Материалдар / Ашық сабақ "Абай жолы" 5- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Абай жолы" 5- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2018
454
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
……….. қаласының М. Жұмабаев атындағы № …. мектеп-гимназиясы Қазақ әдебиеті Автор: ….. қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі

1 слайд
……….. қаласының М. Жұмабаев атындағы № …. мектеп-гимназиясы Қазақ әдебиеті Автор: ….. қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі

1 слайд

……….. қаласының М. Жұмабаев атындағы № …. мектеп-гимназиясы Қазақ әдебиеті Автор: ….. қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі

Абайды Абай еткен Мұхтар ғана, Мұхтарды Мұхтар еткен Абай дана, Қазақтың қос арысы, қос данасы. Қалайша бас имессің оған, сірә.

2 слайд
Абайды Абай еткен Мұхтар ғана, Мұхтарды Мұхтар еткен Абай дана, Қазақтың қос арысы, қос данасы. Қалайша бас имессің оған, сірә.

2 слайд

Абайды Абай еткен Мұхтар ғана, Мұхтарды Мұхтар еткен Абай дана, Қазақтың қос арысы, қос данасы. Қалайша бас имессің оған, сірә.

Сабақтың тақырыбы: М.Әуезовтің “ Абай жолы”роман – эпопеясындағы кейіпкерлер келбеті Білімділік мақсаты: Эпопеяның негізгі о

3 слайд
Сабақтың тақырыбы: М.Әуезовтің “ Абай жолы”роман – эпопеясындағы кейіпкерлер келбеті Білімділік мақсаты: Эпопеяның негізгі оқиғаларын басшылыққа ала отырып, кейіпкер бейнелерін сомдау. Жазушының идеялық –эстетикалық мұраты мен табысына тоқталу. Дамытушылық мақсаты: Жеке тұлға ретінде оқушылардың ізденімпаздық қасиеттерін дамыту.Шебер де шешен ,өткір сөйлей білуге машықтандыру. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, мейірімділікке ,білімге ұмтылуға ,талаптылыққа тәрбиелеу

3 слайд

Сабақтың тақырыбы: М.Әуезовтің “ Абай жолы”роман – эпопеясындағы кейіпкерлер келбеті Білімділік мақсаты: Эпопеяның негізгі оқиғаларын басшылыққа ала отырып, кейіпкер бейнелерін сомдау. Жазушының идеялық –эстетикалық мұраты мен табысына тоқталу. Дамытушылық мақсаты: Жеке тұлға ретінде оқушылардың ізденімпаздық қасиеттерін дамыту.Шебер де шешен ,өткір сөйлей білуге машықтандыру. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, мейірімділікке ,білімге ұмтылуға ,талаптылыққа тәрбиелеу

М.Әуезовтің “Абай жолы” роман – эпопеясындағы кейіпкерлер келбеті I. Даңқы өлмес,даусы сөнбес II. Атаның ұлы емес , адамны

4 слайд
М.Әуезовтің “Абай жолы” роман – эпопеясындағы кейіпкерлер келбеті I. Даңқы өлмес,даусы сөнбес II. Атаның ұлы емес , адамның ұлымын (Абай бейнесі) III . Адамның емес, ата ұлдары (Құнанбай бейнесі ) IV. Атаның ұраны емес, аталының қорлығы қосқандар ( Эпопеядағы халық өкілдерінің образы ) (Ƞ Ү. ..Қарашығым қоңыр қозым ... (Абайдың сүйікті аналары-Зере, Ұлжан)

4 слайд

М.Әуезовтің “Абай жолы” роман – эпопеясындағы кейіпкерлер келбеті I. Даңқы өлмес,даусы сөнбес II. Атаның ұлы емес , адамның ұлымын (Абай бейнесі) III . Адамның емес, ата ұлдары (Құнанбай бейнесі ) IV. Атаның ұраны емес, аталының қорлығы қосқандар ( Эпопеядағы халық өкілдерінің образы ) (Ƞ Ү. ..Қарашығым қоңыр қозым ... (Абайдың сүйікті аналары-Зере, Ұлжан)

Сабақтың барысы : Жаңа сабақ Әр елде,әр кезде халық-анадан халық ұлы болар ұрпақ туады, ол сол халық- анасының есімі

5 слайд
Сабақтың барысы : Жаңа сабақ Әр елде,әр кезде халық-анадан халық ұлы болар ұрпақ туады, ол сол халық- анасының есімін, өзінің үздік таланты, өнері не батырлығымен мәңгілікке танытып кетеді. Қазақ халқының сондай ұлдарының бірі - М. Әуезов. Бүгінгі таңда өзінің саф алтындай жарқыраған, інжу – маржандай жалтылдаған, сұлулық жағынан Микелонджеланың мүсіндеріне пара-пар, биіктігі жағынан Египет пирамидаларындай аспанмен таласқан, халық өмірін жырлауда гректің “Илиадасымен” тең түсетін “Абаймен”әлем халқын шарлауда.

5 слайд

Сабақтың барысы : Жаңа сабақ Әр елде,әр кезде халық-анадан халық ұлы болар ұрпақ туады, ол сол халық- анасының есімін, өзінің үздік таланты, өнері не батырлығымен мәңгілікке танытып кетеді. Қазақ халқының сондай ұлдарының бірі - М. Әуезов. Бүгінгі таңда өзінің саф алтындай жарқыраған, інжу – маржандай жалтылдаған, сұлулық жағынан Микелонджеланың мүсіндеріне пара-пар, биіктігі жағынан Египет пирамидаларындай аспанмен таласқан, халық өмірін жырлауда гректің “Илиадасымен” тең түсетін “Абаймен”әлем халқын шарлауда.

6 слайд

6 слайд

Қазақ сахарасында дүниеге келіп, сол сахарасын, оның талантты әдебиетін дүниеге паш етіп отырған жазушы табыс

7 слайд
Қазақ сахарасында дүниеге келіп, сол сахарасын, оның талантты әдебиетін дүниеге паш етіп отырған жазушы табысының сыры неде?

7 слайд

Қазақ сахарасында дүниеге келіп, сол сахарасын, оның талантты әдебиетін дүниеге паш етіп отырған жазушы табысының сыры неде?

(Шетел жазушыларының ортақ лебізі) Л. Арагон (француз жазушысы )

8 слайд
(Шетел жазушыларының ортақ лебізі) Л. Арагон (француз жазушысы ) Мен оның (М.Әуезовтің ) шығармаларын туған еліме таныстырушы болуды өзіме үлкен абырой санаймын. Эпикалық роман -”Абай”, менің ойымша, XX ғасырдағы ең үздік шығармалардың бірі. Бұл роман оқушыға қызықты қиялы мен өрен ой өлкесіне кездіріп, талай терең толғаныстар тудырады. Альфред Курелла (неміс жазушысы) Сіз әлі “Абайды” оқыған жоқпысыз ? Онда сіз мүлдем ештеңе оқымағаныңыз. Бұл - таңғажайып, бұл – керемет! Қандай тұйық поэзия! Проза формасымен басылған осынау қалың-қалың екі томның өн бойында бір жол қара сөз болсашы. I. Даңқы өлмес,даусы сөнбес

8 слайд

(Шетел жазушыларының ортақ лебізі) Л. Арагон (француз жазушысы ) Мен оның (М.Әуезовтің ) шығармаларын туған еліме таныстырушы болуды өзіме үлкен абырой санаймын. Эпикалық роман -”Абай”, менің ойымша, XX ғасырдағы ең үздік шығармалардың бірі. Бұл роман оқушыға қызықты қиялы мен өрен ой өлкесіне кездіріп, талай терең толғаныстар тудырады. Альфред Курелла (неміс жазушысы) Сіз әлі “Абайды” оқыған жоқпысыз ? Онда сіз мүлдем ештеңе оқымағаныңыз. Бұл - таңғажайып, бұл – керемет! Қандай тұйық поэзия! Проза формасымен басылған осынау қалың-қалың екі томның өн бойында бір жол қара сөз болсашы. I. Даңқы өлмес,даусы сөнбес

Камерундық Бенжамен Матип Шынында, бұл қазақтар – неткен ғажайып халық! Осы кереметтік

9 слайд
Камерундық Бенжамен Матип Шынында, бұл қазақтар – неткен ғажайып халық! Осы кереметтік “Абай” романында қандай тамаша суреттелген! Сіздің бақытты халыққа мен шынайы көңіліммен қызығамын...

9 слайд

Камерундық Бенжамен Матип Шынында, бұл қазақтар – неткен ғажайып халық! Осы кереметтік “Абай” романында қандай тамаша суреттелген! Сіздің бақытты халыққа мен шынайы көңіліммен қызығамын...

Эпопея дегеніміз не? Қайтқанда Шытырманда Бел –белесте Өрде Қияда Биікте Абай Құнанбай Биікте Қияда Өрде Бел –белесте Шыт

10 слайд
Эпопея дегеніміз не? Қайтқанда Шытырманда Бел –белесте Өрде Қияда Биікте Абай Құнанбай Биікте Қияда Өрде Бел –белесте Шытырманда Қайтқанда

10 слайд

Эпопея дегеніміз не? Қайтқанда Шытырманда Бел –белесте Өрде Қияда Биікте Абай Құнанбай Биікте Қияда Өрде Бел –белесте Шытырманда Қайтқанда

Негізгі бөлімдер Оқиғалар Абайдың іс-әрекеті 8. “Тайғақта” а)Құнанбайдың қажыға аттануы ә) Абайдың Дәркембайды жұбатуы б) Әйге

11 слайд
Негізгі бөлімдер Оқиғалар Абайдың іс-әрекеті 8. “Тайғақта” а)Құнанбайдың қажыға аттануы ә) Абайдың Дәркембайды жұбатуы б) Әйгерімді кездестіруі в) Балаларын орыс оқуына беруі. Әйгерімге үйленуі. 9. “Жайлауда” а) Біржанның Абай ауылында қонақта болуы. Ән ,өнер жайында аналарымен келісе алмауы ә) Майбасардың кедей -кепшікке істеп отырған зорлығына тыйым салуы 10. “Еңісте” а) Абайдың Пушкинді оқуы ә) Ояздан Базаралыны арашалауы.Михайловпен кездесуі.Достық. 11. “Оқапта” а) Әмірді ажал тырнағынан арашалауы . ә) “Қансонарда” өлеңінің тууы 12. “Тарауда” Балқыбек сиязы. 13. “Биікте” а) Пушкинді аудару ә) Орыс әдебиеті мен мәдениетін қазақ сахарасына тарату. 14. “Эпилог” а) Абай - ақын ә) Абай өлеңдерінің халық арасына тарауы

11 слайд

Негізгі бөлімдер Оқиғалар Абайдың іс-әрекеті 8. “Тайғақта” а)Құнанбайдың қажыға аттануы ә) Абайдың Дәркембайды жұбатуы б) Әйгерімді кездестіруі в) Балаларын орыс оқуына беруі. Әйгерімге үйленуі. 9. “Жайлауда” а) Біржанның Абай ауылында қонақта болуы. Ән ,өнер жайында аналарымен келісе алмауы ә) Майбасардың кедей -кепшікке істеп отырған зорлығына тыйым салуы 10. “Еңісте” а) Абайдың Пушкинді оқуы ә) Ояздан Базаралыны арашалауы.Михайловпен кездесуі.Достық. 11. “Оқапта” а) Әмірді ажал тырнағынан арашалауы . ә) “Қансонарда” өлеңінің тууы 12. “Тарауда” Балқыбек сиязы. 13. “Биікте” а) Пушкинді аудару ә) Орыс әдебиеті мен мәдениетін қазақ сахарасына тарату. 14. “Эпилог” а) Абай - ақын ә) Абай өлеңдерінің халық арасына тарауы

Абай жолы

12 слайд
Абай жолы

12 слайд

Абай жолы

1.Абай неге халық жағына шықты ? Қандай сөзімен дәлелдер едіңдер ? 2.Абайдың өнер-білім жолына бет бұруының себептері неде ?

13 слайд
1.Абай неге халық жағына шықты ? Қандай сөзімен дәлелдер едіңдер ? 2.Абайдың өнер-білім жолына бет бұруының себептері неде ? 3.Құнанбай мен Абай арасындағы келіспеушілік, қайшылық тек әке мен бала арасындағы өкпе, наразылық па ? 4.Абай бейнесін жасаудағы жазушы жеткен биіктікті немен түсіндірер едің ?

13 слайд

1.Абай неге халық жағына шықты ? Қандай сөзімен дәлелдер едіңдер ? 2.Абайдың өнер-білім жолына бет бұруының себептері неде ? 3.Құнанбай мен Абай арасындағы келіспеушілік, қайшылық тек әке мен бала арасындағы өкпе, наразылық па ? 4.Абай бейнесін жасаудағы жазушы жеткен биіктікті немен түсіндірер едің ?

Құнанбайлар жолы III . Адамның емес, ата ұлдары (Құнанбай бейнесі )

14 слайд
Құнанбайлар жолы III . Адамның емес, ата ұлдары (Құнанбай бейнесі )

14 слайд

Құнанбайлар жолы III . Адамның емес, ата ұлдары (Құнанбай бейнесі )

1.Құнанбай бейнесін қатыгез, кері кеткен кер заманның жанкешті жоқтаушысы ретінде суреттеуінің себебі неде ? 2.Құнанбайдың дә

15 слайд
1.Құнанбай бейнесін қатыгез, кері кеткен кер заманның жанкешті жоқтаушысы ретінде суреттеуінің себебі неде ? 2.Құнанбайдың дәуренінің өтіп,заманның кетіп бара жатқанын романнан үзінді келтіре отырып дәлелде. 3.Қодар мен Қамқа өлімінің басты себептері неде?

15 слайд

1.Құнанбай бейнесін қатыгез, кері кеткен кер заманның жанкешті жоқтаушысы ретінде суреттеуінің себебі неде ? 2.Құнанбайдың дәуренінің өтіп,заманның кетіп бара жатқанын романнан үзінді келтіре отырып дәлелде. 3.Қодар мен Қамқа өлімінің басты себептері неде?

IV. Атаның ұраны емес, аталының қорлығы қосқандар ( Эпопеядағы халық өкілдерінің образы ) 1.Дәркембай қандай типтік

16 слайд
IV. Атаның ұраны емес, аталының қорлығы қосқандар ( Эпопеядағы халық өкілдерінің образы ) 1.Дәркембай қандай типтік бейнедегі кейіпкер екеніне тоқтал ? 2.Базаралы арқылы таптық санасы ояна бастаған күрескер қазақ кедейінің жиынтық бейнесі екенін дәлелде.

16 слайд

IV. Атаның ұраны емес, аталының қорлығы қосқандар ( Эпопеядағы халық өкілдерінің образы ) 1.Дәркембай қандай типтік бейнедегі кейіпкер екеніне тоқтал ? 2.Базаралы арқылы таптық санасы ояна бастаған күрескер қазақ кедейінің жиынтық бейнесі екенін дәлелде.

Базаралы

17 слайд
Базаралы

17 слайд

Базаралы

Дәркембай

18 слайд
Дәркембай

18 слайд

Дәркембай

Ү. ..Қарашығым қоңыр қозым ... (Абайдың сүйікті аналары-Зере, Ұлжан) Романға үңілсек, біздің көз ал

19 слайд
Ү. ..Қарашығым қоңыр қозым ... (Абайдың сүйікті аналары-Зере, Ұлжан) Романға үңілсек, біздің көз алдымыздан біріне-бірі ұқсамайтын әрқайсысы өз қалпымен, кескін-кейпімен, ерекше ішкі сырымен соны, тың туынды болып көрінетін ,көптеген әйелдер бейнесі бар. Жазушы әйел образдары арқылы қазақ халқының ұлттық асыл қасиеттерін тамаша шеберлікпен жеткізеді. 1.“Ел анасы” атанған Зере баласы Құнанбай алдында неге әлсіз ? 2.Ұлжан бақытты әйел ме ? 3. Тест Маған ұнаған кейіпкер (Оқушылар пікірі) 4.Сұрақ: 6 айдан кейін өздерің де мектепті бітіріп, өмір жолына бет аласыңдар. Сол жолда Абайдың қандай қасиетін өзіңе үлгі етіп алар едің?

19 слайд

Ү. ..Қарашығым қоңыр қозым ... (Абайдың сүйікті аналары-Зере, Ұлжан) Романға үңілсек, біздің көз алдымыздан біріне-бірі ұқсамайтын әрқайсысы өз қалпымен, кескін-кейпімен, ерекше ішкі сырымен соны, тың туынды болып көрінетін ,көптеген әйелдер бейнесі бар. Жазушы әйел образдары арқылы қазақ халқының ұлттық асыл қасиеттерін тамаша шеберлікпен жеткізеді. 1.“Ел анасы” атанған Зере баласы Құнанбай алдында неге әлсіз ? 2.Ұлжан бақытты әйел ме ? 3. Тест Маған ұнаған кейіпкер (Оқушылар пікірі) 4.Сұрақ: 6 айдан кейін өздерің де мектепті бітіріп, өмір жолына бет аласыңдар. Сол жолда Абайдың қандай қасиетін өзіңе үлгі етіп алар едің?

1. Абай Ділдәға үйленуге бас құда болып барған адам кім? 2. Құнанбай Меккеге аттанарда құн сұрай келген адам кім? 3. Абай “Жұт”

20 слайд
1. Абай Ділдәға үйленуге бас құда болып барған адам кім? 2. Құнанбай Меккеге аттанарда құн сұрай келген адам кім? 3. Абай “Жұт” деген тарауда қай қырынан көрінеді? 4. Романда Абайдың беделін биікке жеткізген ас беру рәсімі кімдікі? 5. -Шырағым, азаматым-ау! Одан да қолыңнан келсе, өзің айтып үйімізді өзімізге қайырып қайтарып бер. Қай тараудан, кімнің сөзі? 6. “Көк шекпенді біздің мырза пішкен жоқ, құдай пішкен. Кім киерін көрерміз!” деген сөздің иесі кім? 7. “Күштілер нені айтады? Күшсізге еткен зорлығын айтады. Күшсіз нені айтады? Күштіден көрген қорлығын айтады!” Кімнің сөзі? 8. - Жоқ ақсақал, мен қаңғысам да сіздің есігіңізге барғам жоқ. Құдығыңды аршимын деп келгенім жоқ. Кімнің кімге айтқан сөзі? 9. Абайды Қодар өлімінің үстіне ертіп барған кім? 10.“Мен оның шығармаларын туған еліме таныстырушы болуды өзіме үлкен абырой санаймын.” – деп айтқан кім? 11.“Салиқа қыздың дауы” қай тарауда айтылған? 12.Мынада қарлар не дейді? Жақсыдан жаман көбейді. Ескінің асыл көзі еді, Ұрлап та көмді Бөжейді, - деген наразылық сөзді айтушы әйел кім? 13.“Қазақтар туралы бұрын – соңды ештеңе естімегенмін. Енді оларды білемін.” Кімнің сөзі? 14.Шөже ақынды қай қалаға барғанда көреді? 15.- Мінезі де, ақыл – парасаты да сирек жан тәрізді. Абайдың кім жайында айтқан сөзі?

20 слайд

1. Абай Ділдәға үйленуге бас құда болып барған адам кім? 2. Құнанбай Меккеге аттанарда құн сұрай келген адам кім? 3. Абай “Жұт” деген тарауда қай қырынан көрінеді? 4. Романда Абайдың беделін биікке жеткізген ас беру рәсімі кімдікі? 5. -Шырағым, азаматым-ау! Одан да қолыңнан келсе, өзің айтып үйімізді өзімізге қайырып қайтарып бер. Қай тараудан, кімнің сөзі? 6. “Көк шекпенді біздің мырза пішкен жоқ, құдай пішкен. Кім киерін көрерміз!” деген сөздің иесі кім? 7. “Күштілер нені айтады? Күшсізге еткен зорлығын айтады. Күшсіз нені айтады? Күштіден көрген қорлығын айтады!” Кімнің сөзі? 8. - Жоқ ақсақал, мен қаңғысам да сіздің есігіңізге барғам жоқ. Құдығыңды аршимын деп келгенім жоқ. Кімнің кімге айтқан сөзі? 9. Абайды Қодар өлімінің үстіне ертіп барған кім? 10.“Мен оның шығармаларын туған еліме таныстырушы болуды өзіме үлкен абырой санаймын.” – деп айтқан кім? 11.“Салиқа қыздың дауы” қай тарауда айтылған? 12.Мынада қарлар не дейді? Жақсыдан жаман көбейді. Ескінің асыл көзі еді, Ұрлап та көмді Бөжейді, - деген наразылық сөзді айтушы әйел кім? 13.“Қазақтар туралы бұрын – соңды ештеңе естімегенмін. Енді оларды білемін.” Кімнің сөзі? 14.Шөже ақынды қай қалаға барғанда көреді? 15.- Мінезі де, ақыл – парасаты да сирек жан тәрізді. Абайдың кім жайында айтқан сөзі?

Ұлан даланың ұлы жыршысы Туған әдебиеттері үшін Сервантес, Шекспир, Бальзак, Диккенс, Теккерей, Толстой, Достеевский, Та

21 слайд
Ұлан даланың ұлы жыршысы Туған әдебиеттері үшін Сервантес, Шекспир, Бальзак, Диккенс, Теккерей, Толстой, Достеевский, Тагор мен Кавабата не бітірсе, Әуезов те қазақ әдебиетінде дәл соны бітірді. Өз ұлтын адамзатқа тегіс танымал, рухани туысқан етсе, ұлттық әдеби дамуымызды әлемдік биікке алып шығып, қазақ сөзі мен қазақ пікірін жалпыадамзаттық мәшурада паш етті. Туған елімізді, жерімізді, тілімізді өліп-өшіп сүйіп өтуде Абай жолынан, Әуезов жолынан айнымайық . Үйге тапсырма. Кейіпкерлер галереясына сипаттама жазу.

21 слайд

Ұлан даланың ұлы жыршысы Туған әдебиеттері үшін Сервантес, Шекспир, Бальзак, Диккенс, Теккерей, Толстой, Достеевский, Тагор мен Кавабата не бітірсе, Әуезов те қазақ әдебиетінде дәл соны бітірді. Өз ұлтын адамзатқа тегіс танымал, рухани туысқан етсе, ұлттық әдеби дамуымызды әлемдік биікке алып шығып, қазақ сөзі мен қазақ пікірін жалпыадамзаттық мәшурада паш етті. Туған елімізді, жерімізді, тілімізді өліп-өшіп сүйіп өтуде Абай жолынан, Әуезов жолынан айнымайық . Үйге тапсырма. Кейіпкерлер галереясына сипаттама жазу.

22 слайд

22 слайд