Адамның досы.Презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Әдебиеттік оқу
2-сынып
1 слайд
Әдебиеттік оқу 2-сынып
2 слайд
Ж. Әлмашевтың «Адамның досы»
мәтінің мазмұныңашып идеясын түсінуге
жағдай жасау.Оқушыларды білімділікке
үйрете отырып, кітап оқуға деген
қызығушылығын ояту.
Оқушылардың ой-өрісін, ойлау қабілетін,
ақыл-ойын,тіл байлығын,
сөздік қоры мен сөйлеу тілін дамыту.
Шапшаң оқу дағдыларын
қалыптастыру
Кітапты ұқыпты, таза ұстауға баулу.
2 слайд
Ж. Әлмашевтың «Адамның досы» мәтінің мазмұныңашып идеясын түсінуге жағдай жасау.Оқушыларды білімділікке үйрете отырып, кітап оқуға деген қызығушылығын ояту. Оқушылардың ой-өрісін, ойлау қабілетін, ақыл-ойын,тіл байлығын, сөздік қоры мен сөйлеу тілін дамыту. Шапшаң оқу дағдыларын қалыптастыру Кітапты ұқыпты, таза ұстауға баулу.
3 слайд
Сабақ түрі : дамытушылық сабақ
Сабақ әдісі: сұрақ-жауап, топпен жұмыс
Көрнекілігі: интерактивті тақта, қанатты
сөздер, кітаптар жинағы
3 слайд
Сабақ түрі : дамытушылық сабақ Сабақ әдісі: сұрақ-жауап, топпен жұмыс Көрнекілігі: интерактивті тақта, қанатты сөздер, кітаптар жинағы
4 слайд
Қанатты сөздер
Кітапты сүйіңдер, ол өмірді
нұрландырады
(М.А. Горький)
Кітап-білім бұлағы
Білім-өмір шырағы
4 слайд
Қанатты сөздер Кітапты сүйіңдер, ол өмірді нұрландырады (М.А. Горький) Кітап-білім бұлағы Білім-өмір шырағы
5 слайд
•
Сәлемдесу
•
Түгелдеу
•
Оқушылардың назарын сабаққа
аудару
•
Сынып ішін топқа бөлу Сабақтың барысы
Ұйымдастыру бөлімі
5 слайд
• Сәлемдесу • Түгелдеу • Оқушылардың назарын сабаққа аудару • Сынып ішін топқа бөлу Сабақтың барысы Ұйымдастыру бөлімі
6 слайд
Психологиялық дайындық
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз.
Құрметпенен сіздерге,
Бас иеміз біз.
6 слайд
Психологиялық дайындық Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз. Құрметпенен сіздерге, Бас иеміз біз.
7 слайд
Бәйге ойыны Үй тапсырмасын сұрау
10
50
60 7040
30
7 слайд
Бәйге ойыны Үй тапсырмасын сұрау 10 50 60 7040 30
8 слайд
Жаңа сабаққа дайындықК ө п ә ң г і м е ө л е ң і м ,
К ү н д е а қ ы л б е р е м і н .
Ж а қ с ы к ө р с е м е н і к і м ,
С о ғ а н т и е р к ө м е г і м .
Сиқырлы кітаптың тапсырмасы
Жұмбақ шешу І-топқа
8 слайд
Жаңа сабаққа дайындықК ө п ә ң г і м е ө л е ң і м , К ү н д е а қ ы л б е р е м і н . Ж а қ с ы к ө р с е м е н і к і м , С о ғ а н т и е р к ө м е г і м . Сиқырлы кітаптың тапсырмасы Жұмбақ шешу І-топқа
9 слайд
2-тапсырма
Кітап неден
жасалады? (өз
ойларын айту) ІІ-топқа
9 слайд
2-тапсырма Кітап неден жасалады? (өз ойларын айту) ІІ-топқа
10 слайд
С Е Р Г І Т У СӘТІ
Тербелейді ағаштар,
Алдымнан жел еседі.
Кіп-кішкентай ағаштар,
Үп-үлкен боп өседі.
10 слайд
С Е Р Г І Т У СӘТІ Тербелейді ағаштар, Алдымнан жел еседі. Кіп-кішкентай ағаштар, Үп-үлкен боп өседі.
11 слайд
Кітап қалай пайда болды?
•
Ең бірінші кітап 669-633 жылдары шыққан. Әр ел
өз ойларын кез келген материалға жазған. Индия
пальма ағашының жапырағына жазып,
жапырақты біріктіріп жинаған. Қытайлықтар
бамбук ағашына жазған. Басқа елдер де тасқа
жазған, тасқа сурет салған.
•
Кейін адамдардың ойлап шығаруы
бойынша кітап пайда болған. Қазіргі кезде
кітапты компьютермен теріп жазып, арнайлы
жерде тігіп бізге дайын түрінде беріп отыр.
Кітаптың түрлері өте көп. Ең кішкентай кітап, ең
үлкен кітап, қызыл кітап, Гинес кітабы болып
бөліне береді.
11 слайд
Кітап қалай пайда болды? • Ең бірінші кітап 669-633 жылдары шыққан. Әр ел өз ойларын кез келген материалға жазған. Индия пальма ағашының жапырағына жазып, жапырақты біріктіріп жинаған. Қытайлықтар бамбук ағашына жазған. Басқа елдер де тасқа жазған, тасқа сурет салған. • Кейін адамдардың ойлап шығаруы бойынша кітап пайда болған. Қазіргі кезде кітапты компьютермен теріп жазып, арнайлы жерде тігіп бізге дайын түрінде беріп отыр. Кітаптың түрлері өте көп. Ең кішкентай кітап, ең үлкен кітап, қызыл кітап, Гинес кітабы болып бөліне береді.
12 слайд
“ Адамның
досы”
Жолтай
Әлмашев
12 слайд
“ Адамның досы” Жолтай Әлмашев
13 слайд
Балаларға арналған
шығармалары
“ Жетім жұлдыздар”
“ Күн тәртібі”Жолтай Әлмашұлы 1957
жылы 14 ақпанда
қазіргі Қызылорда
облысы Жаңақорған
ауданындағы Қыраш
ауылында дүниеге
келген. 1974-1979
жылдар аралығында Әл
– Фараби атындағы
қазақ мемлекеттік
университетінің
журналистика
факультетінде оқыған.
13 слайд
Балаларға арналған шығармалары “ Жетім жұлдыздар” “ Күн тәртібі”Жолтай Әлмашұлы 1957 жылы 14 ақпанда қазіргі Қызылорда облысы Жаңақорған ауданындағы Қыраш ауылында дүниеге келген. 1974-1979 жылдар аралығында Әл – Фараби атындағы қазақ мемлекеттік университетінің журналистика факультетінде оқыған.
14 слайд
Мәтін бойынша жүргізілетін жұмыстар
1.Мәтінді мұғалімнің оқуы,
сұрақ-жауап арқылы талдау
2. Сөздік жұмыс жүргізу
Сөре- кітап қоятын арнайы орын
Уағына шейін- уақытқа шейін,
кезге шейін
Жан серігіміз-досымыз
14 слайд
Мәтін бойынша жүргізілетін жұмыстар 1.Мәтінді мұғалімнің оқуы, сұрақ-жауап арқылы талдау 2. Сөздік жұмыс жүргізу Сөре- кітап қоятын арнайы орын Уағына шейін- уақытқа шейін, кезге шейін Жан серігіміз-досымыз
15 слайд
Орнымызда тұрайық
Алақанды ұрайық,
Бір отырып, бір тұрып,
Біз демалып алайық С Е Р Г І Т У СӘТІ
15 слайд
Орнымызда тұрайық Алақанды ұрайық, Бір отырып, бір тұрып, Біз демалып алайық С Е Р Г І Т У СӘТІ
16 слайд
Мәтінмен жұмыс
3. Мәнерлеп бір оқушыға оқыту.
4. Эстафета арқылы оқыту
16 слайд
Мәтінмен жұмыс 3. Мәнерлеп бір оқушыға оқыту. 4. Эстафета арқылы оқыту
17 слайд
Дәптермен жұмыс
І-топ. Кітап туралы мақал жазу
ІІ-топ. “Кітапхана” сөзінен сөздер жазу
17 слайд
Дәптермен жұмыс І-топ. Кітап туралы мақал жазу ІІ-топ. “Кітапхана” сөзінен сөздер жазу
18 слайд
Сабақты қорытындылау
. “Егер мен кітап болсам” атты тақырыпта
эссе жазғызу.
Сұрақ-жауап:
- Кітаптан не үйренуге болады?
-
Сен өзің қалай ойлайсың?
-
Кітап оқуды ұнатасыңдар ма,
қандай кітаптарды?
18 слайд
Сабақты қорытындылау . “Егер мен кітап болсам” атты тақырыпта эссе жазғызу. Сұрақ-жауап: - Кітаптан не үйренуге болады? - Сен өзің қалай ойлайсың? - Кітап оқуды ұнатасыңдар ма, қандай кітаптарды?
19 слайд
Үйге тапсырма:
“ Кітап-менің досым” деген тақырыпта әңгіме жазу,
мәтінді оқу, мазмұнын айту
Сабақ үстінде белсенділік
танытқан, жақсы қатысқан оқушыларды
бағалау
19 слайд
Үйге тапсырма: “ Кітап-менің досым” деген тақырыпта әңгіме жазу, мәтінді оқу, мазмұнын айту Сабақ үстінде белсенділік танытқан, жақсы қатысқан оқушыларды бағалау
20 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
20 слайд
Назарларыңызға рахмет!