Материалдар / Ахмет Байтұрсынов "Егінің бастары"

Ахмет Байтұрсынов "Егінің бастары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ өткізу үшін керек
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
29 Сәуір 2021
498
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұзақ мерзімді жоспар Орта мерзімді жоспар Қысқа мерзімді жоспарҰзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлау

1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар Орта мерзімді жоспар Қысқа мерзімді жоспарҰзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлауға шолу Жоспарлаудың әрбір кезеңінің басты ерекшелігі неде деп ойлайсыз ?

1 слайд

Ұзақ мерзімді жоспар Орта мерзімді жоспар Қысқа мерзімді жоспарҰзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлауға шолу Жоспарлаудың әрбір кезеңінің басты ерекшелігі неде деп ойлайсыз ?

Ұзақ мерзімді жоспар : • белгілі бір уақыттағы, айталық, бір жыл ішіндегі білім беру бағдарламасының мазмұны мен ауқ

2 слайд
Ұзақ мерзімді жоспар : • белгілі бір уақыттағы, айталық, бір жыл ішіндегі білім беру бағдарламасының мазмұны мен ауқымы туралы жалпы түсінік береді; • мектептің мақсатын, саясатын және материалдық базасын көрсетеді; • бірнеше жылға арналған кезең ішіндегі жалпы, келісілген бағытты бейнелейді; • білім беру бағдарламасының «жол картасы» болып табылады; • бейімдеуге келеді және жағдайға/ қажеттілікке қарай дамиды; • білім беру бағдарламасының салалары арасындағы байланысты анықтайды; • кезеңдер мен жылдар арасындағы алға ілгерілеуді көрсетеді; • кері байланыс арқылы бағамдайды; • орта мерзімді жоспарға негіз болады .Ұзақ мерзімді жоспарлау

2 слайд

Ұзақ мерзімді жоспар : • белгілі бір уақыттағы, айталық, бір жыл ішіндегі білім беру бағдарламасының мазмұны мен ауқымы туралы жалпы түсінік береді; • мектептің мақсатын, саясатын және материалдық базасын көрсетеді; • бірнеше жылға арналған кезең ішіндегі жалпы, келісілген бағытты бейнелейді; • білім беру бағдарламасының «жол картасы» болып табылады; • бейімдеуге келеді және жағдайға/ қажеттілікке қарай дамиды; • білім беру бағдарламасының салалары арасындағы байланысты анықтайды; • кезеңдер мен жылдар арасындағы алға ілгерілеуді көрсетеді; • кері байланыс арқылы бағамдайды; • орта мерзімді жоспарға негіз болады .Ұзақ мерзімді жоспарлау

Орта мерзімді жоспар : • нақты бір саладағы тиісті мақсаттар мен бағалау нәтижелері бойынша алға ілгерілеуге бағытталға

3 слайд
Орта мерзімді жоспар : • нақты бір саладағы тиісті мақсаттар мен бағалау нәтижелері бойынша алға ілгерілеуге бағытталған; • ұзақ мерзімді жоспарда көрсетілген тақырып аясында тоқсан бойында қамтылатын тақырыптарды сипаттайды; • мұғалімдердің/ сынып жетекшілерінің жауапкершілігінде; • оқу мақсаты мен нәтижесіне ұмтылатын оқушыларға қолдау көрсететін жаттығулар мен әдіс-тәсілдерді анықтайды; • сабақтар үдемелілігі үйлесімді/ қызықты түрде ұсынылған; • оқуды мағыналы етіп, пәнаралық байланыс орнатады; • оқушылардың қажеттіліктеріне қарай бейімдеуге және дамытуға келеді; • қысқа мерзімді жоспарға негіз болады .Орта мерзімді жоспарлау

3 слайд

Орта мерзімді жоспар : • нақты бір саладағы тиісті мақсаттар мен бағалау нәтижелері бойынша алға ілгерілеуге бағытталған; • ұзақ мерзімді жоспарда көрсетілген тақырып аясында тоқсан бойында қамтылатын тақырыптарды сипаттайды; • мұғалімдердің/ сынып жетекшілерінің жауапкершілігінде; • оқу мақсаты мен нәтижесіне ұмтылатын оқушыларға қолдау көрсететін жаттығулар мен әдіс-тәсілдерді анықтайды; • сабақтар үдемелілігі үйлесімді/ қызықты түрде ұсынылған; • оқуды мағыналы етіп, пәнаралық байланыс орнатады; • оқушылардың қажеттіліктеріне қарай бейімдеуге және дамытуға келеді; • қысқа мерзімді жоспарға негіз болады .Орта мерзімді жоспарлау

Қысқа мерзімді жоспар : • мұғалімдердің сабақ сайын, күн сайын не оқытатыны анықталады; • оқушылардың нені үйренетіні

4 слайд
Қысқа мерзімді жоспар : • мұғалімдердің сабақ сайын, күн сайын не оқытатыны анықталады; • оқушылардың нені үйренетіні және оларға қалай қолдау көрсетілетіні белгіленеді; • білім беру бағдарламасы тұрғысынан назарға алынған оқу мақсаты белгіленеді. Бұл бағамдау мен бағалау арқылы алдыңғы сабақтан кейін қанша алға ілгерілегенін көрсетеді; • саралаудың қаншалықты тиімді болғаны туралы мәлімет береді; • жаттығуларды, шаралар мен ресурстарды анықтайды; • оқытылатын мәселені қамтиды; • бағалау мүмкіндіктері туралы толық мәлімет ұсынады .Қысқа мерзімді жоспарлау

4 слайд

Қысқа мерзімді жоспар : • мұғалімдердің сабақ сайын, күн сайын не оқытатыны анықталады; • оқушылардың нені үйренетіні және оларға қалай қолдау көрсетілетіні белгіленеді; • білім беру бағдарламасы тұрғысынан назарға алынған оқу мақсаты белгіленеді. Бұл бағамдау мен бағалау арқылы алдыңғы сабақтан кейін қанша алға ілгерілегенін көрсетеді; • саралаудың қаншалықты тиімді болғаны туралы мәлімет береді; • жаттығуларды, шаралар мен ресурстарды анықтайды; • оқытылатын мәселені қамтиды; • бағалау мүмкіндіктері туралы толық мәлімет ұсынады .Қысқа мерзімді жоспарлау

Шағын топта • Сабақ жоспарының негізгі ерекшеліктері қандай ? • Оқу жоспарының бөлімін сабақ жоспарының шаблонымен салыстыр

5 слайд
Шағын топта • Сабақ жоспарының негізгі ерекшеліктері қандай ? • Оқу жоспарының бөлімін сабақ жоспарының шаблонымен салыстыру . • Оқу жоспарының қай бөлігін сабақ жоспарына тікелей енгізуге болады ? • Қосымша қандай ақпарат қажет ? • Сабақты жоспарлау үдерісін жетілдіру мақсатында зерттеу, тәжірибелік эксперимент және ресурс әзірлеу салаларында не істеуге болады ?Сабақ жоспарының ерекшеліктері

5 слайд

Шағын топта • Сабақ жоспарының негізгі ерекшеліктері қандай ? • Оқу жоспарының бөлімін сабақ жоспарының шаблонымен салыстыру . • Оқу жоспарының қай бөлігін сабақ жоспарына тікелей енгізуге болады ? • Қосымша қандай ақпарат қажет ? • Сабақты жоспарлау үдерісін жетілдіру мақсатында зерттеу, тәжірибелік эксперимент және ресурс әзірлеу салаларында не істеуге болады ?Сабақ жоспарының ерекшеліктері

Сабақ жоспарының ерекшеліктері Сабаққа арналған оқу мақсатын назарға ала отырып : • Оқушылар не үйренеді ? • Мұның білім бер

6 слайд
Сабақ жоспарының ерекшеліктері Сабаққа арналған оқу мақсатын назарға ала отырып :   • Оқушылар не үйренеді ? • Мұның білім беру бағдарламасына қатысы қандай ? • Сабақтың мақсаты өткен сабаққа қарағанда алға ілгерілеу бар-жоқтығын көрсете ме ? • Мұны бағамдау және бағалау үдерістері арқылы білуге бола ма ? Саралау :  әдіс-тәсілдері мен нәтижелері • Жеке оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп, оларға қолдау көрсету жолдары қандай ? • Түрлі қажеттіліктерге сәйкес келу үшін жұмысты қалай бейімдеуге болады ? • Арнайы сұрақтарды қалай қоюға болады ? • Сіз неге назар аударасыз ?

6 слайд

Сабақ жоспарының ерекшеліктері Сабаққа арналған оқу мақсатын назарға ала отырып :   • Оқушылар не үйренеді ? • Мұның білім беру бағдарламасына қатысы қандай ? • Сабақтың мақсаты өткен сабаққа қарағанда алға ілгерілеу бар-жоқтығын көрсете ме ? • Мұны бағамдау және бағалау үдерістері арқылы білуге бола ма ? Саралау :  әдіс-тәсілдері мен нәтижелері • Жеке оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп, оларға қолдау көрсету жолдары қандай ? • Түрлі қажеттіліктерге сәйкес келу үшін жұмысты қалай бейімдеуге болады ? • Арнайы сұрақтарды қалай қоюға болады ? • Сіз неге назар аударасыз ?

Сабақ жоспарының ерекшеліктері Жаттығулар мен ұйымдастыру шаралары : • Оқушылардың білім алғанын қалай анықтаймыз ? • Сіз са

7 слайд
Сабақ жоспарының ерекшеліктері Жаттығулар мен ұйымдастыру шаралары :  • Оқушылардың білім алғанын қалай анықтаймыз ? • Сіз сабақты қалай құрылымдап, уақытты қалай басқарасыз ? • Қандай топтарды таңдайсыз ? Оқыту шаралары :  • Оқыту құрылымы қандай болады ( бүкіл сынып , топ т.б .)? • Оқытуды тиімді ету үшін қандай әдіс-тәсілдерді қолданасыз ? • Оқушылардың тәртібін қалай басқарасыз ? • Оқушылар білім алуы үшін, Сіз нені үйретуіңіз керек ? • Тілдік мақсаттарды, пән бойынша арнайы лексиканы және негізгі тіркестерді қолдануды естен шығармаңыз .

7 слайд

Сабақ жоспарының ерекшеліктері Жаттығулар мен ұйымдастыру шаралары :  • Оқушылардың білім алғанын қалай анықтаймыз ? • Сіз сабақты қалай құрылымдап, уақытты қалай басқарасыз ? • Қандай топтарды таңдайсыз ? Оқыту шаралары :  • Оқыту құрылымы қандай болады ( бүкіл сынып , топ т.б .)? • Оқытуды тиімді ету үшін қандай әдіс-тәсілдерді қолданасыз ? • Оқушылардың тәртібін қалай басқарасыз ? • Оқушылар білім алуы үшін, Сіз нені үйретуіңіз керек ? • Тілдік мақсаттарды, пән бойынша арнайы лексиканы және негізгі тіркестерді қолдануды естен шығармаңыз .

Сабақ жоспарының ерекшеліктері Ресурстар : • Сабақ барысында оқушыларға және сізге қажет болатын материалдар мен жабд

8 слайд
Сабақ жоспарының ерекшеліктері Ресурстар : • Сабақ барысында оқушыларға және сізге қажет болатын материалдар мен жабдықтарды анықтаңыз – қандай орын/бөлме қажет болады ? • Қандай денсаулық сақтау және қауіпсіздік шаралары лайықты болады ? Бағалау мүмкіндіктері :   • Оқу мақсаттарына жеткендігінің дәлелдері қандай болмақ ? • Бұл белгілерді қалай анықтайсыз ? • Бағалаудың нақты қандай әдісін қолданасыз ( қадағалау, пікірталас, ескертпе жазбалар, аяқталған жұмыс, фото және жазбалар т.б .)? Пәнаралық байланыс : • Қандай оқу мүмкіндіктері беріледі ?  

8 слайд

Сабақ жоспарының ерекшеліктері Ресурстар : • Сабақ барысында оқушыларға және сізге қажет болатын материалдар мен жабдықтарды анықтаңыз – қандай орын/бөлме қажет болады ? • Қандай денсаулық сақтау және қауіпсіздік шаралары лайықты болады ? Бағалау мүмкіндіктері :   • Оқу мақсаттарына жеткендігінің дәлелдері қандай болмақ ? • Бұл белгілерді қалай анықтайсыз ? • Бағалаудың нақты қандай әдісін қолданасыз ( қадағалау, пікірталас, ескертпе жазбалар, аяқталған жұмыс, фото және жазбалар т.б .)? Пәнаралық байланыс : • Қандай оқу мүмкіндіктері беріледі ?  

Қалыптастырушы бағалауды жоспарлау : білім беру бағдарламасы

9 слайд
Қалыптастырушы бағалауды жоспарлау : білім беру бағдарламасы

9 слайд

Қалыптастырушы бағалауды жоспарлау : білім беру бағдарламасы

Сабақ жоспарлауды модельдеу Сабақ жоспарында қамтылатын мәселелер : • Оқу мақсаты • Тілдік мақсаттар • Ширату жаттығуы • Сабақты

10 слайд
Сабақ жоспарлауды модельдеу Сабақ жоспарында қамтылатын мәселелер : • Оқу мақсаты • Тілдік мақсаттар • Ширату жаттығуы • Сабақтың негізгі бөлігіне арналған жаттығулар • Бүкіл сынып орындайтын жаттығулар • Ресурстар • Саралау • Бағалау • Пәнаралық байланыс

10 слайд

Сабақ жоспарлауды модельдеу Сабақ жоспарында қамтылатын мәселелер : • Оқу мақсаты • Тілдік мақсаттар • Ширату жаттығуы • Сабақтың негізгі бөлігіне арналған жаттығулар • Бүкіл сынып орындайтын жаттығулар • Ресурстар • Саралау • Бағалау • Пәнаралық байланыс

Ықшамсабақ дегеніміз не ? Ықшамсабаққа жаттығуды өткізушілер және оған кері байланыс ұсынушылардың барлығы қатысады . Әрқа

11 слайд
Ықшамсабақ дегеніміз не ? Ықшамсабаққа жаттығуды өткізушілер және оған кері байланыс ұсынушылардың барлығы қатысады . Әрқайсысына мұғалім болып оқытуға, оқушы рөлін орындауға және бақылаушы болуға кезек беріліп, • «Мұғалімнің» оқыту қабілеті; • «Оқушының» жаттығуды орындап, кері байланыс ұсыну қабілеті; • «Бақылаушының» ескертпелерін жазып, кері байланыс ұсыну қабілеті қадағаланады.

11 слайд

Ықшамсабақ дегеніміз не ? Ықшамсабаққа жаттығуды өткізушілер және оған кері байланыс ұсынушылардың барлығы қатысады . Әрқайсысына мұғалім болып оқытуға, оқушы рөлін орындауға және бақылаушы болуға кезек беріліп, • «Мұғалімнің» оқыту қабілеті; • «Оқушының» жаттығуды орындап, кері байланыс ұсыну қабілеті; • «Бақылаушының» ескертпелерін жазып, кері байланыс ұсыну қабілеті қадағаланады.

Сабақты жоспарлау жөніндегі жеке жұмыс Ықшамсабақ: ойлану құралы Оқушылардың нені біліп, істей біліп және түсінгенін қалайсыз

12 слайд
Сабақты жоспарлау жөніндегі жеке жұмыс Ықшамсабақ: ойлану құралы Оқушылардың нені біліп, істей біліп және түсінгенін қалайсыз ? Саралау – барлық оқушылар туралы ойлау Бұған қалай қол жеткізбексіз ? Оқу мақсатына жетуге көмектесетін ресурстар мен жаттығуларды жоспарлау Оны қайдан білесіз ? Ықшамсабақ – қай кезде, қашан және қалай араласу керектігін білу үшін жағдайды үнемі бағалау. Рефлексия.

12 слайд

Сабақты жоспарлау жөніндегі жеке жұмыс Ықшамсабақ: ойлану құралы Оқушылардың нені біліп, істей біліп және түсінгенін қалайсыз ? Саралау – барлық оқушылар туралы ойлау Бұған қалай қол жеткізбексіз ? Оқу мақсатына жетуге көмектесетін ресурстар мен жаттығуларды жоспарлау Оны қайдан білесіз ? Ықшамсабақ – қай кезде, қашан және қалай араласу керектігін білу үшін жағдайды үнемі бағалау. Рефлексия.

Ресурстар • Тапсырманы, идея мен жағдайды көрсететін ресурс үлгілері; • Көркемөнер туындылары – PowerPoint және/немесе қағаз

13 слайд
Ресурстар • Тапсырманы, идея мен жағдайды көрсететін ресурс үлгілері; • Көркемөнер туындылары – PowerPoint және/немесе қағазға шығарылған көшірме; • Қолдан жасалған немесе табиғи заттар; • Артефактілер және/немесе түпнұсқа жұмыстар; • Кітаптар – каталог, әңгіме, суретті кітаптар; • Интернет ресурстары , фильмдер (YouTube) (Pinterest) • Сандық фотосурет жасауға арналған құралдар, видео, ұялы құралдар; • Компьютер техникасы/ бағдарламасы/ тақта • Ойындар.Мұғалімнің ресурстары :

13 слайд

Ресурстар • Тапсырманы, идея мен жағдайды көрсететін ресурс үлгілері; • Көркемөнер туындылары – PowerPoint және/немесе қағазға шығарылған көшірме; • Қолдан жасалған немесе табиғи заттар; • Артефактілер және/немесе түпнұсқа жұмыстар; • Кітаптар – каталог, әңгіме, суретті кітаптар; • Интернет ресурстары , фильмдер (YouTube) (Pinterest) • Сандық фотосурет жасауға арналған құралдар, видео, ұялы құралдар; • Компьютер техникасы/ бағдарламасы/ тақта • Ойындар.Мұғалімнің ресурстары :

Министірлікпен келісілген курстар тізімі