А.С.Пушкин "Ескерткіш" өлеңі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұйымдастыру кезеңі
1 топ «Талқылаушы»
2 топ «Байланыстырушы»
3 топ «Қорытындылаушы»
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау
1 слайд
Ұйымдастыру кезеңі 1 топ «Талқылаушы» 2 топ «Байланыстырушы» 3 топ «Қорытындылаушы» Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау
2 слайд
Қызығушылықты ояту кезеңі
«Ескерткіш» сөзін қалай түсінеміз?
не деп ойлайсыңдар?
Ескерткіш ол кімдерге арналады?
не үшін орнатылады?
2 слайд
Қызығушылықты ояту кезеңі «Ескерткіш» сөзін қалай түсінеміз? не деп ойлайсыңдар? Ескерткіш ол кімдерге арналады? не үшін орнатылады?
3 слайд
КРОССЕНС әдісі
3 слайд
КРОССЕНС әдісі
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.
7.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.
Сабақтың мақсаттары
А.С.Пушкин «Ескерткіш» өлеңіндегі тұлғалық болмысты адамгершілік
тұрғысынан талдайды, өлеңдегі автор бейнесін анықтайды;
Бағалау критерийлері
Шығармадағы тұлғалық болмысты түсінеді;
Тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды;
Шығармадағы автор бейнесін анықтайды;
5 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау. 7.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау. Сабақтың мақсаттары А.С.Пушкин «Ескерткіш» өлеңіндегі тұлғалық болмысты адамгершілік тұрғысынан талдайды, өлеңдегі автор бейнесін анықтайды; Бағалау критерийлері Шығармадағы тұлғалық болмысты түсінеді; Тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды; Шығармадағы автор бейнесін анықтайды;
6 слайд
Мағынаны тану кезеңі
Бейнежазба көрсету
https://youtu.be/lJfWLeAFuPI
kitap.kz сайтында«Ескерткіш» өлеңін тыңдалым ретінде ұсынады.
http://kitap.kz/audiobook/5121-eskertkish/5121-eskertkish
Ойқозғау. 1-тапсырма. (жеке жұмыс) Блиц-сұрақтар:
1. Ақын қандай ескерткіш туралы айтады?
2. Өлең неліктен «Ескерткіш» деп аталған?
3. Өлеңдегі басты идея қандай?
4. Ақынның болашаққа деген сенімі қай жолдарда берілген?
5.Ақын ескерткішінің Александр мұнарасынан да биік болу себебі
неде?
6. Келер заманда тіл біткеннің ақынды құрметтейтініне неліктен сенімі
мол?
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап бере алады;
6 слайд
Мағынаны тану кезеңі Бейнежазба көрсету https://youtu.be/lJfWLeAFuPI kitap.kz сайтында«Ескерткіш» өлеңін тыңдалым ретінде ұсынады. http://kitap.kz/audiobook/5121-eskertkish/5121-eskertkish Ойқозғау. 1-тапсырма. (жеке жұмыс) Блиц-сұрақтар: 1. Ақын қандай ескерткіш туралы айтады? 2. Өлең неліктен «Ескерткіш» деп аталған? 3. Өлеңдегі басты идея қандай? 4. Ақынның болашаққа деген сенімі қай жолдарда берілген? 5.Ақын ескерткішінің Александр мұнарасынан да биік болу себебі неде? 6. Келер заманда тіл біткеннің ақынды құрметтейтініне неліктен сенімі мол? Дескриптор: Сұрақтарға жауап бере алады;
7 слайд
2-тапсырма. (жұптық жұмыс) «Ескерткіш» өлеңіндегі ақын бейнесін ашып
тұрған тіркестерді теріп жазыңдар.
«Ескерткіш» өлеңінде ақын бейнесі қалай берілген?
Ақын бейнесін ашып тұрған
тіркестер
Тіркестердің мәні
Дескриптор:
Өлеңдегі ақын бейнесін, образын түсінеді;
Ақын бейнесін ашып тұрған тіркестерді жазады және мәнін түсіндіреді;
7 слайд
2-тапсырма. (жұптық жұмыс) «Ескерткіш» өлеңіндегі ақын бейнесін ашып тұрған тіркестерді теріп жазыңдар. «Ескерткіш» өлеңінде ақын бейнесі қалай берілген? Ақын бейнесін ашып тұрған тіркестер Тіркестердің мәні Дескриптор: Өлеңдегі ақын бейнесін, образын түсінеді; Ақын бейнесін ашып тұрған тіркестерді жазады және мәнін түсіндіреді;
8 слайд
Әдебиет теориясы
Лириканың бас қаһарманы - ақынның өзі. Ақын ең алдымен өз
жайын, мұңын, арманын, қуаныш сезімін жыр ету арқылы халықтың
тағдырын, қайғысын, күйзелісін, қуаныш-шаттығын, тілек-мақсаттарын
білдіреді. Нағыз лирикалық туындылар жеке адамның жан дүниесін,
толғанысын, тағдырын бейнелеп, сол арқылы бүкіл бір ортаны,
қоғамды, заманды сипаттап береді. Лирика көлемі жағынан өте ықшам
келеді. Оқиғадан гөрі отты сезім басымдау, күллі сурет сол сезім
маңына, бас-аяғы тұжырымды бірер философиялық ой маңына
жинақталады.
8 слайд
Әдебиет теориясы Лириканың бас қаһарманы - ақынның өзі. Ақын ең алдымен өз жайын, мұңын, арманын, қуаныш сезімін жыр ету арқылы халықтың тағдырын, қайғысын, күйзелісін, қуаныш-шаттығын, тілек-мақсаттарын білдіреді. Нағыз лирикалық туындылар жеке адамның жан дүниесін, толғанысын, тағдырын бейнелеп, сол арқылы бүкіл бір ортаны, қоғамды, заманды сипаттап береді. Лирика көлемі жағынан өте ықшам келеді. Оқиғадан гөрі отты сезім басымдау, күллі сурет сол сезім маңына, бас-аяғы тұжырымды бірер философиялық ой маңына жинақталады.
9 слайд
3-тапсырма. (топтық жұмыс) «Әдеби шеңбер» әдісіОқушылар
рөлдеріне сай жауаптарын жалпы сыныпқа түсіндіреді:
1 топ «Талқылаушы»
1.А.С Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңі бойынша 3-4 сұрақ құрастырады.
2.Соңында сыныппен бөлісе алатындай өз тобының жауаптарын
жазады.
2 топ «Байланыстырушы»
1. А.С Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңінде көтерілген мәселе мен
шынайы өмір арасындағы байланыстарды табады. Бұған өзінің жеке
өмірінен, басқалардың өмірінен, күнделікті жаңалықтардан, теледидар
бағдарламаларынан дәлелдер келтіруіне болады. 2.Оларды тізіп
жазады, тобымен бөлісіп талқылайды.
3 топ «Қорытындылаушы»
1. А.С Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңін оқиды, идеясын, автордың
айтайын деген ойын қорытындылайды.
2. Маңызды жерлерін атап көрсетеді.
Дескриптор:
Өлең мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады;
Шынайы өмірмен байланыстырады;
Өлеңнің идеясын, автордың айтайын деген ойын қорытындылайды;
9 слайд
3-тапсырма. (топтық жұмыс) «Әдеби шеңбер» әдісіОқушылар рөлдеріне сай жауаптарын жалпы сыныпқа түсіндіреді: 1 топ «Талқылаушы» 1.А.С Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңі бойынша 3-4 сұрақ құрастырады. 2.Соңында сыныппен бөлісе алатындай өз тобының жауаптарын жазады. 2 топ «Байланыстырушы» 1. А.С Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңінде көтерілген мәселе мен шынайы өмір арасындағы байланыстарды табады. Бұған өзінің жеке өмірінен, басқалардың өмірінен, күнделікті жаңалықтардан, теледидар бағдарламаларынан дәлелдер келтіруіне болады. 2.Оларды тізіп жазады, тобымен бөлісіп талқылайды. 3 топ «Қорытындылаушы» 1. А.С Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңін оқиды, идеясын, автордың айтайын деген ойын қорытындылайды. 2. Маңызды жерлерін атап көрсетеді. Дескриптор: Өлең мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады; Шынайы өмірмен байланыстырады; Өлеңнің идеясын, автордың айтайын деген ойын қорытындылайды;
10 слайд
Бағалау парағы
Бағалау
критерийлері
Дескриптор
т
а
п
с
ы
р
м
а
л
а
р
Ұ
п
а
й
с
а
н
ы
Ж
и
н
а
ғ
а
н
ұ
п
а
й
с
а
н
ы
- Шығармадағы
тұлғалық болмысты
түсінеді;
- Тұлғалық
болмысты
гуманистік
тұрғыдан
талдайды;
- Шығармадағы
автор бейнесін
анықтайды;
Сұрақтарға жауап бере алады;
1-тапсырма
2
Өлеңдегі ақын бейнесін, образын түсінеді;
Ақын бейнесін ашып тұрған тіркестерді
жазады және мәнін түсіндіреді;
2-тапсырма 3
Өлең мазмұны бойынша сұрақтар
құрастырады;
Шынайы өмірмен байланыстырады;
Өлеңнің идеясын, автордың айтайын деген
ойын қорытындылайды;
3-тапсырма
5
10 слайд
Бағалау парағы Бағалау критерийлері Дескриптор т а п с ы р м а л а р Ұ п а й с а н ы Ж и н а ғ а н ұ п а й с а н ы - Шығармадағы тұлғалық болмысты түсінеді; - Тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды; - Шығармадағы автор бейнесін анықтайды; Сұрақтарға жауап бере алады; 1-тапсырма 2 Өлеңдегі ақын бейнесін, образын түсінеді; Ақын бейнесін ашып тұрған тіркестерді жазады және мәнін түсіндіреді; 2-тапсырма 3 Өлең мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады; Шынайы өмірмен байланыстырады; Өлеңнің идеясын, автордың айтайын деген ойын қорытындылайды; 3-тапсырма 5
11 слайд
МЕНІҢ ОЛЖАМ ӘТТЕГЕН-АЙ!
Кері байланыс: “МЕНІҢ ОЛЖАМ немесе ӘТТЕГЕН -АЙ!”
11 слайд
МЕНІҢ ОЛЖАМ ӘТТЕГЕН-АЙ! Кері байланыс: “МЕНІҢ ОЛЖАМ немесе ӘТТЕГЕН -АЙ!”
12 слайд
Үйге тапсырма
А.С.Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңін жаттау
12 слайд
Үйге тапсырма А.С.Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңін жаттау