А.Құнанбаев "Ескендір" поэмасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Берілген суреттегі тұлғаның кім екенін
болжап көрейік!
.......Аргеадтар (Теменидтер)
әулетінен шыққан б.з.б. 336
жылдан бастап Ежелгі
Македонияның патшасы,
әлемдік державаның
басшысы, адамзат тарихының
ең ұлы қолбасшыларының
бірі болған, Филипп
патшаның ұлы, «Қос мүйізді»
атпен танымал - ...............
1 слайд
Берілген суреттегі тұлғаның кім екенін болжап көрейік! .......Аргеадтар (Теменидтер) әулетінен шыққан б.з.б. 336 жылдан бастап Ежелгі Македонияның патшасы, әлемдік державаның басшысы, адамзат тарихының ең ұлы қолбасшыларының бірі болған, Филипп патшаның ұлы, «Қос мүйізді» атпен танымал - ...............
2 слайд
Абай Құнанбаевтың «Ескендір»
поэмасы
2 слайд
Абай Құнанбаевтың «Ескендір» поэмасы
3 слайд
Мәдениет: сөз өнері.
10.А4.Шығарманың идеясы мен мазмұнына
байланысты «автордың ойын» бағалау
10.О1. Мәтіндегі ақпараттың өзектілігін
анықтау, қорытынды жасау.
3 слайд
Мәдениет: сөз өнері. 10.А4.Шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау 10.О1. Мәтіндегі ақпараттың өзектілігін анықтау, қорытынды жасау.
4 слайд
Бағалау критерийлері
Поэманың идеялық мазмұны мен
философиялық түйінін түсінеді;
Автордың ойын бағалай алады;
Поэмадағы көтерілген мәселелерді анықтайды;
Мәселелерді бүгінгі өмірмен байланыстыра
алады;
Тақырып аясында қорытынды жасай отырып,
өз ойын сенімді дәлелдейді;
Қойылған сұрақтарға еркін жауап береді.
4 слайд
Бағалау критерийлері Поэманың идеялық мазмұны мен философиялық түйінін түсінеді; Автордың ойын бағалай алады; Поэмадағы көтерілген мәселелерді анықтайды; Мәселелерді бүгінгі өмірмен байланыстыра алады; Тақырып аясында қорытынды жасай отырып, өз ойын сенімді дәлелдейді; Қойылған сұрақтарға еркін жауап береді.
5 слайд
Сабақтың лексикалық
минимумдары:
Хакім, таразы, ту тігу, амал
қылу, іші тар, қу сүйек, ғибрат, дат,
т.б
5 слайд
Сабақтың лексикалық минимумдары: Хакім, таразы, ту тігу, амал қылу, іші тар, қу сүйек, ғибрат, дат, т.б
6 слайд
Түсіндірме сөздікпен жұмыс
•
Нәпсіңді жең – құмарлығыңды тый
•
Іші тар –қызғаншақ,
көреалмайтындар
•
Жеміт көз – ашкөз, тойымсыз
•
Ғибрат алыңыз – үлгі-өнеге алыңыз
6 слайд
Түсіндірме сөздікпен жұмыс • Нәпсіңді жең – құмарлығыңды тый • Іші тар –қызғаншақ, көреалмайтындар • Жеміт көз – ашкөз, тойымсыз • Ғибрат алыңыз – үлгі-өнеге алыңыз
7 слайд
«Сәйкестендір» тәсілі
Дарияның суындай мөлдір бұлақ
Қан ішер жұрт
Сылдыр қаққан сар далада
шөлдеген қандар ақты
Сандалды сүйек
Үміт қаһарлы хан
Қу іс
Таң қаларлық үзді
7 слайд
«Сәйкестендір» тәсілі Дарияның суындай мөлдір бұлақ Қан ішер жұрт Сылдыр қаққан сар далада шөлдеген қандар ақты Сандалды сүйек Үміт қаһарлы хан Қу іс Таң қаларлық үзді
8 слайд
«Ыстық орындық» әдісі
«Ыстық орындыққа» оқушылар белгілі бір рөлді
таңдап отырады. (Ескендір патша, Аристотель, Абай)
Мәселен, Ескендірге:
• - Неліктен сіз көрші жатқан бейбіт елді
шапқанды ұнатасыз?
• Абайға:
• - Поэманы жазуға не себеп болды?
• Аристотельге:
• - Сізге Ескендірдің қандай қасиеттері ұнамады?
8 слайд
«Ыстық орындық» әдісі «Ыстық орындыққа» оқушылар белгілі бір рөлді таңдап отырады. (Ескендір патша, Аристотель, Абай) Мәселен, Ескендірге: • - Неліктен сіз көрші жатқан бейбіт елді шапқанды ұнатасыз? • Абайға: • - Поэманы жазуға не себеп болды? • Аристотельге: • - Сізге Ескендірдің қандай қасиеттері ұнамады?
9 слайд
«Төрт сөйлем» тәсілі
•
1. Пікір. Поэмада көтерілген негізгі
мәселе/ сабақта жасалған әрекеттер
бойынша өзіндік пікірін бір сөйлеммен
айтады.
•
2. Дәлел. Өз пікірін бір сөйлеммен
дәлелдейді.
•
3. Мысал. Пікірін өмірмен
байланыстырып, мысал келтіреді.
•
4. Қорытынды. Тақырып/мәселе бойынша
қорытынды шығарады
9 слайд
«Төрт сөйлем» тәсілі • 1. Пікір. Поэмада көтерілген негізгі мәселе/ сабақта жасалған әрекеттер бойынша өзіндік пікірін бір сөйлеммен айтады. • 2. Дәлел. Өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді. • 3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді. • 4. Қорытынды. Тақырып/мәселе бойынша қорытынды шығарады
10 слайд
Дескрипторлар:
•
Поэманың идеялық мазмұны мен
философиялық түйінін түсінеді;
•
Автордың ойын бағалай алады;
•
Тақырып аясында қорытынды жасай
отырып, өз ойын сенімді білдіреді.
10 слайд
Дескрипторлар: • Поэманың идеялық мазмұны мен философиялық түйінін түсінеді; • Автордың ойын бағалай алады; • Тақырып аясында қорытынды жасай отырып, өз ойын сенімді білдіреді.
11 слайд
Абай Құнанбаевтың «Ескендір» поэмасы
желісі бойынша сұрақтар:
•
- «Ескендір» поэмасында қандай
мәселелер көтерілген?
•
- Бүгінгі өмірмен байланысты
қарастыратын болсақ, қандай мәселені көруге
болады?
•
- «Ескендір» поэмасының идеялық
мазмұны, философиялық түйіні қандай?
•
- Поэма авторының негізгі ойы қандай?
•
- Поэманы тыңдаған/оқыған соң қандай ой
түйдің?
11 слайд
Абай Құнанбаевтың «Ескендір» поэмасы желісі бойынша сұрақтар: • - «Ескендір» поэмасында қандай мәселелер көтерілген? • - Бүгінгі өмірмен байланысты қарастыратын болсақ, қандай мәселені көруге болады? • - «Ескендір» поэмасының идеялық мазмұны, философиялық түйіні қандай? • - Поэма авторының негізгі ойы қандай? • - Поэманы тыңдаған/оқыған соң қандай ой түйдің?
12 слайд
Мәселелер Поэмадан мысал Бүгінгі күнмен
байланыс
Поэмада көтерілген мәселелер кестесін
толтыру
12 слайд
Мәселелер Поэмадан мысал Бүгінгі күнмен байланыс Поэмада көтерілген мәселелер кестесін толтыру
13 слайд
«ФИШБОУН» тәсілі
•
Балықтың басы - поэмада көрсетілген мәселе;
•
Балықтың үстіңгі қабырғалары – сол мәселенің сол кезең
мен кеңістік талабына сай шығу себептері;
•
Балықтың астыңғы қабырғалары – оған дәлел келтіру үшін
пәнаралық білімді қолдану және поэмадан мысал келтіру;
•
Балықтың құйрығы – оқушылардың өз тұжырым,
пікірлері/қорытындылары, бүгінгі күнмен салыстыра
сөйлеу.
13 слайд
«ФИШБОУН» тәсілі • Балықтың басы - поэмада көрсетілген мәселе; • Балықтың үстіңгі қабырғалары – сол мәселенің сол кезең мен кеңістік талабына сай шығу себептері; • Балықтың астыңғы қабырғалары – оған дәлел келтіру үшін пәнаралық білімді қолдану және поэмадан мысал келтіру; • Балықтың құйрығы – оқушылардың өз тұжырым, пікірлері/қорытындылары, бүгінгі күнмен салыстыра сөйлеу.
14 слайд
Дескрипторлар:
•
Поэмадағы көтерілген мәселелерді
анықтайды;
•
Мәселелерді бүгінгі өмірмен байланыстыра
алады;
•
Тақырып аясында қорытынды жасай
отырып, өз ойын сенімді дәлелдейді;
•
Қойылған сұрақтарға еркін жауап береді.
14 слайд
Дескрипторлар: • Поэмадағы көтерілген мәселелерді анықтайды; • Мәселелерді бүгінгі өмірмен байланыстыра алады; • Тақырып аясында қорытынды жасай отырып, өз ойын сенімді дәлелдейді; • Қойылған сұрақтарға еркін жауап береді.
15 слайд
Бағалау
15 слайд
Бағалау