Материалдар / Ашық сабақ : Бауыржан Момышұлы "Ұшқан ұя"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ : Бауыржан Момышұлы "Ұшқан ұя"

Материал туралы қысқаша түсінік
ғылыми жоба
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Маусым 2019
1150
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қысқа мерзімді жоспарлаудың таныстырылымы Алматы облысы,Қарасай ауданы Қаскелең қаласы А.С. Пушкин атындағы орта мектепт

1 слайд
Қысқа мерзімді жоспарлаудың таныстырылымы Алматы облысы,Қарасай ауданы Қаскелең қаласы А.С. Пушкин атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Доспанова Айгуль Шахмардановна. 8-сынып әдебиет Бөлімі Махаббат және абырой Сабақтың тақырыбы Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесі 8-сынып Түсіну және жауап беру 8.1. 2 .1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлт - тық мүдде тұрғысынан ашу; Анализ және интерпретация 8.2. 2. 1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасы- ның тілдік көрінісін талдау. Барлық оқушылар; Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесі бойынша сұрақтарға жауап бере алады, кейіп керлерге мінездеме бере алады.Оқушылардың көпші лігі; повестің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұр ғысынан ашып, өз пікірін білдіре алады.Оқушылар дың кейбіреуі;повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдап, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ мақсаты Оқу мақсаты Бағалау критерийлері Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады, повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдайды.Қысқа мерзімді жоспарлаудың таныстырылымы Алматы облысы,Қарасай ауданы Қаскелең қаласы А.С. Пушкин атындағы орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Доспанова Айгуль Шахмардановна. Бөлімі Махаббат және абырой Сабақтың тақырыбы Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесі 8-сынып Түсіну және жауап беру 8.1. 2 .1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлт - тық мүдде тұрғысынан ашу; Анализ және интерпретация 8.2. 2. 1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасы- ның тілдік көрінісін талдау. Барлық оқушылар; Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесі бойынша сұрақтарға жауап бере алады, кейіп керлерге мінездеме бере алады.Оқушылардың көпші лігі; повестің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұр ғысынан ашып, өз пікірін білдіре алады.Оқушылар дың кейбіреуі;повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдап, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ мақсаты Оқу мақсаты Бағалау критерийлері Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады, повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдайды.

Тілдік мақсат П ə нге қатысты сөздік қор мен терминдер: Пафос, Ататегі , Ассалаумағалейкум ,Уағалейкум Диалог құруға па

2 слайд
Тілдік мақсат П ə нге қатысты сөздік қор мен терминдер: Пафос, Ататегі , Ассалаумағалейкум ,Уағалейкум Диалог құруға пайдалы тіркестер: Дүниенің кереметі, қымыз құйып берейін, ер мінез жігіттер, шашбаулары сыл дыраған, кішкентай құлыным, айналайыннан басқа сөзі жоқ. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Б.Момышұлы кім? 2.Майданда Б.Момышұлы қандай қызметтер атқарды? Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы. Құрмет. Отбасына, Отанға деген құрмет сабақтың тәрбиелік элементі ретінде басшылыққа алынды. Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы, қазақ тілі Алдыңғы оқу: М.Дулатов. «Бақытсыз Жамал» романыТілдік мақсат П ə нге қатысты сөздік қор мен терминдер: Пафос, Ататегі , Ассалаумағалейкум ,Уағалейкум Диалог құруға пайдалы тіркестер: Дүниенің кереметі, қымыз құйып берейін, ер мінез жігіттер, шашбаулары сыл дыраған, кішкентай құлыным, айналайыннан басқа сөзі жоқ. Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Б.Момышұлы кім? 2.Майданда Б.Момышұлы қандай қызметтер атқарды? Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы. Құрмет. Отбасына, Отанға деген құрмет сабақтың тәрбиелік элементі ретінде басшылыққа алынды. Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихы, қазақ тілі Алдыңғы оқу: М.Дулатов. «Бақытсыз Жамал» романы

«БЕЛСЕНДІ ОҚУ» ӘДІСТЕРІН ҚАНШАЛЫҚТЫ ТИІМДІ ҚОЛДАНДЫМ? Сабақтың басы Сабақтың соңыСабақ барысында 3 тапсырма жоспарланды Жа

3 слайд
«БЕЛСЕНДІ ОҚУ» ӘДІСТЕРІН ҚАНШАЛЫҚТЫ ТИІМДІ ҚОЛДАНДЫМ? Сабақтың басы Сабақтың соңыСабақ барысында 3 тапсырма жоспарланды Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру «Акроним» әдісі бойынша жүзеге асады Сыныппен жұмыста «Қарлы кесек» әдісі арқылы оқушылардың үй жұмысына қаншалықты дайын екені тексеріледі . 1.«Болжау» әдісі арқылы суретке қарай отырып, өз ойын білдіреді. Нәтижесінде оқушылар суреттің мағынасын түсінеді.Оқушы өз ойын айта алады. 2.«Шығармаға шолу жасау» әдісі арқылы «Ұшқан ұя» повесі туралы мәтінмен жұмыс жүргізіледі. Шығарманың мазмұнын біледі.Шығармаға талдау жасай алады. 3. Талдау.Кейіпкерлердің портретін, іс – әрекетін анықтап өз пікірін дәлелдеп, қорытындыны екі сөйлеммен жеткізе алады. кейіпкердің портреттік бейнелерін тауып жазады.Кейіпкердің ең маңызды үш әрекетін анықтайды. Анықталған ақпараттар негізінде кейіпкер туралы ой қорытындысын екі сөйлеммен жеткізе алады.   Р е ф л е к с и я «Сәттілік ағашы» әдісі бойынша орындалады. Әрбір оқушы өздері: Не түсіндім? Не білдім? Қандай әсер алдым? Осы сұрақтарға жауап жазып, сәттілік ағашына іледі. Сабақтың ортасыСабақтың басы Сабақтың соңы Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру «Акроним» әдісі бойынша жүзеге асады Сыныппен жұмыста «Қарлы кесек» әдісі арқылы оқушылардың үй жұмысына қаншалықты дайын екені тексеріледі . 1.«Болжау» әдісі арқылы суретке қарай отырып, өз ойын білдіреді. Нәтижесінде оқушылар суреттің мағынасын түсінеді.Оқушы өз ойын айта алады. 2.«Шығармаға шолу жасау» әдісі арқылы «Ұшқан ұя» повесі туралы мәтінмен жұмыс жүргізіледі. Шығарманың мазмұнын біледі.Шығармаға талдау жасай алады. 3. Талдау.Кейіпкерлердің портретін, іс – әрекетін анықтап өз пікірін дәлелдеп, қорытындыны екі сөйлеммен жеткізе алады. кейіпкердің портреттік бейнелерін тауып жазады.Кейіпкердің ең маңызды үш әрекетін анықтайды. Анықталған ақпараттар негізінде кейіпкер туралы ой қорытындысын екі сөйлеммен жеткізе алады.   Р е ф л е к с и я «Сәттілік ағашы» әдісі бойынша орындалады. Әрбір оқушы өздері: Не түсіндім? Не білдім? Қандай әсер алдым? Осы сұрақтарға жауап жазып, сәттілік ағашына іледі. Сабақтың ортасы

2. Тапсырма бойынша саралау- негізгі мазмұнды қамтитын түрлі тапсырмалар ойластыруды көздейді. 3. Көп қолдауды қажет ететін

4 слайд
2. Тапсырма бойынша саралау- негізгі мазмұнды қамтитын түрлі тапсырмалар ойластыруды көздейді. 3. Көп қолдауды қажет ететін оқушыларға; Б.Момышұлының « Ұшқан ұя» повесі бойынша кейіпкерлерге мінездеме беруге байланысты тапсырмалар беремін. оқушыларға сөздерді іздеуге түсіндірмелі сөздік ұсынамын. Орташа қолдауды қажет ететін оқушыларға: Повестің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу, өз пікірін білдіре алу үшін тапсырмалар орындауын қадағалаймын . Қабілетті оқушыларға: Повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау үшін шығармашылық жұмыс жазуды тапсырамын. 1. Сабақ барысында оқушылардың қабілеттеріне орай саралау шараларын орындауды басты назарда ұстаймын. 3. Көп қолдауды қажет ететін оқушыларға; Б.Момышұлының « Ұшқан ұя» повесі бойынша кейіпкерлерге мінездеме беруге байланысты тапсырмалар беремін. оқушыларға сөздерді іздеуге түсіндірмелі сөздік ұсынамын. Орташа қолдауды қажет ететін оқушыларға: Повестің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу, өз пікірін білдіре алу үшін тапсырмалар орындауын қадағалаймын . Қабілетті оқушыларға: Повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау үшін шығармашылық жұмыс жазуды тапсырамын.

Менің тәжірибемдегі критериалды бағалау Оқушылар Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысына

5 слайд
Менің тәжірибемдегі критериалды бағалау Оқушылар Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады, повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым- қатынасының тілдік көрінісін талдайды. Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау жүзеге асырылады. Бұл тапсырмалар критерийлерге негізделген дескрипторлардың көмегімен орындалады. Оқушы білімін әрбір дұрыс жауапқа «Сен - чемпион», «Бағдаршам», «Гүл» беру арқылы графикалық қалыптастырушы бағалаумен бағалаймын. Барлық оқушылар; Б. Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің мазмұнын түсініп, қойылған сұрақтарға толық жауап береді,оқушылардың көпшілігі; повестің идеясымен пафосын, ұлттық мүдде тұрғысынан ашып, өз пікірін білдіре алады,оқушылардың кейбіреуі; повестегі автор бейнесімен кейіпкерлер қарым – қатынасының тілдік көрінісін талдап, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады.Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау жүзеге асырылады. Бұл тапсырмалар критерийлерге негізделген дескрипторлардың көмегімен орындалады.Оқушылар Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашады, повестегі автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым- қатынасының тілдік көрінісін талдайды. Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау жүзеге асырылады. Бұл тапсырмалар критерийлерге негізделген дескрипторлардың көмегімен орындалады. Оқушы білімін әрбір дұрыс жауапқа «Сен - чемпион», «Бағдаршам», «Гүл» беру арқылы графикалық қалыптастырушы бағалаумен бағалаймын. Барлық оқушылар; Б. Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің мазмұнын түсініп, қойылған сұрақтарға толық жауап береді,оқушылардың көпшілігі; повестің идеясымен пафосын, ұлттық мүдде тұрғысынан ашып, өз пікірін білдіре алады,оқушылардың кейбіреуі; повестегі автор бейнесімен кейіпкерлер қарым – қатынасының тілдік көрінісін талдап, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау жүзеге асырылады. Бұл тапсырмалар критерийлерге негізделген дескрипторлардың көмегімен орындалады.

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Тренердің көмегімен тиімді әдіс- тәсілдерді, оқу мақсатын одан шығатын сабақ мақсаты

6 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Тренердің көмегімен тиімді әдіс- тәсілдерді, оқу мақсатын одан шығатын сабақ мақсатын үйрендім Ықшамсабақ кезінде тренердің және әріптестердің ұсынысымен оқушы деңгейіне байланысты сабақ мақсатына жетуде әдіс-тәсілдердің ықпалы зор екенін түсіндім. Сабақтың басында үй тапсырмасын тексеруде «Қарлы кесек» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру оқушылардың қызығушылығын арттырды. Курс кезінде қысқа мерзімді жоспардың құрылымын меңгердім,алған білімімді өз тәжірибемде қолданып, ұштастырамын Оқушылар кейіпкерлердің портретін, іс –әрекетін анықтап өз пікірін дәлелдеді.   1. Әрбір тапсырмалардан кейін жүргізілген қалыптастырушы бағалау сабақты жақсартып отырды. 2.Оқушылардың сабаққа белсенді қатысуы болды.Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Тренердің көмегімен тиімді әдіс- тәсілдерді, оқу мақсатын одан шығатын сабақ мақсатын үйрендім Ықшамсабақ кезінде тренердің және әріптестердің ұсынысымен оқушы деңгейіне байланысты сабақ мақсатына жетуде әдіс-тәсілдердің ықпалы зор екенін түсіндім. Сабақтың басында үй тапсырмасын тексеруде «Қарлы кесек» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру оқушылардың қызығушылығын арттырды. Курс кезінде қысқа мерзімді жоспардың құрылымын меңгердім,алған білімімді өз тәжірибемде қолданып, ұштастырамын Оқушылар кейіпкерлердің портретін, іс –әрекетін анықтап өз пікірін дәлелдеді.   1. Әрбір тапсырмалардан кейін жүргізілген қалыптастырушы бағалау сабақты жақсартып отырды. 2.Оқушылардың сабаққа белсенді қатысуы болды.

Назарларыңызға рақмет

7 слайд
Назарларыңызға рақмет