Материалдар / " Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру "
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

" Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру "

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру (2-сабақ) дайын слайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2024
308
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
(Б) Өткен материалды еске түсіру Тапсырма А/Ж 1925-1933жж. Ф.И.Голощекин Қазақстанда билік етті Ф.И.Голощекин «Кіші Қазан» ид

1 слайд
(Б) Өткен материалды еске түсіру Тапсырма А/Ж 1925-1933жж. Ф.И.Голощекин Қазақстанда билік етті   Ф.И.Голощекин «Кіші Қазан» идеясын насихаттады   И.В.Сталин: «Голощекиннің ұсынысы «бірден- бір дұрыс емес» саясат» - деп мәлімдеді   «Кіші Қазан» саясатына қарсы шыққан Қазақстанның қоғам қайраткерлері: С.Сәдуақасов және Ж.Мыңбаев   Қазақстандағы индустрияландыру тұстас келді: КСРО халық шаруашылығын дамытудың II бесжылдығымен тұспа-тұс келді   Н.С.Курнаков Орал- Ембі мұнайлы ауданын зерттеді   Т.Қазыбеков қатардағы жұмысшыдан, Түрксіб темір жолының бастығына дейін көтерілді   . 1939 жылы қалаларда тұрған қазақтардың саны 375 мың болды   Қазақстан мырыш, мыс, қорғасыны шикізат күйінде Уралға, Сібірге жіберіліп, сол жерлерден дайын өнім болып шығарылды   «Қазақстан отар болып келді, отар болып қалды» деп айтқан қайраткер: С.Сәдуақасов  

Пән мұғалімі: Нұриева А. Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустриаландыру (2-сабақ)

2 слайд
Пән мұғалімі: Нұриева А. Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустриаландыру (2-сабақ)

Оқу мақсаты:  8.4.2.1. Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау Зерттеу сұрағы:  Нелік

3 слайд
Оқу мақсаты:  8.4.2.1. Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау Зерттеу сұрағы:  Неліктен XX ғасырдың 20-шы жылдарында Қазақстанда әкімшілік реформалар жүргізілді?Қолдану- Индустрияландыруға дейінгі, кейінгі Қазақстанның өндіріс орындары мен теміржол магистралын картадан көрсетеді және Ресей мен Қазақстанның индустрияландыру деңгейін анықтайды; Сыни ойлау мен талдау - Индустрияландырудың процесінің жетістіктері мен кемшілігін талдайды; Бағалау- Индустрияландыру нәтижесіне баға бередіБағалау критерийлері: Тарихи концепт : Дәлел

Индустрияландыру:  Ауыр өнеркәсіпті құру және дамыту;  ірі өнеркәсіптік өндіріс негізінде бүкіл халық шаруашылығын қайт

4 слайд
Индустрияландыру:  Ауыр өнеркәсіпті құру және дамыту;  ірі өнеркәсіптік өндіріс негізінде бүкіл халық шаруашылығын қайта құру; ХХ ғасырдың 20 - жылдарында мемлекет ауыл шаруашылығын жаппай ұжымдастыруға кірісті , ұжымшарлар құру арқылы қажетті мақсатқа қол жеткізілді. Түскен ақшаға шетелден құрал - жабдықтар , тіпті тұтас зауыттар сатып алынды.

Екінші бесжылдық ( 1933-1937 ) Қазақстанда 1926—1940 жылдардағы индустрияландыру барысында:  қуатты өнеркәсіп әлеу

5 слайд
Екінші бесжылдық ( 1933-1937 ) Қазақстанда 1926—1940 жылдардағы индустрияландыру барысында:  қуатты өнеркәсіп әлеуеті орнықты;  КСРО бойынша Қазақстан түсті металдар өндіру жөнінен екінші ;  көмір және мұнай өндіруден үшінші ;  электр қуатын өндіруден 5- орынға шықты.

 1941 жылға қарай елімізде 700 кәсіпорындар салынып , пайдалануға берілді .  Бұл кезде республиканың халықшаруашылығында өн

6 слайд
 1941 жылға қарай елімізде 700 кәсіпорындар салынып , пайдалануға берілді .  Бұл кезде республиканың халықшаруашылығында өнеркәсіптің үлесі 1920 жылғы 6,3 % -дан 60 % -ға дейін өсті .  Алайда өнеркәсіптің шикізаттық бағыттылығы себепті , станоктар мен комбайндар басқа республикалардан әкелінді. Бірде - бір мұнай өңдейтін зауыт болмады.  Әйнек және цемент сияқты бірқатар құрылыс материалдары да басқа республикалардан тасымалданды .  Индустрияландыруды жүзеге асыру барысында Қазақстанда жұмысшы табы қалыптасты.  Қалалардың урбанизациялану және ірілену үдерісі жүрді.  1939 жылы қала халқының жартысына жуығы 50 мыңнан астам адам тұратын қалаларға шоғырланды.

Қазақстан индустрияландыруының болашағы туралы пікірталастар. Республиканың партия басшылығы арасында ХХ ғасыр дың 20 - жылд

7 слайд
Қазақстан индустрияландыруының болашағы туралы пікірталастар. Республиканың партия басшылығы арасында ХХ ғасыр дың 20 - жылдарының екінші жартысынан бастап өлкені индустрияландырудың негізгі бағыттары туралы өткір пікірталас орын алды.Республика басшысы И. Голощекин қайта өңдеуші ұсақ және орта кәсіпорындарды дамытуды қолдады. Осының салдарынан Қазақстанды индустрияландыру біржақты жүргізілді. Ф.И. Голощекин 1876-1941

Өлкелік партия комитеті бюросының мүшесі Смағұл Сәдуақасов өнеркәсіптің өңдеу салаларының кең желісін құру туралы идеясын ұ

8 слайд
Өлкелік партия комитеті бюросының мүшесі Смағұл Сәдуақасов өнеркәсіптің өңдеу салаларының кең желісін құру туралы идеясын ұсынды. « Голощекин жолдастың неліктен жүн жуудан әрі қарай барғысы келмейтінін , шуға фабрикаларын ұйымдастыру өз - өзінен сұранып тұрғанын дәлелдеді . « Қазақстаннан жуылған жүнді Ресейге қарай шығарып , осы жүннен тоқылған «мәскеулік » шұғаны кері қарай тасығаннан гөрі , Қазақстаннан дайын шұғаны теміржолдар арқылы сыртқа шығару жеңіл емес пе ?» . .

Қазақстанды индустрияландырудың маңызы мен ерекшеліктері 1931-1940 жылдары республикаға 559 мың жұмысшы келді. Ұлттық мүддені

9 слайд
Қазақстанды индустрияландырудың маңызы мен ерекшеліктері 1931-1940 жылдары республикаға 559 мың жұмысшы келді. Ұлттық мүддені жақтаған қазақ зиялысы Смағұл Сәдуақасов республикаға елдің басқа аудандарынан жұмысшыларды жаппай қоныстандыруға қарсы шықты.

Өнеркәсіп саласының озаттары мен жаңашылдары Қарағанды көмір кенінің атақты шахтері Түсіп Күзембаев ( 1880 — 1958 жж . ) еңб

10 слайд
Өнеркәсіп саласының озаттары мен жаңашылдары Қарағанды көмір кенінің атақты шахтері Түсіп Күзембаев ( 1880 — 1958 жж . ) еңбек жолын ерте бастады . 16-17 жасынан алғашқы капиталистердің иелігіндегі Қарағанды шахталарының біріне қара жұмысшы болып орналасты . Еңбектегі аса жоғары көрсеткіштері мен жаңашылдығы үшін оған Социалистік Еңбек Ері атағы берілді.

Риддер кенішінің бұрғышысы Біләл Ықыласов 1931 жылдан бастап Риддер кенішінде жұмыс істейді . Ол бұрғылаудың әдіс - тәсілдері

11 слайд
Риддер кенішінің бұрғышысы Біләл Ықыласов 1931 жылдан бастап Риддер кенішінде жұмыс істейді . Ол бұрғылаудың әдіс - тәсілдерін жетік меңгеріп , маман бұрғышы болып шығады

Осы жылдары еліміздің жоғары оқу орындарын бітіріп , инженер мамандығын алған қазақ жастарының алғашқы тобы келе бастайды . Сол

12 слайд
Осы жылдары еліміздің жоғары оқу орындарын бітіріп , инженер мамандығын алған қазақ жастарының алғашқы тобы келе бастайды . Солардың бірі Д. А. Қонаев болатын. Д. А. Қонаев — 1912 жылы туған . 1936 жылы Мәскеудің Түсті металл және алтын институтын тау кен инженері мамандығы бойынша бітіреді.

Қалалардың өсуі 1935 жылы Қарағандылықтар саны 70 мың болса , үш жылдан кейін олардың саны екі есеге жуық өсті Аягөз қаласын

13 слайд
Қалалардың өсуі 1935 жылы Қарағандылықтар саны 70 мың болса , үш жылдан кейін олардың саны екі есеге жуық өсті Аягөз қаласындағы 18 мың халықтың 15 мыңға жуығы жұмысшы . Олардың көпшілігі теміржолшылар болатын.

Республиканың бұрынғы астанасы — Алматы да тез өсті. Астана бірте - бірте республиканың ғылыми , оқу - ағарту және мәдени ортал

14 слайд
Республиканың бұрынғы астанасы — Алматы да тез өсті. Астана бірте - бірте республиканың ғылыми , оқу - ағарту және мәдени орталығына айналды. 6 жоғары оқу орны , 9 техникум , 100 - ге жуық мектеп , театрлар мен кітапханалар жұмыс істеді . 1937 жылы қала тұрғындарының саны 220 мыңнан асты.

(Ж) 1-тапсырма. Картамен жұмыс. Зерттеу мен талдау

15 слайд
(Ж) 1-тапсырма. Картамен жұмыс. Зерттеу мен талдау

Қолдану - Индустрияландыруға дейінгі, кейінгі Қазақстанның өндіріс орындары мен теміржол магистралын картадан көрсете

16 слайд
Қолдану - Индустрияландыруға дейінгі, кейінгі Қазақстанның өндіріс орындары мен теміржол магистралын картадан көрсетеді және Ресей мен Қазақстанның индустрияландыру деңгейін анықтайды; Дескрипторы: -Индустрияландыруға дейінгі, кейінгі Қазақстандағы өндіріс орындарының кемінде 3-уін контур картада белгілейді; -Түркісіб теміржол магистралының жолын көрсетеді; -Ресей мен Қазақстан өндіріс орындарының көлеміндегі айырмашылықты көрсетеді. Кері байланыс. Жұптардың бір-бірін бағалауы Бағалау критерийі:

(Т) 2-тапсырма. SWOT талдау –кестесіЗерттеу мен талдау 1-топ. Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері; 2-топ. Индус

17 слайд
(Т) 2-тапсырма. SWOT талдау –кестесіЗерттеу мен талдау 1-топ. Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері; 2-топ. Индустрияландыру кемшіліктері; 3-топ. Индустрияландырудың мүмкіндіктері мен қауіп- қатерлері  

Сыни ойлау мен талдау- Индустрияландырудың процесінің жетістіктері мен кемшілігін талдайды; Дескрипторы: Тапсырмаға с

18 слайд
Сыни ойлау мен талдау- Индустрияландырудың процесінің жетістіктері мен кемшілігін талдайды; Дескрипторы: Тапсырмаға сәйкес индустрияландырудың кем дегенде 3 жетістіктерін талдайды. Тарихи тұлғалар мен нысандар атауларын дұрыс атайды, ұғымдар мен сөз тіркестердің сауатты қолданып, жүйелі ойды бере алады; -Тарихи кезеңдегі басты тарихи процестерді талдайды, кем дегенде 3 дәлелді фактілер арқылы дәлелдейді Кері байланыс. Топтардың бір-бірін бағалауы.«Екі жұлдыз, бір тілек» Бағалау критерийі:

(Т) 3-тапсырма «Тұлғаны таны» Дескрипторы: -Тұлғаны танып, сәйкестендіреді; -Пікірталастары туралы дәйекпен дәлелдейді.Инте

19 слайд
(Т) 3-тапсырма «Тұлғаны таны» Дескрипторы: -Тұлғаны танып, сәйкестендіреді; -Пікірталастары туралы дәйекпен дәлелдейді.Интерпретация

Бағалау критерийі Бағалау- Қазақстан индустрияландыруының болашағы туралы пікірталастардың орындылығына баға береді Дескрипто

20 слайд
Бағалау критерийі Бағалау- Қазақстан индустрияландыруының болашағы туралы пікірталастардың орындылығына баға береді Дескрипторы: -Тұлғаны дұрыс танып, сәйкестендіре алады; -Әр тұлғаның пікірталастағы ойын дәйекпен дәлелдеп, тұжырымдайды. Кері байланыс. Мұғалімнің бағалауы.Смайлик сыйлау

 Мен барлығын түсіндім, тапсырмаларды орындадым деген жағдайда (жасыл стикер);  Мен орташа түсіндім, тапсырмаларды орындауда

21 слайд
 Мен барлығын түсіндім, тапсырмаларды орындадым деген жағдайда (жасыл стикер);  Мен орташа түсіндім, тапсырмаларды орындауда қиналдым деген жағдайда (сары стикер);  Ешнәрсе түсінбедім, тапсырмаларды орындауда қатты қиналдым деген жағдайда (қызыл стикер) Рефлексия :«Бағдаршам»

 «Индустрияландырудың қарама-қайшылығы»  «Индустрияландыру Қазақстанды қалай өзгертті?»

22 слайд
 «Индустрияландырудың қарама-қайшылығы»  «Индустрияландыру Қазақстанды қалай өзгертті?»