"Абай жолы" романы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Солтүстік Қазақстан облысы
Ғабит Мүсірепов ауданы
Новосел орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі:
Алимбаева Бибигуль Тулигенқызы
1 слайд
Солтүстік Қазақстан облысы Ғабит Мүсірепов ауданы Новосел орта мектебі Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі: Алимбаева Бибигуль Тулигенқызы
2 слайд
“ Сандар сөйлейді”
стратегиясы
1846
1945 19161946 188119411- ші топ
2 слайд
“ Сандар сөйлейді” стратегиясы 1846 1945 19161946 188119411- ші топ
3 слайд
Менің пірім Сүйінбай,
Сөз сөйлеймін сыйынбай.
Ж.Жабаев 2- ші топ
3 слайд
Менің пірім Сүйінбай, Сөз сөйлеймін сыйынбай. Ж.Жабаев 2- ші топ
4 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ
ТарМПИ инновациялық-педагогикалық колледжі
Сабақтың тақырыбы:
М.Әуезов “Абай жолы”
романы
Топ: 1БИ-10-1
Пәні: Қазақ әдебиеті
Оқытушы: Ермекбаева А.Е.
4 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ТарМПИ инновациялық-педагогикалық колледжі Сабақтың тақырыбы: М.Әуезов “Абай жолы” романы Топ: 1БИ-10-1 Пәні: Қазақ әдебиеті Оқытушы: Ермекбаева А.Е.
5 слайд
Желтоқсанның он бесі
М.О. Әуезов “Абай жолы”
романы
Мақсаты:
1. М. Әуезовтың шығармалары мен өмірі туралы мәлімет беру. Романдағы
кейіпкерлер тағдыры туралы түсінік беру, оқушылардың ойлау қабілеттерін
арттырып, пікір айтуға дағдыландыру.
2. Оқушылардың ой еркіндігін, пікірін саралай білуге, тиянақты сөйлей білуге
дағдыландыру, өз бетімен ізденуге жетелеу.
3. Жазушының шығармаларын оқытып, жалпы тіршілік атауының тұтастығын
түсіндіріп, әдебиетке деген сүйіспеншілігін оятып, егеменді еліміздің жас
ұрпақтарын жан-жақты жетілген адам атына лайықты азамат болып
қалыптасуға тәрбиелеу.
5 слайд
Желтоқсанның он бесі М.О. Әуезов “Абай жолы” романы Мақсаты: 1. М. Әуезовтың шығармалары мен өмірі туралы мәлімет беру. Романдағы кейіпкерлер тағдыры туралы түсінік беру, оқушылардың ойлау қабілеттерін арттырып, пікір айтуға дағдыландыру. 2. Оқушылардың ой еркіндігін, пікірін саралай білуге, тиянақты сөйлей білуге дағдыландыру, өз бетімен ізденуге жетелеу. 3. Жазушының шығармаларын оқытып, жалпы тіршілік атауының тұтастығын түсіндіріп, әдебиетке деген сүйіспеншілігін оятып, егеменді еліміздің жас ұрпақтарын жан-жақты жетілген адам атына лайықты азамат болып қалыптасуға тәрбиелеу.
6 слайд
Қазақ, халіңді түзеймін десең,
бесігіңді түзе!
Бесігіңді түзеймін десең,
әйелдің халін түзе!
6 слайд
Қазақ, халіңді түзеймін десең, бесігіңді түзе! Бесігіңді түзеймін десең, әйелдің халін түзе!
7 слайд
Эпикалық шығармаларға әңгіме, роман,
эпопея, мысал, хикаят, жатады.
Эпикалық шығарма өзіне тән ерекшелігі
олардың негізгі бір мазмұнға құрылуы,
сюжет, композициясы , тақырыбы,
көркем бейнелері, яғни көркем
компоненттерінің барлығы жатады.
7 слайд
Эпикалық шығармаларға әңгіме, роман, эпопея, мысал, хикаят, жатады. Эпикалық шығарма өзіне тән ерекшелігі олардың негізгі бір мазмұнға құрылуы, сюжет, композициясы , тақырыбы, көркем бейнелері, яғни көркем компоненттерінің барлығы жатады.
8 слайд
Сабақтың жоспары:
1. Автор – көркем туындыны жасаушы,
көркем туындыны жазушы. Автор
және көркем туынды.
2. Көркем шығарманың сюжеті,
көтерген тақырыбы, проблематикасы
3. Көркем образдары, образдар
галереясы
8 слайд
Сабақтың жоспары: 1. Автор – көркем туындыны жасаушы, көркем туындыны жазушы. Автор және көркем туынды. 2. Көркем шығарманың сюжеті, көтерген тақырыбы, проблематикасы 3. Көркем образдары, образдар галереясы
9 слайд
І Автор көркем туындыны жасаушы, жазушы.
Автор және туынды
1. М.Әуезовтың өмірі, өскен ортасы
2. Өнеге мектебі, орыс –қазақ мектеп семинариясы,
жоғарғы оқу орындары
3. Алғашқы кездегі шығармалары “Қорғансыздың күні”,
“ Адамдық негізі - әйел”, “Еңлік-Кебек”, “Жетім”,
“ Қараш-қараш”.
4. Драматургиясы – “Қаралы сұлу”, “Бәйбіше-тоқал”,
“ Қарагөз”.
5. “Абай жолы” – ғасырлық туынды
9 слайд
І Автор көркем туындыны жасаушы, жазушы. Автор және туынды 1. М.Әуезовтың өмірі, өскен ортасы 2. Өнеге мектебі, орыс –қазақ мектеп семинариясы, жоғарғы оқу орындары 3. Алғашқы кездегі шығармалары “Қорғансыздың күні”, “ Адамдық негізі - әйел”, “Еңлік-Кебек”, “Жетім”, “ Қараш-қараш”. 4. Драматургиясы – “Қаралы сұлу”, “Бәйбіше-тоқал”, “ Қарагөз”. 5. “Абай жолы” – ғасырлық туынды
10 слайд
М.О. Әуезов 1897 жылы
Семей облысы, Абай
ауданында дүниеге келген.
Алғашында атасы Әуезден
мұсылманша сауат ашып,
хат таниды. Төңкеріс
қарсаңында Алаш
қозғалысының Семейдегі
жұмысына қатысады. 20-
жылдары Ленинград
университетінде,
Ташкенттегі Орта Азия
университетінің
асперантурасында оқиды.
Бұл жылдары М.Әуезов
әлем әдебиеті үлгісімен
терең танысып, жан-
жақты, кемел білім алып
шығады.
10 слайд
М.О. Әуезов 1897 жылы Семей облысы, Абай ауданында дүниеге келген. Алғашында атасы Әуезден мұсылманша сауат ашып, хат таниды. Төңкеріс қарсаңында Алаш қозғалысының Семейдегі жұмысына қатысады. 20- жылдары Ленинград университетінде, Ташкенттегі Орта Азия университетінің асперантурасында оқиды. Бұл жылдары М.Әуезов әлем әдебиеті үлгісімен терең танысып, жан- жақты, кемел білім алып шығады.
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд
16 слайд
16 слайд
17 слайд
1 том 1942 жылы
2 том 1947 жылы
3 том 1952 жылы
4 том 1956 жылы “ Абай жолы” романы
1949 ж.
Мемлекет
сыйлығы
берілді
1959 ж.
Лениндік
сыйлыққа ие
болды
17 слайд
1 том 1942 жылы 2 том 1947 жылы 3 том 1952 жылы 4 том 1956 жылы “ Абай жолы” романы 1949 ж. Мемлекет сыйлығы берілді 1959 ж. Лениндік сыйлыққа ие болды
18 слайд
ІІ Көркем шығарманың сюжеті, көтерген
тақырыбы, проблематикасы
Түн-түнекте
Құз-қияда
Қапада
Қастықта
Шайқаста
Жұтта Тайғақта
Жайлауда
Еңісте
Оқапта
Асуда
Тарауда
Биікте
Абай аға
Кек жолында
Қарашығын
Өкініште
Қақтығыста
ҚоршаудаҚайтқанда
Қат-қабатта
Шытырманда
Бел-белесте
Өрде
Қияда
М.Әуезов
(1897-1961 ж.ж.)
“ Абай жолы”
романы1 том
3 том 2 том
4 том
18 слайд
ІІ Көркем шығарманың сюжеті, көтерген тақырыбы, проблематикасы Түн-түнекте Құз-қияда Қапада Қастықта Шайқаста Жұтта Тайғақта Жайлауда Еңісте Оқапта Асуда Тарауда Биікте Абай аға Кек жолында Қарашығын Өкініште Қақтығыста ҚоршаудаҚайтқанда Қат-қабатта Шытырманда Бел-белесте Өрде Қияда М.Әуезов (1897-1961 ж.ж.) “ Абай жолы” романы1 том 3 том 2 том 4 том
19 слайд
1 том 2 том 3 том 4 том
4 том 3 том 2 том 1 томАбайдың өсу жолы
Құнанбайдың құлдырау жолы
19 слайд
1 том 2 том 3 том 4 том 4 том 3 том 2 том 1 томАбайдың өсу жолы Құнанбайдың құлдырау жолы
20 слайд
ІІІ Көркем образдары, образдар галереясы.
“ Абай жолы” романындағы кейіпкерлер тобы
№ Тақырыбы Кейіпкерлер
1 “ Шыңға шыққан жас
шынар” Абай
2 “ Адамның емес, ата
ұлдары” Құнанбай, Оразбай, Тәкежан
(дәулетті адамдар)
3 “ Аталының қорлығы
қосқандар” Дәркембай (кедей)
4 “ Жарқ етпес қара көңілім” Зере, Ұлжан, Тоғжан, Әйгерім,
Ділдә
5 “ Өмірге көзімді ашқан” Пушкин, Толстой, Михаэлс
20 слайд
ІІІ Көркем образдары, образдар галереясы. “ Абай жолы” романындағы кейіпкерлер тобы № Тақырыбы Кейіпкерлер 1 “ Шыңға шыққан жас шынар” Абай 2 “ Адамның емес, ата ұлдары” Құнанбай, Оразбай, Тәкежан (дәулетті адамдар) 3 “ Аталының қорлығы қосқандар” Дәркембай (кедей) 4 “ Жарқ етпес қара көңілім” Зере, Ұлжан, Тоғжан, Әйгерім, Ділдә 5 “ Өмірге көзімді ашқан” Пушкин, Толстой, Михаэлс
21 слайд
Эпопеяның негізгі
бөлімдері Құнанбайдың іс-әрекеті
“ Қайтқанда” Қодар мен Қамқаны өлім жазасына кесуі.
Қарашоқыда үкімді орындату
“ Қат-қабатта” Құнанбайдың аталас руларға өктемдігі.
Жігітек, Бөжей ауылын шабуы
“ Жолда” Қарқаралыда мешіт салдыртуы
Бөжейлердің Құнанбаймен татуласуы
Шытырманда Абайды Құлыншаққа жіберуі
Кәмшәт жайын, Абайдан естуі.
Өз мойнына кінә алуы
“ Бел-белесте” Құнанбайдың Майбасар мен Құдайбердіні жазалаған
жігітек аулын шабуға жиналуы.
Құнанбайдың шегінуі
“ Өрде” Құнанбайдың Байсал қыстауына таласуы.
Құнанбайдың Базаралыны жат көрмеуі, оны бағалай
түсіне білуі.
Абайға таққан үш кінә
“ Тайғақта” Құнанбайдың қажыға аттануы
“ Оқапта” Өз немересі Әмірді өлтірмек болуы.
Ақшоқыда туған Абай әнінің Құнанбайға жат естілуі,
әнге тиым салуыРомандағы Құнанбай әрекеті
21 слайд
Эпопеяның негізгі бөлімдері Құнанбайдың іс-әрекеті “ Қайтқанда” Қодар мен Қамқаны өлім жазасына кесуі. Қарашоқыда үкімді орындату “ Қат-қабатта” Құнанбайдың аталас руларға өктемдігі. Жігітек, Бөжей ауылын шабуы “ Жолда” Қарқаралыда мешіт салдыртуы Бөжейлердің Құнанбаймен татуласуы Шытырманда Абайды Құлыншаққа жіберуі Кәмшәт жайын, Абайдан естуі. Өз мойнына кінә алуы “ Бел-белесте” Құнанбайдың Майбасар мен Құдайбердіні жазалаған жігітек аулын шабуға жиналуы. Құнанбайдың шегінуі “ Өрде” Құнанбайдың Байсал қыстауына таласуы. Құнанбайдың Базаралыны жат көрмеуі, оны бағалай түсіне білуі. Абайға таққан үш кінә “ Тайғақта” Құнанбайдың қажыға аттануы “ Оқапта” Өз немересі Әмірді өлтірмек болуы. Ақшоқыда туған Абай әнінің Құнанбайға жат естілуі, әнге тиым салуыРомандағы Құнанбай әрекеті
22 слайд
М.Әуезов “Абай жолы” романындағы әйелдер бейнесі
“ Сенсіз дүние маған
жоқ”
Мағрипа, Мәкен,
Салиха “ Қапастағы еркелер”:
Салтанат,
Нұрғаным, Еркежан “ Күндестің аты –
күндес”:
Айғыз, Ділдә“ Көзімнің қарасы”
Сүйген жарлары –
Тоғжан, Әйгерім“ Қарашығым қоңыр
қозым...”
Абайдың аналары -
Зере мен Ұлжан “ Жолыңа жаным
құрбан”
Бақытсыз
шерменделер –
Керімбала, Үмітей
22 слайд
М.Әуезов “Абай жолы” романындағы әйелдер бейнесі “ Сенсіз дүние маған жоқ” Мағрипа, Мәкен, Салиха “ Қапастағы еркелер”: Салтанат, Нұрғаным, Еркежан “ Күндестің аты – күндес”: Айғыз, Ділдә“ Көзімнің қарасы” Сүйген жарлары – Тоғжан, Әйгерім“ Қарашығым қоңыр қозым...” Абайдың аналары - Зере мен Ұлжан “ Жолыңа жаным құрбан” Бақытсыз шерменделер – Керімбала, Үмітей
23 слайд
Романдағы Абай әрекеті
Эпопеяның негізгі
бөлімдері Абай іс-әрекеті
“ Қайтқанда”
Әке қолындағы қаннан үркеді, қатты шошиды. Ауырып қалады
“ Қат-қабатта”
Шөже өнеріне сүйсінеді, әрі әкесі үшін қатты ұялады. Шындықты
мойындайды
“ Жолда”
Алғаш рет әкесінің қаталдығына қарсы шығады
Шытырманда
Тоғжанды сүйе тұра, ескілікке қарсы шыға алмайды
“ Бел-белесте”
Әкесінің Бөжей аулына істеп отырған әділетсіздігін бетке басады
“ Өрде”
Ескілікке қарсы шыға алмайды, әке тілін алмай, Бөжейге ас береді, елге
аты тарайды
“ Қияда”
Жұттан кедей аулын қорғайды. Орыс әдебиетіне бой ұрып, өз бетінше
оқи бастайды. Әкесіне тойтарыс береді.
“ Тайғақта”
Абайдың Дәркембайды жұбатуы, Әйгерімді кездестіруі. Әйгерімге
үйленуі
“ Жайлауда”
Майбасардың кедей-кепшікке істеп отырған зорлығына тыйм салуы
“ Еңісте”
Абайдың Пушкинді оқуы.
Ласовский, Андреевтермен пікірлесуі.
Михайловпен кездесуі. Достық
“ Оқапта”
Әмірді ажал тырнағынан арашалауы.
Қансонарда өлеңінің тууы
“ Биікте”
Пушкинді аударуы. Татьянаның зарын Әйгерімнің әсем әнімен қазақ
сахарасына танытуы
“ Эпилог”
Абай – ақын. Абай өлеңдерінің халық арасына таралуы.
23 слайд
Романдағы Абай әрекеті Эпопеяның негізгі бөлімдері Абай іс-әрекеті “ Қайтқанда” Әке қолындағы қаннан үркеді, қатты шошиды. Ауырып қалады “ Қат-қабатта” Шөже өнеріне сүйсінеді, әрі әкесі үшін қатты ұялады. Шындықты мойындайды “ Жолда” Алғаш рет әкесінің қаталдығына қарсы шығады Шытырманда Тоғжанды сүйе тұра, ескілікке қарсы шыға алмайды “ Бел-белесте” Әкесінің Бөжей аулына істеп отырған әділетсіздігін бетке басады “ Өрде” Ескілікке қарсы шыға алмайды, әке тілін алмай, Бөжейге ас береді, елге аты тарайды “ Қияда” Жұттан кедей аулын қорғайды. Орыс әдебиетіне бой ұрып, өз бетінше оқи бастайды. Әкесіне тойтарыс береді. “ Тайғақта” Абайдың Дәркембайды жұбатуы, Әйгерімді кездестіруі. Әйгерімге үйленуі “ Жайлауда” Майбасардың кедей-кепшікке істеп отырған зорлығына тыйм салуы “ Еңісте” Абайдың Пушкинді оқуы. Ласовский, Андреевтермен пікірлесуі. Михайловпен кездесуі. Достық “ Оқапта” Әмірді ажал тырнағынан арашалауы. Қансонарда өлеңінің тууы “ Биікте” Пушкинді аударуы. Татьянаның зарын Әйгерімнің әсем әнімен қазақ сахарасына танытуы “ Эпилог” Абай – ақын. Абай өлеңдерінің халық арасына таралуы.
24 слайд
Өлең – сөздің патшасы, сөз сарасы,
Қиыннан қиыстырар ер данасы.
Тілге жеңіл, жүрекке жылы тиіп,
Теп-тегіс жұмыр келсін айналасы
24 слайд
Өлең – сөздің патшасы, сөз сарасы, Қиыннан қиыстырар ер данасы. Тілге жеңіл, жүрекке жылы тиіп, Теп-тегіс жұмыр келсін айналасы
25 слайд
Шын хакім, сөздің асыл – баға
жетпес,
Бір сөзің мың жыл жүрсе дәмі
кетпес.
Қарадан хакім болған сендей
жанның,
Әлемнің құлағынан әні кетпес.
М.Жұмабаев
25 слайд
Шын хакім, сөздің асыл – баға жетпес, Бір сөзің мың жыл жүрсе дәмі кетпес. Қарадан хакім болған сендей жанның, Әлемнің құлағынан әні кетпес. М.Жұмабаев
26 слайд
2-слайд
26 слайд
2-слайд
27 слайд
3-слайд
27 слайд
3-слайд
28 слайд
4-слайд
28 слайд
4-слайд
29 слайд
5-слайд
29 слайд
5-слайд
30 слайд
6-слайд
30 слайд
6-слайд
31 слайд
7-слайд
31 слайд
7-слайд
32 слайд
8-слайд
32 слайд
8-слайд
33 слайд
9-слайд
Оспан Құнанбайұлы (оң жақтағы бірінші)
33 слайд
9-слайд Оспан Құнанбайұлы (оң жақтағы бірінші)
34 слайд
Абайұлы Әбдірахман 10-слайд
34 слайд
Абайұлы Әбдірахман 10-слайд
35 слайд
Кітапханадағы Абай 11-слайд
35 слайд
Кітапханадағы Абай 11-слайд
36 слайд
12-слайд
Қалың елім, қазағым, қайран жұртым
36 слайд
12-слайд Қалың елім, қазағым, қайран жұртым
37 слайд
А .Байтұрсынов
М.Жұмабаев
С.Торайғыров13-слайд
Абай ізбасарлары
37 слайд
А .Байтұрсынов М.Жұмабаев С.Торайғыров13-слайд Абай ізбасарлары
38 слайд
14-слайд
Абайдың көзін ашқандар
38 слайд
14-слайд Абайдың көзін ашқандар
39 слайд
15-слайдӨлсем, орным - қара жер сыз болмай ма?
39 слайд
15-слайдӨлсем, орным - қара жер сыз болмай ма?
40 слайд
Абайды таныту арқылы біз
Қазақстанды әлемге
танытамыз, қазақ халқын
танытамыз. Абай әрқашан
біздің ұлттық ұранымыз болуы
тиіс.
Н.Ә.Назарбаев
40 слайд
Абайды таныту арқылы біз Қазақстанды әлемге танытамыз, қазақ халқын танытамыз. Абай әрқашан біздің ұлттық ұранымыз болуы тиіс. Н.Ә.Назарбаев
41 слайд
Абай поэзиясы
Табиғат
лирикас
ы
Халық-
мұңы
лирикас
ы
Өнер
лирикас
ы
Мінез
лирикас
ы Білім –
ғылым
лирикас
ыМахабба
т
лирикас
ы1-топ
41 слайд
Абай поэзиясы Табиғат лирикас ы Халық- мұңы лирикас ы Өнер лирикас ы Мінез лирикас ы Білім – ғылым лирикас ыМахабба т лирикас ы1-топ
42 слайд
Сұрақ-жауап стратегиясы2-топ
1. Әдеби шығарма дегеніміз не?
2. Жанр түрін ата
3. Өлең дегеніміз не?
4. Идея дегеніміз не?
5. Өлеңнің құрылысын ата
42 слайд
Сұрақ-жауап стратегиясы2-топ 1. Әдеби шығарма дегеніміз не? 2. Жанр түрін ата 3. Өлең дегеніміз не? 4. Идея дегеніміз не? 5. Өлеңнің құрылысын ата
43 слайд
1-топ
Абай жолы
2-топ
Құнанбай жолы
43 слайд
1-топ Абай жолы 2-топ Құнанбай жолы
44 слайд
“ Абай жолы” романынан үзінді
Ақын қонақтар
44 слайд
“ Абай жолы” романынан үзінді Ақын қонақтар
45 слайд
№ Сұрақтар Дұрыс Дұрыс емес
1 “ Абай жолы” романындағы
негізгі кейіпкер - Абай
2 Ұлжан - қатыгез, зұлым, қара
ниет адам
3 Роман Абайдың жиырма
жасар кезінен басталады
4 Құнанбай Тобықты руынан
шыққан ақылды, мейірімді
адам
5 Абайдың орыс жан досы -
Толстой
6 “ Желсіз түнде жарық ай,
сәулесі суда дірілдеп” халық-
мұң лирикасы
7 “ Абай жолы” романы 19 ғ. ІІ
жартысында жазылған
туындыПроблемалық полемика1-топ
45 слайд
№ Сұрақтар Дұрыс Дұрыс емес 1 “ Абай жолы” романындағы негізгі кейіпкер - Абай 2 Ұлжан - қатыгез, зұлым, қара ниет адам 3 Роман Абайдың жиырма жасар кезінен басталады 4 Құнанбай Тобықты руынан шыққан ақылды, мейірімді адам 5 Абайдың орыс жан досы - Толстой 6 “ Желсіз түнде жарық ай, сәулесі суда дірілдеп” халық- мұң лирикасы 7 “ Абай жолы” романы 19 ғ. ІІ жартысында жазылған туындыПроблемалық полемика1-топ
46 слайд
М.Әуезов
кім?
Әуезов
шығармалары2-топ
ТОПТАСТЫРУ стратегиясы
46 слайд
М.Әуезов кім? Әуезов шығармалары2-топ ТОПТАСТЫРУ стратегиясы
47 слайд
Дебат стратегиясы
Ұлжан бақытты ана болды ма?
1-топ жақтаушы
2-топ даттаушы
47 слайд
Дебат стратегиясы Ұлжан бақытты ана болды ма? 1-топ жақтаушы 2-топ даттаушы
48 слайд
Ой толғау стратегиясы
Жүрегімнің түбіне терең бойла,
Мен бір жұмбақ адаммын, оны да ойла
Соқтықпалы, соқпақсыз жерде өстім,
Мыңмен жалғыз алыстым, кінә койма.
48 слайд
Ой толғау стратегиясы Жүрегімнің түбіне терең бойла, Мен бір жұмбақ адаммын, оны да ойла Соқтықпалы, соқпақсыз жерде өстім, Мыңмен жалғыз алыстым, кінә койма.
49 слайд
Ғұмырдария стратегиясы
Қазақтың ұлы ақына Абай
Құнанбаевтың өмір жолын зерттеген Абай
танушылар: Мұхтар Әуезов, Зейнолла
Қабдолов, Қажым Жұмалиев.
Мұхтар танушылар: Кәкен Оразалин,
Мекемтас Мырзахметов, Дүкенбай
Досжанов “Мұхтар жолы” романын жазған.
“ Абай жолы” романын орыс тіліне
аударып, жазған орыстың жазушысы
Собольев.
“ Абай жолы” романы 54 тілге
аударылған.
49 слайд
Ғұмырдария стратегиясы Қазақтың ұлы ақына Абай Құнанбаевтың өмір жолын зерттеген Абай танушылар: Мұхтар Әуезов, Зейнолла Қабдолов, Қажым Жұмалиев. Мұхтар танушылар: Кәкен Оразалин, Мекемтас Мырзахметов, Дүкенбай Досжанов “Мұхтар жолы” романын жазған. “ Абай жолы” романын орыс тіліне аударып, жазған орыстың жазушысы Собольев. “ Абай жолы” романы 54 тілге аударылған.
50 слайд
Инсерт әдісі
Кімді оқыдым Танысқан
шығармам Берген
тәрбиесі Менің
көзқарасым
50 слайд
Инсерт әдісі Кімді оқыдым Танысқан шығармам Берген тәрбиесі Менің көзқарасым
51 слайд
Үйге тапсырма
1. М.Әуезов өміріне хр о нологиялық
таблица жазып келу
2. “ Абай жолы” романындағы
“Шытырманда” бөлімін оқып,
жоспар құру
51 слайд
Үйге тапсырма 1. М.Әуезов өміріне хр о нологиялық таблица жазып келу 2. “ Абай жолы” романындағы “Шытырманда” бөлімін оқып, жоспар құру