А.Құнанбаев "Ескендір" поэмасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

А.Құнанбаев "Ескендір" поэмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
А.Құнанбаевтың "Ескендір" поэмасы бойынша таныстырылым
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Берілген суреттегі тұлғаның кім екенін болжап көрейік! .......Аргеадтар (Теменидтер) әулетінен шыққан б.з.б. 336 жылдан баста

#1 слайд
Берілген суреттегі тұлғаның кім екенін болжап көрейік! .......Аргеадтар (Теменидтер) әулетінен шыққан б.з.б. 336 жылдан бастап Ежелгі Македонияның патшасы, әлемдік державаның басшысы, адамзат тарихының ең ұлы қолбасшыларының бірі болған, Филипп патшаның ұлы, «Қос мүйізді» атпен танымал - ...............

1 слайд

Берілген суреттегі тұлғаның кім екенін болжап көрейік! .......Аргеадтар (Теменидтер) әулетінен шыққан б.з.б. 336 жылдан бастап Ежелгі Македонияның патшасы, әлемдік державаның басшысы, адамзат тарихының ең ұлы қолбасшыларының бірі болған, Филипп патшаның ұлы, «Қос мүйізді» атпен танымал - ...............

Абай Құнанбаевтың «Ескендір» поэмасы

#2 слайд
Абай Құнанбаевтың «Ескендір» поэмасы

2 слайд

Абай Құнанбаевтың «Ескендір» поэмасы

Мәдениет: сөз өнері.  10.А4.Шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау 10.О1. Мәтіндегі ақпараттың өз

#3 слайд
Мәдениет: сөз өнері.  10.А4.Шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау 10.О1. Мәтіндегі ақпараттың өзектілігін анықтау, қорытынды жасау.

3 слайд

Мәдениет: сөз өнері.  10.А4.Шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау 10.О1. Мәтіндегі ақпараттың өзектілігін анықтау, қорытынды жасау.

Бағалау критерийлері Поэманың идеялық мазмұны мен философиялық түйінін түсінеді; Автордың ойын бағалай алады; Поэмадағы көт

#4 слайд
Бағалау критерийлері Поэманың идеялық мазмұны мен философиялық түйінін түсінеді; Автордың ойын бағалай алады; Поэмадағы көтерілген мәселелерді анықтайды; Мәселелерді бүгінгі өмірмен байланыстыра алады; Тақырып аясында қорытынды жасай отырып, өз ойын сенімді дәлелдейді; Қойылған сұрақтарға еркін жауап береді.

4 слайд

Бағалау критерийлері Поэманың идеялық мазмұны мен философиялық түйінін түсінеді; Автордың ойын бағалай алады; Поэмадағы көтерілген мәселелерді анықтайды; Мәселелерді бүгінгі өмірмен байланыстыра алады; Тақырып аясында қорытынды жасай отырып, өз ойын сенімді дәлелдейді; Қойылған сұрақтарға еркін жауап береді.

Сабақтың лексикалық минимумдары: Хакім, таразы, ту тігу, амал қылу, іші тар, қу сүйек, ғибрат, дат, т.б

#5 слайд
Сабақтың лексикалық минимумдары: Хакім, таразы, ту тігу, амал қылу, іші тар, қу сүйек, ғибрат, дат, т.б

5 слайд

Сабақтың лексикалық минимумдары: Хакім, таразы, ту тігу, амал қылу, іші тар, қу сүйек, ғибрат, дат, т.б

Түсіндірме сөздікпен жұмыс •Нәпсіңді жең – құмарлығыңды тый •Іші тар –қызғаншақ, көреалмайтындар •Жеміт көз – ашкөз, тойымсыз •

#6 слайд
Түсіндірме сөздікпен жұмыс •Нәпсіңді жең – құмарлығыңды тый •Іші тар –қызғаншақ, көреалмайтындар •Жеміт көз – ашкөз, тойымсыз •Ғибрат алыңыз – үлгі-өнеге алыңыз

6 слайд

Түсіндірме сөздікпен жұмыс •Нәпсіңді жең – құмарлығыңды тый •Іші тар –қызғаншақ, көреалмайтындар •Жеміт көз – ашкөз, тойымсыз •Ғибрат алыңыз – үлгі-өнеге алыңыз

«Сәйкестендір» тәсілі Дарияның суындаймөлдір бұлақ Қан ішер жұрт Сылдыр қаққан сар далада шөлдеген қандар ақты Сандалды сүйек Ү

#7 слайд
«Сәйкестендір» тәсілі Дарияның суындаймөлдір бұлақ Қан ішер жұрт Сылдыр қаққан сар далада шөлдеген қандар ақты Сандалды сүйек Үміт қаһарлы хан Қу іс Таң қаларлық үзді

7 слайд

«Сәйкестендір» тәсілі Дарияның суындаймөлдір бұлақ Қан ішер жұрт Сылдыр қаққан сар далада шөлдеген қандар ақты Сандалды сүйек Үміт қаһарлы хан Қу іс Таң қаларлық үзді

«Ыстық орындық» әдісі «Ыстық орындыққа» оқушылар белгілі бір рөлді таңдап отырады. (Ескендір патша, Аристотель, Абай) Мәселен

#8 слайд
«Ыстық орындық» әдісі «Ыстық орындыққа» оқушылар белгілі бір рөлді таңдап отырады. (Ескендір патша, Аристотель, Абай) Мәселен, Ескендірге: •-Неліктен сіз көрші жатқан бейбіт елді шапқанды ұнатасыз? •Абайға: •-Поэманы жазуға не себеп болды? •Аристотельге: •-Сізге Ескендірдің қандай қасиеттері ұнамады?

8 слайд

«Ыстық орындық» әдісі «Ыстық орындыққа» оқушылар белгілі бір рөлді таңдап отырады. (Ескендір патша, Аристотель, Абай) Мәселен, Ескендірге: •-Неліктен сіз көрші жатқан бейбіт елді шапқанды ұнатасыз? •Абайға: •-Поэманы жазуға не себеп болды? •Аристотельге: •-Сізге Ескендірдің қандай қасиеттері ұнамады?

«Төрт сөйлем» тәсілі •1. Пікір. Поэмада көтерілген негізгі мәселе/ сабақта жасалған әрекеттер бойынша өзіндік пікірін бір сө

#9 слайд
«Төрт сөйлем» тәсілі •1. Пікір. Поэмада көтерілген негізгі мәселе/ сабақта жасалған әрекеттер бойынша өзіндік пікірін бір сөйлеммен айтады. •2. Дәлел. Өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді. •3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді. •4. Қорытынды. Тақырып/мәселе бойынша қорытынды шығарады

9 слайд

«Төрт сөйлем» тәсілі •1. Пікір. Поэмада көтерілген негізгі мәселе/ сабақта жасалған әрекеттер бойынша өзіндік пікірін бір сөйлеммен айтады. •2. Дәлел. Өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді. •3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді. •4. Қорытынды. Тақырып/мәселе бойынша қорытынды шығарады

Дескрипторлар: •Поэманың идеялық мазмұны мен философиялық түйінін түсінеді; •Автордың ойын бағалай алады; •Тақырып аясында қо

#10 слайд
Дескрипторлар: •Поэманың идеялық мазмұны мен философиялық түйінін түсінеді; •Автордың ойын бағалай алады; •Тақырып аясында қорытынды жасай отырып, өз ойын сенімді білдіреді.

10 слайд

Дескрипторлар: •Поэманың идеялық мазмұны мен философиялық түйінін түсінеді; •Автордың ойын бағалай алады; •Тақырып аясында қорытынды жасай отырып, өз ойын сенімді білдіреді.

Абай Құнанбаевтың «Ескендір» поэмасы желісі бойынша сұрақтар: •-«Ескендір» поэмасында қандай мәселелер көтерілген? •-Бүгінгі ө

#11 слайд
Абай Құнанбаевтың «Ескендір» поэмасы желісі бойынша сұрақтар: •-«Ескендір» поэмасында қандай мәселелер көтерілген? •-Бүгінгі өмірмен байланысты қарастыратын болсақ, қандай мәселені көруге болады? •-«Ескендір» поэмасының идеялық мазмұны, философиялық түйіні қандай? •-Поэма авторының негізгі ойы қандай? •-Поэманы тыңдаған/оқыған соң қандай ой түйдің?

11 слайд

Абай Құнанбаевтың «Ескендір» поэмасы желісі бойынша сұрақтар: •-«Ескендір» поэмасында қандай мәселелер көтерілген? •-Бүгінгі өмірмен байланысты қарастыратын болсақ, қандай мәселені көруге болады? •-«Ескендір» поэмасының идеялық мазмұны, философиялық түйіні қандай? •-Поэма авторының негізгі ойы қандай? •-Поэманы тыңдаған/оқыған соң қандай ой түйдің?

Мәселелер Поэмадан мысалБүгінгі күнмен байланыс Поэмада көтерілген мәселелер кестесін толтыру

#12 слайд
Мәселелер Поэмадан мысалБүгінгі күнмен байланыс                 Поэмада көтерілген мәселелер кестесін толтыру

12 слайд

Мәселелер Поэмадан мысалБүгінгі күнмен байланыс                 Поэмада көтерілген мәселелер кестесін толтыру

«ФИШБОУН» тәсілі •Балықтың басы - поэмада көрсетілген мәселе; •Балықтың үстіңгі қабырғалары – сол мәселенің сол кезең мен кеңіс

#13 слайд
«ФИШБОУН» тәсілі •Балықтың басы - поэмада көрсетілген мәселе; •Балықтың үстіңгі қабырғалары – сол мәселенің сол кезең мен кеңістік талабына сай шығу себептері; •Балықтың астыңғы қабырғалары – оған дәлел келтіру үшін пәнаралық білімді қолдану және поэмадан мысал келтіру; •Балықтың құйрығы – оқушылардың өз тұжырым, пікірлері/қорытындылары, бүгінгі күнмен салыстыра сөйлеу.

13 слайд

«ФИШБОУН» тәсілі •Балықтың басы - поэмада көрсетілген мәселе; •Балықтың үстіңгі қабырғалары – сол мәселенің сол кезең мен кеңістік талабына сай шығу себептері; •Балықтың астыңғы қабырғалары – оған дәлел келтіру үшін пәнаралық білімді қолдану және поэмадан мысал келтіру; •Балықтың құйрығы – оқушылардың өз тұжырым, пікірлері/қорытындылары, бүгінгі күнмен салыстыра сөйлеу.

Дескрипторлар: •Поэмадағы көтерілген мәселелерді анықтайды; •Мәселелерді бүгінгі өмірмен байланыстыра алады; •Тақырып аясынд

#14 слайд
Дескрипторлар: •Поэмадағы көтерілген мәселелерді анықтайды; •Мәселелерді бүгінгі өмірмен байланыстыра алады; •Тақырып аясында қорытынды жасай отырып, өз ойын сенімді дәлелдейді; •Қойылған сұрақтарға еркін жауап береді.

14 слайд

Дескрипторлар: •Поэмадағы көтерілген мәселелерді анықтайды; •Мәселелерді бүгінгі өмірмен байланыстыра алады; •Тақырып аясында қорытынды жасай отырып, өз ойын сенімді дәлелдейді; •Қойылған сұрақтарға еркін жауап береді.

Бағалау

#15 слайд
Бағалау

15 слайд

Бағалау

Файл форматы:
pptx
16.10.2018
454
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі