Аралас санды көбейту
Аралас санды көбейту

#1 слайд
ҰМЖ тарауы: 5.2А Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейту. Өзара кері
сандар
Оқу мақсаттары 5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді
орындау;
5.1.2.2 2 берілген санға кері санды табу.
Сабақ
мақсаттары •
жай бөлшектерді көбейте алады;
•
жай бөлшектерді натурал санға көбейте алады;
•
аралас сандарды көбейте біледі;
•
кері сандарды таба біледі.Сабақ түрі Бекіту сабағы
1 слайд
ҰМЖ тарауы: 5.2А Жай бөлшектерге амалдар қолдану Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейту. Өзара кері сандар Оқу мақсаттары 5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау; 5.1.2.2 2 берілген санға кері санды табу. Сабақ мақсаттары • жай бөлшектерді көбейте алады; • жай бөлшектерді натурал санға көбейте алады; • аралас сандарды көбейте біледі; • кері сандарды таба біледі.Сабақ түрі Бекіту сабағы
#2 слайд
Бағалау
критерийлері •
бөлшектерді дұрыс көбейте алады;
•
натурал санды бөлшекке көбейте алады;
•
аралас сандарды көбейте алады;
•
берілген санға кері санды табады.
Пәнаралық
байланыс Қазақ тілі
Тақырып
бойынша
алдыңғы білім Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру . Жай
бөлшектерді салыстыру. Жай бөлшектерді қысқарту.
Дұрыс және бұрыс бөлшектер. Аралас сан.
2 слайд
Бағалау критерийлері • бөлшектерді дұрыс көбейте алады; • натурал санды бөлшекке көбейте алады; • аралас сандарды көбейте алады; • берілген санға кері санды табады. Пәнаралық байланыс Қазақ тілі Тақырып бойынша алдыңғы білім Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру . Жай бөлшектерді салыстыру. Жай бөлшектерді қысқарту. Дұрыс және бұрыс бөлшектер. Аралас сан.
#3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру..
8
7
42
8
343
2
7
2
7
2
7
2
1
3
;
64
25
11
64
729
4
9
4
9
4
9
4
1
2
;
27
10
2
27
64
3
4
3
4
3
4
3
1
1
;
729
64
9
4
9
4
9
4
9
4
;
125
1
5
1
5
1
5
1
5
1
;
27
8
3
2
3
2
3
2
3
2
;
8
1
2
1
2
1
2
1
2
1
3
3
3
3
3
3
3
«Көршіңде қалай?» әдісі
3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру.. 8 7 42 8 343 2 7 2 7 2 7 2 1 3 ; 64 25 11 64 729 4 9 4 9 4 9 4 1 2 ; 27 10 2 27 64 3 4 3 4 3 4 3 1 1 ; 729 64 9 4 9 4 9 4 9 4 ; 125 1 5 1 5 1 5 1 5 1 ; 27 8 3 2 3 2 3 2 3 2 ; 8 1 2 1 2 1 2 1 2 1 3 3 3 3 3 3 3 «Көршіңде қалай?» әдісі
#4 слайд
Топқа бөлу
Жай бөлшектер жазылған
үлестірмелерді таратып үш топқа
бөлу.
Нәтижесінде оқушылар шағын үш
топқа бөлінеді:
1 топ – дұрыс бөлшектер
2 топ – бұрыс бөлшектер
3 топ – аралас сан дар
4 слайд
Топқа бөлу Жай бөлшектер жазылған үлестірмелерді таратып үш топқа бөлу. Нәтижесінде оқушылар шағын үш топқа бөлінеді: 1 топ – дұрыс бөлшектер 2 топ – бұрыс бөлшектер 3 топ – аралас сан дар
#5 слайд
Топтық жұмыс. «Ротация» әдісі
Дұрыс бөлшектер Бұрыс бөлшектер Аралас сандар
Амалдарды орындаңыздар: Амалдарды орындаңыздар: Амалдарды орындаңыздар:
Дескриптор: Б ілім алушы
амалдардың орындалу ретін
анықтайды;
бөлімдері әр түрлі жай
бөлшектерді азайтады;
жай бөлшектерді көбейтеді;
бөлшектерді қысқартады;
жай бөлшектерді қосады. Дескриптор: Б ілім алушы
амалдардың орындалу ретін
анықтайды;
бөлімдері әр түрлі жай
бөлшектерді азайтады;
жай бөлшектерді көбейтеді;
бөлшектерді қысқартады;
жай бөлшектерді қосады. Дескриптор: Б ілім алушы
амалдардың орындалу ретін
анықтайды;
бөлімдері әр түрлі жай
бөлшектерді қосады;
жай бөлшектерді көбейтеді;
натурал саннан дұрыс
бөлшекті азайтады.3
1
1
3
1
6
5
3
2
7
5
10
9
2
1
5
4
2
2
1
6
5
4
3
3
5 слайд
Топтық жұмыс. «Ротация» әдісі Дұрыс бөлшектер Бұрыс бөлшектер Аралас сандар Амалдарды орындаңыздар: Амалдарды орындаңыздар: Амалдарды орындаңыздар: Дескриптор: Б ілім алушы амалдардың орындалу ретін анықтайды; бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді азайтады; жай бөлшектерді көбейтеді; бөлшектерді қысқартады; жай бөлшектерді қосады. Дескриптор: Б ілім алушы амалдардың орындалу ретін анықтайды; бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді азайтады; жай бөлшектерді көбейтеді; бөлшектерді қысқартады; жай бөлшектерді қосады. Дескриптор: Б ілім алушы амалдардың орындалу ретін анықтайды; бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қосады; жай бөлшектерді көбейтеді; натурал саннан дұрыс бөлшекті азайтады.3 1 1 3 1 6 5 3 2 7 5 10 9 2 1 5 4 2 2 1 6 5 4 3 3
#6 слайд
«Кинезеология» әдісі
Мидың екі жарты шарын іске жұмылдыру
мақсатында мынадай әрекеттер жасауға
болады. Оқушылар сол қолмен қарындарын
сипап, оң қолдарымен төбелерін ақырындап
шапалақтайды.
6 слайд
«Кинезеология» әдісі Мидың екі жарты шарын іске жұмылдыру мақсатында мынадай әрекеттер жасауға болады. Оқушылар сол қолмен қарындарын сипап, оң қолдарымен төбелерін ақырындап шапалақтайды.
#7 слайд
Жұптық жұмыс. “Ойлан – жұптас - бөліс” әдісі
«Дұрыс бөлшектер»
тобы
Егер тік төртбұрыш-
тың ұзындығы
см, ал ені
ұзындығынан см
кіші болса, тік
төртбұрыштың
ауданын табыңыз. «Бұрыс бөлшектер»
тобы
Бірінші бөлменің
еденінің ауданы 15 м 2
,
екінші бөлменің
еденінің ауданы 30 м 2
.
Егер 1 м 2
еденді
сырлауға кг сыр
жұмсалса, екі бөлмеге
барлығы неше
килограмм сыр қажет? «Аралас сандар»
тобы
Машина 40 км/сағ
жылдамдықпен
сағат және 60
км/сағ
жылдамдықпен
сағат жол жүрді.
Машина қандай
қашықтықты жүріп
өтті?
Дескриптор
•
қысқаша жазбасын жазады;
•
есептер шартына сәйкес санды өрнектер құрастырады;
•
бөлшектерге амалдар қолданады;
•
әр есептің жауабын табады.10
9
2
1
5
4
4
3
3
1
7 слайд
Жұптық жұмыс. “Ойлан – жұптас - бөліс” әдісі «Дұрыс бөлшектер» тобы Егер тік төртбұрыш- тың ұзындығы см, ал ені ұзындығынан см кіші болса, тік төртбұрыштың ауданын табыңыз. «Бұрыс бөлшектер» тобы Бірінші бөлменің еденінің ауданы 15 м 2 , екінші бөлменің еденінің ауданы 30 м 2 . Егер 1 м 2 еденді сырлауға кг сыр жұмсалса, екі бөлмеге барлығы неше килограмм сыр қажет? «Аралас сандар» тобы Машина 40 км/сағ жылдамдықпен сағат және 60 км/сағ жылдамдықпен сағат жол жүрді. Машина қандай қашықтықты жүріп өтті? Дескриптор • қысқаша жазбасын жазады; • есептер шартына сәйкес санды өрнектер құрастырады; • бөлшектерге амалдар қолданады; • әр есептің жауабын табады.10 9 2 1 5 4 4 3 3 1
#8 слайд
«Ой толғаныс» әдісі
Дұрыс бөлшектер Бұрыс бөлшектер Аралас сандар
Дескриптор: Б ілім алушы
жай бөлшектерге амалдар қолданады;
бөлшектерді қысқартады;
ақиқат теңдік пен жалған теңдікті анықтай алады.15
2
5
2
3
1
7
1
3
1
4
1
3
1
9
1
9
2
2
9
9
2
сан кері
санына
7
1
7
сан кері
санына
3
1
5
2
6
5
2
1
2
5
2
3
6
11
3
7
2
1
5
4
5
1
5
3
2
1
4
1
4
3
7
5
3
7
сан кері
санына
4
1
1
2
1
8 слайд
«Ой толғаныс» әдісі Дұрыс бөлшектер Бұрыс бөлшектер Аралас сандар Дескриптор: Б ілім алушы жай бөлшектерге амалдар қолданады; бөлшектерді қысқартады; ақиқат теңдік пен жалған теңдікті анықтай алады.15 2 5 2 3 1 7 1 3 1 4 1 3 1 9 1 9 2 2 9 9 2 сан кері санына 7 1 7 сан кері санына 3 1 5 2 6 5 2 1 2 5 2 3 6 11 3 7 2 1 5 4 5 1 5 3 2 1 4 1 4 3 7 5 3 7 сан кері санына 4 1 1 2 1
#9 слайд
Жеке жұмыс. Шағын тест
9 слайд
Жеке жұмыс. Шағын тест
#10 слайд
Шағын тест жауабы
1 – В
2 – С
3– А
4 – D
5 – A
10 слайд
Шағын тест жауабы 1 – В 2 – С 3– А 4 – D 5 – A
#11 слайд
«
қызыл түсқызыл түс » - сабақты түсінбедім,
сұрақтарым бар
«
сары түссары түс » - сабақты түсіндім,
бірақ өзіме сенімді емеспін
«
жасыл түсжасыл түс » - сабақты түсіндім,
өзім орындай аламын
11 слайд
« қызыл түсқызыл түс » - сабақты түсінбедім, сұрақтарым бар « сары түссары түс » - сабақты түсіндім, бірақ өзіме сенімді емеспін « жасыл түсжасыл түс » - сабақты түсіндім, өзім орындай аламын
#12 слайд
Үйге тапсырма:
№ 591
12 слайд
Үйге тапсырма: № 591
#13 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ !!!
13 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !!!
шағым қалдыра аласыз













