Аралас санды көбейту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Аралас санды көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге керек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ҰМЖ тарауы: 5.2А Жай бөлшектерге амалдар қолдану Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейту. Өзара кер

#1 слайд
ҰМЖ тарауы: 5.2А Жай бөлшектерге амалдар қолдану Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейту. Өзара кері сандар Оқу мақсаттары 5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау; 5.1.2.2 2 берілген санға кері санды табу. Сабақ мақсаттары • жай бөлшектерді көбейте алады; • жай бөлшектерді натурал санға көбейте алады; • аралас сандарды көбейте біледі; • кері сандарды таба біледі.Сабақ түрі Бекіту сабағы

1 слайд

ҰМЖ тарауы: 5.2А Жай бөлшектерге амалдар қолдану Сабақ тақырыбы: Жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейту. Өзара кері сандар Оқу мақсаттары 5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау; 5.1.2.2 2 берілген санға кері санды табу. Сабақ мақсаттары • жай бөлшектерді көбейте алады; • жай бөлшектерді натурал санға көбейте алады; • аралас сандарды көбейте біледі; • кері сандарды таба біледі.Сабақ түрі Бекіту сабағы

Бағалау критерийлері • бөлшектерді дұрыс көбейте алады; • натурал санды бөлшекке көбейте алады; • аралас сандарды көбейте алады

#2 слайд
Бағалау критерийлері • бөлшектерді дұрыс көбейте алады; • натурал санды бөлшекке көбейте алады; • аралас сандарды көбейте алады; • берілген санға кері санды табады. Пәнаралық байланыс Қазақ тілі Тақырып бойынша алдыңғы білім Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру . Жай бөлшектерді салыстыру. Жай бөлшектерді қысқарту. Дұрыс және бұрыс бөлшектер. Аралас сан.

2 слайд

Бағалау критерийлері • бөлшектерді дұрыс көбейте алады; • натурал санды бөлшекке көбейте алады; • аралас сандарды көбейте алады; • берілген санға кері санды табады. Пәнаралық байланыс Қазақ тілі Тақырып бойынша алдыңғы білім Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру . Жай бөлшектерді салыстыру. Жай бөлшектерді қысқарту. Дұрыс және бұрыс бөлшектер. Аралас сан.

Үй тапсырмасын тексеру.. 8 7 42 8 343 2 7 2 7 2 7 2 1 3 ; 64 25 11 64 729 4 9 4 9 4 9 4 1 2 ; 27 10 2 27 6

#3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру.. 8 7 42 8 343 2 7 2 7 2 7 2 1 3 ; 64 25 11 64 729 4 9 4 9 4 9 4 1 2 ; 27 10 2 27 64 3 4 3 4 3 4 3 1 1 ; 729 64 9 4 9 4 9 4 9 4 ; 125 1 5 1 5 1 5 1 5 1 ; 27 8 3 2 3 2 3 2 3 2 ; 8 1 2 1 2 1 2 1 2 1 3 3 3 3 3 3 3                                                                          «Көршіңде қалай?» әдісі

3 слайд

Үй тапсырмасын тексеру.. 8 7 42 8 343 2 7 2 7 2 7 2 1 3 ; 64 25 11 64 729 4 9 4 9 4 9 4 1 2 ; 27 10 2 27 64 3 4 3 4 3 4 3 1 1 ; 729 64 9 4 9 4 9 4 9 4 ; 125 1 5 1 5 1 5 1 5 1 ; 27 8 3 2 3 2 3 2 3 2 ; 8 1 2 1 2 1 2 1 2 1 3 3 3 3 3 3 3                                                                          «Көршіңде қалай?» әдісі

Топқа бөлу Жай бөлшектер жазылған үлестірмелерді таратып үш топқа бөлу. Нәтижесінде оқушылар шағын үш топқа бөлінеді: 1

#4 слайд
Топқа бөлу Жай бөлшектер жазылған үлестірмелерді таратып үш топқа бөлу. Нәтижесінде оқушылар шағын үш топқа бөлінеді: 1 топ – дұрыс бөлшектер 2 топ – бұрыс бөлшектер 3 топ – аралас сан дар

4 слайд

Топқа бөлу Жай бөлшектер жазылған үлестірмелерді таратып үш топқа бөлу. Нәтижесінде оқушылар шағын үш топқа бөлінеді: 1 топ – дұрыс бөлшектер 2 топ – бұрыс бөлшектер 3 топ – аралас сан дар

Топтық жұмыс. «Ротация» әдісі Дұрыс бөлшектер Бұрыс бөлшектер Аралас сандар Амалдарды орындаңыздар: Амалдарды орындаңыздар

#5 слайд
Топтық жұмыс. «Ротация» әдісі Дұрыс бөлшектер Бұрыс бөлшектер Аралас сандар   Амалдарды орындаңыздар:   Амалдарды орындаңыздар:   Амалдарды орындаңыздар: Дескриптор: Б ілім алушы  амалдардың орындалу ретін анықтайды;  бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді азайтады;  жай бөлшектерді көбейтеді;  бөлшектерді қысқартады;  жай бөлшектерді қосады. Дескриптор: Б ілім алушы  амалдардың орындалу ретін анықтайды;  бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді азайтады;  жай бөлшектерді көбейтеді;  бөлшектерді қысқартады;  жай бөлшектерді қосады. Дескриптор: Б ілім алушы  амалдардың орындалу ретін анықтайды;  бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қосады;  жай бөлшектерді көбейтеді;  натурал саннан дұрыс бөлшекті азайтады.3 1 1 3 1 6 5 3 2          7 5 10 9 2 1 5 4 2          2 1 6 5 4 3 3         

5 слайд

Топтық жұмыс. «Ротация» әдісі Дұрыс бөлшектер Бұрыс бөлшектер Аралас сандар   Амалдарды орындаңыздар:   Амалдарды орындаңыздар:   Амалдарды орындаңыздар: Дескриптор: Б ілім алушы  амалдардың орындалу ретін анықтайды;  бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді азайтады;  жай бөлшектерді көбейтеді;  бөлшектерді қысқартады;  жай бөлшектерді қосады. Дескриптор: Б ілім алушы  амалдардың орындалу ретін анықтайды;  бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді азайтады;  жай бөлшектерді көбейтеді;  бөлшектерді қысқартады;  жай бөлшектерді қосады. Дескриптор: Б ілім алушы  амалдардың орындалу ретін анықтайды;  бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қосады;  жай бөлшектерді көбейтеді;  натурал саннан дұрыс бөлшекті азайтады.3 1 1 3 1 6 5 3 2          7 5 10 9 2 1 5 4 2          2 1 6 5 4 3 3         

«Кинезеология» әдісі Мидың екі жарты шарын іске жұмылдыру мақсатында мынадай әрекеттер жасауға болады. Оқушылар сол

#6 слайд
«Кинезеология» әдісі Мидың екі жарты шарын іске жұмылдыру мақсатында мынадай әрекеттер жасауға болады. Оқушылар сол қолмен қарындарын сипап, оң қолдарымен төбелерін ақырындап шапалақтайды.

6 слайд

«Кинезеология» әдісі Мидың екі жарты шарын іске жұмылдыру мақсатында мынадай әрекеттер жасауға болады. Оқушылар сол қолмен қарындарын сипап, оң қолдарымен төбелерін ақырындап шапалақтайды.

Жұптық жұмыс. “Ойлан – жұптас - бөліс” әдісі «Дұрыс бөлшектер» тобы Егер тік төртбұрыш- тың ұзындығы см, ал ені ұзынд

#7 слайд
Жұптық жұмыс. “Ойлан – жұптас - бөліс” әдісі «Дұрыс бөлшектер» тобы Егер тік төртбұрыш- тың ұзындығы см, ал ені ұзындығынан см кіші болса, тік төртбұрыштың ауданын табыңыз. «Бұрыс бөлшектер» тобы Бірінші бөлменің еденінің ауданы 15 м 2 , екінші бөлменің еденінің ауданы 30 м 2 . Егер 1 м 2 еденді сырлауға кг сыр жұмсалса, екі бөлмеге барлығы неше килограмм сыр қажет? «Аралас сандар» тобы Машина 40 км/сағ жылдамдықпен сағат және 60 км/сағ жылдамдықпен сағат жол жүрді. Машина қандай қашықтықты жүріп өтті? Дескриптор • қысқаша жазбасын жазады; • есептер шартына сәйкес санды өрнектер құрастырады; • бөлшектерге амалдар қолданады; • әр есептің жауабын табады.10 9 2 1 5 4 4 3 3 1

7 слайд

Жұптық жұмыс. “Ойлан – жұптас - бөліс” әдісі «Дұрыс бөлшектер» тобы Егер тік төртбұрыш- тың ұзындығы см, ал ені ұзындығынан см кіші болса, тік төртбұрыштың ауданын табыңыз. «Бұрыс бөлшектер» тобы Бірінші бөлменің еденінің ауданы 15 м 2 , екінші бөлменің еденінің ауданы 30 м 2 . Егер 1 м 2 еденді сырлауға кг сыр жұмсалса, екі бөлмеге барлығы неше килограмм сыр қажет? «Аралас сандар» тобы Машина 40 км/сағ жылдамдықпен сағат және 60 км/сағ жылдамдықпен сағат жол жүрді. Машина қандай қашықтықты жүріп өтті? Дескриптор • қысқаша жазбасын жазады; • есептер шартына сәйкес санды өрнектер құрастырады; • бөлшектерге амалдар қолданады; • әр есептің жауабын табады.10 9 2 1 5 4 4 3 3 1

«Ой толғаныс» әдісі Дұрыс бөлшектер Бұрыс бөлшектер Аралас сандар Дескриптор: Б ілім алушы жай бөлшектерге амалдар қолда

#8 слайд
«Ой толғаныс» әдісі Дұрыс бөлшектер Бұрыс бөлшектер Аралас сандар     Дескриптор: Б ілім алушы жай бөлшектерге амалдар қолданады; бөлшектерді қысқартады; ақиқат теңдік пен жалған теңдікті анықтай алады.15 2 5 2 3 1   7 1 3 1 4 1   3 1 9 1 9 2   2 9 9 2 сан кері санына 7 1 7 сан кері санына 3 1 5 2 6 5   2 1 2 5 2 3   6 11 3 7 2 1   5 4 5 1 5 3   2 1 4 1 4 3   7 5 3 7 сан кері санына 4 1 1 2 1  

8 слайд

«Ой толғаныс» әдісі Дұрыс бөлшектер Бұрыс бөлшектер Аралас сандар     Дескриптор: Б ілім алушы жай бөлшектерге амалдар қолданады; бөлшектерді қысқартады; ақиқат теңдік пен жалған теңдікті анықтай алады.15 2 5 2 3 1   7 1 3 1 4 1   3 1 9 1 9 2   2 9 9 2 сан кері санына 7 1 7 сан кері санына 3 1 5 2 6 5   2 1 2 5 2 3   6 11 3 7 2 1   5 4 5 1 5 3   2 1 4 1 4 3   7 5 3 7 сан кері санына 4 1 1 2 1  

Жеке жұмыс. Шағын тест

#9 слайд
Жеке жұмыс. Шағын тест

9 слайд

Жеке жұмыс. Шағын тест

Шағын тест жауабы 1 – В 2 – С 3– А 4 – D 5 – A

#10 слайд
Шағын тест жауабы 1 – В 2 – С 3– А 4 – D 5 – A

10 слайд

Шағын тест жауабы 1 – В 2 – С 3– А 4 – D 5 – A

« қызыл түсқызыл түс » - сабақты түсінбедім, сұрақтарым бар « сары түссары түс » - сабақты түсіндім, бірақ өзіме сенімді ем

#11 слайд
« қызыл түсқызыл түс » - сабақты түсінбедім, сұрақтарым бар « сары түссары түс » - сабақты түсіндім, бірақ өзіме сенімді емеспін « жасыл түсжасыл түс » - сабақты түсіндім, өзім орындай аламын

11 слайд

« қызыл түсқызыл түс » - сабақты түсінбедім, сұрақтарым бар « сары түссары түс » - сабақты түсіндім, бірақ өзіме сенімді емеспін « жасыл түсжасыл түс » - сабақты түсіндім, өзім орындай аламын

Үйге тапсырма: № 591

#12 слайд
Үйге тапсырма: № 591

12 слайд

Үйге тапсырма: № 591

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !!!

#13 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !!!

13 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !!!

Файл форматы:
ppt
13.02.2019
467
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі