Ашық сабақ: Жамбыл Жабаев "Зілді бұйрық" 7 сынып




1 слайд
Қазақ әдебиеті
7-сынып
Жамбыл Жабаев «Зілді бұйрық өлеңі
Құрастырған: Қожабек А.А
Ы.Сүлейменов атындағы №37 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебметі пәнінің мұғалімі
1 слайд
Қазақ әдебиеті 7-сынып Жамбыл Жабаев «Зілді бұйрық өлеңі Құрастырған: Қожабек А.А Ы.Сүлейменов атындағы №37 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебметі пәнінің мұғалімі

2 слайд
Т/Ж2.Әдебишығарманыңтұжырымдамасы
7.Т/Ж2.Әдеби шығармадағы тұлғалық
болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.
7.Т/Ж2.Кейіпкерлердің тұлғалық
болмысын гуманистік тұрғыдан талдап, өз
көзқарасын білдіріп, шығарма
тұжырымдамасын айқындау.
2 слайд
Т/Ж2.Әдебишығарманыңтұжырымдамасы 7.Т/Ж2.Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау. 7.Т/Ж2.Кейіпкерлердің тұлғалық болмысын гуманистік тұрғыдан талдап, өз көзқарасын білдіріп, шығарма тұжырымдамасын айқындау.

3 слайд
3 слайд

4 слайд
«Зілді бұйрық»
Өлең тұтастай оқиға желісіне
құрылған және тарихи
деректермен берілген, осыған
қарап нақты тарихи оқиғаның
берілгендігін аңғару қиын
емес. Бұл 1916 жылғы сар
даланы сабылтқан сұрапыл
жарлық болатын. Өлең
мазмұнынан халықтың
толқынысты хал-жағдайын,
күпті көңіл-күйін нақты
көруге болады. Жамбыл
Жабаевтың өзі де бұл тарихи
оқиғаның саналы куәгері
болғандықтан, қалтқысыз
жеткізе білген. «Отыз бір – он тоғызды алад»
деген Суық хабар халықты
бұлқындырды. Жылады
сорлы халық малын айтып,
«Кеткен соң қолдан шығып
келмес қайтып», - Дейді де,
еңірейді, егіледі Қайғының
күндіз-түні күйін тартып. –
Міне, қарапайым халықтың
күйі осы. Халық нақақтан баз
кешуде. Ал басы бір, намысы
нар азамат ерлер бір тудың
астына ат байлай бастады.
4 слайд
«Зілді бұйрық» Өлең тұтастай оқиға желісіне құрылған және тарихи деректермен берілген, осыған қарап нақты тарихи оқиғаның берілгендігін аңғару қиын емес. Бұл 1916 жылғы сар даланы сабылтқан сұрапыл жарлық болатын. Өлең мазмұнынан халықтың толқынысты хал-жағдайын, күпті көңіл-күйін нақты көруге болады. Жамбыл Жабаевтың өзі де бұл тарихи оқиғаның саналы куәгері болғандықтан, қалтқысыз жеткізе білген. «Отыз бір – он тоғызды алад» деген Суық хабар халықты бұлқындырды. Жылады сорлы халық малын айтып, «Кеткен соң қолдан шығып келмес қайтып», - Дейді де, еңірейді, егіледі Қайғының күндіз-түні күйін тартып. – Міне, қарапайым халықтың күйі осы. Халық нақақтан баз кешуде. Ал басы бір, намысы нар азамат ерлер бір тудың астына ат байлай бастады.

5 слайд
Жырда шытырман оқиғалар да біртіндеп
беріліп отырады. Халықтың жасаған
әскери қимылдары мен басшы
батырлардың ту көтерген ұрыстарынан
дерек беріліп, сипатталып отырады.
Шығарманың бұл ерекшелігі – оқиға мен
жыраудың жеткізгісі келген идеясының
сіңісіп кеткендігінен болса керек.
5 слайд
Жырда шытырман оқиғалар да біртіндеп беріліп отырады. Халықтың жасаған әскери қимылдары мен басшы батырлардың ту көтерген ұрыстарынан дерек беріліп, сипатталып отырады. Шығарманың бұл ерекшелігі – оқиға мен жыраудың жеткізгісі келген идеясының сіңісіп кеткендігінен болса керек.

6 слайд
1- тапсырма: Өлеңді түсініп оқы, төмендегі кестені негізге алып,
сөздік жұмысын жаса.
Мағынасы түсініксіз
сөздер Білдіретін мағынасы Автор ойын жеткізудегі
орны
Білім алушы
- өлең жолдарын талдайды;
- шығарманы тарихи оқиғамен сабақтастырады;
- түйінді ой айтады;
- негізгі идеяны анықтайды.
6 слайд
1- тапсырма: Өлеңді түсініп оқы, төмендегі кестені негізге алып, сөздік жұмысын жаса. Мағынасы түсініксіз сөздер Білдіретін мағынасы Автор ойын жеткізудегі орны Білім алушы - өлең жолдарын талдайды; - шығарманы тарихи оқиғамен сабақтастырады; - түйінді ой айтады; - негізгі идеяны анықтайды.

7 слайд
2-тапсырма: Өлеңде сипатталған екі кейіпкердің бейнесіне қатысты
ұстаным, қажеттілік, мүдде тұрғысынан талдап, тұлғалық болмыстарына
автор көзқарасы (гуманистік ) тұрғысынан баға бер. Екі кейіпкерге
талдау жасауда төмендегі «Түйнек» сызбасын пайдалан.
ҰҰҮҰҰҰст
ҰҰсаным
Мүдде
Қажеттілік
7 слайд
2-тапсырма: Өлеңде сипатталған екі кейіпкердің бейнесіне қатысты ұстаным, қажеттілік, мүдде тұрғысынан талдап, тұлғалық болмыстарына автор көзқарасы (гуманистік ) тұрғысынан баға бер. Екі кейіпкерге талдау жасауда төмендегі «Түйнек» сызбасын пайдалан. ҰҰҮҰҰҰст ҰҰсаным Мүдде Қажеттілік

8 слайд
Білемін
БІЛГІМ КЕЛЕДІ
Білдім
8 слайд
Білемін БІЛГІМ КЕЛЕДІ Білдім

9 слайд
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды
(оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )?
Қандай екі нәрсе сабақты
жақсарта алды (оқытуды да ,
оқуды да ескеріңіз )Сабақ барысында мен
сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің
келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін
не білдім ?
9 слайд
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )? Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?