Материалдар / Әдіс-тәсілдер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әдіс-тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал барлық пән мұғалімдеріне сабақ үстінде, сабақтарда қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдермен толтырылған.Осы әдістерді пайдаланып өз сабағыңызға өзгеріс енгізіңіз!
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2019
357
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Блиц- кездесу Әріптесіңіз екеуіңіз, біреуіңіз тақтаға, ал екіншіңіз қарама- қарсы жаққа қарап отырыңыз. Бірінші қатысушыда кел

1 слайд
Блиц- кездесу Әріптесіңіз екеуіңіз, біреуіңіз тақтаға, ал екіншіңіз қарама- қарсы жаққа қарап отырыңыз. Бірінші қатысушыда келесі әріптесіне өтпей тұрып, төменде келтірілген негізгі сөзді (дерді) түсіндіру үшін бар- жоғы 30 секунды бар – мұғалім түсіндіру үшін негізгі сөзді мысал ретінде келтіреді. Сіздің негізгі сөзіңіз :

1 слайд

Блиц- кездесу Әріптесіңіз екеуіңіз, біреуіңіз тақтаға, ал екіншіңіз қарама- қарсы жаққа қарап отырыңыз. Бірінші қатысушыда келесі әріптесіне өтпей тұрып, төменде келтірілген негізгі сөзді (дерді) түсіндіру үшін бар- жоғы 30 секунды бар – мұғалім түсіндіру үшін негізгі сөзді мысал ретінде келтіреді. Сіздің негізгі сөзіңіз :

Он сұрақ ! Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – қатысушы сыныпқа

2 слайд
Он сұрақ ! Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады , оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі.

2 слайд

Он сұрақ ! Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады , оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі.

Alphabet Line Бізге 5 ерікті қажет ! Әліпби тәртібімен әріптерді пайдалана отырып, қатысушылар алға шығулары керек және кезек-

3 слайд
Alphabet Line Бізге 5 ерікті қажет ! Әліпби тәртібімен әріптерді пайдалана отырып, қатысушылар алға шығулары керек және кезек-кезекпен берілген тапсырма бойынша негізгі сөздерді дауыстап айтады. __________________ Бұл өте жеңіл – мысалы, егер сіздің тақырыбыңыз Орта ғасырға қатысты болса, онда сіз былайша бастай аласыз: А - A ббат тық Б – Білге қаған В – ВизантияӘліпби желісі

3 слайд

Alphabet Line Бізге 5 ерікті қажет ! Әліпби тәртібімен әріптерді пайдалана отырып, қатысушылар алға шығулары керек және кезек-кезекпен берілген тапсырма бойынша негізгі сөздерді дауыстап айтады. __________________ Бұл өте жеңіл – мысалы, егер сіздің тақырыбыңыз Орта ғасырға қатысты болса, онда сіз былайша бастай аласыз: А - A ббат тық Б – Білге қаған В – ВизантияӘліпби желісі

Бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді құрастыру қажет. _________________________________________ Constantinople Ко

4 слайд
Бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді құрастыру қажет. _________________________________________ Constantinople Константинопол ь Сіздің нәтижеңіз қандай ? өте жақсы : 10 және одан да көп сөз жақсы : 8 және одан да көп сөз жаман емес: 6 және одан да көп сөз

4 слайд

Бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді құрастыру қажет. _________________________________________ Constantinople Константинопол ь Сіздің нәтижеңіз қандай ? өте жақсы : 10 және одан да көп сөз жақсы : 8 және одан да көп сөз жаман емес: 6 және одан да көп сөз

Құпия зат – мына зат бойынша 5 сұрақ құрастырыңыз : Бұл не? деп СҰРАМАҢЫЗ ВСТАВЬТЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ

5 слайд
Құпия зат – мына зат бойынша 5 сұрақ құрастырыңыз : Бұл не? деп СҰРАМАҢЫЗ ВСТАВЬТЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ

5 слайд

Құпия зат – мына зат бойынша 5 сұрақ құрастырыңыз : Бұл не? деп СҰРАМАҢЫЗ ВСТАВЬТЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ

Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақ

6 слайд
Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырыңыз . Мысалы , “ Джимми , Сандраның жауабы туралы сен не ойлайсың ? ” “ Сандра , Карлдың жауабын барынша кеңейту үшін оны қалай дамытуға болады ? ” “ Карл , естігеннің барлығын бір жауапқа қалай біріктіруге болады ? ”Серпілген сауал

6 слайд

Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырыңыз . Мысалы , “ Джимми , Сандраның жауабы туралы сен не ойлайсың ? ” “ Сандра , Карлдың жауабын барынша кеңейту үшін оны қалай дамытуға болады ? ” “ Карл , естігеннің барлығын бір жауапқа қалай біріктіруге болады ? ”Серпілген сауал

Сұрақты ұстап ал ! Мұғалім сұрақ қойған кезде фасоль салынған қапшықты лақтырады. Бұл сұрау үдерісіне кинестикалық сипат беред

7 слайд
Сұрақты ұстап ал ! Мұғалім сұрақ қойған кезде фасоль салынған қапшықты лақтырады. Бұл сұрау үдерісіне кинестикалық сипат береді және оқушыларды өз еркімен жауап беру үшін ниет білдіруге итермелейді. Сіз оқушыларға жауапты білмеген жағдайда сұрақты басқа оқушыға лақтыруына мүмкіндік бере аласыз. Сонымен қатар, бұл тапсырманы командамен шешуге де болады. Мұғалім кезек-кезекпен фасольды қапшықты әр командаға лақтырады. Егер де қапшықты қағып алған адам сұраққа жауап берсе, онда команда 3 балл алады. Егер де ол жауабын білмесе, қапшықты басқа командаға 2 балға лақтырады . Егер де қапшық тағы да кері лақтырылатын болса, онда дұрыс жауаптың құны 1 балға дейін төмендейді.

7 слайд

Сұрақты ұстап ал ! Мұғалім сұрақ қойған кезде фасоль салынған қапшықты лақтырады. Бұл сұрау үдерісіне кинестикалық сипат береді және оқушыларды өз еркімен жауап беру үшін ниет білдіруге итермелейді. Сіз оқушыларға жауапты білмеген жағдайда сұрақты басқа оқушыға лақтыруына мүмкіндік бере аласыз. Сонымен қатар, бұл тапсырманы командамен шешуге де болады. Мұғалім кезек-кезекпен фасольды қапшықты әр командаға лақтырады. Егер де қапшықты қағып алған адам сұраққа жауап берсе, онда команда 3 балл алады. Егер де ол жауабын білмесе, қапшықты басқа командаға 2 балға лақтырады . Егер де қапшық тағы да кері лақтырылатын болса, онда дұрыс жауаптың құны 1 балға дейін төмендейді.

Лездеме ! Сіздің топтың екі қалған оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сізде бір минут бар: Бұл слай

8 слайд
Лездеме ! Сіздің топтың екі қалған оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сізде бір минут бар: Бұл слайдты топ үшін пленарлық сабақ өткізген кезде пайдаланыңыз. Сөздің өзін атамай түсіндіруКонверттен бір сөзді бір рет алу Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесіні таңдайды және қалғандарына түсіндіреді!

8 слайд

Лездеме ! Сіздің топтың екі қалған оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сізде бір минут бар: Бұл слайдты топ үшін пленарлық сабақ өткізген кезде пайдаланыңыз. Сөздің өзін атамай түсіндіруКонверттен бір сөзді бір рет алу Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесіні таңдайды және қалғандарына түсіндіреді!

конверт- сұрақ 2-3 сұрақ жазып, конвертке салыңыз ( оқу мақсатына қарай ) . Әрбір оқушыда өзінікі болатындай етіп, бірнеше

9 слайд
конверт- сұрақ 2-3 сұрақ жазып, конвертке салыңыз ( оқу мақсатына қарай ) . Әрбір оқушыда өзінікі болатындай етіп, бірнеше конверт дайындаңыз. Әрқайсысына екі минут беріңіз : оқушы стикерде атын және жауабын жазады ; екі минут өткен соң конверт келесі оқушыға беріледі, осылай бұл 2-3 сұраққа барлығы жауап бергенше жүре береді. Стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқыңыз ( аттарын атамастан ); сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды.

9 слайд

конверт- сұрақ 2-3 сұрақ жазып, конвертке салыңыз ( оқу мақсатына қарай ) . Әрбір оқушыда өзінікі болатындай етіп, бірнеше конверт дайындаңыз. Әрқайсысына екі минут беріңіз : оқушы стикерде атын және жауабын жазады ; екі минут өткен соң конверт келесі оқушыға беріледі, осылай бұл 2-3 сұраққа барлығы жауап бергенше жүре береді. Стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқыңыз ( аттарын атамастан ); сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды.

Тақырыптық т еннис есеп : Теннистік ойындағы есеп-шот қолданылады (15 - 0 , тең және т.б. ) немесе әрбір қатысушы сөз т

10 слайд
Тақырыптық т еннис есеп : Теннистік ойындағы есеп-шот қолданылады (15 - 0 , тең және т.б. ) немесе әрбір қатысушы сөз таба алмаған кезде 1 балл беріледі. 3 адамнан топқа бөлініңіздер : 2 ойыншы және судья Мен тақырыпты айтқан соң сіздер кезекпен берілген тақырыпқа қатысы бар сөздерді айта бастайсыздар, біреулеріңіз тоқтағанға дейін жалғаса береді . Топтың үшінші қатысушысы сөздерді жазады және есеп жүргізеді.

10 слайд

Тақырыптық т еннис есеп : Теннистік ойындағы есеп-шот қолданылады (15 - 0 , тең және т.б. ) немесе әрбір қатысушы сөз таба алмаған кезде 1 балл беріледі. 3 адамнан топқа бөлініңіздер : 2 ойыншы және судья Мен тақырыпты айтқан соң сіздер кезекпен берілген тақырыпқа қатысы бар сөздерді айта бастайсыздар, біреулеріңіз тоқтағанға дейін жалғаса береді . Топтың үшінші қатысушысы сөздерді жазады және есеп жүргізеді.

Сөйлемді толықтыру Мына сөйлемді толықтырыңыз : Мен бүгін … жаттап алдым . Сіз тақтаға шығып өзіңіздің сөйлеміңізді айтқанда,

11 слайд
Сөйлемді толықтыру Мына сөйлемді толықтырыңыз : Мен бүгін … жаттап алдым . Сіз тақтаға шығып өзіңіздің сөйлеміңізді айтқанда, сіздің сыныптастарыңыз материалды қаншалықты меңгергендігіңізге наразылық білдіру үшін сізге бірқатар сұрақ қояды. Білімін тексеруге арналған кейбір сұрақтар : Неге .... Мұны қайдан білесіз .... … үшін сізде қандай дәлел бар. Сіз неге олай ойлайсыз … Сіз келісесіз бе … Түсіндіре аласыз ба … … үшін не істеу керек.

11 слайд

Сөйлемді толықтыру Мына сөйлемді толықтырыңыз : Мен бүгін … жаттап алдым . Сіз тақтаға шығып өзіңіздің сөйлеміңізді айтқанда, сіздің сыныптастарыңыз материалды қаншалықты меңгергендігіңізге наразылық білдіру үшін сізге бірқатар сұрақ қояды. Білімін тексеруге арналған кейбір сұрақтар : Неге .... Мұны қайдан білесіз .... … үшін сізде қандай дәлел бар. Сіз неге олай ойлайсыз … Сіз келісесіз бе … Түсіндіре аласыз ба … … үшін не істеу керек.

Сұрақты тап … Сұрақтардың бірнеше жауабы ұсынылған . Қандай сұрақтар қойылды ?1 2 3 4 5 6 7 8910

12 слайд
Сұрақты тап … Сұрақтардың бірнеше жауабы ұсынылған . Қандай сұрақтар қойылды ?1 2 3 4 5 6 7 8910

12 слайд

Сұрақты тап … Сұрақтардың бірнеше жауабы ұсынылған . Қандай сұрақтар қойылды ?1 2 3 4 5 6 7 8910

Тақырыптық түйінді сөздер Келтірілген сөздердің қайсысы ________________________________ жатады ? Сөздер банкісі Біздің тақ

13 слайд
Тақырыптық түйінді сөздер Келтірілген сөздердің қайсысы ________________________________ жатады ? Сөздер банкісі Біздің тақырып Оқушыны шатастыру үшін тақырыпқа қатысы бар сөздерді оған қатысы жоқ сөздермен араластырып орналастырыңдар. Негізгі сөздер осы жерге ауыстырылуы тиіс.

13 слайд

Тақырыптық түйінді сөздер Келтірілген сөздердің қайсысы ________________________________ жатады ? Сөздер банкісі Біздің тақырып Оқушыны шатастыру үшін тақырыпқа қатысы бар сөздерді оған қатысы жоқ сөздермен араластырып орналастырыңдар. Негізгі сөздер осы жерге ауыстырылуы тиіс.

Ойлан , Бірік , Бөліс Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады ( Ойлан ) . Одан кейін олар ө

14 слайд
Ойлан , Бірік , Бөліс Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады ( Ойлан ) . Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді ( Бірік ) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).

14 слайд

Ойлан , Бірік , Бөліс Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады ( Ойлан ) . Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді ( Бірік ) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).

Бірге ойлаймыз Бұл сыныбыңызда талқылауға және диалогқа ықпал ететін және «Қолыңды көтер/1 адамға сену» көзқарасынан бас тарту

15 слайд
Бірге ойлаймыз Бұл сыныбыңызда талқылауға және диалогқа ықпал ететін және «Қолыңды көтер/1 адамға сену» көзқарасынан бас тартуға көмектесетін жақсы тәсілі . 1. Оқушыларды 4 адамнан тұратын топқа бөліңіз , әр оқушыға 1-ден 4-ке дейін нөмір беріңіз. 2. Одан кейін сіз оқушыларға топта талқылау үшін сұрақ қоясыз . Берілген уақыт біткеннен кейін, олар өз жауаптарын планшетке жазады және сыныппен бөліседі. Сізге балалар арасында бәсекелестік тудыру үшін ұпай есептеу жүйесін пайдалануға болады. Одан кейін барған сайын күрделілігі артатын сұрақтарды пайдалана отырып, сипатталған қадамдарды қайталайсыз.

15 слайд

Бірге ойлаймыз Бұл сыныбыңызда талқылауға және диалогқа ықпал ететін және «Қолыңды көтер/1 адамға сену» көзқарасынан бас тартуға көмектесетін жақсы тәсілі . 1. Оқушыларды 4 адамнан тұратын топқа бөліңіз , әр оқушыға 1-ден 4-ке дейін нөмір беріңіз. 2. Одан кейін сіз оқушыларға топта талқылау үшін сұрақ қоясыз . Берілген уақыт біткеннен кейін, олар өз жауаптарын планшетке жазады және сыныппен бөліседі. Сізге балалар арасында бәсекелестік тудыру үшін ұпай есептеу жүйесін пайдалануға болады. Одан кейін барған сайын күрделілігі артатын сұрақтарды пайдалана отырып, сипатталған қадамдарды қайталайсыз.

Оқушылар үш адамнан тұратын топта бірлесіп жұмыс істейді : СПИКЕР мұғалімнің нұсқаулығы бойынша тақырыпты түсіндіреді (немесе п

16 слайд
Оқушылар үш адамнан тұратын топта бірлесіп жұмыс істейді : СПИКЕР мұғалімнің нұсқаулығы бойынша тақырыпты түсіндіреді (немесе проблема туралы өз ойымен бөліседі) . ИНТЕРВЬЮЕР мұқият тыңдайды және егжей-тегжейін анықтау үшін сұрақтар қояды. ХАТШЫ үдерісті бақылайды және «спикерге» де, «интервьюерге» де кері байланыс береді. ( Рөлдерді анықтау үшін “Бірге ойланамыз” тәсілі қолданылуы мүмкін – рөлдермен ауысуға болады (қазір немесе кешіректеу). Т ы ң д а й т ы н ү ш б ұ р ы ш т а р

16 слайд

Оқушылар үш адамнан тұратын топта бірлесіп жұмыс істейді : СПИКЕР мұғалімнің нұсқаулығы бойынша тақырыпты түсіндіреді (немесе проблема туралы өз ойымен бөліседі) . ИНТЕРВЬЮЕР мұқият тыңдайды және егжей-тегжейін анықтау үшін сұрақтар қояды. ХАТШЫ үдерісті бақылайды және «спикерге» де, «интервьюерге» де кері байланыс береді. ( Рөлдерді анықтау үшін “Бірге ойланамыз” тәсілі қолданылуы мүмкін – рөлдермен ауысуға болады (қазір немесе кешіректеу). Т ы ң д а й т ы н ү ш б ұ р ы ш т а р

1-ші оқушыда ақпараттың 50 пайызы жазылған парақ бар . Ақпараттағы ақаулық Ақпараттың қалған бөлігі 2-ші оқушыдағы парақта .

17 слайд
1-ші оқушыда ақпараттың 50 пайызы жазылған парақ бар . Ақпараттағы ақаулық Ақпараттың қалған бөлігі 2-ші оқушыдағы парақта . Жұптағы екі оқушы бір-біріне өз бөлігіне қатысты түсініктеме береді ( оны қағаздан көрсетпестен ). Жұптар сыныппен кері байланыс орнатады.

17 слайд

1-ші оқушыда ақпараттың 50 пайызы жазылған парақ бар . Ақпараттағы ақаулық Ақпараттың қалған бөлігі 2-ші оқушыдағы парақта . Жұптағы екі оқушы бір-біріне өз бөлігіне қатысты түсініктеме береді ( оны қағаздан көрсетпестен ). Жұптар сыныппен кері байланыс орнатады.

Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында та

18 слайд
Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады. Сұрақтары бар қорап

18 слайд

Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады. Сұрақтары бар қорап

Бағдаршам Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. Мысалы : · Оқушыларда қызыл,

19 слайд
Бағдаршам Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. Мысалы : · Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді ( қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті ). · Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды. Мұғалімге көрсетілген бағалауды оқушылардың күнделіктеріне жазуына болады. · Сыныптастары бағдаршам түстерінің көмегімен таныстырылымдарды және т.б. бағалайды.

19 слайд

Бағдаршам Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. Мысалы : · Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді ( қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті ). · Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды. Мұғалімге көрсетілген бағалауды оқушылардың күнделіктеріне жазуына болады. · Сыныптастары бағдаршам түстерінің көмегімен таныстырылымдарды және т.б. бағалайды.

Басбармақ Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз . Басбармақ жоғарыға қар

20 слайд
Басбармақ Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз . Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.

20 слайд

Басбармақ Оқушылардың басбармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексеріңіз . Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.

Жасыл қалпақ - Креатив Менде қандай идеялар бар ? Қандай баламалы түрлерді ойлап таба аламын ? Барлық жаңасын және қызықтысын

21 слайд
Жасыл қалпақ - Креатив Менде қандай идеялар бар ? Қандай баламалы түрлерді ойлап таба аламын ? Барлық жаңасын және қызықтысын жазыңыз. Көк қалпақ - шолу Мен не аштым ? Тағы не ашылған жоқ ? Мен оны қалай аша аламын ? Мен барлық қалпақты кие алдым ба ? Жалпы түсінігіңізді жазыңыз.Сары қалпақ - Позитив Жағымды тұстары қандай болды ? Оның артықшылығы қандай ? Маған не ұнайды ? Оң тармақтарын жазыңыз.Қызыл қалпақ – Түйсік Менің түйсіктік реакциям қандай ? Менің түйсігім маған не дейді. Өз ойларыңды жазыңыз. Қара қалпақ - Жағымсыз Жағымсыз кезеңдерді көрсетіңіз ? Қандай проблемалар бар ? Маған не ұнамайды ? Жағымсыз тармақтарды жазыңыз.Ақ қалпақ - Факт ілер Менде қандай ақпарат бар ? Маған қандай ақпарат алу қажет ? Білетіңізді ғана жазыңыз.Де Боно ның қалпақтары : мәтінге/суретке/оқуға ықпал етудің 6 тәсілі. ( қажеті жоғын алып тастаңыз ) Көк қалпақты барлық топтан кейін кері байланысты алу үшін пайдаланыңыз.

21 слайд

Жасыл қалпақ - Креатив Менде қандай идеялар бар ? Қандай баламалы түрлерді ойлап таба аламын ? Барлық жаңасын және қызықтысын жазыңыз. Көк қалпақ - шолу Мен не аштым ? Тағы не ашылған жоқ ? Мен оны қалай аша аламын ? Мен барлық қалпақты кие алдым ба ? Жалпы түсінігіңізді жазыңыз.Сары қалпақ - Позитив Жағымды тұстары қандай болды ? Оның артықшылығы қандай ? Маған не ұнайды ? Оң тармақтарын жазыңыз.Қызыл қалпақ – Түйсік Менің түйсіктік реакциям қандай ? Менің түйсігім маған не дейді. Өз ойларыңды жазыңыз. Қара қалпақ - Жағымсыз Жағымсыз кезеңдерді көрсетіңіз ? Қандай проблемалар бар ? Маған не ұнамайды ? Жағымсыз тармақтарды жазыңыз.Ақ қалпақ - Факт ілер Менде қандай ақпарат бар ? Маған қандай ақпарат алу қажет ? Білетіңізді ғана жазыңыз.Де Боно ның қалпақтары : мәтінге/суретке/оқуға ықпал етудің 6 тәсілі. ( қажеті жоғын алып тастаңыз ) Көк қалпақты барлық топтан кейін кері байланысты алу үшін пайдаланыңыз.

1 2 3 4 5 6 7 8 9Крестик тер - н ө л діктер Rules: 1. 1-ші команда ( нөлдіктер ) кестеден сан таңдайды . 2. Мұғалім сол н

22 слайд
1 2 3 4 5 6 7 8 9Крестик тер - н ө л діктер Rules: 1. 1-ші команда ( нөлдіктер ) кестеден сан таңдайды . 2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды . 3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды . 4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады .Ереже

22 слайд

1 2 3 4 5 6 7 8 9Крестик тер - н ө л діктер Rules: 1. 1-ші команда ( нөлдіктер ) кестеден сан таңдайды . 2. Мұғалім сол нөмірдегі сұрақты оқиды . 3. Жауап дұрыс болған жағдайда, 1-ші команда сол квадратқа крестик қояды . 4. Жауап дұрыс болмаған жағдайда, 2-ші команда (крестиктер) сұраққа жауап беруге және сол квадратқа крестик қоюға мүмкіндік алады .Ереже

1 -оқушы : телефон соғылып жатқанға ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды. ( мысалы: су тасқынының

23 слайд
1 -оқушы : телефон соғылып жатқанға ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды. ( мысалы: су тасқынының деңгейі) 4 -оқушы : Тілші сұхбат алатын куәгер.3 -оқушы : Тілші ; оқиға орнынан ақпарат ұсынады.2 -оқушы : Телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді. Кезбе тілші Топтарда ……….туралы жаңалықтар бағдарламасын жасау қажет. ( мысалы: су тасқыны, Гастингстегі шайқас және т.б. )

23 слайд

1 -оқушы : телефон соғылып жатқанға ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды. ( мысалы: су тасқынының деңгейі) 4 -оқушы : Тілші сұхбат алатын куәгер.3 -оқушы : Тілші ; оқиға орнынан ақпарат ұсынады.2 -оқушы : Телестудиядағы диктор; жиынтық ақпарат береді. Кезбе тілші Топтарда ……….туралы жаңалықтар бағдарламасын жасау қажет. ( мысалы: су тасқыны, Гастингстегі шайқас және т.б. )