Ашық сабақ 8-сынып Төлеген Айбергенов -лирик ақын.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 8-сынып Төлеген Айбергенов -лирик ақын.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Төлеген Айбергенов – лирик ақын

#1 слайд
Төлеген Айбергенов – лирик ақын

1 слайд

Төлеген Айбергенов – лирик ақын

 «Серпілген сұрақтар» әдісі 1.Қазақстанда қанша ұлт пен этникалық топ өкілдері өмір сүріп жатыр? 2.Қазақстанда қандай ұлт

#2 слайд
 «Серпілген сұрақтар» әдісі 1.Қазақстанда қанша ұлт пен этникалық топ өкілдері өмір сүріп жатыр? 2.Қазақстанда қандай ұлттың өкілдері өмір сүріп жатыр. 3.Қазақстан халқы ассамблеясы қандай шаралар өткізді? Білсең өзің куә болған бір мереке жайлы айт?

2 слайд

 «Серпілген сұрақтар» әдісі 1.Қазақстанда қанша ұлт пен этникалық топ өкілдері өмір сүріп жатыр? 2.Қазақстанда қандай ұлттың өкілдері өмір сүріп жатыр. 3.Қазақстан халқы ассамблеясы қандай шаралар өткізді? Білсең өзің куә болған бір мереке жайлы айт?

«Бас бармақ» тәсілі арқылы бағаланады. 1,2,3,сұраққа толық жауап береді 1,2,сұраққа толық жауап береді 1,сұраққа толық жау

#3 слайд
«Бас бармақ» тәсілі арқылы бағаланады. 1,2,3,сұраққа толық жауап береді 1,2,сұраққа толық жауап береді 1,сұраққа толық жауап береді

3 слайд

«Бас бармақ» тәсілі арқылы бағаланады. 1,2,3,сұраққа толық жауап береді 1,2,сұраққа толық жауап береді 1,сұраққа толық жауап береді

#4 слайд

4 слайд

халқы Асқар тау өсімдіктері ну орман өзендері Мөлдір бұлақ Айдын көл Туған жерімдің қасиеттерін айтсам асқар таулары..

#5 слайд
халқы Асқар тау өсімдіктері ну орман өзендері Мөлдір бұлақ Айдын көл Туған жерімдің қасиеттерін айтсам асқар таулары...... бар?

5 слайд

халқы Асқар тау өсімдіктері ну орман өзендері Мөлдір бұлақ Айдын көл Туған жерімдің қасиеттерін айтсам асқар таулары...... бар?

Сыр-тайна Сәтсіздік-неудача Көпшіл-общительный Мәдениетті-культурный

#6 слайд
Сыр-тайна Сәтсіздік-неудача Көпшіл-общительный Мәдениетті-культурный

6 слайд

Сыр-тайна Сәтсіздік-неудача Көпшіл-общительный Мәдениетті-культурный

– «Ақын» деген кім? – Қазақтың қандай ақындарын білесің? – Орыс ақындарының туған жер туралы қандай өлеңін білесің? – Балалар

#7 слайд
– «Ақын» деген кім? – Қазақтың қандай ақындарын білесің? – Орыс ақындарының туған жер туралы қандай өлеңін білесің? – Балалар, мына суретте кім бейнеленген? – Т.Айбергенов жайлы не білесіңдер?

7 слайд

– «Ақын» деген кім? – Қазақтың қандай ақындарын білесің? – Орыс ақындарының туған жер туралы қандай өлеңін білесің? – Балалар, мына суретте кім бейнеленген? – Т.Айбергенов жайлы не білесіңдер?

#8 слайд

8 слайд

Мәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс істеу негіздерін қалыптастыру үшін мәтінді оқып, мәтіндегі тірек сөздерді анықтаңдар, негізг

#9 слайд
Мәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс істеу негіздерін қалыптастыру үшін мәтінді оқып, мәтіндегі тірек сөздерді анықтаңдар, негізгі ойды табыңдар, мәтіндегі қою әріппен жазылған мағынасын ашыңдар.

9 слайд

Мәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс істеу негіздерін қалыптастыру үшін мәтінді оқып, мәтіндегі тірек сөздерді анықтаңдар, негізгі ойды табыңдар, мәтіндегі қою әріппен жазылған мағынасын ашыңдар.

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

«Ойкөкпар» әдісі. Тапсырманың шарты бойынша тақырыпқа қатысты сөздер мен тұрақты тіркестерді пайдаланып, «Адамға атақты қа

#12 слайд
«Ойкөкпар» әдісі. Тапсырманың шарты бойынша тақырыпқа қатысты сөздер мен тұрақты тіркестерді пайдаланып, «Адамға атақты қайтыс болған соң берген дұрыс па?» тақырыбында ойкөкпар (дебат) өткізеді (10- тапсырма).

12 слайд

«Ойкөкпар» әдісі. Тапсырманың шарты бойынша тақырыпқа қатысты сөздер мен тұрақты тіркестерді пайдаланып, «Адамға атақты қайтыс болған соң берген дұрыс па?» тақырыбында ойкөкпар (дебат) өткізеді (10- тапсырма).

Қалыптастырушы бағалау. Оқушылар бір-бірінің жұмысын түрлі түсті желімқағаздар арқылы бағалайды.

#13 слайд
Қалыптастырушы бағалау. Оқушылар бір-бірінің жұмысын түрлі түсті желімқағаздар арқылы бағалайды.

13 слайд

Қалыптастырушы бағалау. Оқушылар бір-бірінің жұмысын түрлі түсті желімқағаздар арқылы бағалайды.

#14 слайд

14 слайд

Үй тапсырмасы ретінде оқулықтағы 8- тапсырма беріледі. Тапсырманың шарты, қалай орындау қажет екені түсіндіріледі. Үйге тап

#15 слайд
Үй тапсырмасы ретінде оқулықтағы 8- тапсырма беріледі. Тапсырманың шарты, қалай орындау қажет екені түсіндіріледі. Үйге тапсырма

15 слайд

Үй тапсырмасы ретінде оқулықтағы 8- тапсырма беріледі. Тапсырманың шарты, қалай орындау қажет екені түсіндіріледі. Үйге тапсырма

Файл форматы:
pptx
03.12.2018
2280
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі