Ашық сабақ 5-сынып "Қиял әлемінде"
Ашық сабақ 5-сынып "Қиял әлемінде"

#1 слайд
Мұқағали Мақатев атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиет пәнінің
мұғалімі Жексенбаева Әлия Әнәпияқызының өткізген ықшам сабағы
Сабақтың тақырыбы:
Қиял әлеміндегі ертегілер
Оқылым айтылым жазылым дағдысы арқылы қосымша
ақпараттардан ауызша және жазбаша түрде сауатты мәтін
құрайды,белсенді оқытудың Саралау тапсырмалары арқылы
нәнижеге жетедіНәтижеОқылым айтылым жазылым дағдысы арқылы қосымша
ақпараттардан ауызша және жазбаша түрде сауатты мәтін
құрайды,белсенді оқытудың Саралау тапсырмалары арқылы
нәнижеге жетеді Нәтиже
1 слайд
Мұқағали Мақатев атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Жексенбаева Әлия Әнәпияқызының өткізген ықшам сабағы Сабақтың тақырыбы: Қиял әлеміндегі ертегілер Оқылым айтылым жазылым дағдысы арқылы қосымша ақпараттардан ауызша және жазбаша түрде сауатты мәтін құрайды,белсенді оқытудың Саралау тапсырмалары арқылы нәнижеге жетедіНәтижеОқылым айтылым жазылым дағдысы арқылы қосымша ақпараттардан ауызша және жазбаша түрде сауатты мәтін құрайды,белсенді оқытудың Саралау тапсырмалары арқылы нәнижеге жетеді Нәтиже
#2 слайд
«Критерий
Жоғары Орта Төмен
Мәтіннің
мазмұнын
түсінеді , негізгі
және қосымша
ақпаратты
анықтайды. Мәтінді түсінеді
,негізгі идеяны
анықтайды.
Мәтін ішінен тірек
сөздерді табады.
Мәтін тақырыбын
болжайды.
Лексиканың
ауызекі сөйлеу
және жазба
стильдік
айырмашылықта
рын мәтіндер
арқылы таниды. Мәтіндегі
лексиканың
ерекшеліктерін
түсінеді,сұрақтар
ға тұжырым
жасайды. Мәтіннің түрлер
мен стилін анықтай
алады. Мәтінді
салыстыра
алады.
Сюжетті
суреттердің
(фотосуреттер)
желісі бойынша
әңгіме
құрастырады. Өз көзқарасын
білдіріп,
суреттер желісі
бойынша эссе
жаза алады. Үйлесімді мәтін
құрап жазады Суреттер
бойынша
сұрақтар қоя
алады.
Бағалау
Бағалау
2 слайд
«Критерий Жоғары Орта Төмен Мәтіннің мазмұнын түсінеді , негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды. Мәтінді түсінеді ,негізгі идеяны анықтайды. Мәтін ішінен тірек сөздерді табады. Мәтін тақырыбын болжайды. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықта рын мәтіндер арқылы таниды. Мәтіндегі лексиканың ерекшеліктерін түсінеді,сұрақтар ға тұжырым жасайды. Мәтіннің түрлер мен стилін анықтай алады. Мәтінді салыстыра алады. Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастырады. Өз көзқарасын білдіріп, суреттер желісі бойынша эссе жаза алады. Үйлесімді мәтін құрап жазады Суреттер бойынша сұрақтар қоя алады. Бағалау Бағалау
#3 слайд
Белсенді
әдіс- тәсілдер Шаттық шеңбері
Топқа бөлу
“ Еркін ой ” әдісі “ Ой қозғау” “ Синквейн” әдісі
Бестармақ Аудио кітап “ Жадыны
дамыту”әдісі
2 минутта 1-2 сөз
жаттап алу
“ Жұптас. Ойлан.
Пікірлес” әдісі
Топқа бөлу “ Еркін ой ” әдісі “ Ой қозғау” “ Синквейн” әдісі
Бестармақ Аудио кітап “ Жадыны
дамыту”әдісі
2 минутта 1-2 сөз
жаттап алу “ Жұптас. Ойлан.
Пікірлес” әдісі
3 слайд
Белсенді әдіс- тәсілдер Шаттық шеңбері Топқа бөлу “ Еркін ой ” әдісі “ Ой қозғау” “ Синквейн” әдісі Бестармақ Аудио кітап “ Жадыны дамыту”әдісі 2 минутта 1-2 сөз жаттап алу “ Жұптас. Ойлан. Пікірлес” әдісі Топқа бөлу “ Еркін ой ” әдісі “ Ой қозғау” “ Синквейн” әдісі Бестармақ Аудио кітап “ Жадыны дамыту”әдісі 2 минутта 1-2 сөз жаттап алу “ Жұптас. Ойлан. Пікірлес” әдісі
#4 слайд
Саралау тапсырмасы
1-деңгей
Сюжетті суреттердің желісі
бойынша әңгіме тірек
сөздер пайдаланып әңгіме
құрастырады.
2-деңгей
4-5 сөйлемнен тұратын
мәтін құрайды. Топта
талқылап, әр топтан ең
жақсысы оқылады.
3-деңгей
Өз ойларынан “Қиялдан
туған ертегілер”
тақырыбында мәтін , ой
толғау, ертегі жазады. Суреттер бойынша
ертегі, ой толғау
жазады. Мәтінге ат
қояды.Топта
талқылап, әр
топтағы ең жақсы
жазылған мәтін
оқылады.Тірек сөздерді орынды
қолданады.1-деңгей
Сюжетті суреттердің желісі
бойынша әңгіме тірек
сөздер пайдаланып әңгіме
құрастырады. 2-деңгей
4-5 сөйлемнен тұратын
мәтін құрайды. Топта
талқылап, әр топтан ең
жақсысы оқылады. 3-деңгей
Өз ойларынан “Қиялдан
туған ертегілер”
тақырыбында мәтін , ой
толғау, ертегі жазады. Суреттер бойынша
ертегі, ой толғау
жазады. Мәтінге ат
қояды.Топта
талқылап, әр
топтағы ең жақсы
жазылған мәтін
оқылады. Тірек сөздерді орынды
қолданады.
4 слайд
Саралау тапсырмасы 1-деңгей Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме тірек сөздер пайдаланып әңгіме құрастырады. 2-деңгей 4-5 сөйлемнен тұратын мәтін құрайды. Топта талқылап, әр топтан ең жақсысы оқылады. 3-деңгей Өз ойларынан “Қиялдан туған ертегілер” тақырыбында мәтін , ой толғау, ертегі жазады. Суреттер бойынша ертегі, ой толғау жазады. Мәтінге ат қояды.Топта талқылап, әр топтағы ең жақсы жазылған мәтін оқылады.Тірек сөздерді орынды қолданады.1-деңгей Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме тірек сөздер пайдаланып әңгіме құрастырады. 2-деңгей 4-5 сөйлемнен тұратын мәтін құрайды. Топта талқылап, әр топтан ең жақсысы оқылады. 3-деңгей Өз ойларынан “Қиялдан туған ертегілер” тақырыбында мәтін , ой толғау, ертегі жазады. Суреттер бойынша ертегі, ой толғау жазады. Мәтінге ат қояды.Топта талқылап, әр топтағы ең жақсы жазылған мәтін оқылады. Тірек сөздерді орынды қолданады.
#5 слайд
Жаңартылған білім бағдарламасы:
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері: қалыптастырушы бағалау , жиынтық бағалау Оқу мақсаттары:
“ Тыңдалым және айтылым”; “Оқылым”; “Жазылым”; “Әдеби тіл нормаларын сақтау”
Ұзақ мерзімді және орта мерзімді жоспарға жүгініп,қысқа мерзімді сабақты
жоспарлауды үйрендім.Жаңартылған білім бағдарламасы: Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері: қалыптастырушы бағалау , жиынтық бағалау Оқу мақсаттары:
“ Тыңдалым және айтылым”; “Оқылым”; “Жазылым”; “Әдеби тіл нормаларын сақтау”
5 слайд
Жаңартылған білім бағдарламасы: Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері: қалыптастырушы бағалау , жиынтық бағалау Оқу мақсаттары: “ Тыңдалым және айтылым”; “Оқылым”; “Жазылым”; “Әдеби тіл нормаларын сақтау” Ұзақ мерзімді және орта мерзімді жоспарға жүгініп,қысқа мерзімді сабақты жоспарлауды үйрендім.Жаңартылған білім бағдарламасы: Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер Оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері: қалыптастырушы бағалау , жиынтық бағалау Оқу мақсаттары: “ Тыңдалым және айтылым”; “Оқылым”; “Жазылым”; “Әдеби тіл нормаларын сақтау”
шағым қалдыра аласыз













