Презентация: Әдемі жазу




1 слайд
Темірғалиева
Айым Берікқызы
1 слайд
Темірғалиева Айым Берікқызы

2 слайд
2 слайд

3 слайд
3 слайд

4 слайд
4 слайд

5 слайд
Әдемі жазу
Әдемі жазу- аса жауапты да,күрделі жұмыс. Өйткені әліппе оқу
барысында оқушылар дыбысты әріппен таңбалай білуге үйреніп қана
қоймай, сонымен бірге каллиграфиялық талапқа сай жазуға
дағдылануы тиіс.
Демек,мұғалімнің алдында әріпті жаза білуге үйрету емес, оның
әрбір элементін дұрыс сақтауға, дәптерге қалай болса солай жазбай,
оңға қарай, біркелкі көлбеу, таза, анық жазуға машықтандыру міндеті
тұр. Осы талаптарды орындау негізінде оқушының көркем жазу
дағдысы қалыптасады.
5 слайд
Әдемі жазу Әдемі жазу- аса жауапты да,күрделі жұмыс. Өйткені әліппе оқу барысында оқушылар дыбысты әріппен таңбалай білуге үйреніп қана қоймай, сонымен бірге каллиграфиялық талапқа сай жазуға дағдылануы тиіс. Демек,мұғалімнің алдында әріпті жаза білуге үйрету емес, оның әрбір элементін дұрыс сақтауға, дәптерге қалай болса солай жазбай, оңға қарай, біркелкі көлбеу, таза, анық жазуға машықтандыру міндеті тұр. Осы талаптарды орындау негізінде оқушының көркем жазу дағдысы қалыптасады.

6 слайд
6 слайд

7 слайд
7 слайд

8 слайд
8 слайд

9 слайд
9 слайд

10 слайд
10 слайд

11 слайд
11 слайд

12 слайд
12 слайд

13 слайд
Оқушы қаламда қалай дұрыс
ұстау керек?
Ең бастысы- оқушыға қаламды қалай дұрыс ұстау керектігін көрсету.Жазу
құралы (қалам) ортаңғы саусаққа, атап айтқанда, оның жоғарғы бунағына
сүйенеді.Тұтқа екі жаққа бекітіледі: үстінгі жағында сұқ саусақпен, ал
бүйірінде басбармақпен. Екі саусаққа- сақина мен кішкентай саусақтар жазу
кезінде кедергі жасамау үшін қолды бүгу керек.
Егер оқушы қаламды дұрыс ұстауға дағдыланған болмаса, саусақтардың
дұрыс орынға үйренуіне көмектесетін бірнеше әдіс бар:
1-әдіс:
Ортанғы саусақтың жоғарғы бунағына түсті нүкте салыңыз. Қаламды
қолыңызға қойыныз, сонда ол сызылған нүктеге тіреледі.
Қағаз майлық
Қағаз майлықтын жартысын аламыз,содан кейін оны кішкетай саусаққа
қыстырамыз.Ал қалған үш саусағымен (бас бармақ, сұқ саусақ және
ортаңғы) майлық құлап кетпейтіндей етіп баладан қаламды алуын сұраңыз.
2-әдіс: Қаламды үстелге тігінен қойыңыз және қаламды үш саусақпен
ұстаңыз.Содан кейін саусақтарды көтермей тұтқадан төмен сырғытыңыз,
сонда олар қалаған күйде болады
13 слайд
Оқушы қаламда қалай дұрыс ұстау керек? Ең бастысы- оқушыға қаламды қалай дұрыс ұстау керектігін көрсету.Жазу құралы (қалам) ортаңғы саусаққа, атап айтқанда, оның жоғарғы бунағына сүйенеді.Тұтқа екі жаққа бекітіледі: үстінгі жағында сұқ саусақпен, ал бүйірінде басбармақпен. Екі саусаққа- сақина мен кішкентай саусақтар жазу кезінде кедергі жасамау үшін қолды бүгу керек. Егер оқушы қаламды дұрыс ұстауға дағдыланған болмаса, саусақтардың дұрыс орынға үйренуіне көмектесетін бірнеше әдіс бар: 1-әдіс: Ортанғы саусақтың жоғарғы бунағына түсті нүкте салыңыз. Қаламды қолыңызға қойыныз, сонда ол сызылған нүктеге тіреледі. Қағаз майлық Қағаз майлықтын жартысын аламыз,содан кейін оны кішкетай саусаққа қыстырамыз.Ал қалған үш саусағымен (бас бармақ, сұқ саусақ және ортаңғы) майлық құлап кетпейтіндей етіп баладан қаламды алуын сұраңыз. 2-әдіс: Қаламды үстелге тігінен қойыңыз және қаламды үш саусақпен ұстаңыз.Содан кейін саусақтарды көтермей тұтқадан төмен сырғытыңыз, сонда олар қалаған күйде болады

14 слайд
14 слайд

15 слайд
15 слайд

16 слайд
16 слайд

17 слайд
17 слайд