Материалдар / Action Research. Оқушылардың үй жұмысы мен өзіндік жұмыстарды орындау дағдылары бойынша қадамдық әдістемелік ұсыныстар.

Action Research. Оқушылардың үй жұмысы мен өзіндік жұмыстарды орындау дағдылары бойынша қадамдық әдістемелік ұсыныстар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге, зертеу жұмысын жасау үшін қажет
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
19 Желтоқсан 2020
1922
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫ ХИМИЯ-БИОЛОГИЯ БАҒЫТЫНДАҒЫ НАЗАРБАЕВ ЗИЯТКЕРЛІК МЕКТЕБІ Іс-әрекетті зерттеу ( Action Research ) тақырыбы: Оқу

1 слайд
ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫ ХИМИЯ-БИОЛОГИЯ БАҒЫТЫНДАҒЫ НАЗАРБАЕВ ЗИЯТКЕРЛІК МЕКТЕБІ Іс-әрекетті зерттеу ( Action Research ) тақырыбы: Оқушылардың үй жұмысы мен өзіндік жұмыстарды орындау дағдылары бойынша қадамдық әдістемелік ұсыныстар Математика пәнінің мұғалімі Джилкибаева Р афия Бостанқызы

1 слайд

ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫ ХИМИЯ-БИОЛОГИЯ БАҒЫТЫНДАҒЫ НАЗАРБАЕВ ЗИЯТКЕРЛІК МЕКТЕБІ Іс-әрекетті зерттеу ( Action Research ) тақырыбы: Оқушылардың үй жұмысы мен өзіндік жұмыстарды орындау дағдылары бойынша қадамдық әдістемелік ұсыныстар Математика пәнінің мұғалімі Джилкибаева Р афия Бостанқызы

Оқушылардың үй жұмысы мен өзіндік жұмыстарды орындау дағдылары қалай орын алуда? І. ПРОБЛЕМА АЯСЫН АЙҚЫНДАУ Іс –әрекетті

2 слайд
Оқушылардың үй жұмысы мен өзіндік жұмыстарды орындау дағдылары қалай орын алуда? І. ПРОБЛЕМА АЯСЫН АЙҚЫНДАУ Іс –әрекетті зертеудегі мақсатым: осы сұрақтарға жауап табу

2 слайд

Оқушылардың үй жұмысы мен өзіндік жұмыстарды орындау дағдылары қалай орын алуда? І. ПРОБЛЕМА АЯСЫН АЙҚЫНДАУ Іс –әрекетті зертеудегі мақсатым: осы сұрақтарға жауап табу

ІС –ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ ТАҚЫРЫБЫМ: Оқушылардың үй жұмысы мен өзіндік жұмыстарды орындау дағдылары бойынша қадамдық әдістемелі

3 слайд
ІС –ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ ТАҚЫРЫБЫМ: Оқушылардың үй жұмысы мен өзіндік жұмыстарды орындау дағдылары бойынша қадамдық әдістемелік ұсыныстар

3 слайд

ІС –ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ ТАҚЫРЫБЫМ: Оқушылардың үй жұмысы мен өзіндік жұмыстарды орындау дағдылары бойынша қадамдық әдістемелік ұсыныстар

ЗЕРТТЕУДЕГІ МАҚСАТЫМ: Оқушылардың үй жұмысы мен өзіндік жұмыстарды орындау дағдылары бойынша сабақ сапасын жақсарту

4 слайд
ЗЕРТТЕУДЕГІ МАҚСАТЫМ: Оқушылардың үй жұмысы мен өзіндік жұмыстарды орындау дағдылары бойынша сабақ сапасын жақсарту

4 слайд

ЗЕРТТЕУДЕГІ МАҚСАТЫМ: Оқушылардың үй жұмысы мен өзіндік жұмыстарды орындау дағдылары бойынша сабақ сапасын жақсарту

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:  Оқушыладың үй жұмысы мен өзіндік жұмыстарды орындау жолдарын қадағалап, үй жұмысының тапсырмаларын сар

5 слайд
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:  Оқушыладың үй жұмысы мен өзіндік жұмыстарды орындау жолдарын қадағалап, үй жұмысының тапсырмаларын саралау ;  Іс-әрекетті зерттеу барысында туындаған сұрақтарға жауап алу.

5 слайд

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:  Оқушыладың үй жұмысы мен өзіндік жұмыстарды орындау жолдарын қадағалап, үй жұмысының тапсырмаларын саралау ;  Іс-әрекетті зерттеу барысында туындаған сұрақтарға жауап алу.

Сауалнама жүргізу Бақылау, қадағалауПедагогикалық әр- түрлі әдіс тәсілдерді қолдану Сұхбат алуІІ. ДЕРЕКТЕРДІ ЖИНАҚТАУ

6 слайд
Сауалнама жүргізу Бақылау, қадағалауПедагогикалық әр- түрлі әдіс тәсілдерді қолдану Сұхбат алуІІ. ДЕРЕКТЕРДІ ЖИНАҚТАУ

6 слайд

Сауалнама жүргізу Бақылау, қадағалауПедагогикалық әр- түрлі әдіс тәсілдерді қолдану Сұхбат алуІІ. ДЕРЕКТЕРДІ ЖИНАҚТАУ

БАҚЫЛАУ, ҚАДАҒАЛАУ (ҮЙ ЖҰМЫСЫНЫҢ ОРЫНДАЛУЫН ҚАДАҒАЛАУ); Cұрақ • Үй жұмысын орындауда кімнің көмегі көбірек қажет болады? Жау

7 слайд
БАҚЫЛАУ, ҚАДАҒАЛАУ (ҮЙ ЖҰМЫСЫНЫҢ ОРЫНДАЛУЫН ҚАДАҒАЛАУ); Cұрақ • Үй жұмысын орындауда кімнің көмегі көбірек қажет болады? Жауа п % • Ата-анамның, аға- әпкелерімнің–2 % • Сыныптас достарымның -23% • Интернет желісіне -35% • Өз бетімше орындаймын -40%

7 слайд

БАҚЫЛАУ, ҚАДАҒАЛАУ (ҮЙ ЖҰМЫСЫНЫҢ ОРЫНДАЛУЫН ҚАДАҒАЛАУ); Cұрақ • Үй жұмысын орындауда кімнің көмегі көбірек қажет болады? Жауа п % • Ата-анамның, аға- әпкелерімнің–2 % • Сыныптас достарымның -23% • Интернет желісіне -35% • Өз бетімше орындаймын -40%

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘР-ТҮРЛІ ӘДІС ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ Пайдаланған әдіс тәсілдер • Әр түрлі тапсырмалар беру Алынған мәліметтер • Оқ

8 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘР-ТҮРЛІ ӘДІС ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ Пайдаланған әдіс тәсілдер • Әр түрлі тапсырмалар беру Алынған мәліметтер • Оқушылардың үй жұмысын күнделікті қадағалап отыру • А тобындағы оқушылардың қызығушылығын арттыратын есептерді жинақтау • С тобындағы оқушылардың деңгейін бақылап отыру

8 слайд

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘР-ТҮРЛІ ӘДІС ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ Пайдаланған әдіс тәсілдер • Әр түрлі тапсырмалар беру Алынған мәліметтер • Оқушылардың үй жұмысын күнделікті қадағалап отыру • А тобындағы оқушылардың қызығушылығын арттыратын есептерді жинақтау • С тобындағы оқушылардың деңгейін бақылап отыру

СҰХБАТ АЛУ ( АТА-АНАМЕН ЖҮЗДЕСУ, КЕЗДЕСУ ) Балаңыздың үй жұмысын орындауына кім көмектеседі? Ата-ана 1 : Өз бетінше орында

9 слайд
СҰХБАТ АЛУ ( АТА-АНАМЕН ЖҮЗДЕСУ, КЕЗДЕСУ ) Балаңыздың үй жұмысын орындауына кім көмектеседі? Ата-ана 1 : Өз бетінше орындайды. Көмек қажет болса интернет желісінен көреді. Ата-ана 2 : Мектепте сыныптастармен орындап келдім деп айтады.

9 слайд

СҰХБАТ АЛУ ( АТА-АНАМЕН ЖҮЗДЕСУ, КЕЗДЕСУ ) Балаңыздың үй жұмысын орындауына кім көмектеседі? Ата-ана 1 : Өз бетінше орындайды. Көмек қажет болса интернет желісінен көреді. Ата-ана 2 : Мектепте сыныптастармен орындап келдім деп айтады.

САУАЛНАМА ЖҮРГІЗУ ( ОҚУШЫЛАРДАН АНКЕТА АЛУ, АУЫЗША ЖӘНЕ ЖАЗБАША ТҮРДЕ КЕРІ БАЙЛАНЫС ЖАСАУ) Анкеталық сұрақтар Жабық сұрақта

10 слайд
САУАЛНАМА ЖҮРГІЗУ ( ОҚУШЫЛАРДАН АНКЕТА АЛУ, АУЫЗША ЖӘНЕ ЖАЗБАША ТҮРДЕ КЕРІ БАЙЛАНЫС ЖАСАУ) Анкеталық сұрақтар Жабық сұрақтар Ашық сұрақтар

10 слайд

САУАЛНАМА ЖҮРГІЗУ ( ОҚУШЫЛАРДАН АНКЕТА АЛУ, АУЫЗША ЖӘНЕ ЖАЗБАША ТҮРДЕ КЕРІ БАЙЛАНЫС ЖАСАУ) Анкеталық сұрақтар Жабық сұрақтар Ашық сұрақтар

№ Үй тапсырмаларының түрлері Жауаптары 1 Тест тапсырмалары 19 % 2 Сыныпта шығарған есептерге ұқсас тапсырмалар 36% 3 Дәлелдеу

11 слайд
№ Үй тапсырмаларының түрлері Жауаптары 1 Тест тапсырмалары 19 % 2 Сыныпта шығарған есептерге ұқсас тапсырмалар 36% 3 Дәлелдеу жолдарына берілген тапсырмалар 14% 4 Өмірде қолданылатын тапсырмалар 25% 5 Жеке тапсырма 6%Математика пәнінен үй тапсырмаларының қайсы түрін бергенін қалайсыз?

11 слайд

№ Үй тапсырмаларының түрлері Жауаптары 1 Тест тапсырмалары 19 % 2 Сыныпта шығарған есептерге ұқсас тапсырмалар 36% 3 Дәлелдеу жолдарына берілген тапсырмалар 14% 4 Өмірде қолданылатын тапсырмалар 25% 5 Жеке тапсырма 6%Математика пәнінен үй тапсырмаларының қайсы түрін бергенін қалайсыз?

Үй тапсырманың көлемі қанша болғанын қалайсыз? № Үй тапсырмаларының көлемі Жауаптары 1 0-3 тапсырма 50% 2 3 тен көп тапсырма

12 слайд
Үй тапсырманың көлемі қанша болғанын қалайсыз? № Үй тапсырмаларының көлемі Жауаптары 1 0-3 тапсырма 50% 2 3 тен көп тапсырма 35% 3 Көлемі қажет емес 15%

12 слайд

Үй тапсырманың көлемі қанша болғанын қалайсыз? № Үй тапсырмаларының көлемі Жауаптары 1 0-3 тапсырма 50% 2 3 тен көп тапсырма 35% 3 Көлемі қажет емес 15%

Сұрақ: Мұғалімнің сенбі, жексенбі күнге арналған үй тапсырмаларын бергенін ......

13 слайд
Сұрақ: Мұғалімнің сенбі, жексенбі күнге арналған үй тапсырмаларын бергенін ......

13 слайд

Сұрақ: Мұғалімнің сенбі, жексенбі күнге арналған үй тапсырмаларын бергенін ......

СЫНЫПТЫҢ САБА Қ КЕСТЕСІ  Сыныптың саба қ кестесімен танысу;  Үй жұмысын берер алдында оқушылардың келесі күні болатын сабақ

14 слайд
СЫНЫПТЫҢ САБА Қ КЕСТЕСІ  Сыныптың саба қ кестесімен танысу;  Үй жұмысын берер алдында оқушылардың келесі күні болатын сабақтарына назар аудару.

14 слайд

СЫНЫПТЫҢ САБА Қ КЕСТЕСІ  Сыныптың саба қ кестесімен танысу;  Үй жұмысын берер алдында оқушылардың келесі күні болатын сабақтарына назар аудару.

ІІІ. ДЕРЕКТЕРДІ ТАЛДАУ, ТҰЖЫРЫМДАУ Іс әрекеттегі зертеу кезінде белгі болған жағдайлар:  Үй тапсырмаларын бермес бұрын оның ма

15 слайд
ІІІ. ДЕРЕКТЕРДІ ТАЛДАУ, ТҰЖЫРЫМДАУ Іс әрекеттегі зертеу кезінде белгі болған жағдайлар:  Үй тапсырмаларын бермес бұрын оның маңыздылығын анықтау;  Берілген тапсырмалардың оқушыға қаншалықты әсер ететінін анықтау;  Тапсырмалардың с аны мен сапалығын тексеру;  Келесі сабақтың оқу мақсатына бағыт-бағдар беретін тапсырмалар беру;  Сабақ кестесіне қарай отырып және оқушы сол тапсырманы қанша сағат орындай алатын уақыт саралап алу керек;  Оқушылардың жауаптарын талдай отырып, әрбір пән бойынша ұсынылатын үй жұмысының көлемін шамадан тыс жүктемені болдыртпау мақсатында балалардың жеке психофизиологиялық ерекшеліктерін ескеру қажет екені анықталды.

15 слайд

ІІІ. ДЕРЕКТЕРДІ ТАЛДАУ, ТҰЖЫРЫМДАУ Іс әрекеттегі зертеу кезінде белгі болған жағдайлар:  Үй тапсырмаларын бермес бұрын оның маңыздылығын анықтау;  Берілген тапсырмалардың оқушыға қаншалықты әсер ететінін анықтау;  Тапсырмалардың с аны мен сапалығын тексеру;  Келесі сабақтың оқу мақсатына бағыт-бағдар беретін тапсырмалар беру;  Сабақ кестесіне қарай отырып және оқушы сол тапсырманы қанша сағат орындай алатын уақыт саралап алу керек;  Оқушылардың жауаптарын талдай отырып, әрбір пән бойынша ұсынылатын үй жұмысының көлемін шамадан тыс жүктемені болдыртпау мақсатында балалардың жеке психофизиологиялық ерекшеліктерін ескеру қажет екені анықталды.

ІV. ЖАҢА, ЖЕТІЛДІРІЛГЕН СҰРАҚТАР Әрбір пән бойынша ұсынылатын үй жұмысының көлемін шамадан тыс жүктемені болдыртпау және жар

16 слайд
ІV. ЖАҢА, ЖЕТІЛДІРІЛГЕН СҰРАҚТАР Әрбір пән бойынша ұсынылатын үй жұмысының көлемін шамадан тыс жүктемені болдыртпау және жаратылыстану-ғылыми цикл пәндері (физика, химия, биология, география және информатика) бойынша үй тапсырмаларын бірге жоспарлау мақсатында, жаңа зерттеу жұмысымның тақырыбы: «Кіріктірілген үй тапсырмаларын жоспарлау және оқушылардың үй тапсырмаларын өзбетінше орындау арқылы білім алу дағдысын қалыптастыру»

16 слайд

ІV. ЖАҢА, ЖЕТІЛДІРІЛГЕН СҰРАҚТАР Әрбір пән бойынша ұсынылатын үй жұмысының көлемін шамадан тыс жүктемені болдыртпау және жаратылыстану-ғылыми цикл пәндері (физика, химия, биология, география және информатика) бойынша үй тапсырмаларын бірге жоспарлау мақсатында, жаңа зерттеу жұмысымның тақырыбы: «Кіріктірілген үй тапсырмаларын жоспарлау және оқушылардың үй тапсырмаларын өзбетінше орындау арқылы білім алу дағдысын қалыптастыру»

МЕН ЕШ УАҚЫТТА ӨЗ ОҚУШЫЛАРЫМА ЕШ НӘРСЕ ҮЙРЕТПЕЙМІН - ТЕК ҚАНА ОЛАРДЫҢ ОҚУЫ ҮШІН ЖАҒДАЙ ЖАСАЙМЫН .

17 слайд
МЕН ЕШ УАҚЫТТА ӨЗ ОҚУШЫЛАРЫМА ЕШ НӘРСЕ ҮЙРЕТПЕЙМІН - ТЕК ҚАНА ОЛАРДЫҢ ОҚУЫ ҮШІН ЖАҒДАЙ ЖАСАЙМЫН . АЛЬБЕРТ ЭЙНШТЕЙН

17 слайд

МЕН ЕШ УАҚЫТТА ӨЗ ОҚУШЫЛАРЫМА ЕШ НӘРСЕ ҮЙРЕТПЕЙМІН - ТЕК ҚАНА ОЛАРДЫҢ ОҚУЫ ҮШІН ЖАҒДАЙ ЖАСАЙМЫН . АЛЬБЕРТ ЭЙНШТЕЙН

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

18 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

18 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі