Ашық сабақ :  «Шытырман оқиғалы ойындар арқылы сыни тұрғысынан ойлауды дамыту»  презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ :  «Шытырман оқиғалы ойындар арқылы сыни тұрғысынан ойлауды дамыту»  презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Түрлі қимыл-қозғалыс ойындары арқылы физикалық қабілетін жетілдіру. Ойынның қиындықтарын бірігіп шешу арқылы тапқырлыққа , тәуекелдікке бейімдеу және топпен жұмыс жасау дағдысын дамыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Шымкент қаласы.Айбек атындағы №14 жалпы орта білім беретін мектеп Ашық сабақ : « Шыты

#1 слайд
Шымкент қаласы.Айбек атындағы №14 жалпы орта білім беретін мектеп Ашық сабақ :  « Шытырман оқиғалы ойындар арқылы сыни тұрғысынан ойлауды дамыту »     Дене шынықтыру пәні мұғалімі: Н.С.Мухамедова      

1 слайд

Шымкент қаласы.Айбек атындағы №14 жалпы орта білім беретін мектеп Ашық сабақ :  « Шытырман оқиғалы ойындар арқылы сыни тұрғысынан ойлауды дамыту »     Дене шынықтыру пәні мұғалімі: Н.С.Мухамедова      

Сабақ мақсаттары : • Түрлі қимыл-қозғалыс ойындары арқылы физикалық қабілетін жетілдіру. • Ойынның қиындықтары

#2 слайд
Сабақ мақсаттары : • Түрлі қимыл-қозғалыс ойындары арқылы физикалық қабілетін жетілдіру. • Ойынның қиындықтарын бірігіп шешу арқылы тапқырлыққа , тәуекелдікке бейімдеу және топпен жұмыс жасау дағдысын дамыту.

2 слайд

Сабақ мақсаттары : • Түрлі қимыл-қозғалыс ойындары арқылы физикалық қабілетін жетілдіру. • Ойынның қиындықтарын бірігіп шешу арқылы тапқырлыққа , тәуекелдікке бейімдеу және топпен жұмыс жасау дағдысын дамыту.

Тілдік мақсаттар : • Ойындағы түрлі қимыл-қозғалыстарға негізделген рөлдерді анықтайды және көрсете алады • Пәнге тән лекс

#3 слайд
Тілдік мақсаттар : • Ойындағы түрлі қимыл-қозғалыстарға негізделген рөлдерді анықтайды және көрсете алады • Пәнге тән лексика мен үш тілдегі терминология : • -преодолевать препятствия-overcome obstacles; -динамика-dynamics; -координация-coordination; -тапқырлық-находчивость-resourcefulness; -тәуекел-риск-risk • Диалог пен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері: • Ойын кеңістігі деген не ? • Ойын ойнау кезінде қандай тапқырлық көрсетіп , тәуекелге барасыз?

3 слайд

Тілдік мақсаттар : • Ойындағы түрлі қимыл-қозғалыстарға негізделген рөлдерді анықтайды және көрсете алады • Пәнге тән лексика мен үш тілдегі терминология : • -преодолевать препятствия-overcome obstacles; -динамика-dynamics; -координация-coordination; -тапқырлық-находчивость-resourcefulness; -тәуекел-риск-risk • Диалог пен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері: • Ойын кеңістігі деген не ? • Ойын ойнау кезінде қандай тапқырлық көрсетіп , тәуекелге барасыз?

Ұйымдастыру кезеңі: • - сапқа тұру ,сәлемдесу ; • - сабақтың оқу мақсатын , сабақтың мақсатын және бағалау критерийін түсінді

#4 слайд
Ұйымдастыру кезеңі: • - сапқа тұру ,сәлемдесу ; • - сабақтың оқу мақсатын , сабақтың мақсатын және бағалау критерийін түсіндіріп мәлімдеу ; • Арнайы жүгіру , секіру дайындық жаттығуларын орындау : • а) оң ж/е сол қапталмен аяқты алшақ қойып секіре-жүгіру ; • ә) қолды белге қойып , тізені бүкпей аяқты алға сермей жүгіру; • б) қолды желкеге қойып , тізені бүгіп өкшені артқа сермей жүгіру; • в) тізені алға бүгіп жоғары көтере жүгіру ; • г) оң ж/е сол қапталмен аяқты қиғаш айқастыра сала жүгіру; • ғ) оң ж/е сол аяқты ауыстыра отырып алға секіре жүгіру.

4 слайд

Ұйымдастыру кезеңі: • - сапқа тұру ,сәлемдесу ; • - сабақтың оқу мақсатын , сабақтың мақсатын және бағалау критерийін түсіндіріп мәлімдеу ; • Арнайы жүгіру , секіру дайындық жаттығуларын орындау : • а) оң ж/е сол қапталмен аяқты алшақ қойып секіре-жүгіру ; • ә) қолды белге қойып , тізені бүкпей аяқты алға сермей жүгіру; • б) қолды желкеге қойып , тізені бүгіп өкшені артқа сермей жүгіру; • в) тізені алға бүгіп жоғары көтере жүгіру ; • г) оң ж/е сол қапталмен аяқты қиғаш айқастыра сала жүгіру; • ғ) оң ж/е сол аяқты ауыстыра отырып алға секіре жүгіру.

4. «Өзіңді сына» әдісімен видеоролик көрсетілімі арқылы жалпы дамыту жаттығуларын фитбол добымен орындаңыз

#5 слайд
4. «Өзіңді сына» әдісімен видеоролик көрсетілімі арқылы жалпы дамыту жаттығуларын фитбол добымен орындаңыз. Сұрақ арқылы талқылау : - Жаттығу түрлерін көмексіз орындай алдыңыз ба? - Қандай жаттығу сіздерге қиынырақ болды?  Жаттығу соңында «Басбармақ» әдісімен өзін-өзі басқару , бағалау. Ашық алақан - барлық жаттығуды жасай алдым ; үш саусақ көтеру - жартылай жасай алдым ; жұдырығын көрсету - ештеңе жасай алмадым.

5 слайд

4. «Өзіңді сына» әдісімен видеоролик көрсетілімі арқылы жалпы дамыту жаттығуларын фитбол добымен орындаңыз. Сұрақ арқылы талқылау : - Жаттығу түрлерін көмексіз орындай алдыңыз ба? - Қандай жаттығу сіздерге қиынырақ болды?  Жаттығу соңында «Басбармақ» әдісімен өзін-өзі басқару , бағалау. Ашық алақан - барлық жаттығуды жасай алдым ; үш саусақ көтеру - жартылай жасай алдым ; жұдырығын көрсету - ештеңе жасай алмадым.

Тапсырма №1. Топтық жұмыс .«Ойлан- топтас- бөліс» әдісі - идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдалған әдісі ,

#6 слайд
Тапсырма №1. Топтық жұмыс .«Ойлан- топтас- бөліс» әдісі - идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдалған әдісі , тапсырма карточка арқылы орындалады. 1-топтың тапсырмасы. Төмендегі спорттық құралдардың (секіртпелер , конустар , обручтар , төсеніштер гимнастикалық орындықтар) көмегімен эстафеталық ойындар құрастырып , оны көрсетіңіздер және ойындағы қиындықты анықтаңыздар.

6 слайд

Тапсырма №1. Топтық жұмыс .«Ойлан- топтас- бөліс» әдісі - идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдалған әдісі , тапсырма карточка арқылы орындалады. 1-топтың тапсырмасы. Төмендегі спорттық құралдардың (секіртпелер , конустар , обручтар , төсеніштер гимнастикалық орындықтар) көмегімен эстафеталық ойындар құрастырып , оны көрсетіңіздер және ойындағы қиындықты анықтаңыздар.

2-топтың тапсырмасы. Төмендегі спорттық құралдардың (жеңіл атлетика барьерлері , фитбол допт

#7 слайд
2-топтың тапсырмасы. Төмендегі спорттық құралдардың (жеңіл атлетика барьерлері , фитбол доптары ,тығыздалған доптар , конустар) көмегімен кедергілерден жүгіріп өту ойынын құрастырып , оны көрсетіңіздер және ойындағы қиындықты анықтаңыздар

7 слайд

2-топтың тапсырмасы. Төмендегі спорттық құралдардың (жеңіл атлетика барьерлері , фитбол доптары ,тығыздалған доптар , конустар) көмегімен кедергілерден жүгіріп өту ойынын құрастырып , оны көрсетіңіздер және ойындағы қиындықты анықтаңыздар

Тапсырма №2. «Ойында көрін» әдісімен жұптық ойын. Фитбол добымен суреттегідей екі оқушы арқамен бірін-бірі итере жүріп допты

#8 слайд
Тапсырма №2. «Ойында көрін» әдісімен жұптық ойын. Фитбол добымен суреттегідей екі оқушы арқамен бірін-бірі итере жүріп допты түсірмей сызықтан шығаруға тырысады. Сызықтан шыққан оқушы жеңіледі. Сұрақ арқылы ойын қорытындысын талқылау : Ойын кезінде өздеріңіздің қабілеттеріңізді , мүмкіндіктеріңізді көрсете алдыңыз ба ? Ойын соңында бір-біріне баға береді.

8 слайд

Тапсырма №2. «Ойында көрін» әдісімен жұптық ойын. Фитбол добымен суреттегідей екі оқушы арқамен бірін-бірі итере жүріп допты түсірмей сызықтан шығаруға тырысады. Сызықтан шыққан оқушы жеңіледі. Сұрақ арқылы ойын қорытындысын талқылау : Ойын кезінде өздеріңіздің қабілеттеріңізді , мүмкіндіктеріңізді көрсете алдыңыз ба ? Ойын соңында бір-біріне баға береді.

Үйге тапсырма: Әр топқа (кем дегенде бір) кез келген бір ұлттық қимыл-қозғалыс

#9 слайд
Үйге тапсырма: Әр топқа (кем дегенде бір) кез келген бір ұлттық қимыл-қозғалыс ойындарын дайындап әкелу. Кері байланыс. Рефлексия.

9 слайд

Үйге тапсырма: Әр топқа (кем дегенде бір) кез келген бір ұлттық қимыл-қозғалыс ойындарын дайындап әкелу. Кері байланыс. Рефлексия.

#10 слайд

10 слайд

Файл форматы:
pptx
18.05.2020
593
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі