Материалдар / А.Құнанбаев "Ескендір" поэмасы

А.Құнанбаев "Ескендір" поэмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
А.Құнанбаевтың "Ескендір" поэмасы бойынша таныстырылым
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2018
358
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Берілген суреттегі тұлғаның кім екенін болжап көрейік! .......Аргеадтар (Теменидтер) әулетінен шыққан б.з.б. 336 жылдан баста

1 слайд
Берілген суреттегі тұлғаның кім екенін болжап көрейік! .......Аргеадтар (Теменидтер) әулетінен шыққан б.з.б. 336 жылдан бастап Ежелгі Македонияның патшасы, әлемдік державаның басшысы, адамзат тарихының ең ұлы қолбасшыларының бірі болған, Филипп патшаның ұлы, «Қос мүйізді» атпен танымал - ...............

1 слайд

Берілген суреттегі тұлғаның кім екенін болжап көрейік! .......Аргеадтар (Теменидтер) әулетінен шыққан б.з.б. 336 жылдан бастап Ежелгі Македонияның патшасы, әлемдік державаның басшысы, адамзат тарихының ең ұлы қолбасшыларының бірі болған, Филипп патшаның ұлы, «Қос мүйізді» атпен танымал - ...............

Абай Құнанбаевтың «Ескендір» поэмасы

2 слайд
Абай Құнанбаевтың «Ескендір» поэмасы

2 слайд

Абай Құнанбаевтың «Ескендір» поэмасы

Мәдениет: сөз өнері.  10.А4.Шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау  10.О1. Мәтіндегі ақпаратт

3 слайд
Мәдениет: сөз өнері.  10.А4.Шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау  10.О1. Мәтіндегі ақпараттың өзектілігін анықтау, қорытынды жасау.

3 слайд

Мәдениет: сөз өнері.  10.А4.Шығарманың идеясы мен мазмұнына байланысты «автордың ойын» бағалау  10.О1. Мәтіндегі ақпараттың өзектілігін анықтау, қорытынды жасау.

Бағалау критерийлері  Поэманың идеялық мазмұны мен философиялық түйінін түсінеді;  Автордың ойын бағалай алады;  Поэмада

4 слайд
Бағалау критерийлері  Поэманың идеялық мазмұны мен философиялық түйінін түсінеді;  Автордың ойын бағалай алады;  Поэмадағы көтерілген мәселелерді анықтайды;  Мәселелерді бүгінгі өмірмен байланыстыра алады;  Тақырып аясында қорытынды жасай отырып, өз ойын сенімді дәлелдейді;  Қойылған сұрақтарға еркін жауап береді.

4 слайд

Бағалау критерийлері  Поэманың идеялық мазмұны мен философиялық түйінін түсінеді;  Автордың ойын бағалай алады;  Поэмадағы көтерілген мәселелерді анықтайды;  Мәселелерді бүгінгі өмірмен байланыстыра алады;  Тақырып аясында қорытынды жасай отырып, өз ойын сенімді дәлелдейді;  Қойылған сұрақтарға еркін жауап береді.

Сабақтың лексикалық минимумдары: Хакім, таразы, ту тігу, амал қылу, іші тар, қу сүйек, ғибрат, дат, т.б

5 слайд
Сабақтың лексикалық минимумдары: Хакім, таразы, ту тігу, амал қылу, іші тар, қу сүйек, ғибрат, дат, т.б

5 слайд

Сабақтың лексикалық минимумдары: Хакім, таразы, ту тігу, амал қылу, іші тар, қу сүйек, ғибрат, дат, т.б

Түсіндірме сөздікпен жұмыс • Нәпсіңді жең – құмарлығыңды тый • Іші тар –қызғаншақ, көреалмайтындар • Жеміт көз – ашкөз, тойымсы

6 слайд
Түсіндірме сөздікпен жұмыс • Нәпсіңді жең – құмарлығыңды тый • Іші тар –қызғаншақ, көреалмайтындар • Жеміт көз – ашкөз, тойымсыз • Ғибрат алыңыз – үлгі-өнеге алыңыз

6 слайд

Түсіндірме сөздікпен жұмыс • Нәпсіңді жең – құмарлығыңды тый • Іші тар –қызғаншақ, көреалмайтындар • Жеміт көз – ашкөз, тойымсыз • Ғибрат алыңыз – үлгі-өнеге алыңыз

«Сәйкестендір» тәсілі Дарияның суындай мөлдір бұлақ Қан ішер жұрт Сылдыр қаққан сар далада шөлдеген қандар ақты Сандалды сүйек

7 слайд
«Сәйкестендір» тәсілі Дарияның суындай мөлдір бұлақ Қан ішер жұрт Сылдыр қаққан сар далада шөлдеген қандар ақты Сандалды сүйек Үміт қаһарлы хан Қу іс Таң қаларлық үзді

7 слайд

«Сәйкестендір» тәсілі Дарияның суындай мөлдір бұлақ Қан ішер жұрт Сылдыр қаққан сар далада шөлдеген қандар ақты Сандалды сүйек Үміт қаһарлы хан Қу іс Таң қаларлық үзді

«Ыстық орындық» әдісі «Ыстық орындыққа» оқушылар белгілі бір рөлді таңдап отырады. (Ескендір патша, Аристотель, Абай) Мәселен

8 слайд
«Ыстық орындық» әдісі «Ыстық орындыққа» оқушылар белгілі бір рөлді таңдап отырады. (Ескендір патша, Аристотель, Абай) Мәселен, Ескендірге: • - Неліктен сіз көрші жатқан бейбіт елді шапқанды ұнатасыз? • Абайға: • - Поэманы жазуға не себеп болды? • Аристотельге: • - Сізге Ескендірдің қандай қасиеттері ұнамады?

8 слайд

«Ыстық орындық» әдісі «Ыстық орындыққа» оқушылар белгілі бір рөлді таңдап отырады. (Ескендір патша, Аристотель, Абай) Мәселен, Ескендірге: • - Неліктен сіз көрші жатқан бейбіт елді шапқанды ұнатасыз? • Абайға: • - Поэманы жазуға не себеп болды? • Аристотельге: • - Сізге Ескендірдің қандай қасиеттері ұнамады?

«Төрт сөйлем» тәсілі • 1. Пікір. Поэмада көтерілген негізгі мәселе/ сабақта жасалған әрекеттер бойынша өзіндік пікірін бір с

9 слайд
«Төрт сөйлем» тәсілі • 1. Пікір. Поэмада көтерілген негізгі мәселе/ сабақта жасалған әрекеттер бойынша өзіндік пікірін бір сөйлеммен айтады. • 2. Дәлел. Өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді. • 3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді. • 4. Қорытынды. Тақырып/мәселе бойынша қорытынды шығарады

9 слайд

«Төрт сөйлем» тәсілі • 1. Пікір. Поэмада көтерілген негізгі мәселе/ сабақта жасалған әрекеттер бойынша өзіндік пікірін бір сөйлеммен айтады. • 2. Дәлел. Өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді. • 3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді. • 4. Қорытынды. Тақырып/мәселе бойынша қорытынды шығарады

Дескрипторлар: • Поэманың идеялық мазмұны мен философиялық түйінін түсінеді; • Автордың ойын бағалай алады; • Тақырып аясында

10 слайд
Дескрипторлар: • Поэманың идеялық мазмұны мен философиялық түйінін түсінеді; • Автордың ойын бағалай алады; • Тақырып аясында қорытынды жасай отырып, өз ойын сенімді білдіреді.

10 слайд

Дескрипторлар: • Поэманың идеялық мазмұны мен философиялық түйінін түсінеді; • Автордың ойын бағалай алады; • Тақырып аясында қорытынды жасай отырып, өз ойын сенімді білдіреді.

Абай Құнанбаевтың «Ескендір» поэмасы желісі бойынша сұрақтар: • - «Ескендір» поэмасында қандай мәселелер көтерілген? • - Бүгін

11 слайд
Абай Құнанбаевтың «Ескендір» поэмасы желісі бойынша сұрақтар: • - «Ескендір» поэмасында қандай мәселелер көтерілген? • - Бүгінгі өмірмен байланысты қарастыратын болсақ, қандай мәселені көруге болады? • - «Ескендір» поэмасының идеялық мазмұны, философиялық түйіні қандай? • - Поэма авторының негізгі ойы қандай? • - Поэманы тыңдаған/оқыған соң қандай ой түйдің?

11 слайд

Абай Құнанбаевтың «Ескендір» поэмасы желісі бойынша сұрақтар: • - «Ескендір» поэмасында қандай мәселелер көтерілген? • - Бүгінгі өмірмен байланысты қарастыратын болсақ, қандай мәселені көруге болады? • - «Ескендір» поэмасының идеялық мазмұны, философиялық түйіні қандай? • - Поэма авторының негізгі ойы қандай? • - Поэманы тыңдаған/оқыған соң қандай ой түйдің?

Мәселелер Поэмадан мысал Бүгінгі күнмен байланыс Поэмада көтерілген мәселелер кестесін толтыру

12 слайд
Мәселелер Поэмадан мысал Бүгінгі күнмен байланыс                Поэмада көтерілген мәселелер кестесін толтыру

12 слайд

Мәселелер Поэмадан мысал Бүгінгі күнмен байланыс                Поэмада көтерілген мәселелер кестесін толтыру

«ФИШБОУН» тәсілі • Балықтың басы - поэмада көрсетілген мәселе; • Балықтың үстіңгі қабырғалары – сол мәселенің сол кезең мен кең

13 слайд
«ФИШБОУН» тәсілі • Балықтың басы - поэмада көрсетілген мәселе; • Балықтың үстіңгі қабырғалары – сол мәселенің сол кезең мен кеңістік талабына сай шығу себептері; • Балықтың астыңғы қабырғалары – оған дәлел келтіру үшін пәнаралық білімді қолдану және поэмадан мысал келтіру; • Балықтың құйрығы – оқушылардың өз тұжырым, пікірлері/қорытындылары, бүгінгі күнмен салыстыра сөйлеу.

13 слайд

«ФИШБОУН» тәсілі • Балықтың басы - поэмада көрсетілген мәселе; • Балықтың үстіңгі қабырғалары – сол мәселенің сол кезең мен кеңістік талабына сай шығу себептері; • Балықтың астыңғы қабырғалары – оған дәлел келтіру үшін пәнаралық білімді қолдану және поэмадан мысал келтіру; • Балықтың құйрығы – оқушылардың өз тұжырым, пікірлері/қорытындылары, бүгінгі күнмен салыстыра сөйлеу.

Дескрипторлар: • Поэмадағы көтерілген мәселелерді анықтайды; • Мәселелерді бүгінгі өмірмен байланыстыра алады; • Тақырып аяс

14 слайд
Дескрипторлар: • Поэмадағы көтерілген мәселелерді анықтайды; • Мәселелерді бүгінгі өмірмен байланыстыра алады; • Тақырып аясында қорытынды жасай отырып, өз ойын сенімді дәлелдейді; • Қойылған сұрақтарға еркін жауап береді.

14 слайд

Дескрипторлар: • Поэмадағы көтерілген мәселелерді анықтайды; • Мәселелерді бүгінгі өмірмен байланыстыра алады; • Тақырып аясында қорытынды жасай отырып, өз ойын сенімді дәлелдейді; • Қойылған сұрақтарға еркін жауап береді.

Бағалау

15 слайд
Бағалау

15 слайд

Бағалау

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ