Материалдар / Ашық сабақ Абай Құнанбайұлы 6 сынып "Жетінші қара сөзінің тақырыбы, идеясы"

Ашық сабақ Абай Құнанбайұлы 6 сынып "Жетінші қара сөзінің тақырыбы, идеясы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2018
521
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
СИҚЫРЛЫ ТАЯҚША

1 слайд
СИҚЫРЛЫ ТАЯҚША

1 слайд

СИҚЫРЛЫ ТАЯҚША

Болжам сурет

2 слайд
Болжам сурет

2 слайд

Болжам сурет

АБАЙДЫ ОҚЫ, ТАҢЫРҚА... Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбайұлының жетінші қарасөзі

3 слайд
АБАЙДЫ ОҚЫ, ТАҢЫРҚА... Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбайұлының жетінші қарасөзі

3 слайд

АБАЙДЫ ОҚЫ, ТАҢЫРҚА... Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбайұлының жетінші қарасөзі

Қораптағы сөздер

4 слайд
Қораптағы сөздер

4 слайд

Қораптағы сөздер

Саба қ мақсаты  Абайдың «Жетінші сөзінің» мазмұнын меңгереді. Көпшілігі: Мәтіннің мазмұнын, негізгі идеясын біледі.  Мәтінн

5 слайд
Саба қ мақсаты  Абайдың «Жетінші сөзінің» мазмұнын меңгереді. Көпшілігі: Мәтіннің мазмұнын, негізгі идеясын біледі.  Мәтіннің мазмұнын, негізгі идеясын біледі.  Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсінеді, ол туралы өз ойын дәлелдейді.

5 слайд

Саба қ мақсаты  Абайдың «Жетінші сөзінің» мазмұнын меңгереді. Көпшілігі: Мәтіннің мазмұнын, негізгі идеясын біледі.  Мәтіннің мазмұнын, негізгі идеясын біледі.  Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені түсінеді, ол туралы өз ойын дәлелдейді.

Топтық жұмыс. 1-тапсырма. Әр топқа жеке тапсырмалар беріледі.

6 слайд
Топтық жұмыс. 1-тапсырма. Әр топқа жеке тапсырмалар беріледі.

6 слайд

Топтық жұмыс. 1-тапсырма. Әр топқа жеке тапсырмалар беріледі.

1-топ. «Семантикалық карта» әдісі арқылы кестені толтырады. Әрекеттер Жанның тамағы Тәннің тамағы Кино көру Ойнау Қыдыру Кітап

7 слайд
1-топ. «Семантикалық карта» әдісі арқылы кестені толтырады. Әрекеттер Жанның тамағы Тәннің тамағы Кино көру Ойнау Қыдыру Кітап оқу Өзіңді дамыту Музыка тыңдау Жаңа нәрсені үйрену Дәмін тату Ұйықтау Ас ішу Дескриптор: Жанның тамағын анықтайды. Тәннің тамағын табады.

7 слайд

1-топ. «Семантикалық карта» әдісі арқылы кестені толтырады. Әрекеттер Жанның тамағы Тәннің тамағы Кино көру Ойнау Қыдыру Кітап оқу Өзіңді дамыту Музыка тыңдау Жаңа нәрсені үйрену Дәмін тату Ұйықтау Ас ішу Дескриптор: Жанның тамағын анықтайды. Тәннің тамағын табады.

Сөйлем ТүсіндірмеТоптық жұмыс. 1-тапсырма. 2-топ. « Екі жақты күнделік » әдісі арқылы күнделікті толтырады. Дескриптор: • Мәт

8 слайд
Сөйлем ТүсіндірмеТоптық жұмыс. 1-тапсырма. 2-топ. « Екі жақты күнделік » әдісі арқылы күнделікті толтырады. Дескриптор: • Мәтіндегі сөйлемдердің мәнін түсінеді.

8 слайд

Сөйлем ТүсіндірмеТоптық жұмыс. 1-тапсырма. 2-топ. « Екі жақты күнделік » әдісі арқылы күнделікті толтырады. Дескриптор: • Мәтіндегі сөйлемдердің мәнін түсінеді.

Топтық жұмыс. 1-тапсырма. 3-топ. « Маңызды аймақ » әдісі арқылы шеңберді толтырады . Дескриптор: • Мәтіннен маңызды ақпаратты

9 слайд
Топтық жұмыс. 1-тапсырма. 3-топ. « Маңызды аймақ » әдісі арқылы шеңберді толтырады . Дескриптор: • Мәтіннен маңызды ақпаратты табады. • Оларды маңызына қарай жіктейді.

9 слайд

Топтық жұмыс. 1-тапсырма. 3-топ. « Маңызды аймақ » әдісі арқылы шеңберді толтырады . Дескриптор: • Мәтіннен маңызды ақпаратты табады. • Оларды маңызына қарай жіктейді.

Жеке жұмыс. 2-тапсырма. Ақын пікірін қолдап немесе қарсы шығып пікір білдір. Жұпта талқыла. Ойыңды 4 сөйлем тәсілі арқылы жүй

10 слайд
Жеке жұмыс. 2-тапсырма. Ақын пікірін қолдап немесе қарсы шығып пікір білдір. Жұпта талқыла. Ойыңды 4 сөйлем тәсілі арқылы жүйелі жеткіз.

10 слайд

Жеке жұмыс. 2-тапсырма. Ақын пікірін қолдап немесе қарсы шығып пікір білдір. Жұпта талқыла. Ойыңды 4 сөйлем тәсілі арқылы жүйелі жеткіз.

Төрт сөйлем 1. Пікір. Ақын көзқарасы туралы пікірін бір сөйлеммен айтады. 2. Дәлел. Пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді 3.

11 слайд
Төрт сөйлем 1. Пікір. Ақын көзқарасы туралы пікірін бір сөйлеммен айтады. 2. Дәлел. Пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді 3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді. 4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарады. Дескриптор: 1.Өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді. 2.Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді.

11 слайд

Төрт сөйлем 1. Пікір. Ақын көзқарасы туралы пікірін бір сөйлеммен айтады. 2. Дәлел. Пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді 3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді. 4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарады. Дескриптор: 1.Өз пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді. 2.Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді.

Рефлексия «Сиқырлы таяқша»  Сабақта нені білдім,қандай жаңа нәрсе үйрендім?  Сабақта сіздердің болжамдарың орындалды ма?

12 слайд
Рефлексия «Сиқырлы таяқша»  Сабақта нені білдім,қандай жаңа нәрсе үйрендім?  Сабақта сіздердің болжамдарың орындалды ма?  Бүгінгі сабақтан не алдың?  Сабақ сендерге қандай ой тастады?

12 слайд

Рефлексия «Сиқырлы таяқша»  Сабақта нені білдім,қандай жаңа нәрсе үйрендім?  Сабақта сіздердің болжамдарың орындалды ма?  Бүгінгі сабақтан не алдың?  Сабақ сендерге қандай ой тастады?

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ