Материалдар / Абай тағылымын оқытудың жаңа тәсілдерінде қолдану

Абай тағылымын оқытудың жаңа тәсілдерінде қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге, студенттерге, жоғары сынып оқушыларына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Наурыз 2021
249
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ж.Досмұхамедов атындағы жоғары педагогикалық колледж 1Тақырыбы : Абай тағылымын оқытудың жаңа тәсілдерінде қолдану

1 слайд
Ж.Досмұхамедов атындағы жоғары педагогикалық колледж 1Тақырыбы : Абай тағылымын оқытудың жаңа тәсілдерінде қолдану

1 слайд

Ж.Досмұхамедов атындағы жоғары педагогикалық колледж 1Тақырыбы : Абай тағылымын оқытудың жаңа тәсілдерінде қолдану

2Жаңартылған білім беру мазмұнының ерекшеліктері Оқыту әдістері әр алуан және жыл өткен сайын кемелденіп, жетеліп к

2 слайд
2Жаңартылған білім беру мазмұнының ерекшеліктері Оқыту әдістері әр алуан және жыл өткен сайын кемелденіп, жетеліп келеді, себебі оқыту процесі ұдайы дамып, оқытудың жаңа құралдары қолданылады, қоғамымыздың дамуына сәйкес оқушылардың өркендеу деңгейі де жоғары. Сондықтан оқыту әдістерін ұдайы жүйелеу және сараптау қажеттігі туады. Қазіргі уақытта жаңартылған білім мазмұнымен оқыту теориясына негізделген тәсіл кең тараған. Бұл оқытудың жаңартылған мазмұны оқушылардың ойлауы олардың бұрынғы алған білімдері мен жаңа немесе сыныптағы түрлі дереккөздерден, мұғалімнен, оқулықтан және достарынан алған білімдерімен астастырыла дамиды деген тұжырымға негізделеді.

2 слайд

2Жаңартылған білім беру мазмұнының ерекшеліктері Оқыту әдістері әр алуан және жыл өткен сайын кемелденіп, жетеліп келеді, себебі оқыту процесі ұдайы дамып, оқытудың жаңа құралдары қолданылады, қоғамымыздың дамуына сәйкес оқушылардың өркендеу деңгейі де жоғары. Сондықтан оқыту әдістерін ұдайы жүйелеу және сараптау қажеттігі туады. Қазіргі уақытта жаңартылған білім мазмұнымен оқыту теориясына негізделген тәсіл кең тараған. Бұл оқытудың жаңартылған мазмұны оқушылардың ойлауы олардың бұрынғы алған білімдері мен жаңа немесе сыныптағы түрлі дереккөздерден, мұғалімнен, оқулықтан және достарынан алған білімдерімен астастырыла дамиды деген тұжырымға негізделеді.

• жекелеген оқушылардың сабақ тақырыбын қабылдау ерекшеліктерін түсінуге ұмтылуы; • оқушылардың білім-түсініктерін жетілдір

3 слайд
• жекелеген оқушылардың сабақ тақырыбын қабылдау ерекшеліктерін түсінуге ұмтылуы; • оқушылардың білім-түсініктерін жетілдіру немесе жақсарту мақсатында олармен жұмыс жүргізу қажеттігін ұғынуы; • кейбір оқушылардың тақырыпты өзіне оңтайлы бірегей тәсілдермен меңгеретіндігін жете түсінуі. Оқушылардың танымдық үдеріске белсенді қатысуы. Мұғалімнің міндеті – сабақты оқу міндеттерін оқушылар өз бетімен шеше алатындай етіп ұйымдастыру .Ж йелік-іс- рекеттікү ә ндылы тар а ба ыттал ан Құ қ ғ ғ ғ 3Мұғалім қызметіндегі маңызды басымдықтар

3 слайд

• жекелеген оқушылардың сабақ тақырыбын қабылдау ерекшеліктерін түсінуге ұмтылуы; • оқушылардың білім-түсініктерін жетілдіру немесе жақсарту мақсатында олармен жұмыс жүргізу қажеттігін ұғынуы; • кейбір оқушылардың тақырыпты өзіне оңтайлы бірегей тәсілдермен меңгеретіндігін жете түсінуі. Оқушылардың танымдық үдеріске белсенді қатысуы. Мұғалімнің міндеті – сабақты оқу міндеттерін оқушылар өз бетімен шеше алатындай етіп ұйымдастыру .Ж йелік-іс- рекеттікү ә ндылы тар а ба ыттал ан Құ қ ғ ғ ғ 3Мұғалім қызметіндегі маңызды басымдықтар

4ОТЫЗ БІРІНШІ СӨЗ (1895) Естіген нәрсені ұмытпастыққа төрт түрлі себеп бар: әуелі - көкірегі байлаулы берік болмақ

4 слайд
4ОТЫЗ БІРІНШІ СӨЗ (1895) Естіген нәрсені ұмытпастыққа төрт түрлі себеп бар: әуелі - көкірегі байлаулы берік болмақ керек; (балалардың сабаққа ынтасын ұйымдастыру бөлімі) екінші — сол нәрсені естігенде я көргенде ғибрәтлану керек, көңілденіп, тұшынып, ынтамен ұғу керек . ( Жаңа материалды қабылдау кезеңі ); Оқушыға Абайдың 31 қара сөзіңдегі 4 себепті толық сезініп жұмыстануға балаға жағдай жасауға тиіспіз, сонда ғана өткізген сабақ табысты болады.үшінші — сол нәрсені ішінен бірнеше уақыт қайтарып ойланып, көңілге бекіту керек( жаңа материалды бекіту кезеңі); төртінші - ой кеселі нәрселерден қашық болу керек. Егер кез болып қалса, салынбау керек. Ой кеселдері: уайымсыз салғырттық, ойыншы-күлкішілдік, я бір қайғыға салыну, я бір нәрсеге құмарлық пайда болу секілді. (үй жұмысы берілуі ) Бұл төрт нәрсе - күллі ақыл мен ғылымды тоздыратұғын нәрселер.

4 слайд

4ОТЫЗ БІРІНШІ СӨЗ (1895) Естіген нәрсені ұмытпастыққа төрт түрлі себеп бар: әуелі - көкірегі байлаулы берік болмақ керек; (балалардың сабаққа ынтасын ұйымдастыру бөлімі) екінші — сол нәрсені естігенде я көргенде ғибрәтлану керек, көңілденіп, тұшынып, ынтамен ұғу керек . ( Жаңа материалды қабылдау кезеңі ); Оқушыға Абайдың 31 қара сөзіңдегі 4 себепті толық сезініп жұмыстануға балаға жағдай жасауға тиіспіз, сонда ғана өткізген сабақ табысты болады.үшінші — сол нәрсені ішінен бірнеше уақыт қайтарып ойланып, көңілге бекіту керек( жаңа материалды бекіту кезеңі); төртінші - ой кеселі нәрселерден қашық болу керек. Егер кез болып қалса, салынбау керек. Ой кеселдері: уайымсыз салғырттық, ойыншы-күлкішілдік, я бір қайғыға салыну, я бір нәрсеге құмарлық пайда болу секілді. (үй жұмысы берілуі ) Бұл төрт нәрсе - күллі ақыл мен ғылымды тоздыратұғын нәрселер.

Қалыптастыраушы бағалау Сыныптағы бағалау тек қана техникалық тәсіл емес. Мұғалімдер жазбаша немесе ауызша түрде баға қою арқыл

5 слайд
Қалыптастыраушы бағалау Сыныптағы бағалау тек қана техникалық тәсіл емес. Мұғалімдер жазбаша немесе ауызша түрде баға қою арқылы бағалайды. Олар қолданатын кез кел ген нысанның артында тек қана объективті немесе жеткілікті дәрежеде объективті емес нормалар мен стандарттар ғана емес, сондай-ақ баланың дамуы, оқуы және ынтасы туралы түсінік, сонымен қатар өзін өзі бағалау, қабілеттілік және күш-жігер сияқты ұғымдарға қатысты құндылықтар жатады (Александер, 2001). Бағалау – одан арғы оқу туралы шешім қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қыз метті белгілеу үшін қолданылатын термин. 5 Әрбір мұғалім бағалау әдістемесін білуге тиісті . Оқушының білімі және дағдыларын бағалау арқылы мұғалімдер олардың болашақтағы мінез-құлқы мен дамуын болжайды

5 слайд

Қалыптастыраушы бағалау Сыныптағы бағалау тек қана техникалық тәсіл емес. Мұғалімдер жазбаша немесе ауызша түрде баға қою арқылы бағалайды. Олар қолданатын кез кел ген нысанның артында тек қана объективті немесе жеткілікті дәрежеде объективті емес нормалар мен стандарттар ғана емес, сондай-ақ баланың дамуы, оқуы және ынтасы туралы түсінік, сонымен қатар өзін өзі бағалау, қабілеттілік және күш-жігер сияқты ұғымдарға қатысты құндылықтар жатады (Александер, 2001). Бағалау – одан арғы оқу туралы шешім қабылдау мақсатымен оқытудың нәтижелерін жүйелі түрде жиынтықтауға бағытталған қыз метті белгілеу үшін қолданылатын термин. 5 Әрбір мұғалім бағалау әдістемесін білуге тиісті . Оқушының білімі және дағдыларын бағалау арқылы мұғалімдер олардың болашақтағы мінез-құлқы мен дамуын болжайды

ҚЫРЫҚ ТӨРТІНШІ СӨЗ(1898) 6Адам баласының ең жаманы - талапсыз. Талап қылушылар да неше түрлі болады. Һәм талаптың

6 слайд
ҚЫРЫҚ ТӨРТІНШІ СӨЗ(1898) 6Адам баласының ең жаманы - талапсыз. Талап қылушылар да неше түрлі болады. Һәм талаптың өзі де түрлі-түрлі. Һәм сол талаптардың қайсысының соңына түссе де, бірінен бірі өнерлі, тұрлаулырақ келеді. Уа, ләкин адам баласы я талапты, я талапсыз болсын, әйтеуір « бәрекелдіні» керек қылмайтұғыны болмайды. Әрнешік, орынсыз ба, орынды ма, «бәрекелді» деушіні көңіл іздеп тұрады. Адам баласы өзі қай жолда, қай майданда жүрсе, сол майдандағы кісімен сырлас болады. Оның үшін өзге жолдағылардан «бәрекелдіні» оңды күтпейді. Маған «бәрекелді» десе, осы өзімменен серіктес, сырлас осылар «бәрекелді» дер дейді.

6 слайд

ҚЫРЫҚ ТӨРТІНШІ СӨЗ(1898) 6Адам баласының ең жаманы - талапсыз. Талап қылушылар да неше түрлі болады. Һәм талаптың өзі де түрлі-түрлі. Һәм сол талаптардың қайсысының соңына түссе де, бірінен бірі өнерлі, тұрлаулырақ келеді. Уа, ләкин адам баласы я талапты, я талапсыз болсын, әйтеуір « бәрекелдіні» керек қылмайтұғыны болмайды. Әрнешік, орынсыз ба, орынды ма, «бәрекелді» деушіні көңіл іздеп тұрады. Адам баласы өзі қай жолда, қай майданда жүрсе, сол майдандағы кісімен сырлас болады. Оның үшін өзге жолдағылардан «бәрекелдіні» оңды күтпейді. Маған «бәрекелді» десе, осы өзімменен серіктес, сырлас осылар «бәрекелді» дер дейді.

орытындыҚ 7Қазіргі заман – ақпарат пен ғылымының өте жан-жақты тараған кезеңі. Сонымен қатар Абайдың кара сөздері де жа

7 слайд
орытындыҚ 7Қазіргі заман – ақпарат пен ғылымының өте жан-жақты тараған кезеңі. Сонымен қатар Абайдың  кара сөздері де жалпы адамзат баласына ортақ асыл сөзге айналды. Абайдың  пікірінше, ішкі рухани казынамыздың молығуы тікелей өзіміздің қолымыздағы іс. Осы пікір  Абайдың   "Он тоғызыншы сөзінде"  де: Адам ата-анадан туғаңда есті болмайды: есітіп, көріп, ұстап, татып ескерсе, дүниедегі жақсы, жаманды таниды-дағы, сондайдан білгені, көргені көп болған адам білімді болады. Естілердің айтқан сөздерін ескеріп жүрген кісі өзі де есті болады... Сол естілерден есітіп білген жақсы нәрселерді ескерсе, жаман дегеннен сақтанса, соңда іске жарайды, сонда адам десе болады..

7 слайд

орытындыҚ 7Қазіргі заман – ақпарат пен ғылымының өте жан-жақты тараған кезеңі. Сонымен қатар Абайдың  кара сөздері де жалпы адамзат баласына ортақ асыл сөзге айналды. Абайдың  пікірінше, ішкі рухани казынамыздың молығуы тікелей өзіміздің қолымыздағы іс. Осы пікір  Абайдың   "Он тоғызыншы сөзінде"  де: Адам ата-анадан туғаңда есті болмайды: есітіп, көріп, ұстап, татып ескерсе, дүниедегі жақсы, жаманды таниды-дағы, сондайдан білгені, көргені көп болған адам білімді болады. Естілердің айтқан сөздерін ескеріп жүрген кісі өзі де есті болады... Сол естілерден есітіп білген жақсы нәрселерді ескерсе, жаман дегеннен сақтанса, соңда іске жарайды, сонда адам десе болады..

● Қорыта келе, Абайша, адам болу үшін оның бойынан үш түрлі фактор табылуы тиіс. Біріншіден, баланың шыққан тегі жаксы болуы к

8 слайд
● Қорыта келе, Абайша, адам болу үшін оның бойынан үш түрлі фактор табылуы тиіс. Біріншіден, баланың шыққан тегі жаксы болуы керек, екіншіден, оның әлеуметтік жағдайы немесе қоршаған ортасы жағымды болуы шарт, үшіншіден, балаға адамгершілік тұрғысында тәрбие берілуі қажет деген Абайдың пікірін басшылыққа ала отырып, жастарға үздіксіз еңбек етіп, білім алуды міндет етіп бәсекеге қабілетті, өзің-өзі реттей алатын мықты тұлғалар дайындауда әр сабақтың қазығы Абайды танумен қатар болуы деп тұжырымдадым 8

8 слайд

● Қорыта келе, Абайша, адам болу үшін оның бойынан үш түрлі фактор табылуы тиіс. Біріншіден, баланың шыққан тегі жаксы болуы керек, екіншіден, оның әлеуметтік жағдайы немесе қоршаған ортасы жағымды болуы шарт, үшіншіден, балаға адамгершілік тұрғысында тәрбие берілуі қажет деген Абайдың пікірін басшылыққа ала отырып, жастарға үздіксіз еңбек етіп, білім алуды міндет етіп бәсекеге қабілетті, өзің-өзі реттей алатын мықты тұлғалар дайындауда әр сабақтың қазығы Абайды танумен қатар болуы деп тұжырымдадым 8

Назарларынызға рахмет 9

9 слайд
Назарларынызға рахмет 9

9 слайд

Назарларынызға рахмет 9

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ