Ашық сабақ. Байлық пен ақыл. 2-сынып.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қош келдіңіздер!
Ашық сабақ.
Тақырыбы:Денсаулығым байлығым.
Байлық пен ақыл .Ертегі.
Сыныбы:2 “В”
1 слайд
Қош келдіңіздер! Ашық сабақ. Тақырыбы:Денсаулығым байлығым. Байлық пен ақыл .Ертегі. Сыныбы:2 “В”
2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі
1.Психологиялық дайындық
Тектен-текке тұрмайық,
Білімді зер сап ұғайық .
Келіңдер,қане,балалар,
Ертегі тыңдап алайық.
2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі 1.Психологиялық дайындық Тектен-текке тұрмайық, Білімді зер сап ұғайық . Келіңдер,қане,балалар, Ертегі тыңдап алайық.
3 слайд
Топқа бөліну
І топ: Талап
ІІ топ: Еңбек
ІІІ топ: Ақыл
ІҮ топ: Бақыт
3 слайд
Топқа бөліну І топ: Талап ІІ топ: Еңбек ІІІ топ: Ақыл ІҮ топ: Бақыт
4 слайд
3.«Қызығушылықтарын ояту»
«Асық» ойыны
1-топ.Талап: кепілі, -, денсаулық, спорт
2-топ.Еңбек:байлық, зор,-, денсаулық
3-топ.Ақыл: арқауы,-, ас, адамның
4топ.Бақыт:боларсың,шымыр,шынықсаң
4 слайд
3.«Қызығушылықтарын ояту» «Асық» ойыны 1-топ.Талап: кепілі, -, денсаулық, спорт 2-топ.Еңбек:байлық, зор,-, денсаулық 3-топ.Ақыл: арқауы,-, ас, адамның 4топ.Бақыт:боларсың,шымыр,шынықсаң
5 слайд
М.Дулатовтың «Байлық» әңгімесіндегі
негізгі ойды беретін нақыл сөздерді ата
1.Спорт денсаулық кепілі
2.Денсаулық-зор байлық
3.Ас-адамның арқауы
4.Шынықсаң шымыр боларсың
5 слайд
М.Дулатовтың «Байлық» әңгімесіндегі негізгі ойды беретін нақыл сөздерді ата 1.Спорт денсаулық кепілі 2.Денсаулық-зор байлық 3.Ас-адамның арқауы 4.Шынықсаң шымыр боларсың
6 слайд
4.Ой қозғау
Байлық дегеніміз не?
Ақыл дегеніміз не?
6 слайд
4.Ой қозғау Байлық дегеніміз не? Ақыл дегеніміз не?
7 слайд
«Байлық пен ақыл» ертегісін оқу. Мәтінді оқу
Мәтін бойынша “ Сиқырлы қорапша” ойыны.
Ойынның шарты:
Оқушылар мәтінді іштей жылдам, бірақ
мұқият оқып шығуы тиіс. Енді әр топ мәтін
бойынша екі сұрақ құрап, қағазға жазады.
Мұғалімнің қолында сандықша болуы тиіс,
соған оқушылар кезегімен өз сұрақтарын
салады. Мәтінді тағы бір рет жылдам оқып
шығу керек. Әр оқушы сандықшадан сұрақ
жазылған қағаз алып, дауыстап неғұрлым
толық жауап беруі тиіс.
7 слайд
«Байлық пен ақыл» ертегісін оқу. Мәтінді оқу Мәтін бойынша “ Сиқырлы қорапша” ойыны. Ойынның шарты: Оқушылар мәтінді іштей жылдам, бірақ мұқият оқып шығуы тиіс. Енді әр топ мәтін бойынша екі сұрақ құрап, қағазға жазады. Мұғалімнің қолында сандықша болуы тиіс, соған оқушылар кезегімен өз сұрақтарын салады. Мәтінді тағы бір рет жылдам оқып шығу керек. Әр оқушы сандықшадан сұрақ жазылған қағаз алып, дауыстап неғұрлым толық жауап беруі тиіс.
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Дәптермен жұмыс
Мұрагер -иесі қайтыс болған соң,мал-
мүліктің мұрагері болу немесе
мұраны алуға құқысының болуы.
9 слайд
Дәптермен жұмыс Мұрагер -иесі қайтыс болған соң,мал- мүліктің мұрагері болу немесе мұраны алуға құқысының болуы.
10 слайд
10 слайд
11 слайд
«Ойлан, жұптас, талқыла»
Талап тобы: Берілген суреттердің қай кейіпкерге
қатысты екенін тап.
Еңбек тобы: Ертегіден кенже ұлдың жауабын тауып
оқы. Осы кейіпкерге қатысты қандай сурет салар едің?
Ақыл тобы: Көп ақша жинадық делік, ол ақшаны
қайда жұмсар едің?
(Қ.Р.валюта күні қай күн?)1993 15.11
Бақыт: Мұрагер сөзіне қалай түсінесің?
(Қазақ халқы не үшін ұл туса қуанған?) Топтық жұмыс
11 слайд
«Ойлан, жұптас, талқыла» Талап тобы: Берілген суреттердің қай кейіпкерге қатысты екенін тап. Еңбек тобы: Ертегіден кенже ұлдың жауабын тауып оқы. Осы кейіпкерге қатысты қандай сурет салар едің? Ақыл тобы: Көп ақша жинадық делік, ол ақшаны қайда жұмсар едің? (Қ.Р.валюта күні қай күн?)1993 15.11 Бақыт: Мұрагер сөзіне қалай түсінесің? (Қазақ халқы не үшін ұл туса қуанған?) Топтық жұмыс
12 слайд
Шығармашылық жұмыс
Талап: Ертегіні сахналау
Еңбек: Кейіпкерлердің сөздерін сәйкестендіру
Ақыл: Жалғасын тап.
Еңбек етсең ерінбей ------- ------ -------
Еңбек туралы мақал жаз
Бақыт: Ертегі бойынша сурет салу.
12 слайд
Шығармашылық жұмыс Талап: Ертегіні сахналау Еңбек: Кейіпкерлердің сөздерін сәйкестендіру Ақыл: Жалғасын тап. Еңбек етсең ерінбей ------- ------ ------- Еңбек туралы мақал жаз Бақыт: Ертегі бойынша сурет салу.
13 слайд
5. Бекіту кезеңі:
Осы ертегіні оқи отырып көңілімізге не түйдік?
«Ортадағы қаламсап » әдісі
Ертегі кім туралы? Кейіпкерлерін ата.
Әкесі ұлдарына қандай тапсырма берді?
Мәтіннен екінші ұлының сөзін тауып оқып бер.
Мұндай белдікті ешкім, ешқашан буынып көрген жоқ.
Қай ұлының сөзі
Қай ұлының жауабы ұнады? Неге?
Қарт мұрагерін дұрыс таңдай алды ма?
Шалдың ұлдарына мінездеме бер.
Егер сен осы ұлдардың бірі болсаң не айтар едің?
Осы ертегіден халықтың қандай әдет-ғұрпын байқадық?
Енді қандай қорытындыға келдік, бай болған жақсы ма, әлде
ақылды болған жақсы ма? (балалардың жауабы)
13 слайд
5. Бекіту кезеңі: Осы ертегіні оқи отырып көңілімізге не түйдік? «Ортадағы қаламсап » әдісі Ертегі кім туралы? Кейіпкерлерін ата. Әкесі ұлдарына қандай тапсырма берді? Мәтіннен екінші ұлының сөзін тауып оқып бер. Мұндай белдікті ешкім, ешқашан буынып көрген жоқ. Қай ұлының сөзі Қай ұлының жауабы ұнады? Неге? Қарт мұрагерін дұрыс таңдай алды ма? Шалдың ұлдарына мінездеме бер. Егер сен осы ұлдардың бірі болсаң не айтар едің? Осы ертегіден халықтың қандай әдет-ғұрпын байқадық? Енді қандай қорытындыға келдік, бай болған жақсы ма, әлде ақылды болған жақсы ма? (балалардың жауабы)
14 слайд
Кері байланыс.
«Менің шапшаңдығым» әдісі
-Балалар бүгінгі сабақты игеруде, тапсырмаларды орындау
барысындағы шапшаңдықтарына қарай көлік түрлеріне қарай өз
жылдамдықтарына баға береді.Аты жазылған стикерлерді
көліктерге орналастырады.
Ұшақ. Тапсырмаларды түсініп, жылдам орындаған оқушы.
Поезд. Тапсырмаларды түсініп, жақсы орындаған оқушы.
Жеңіл машина. Тапсырмаларды түсініп, орташа орындаған оқушы.
14 слайд
Кері байланыс. «Менің шапшаңдығым» әдісі -Балалар бүгінгі сабақты игеруде, тапсырмаларды орындау барысындағы шапшаңдықтарына қарай көлік түрлеріне қарай өз жылдамдықтарына баға береді.Аты жазылған стикерлерді көліктерге орналастырады. Ұшақ. Тапсырмаларды түсініп, жылдам орындаған оқушы. Поезд. Тапсырмаларды түсініп, жақсы орындаған оқушы. Жеңіл машина. Тапсырмаларды түсініп, орташа орындаған оқушы.
15 слайд
Үй жұмысы.Ертегіні оқып келу.
«Менің ата-анама құрметім...» эссе жазу
Назарларыңызға
рахмет !!!
15 слайд
Үй жұмысы.Ертегіні оқып келу. «Менің ата-анама құрметім...» эссе жазу Назарларыңызға рахмет !!!