Ахмет Байтұрсынов "Егінің бастары"




1 слайд
Ұзақ
мерзімді
жоспар Орта
мерзімді
жоспар Қысқа
мерзімді
жоспарҰзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа
мерзімді жоспарлауға шолу
Жоспарлаудың әрбір кезеңінің басты ерекшелігі неде деп
ойлайсыз ?
1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар Орта мерзімді жоспар Қысқа мерзімді жоспарҰзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлауға шолу Жоспарлаудың әрбір кезеңінің басты ерекшелігі неде деп ойлайсыз ?

2 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар :
•
белгілі бір уақыттағы, айталық, бір жыл ішіндегі білім беру
бағдарламасының мазмұны мен ауқымы туралы жалпы түсінік
береді;
•
мектептің мақсатын, саясатын және материалдық базасын
көрсетеді;
•
бірнеше жылға арналған кезең ішіндегі жалпы, келісілген
бағытты бейнелейді;
•
білім беру бағдарламасының «жол картасы» болып табылады;
•
бейімдеуге келеді және жағдайға/ қажеттілікке қарай дамиды;
•
білім беру бағдарламасының салалары арасындағы байланысты
анықтайды;
•
кезеңдер мен жылдар арасындағы алға ілгерілеуді көрсетеді;
•
кері байланыс арқылы бағамдайды;
•
орта мерзімді жоспарға негіз болады .Ұзақ мерзімді жоспарлау
2 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар : • белгілі бір уақыттағы, айталық, бір жыл ішіндегі білім беру бағдарламасының мазмұны мен ауқымы туралы жалпы түсінік береді; • мектептің мақсатын, саясатын және материалдық базасын көрсетеді; • бірнеше жылға арналған кезең ішіндегі жалпы, келісілген бағытты бейнелейді; • білім беру бағдарламасының «жол картасы» болып табылады; • бейімдеуге келеді және жағдайға/ қажеттілікке қарай дамиды; • білім беру бағдарламасының салалары арасындағы байланысты анықтайды; • кезеңдер мен жылдар арасындағы алға ілгерілеуді көрсетеді; • кері байланыс арқылы бағамдайды; • орта мерзімді жоспарға негіз болады .Ұзақ мерзімді жоспарлау

3 слайд
Орта мерзімді жоспар :
•
нақты бір саладағы тиісті мақсаттар мен бағалау нәтижелері
бойынша алға ілгерілеуге бағытталған;
•
ұзақ мерзімді жоспарда көрсетілген тақырып аясында тоқсан
бойында қамтылатын тақырыптарды сипаттайды;
•
мұғалімдердің/ сынып жетекшілерінің жауапкершілігінде;
•
оқу мақсаты мен нәтижесіне ұмтылатын оқушыларға қолдау
көрсететін жаттығулар мен әдіс-тәсілдерді анықтайды;
•
сабақтар үдемелілігі үйлесімді/ қызықты түрде ұсынылған;
•
оқуды мағыналы етіп, пәнаралық байланыс орнатады;
•
оқушылардың қажеттіліктеріне қарай бейімдеуге және
дамытуға келеді;
•
қысқа мерзімді жоспарға негіз болады .Орта мерзімді жоспарлау
3 слайд
Орта мерзімді жоспар : • нақты бір саладағы тиісті мақсаттар мен бағалау нәтижелері бойынша алға ілгерілеуге бағытталған; • ұзақ мерзімді жоспарда көрсетілген тақырып аясында тоқсан бойында қамтылатын тақырыптарды сипаттайды; • мұғалімдердің/ сынып жетекшілерінің жауапкершілігінде; • оқу мақсаты мен нәтижесіне ұмтылатын оқушыларға қолдау көрсететін жаттығулар мен әдіс-тәсілдерді анықтайды; • сабақтар үдемелілігі үйлесімді/ қызықты түрде ұсынылған; • оқуды мағыналы етіп, пәнаралық байланыс орнатады; • оқушылардың қажеттіліктеріне қарай бейімдеуге және дамытуға келеді; • қысқа мерзімді жоспарға негіз болады .Орта мерзімді жоспарлау

4 слайд
Қысқа мерзімді жоспар :
•
мұғалімдердің сабақ сайын, күн сайын не оқытатыны
анықталады;
•
оқушылардың нені үйренетіні және оларға қалай қолдау
көрсетілетіні белгіленеді;
•
білім беру бағдарламасы тұрғысынан назарға алынған оқу
мақсаты белгіленеді. Бұл бағамдау мен бағалау арқылы
алдыңғы сабақтан кейін қанша алға ілгерілегенін көрсетеді;
•
саралаудың қаншалықты тиімді болғаны туралы мәлімет
береді;
•
жаттығуларды, шаралар мен ресурстарды анықтайды;
•
оқытылатын мәселені қамтиды;
•
бағалау мүмкіндіктері туралы толық мәлімет ұсынады .Қысқа мерзімді жоспарлау
4 слайд
Қысқа мерзімді жоспар : • мұғалімдердің сабақ сайын, күн сайын не оқытатыны анықталады; • оқушылардың нені үйренетіні және оларға қалай қолдау көрсетілетіні белгіленеді; • білім беру бағдарламасы тұрғысынан назарға алынған оқу мақсаты белгіленеді. Бұл бағамдау мен бағалау арқылы алдыңғы сабақтан кейін қанша алға ілгерілегенін көрсетеді; • саралаудың қаншалықты тиімді болғаны туралы мәлімет береді; • жаттығуларды, шаралар мен ресурстарды анықтайды; • оқытылатын мәселені қамтиды; • бағалау мүмкіндіктері туралы толық мәлімет ұсынады .Қысқа мерзімді жоспарлау

5 слайд
Шағын топта
•
Сабақ жоспарының негізгі ерекшеліктері қандай ?
•
Оқу жоспарының бөлімін сабақ жоспарының
шаблонымен салыстыру .
•
Оқу жоспарының қай бөлігін сабақ жоспарына тікелей
енгізуге болады ?
•
Қосымша қандай ақпарат қажет ?
•
Сабақты жоспарлау үдерісін жетілдіру мақсатында
зерттеу, тәжірибелік эксперимент және ресурс әзірлеу
салаларында не істеуге болады ?Сабақ жоспарының ерекшеліктері
5 слайд
Шағын топта • Сабақ жоспарының негізгі ерекшеліктері қандай ? • Оқу жоспарының бөлімін сабақ жоспарының шаблонымен салыстыру . • Оқу жоспарының қай бөлігін сабақ жоспарына тікелей енгізуге болады ? • Қосымша қандай ақпарат қажет ? • Сабақты жоспарлау үдерісін жетілдіру мақсатында зерттеу, тәжірибелік эксперимент және ресурс әзірлеу салаларында не істеуге болады ?Сабақ жоспарының ерекшеліктері

6 слайд
Сабақ жоспарының ерекшеліктері
Сабаққа арналған оқу мақсатын назарға ала отырып :
•
Оқушылар не үйренеді ?
•
Мұның білім беру бағдарламасына қатысы қандай ?
•
Сабақтың мақсаты өткен сабаққа қарағанда алға ілгерілеу
бар-жоқтығын көрсете ме ?
•
Мұны бағамдау және бағалау үдерістері арқылы білуге бола
ма ?
Саралау : әдіс-тәсілдері мен нәтижелері
•
Жеке оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп, оларға қолдау
көрсету жолдары қандай ?
•
Түрлі қажеттіліктерге сәйкес келу үшін жұмысты қалай
бейімдеуге болады ?
•
Арнайы сұрақтарды қалай қоюға болады ?
•
Сіз неге назар аударасыз ?
6 слайд
Сабақ жоспарының ерекшеліктері Сабаққа арналған оқу мақсатын назарға ала отырып : • Оқушылар не үйренеді ? • Мұның білім беру бағдарламасына қатысы қандай ? • Сабақтың мақсаты өткен сабаққа қарағанда алға ілгерілеу бар-жоқтығын көрсете ме ? • Мұны бағамдау және бағалау үдерістері арқылы білуге бола ма ? Саралау : әдіс-тәсілдері мен нәтижелері • Жеке оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп, оларға қолдау көрсету жолдары қандай ? • Түрлі қажеттіліктерге сәйкес келу үшін жұмысты қалай бейімдеуге болады ? • Арнайы сұрақтарды қалай қоюға болады ? • Сіз неге назар аударасыз ?

7 слайд
Сабақ жоспарының ерекшеліктері
Жаттығулар мен ұйымдастыру шаралары :
•
Оқушылардың білім алғанын қалай анықтаймыз ?
•
Сіз сабақты қалай құрылымдап, уақытты қалай басқарасыз ?
•
Қандай топтарды таңдайсыз ?
Оқыту шаралары :
•
Оқыту құрылымы қандай болады ( бүкіл сынып , топ т.б .)?
•
Оқытуды тиімді ету үшін қандай әдіс-тәсілдерді қолданасыз ?
•
Оқушылардың тәртібін қалай басқарасыз ?
•
Оқушылар білім алуы үшін, Сіз нені үйретуіңіз керек ?
•
Тілдік мақсаттарды, пән бойынша арнайы лексиканы және
негізгі тіркестерді қолдануды естен шығармаңыз .
7 слайд
Сабақ жоспарының ерекшеліктері Жаттығулар мен ұйымдастыру шаралары : • Оқушылардың білім алғанын қалай анықтаймыз ? • Сіз сабақты қалай құрылымдап, уақытты қалай басқарасыз ? • Қандай топтарды таңдайсыз ? Оқыту шаралары : • Оқыту құрылымы қандай болады ( бүкіл сынып , топ т.б .)? • Оқытуды тиімді ету үшін қандай әдіс-тәсілдерді қолданасыз ? • Оқушылардың тәртібін қалай басқарасыз ? • Оқушылар білім алуы үшін, Сіз нені үйретуіңіз керек ? • Тілдік мақсаттарды, пән бойынша арнайы лексиканы және негізгі тіркестерді қолдануды естен шығармаңыз .

8 слайд
Сабақ жоспарының ерекшеліктері
Ресурстар :
•
Сабақ барысында оқушыларға және сізге қажет болатын
материалдар мен жабдықтарды анықтаңыз – қандай
орын/бөлме қажет болады ?
•
Қандай денсаулық сақтау және қауіпсіздік шаралары лайықты
болады ?
Бағалау мүмкіндіктері :
•
Оқу мақсаттарына жеткендігінің дәлелдері қандай болмақ ?
•
Бұл белгілерді қалай анықтайсыз ?
•
Бағалаудың нақты қандай әдісін қолданасыз ( қадағалау,
пікірталас, ескертпе жазбалар, аяқталған жұмыс, фото және
жазбалар т.б .)?
Пәнаралық байланыс :
•
Қандай оқу мүмкіндіктері беріледі ?
8 слайд
Сабақ жоспарының ерекшеліктері Ресурстар : • Сабақ барысында оқушыларға және сізге қажет болатын материалдар мен жабдықтарды анықтаңыз – қандай орын/бөлме қажет болады ? • Қандай денсаулық сақтау және қауіпсіздік шаралары лайықты болады ? Бағалау мүмкіндіктері : • Оқу мақсаттарына жеткендігінің дәлелдері қандай болмақ ? • Бұл белгілерді қалай анықтайсыз ? • Бағалаудың нақты қандай әдісін қолданасыз ( қадағалау, пікірталас, ескертпе жазбалар, аяқталған жұмыс, фото және жазбалар т.б .)? Пәнаралық байланыс : • Қандай оқу мүмкіндіктері беріледі ?

9 слайд
Қалыптастырушы бағалауды жоспарлау :
білім беру бағдарламасы
9 слайд
Қалыптастырушы бағалауды жоспарлау : білім беру бағдарламасы

10 слайд
Сабақ жоспарлауды модельдеу
Сабақ жоспарында қамтылатын мәселелер :
•
Оқу мақсаты
•
Тілдік мақсаттар
•
Ширату жаттығуы
•
Сабақтың негізгі бөлігіне арналған жаттығулар
•
Бүкіл сынып орындайтын жаттығулар
•
Ресурстар
•
Саралау
•
Бағалау
•
Пәнаралық байланыс
10 слайд
Сабақ жоспарлауды модельдеу Сабақ жоспарында қамтылатын мәселелер : • Оқу мақсаты • Тілдік мақсаттар • Ширату жаттығуы • Сабақтың негізгі бөлігіне арналған жаттығулар • Бүкіл сынып орындайтын жаттығулар • Ресурстар • Саралау • Бағалау • Пәнаралық байланыс

11 слайд
Ықшамсабақ дегеніміз не ?
Ықшамсабаққа жаттығуды өткізушілер және оған кері
байланыс ұсынушылардың барлығы қатысады .
Әрқайсысына мұғалім болып оқытуға, оқушы рөлін
орындауға және бақылаушы болуға кезек беріліп,
•
«Мұғалімнің» оқыту қабілеті;
•
«Оқушының» жаттығуды орындап, кері байланыс
ұсыну қабілеті;
•
«Бақылаушының» ескертпелерін жазып, кері
байланыс ұсыну қабілеті қадағаланады.
11 слайд
Ықшамсабақ дегеніміз не ? Ықшамсабаққа жаттығуды өткізушілер және оған кері байланыс ұсынушылардың барлығы қатысады . Әрқайсысына мұғалім болып оқытуға, оқушы рөлін орындауға және бақылаушы болуға кезек беріліп, • «Мұғалімнің» оқыту қабілеті; • «Оқушының» жаттығуды орындап, кері байланыс ұсыну қабілеті; • «Бақылаушының» ескертпелерін жазып, кері байланыс ұсыну қабілеті қадағаланады.

12 слайд
Сабақты жоспарлау жөніндегі жеке
жұмыс
Ықшамсабақ: ойлану құралы
Оқушылардың нені біліп, істей біліп және түсінгенін қалайсыз ?
Саралау – барлық
оқушылар туралы
ойлау Бұған қалай қол жеткізбексіз ?
Оқу мақсатына
жетуге көмектесетін
ресурстар мен
жаттығуларды
жоспарлау Оны қайдан білесіз ?
Ықшамсабақ – қай
кезде, қашан және
қалай араласу
керектігін білу үшін
жағдайды үнемі
бағалау.
Рефлексия.
12 слайд
Сабақты жоспарлау жөніндегі жеке жұмыс Ықшамсабақ: ойлану құралы Оқушылардың нені біліп, істей біліп және түсінгенін қалайсыз ? Саралау – барлық оқушылар туралы ойлау Бұған қалай қол жеткізбексіз ? Оқу мақсатына жетуге көмектесетін ресурстар мен жаттығуларды жоспарлау Оны қайдан білесіз ? Ықшамсабақ – қай кезде, қашан және қалай араласу керектігін білу үшін жағдайды үнемі бағалау. Рефлексия.

13 слайд
Ресурстар
•
Тапсырманы, идея мен жағдайды көрсететін ресурс
үлгілері;
•
Көркемөнер туындылары – PowerPoint және/немесе
қағазға шығарылған көшірме;
•
Қолдан жасалған немесе табиғи заттар;
•
Артефактілер және/немесе түпнұсқа жұмыстар;
•
Кітаптар – каталог, әңгіме, суретті кітаптар;
•
Интернет ресурстары , фильмдер (YouTube) (Pinterest)
•
Сандық фотосурет жасауға арналған құралдар, видео,
ұялы құралдар;
•
Компьютер техникасы/ бағдарламасы/ тақта
•
Ойындар.Мұғалімнің ресурстары :
13 слайд
Ресурстар • Тапсырманы, идея мен жағдайды көрсететін ресурс үлгілері; • Көркемөнер туындылары – PowerPoint және/немесе қағазға шығарылған көшірме; • Қолдан жасалған немесе табиғи заттар; • Артефактілер және/немесе түпнұсқа жұмыстар; • Кітаптар – каталог, әңгіме, суретті кітаптар; • Интернет ресурстары , фильмдер (YouTube) (Pinterest) • Сандық фотосурет жасауға арналған құралдар, видео, ұялы құралдар; • Компьютер техникасы/ бағдарламасы/ тақта • Ойындар.Мұғалімнің ресурстары :