Ашық сабақ : «Шытырман оқиғалы ойындар арқылы сыни тұрғысынан ойлауды дамыту» презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Шымкент қаласы.Айбек атындағы
№14 жалпы орта білім беретін мектеп
Ашық сабақ :
« Шытырман оқиғалы ойындар арқылы сыни тұрғысынан ойлауды дамыту »
Дене шынықтыру пәні мұғалімі: Н.С.Мухамедова
1 слайд
Шымкент қаласы.Айбек атындағы №14 жалпы орта білім беретін мектеп Ашық сабақ : « Шытырман оқиғалы ойындар арқылы сыни тұрғысынан ойлауды дамыту » Дене шынықтыру пәні мұғалімі: Н.С.Мухамедова
2 слайд
Сабақ мақсаттары :
•
Түрлі қимыл-қозғалыс ойындары
арқылы физикалық қабілетін жетілдіру.
•
Ойынның қиындықтарын бірігіп шешу
арқылы тапқырлыққа , тәуекелдікке
бейімдеу және топпен жұмыс жасау
дағдысын дамыту.
2 слайд
Сабақ мақсаттары : • Түрлі қимыл-қозғалыс ойындары арқылы физикалық қабілетін жетілдіру. • Ойынның қиындықтарын бірігіп шешу арқылы тапқырлыққа , тәуекелдікке бейімдеу және топпен жұмыс жасау дағдысын дамыту.
3 слайд
Тілдік мақсаттар :
•
Ойындағы түрлі қимыл-қозғалыстарға негізделген рөлдерді
анықтайды және көрсете алады
•
Пәнге тән лексика мен үш тілдегі терминология :
•
-преодолевать препятствия-overcome obstacles;
-динамика-dynamics; -координация-coordination;
-тапқырлық-находчивость-resourcefulness;
-тәуекел-риск-risk
•
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
•
Ойын кеңістігі деген не ?
•
Ойын ойнау кезінде қандай тапқырлық көрсетіп ,
тәуекелге барасыз?
3 слайд
Тілдік мақсаттар : • Ойындағы түрлі қимыл-қозғалыстарға негізделген рөлдерді анықтайды және көрсете алады • Пәнге тән лексика мен үш тілдегі терминология : • -преодолевать препятствия-overcome obstacles; -динамика-dynamics; -координация-coordination; -тапқырлық-находчивость-resourcefulness; -тәуекел-риск-risk • Диалог пен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері: • Ойын кеңістігі деген не ? • Ойын ойнау кезінде қандай тапқырлық көрсетіп , тәуекелге барасыз?
4 слайд
Ұйымдастыру кезеңі:
•
- сапқа тұру ,сәлемдесу ;
•
- сабақтың оқу мақсатын , сабақтың мақсатын және бағалау
критерийін түсіндіріп мәлімдеу ;
•
Арнайы жүгіру , секіру дайындық жаттығуларын орындау :
•
а) оң ж/е сол қапталмен аяқты алшақ қойып секіре-жүгіру ;
•
ә) қолды белге қойып , тізені бүкпей аяқты алға
сермей жүгіру;
•
б) қолды желкеге қойып , тізені бүгіп өкшені артқа
сермей жүгіру;
•
в) тізені алға бүгіп жоғары көтере жүгіру ;
•
г) оң ж/е сол қапталмен аяқты қиғаш айқастыра
сала жүгіру;
•
ғ) оң ж/е сол аяқты ауыстыра отырып алға секіре жүгіру.
4 слайд
Ұйымдастыру кезеңі: • - сапқа тұру ,сәлемдесу ; • - сабақтың оқу мақсатын , сабақтың мақсатын және бағалау критерийін түсіндіріп мәлімдеу ; • Арнайы жүгіру , секіру дайындық жаттығуларын орындау : • а) оң ж/е сол қапталмен аяқты алшақ қойып секіре-жүгіру ; • ә) қолды белге қойып , тізені бүкпей аяқты алға сермей жүгіру; • б) қолды желкеге қойып , тізені бүгіп өкшені артқа сермей жүгіру; • в) тізені алға бүгіп жоғары көтере жүгіру ; • г) оң ж/е сол қапталмен аяқты қиғаш айқастыра сала жүгіру; • ғ) оң ж/е сол аяқты ауыстыра отырып алға секіре жүгіру.
5 слайд
4. «Өзіңді сына» әдісімен видеоролик көрсетілімі
арқылы жалпы дамыту жаттығуларын
фитбол добымен орындаңыз.
Сұрақ арқылы талқылау :
- Жаттығу түрлерін көмексіз орындай алдыңыз ба?
- Қандай жаттығу сіздерге қиынырақ болды?
Жаттығу соңында «Басбармақ» әдісімен өзін-өзі басқару , бағалау.
Ашық алақан - барлық жаттығуды жасай алдым ;
үш саусақ көтеру - жартылай жасай алдым ;
жұдырығын көрсету - ештеңе жасай алмадым.
5 слайд
4. «Өзіңді сына» әдісімен видеоролик көрсетілімі арқылы жалпы дамыту жаттығуларын фитбол добымен орындаңыз. Сұрақ арқылы талқылау : - Жаттығу түрлерін көмексіз орындай алдыңыз ба? - Қандай жаттығу сіздерге қиынырақ болды? Жаттығу соңында «Басбармақ» әдісімен өзін-өзі басқару , бағалау. Ашық алақан - барлық жаттығуды жасай алдым ; үш саусақ көтеру - жартылай жасай алдым ; жұдырығын көрсету - ештеңе жасай алмадым.
6 слайд
Тапсырма №1. Топтық жұмыс .«Ойлан- топтас- бөліс» әдісі -
идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдалған әдісі ,
тапсырма карточка арқылы орындалады.
1-топтың тапсырмасы. Төмендегі спорттық құралдардың
(секіртпелер , конустар , обручтар , төсеніштер гимнастикалық
орындықтар) көмегімен эстафеталық ойындар құрастырып ,
оны көрсетіңіздер және ойындағы қиындықты анықтаңыздар.
6 слайд
Тапсырма №1. Топтық жұмыс .«Ойлан- топтас- бөліс» әдісі - идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдалған әдісі , тапсырма карточка арқылы орындалады. 1-топтың тапсырмасы. Төмендегі спорттық құралдардың (секіртпелер , конустар , обручтар , төсеніштер гимнастикалық орындықтар) көмегімен эстафеталық ойындар құрастырып , оны көрсетіңіздер және ойындағы қиындықты анықтаңыздар.
7 слайд
2-топтың тапсырмасы. Төмендегі спорттық құралдардың
(жеңіл атлетика барьерлері , фитбол доптары ,тығыздалған
доптар , конустар) көмегімен кедергілерден жүгіріп өту ойынын
құрастырып , оны көрсетіңіздер және ойындағы
қиындықты анықтаңыздар
7 слайд
2-топтың тапсырмасы. Төмендегі спорттық құралдардың (жеңіл атлетика барьерлері , фитбол доптары ,тығыздалған доптар , конустар) көмегімен кедергілерден жүгіріп өту ойынын құрастырып , оны көрсетіңіздер және ойындағы қиындықты анықтаңыздар
8 слайд
Тапсырма №2. «Ойында көрін» әдісімен жұптық ойын.
Фитбол добымен суреттегідей екі оқушы арқамен бірін-бірі
итере жүріп допты түсірмей сызықтан шығаруға тырысады.
Сызықтан шыққан оқушы жеңіледі.
Сұрақ арқылы ойын қорытындысын талқылау :
Ойын кезінде өздеріңіздің қабілеттеріңізді ,
мүмкіндіктеріңізді көрсете алдыңыз ба ?
Ойын соңында бір-біріне баға береді.
8 слайд
Тапсырма №2. «Ойында көрін» әдісімен жұптық ойын. Фитбол добымен суреттегідей екі оқушы арқамен бірін-бірі итере жүріп допты түсірмей сызықтан шығаруға тырысады. Сызықтан шыққан оқушы жеңіледі. Сұрақ арқылы ойын қорытындысын талқылау : Ойын кезінде өздеріңіздің қабілеттеріңізді , мүмкіндіктеріңізді көрсете алдыңыз ба ? Ойын соңында бір-біріне баға береді.
9 слайд
Үйге тапсырма:
Әр топқа (кем дегенде бір) кез келген
бір ұлттық қимыл-қозғалыс
ойындарын дайындап әкелу.
Кері байланыс.
Рефлексия.
9 слайд
Үйге тапсырма: Әр топқа (кем дегенде бір) кез келген бір ұлттық қимыл-қозғалыс ойындарын дайындап әкелу. Кері байланыс. Рефлексия.
10 слайд
10 слайд