Action Research. Оқушылардың үй жұмысы мен өзіндік жұмыстарды орындау дағдылары бойынша қадамдық әдістемелік ұсыныстар.




1 слайд
ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫ
ХИМИЯ-БИОЛОГИЯ
БАҒЫТЫНДАҒЫ НАЗАРБАЕВ
ЗИЯТКЕРЛІК МЕКТЕБІ
Іс-әрекетті зерттеу ( Action Research ) тақырыбы:
Оқушылардың үй жұмысы мен өзіндік
жұмыстарды орындау дағдылары бойынша
қадамдық әдістемелік ұсыныстар
Математика пәнінің мұғалімі
Джилкибаева Р афия Бостанқызы
1 слайд
ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫ ХИМИЯ-БИОЛОГИЯ БАҒЫТЫНДАҒЫ НАЗАРБАЕВ ЗИЯТКЕРЛІК МЕКТЕБІ Іс-әрекетті зерттеу ( Action Research ) тақырыбы: Оқушылардың үй жұмысы мен өзіндік жұмыстарды орындау дағдылары бойынша қадамдық әдістемелік ұсыныстар Математика пәнінің мұғалімі Джилкибаева Р афия Бостанқызы

2 слайд
Оқушылардың үй жұмысы
мен өзіндік жұмыстарды
орындау дағдылары қалай
орын алуда? І. ПРОБЛЕМА АЯСЫН АЙҚЫНДАУ
Іс –әрекетті зертеудегі мақсатым:
осы сұрақтарға жауап табу
2 слайд
Оқушылардың үй жұмысы мен өзіндік жұмыстарды орындау дағдылары қалай орын алуда? І. ПРОБЛЕМА АЯСЫН АЙҚЫНДАУ Іс –әрекетті зертеудегі мақсатым: осы сұрақтарға жауап табу

3 слайд
ІС –ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ
ТАҚЫРЫБЫМ:
Оқушылардың үй жұмысы мен
өзіндік жұмыстарды орындау
дағдылары бойынша қадамдық
әдістемелік ұсыныстар
3 слайд
ІС –ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ ТАҚЫРЫБЫМ: Оқушылардың үй жұмысы мен өзіндік жұмыстарды орындау дағдылары бойынша қадамдық әдістемелік ұсыныстар

4 слайд
ЗЕРТТЕУДЕГІ
МАҚСАТЫМ:
Оқушылардың үй жұмысы мен
өзіндік жұмыстарды орындау
дағдылары бойынша сабақ сапасын
жақсарту
4 слайд
ЗЕРТТЕУДЕГІ МАҚСАТЫМ: Оқушылардың үй жұмысы мен өзіндік жұмыстарды орындау дағдылары бойынша сабақ сапасын жақсарту

5 слайд
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
Оқушыладың үй жұмысы мен өзіндік
жұмыстарды орындау жолдарын
қадағалап, үй жұмысының
тапсырмаларын саралау ;
Іс-әрекетті зерттеу барысында туындаған
сұрақтарға жауап алу.
5 слайд
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: Оқушыладың үй жұмысы мен өзіндік жұмыстарды орындау жолдарын қадағалап, үй жұмысының тапсырмаларын саралау ; Іс-әрекетті зерттеу барысында туындаған сұрақтарға жауап алу.

6 слайд
Сауалнама
жүргізу
Бақылау,
қадағалауПедагогикалық әр-
түрлі әдіс
тәсілдерді қолдану Сұхбат алуІІ. ДЕРЕКТЕРДІ ЖИНАҚТАУ
6 слайд
Сауалнама жүргізу Бақылау, қадағалауПедагогикалық әр- түрлі әдіс тәсілдерді қолдану Сұхбат алуІІ. ДЕРЕКТЕРДІ ЖИНАҚТАУ

7 слайд
БАҚЫЛАУ, ҚАДАҒАЛАУ
(ҮЙ ЖҰМЫСЫНЫҢ ОРЫНДАЛУЫН
ҚАДАҒАЛАУ);
Cұрақ •
Үй жұмысын орындауда кімнің көмегі
көбірек қажет болады?
Жауа
п
% •
Ата-анамның, аға- әпкелерімнің–2 %
•
Сыныптас достарымның -23%
•
Интернет желісіне -35%
•
Өз бетімше орындаймын -40%
7 слайд
БАҚЫЛАУ, ҚАДАҒАЛАУ (ҮЙ ЖҰМЫСЫНЫҢ ОРЫНДАЛУЫН ҚАДАҒАЛАУ); Cұрақ • Үй жұмысын орындауда кімнің көмегі көбірек қажет болады? Жауа п % • Ата-анамның, аға- әпкелерімнің–2 % • Сыныптас достарымның -23% • Интернет желісіне -35% • Өз бетімше орындаймын -40%

8 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘР-ТҮРЛІ ӘДІС
ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ
Пайдаланған
әдіс тәсілдер
•
Әр түрлі
тапсырмалар
беру Алынған мәліметтер
•
Оқушылардың үй жұмысын
күнделікті қадағалап отыру
•
А тобындағы оқушылардың
қызығушылығын арттыратын
есептерді жинақтау
•
С тобындағы оқушылардың
деңгейін бақылап отыру
8 слайд
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ӘР-ТҮРЛІ ӘДІС ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНУ Пайдаланған әдіс тәсілдер • Әр түрлі тапсырмалар беру Алынған мәліметтер • Оқушылардың үй жұмысын күнделікті қадағалап отыру • А тобындағы оқушылардың қызығушылығын арттыратын есептерді жинақтау • С тобындағы оқушылардың деңгейін бақылап отыру

9 слайд
СҰХБАТ АЛУ
( АТА-АНАМЕН ЖҮЗДЕСУ,
КЕЗДЕСУ )
Балаңыздың үй жұмысын
орындауына кім көмектеседі?
Ата-ана 1 : Өз бетінше орындайды.
Көмек қажет болса интернет
желісінен көреді.
Ата-ана 2 : Мектепте
сыныптастармен орындап
келдім деп айтады.
9 слайд
СҰХБАТ АЛУ ( АТА-АНАМЕН ЖҮЗДЕСУ, КЕЗДЕСУ ) Балаңыздың үй жұмысын орындауына кім көмектеседі? Ата-ана 1 : Өз бетінше орындайды. Көмек қажет болса интернет желісінен көреді. Ата-ана 2 : Мектепте сыныптастармен орындап келдім деп айтады.

10 слайд
САУАЛНАМА ЖҮРГІЗУ
( ОҚУШЫЛАРДАН АНКЕТА АЛУ,
АУЫЗША ЖӘНЕ ЖАЗБАША ТҮРДЕ КЕРІ
БАЙЛАНЫС ЖАСАУ)
Анкеталық
сұрақтар Жабық
сұрақтар
Ашық
сұрақтар
10 слайд
САУАЛНАМА ЖҮРГІЗУ ( ОҚУШЫЛАРДАН АНКЕТА АЛУ, АУЫЗША ЖӘНЕ ЖАЗБАША ТҮРДЕ КЕРІ БАЙЛАНЫС ЖАСАУ) Анкеталық сұрақтар Жабық сұрақтар Ашық сұрақтар

11 слайд
№ Үй тапсырмаларының түрлері Жауаптары
1 Тест тапсырмалары 19 %
2 Сыныпта шығарған есептерге ұқсас
тапсырмалар 36%
3 Дәлелдеу жолдарына берілген
тапсырмалар 14%
4 Өмірде қолданылатын тапсырмалар 25%
5 Жеке тапсырма 6%Математика пәнінен
үй тапсырмаларының қайсы түрін
бергенін қалайсыз?
11 слайд
№ Үй тапсырмаларының түрлері Жауаптары 1 Тест тапсырмалары 19 % 2 Сыныпта шығарған есептерге ұқсас тапсырмалар 36% 3 Дәлелдеу жолдарына берілген тапсырмалар 14% 4 Өмірде қолданылатын тапсырмалар 25% 5 Жеке тапсырма 6%Математика пәнінен үй тапсырмаларының қайсы түрін бергенін қалайсыз?

12 слайд
Үй тапсырманың көлемі
қанша болғанын қалайсыз?
№ Үй тапсырмаларының көлемі Жауаптары
1 0-3 тапсырма 50%
2 3 тен көп тапсырма 35%
3 Көлемі қажет емес 15%
12 слайд
Үй тапсырманың көлемі қанша болғанын қалайсыз? № Үй тапсырмаларының көлемі Жауаптары 1 0-3 тапсырма 50% 2 3 тен көп тапсырма 35% 3 Көлемі қажет емес 15%

13 слайд
Сұрақ: Мұғалімнің сенбі, жексенбі күнге
арналған үй тапсырмаларын бергенін ......
13 слайд
Сұрақ: Мұғалімнің сенбі, жексенбі күнге арналған үй тапсырмаларын бергенін ......

14 слайд
СЫНЫПТЫҢ САБА Қ
КЕСТЕСІ
Сыныптың саба қ кестесімен танысу;
Үй жұмысын берер алдында
оқушылардың келесі күні болатын
сабақтарына назар аудару.
14 слайд
СЫНЫПТЫҢ САБА Қ КЕСТЕСІ Сыныптың саба қ кестесімен танысу; Үй жұмысын берер алдында оқушылардың келесі күні болатын сабақтарына назар аудару.

15 слайд
ІІІ. ДЕРЕКТЕРДІ ТАЛДАУ,
ТҰЖЫРЫМДАУ
Іс әрекеттегі зертеу кезінде белгі болған жағдайлар:
Үй тапсырмаларын бермес бұрын оның маңыздылығын
анықтау;
Берілген тапсырмалардың оқушыға қаншалықты әсер
ететінін анықтау;
Тапсырмалардың с аны мен сапалығын тексеру;
Келесі сабақтың оқу мақсатына бағыт-бағдар беретін
тапсырмалар беру;
Сабақ кестесіне қарай отырып және оқушы сол
тапсырманы қанша сағат орындай алатын уақыт
саралап алу керек;
Оқушылардың жауаптарын талдай отырып, әрбір пән
бойынша ұсынылатын үй жұмысының көлемін
шамадан тыс жүктемені болдыртпау мақсатында
балалардың жеке психофизиологиялық ерекшеліктерін
ескеру қажет екені анықталды.
15 слайд
ІІІ. ДЕРЕКТЕРДІ ТАЛДАУ, ТҰЖЫРЫМДАУ Іс әрекеттегі зертеу кезінде белгі болған жағдайлар: Үй тапсырмаларын бермес бұрын оның маңыздылығын анықтау; Берілген тапсырмалардың оқушыға қаншалықты әсер ететінін анықтау; Тапсырмалардың с аны мен сапалығын тексеру; Келесі сабақтың оқу мақсатына бағыт-бағдар беретін тапсырмалар беру; Сабақ кестесіне қарай отырып және оқушы сол тапсырманы қанша сағат орындай алатын уақыт саралап алу керек; Оқушылардың жауаптарын талдай отырып, әрбір пән бойынша ұсынылатын үй жұмысының көлемін шамадан тыс жүктемені болдыртпау мақсатында балалардың жеке психофизиологиялық ерекшеліктерін ескеру қажет екені анықталды.

16 слайд
ІV. ЖАҢА, ЖЕТІЛДІРІЛГЕН СҰРАҚТАР
Әрбір пән бойынша ұсынылатын үй жұмысының
көлемін шамадан тыс жүктемені болдыртпау
және жаратылыстану-ғылыми цикл пәндері
(физика, химия, биология, география және
информатика) бойынша үй тапсырмаларын бірге
жоспарлау мақсатында, жаңа зерттеу
жұмысымның тақырыбы:
«Кіріктірілген үй тапсырмаларын жоспарлау
және оқушылардың үй тапсырмаларын
өзбетінше орындау арқылы білім алу дағдысын
қалыптастыру»
16 слайд
ІV. ЖАҢА, ЖЕТІЛДІРІЛГЕН СҰРАҚТАР Әрбір пән бойынша ұсынылатын үй жұмысының көлемін шамадан тыс жүктемені болдыртпау және жаратылыстану-ғылыми цикл пәндері (физика, химия, биология, география және информатика) бойынша үй тапсырмаларын бірге жоспарлау мақсатында, жаңа зерттеу жұмысымның тақырыбы: «Кіріктірілген үй тапсырмаларын жоспарлау және оқушылардың үй тапсырмаларын өзбетінше орындау арқылы білім алу дағдысын қалыптастыру»

17 слайд
МЕН ЕШ УАҚЫТТА ӨЗ
ОҚУШЫЛАРЫМА ЕШ НӘРСЕ
ҮЙРЕТПЕЙМІН - ТЕК ҚАНА
ОЛАРДЫҢ ОҚУЫ ҮШІН ЖАҒДАЙ
ЖАСАЙМЫН .
АЛЬБЕРТ ЭЙНШТЕЙН
17 слайд
МЕН ЕШ УАҚЫТТА ӨЗ ОҚУШЫЛАРЫМА ЕШ НӘРСЕ ҮЙРЕТПЕЙМІН - ТЕК ҚАНА ОЛАРДЫҢ ОҚУЫ ҮШІН ЖАҒДАЙ ЖАСАЙМЫН . АЛЬБЕРТ ЭЙНШТЕЙН

18 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
18 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!