Ашық сабақ: Ф.Оңғарсынова. «Өлең, мен сені аялап өтем»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: Ф.Оңғарсынова. «Өлең, мен сені аялап өтем»

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал жалпы білім беретін мектеп мұғалімдерге көмегі орасан зор.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Түркістан облысы.Бәйдібек ауданы Т.Қазақбаев атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Камшат

#1 слайд
Түркістан облысы.Бәйдібек ауданы Т.Қазақбаев атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Камшат Досалиева Сериковна Бөлім: «Адам жанының құпиясы» Сабақтың тақырыбы: Ф.Оңғарсынова «Өлең,мен сені аялап өтем» Сабаққа негізделген оқу мақсаттары : Сабақ мақсаттары 9.1.1.1 Әдеби шығармаға сюжеттік композициялық талдау жасау Барлық оқушы орындай алады: Әдеби шығарманың мазмұнын түсініп, сюжетін анықтайды. Оқушылардың көпшілігі Әдеби шығарманың сюжетіне композициялық талдау жасайды. Оқушылардың кейбіреуі орындай алады Шығарманы сюжеттік композиялық талдау жасауда өз көзқарастарын білдіреді.

1 слайд

Түркістан облысы.Бәйдібек ауданы Т.Қазақбаев атындағы жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Камшат Досалиева Сериковна Бөлім: «Адам жанының құпиясы» Сабақтың тақырыбы: Ф.Оңғарсынова «Өлең,мен сені аялап өтем» Сабаққа негізделген оқу мақсаттары : Сабақ мақсаттары 9.1.1.1 Әдеби шығармаға сюжеттік композициялық талдау жасау Барлық оқушы орындай алады: Әдеби шығарманың мазмұнын түсініп, сюжетін анықтайды. Оқушылардың көпшілігі Әдеби шығарманың сюжетіне композициялық талдау жасайды. Оқушылардың кейбіреуі орындай алады Шығарманы сюжеттік композиялық талдау жасауда өз көзқарастарын білдіреді.

Сабақта жоспарланған белсенді әдіс тәсілдер «Тұлғаны тану» «Шығармаш ылық» әдісі : тақырып бойынша, оқушылар ақын жайында

#2 слайд
Сабақта жоспарланған белсенді әдіс тәсілдер «Тұлғаны тану» «Шығармаш ылық» әдісі : тақырып бойынша, оқушылар ақын жайында білетін мәліметтерді жазады. «Шығармашылық» әдісі : Әр топ өздеріне берілген өлең жолдарынан эпизодты анықтап, өлеңнің сюжетінде қандай ой айтылғанын көрсетеді Дескриптор: Өлеңнің сюжетін анықтайды Өз көзқарастарын білдіреді. «Тілші» әдісі. Үй тапсырмасына қатысты дайындалған сұрақтарды “тілші” болып барлық оқушылардан жауап алады. Өлеңге композициялық талдау жасайды. (басталуы, дамуы, байланысуы,шиеленісуі, шарықтау шегі, шешімі) Жұпта оқиғаның басталу мен байланысын табады. Топта шығарманың дамуы мен шиеленісін табады Бүкіл топ болып шығарманың шарықтау шегі мен шешімін табады.   Дескриптор: Шығармаға композициялық талдау жасайды Өзіндік пікір білдіреді 1.Фариза қандай ақын? 2. Шығармаларын білесің бе?«Үш қадамдық сұхбат» 1.Фариза қандай ақын? 2. Шығармаларын білесің бе?

2 слайд

Сабақта жоспарланған белсенді әдіс тәсілдер «Тұлғаны тану» «Шығармаш ылық» әдісі : тақырып бойынша, оқушылар ақын жайында білетін мәліметтерді жазады. «Шығармашылық» әдісі : Әр топ өздеріне берілген өлең жолдарынан эпизодты анықтап, өлеңнің сюжетінде қандай ой айтылғанын көрсетеді Дескриптор: Өлеңнің сюжетін анықтайды Өз көзқарастарын білдіреді. «Тілші» әдісі. Үй тапсырмасына қатысты дайындалған сұрақтарды “тілші” болып барлық оқушылардан жауап алады. Өлеңге композициялық талдау жасайды. (басталуы, дамуы, байланысуы,шиеленісуі, шарықтау шегі, шешімі) Жұпта оқиғаның басталу мен байланысын табады. Топта шығарманың дамуы мен шиеленісін табады Бүкіл топ болып шығарманың шарықтау шегі мен шешімін табады.   Дескриптор: Шығармаға композициялық талдау жасайды Өзіндік пікір білдіреді 1.Фариза қандай ақын? 2. Шығармаларын білесің бе?«Үш қадамдық сұхбат» 1.Фариза қандай ақын? 2. Шығармаларын білесің бе?

К ритериалды бағалау Оқушының тақырып бойынша қай жерде тұрғанын анықтайды Оқу мақсатын іске асыруды Нәтижелерге жеткен ж

#3 слайд
К ритериалды бағалау Оқушының тақырып бойынша қай жерде тұрғанын анықтайды Оқу мақсатын іске асыруды Нәтижелерге жеткен жетпегенімді білу үшін Бағалау критерилері  Әдеби шығарманың мазмұнын түсініп, сюжетін анықтайды  Әдеби шығарманың сюжетіне композициялық талдау жасайды.  Әдеби шығарманы сюжетіне қатысты өзіндік көзқарастар білдіреді. «Үш қадамдық сұхбат»   Өлеңге композициялық талдау жасайды. (басталуы, дамуы, байланысуы,шиеленісуі, шарықтау шегі, шешімі) Дескриптор:  Шығармаға композициялық талдау жасайды  Өзіндік пікір білдіреді «Қол сигналдары» «БББ» әдісі «Блоб бөлмесі» Кері байланыс; « Шығу билеті » Бүгін не үйрендім?    Тағы не білгім келеді?    

3 слайд

К ритериалды бағалау Оқушының тақырып бойынша қай жерде тұрғанын анықтайды Оқу мақсатын іске асыруды Нәтижелерге жеткен жетпегенімді білу үшін Бағалау критерилері  Әдеби шығарманың мазмұнын түсініп, сюжетін анықтайды  Әдеби шығарманың сюжетіне композициялық талдау жасайды.  Әдеби шығарманы сюжетіне қатысты өзіндік көзқарастар білдіреді. «Үш қадамдық сұхбат»   Өлеңге композициялық талдау жасайды. (басталуы, дамуы, байланысуы,шиеленісуі, шарықтау шегі, шешімі) Дескриптор:  Шығармаға композициялық талдау жасайды  Өзіндік пікір білдіреді «Қол сигналдары» «БББ» әдісі «Блоб бөлмесі» Кері байланыс; « Шығу билеті » Бүгін не үйрендім?    Тағы не білгім келеді?    

Саралау әдістері «Тұлғаны таны» Сабақ кезінде Сонымен қатар оқушыларға өлең ішінде айтылған ойды саралап дұрыс түсінік қалыпт

#4 слайд
Саралау әдістері «Тұлғаны таны» Сабақ кезінде Сонымен қатар оқушыларға өлең ішінде айтылған ойды саралап дұрыс түсінік қалыптасуына қолдау көрсетемін. Берілген өлең жолдарын композициялық талдауда оқиғаға байланысты сұрақтар қоямын. Үнемі бақылап жұмыс қарқынымен ресурстарды түрлендіріп отырамын • Қолдау қажет ететін оқушы ақын туралы не білетінін жазады. Өлеңді мәнерлеп оқиды, өлеңнің мазмұнын түсінеді. • Қабілетті оқушыларға өлең мазмұнын дамытып, салыстыру тапсырмасын беремін. Өлеңдегі негізгі ойды түсініп,, өмірмен байланыстырып қорытындылайды..

4 слайд

Саралау әдістері «Тұлғаны таны» Сабақ кезінде Сонымен қатар оқушыларға өлең ішінде айтылған ойды саралап дұрыс түсінік қалыптасуына қолдау көрсетемін. Берілген өлең жолдарын композициялық талдауда оқиғаға байланысты сұрақтар қоямын. Үнемі бақылап жұмыс қарқынымен ресурстарды түрлендіріп отырамын • Қолдау қажет ететін оқушы ақын туралы не білетінін жазады. Өлеңді мәнерлеп оқиды, өлеңнің мазмұнын түсінеді. • Қабілетті оқушыларға өлең мазмұнын дамытып, салыстыру тапсырмасын беремін. Өлеңдегі негізгі ойды түсініп,, өмірмен байланыстырып қорытындылайды..

Кері байланыс пен оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып саралау тапсырмасын беруді дамытамын. Оқу мақсатына сәйкес баға

#5 слайд
Кері байланыс пен оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып саралау тапсырмасын беруді дамытамын. Оқу мақсатына сәйкес бағалау критериін жасау, берілген тапсырмаларға дескриптор қоюды, оқу мақсатына жетуде тапсырмаларды түрлендіріп қолдануды іске асырамын. Тренердің маған берген кері байланысы оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып саралау тапсырмасын түрлендіруді үйрендім. Оқу мақсатына сәйкес бағалау критерииін жасауды, берілген тапсырмаларға дескриптор қоюды үйрендім. Ықшам сабақтың маған берген әсері әріптестерімнен сабақ мақсатын SMART түрінде құруды үйрендім. Сабағымда қолданған «Тұлғаны таны» әдісін сабақ мақсатына жеткізетін белсенді әдістер екенін әріптестерімнен үйрендім.Ықшамсабақтың ықпалы туралы қорытындылар

5 слайд

Кері байланыс пен оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып саралау тапсырмасын беруді дамытамын. Оқу мақсатына сәйкес бағалау критериін жасау, берілген тапсырмаларға дескриптор қоюды, оқу мақсатына жетуде тапсырмаларды түрлендіріп қолдануды іске асырамын. Тренердің маған берген кері байланысы оқушылардың қажеттіліктерін ескере отырып саралау тапсырмасын түрлендіруді үйрендім. Оқу мақсатына сәйкес бағалау критерииін жасауды, берілген тапсырмаларға дескриптор қоюды үйрендім. Ықшам сабақтың маған берген әсері әріптестерімнен сабақ мақсатын SMART түрінде құруды үйрендім. Сабағымда қолданған «Тұлғаны таны» әдісін сабақ мақсатына жеткізетін белсенді әдістер екенін әріптестерімнен үйрендім.Ықшамсабақтың ықпалы туралы қорытындылар

Файл форматы:
pptx
29.02.2020
1283
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі