Ашық сабақ 5-сынып "Қиял әлемінде"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 5-сынып "Қиял әлемінде"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 5-сынып "Қиял әлемінде"
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мұқағали Мақатев атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Жексенбаева Әлия Әнәпияқызының өткізген ықшам

#1 слайд
Мұқағали Мақатев атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Жексенбаева Әлия Әнәпияқызының өткізген ықшам сабағы Сабақтың тақырыбы: Қиял әлеміндегі ертегілер Оқылым айтылым жазылым дағдысы арқылы қосымша ақпараттардан ауызша және жазбаша түрде сауатты мәтін құрайды,белсенді оқытудың Саралау тапсырмалары арқылы нәнижеге жетедіНәтижеОқылым айтылым жазылым дағдысы арқылы қосымша ақпараттардан ауызша және жазбаша түрде сауатты мәтін құрайды,белсенді оқытудың Саралау тапсырмалары арқылы нәнижеге жетеді Нәтиже

1 слайд

Мұқағали Мақатев атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Жексенбаева Әлия Әнәпияқызының өткізген ықшам сабағы Сабақтың тақырыбы: Қиял әлеміндегі ертегілер Оқылым айтылым жазылым дағдысы арқылы қосымша ақпараттардан ауызша және жазбаша түрде сауатты мәтін құрайды,белсенді оқытудың Саралау тапсырмалары арқылы нәнижеге жетедіНәтижеОқылым айтылым жазылым дағдысы арқылы қосымша ақпараттардан ауызша және жазбаша түрде сауатты мәтін құрайды,белсенді оқытудың Саралау тапсырмалары арқылы нәнижеге жетеді Нәтиже

«Критерий Жоғары Орта Төмен Мәтіннің мазмұнын түсінеді , негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды. Мәтінді түсінеді ,не

#2 слайд
«Критерий Жоғары Орта Төмен Мәтіннің мазмұнын түсінеді , негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды. Мәтінді түсінеді ,негізгі идеяны анықтайды. Мәтін ішінен тірек сөздерді табады. Мәтін тақырыбын болжайды. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықта рын мәтіндер арқылы таниды. Мәтіндегі лексиканың ерекшеліктерін түсінеді,сұрақтар ға тұжырым жасайды. Мәтіннің түрлер мен стилін анықтай алады. Мәтінді салыстыра алады.   Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастырады. Өз көзқарасын білдіріп, суреттер желісі бойынша эссе жаза алады. Үйлесімді мәтін құрап жазады Суреттер бойынша сұрақтар қоя алады.   Бағалау Бағалау

2 слайд

«Критерий Жоғары Орта Төмен Мәтіннің мазмұнын түсінеді , негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды. Мәтінді түсінеді ,негізгі идеяны анықтайды. Мәтін ішінен тірек сөздерді табады. Мәтін тақырыбын болжайды. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықта рын мәтіндер арқылы таниды. Мәтіндегі лексиканың ерекшеліктерін түсінеді,сұрақтар ға тұжырым жасайды. Мәтіннің түрлер мен стилін анықтай алады. Мәтінді салыстыра алады.   Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастырады. Өз көзқарасын білдіріп, суреттер желісі бойынша эссе жаза алады. Үйлесімді мәтін құрап жазады Суреттер бойынша сұрақтар қоя алады.   Бағалау Бағалау

Белсенді әдіс- тәсілдер Шаттық шеңбері Топқа бөлу “ Еркін ой ” әдісі “ Ой қозғау” “ Синкв

#3 слайд
Белсенді әдіс- тәсілдер Шаттық шеңбері Топқа бөлу “ Еркін ой ” әдісі “ Ой қозғау” “ Синквейн” әдісі Бестармақ Аудио кітап “ Жадыны дамыту”әдісі 2 минутта 1-2 сөз жаттап алу “ Жұптас. Ойлан. Пікірлес” әдісі Топқа бөлу “ Еркін ой ” әдісі “ Ой қозғау” “ Синквейн” әдісі Бестармақ Аудио кітап “ Жадыны дамыту”әдісі 2 минутта 1-2 сөз жаттап алу “ Жұптас. Ойлан. Пікірлес” әдісі

3 слайд

Белсенді әдіс- тәсілдер Шаттық шеңбері Топқа бөлу “ Еркін ой ” әдісі “ Ой қозғау” “ Синквейн” әдісі Бестармақ Аудио кітап “ Жадыны дамыту”әдісі 2 минутта 1-2 сөз жаттап алу “ Жұптас. Ойлан. Пікірлес” әдісі Топқа бөлу “ Еркін ой ” әдісі “ Ой қозғау” “ Синквейн” әдісі Бестармақ Аудио кітап “ Жадыны дамыту”әдісі 2 минутта 1-2 сөз жаттап алу “ Жұптас. Ойлан. Пікірлес” әдісі

Саралау тапсырмасы 1-деңгей Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме тірек сөздер пайдаланып әңгіме құрастырад

#4 слайд
Саралау тапсырмасы 1-деңгей Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме тірек сөздер пайдаланып әңгіме құрастырады. 2-деңгей 4-5 сөйлемнен тұратын мәтін құрайды. Топта талқылап, әр топтан ең жақсысы оқылады. 3-деңгей Өз ойларынан “Қиялдан туған ертегілер” тақырыбында мәтін , ой толғау, ертегі жазады. Суреттер бойынша ертегі, ой толғау жазады. Мәтінге ат қояды.Топта талқылап, әр топтағы ең жақсы жазылған мәтін оқылады.Тірек сөздерді орынды қолданады.1-деңгей Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме тірек сөздер пайдаланып әңгіме құрастырады. 2-деңгей 4-5 сөйлемнен тұратын мәтін құрайды. Топта талқылап, әр топтан ең жақсысы оқылады. 3-деңгей Өз ойларынан “Қиялдан туған ертегілер” тақырыбында мәтін , ой толғау, ертегі жазады. Суреттер бойынша ертегі, ой толғау жазады. Мәтінге ат қояды.Топта талқылап, әр топтағы ең жақсы жазылған мәтін оқылады. Тірек сөздерді орынды қолданады.

4 слайд

Саралау тапсырмасы 1-деңгей Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме тірек сөздер пайдаланып әңгіме құрастырады. 2-деңгей 4-5 сөйлемнен тұратын мәтін құрайды. Топта талқылап, әр топтан ең жақсысы оқылады. 3-деңгей Өз ойларынан “Қиялдан туған ертегілер” тақырыбында мәтін , ой толғау, ертегі жазады. Суреттер бойынша ертегі, ой толғау жазады. Мәтінге ат қояды.Топта талқылап, әр топтағы ең жақсы жазылған мәтін оқылады.Тірек сөздерді орынды қолданады.1-деңгей Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме тірек сөздер пайдаланып әңгіме құрастырады. 2-деңгей 4-5 сөйлемнен тұратын мәтін құрайды. Топта талқылап, әр топтан ең жақсысы оқылады. 3-деңгей Өз ойларынан “Қиялдан туған ертегілер” тақырыбында мәтін , ой толғау, ертегі жазады. Суреттер бойынша ертегі, ой толғау жазады. Мәтінге ат қояды.Топта талқылап, әр топтағы ең жақсы жазылған мәтін оқылады. Тірек сөздерді орынды қолданады.

Жаңартылған білім бағдарламасы: Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқу жетістікт

#5 слайд
Жаңартылған білім бағдарламасы: Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері: қалыптастырушы бағалау , жиынтық бағалау Оқу мақсаттары: “ Тыңдалым және айтылым”; “Оқылым”; “Жазылым”; “Әдеби тіл нормаларын сақтау” Ұзақ мерзімді және орта мерзімді жоспарға жүгініп,қысқа мерзімді сабақты жоспарлауды үйрендім.Жаңартылған білім бағдарламасы: Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері: қалыптастырушы бағалау , жиынтық бағалау Оқу мақсаттары: “ Тыңдалым және айтылым”; “Оқылым”; “Жазылым”; “Әдеби тіл нормаларын сақтау”

5 слайд

Жаңартылған білім бағдарламасы: Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері: қалыптастырушы бағалау , жиынтық бағалау Оқу мақсаттары: “ Тыңдалым және айтылым”; “Оқылым”; “Жазылым”; “Әдеби тіл нормаларын сақтау” Ұзақ мерзімді және орта мерзімді жоспарға жүгініп,қысқа мерзімді сабақты жоспарлауды үйрендім.Жаңартылған білім бағдарламасы: Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері: қалыптастырушы бағалау , жиынтық бағалау Оқу мақсаттары: “ Тыңдалым және айтылым”; “Оқылым”; “Жазылым”; “Әдеби тіл нормаларын сақтау”

Файл форматы:
ppt
14.02.2019
581
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі