтау тұжырымдау, оқыту, әзірлеу, дамыту, қайта анықтау, ұсыну, жасау
Бағалау жорамалдау, бағалау, таңдау, баға қою, анықтау, санау, өлшеу;
6 слайд
Мақсаттар Пайдаланылатын етістіктер Білім еске түсіру, анықтау, мақұлдау, қайталау, атау, әңгімелеу, ұсыну, табу Түсіну қайта қарастыру, сәйкестендіру, талқылау, мойындау, қайта қарау, түсіндіру, әңгімелеу, айқындау Қолдану көрсету, тағайындау, орындау, суреттеу, қолдану, пайдалану, айналысу Талдау ажырату, саралау, үміт арту, даулау,жатқызу, салыстыру, тәжірибеден өткізу, қарама-қарсы қою, зерделеу Жинақтау тұжырымдау, оқыту, әзірлеу, дамыту, қайта анықтау, ұсыну, жасау Бағалау жорамалдау, бағалау, таңдау, баға қою, анықтау, санау, өлшеу;

7 слайд
7 слайд

8 слайд
8Сәйкестендіру тапсырмасы
A бағаны
1. Экваторлық белдеу...
2. Субэкваторлық белдеу...
3. Өтпелі климаттық белдеу...
4. Тропиктік белдеу... B бағаны
A. 1 жыл ішінде екі түрлі ауа массасы алмасады.
B. қыста тропиктік, ал жазда экваторлық ауа
массаларының ықпалында болады.
C. жыл бойы экваторлық ауа массасы басым
болады.
Д. бұлттың төмен болуына байланысты күн
жылуын аса мол алады.
Free powerpoint template: www.brainybetty.comКлимат түрлері мен олардың ерекшеліктерін шартты белгілер
арқылы сәйкестендіріңіз.
немесеКлимат түрлері Шартты белгілер Ерекшеліктері
Экваторлық белдеу
1 жыл ішінде екі түрлі ауа массасы
алмасады.
Субэкваторлық белдеу
жыл бойы экваторлық ауа массасы басым
болады.
Өтпелі климаттық белдеу
бұлттың төмен болуына байланысты күн
жылуын аса мол алады.
Тропиктік белдеу қыста тропиктік, ал жазда экваторлық ауа
массаларының ықпалында болады.
8 слайд
8Сәйкестендіру тапсырмасы A бағаны 1. Экваторлық белдеу... 2. Субэкваторлық белдеу... 3. Өтпелі климаттық белдеу... 4. Тропиктік белдеу... B бағаны A. 1 жыл ішінде екі түрлі ауа массасы алмасады. B. қыста тропиктік, ал жазда экваторлық ауа массаларының ықпалында болады. C. жыл бойы экваторлық ауа массасы басым болады. Д. бұлттың төмен болуына байланысты күн жылуын аса мол алады. Free powerpoint template: www.brainybetty.comКлимат түрлері мен олардың ерекшеліктерін шартты белгілер арқылы сәйкестендіріңіз. немесеКлимат түрлері Шартты белгілер Ерекшеліктері Экваторлық белдеу 1 жыл ішінде екі түрлі ауа массасы алмасады. Субэкваторлық белдеу жыл бойы экваторлық ауа массасы басым болады. Өтпелі климаттық белдеу бұлттың төмен болуына байланысты күн жылуын аса мол алады. Тропиктік белдеу қыста тропиктік, ал жазда экваторлық ауа массаларының ықпалында болады.

9 слайд
« Қазақ әдебиеті» пәнінің мазмұны
Анализ және интерпретация
Бағалау және салыстыру Түсіну және жауап беру 1) көркем шығарма мазмұны мен пішіні;
2) әдеби шығарманың тұжырымдамасы;
3) көркем шығармадағы образ;
4) шығарма үзінділерімен жұмыс.
1) әдеби шығарманың композициясы;
2) автор бейнесі;
3) көркем шығарманың тілі;
4) шығармашылық жұмыс.
1) тарихи және көркемдік құндылығы;
2) заманауилығы мен жаңашылдығы;
3) әдеби эссе;
4) әдеби сын.
9 слайд
« Қазақ әдебиеті» пәнінің мазмұны Анализ және интерпретация Бағалау және салыстыру Түсіну және жауап беру 1) көркем шығарма мазмұны мен пішіні; 2) әдеби шығарманың тұжырымдамасы; 3) көркем шығармадағы образ; 4) шығарма үзінділерімен жұмыс. 1) әдеби шығарманың композициясы; 2) автор бейнесі; 3) көркем шығарманың тілі; 4) шығармашылық жұмыс. 1) тарихи және көркемдік құндылығы; 2) заманауилығы мен жаңашылдығы; 3) әдеби эссе; 4) әдеби сын.

10 слайд
Оқу мақсаты дегенді қалай түсінеміз?
Не себепті ол өте маңызды?
ХХІ ғасыр дағдылары
Функционалдық сауаттылық
Жаңартылған білім беру
бағдарламаларын жүзеге асыру
10 слайд
Оқу мақсаты дегенді қалай түсінеміз? Не себепті ол өте маңызды? ХХІ ғасыр дағдылары Функционалдық сауаттылық Жаңартылған білім беру бағдарламаларын жүзеге асыру

11 слайд
СПИРАЛЬДІ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ БАСЫМДЫҚТАРЫ:
оқушыларды межеленген оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін бұрын алған білімдерін қолдануға
жетелеу ұсынылады;
жаңа білім алдыңғы біліммен тығыз байланысты және бұған дейін алынған ақпарат тұрғысынан
қарастырылады;
әрбір қайталап оқыған сайын тақырыптың немесе пәннің күрделілігі арта түседі;
спиральді оқу бағдарламасы қарапайым идеялардан анағұрлым күрделі идеяларға қисынды жолмен
ауысуға мүмкіндік береді.
11 слайд
СПИРАЛЬДІ ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ БАСЫМДЫҚТАРЫ: оқушыларды межеленген оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін бұрын алған білімдерін қолдануға жетелеу ұсынылады; жаңа білім алдыңғы біліммен тығыз байланысты және бұған дейін алынған ақпарат тұрғысынан қарастырылады; әрбір қайталап оқыған сайын тақырыптың немесе пәннің күрделілігі арта түседі; спиральді оқу бағдарламасы қарапайым идеялардан анағұрлым күрделі идеяларға қисынды жолмен ауысуға мүмкіндік береді.

12 слайд
Білім
Тәрбие
12 слайд
Білім Тәрбие

13 слайд
Білім жүйесінің негізгі міндеті – ғаламдық бәсекеге қабілетті, білімді ұрпақ
қалыптастыру. Келешектің іргесін ұстайтын бүгінгі жастарды оқыту, білім
беру, тәрбие беру бір-бірімен тығыз байланысты, бірін – бірі толықтырып
кезек пен кезек жалғасып отыратын тарихи процесс . Сухомлинский : Адам
білім арқылы жұмыс істеуге үйренуі- адамгершіліктің ең жоғарғы мұраты
деп тұжырымдады. Оқыту - ғылыми білімдерді, біліктерді және
дағдыларды игеруі бойынша, шығармашылық қабілеттерін,
дүниетанымдықты, өнегелі-әдепті көзқарастарды дамыту бойынша
оқушылардың белсенді танымдық қызметін ұйымдастыру мен
ынталандырудың педагогикалық үрдісі.
«Мұғалім — өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім,
мұғалім оқуды, ізденуді тоқтатқанмен оның мұғалімдігі де жойылады»- деп
К.Д.Ушинский айтқандай білімнің дамуы – бүгінгі адамзат өркениетінің
өлшемі. Қазіргі қоғам мен оның аса шапшаң өмір ырғағы үнемі жетіліп,
жаңарып отыруды талап етеді
13 слайд
Білім жүйесінің негізгі міндеті – ғаламдық бәсекеге қабілетті, білімді ұрпақ қалыптастыру. Келешектің іргесін ұстайтын бүгінгі жастарды оқыту, білім беру, тәрбие беру бір-бірімен тығыз байланысты, бірін – бірі толықтырып кезек пен кезек жалғасып отыратын тарихи процесс . Сухомлинский : Адам білім арқылы жұмыс істеуге үйренуі- адамгершіліктің ең жоғарғы мұраты деп тұжырымдады. Оқыту - ғылыми білімдерді, біліктерді және дағдыларды игеруі бойынша, шығармашылық қабілеттерін, дүниетанымдықты, өнегелі-әдепті көзқарастарды дамыту бойынша оқушылардың белсенді танымдық қызметін ұйымдастыру мен ынталандырудың педагогикалық үрдісі. «Мұғалім — өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, мұғалім оқуды, ізденуді тоқтатқанмен оның мұғалімдігі де жойылады»- деп К.Д.Ушинский айтқандай білімнің дамуы – бүгінгі адамзат өркениетінің өлшемі. Қазіргі қоғам мен оның аса шапшаң өмір ырғағы үнемі жетіліп, жаңарып отыруды талап етеді

14 слайд
Вагондар тізбегі
14 слайд
Вагондар тізбегі

15 слайд
КОФЕ БРЕЙК
15 слайд
КОФЕ БРЕЙК

16 слайд
Суретегі ойлы сөз
16 слайд
Суретегі ойлы сөз

17 слайд
Өз бетінше жұмыс істеу
және даму ниетін- метатанудың
маңызды аспектісі.
Шанк пен Циммерман (1994)
17 слайд
Өз бетінше жұмыс істеу және даму ниетін- метатанудың маңызды аспектісі. Шанк пен Циммерман (1994)

18 слайд
18 слайд

19 слайд
19 слайд

20 слайд
20 слайд

21 слайд
21 слайд

22 слайд
22 слайд

23 слайд
23 слайд

24 слайд
24 слайд

