Материалдар / Ашық сабақ Адамның зәр шығару жүйесі 8- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Адамның зәр шығару жүйесі 8- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 8- сыныпқа сабақ беретін ұстаздарға көмегі тиеді. Бұл материалда үш тілді терминология кіріктірген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2019
461
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
CLIL (пән мен тілді кіріктіріп оқыту) қос тілді қолдану арқылы пән мазмұны мен тілді қатар оқыту. Бұл әді c Қазақстандық оқ

1 слайд
CLIL (пән мен тілді кіріктіріп оқыту) қос тілді қолдану арқылы пән мазмұны мен тілді қатар оқыту. Бұл әді c Қазақстандық оқушылар мен студенттердің үш тілді меңгеруі мен тіл деңгейлерін көтерудің негізгі шешімі бола алады.

1 слайд

CLIL (пән мен тілді кіріктіріп оқыту) қос тілді қолдану арқылы пән мазмұны мен тілді қатар оқыту. Бұл әді c Қазақстандық оқушылар мен студенттердің үш тілді меңгеруі мен тіл деңгейлерін көтерудің негізгі шешімі бола алады.

CLIL әдісін биология пәніне кіріктірудің маңызы

2 слайд
CLIL әдісін биология пәніне кіріктірудің маңызы

2 слайд

CLIL әдісін биология пәніне кіріктірудің маңызы

Theme of the Lesson HUMAN URINARY SYSTEM Адамның зәр шығару жүйесі Group by color І. green group ІІ. red gr

3 слайд
Theme of the Lesson HUMAN URINARY SYSTEM Адамның зәр шығару жүйесі Group by color І. green group ІІ. red group ІІІ. blue group Сабақтың түрі : кіріктірілген сабақ Сабақтың типі: жаңа сабақты пысықтау. Әдістері: CLIL әдісі, мәтінді тыңдау, сұрақ – жауап, таратпа қағаздармен жұмыс, шығармашылық жұмыс Жұмыс түрлері : тақтамен, топпен жұмыс, фронтальды жұмыс, жекедара, оқушыларды сергіту жұмысы Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, фото көрініс, бейне материал, карточкалар Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Good morning, children! How are you today? Who is on duty today? What date is it today? Who is absent today?

3 слайд

Theme of the Lesson HUMAN URINARY SYSTEM Адамның зәр шығару жүйесі Group by color І. green group ІІ. red group ІІІ. blue group Сабақтың түрі : кіріктірілген сабақ Сабақтың типі: жаңа сабақты пысықтау. Әдістері: CLIL әдісі, мәтінді тыңдау, сұрақ – жауап, таратпа қағаздармен жұмыс, шығармашылық жұмыс Жұмыс түрлері : тақтамен, топпен жұмыс, фронтальды жұмыс, жекедара, оқушыларды сергіту жұмысы Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, фото көрініс, бейне материал, карточкалар Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Good morning, children! How are you today? Who is on duty today? What date is it today? Who is absent today?

Let’s start our lesson (миға шабуыл ) Why do some people need to use dialysis machine? ( Неге кейбір адамдар диали

4 слайд
Let’s start our lesson (миға шабуыл ) Why do some people need to use dialysis machine? ( Неге кейбір адамдар диализ машинасын қолдануы керек?)

4 слайд

Let’s start our lesson (миға шабуыл ) Why do some people need to use dialysis machine? ( Неге кейбір адамдар диализ машинасын қолдануы керек?)

Бүйректің құрылысы https://bilimland.kz/kk/courses/biologiya-kk/adam-biologiyalyq-tur-retinde/zar-shyharu/lesson/zar-shyharu-z

5 слайд
Бүйректің құрылысы https://bilimland.kz/kk/courses/biologiya-kk/adam-biologiyalyq-tur-retinde/zar-shyharu/lesson/zar-shyharu-zhujesining-qurylysy Қуық https://bilimland.kz/kk/courses/biologiya-kk/adam-biologiyalyq-tur-retinde/zar-shyharu/lesson/zar-shyharu-zhujesining-qurylysy Несеп жолы https://bilimland.kz/kk/courses/biologiya-kk/adam-biologiyalyq-tur-retinde/zar-shyharu/lesson/zar-shyharu-zhujesining-qurylysy

5 слайд

Бүйректің құрылысы https://bilimland.kz/kk/courses/biologiya-kk/adam-biologiyalyq-tur-retinde/zar-shyharu/lesson/zar-shyharu-zhujesining-qurylysy Қуық https://bilimland.kz/kk/courses/biologiya-kk/adam-biologiyalyq-tur-retinde/zar-shyharu/lesson/zar-shyharu-zhujesining-qurylysy Несеп жолы https://bilimland.kz/kk/courses/biologiya-kk/adam-biologiyalyq-tur-retinde/zar-shyharu/lesson/zar-shyharu-zhujesining-qurylysy

Ureter Несепағар Мочеточник Kidney Бүйрек Почка Urinary bladder Қуық Мочевой пузырь Urethra

6 слайд
Ureter Несепағар Мочеточник Kidney Бүйрек Почка Urinary bladder Қуық Мочевой пузырь Urethra Зәр шығару түтігі мочеиспускатель ный Kidney stones Бүйрек тастары Почечный камни Unnecessary Қажетсіз Ненужный Dialysis Диализ Диализ Terminology

6 слайд

Ureter Несепағар Мочеточник Kidney Бүйрек Почка Urinary bladder Қуық Мочевой пузырь Urethra Зәр шығару түтігі мочеиспускатель ный Kidney stones Бүйрек тастары Почечный камни Unnecessary Қажетсіз Ненужный Dialysis Диализ Диализ Terminology

Оқушыларға зәршығару жүйесінің құрылысын анықтау үшін зәр шығару жүйесінің суреті мен олардың атаулары жазылған қима қағаздар

7 слайд
Оқушыларға зәршығару жүйесінің құрылысын анықтау үшін зәр шығару жүйесінің суреті мен олардың атаулары жазылған қима қағаздар ұсынылады. Оқушылар постер қорғайды. • І group- Kidneys • ІІ group-Ureters • ІІІ group- Bladder Warm up Dance:

7 слайд

Оқушыларға зәршығару жүйесінің құрылысын анықтау үшін зәр шығару жүйесінің суреті мен олардың атаулары жазылған қима қағаздар ұсынылады. Оқушылар постер қорғайды. • І group- Kidneys • ІІ group-Ureters • ІІІ group- Bladder Warm up Dance:

Facts

8 слайд
Facts

8 слайд

Facts

Суреттер сөйлейді

9 слайд
Суреттер сөйлейді

9 слайд

Суреттер сөйлейді

It is called urine?

10 слайд
It is called urine?

10 слайд

It is called urine?

11 слайд

11 слайд

Тапсырма – 2 суреттермен жұмыс жасай алады 1- ureter,2-kidney,3-urethra,4- bladder 1- kidney,2- ureter,3- bladder,4- urethra

12 слайд
Тапсырма – 2 суреттермен жұмыс жасай алады 1- ureter,2-kidney,3-urethra,4- bladder 1- kidney,2- ureter,3- bladder,4- urethra, 2- kidney,3- bladder,4- urethra,1-ureter 3- kidney,2- ureter,3- urethra,4- bladder

12 слайд

Тапсырма – 2 суреттермен жұмыс жасай алады 1- ureter,2-kidney,3-urethra,4- bladder 1- kidney,2- ureter,3- bladder,4- urethra, 2- kidney,3- bladder,4- urethra,1-ureter 3- kidney,2- ureter,3- urethra,4- bladder

Бүйрек және нефрон құрылысының құрылымдарын атаңыз. Бүйрек құрылымы: 1. 2. 3. 4. 5 Нефрон құр

13 слайд
Бүйрек және нефрон құрылысының құрылымдарын атаңыз. Бүйрек құрылымы: 1. 2. 3. 4. 5 Нефрон құрылымы: А. B. C. Суретте берілген №2, 3, 4 және 5 бүйрек құрылымының атқаратын қызметін сипаттаңыз. №2 №3 №4 №5 Критерий Дескриптор Оқушылар адамның зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысын атайды; Нефронның қызметтерін сипаттай алады адамның зәршығару жүйесінің мүшелерінің реттілігін анықтайды; суретте берілген бүйректің және нефронның құрылысын атайды; суреттегі бүйректің №2,3,4 және 5 құрылымдарының қызметін сипаттайды; нефронның қызметін сипаттайды;

13 слайд

Бүйрек және нефрон құрылысының құрылымдарын атаңыз. Бүйрек құрылымы: 1. 2. 3. 4. 5 Нефрон құрылымы: А. B. C. Суретте берілген №2, 3, 4 және 5 бүйрек құрылымының атқаратын қызметін сипаттаңыз. №2 №3 №4 №5 Критерий Дескриптор Оқушылар адамның зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысын атайды; Нефронның қызметтерін сипаттай алады адамның зәршығару жүйесінің мүшелерінің реттілігін анықтайды; суретте берілген бүйректің және нефронның құрылысын атайды; суреттегі бүйректің №2,3,4 және 5 құрылымдарының қызметін сипаттайды; нефронның қызметін сипаттайды;

Working kidney model 1.Take 2 bottles and cut them in halves. Make a hole on cap and place tubes into it. Then sti

14 слайд
Working kidney model 1.Take 2 bottles and cut them in halves. Make a hole on cap and place tubes into it. Then stick bottles with tubes going to funnel on board like shown on picture. Fill the bottles with filter papers. 2. Take red colored water with some beads in it. Pour water into each bottle and observe what happens. Do all materials in water leave the bottle? Why is it important? If here red colored water with beads is blood with blood cells, show kidneys ureters and urinary

14 слайд

Working kidney model 1.Take 2 bottles and cut them in halves. Make a hole on cap and place tubes into it. Then stick bottles with tubes going to funnel on board like shown on picture. Fill the bottles with filter papers. 2. Take red colored water with some beads in it. Pour water into each bottle and observe what happens. Do all materials in water leave the bottle? Why is it important? If here red colored water with beads is blood with blood cells, show kidneys ureters and urinary

Бекіту сұрақтары: Literacy 1. Some people live with only kidney. How does this affect their lifestyles? 2. How are waste materi

15 слайд
Бекіту сұрақтары: Literacy 1. Some people live with only kidney. How does this affect their lifestyles? 2. How are waste materials and water transported to kidneys? 3. Why do doctors ask for the urine test if you are ill?

15 слайд

Бекіту сұрақтары: Literacy 1. Some people live with only kidney. How does this affect their lifestyles? 2. How are waste materials and water transported to kidneys? 3. Why do doctors ask for the urine test if you are ill?

Бағалау • Бағалау парақшасы бойынша бағалау • ( топ басшысы әр тапсырма бойынша бағалайды) Аты-жөні 1-тапсырма 2 тапсырма

16 слайд
Бағалау • Бағалау парақшасы бойынша бағалау • ( топ басшысы әр тапсырма бойынша бағалайды) Аты-жөні 1-тапсырма 2 тапсырма 3-тапсырма

16 слайд

Бағалау • Бағалау парақшасы бойынша бағалау • ( топ басшысы әр тапсырма бойынша бағалайды) Аты-жөні 1-тапсырма 2 тапсырма 3-тапсырма

Үйге тапсырма Our home work «I want your kidneys to be healthy» Writing an essay « Бүйрегім сау болсын десеңіз» Эссе жазу

17 слайд
Үйге тапсырма Our home work «I want your kidneys to be healthy» Writing an essay « Бүйрегім сау болсын десеңіз» Эссе жазу

17 слайд

Үйге тапсырма Our home work «I want your kidneys to be healthy» Writing an essay « Бүйрегім сау болсын десеңіз» Эссе жазу