Ашық сабақ : Бауыржан Момышұлы "Ұшқан ұя"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ : Бауыржан Момышұлы "Ұшқан ұя"

Материал туралы қысқаша түсінік
ғылыми жоба
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қысқа мерзімді жоспарлаудың таныстырылымы Алматы облысы,Қарасай ауданы Қаскелең қаласы А.С. Пушкин атындағы орта мектепт

#1 слайд
Қысқа мерзімді жоспарлаудың таныстырылымы Алматы облысы,Қарасай ауданы Қаскелең қаласы А.С. Пушкин атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Доспанова Айгуль Шахмардановна. 8-сынып әдебиет Бөлімі Махаббат және абырой Сабақтың тақырыбы Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесі 8-сынып Түсіну және жауап беру 8.1. 2 .1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлт - тық мүдде тұрғысынан ашу; Анализ және интерпретация 8.2. 2. 1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасы- ның тілдік көрінісін талдау. Барлық оқушылар; Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесі бойынша сұрақтарға жауап бере алады, кейіп керлерге мінездеме бере алады.Оқушылардың көпші лігі; повестің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұр ғысынан ашып, өз пікірін білдіре алады.Оқушылар дың кейбіреуі;повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдап, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ мақсаты Оқу мақсаты Бағалау критерийлері Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады, повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдайды.Қысқа мерзімді жоспарлаудың таныстырылымы Алматы облысы,Қарасай ауданы Қаскелең қаласы А.С. Пушкин атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Доспанова Айгуль Шахмардановна. Бөлімі Махаббат және абырой Сабақтың тақырыбы Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесі 8-сынып Түсіну және жауап беру 8.1. 2 .1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлт - тық мүдде тұрғысынан ашу; Анализ және интерпретация 8.2. 2. 1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасы- ның тілдік көрінісін талдау. Барлық оқушылар; Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесі бойынша сұрақтарға жауап бере алады, кейіп керлерге мінездеме бере алады.Оқушылардың көпші лігі; повестің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұр ғысынан ашып, өз пікірін білдіре алады.Оқушылар дың кейбіреуі;повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдап, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ мақсаты Оқу мақсаты Бағалау критерийлері Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады, повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдайды.

1 слайд

Қысқа мерзімді жоспарлаудың таныстырылымы Алматы облысы,Қарасай ауданы Қаскелең қаласы А.С. Пушкин атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Доспанова Айгуль Шахмардановна. 8-сынып әдебиет Бөлімі Махаббат және абырой Сабақтың тақырыбы Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесі 8-сынып Түсіну және жауап беру 8.1. 2 .1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлт - тық мүдде тұрғысынан ашу; Анализ және интерпретация 8.2. 2. 1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасы- ның тілдік көрінісін талдау. Барлық оқушылар; Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесі бойынша сұрақтарға жауап бере алады, кейіп керлерге мінездеме бере алады.Оқушылардың көпші лігі; повестің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұр ғысынан ашып, өз пікірін білдіре алады.Оқушылар дың кейбіреуі;повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдап, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ мақсаты Оқу мақсаты Бағалау критерийлері Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады, повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдайды.Қысқа мерзімді жоспарлаудың таныстырылымы Алматы облысы,Қарасай ауданы Қаскелең қаласы А.С. Пушкин атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Доспанова Айгуль Шахмардановна. Бөлімі Махаббат және абырой Сабақтың тақырыбы Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесі 8-сынып Түсіну және жауап беру 8.1. 2 .1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлт - тық мүдде тұрғысынан ашу; Анализ және интерпретация 8.2. 2. 1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасы- ның тілдік көрінісін талдау. Барлық оқушылар; Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесі бойынша сұрақтарға жауап бере алады, кейіп керлерге мінездеме бере алады.Оқушылардың көпші лігі; повестің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұр ғысынан ашып, өз пікірін білдіре алады.Оқушылар дың кейбіреуі;повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдап, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ мақсаты Оқу мақсаты Бағалау критерийлері Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады, повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдайды.

Тілдік мақсат П ə нге қатысты сөздік қор мен терминдер: Пафос, Ататегі , Ассалаумағалейкум ,Уағалейкум Диалог құруға па

#2 слайд
Тілдік мақсат П ə нге қатысты сөздік қор мен терминдер: Пафос, Ататегі , Ассалаумағалейкум ,Уағалейкум Диалог құруға пайдалы тіркестер: Дүниенің кереметі, қымыз құйып берейін, ер мінез жігіттер, шашбаулары сыл дыраған, кішкентай құлыным, айналайыннан басқа сөзі жоқ. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Б.Момышұлы кім? 2.Майданда Б.Момышұлы қандай қызметтер атқарды? Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы. Құрмет. Отбасына, Отанға деген құрмет сабақтың тәрбиелік элементі ретінде басшылыққа алынды. Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы, қазақ тілі Алдыңғы оқу: М.Дулатов. «Бақытсыз Жамал» романыТілдік мақсат П ə нге қатысты сөздік қор мен терминдер: Пафос, Ататегі , Ассалаумағалейкум ,Уағалейкум Диалог құруға пайдалы тіркестер: Дүниенің кереметі, қымыз құйып берейін, ер мінез жігіттер, шашбаулары сыл дыраған, кішкентай құлыным, айналайыннан басқа сөзі жоқ. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Б.Момышұлы кім? 2.Майданда Б.Момышұлы қандай қызметтер атқарды? Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы. Құрмет. Отбасына, Отанға деген құрмет сабақтың тәрбиелік элементі ретінде басшылыққа алынды. Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы, қазақ тілі Алдыңғы оқу: М.Дулатов. «Бақытсыз Жамал» романы

2 слайд

Тілдік мақсат П ə нге қатысты сөздік қор мен терминдер: Пафос, Ататегі , Ассалаумағалейкум ,Уағалейкум Диалог құруға пайдалы тіркестер: Дүниенің кереметі, қымыз құйып берейін, ер мінез жігіттер, шашбаулары сыл дыраған, кішкентай құлыным, айналайыннан басқа сөзі жоқ. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Б.Момышұлы кім? 2.Майданда Б.Момышұлы қандай қызметтер атқарды? Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы. Құрмет. Отбасына, Отанға деген құрмет сабақтың тәрбиелік элементі ретінде басшылыққа алынды. Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы, қазақ тілі Алдыңғы оқу: М.Дулатов. «Бақытсыз Жамал» романыТілдік мақсат П ə нге қатысты сөздік қор мен терминдер: Пафос, Ататегі , Ассалаумағалейкум ,Уағалейкум Диалог құруға пайдалы тіркестер: Дүниенің кереметі, қымыз құйып берейін, ер мінез жігіттер, шашбаулары сыл дыраған, кішкентай құлыным, айналайыннан басқа сөзі жоқ. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Б.Момышұлы кім? 2.Майданда Б.Момышұлы қандай қызметтер атқарды? Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы. Құрмет. Отбасына, Отанға деген құрмет сабақтың тәрбиелік элементі ретінде басшылыққа алынды. Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы, қазақ тілі Алдыңғы оқу: М.Дулатов. «Бақытсыз Жамал» романы

«БЕЛСЕНДІ ОҚУ» ӘДІСТЕРІН ҚАНШАЛЫҚТЫ ТИІМДІ ҚОЛДАНДЫМ? Сабақтың басы Сабақтың соңыСабақ барысында 3 тапсырма жоспарланды Жа

#3 слайд
«БЕЛСЕНДІ ОҚУ» ӘДІСТЕРІН ҚАНШАЛЫҚТЫ ТИІМДІ ҚОЛДАНДЫМ? Сабақтың басы Сабақтың соңыСабақ барысында 3 тапсырма жоспарланды Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру «Акроним» әдісі бойынша жүзеге асады Сыныппен жұмыста «Қарлы кесек» әдісі арқылы оқушылардың үй жұмысына қаншалықты дайын екені тексеріледі . 1.«Болжау» әдісі арқылы суретке қарай отырып, өз ойын білдіреді. Нәтижесінде оқушылар суреттің мағынасын түсінеді.Оқушы өз ойын айта алады. 2.«Шығармаға шолу жасау» әдісі арқылы «Ұшқан ұя» повесі туралы мәтінмен жұмыс жүргізіледі. Шығарманың мазмұнын біледі.Шығармаға талдау жасай алады. 3. Талдау.Кейіпкерлердің портретін, іс – әрекетін анықтап өз пікірін дәлелдеп, қорытындыны екі сөйлеммен жеткізе алады. кейіпкердің портреттік бейнелерін тауып жазады.Кейіпкердің ең маңызды үш әрекетін анықтайды. Анықталған ақпараттар негізінде кейіпкер туралы ой қорытындысын екі сөйлеммен жеткізе алады.   Р е ф л е к с и я «Сәттілік ағашы» әдісі бойынша орындалады. Әрбір оқушы өздері: Не түсіндім? Не білдім? Қандай әсер алдым? Осы сұрақтарға жауап жазып, сәттілік ағашына іледі. Сабақтың ортасыСабақтың басы Сабақтың соңы Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру «Акроним» әдісі бойынша жүзеге асады Сыныппен жұмыста «Қарлы кесек» әдісі арқылы оқушылардың үй жұмысына қаншалықты дайын екені тексеріледі . 1.«Болжау» әдісі арқылы суретке қарай отырып, өз ойын білдіреді. Нәтижесінде оқушылар суреттің мағынасын түсінеді.Оқушы өз ойын айта алады. 2.«Шығармаға шолу жасау» әдісі арқылы «Ұшқан ұя» повесі туралы мәтінмен жұмыс жүргізіледі. Шығарманың мазмұнын біледі.Шығармаға талдау жасай алады. 3. Талдау.Кейіпкерлердің портретін, іс – әрекетін анықтап өз пікірін дәлелдеп, қорытындыны екі сөйлеммен жеткізе алады. кейіпкердің портреттік бейнелерін тауып жазады.Кейіпкердің ең маңызды үш әрекетін анықтайды. Анықталған ақпараттар негізінде кейіпкер туралы ой қорытындысын екі сөйлеммен жеткізе алады.   Р е ф л е к с и я «Сәттілік ағашы» әдісі бойынша орындалады. Әрбір оқушы өздері: Не түсіндім? Не білдім? Қандай әсер алдым? Осы сұрақтарға жауап жазып, сәттілік ағашына іледі. Сабақтың ортасы

3 слайд

«БЕЛСЕНДІ ОҚУ» ӘДІСТЕРІН ҚАНШАЛЫҚТЫ ТИІМДІ ҚОЛДАНДЫМ? Сабақтың басы Сабақтың соңыСабақ барысында 3 тапсырма жоспарланды Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру «Акроним» әдісі бойынша жүзеге асады Сыныппен жұмыста «Қарлы кесек» әдісі арқылы оқушылардың үй жұмысына қаншалықты дайын екені тексеріледі . 1.«Болжау» әдісі арқылы суретке қарай отырып, өз ойын білдіреді. Нәтижесінде оқушылар суреттің мағынасын түсінеді.Оқушы өз ойын айта алады. 2.«Шығармаға шолу жасау» әдісі арқылы «Ұшқан ұя» повесі туралы мәтінмен жұмыс жүргізіледі. Шығарманың мазмұнын біледі.Шығармаға талдау жасай алады. 3. Талдау.Кейіпкерлердің портретін, іс – әрекетін анықтап өз пікірін дәлелдеп, қорытындыны екі сөйлеммен жеткізе алады. кейіпкердің портреттік бейнелерін тауып жазады.Кейіпкердің ең маңызды үш әрекетін анықтайды. Анықталған ақпараттар негізінде кейіпкер туралы ой қорытындысын екі сөйлеммен жеткізе алады.   Р е ф л е к с и я «Сәттілік ағашы» әдісі бойынша орындалады. Әрбір оқушы өздері: Не түсіндім? Не білдім? Қандай әсер алдым? Осы сұрақтарға жауап жазып, сәттілік ағашына іледі. Сабақтың ортасыСабақтың басы Сабақтың соңы Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру «Акроним» әдісі бойынша жүзеге асады Сыныппен жұмыста «Қарлы кесек» әдісі арқылы оқушылардың үй жұмысына қаншалықты дайын екені тексеріледі . 1.«Болжау» әдісі арқылы суретке қарай отырып, өз ойын білдіреді. Нәтижесінде оқушылар суреттің мағынасын түсінеді.Оқушы өз ойын айта алады. 2.«Шығармаға шолу жасау» әдісі арқылы «Ұшқан ұя» повесі туралы мәтінмен жұмыс жүргізіледі. Шығарманың мазмұнын біледі.Шығармаға талдау жасай алады. 3. Талдау.Кейіпкерлердің портретін, іс – әрекетін анықтап өз пікірін дәлелдеп, қорытындыны екі сөйлеммен жеткізе алады. кейіпкердің портреттік бейнелерін тауып жазады.Кейіпкердің ең маңызды үш әрекетін анықтайды. Анықталған ақпараттар негізінде кейіпкер туралы ой қорытындысын екі сөйлеммен жеткізе алады.   Р е ф л е к с и я «Сәттілік ағашы» әдісі бойынша орындалады. Әрбір оқушы өздері: Не түсіндім? Не білдім? Қандай әсер алдым? Осы сұрақтарға жауап жазып, сәттілік ағашына іледі. Сабақтың ортасы

2. Тапсырма бойынша саралау- негізгі мазмұнды қамтитын түрлі тапсырмалар ойластыруды көздейді. 3. Көп қолдауды қажет ететін

#4 слайд
2. Тапсырма бойынша саралау- негізгі мазмұнды қамтитын түрлі тапсырмалар ойластыруды көздейді. 3. Көп қолдауды қажет ететін оқушыларға; Б.Момышұлының « Ұшқан ұя» повесі бойынша кейіпкерлерге мінездеме беруге байланысты тапсырмалар беремін. оқушыларға сөздерді іздеуге түсіндірмелі сөздік ұсынамын. Орташа қолдауды қажет ететін оқушыларға: Повестің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу, өз пікірін білдіре алу үшін тапсырмалар орындауын қадағалаймын . Қабілетті оқушыларға: Повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау үшін шығармашылық жұмыс жазуды тапсырамын. 1. Сабақ барысында оқушылардың қабілеттеріне орай саралау шараларын орындауды басты назарда ұстаймын. 3. Көп қолдауды қажет ететін оқушыларға; Б.Момышұлының « Ұшқан ұя» повесі бойынша кейіпкерлерге мінездеме беруге байланысты тапсырмалар беремін. оқушыларға сөздерді іздеуге түсіндірмелі сөздік ұсынамын. Орташа қолдауды қажет ететін оқушыларға: Повестің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу, өз пікірін білдіре алу үшін тапсырмалар орындауын қадағалаймын . Қабілетті оқушыларға: Повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау үшін шығармашылық жұмыс жазуды тапсырамын.

4 слайд

2. Тапсырма бойынша саралау- негізгі мазмұнды қамтитын түрлі тапсырмалар ойластыруды көздейді. 3. Көп қолдауды қажет ететін оқушыларға; Б.Момышұлының « Ұшқан ұя» повесі бойынша кейіпкерлерге мінездеме беруге байланысты тапсырмалар беремін. оқушыларға сөздерді іздеуге түсіндірмелі сөздік ұсынамын. Орташа қолдауды қажет ететін оқушыларға: Повестің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу, өз пікірін білдіре алу үшін тапсырмалар орындауын қадағалаймын . Қабілетті оқушыларға: Повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау үшін шығармашылық жұмыс жазуды тапсырамын. 1. Сабақ барысында оқушылардың қабілеттеріне орай саралау шараларын орындауды басты назарда ұстаймын. 3. Көп қолдауды қажет ететін оқушыларға; Б.Момышұлының « Ұшқан ұя» повесі бойынша кейіпкерлерге мінездеме беруге байланысты тапсырмалар беремін. оқушыларға сөздерді іздеуге түсіндірмелі сөздік ұсынамын. Орташа қолдауды қажет ететін оқушыларға: Повестің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу, өз пікірін білдіре алу үшін тапсырмалар орындауын қадағалаймын . Қабілетті оқушыларға: Повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау үшін шығармашылық жұмыс жазуды тапсырамын.

Менің тәжірибемдегі критериалды бағалау Оқушылар Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысына

#5 слайд
Менің тәжірибемдегі критериалды бағалау Оқушылар Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады, повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым- қатынасының тілдік көрінісін талдайды. Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау жүзеге асырылады. Бұл тапсырмалар критерийлерге негізделген дескрипторлардың көмегімен орындалады. Оқушы білімін әрбір дұрыс жауапқа «Сен - чемпион», «Бағдаршам», «Гүл» беру арқылы графикалық қалыптастырушы бағалаумен бағалаймын. Барлық оқушылар; Б. Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің мазмұнын түсініп, қойылған сұрақтарға толық жауап береді,оқушылардың көпшілігі; повестің идеясымен пафосын, ұлттық мүдде тұрғысынан ашып, өз пікірін білдіре алады,оқушылардың кейбіреуі; повестегі автор бейнесімен кейіпкерлер қарым – қатынасының тілдік көрінісін талдап, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады.Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау жүзеге асырылады. Бұл тапсырмалар критерийлерге негізделген дескрипторлардың көмегімен орындалады.Оқушылар Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады, повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым- қатынасының тілдік көрінісін талдайды. Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау жүзеге асырылады. Бұл тапсырмалар критерийлерге негізделген дескрипторлардың көмегімен орындалады. Оқушы білімін әрбір дұрыс жауапқа «Сен - чемпион», «Бағдаршам», «Гүл» беру арқылы графикалық қалыптастырушы бағалаумен бағалаймын. Барлық оқушылар; Б. Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің мазмұнын түсініп, қойылған сұрақтарға толық жауап береді,оқушылардың көпшілігі; повестің идеясымен пафосын, ұлттық мүдде тұрғысынан ашып, өз пікірін білдіре алады,оқушылардың кейбіреуі; повестегі автор бейнесімен кейіпкерлер қарым – қатынасының тілдік көрінісін талдап, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау жүзеге асырылады. Бұл тапсырмалар критерийлерге негізделген дескрипторлардың көмегімен орындалады.

5 слайд

Менің тәжірибемдегі критериалды бағалау Оқушылар Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады, повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым- қатынасының тілдік көрінісін талдайды. Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау жүзеге асырылады. Бұл тапсырмалар критерийлерге негізделген дескрипторлардың көмегімен орындалады. Оқушы білімін әрбір дұрыс жауапқа «Сен - чемпион», «Бағдаршам», «Гүл» беру арқылы графикалық қалыптастырушы бағалаумен бағалаймын. Барлық оқушылар; Б. Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің мазмұнын түсініп, қойылған сұрақтарға толық жауап береді,оқушылардың көпшілігі; повестің идеясымен пафосын, ұлттық мүдде тұрғысынан ашып, өз пікірін білдіре алады,оқушылардың кейбіреуі; повестегі автор бейнесімен кейіпкерлер қарым – қатынасының тілдік көрінісін талдап, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады.Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау жүзеге асырылады. Бұл тапсырмалар критерийлерге негізделген дескрипторлардың көмегімен орындалады.Оқушылар Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады, повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым- қатынасының тілдік көрінісін талдайды. Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау жүзеге асырылады. Бұл тапсырмалар критерийлерге негізделген дескрипторлардың көмегімен орындалады. Оқушы білімін әрбір дұрыс жауапқа «Сен - чемпион», «Бағдаршам», «Гүл» беру арқылы графикалық қалыптастырушы бағалаумен бағалаймын. Барлық оқушылар; Б. Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің мазмұнын түсініп, қойылған сұрақтарға толық жауап береді,оқушылардың көпшілігі; повестің идеясымен пафосын, ұлттық мүдде тұрғысынан ашып, өз пікірін білдіре алады,оқушылардың кейбіреуі; повестегі автор бейнесімен кейіпкерлер қарым – қатынасының тілдік көрінісін талдап, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау жүзеге асырылады. Бұл тапсырмалар критерийлерге негізделген дескрипторлардың көмегімен орындалады.

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Тренердің көмегімен тиімді әдіс- тәсілдерді, оқу мақсатын одан шығатын сабақ мақсаты

#6 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Тренердің көмегімен тиімді әдіс- тәсілдерді, оқу мақсатын одан шығатын сабақ мақсатын үйрендім Ықшамсабақ кезінде тренердің және әріптестердің ұсынысымен оқушы деңгейіне байланысты сабақ мақсатына жетуде әдіс-тәсілдердің ықпалы зор екенін түсіндім. Сабақтың басында үй тапсырмасын тексеруде «Қарлы кесек» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру оқушылардың қызығушылығын арттырды. Курс кезінде қысқа мерзімді жоспардың құрылымын меңгердім,алған білімімді өз тәжірибемде қолданып, ұштастырамын Оқушылар кейіпкерлердің портретін, іс –әрекетін анықтап өз пікірін дәлелдеді.   1. Әрбір тапсырмалардан кейін жүргізілген қалыптастырушы бағалау сабақты жақсартып отырды. 2.Оқушылардың сабаққа белсенді қатысуы болды.Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Тренердің көмегімен тиімді әдіс- тәсілдерді, оқу мақсатын одан шығатын сабақ мақсатын үйрендім Ықшамсабақ кезінде тренердің және әріптестердің ұсынысымен оқушы деңгейіне байланысты сабақ мақсатына жетуде әдіс-тәсілдердің ықпалы зор екенін түсіндім. Сабақтың басында үй тапсырмасын тексеруде «Қарлы кесек» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру оқушылардың қызығушылығын арттырды. Курс кезінде қысқа мерзімді жоспардың құрылымын меңгердім,алған білімімді өз тәжірибемде қолданып, ұштастырамын Оқушылар кейіпкерлердің портретін, іс –әрекетін анықтап өз пікірін дәлелдеді.   1. Әрбір тапсырмалардан кейін жүргізілген қалыптастырушы бағалау сабақты жақсартып отырды. 2.Оқушылардың сабаққа белсенді қатысуы болды.

6 слайд

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Тренердің көмегімен тиімді әдіс- тәсілдерді, оқу мақсатын одан шығатын сабақ мақсатын үйрендім Ықшамсабақ кезінде тренердің және әріптестердің ұсынысымен оқушы деңгейіне байланысты сабақ мақсатына жетуде әдіс-тәсілдердің ықпалы зор екенін түсіндім. Сабақтың басында үй тапсырмасын тексеруде «Қарлы кесек» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру оқушылардың қызығушылығын арттырды. Курс кезінде қысқа мерзімді жоспардың құрылымын меңгердім,алған білімімді өз тәжірибемде қолданып, ұштастырамын Оқушылар кейіпкерлердің портретін, іс –әрекетін анықтап өз пікірін дәлелдеді.   1. Әрбір тапсырмалардан кейін жүргізілген қалыптастырушы бағалау сабақты жақсартып отырды. 2.Оқушылардың сабаққа белсенді қатысуы болды.Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Тренердің көмегімен тиімді әдіс- тәсілдерді, оқу мақсатын одан шығатын сабақ мақсатын үйрендім Ықшамсабақ кезінде тренердің және әріптестердің ұсынысымен оқушы деңгейіне байланысты сабақ мақсатына жетуде әдіс-тәсілдердің ықпалы зор екенін түсіндім. Сабақтың басында үй тапсырмасын тексеруде «Қарлы кесек» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру оқушылардың қызығушылығын арттырды. Курс кезінде қысқа мерзімді жоспардың құрылымын меңгердім,алған білімімді өз тәжірибемде қолданып, ұштастырамын Оқушылар кейіпкерлердің портретін, іс –әрекетін анықтап өз пікірін дәлелдеді.   1. Әрбір тапсырмалардан кейін жүргізілген қалыптастырушы бағалау сабақты жақсартып отырды. 2.Оқушылардың сабаққа белсенді қатысуы болды.

Назарларыңызға рақмет

#7 слайд
Назарларыңызға рақмет

7 слайд

Назарларыңызға рақмет

Файл форматы:
ppt
17.06.2019
1828
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі