Ашық сабақ О.Бөкей "Тортай мінер ақбозат"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ О.Бөкей "Тортай мінер ақбозат"

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 6-сыныптың қазақ әдебиетінен беретін пән мұғалімдеріне керек. дайын ашық сабақ. Қойылған мақсатқа жететін тапсырмалармен құрастырылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ақпанның жиырма алтысы

#1 слайд
Ақпанның жиырма алтысы

1 слайд

Ақпанның жиырма алтысы

«Жүректен- жүрекке»

#2 слайд
«Жүректен- жүрекке»

2 слайд

«Жүректен- жүрекке»

Өсек, өтірік, мақтаншақ, Еріншек, бекер мал шашпақ – Бес дұшпаның білсеңіз. Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым, ойлап – Бе

#3 слайд
Өсек, өтірік, мақтаншақ, Еріншек, бекер мал шашпақ – Бес дұшпаның білсеңіз. Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым, ойлап – Бес асыл іс, көнсеңіз.

3 слайд

Өсек, өтірік, мақтаншақ, Еріншек, бекер мал шашпақ – Бес дұшпаның білсеңіз. Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым, ойлап – Бес асыл іс, көнсеңіз.

«Қызықты сұрақтар» 1.Әңгіме неге «Тортай мінер ақ боз ат...» деп аталған? 2.Әңгімеге қандай ат қояр едің? 3.Тортай қандай бала

#4 слайд
«Қызықты сұрақтар» 1.Әңгіме неге «Тортай мінер ақ боз ат...» деп аталған? 2.Әңгімеге қандай ат қояр едің? 3.Тортай қандай бала? 4.Тортайдың арманшыл, қиялшыл болуының басты себебі неде? 5.Тортай ме Ораш соғыс кезіндегі балалалар. Олардың шынайы таза достығы туралы не айтар едіңдер? 6.Автордың Тортай мінер ақ боз ат менің тақымымда кеткендей еді… иесіне қайтаруға кеш еді?» деген қандай тұспалдауға жетелейді.? 7.Тортайдың: «Бұл дүниеде пір тұтар, жалғыз-ақ нәрсем бар, ол – кітап» дегенінен кітаптың қандай құдірет күшін байқауға болады? 8.Кітаптың адам өмірі, мінезі үшін қандай маңызы бар? 9.Әңгімеде автор табиғат көрінісін суреттеуде қандай сөздерді қолданған? 10.Ораш Тортайды көруге неге шыға алмады?

4 слайд

«Қызықты сұрақтар» 1.Әңгіме неге «Тортай мінер ақ боз ат...» деп аталған? 2.Әңгімеге қандай ат қояр едің? 3.Тортай қандай бала? 4.Тортайдың арманшыл, қиялшыл болуының басты себебі неде? 5.Тортай ме Ораш соғыс кезіндегі балалалар. Олардың шынайы таза достығы туралы не айтар едіңдер? 6.Автордың Тортай мінер ақ боз ат менің тақымымда кеткендей еді… иесіне қайтаруға кеш еді?» деген қандай тұспалдауға жетелейді.? 7.Тортайдың: «Бұл дүниеде пір тұтар, жалғыз-ақ нәрсем бар, ол – кітап» дегенінен кітаптың қандай құдірет күшін байқауға болады? 8.Кітаптың адам өмірі, мінезі үшін қандай маңызы бар? 9.Әңгімеде автор табиғат көрінісін суреттеуде қандай сөздерді қолданған? 10.Ораш Тортайды көруге неге шыға алмады?

«Ойлан, жұптас, талқыла!» 5-тапсырма 1-топ: Тортайға мінездеме береді 2-топ: Орашқа мінездеме береді

#5 слайд
«Ойлан, жұптас, талқыла!» 5-тапсырма 1-топ: Тортайға мінездеме береді 2-топ: Орашқа мінездеме береді

5 слайд

«Ойлан, жұптас, талқыла!» 5-тапсырма 1-топ: Тортайға мінездеме береді 2-топ: Орашқа мінездеме береді

#6 слайд
             

6 слайд

             

• «Конверттегі тапсырма» • 1-топ «Ертеде бір жетім бала болыпты ... .» Аянның ертегісін аяқтау • 2-топ «Ертеде бір жетім бала

#7 слайд
• «Конверттегі тапсырма» • 1-топ «Ертеде бір жетім бала болыпты ... .» Аянның ертегісін аяқтау • 2-топ «Ертеде бір жетім бала болыпты ... .» Тортайдың ертегісін аяқтау • « Еркін микрафон » арқылы сұрау. • Бағалау критерийлері: • Аянның, Тортайдың ертегісін аяқтайды 1б • Ертегі желісін сақтайды 1б • Т/Ж/А/О. 7-тапсырма 2-мәтін. Уақыт мөлшері: • 7-10 минут «Гүл ұсыну» арқылы сұрау • Әңгіме тақырыбын ашуда осы эпизодтың маңызы қандай? Мәтіннен түсінгендеріңді қорытып, Тортайдың арманын дәптерге қысқаша жазыңдар • Бағалау критерийі: • Эпизоттың маңызын анықтайды 1б • Тортай арманың қысқаша жазады 1б • «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

7 слайд

• «Конверттегі тапсырма» • 1-топ «Ертеде бір жетім бала болыпты ... .» Аянның ертегісін аяқтау • 2-топ «Ертеде бір жетім бала болыпты ... .» Тортайдың ертегісін аяқтау • « Еркін микрафон » арқылы сұрау. • Бағалау критерийлері: • Аянның, Тортайдың ертегісін аяқтайды 1б • Ертегі желісін сақтайды 1б • Т/Ж/А/О. 7-тапсырма 2-мәтін. Уақыт мөлшері: • 7-10 минут «Гүл ұсыну» арқылы сұрау • Әңгіме тақырыбын ашуда осы эпизодтың маңызы қандай? Мәтіннен түсінгендеріңді қорытып, Тортайдың арманын дәптерге қысқаша жазыңдар • Бағалау критерийі: • Эпизоттың маңызын анықтайды 1б • Тортай арманың қысқаша жазады 1б • «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау

#8 слайд

8 слайд

«Еркін пікір» әдісі Сол кездегі жетім бала мен қазіргі кездегі жетім балалар арасындағы айырмашылық? Тортайдың неліктен «Ораза

#9 слайд
«Еркін пікір» әдісі Сол кездегі жетім бала мен қазіргі кездегі жетім балалар арасындағы айырмашылық? Тортайдың неліктен «Ораза намаз тоқтықта», «Аш бала тоқ баламен ойнамайды» - деп айтқанын түсіндіре аласыз ба? Сіз әңгіменің неге «Тортай мінер ақ боз ат» деп аталуын айта аласыз ба? Смайлик арқылы бағалау Кері байланыс «Нысана» стратегиясы арқылы жасалады. Үйге тапсырма: «Тортай мінер ақ боз ат» әңгімесінде көтерілген тақырыптың мәнін ашып, әдеби эссе жазыңдар

9 слайд

«Еркін пікір» әдісі Сол кездегі жетім бала мен қазіргі кездегі жетім балалар арасындағы айырмашылық? Тортайдың неліктен «Ораза намаз тоқтықта», «Аш бала тоқ баламен ойнамайды» - деп айтқанын түсіндіре аласыз ба? Сіз әңгіменің неге «Тортай мінер ақ боз ат» деп аталуын айта аласыз ба? Смайлик арқылы бағалау Кері байланыс «Нысана» стратегиясы арқылы жасалады. Үйге тапсырма: «Тортай мінер ақ боз ат» әңгімесінде көтерілген тақырыптың мәнін ашып, әдеби эссе жазыңдар

Кері байланыс «Нысана»

#10 слайд
Кері байланыс «Нысана»

10 слайд

Кері байланыс «Нысана»

Үйге тапсырма: «Тортай мінер ақ боз ат» әңгімесінде көтерілген тақырыптың мәнін ашып, әдеби эссе жазыңдар

#11 слайд
Үйге тапсырма: «Тортай мінер ақ боз ат» әңгімесінде көтерілген тақырыптың мәнін ашып, әдеби эссе жазыңдар

11 слайд

Үйге тапсырма: «Тортай мінер ақ боз ат» әңгімесінде көтерілген тақырыптың мәнін ашып, әдеби эссе жазыңдар

Файл форматы:
pptx
05.02.2021
704
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі