Адамның досы.Презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Адамның досы.Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне керек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Әдебиеттік оқу 2-сынып

#1 слайд
Әдебиеттік оқу 2-сынып

1 слайд

Әдебиеттік оқу 2-сынып

Ж. Әлмашевтың «Адамның досы» мәтінің мазмұныңашып идеясын түсінуге жағдай жасау.Оқушыларды білімділікке үйрете отырып, кітап

#2 слайд
Ж. Әлмашевтың «Адамның досы» мәтінің мазмұныңашып идеясын түсінуге жағдай жасау.Оқушыларды білімділікке үйрете отырып, кітап оқуға деген қызығушылығын ояту. Оқушылардың ой-өрісін, ойлау қабілетін, ақыл-ойын,тіл байлығын, сөздік қоры мен сөйлеу тілін дамыту. Шапшаң оқу дағдыларын қалыптастыру Кітапты ұқыпты, таза ұстауға баулу.

2 слайд

Ж. Әлмашевтың «Адамның досы» мәтінің мазмұныңашып идеясын түсінуге жағдай жасау.Оқушыларды білімділікке үйрете отырып, кітап оқуға деген қызығушылығын ояту. Оқушылардың ой-өрісін, ойлау қабілетін, ақыл-ойын,тіл байлығын, сөздік қоры мен сөйлеу тілін дамыту. Шапшаң оқу дағдыларын қалыптастыру Кітапты ұқыпты, таза ұстауға баулу.

Сабақ түрі : дамытушылық сабақ Сабақ әдісі: сұрақ-жауап, топпен жұмыс Көрнекілігі: интерактивті тақта, қанатты сөздер, к

#3 слайд
Сабақ түрі : дамытушылық сабақ Сабақ әдісі: сұрақ-жауап, топпен жұмыс Көрнекілігі: интерактивті тақта, қанатты сөздер, кітаптар жинағы

3 слайд

Сабақ түрі : дамытушылық сабақ Сабақ әдісі: сұрақ-жауап, топпен жұмыс Көрнекілігі: интерактивті тақта, қанатты сөздер, кітаптар жинағы

Қанатты сөздер Кітапты сүйіңдер, ол өмірді нұрландырады (М.А. Горький) Кітап-білім бұлағ

#4 слайд
Қанатты сөздер Кітапты сүйіңдер, ол өмірді нұрландырады (М.А. Горький) Кітап-білім бұлағы Білім-өмір шырағы

4 слайд

Қанатты сөздер Кітапты сүйіңдер, ол өмірді нұрландырады (М.А. Горький) Кітап-білім бұлағы Білім-өмір шырағы

• Сәлемдесу • Түгелдеу • Оқушылардың назарын сабаққа аудару • Сынып ішін топқа бөлу Сабақтың барысы Ұйымдастыру бөлімі

#5 слайд
• Сәлемдесу • Түгелдеу • Оқушылардың назарын сабаққа аудару • Сынып ішін топқа бөлу Сабақтың барысы Ұйымдастыру бөлімі

5 слайд

• Сәлемдесу • Түгелдеу • Оқушылардың назарын сабаққа аудару • Сынып ішін топқа бөлу Сабақтың барысы Ұйымдастыру бөлімі

Психологиялық дайындық Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз. Құрметпенен сіздерге, Бас иеміз біз.

#6 слайд
Психологиялық дайындық Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз. Құрметпенен сіздерге, Бас иеміз біз.

6 слайд

Психологиялық дайындық Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз. Құрметпенен сіздерге, Бас иеміз біз.

Бәйге ойыны Үй тапсырмасын сұрау 10 50 60 7040 30

#7 слайд
Бәйге ойыны Үй тапсырмасын сұрау 10 50 60 7040 30

7 слайд

Бәйге ойыны Үй тапсырмасын сұрау 10 50 60 7040 30

Жаңа сабаққа дайындықК ө п ә ң г і м е ө л е ң і м , К ү н д е а қ ы л б е р е м і н . Ж а қ с ы к ө р с е м е н і

#8 слайд
Жаңа сабаққа дайындықК ө п ә ң г і м е ө л е ң і м , К ү н д е а қ ы л б е р е м і н . Ж а қ с ы к ө р с е м е н і к і м , С о ғ а н т и е р к ө м е г і м . Сиқырлы кітаптың тапсырмасы Жұмбақ шешу І-топқа

8 слайд

Жаңа сабаққа дайындықК ө п ә ң г і м е ө л е ң і м , К ү н д е а қ ы л б е р е м і н . Ж а қ с ы к ө р с е м е н і к і м , С о ғ а н т и е р к ө м е г і м . Сиқырлы кітаптың тапсырмасы Жұмбақ шешу І-топқа

2-тапсырма Кітап неден жасалады? (өз ойларын айту) ІІ-топқа

#9 слайд
2-тапсырма Кітап неден жасалады? (өз ойларын айту) ІІ-топқа

9 слайд

2-тапсырма Кітап неден жасалады? (өз ойларын айту) ІІ-топқа

С Е Р Г І Т У СӘТІ Тербелейді ағаштар, Алдымнан жел еседі. Кіп-кішкентай ағаштар, Үп-үлкен боп өседі.

#10 слайд
С Е Р Г І Т У СӘТІ Тербелейді ағаштар, Алдымнан жел еседі. Кіп-кішкентай ағаштар, Үп-үлкен боп өседі.

10 слайд

С Е Р Г І Т У СӘТІ Тербелейді ағаштар, Алдымнан жел еседі. Кіп-кішкентай ағаштар, Үп-үлкен боп өседі.

Кітап қалай пайда болды? • Ең бірінші кітап 669-633 жылдары шыққан. Әр ел өз ойларын кез келген материалға жазған. Индия пальм

#11 слайд
Кітап қалай пайда болды? • Ең бірінші кітап 669-633 жылдары шыққан. Әр ел өз ойларын кез келген материалға жазған. Индия пальма ағашының жапырағына жазып, жапырақты біріктіріп жинаған. Қытайлықтар бамбук ағашына жазған. Басқа елдер де тасқа жазған, тасқа сурет салған. • Кейін адамдардың ойлап шығаруы бойынша кітап пайда болған. Қазіргі кезде кітапты компьютермен теріп жазып, арнайлы жерде тігіп бізге дайын түрінде беріп отыр. Кітаптың түрлері өте көп. Ең кішкентай кітап, ең үлкен кітап, қызыл кітап, Гинес кітабы болып бөліне береді.

11 слайд

Кітап қалай пайда болды? • Ең бірінші кітап 669-633 жылдары шыққан. Әр ел өз ойларын кез келген материалға жазған. Индия пальма ағашының жапырағына жазып, жапырақты біріктіріп жинаған. Қытайлықтар бамбук ағашына жазған. Басқа елдер де тасқа жазған, тасқа сурет салған. • Кейін адамдардың ойлап шығаруы бойынша кітап пайда болған. Қазіргі кезде кітапты компьютермен теріп жазып, арнайлы жерде тігіп бізге дайын түрінде беріп отыр. Кітаптың түрлері өте көп. Ең кішкентай кітап, ең үлкен кітап, қызыл кітап, Гинес кітабы болып бөліне береді.

“ Адамның досы” Жолтай Әлмашев

#12 слайд
“ Адамның досы” Жолтай Әлмашев

12 слайд

“ Адамның досы” Жолтай Әлмашев

Балаларға арналған шығармалары “ Жетім жұлдыздар” “ Күн тәртібі”Жолтай Әлмашұлы 1957 жылы 14 ақпанда қазіргі Қызылорда облыс

#13 слайд
Балаларға арналған шығармалары “ Жетім жұлдыздар” “ Күн тәртібі”Жолтай Әлмашұлы 1957 жылы 14 ақпанда қазіргі Қызылорда облысы Жаңақорған ауданындағы Қыраш ауылында дүниеге келген. 1974-1979 жылдар аралығында Әл – Фараби атындағы қазақ мемлекеттік университетінің журналистика факультетінде оқыған.

13 слайд

Балаларға арналған шығармалары “ Жетім жұлдыздар” “ Күн тәртібі”Жолтай Әлмашұлы 1957 жылы 14 ақпанда қазіргі Қызылорда облысы Жаңақорған ауданындағы Қыраш ауылында дүниеге келген. 1974-1979 жылдар аралығында Әл – Фараби атындағы қазақ мемлекеттік университетінің журналистика факультетінде оқыған.

Мәтін бойынша жүргізілетін жұмыстар 1.Мәтінді мұғалімнің оқуы, сұрақ-жауап арқылы талдау 2. Сөздік жұмыс жүргізу Сөре- кітап қо

#14 слайд
Мәтін бойынша жүргізілетін жұмыстар 1.Мәтінді мұғалімнің оқуы, сұрақ-жауап арқылы талдау 2. Сөздік жұмыс жүргізу Сөре- кітап қоятын арнайы орын Уағына шейін- уақытқа шейін, кезге шейін Жан серігіміз-досымыз

14 слайд

Мәтін бойынша жүргізілетін жұмыстар 1.Мәтінді мұғалімнің оқуы, сұрақ-жауап арқылы талдау 2. Сөздік жұмыс жүргізу Сөре- кітап қоятын арнайы орын Уағына шейін- уақытқа шейін, кезге шейін Жан серігіміз-досымыз

Орнымызда тұрайық Алақанды ұрайық, Бір отырып, бір тұрып, Біз демалып алайық С Е Р Г І Т У СӘТІ

#15 слайд
Орнымызда тұрайық Алақанды ұрайық, Бір отырып, бір тұрып, Біз демалып алайық С Е Р Г І Т У СӘТІ

15 слайд

Орнымызда тұрайық Алақанды ұрайық, Бір отырып, бір тұрып, Біз демалып алайық С Е Р Г І Т У СӘТІ

Мәтінмен жұмыс 3. Мәнерлеп бір оқушыға оқыту. 4. Эстафета арқылы оқыту

#16 слайд
Мәтінмен жұмыс 3. Мәнерлеп бір оқушыға оқыту. 4. Эстафета арқылы оқыту

16 слайд

Мәтінмен жұмыс 3. Мәнерлеп бір оқушыға оқыту. 4. Эстафета арқылы оқыту

Дәптермен жұмыс І-топ. Кітап туралы мақал жазу ІІ-топ. “Кітапхана” сөзінен сөздер жазу

#17 слайд
Дәптермен жұмыс І-топ. Кітап туралы мақал жазу ІІ-топ. “Кітапхана” сөзінен сөздер жазу

17 слайд

Дәптермен жұмыс І-топ. Кітап туралы мақал жазу ІІ-топ. “Кітапхана” сөзінен сөздер жазу

Сабақты қорытындылау . “Егер мен кітап болсам” атты тақырыпта эссе жазғызу. Сұрақ-жауап: - Кітаптан не үйренуге болады?

#18 слайд
Сабақты қорытындылау . “Егер мен кітап болсам” атты тақырыпта эссе жазғызу. Сұрақ-жауап: - Кітаптан не үйренуге болады? - Сен өзің қалай ойлайсың? - Кітап оқуды ұнатасыңдар ма, қандай кітаптарды?

18 слайд

Сабақты қорытындылау . “Егер мен кітап болсам” атты тақырыпта эссе жазғызу. Сұрақ-жауап: - Кітаптан не үйренуге болады? - Сен өзің қалай ойлайсың? - Кітап оқуды ұнатасыңдар ма, қандай кітаптарды?

Үйге тапсырма: “ Кітап-менің досым” деген тақырыпта әңгіме жазу, мәтінді оқу, мазмұнын айту Сабақ үстінде белсенділік танытқ

#19 слайд
Үйге тапсырма: “ Кітап-менің досым” деген тақырыпта әңгіме жазу, мәтінді оқу, мазмұнын айту Сабақ үстінде белсенділік танытқан, жақсы қатысқан оқушыларды бағалау

19 слайд

Үйге тапсырма: “ Кітап-менің досым” деген тақырыпта әңгіме жазу, мәтінді оқу, мазмұнын айту Сабақ үстінде белсенділік танытқан, жақсы қатысқан оқушыларды бағалау

Назарларыңызға рахмет!

#20 слайд
Назарларыңызға рахмет!

20 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
16.04.2019
393
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі