Ашық сабақ "Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... сандарына көбейту"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Ұстазымыз Қ.Н.Нұрсұлтанов
еңбегі-ұрпаққа өнеге»
«С Бекбосынов атындағы орта мектебі» КММ
Пәні: математика
Сабақ тақырыбы:
Ондық бөлшектерді 10;100;1000;... және
0,1; 0,01; 0,001;... сандарына көбейту
Сабақ түрі: Бекіту сабағы
Сыныбы: 5
1 слайд
«Ұстазымыз Қ.Н.Нұрсұлтанов еңбегі-ұрпаққа өнеге» «С Бекбосынов атындағы орта мектебі» КММ Пәні: математика Сабақ тақырыбы: Ондық бөлшектерді 10;100;1000;... және 0,1; 0,01; 0,001;... сандарына көбейту Сабақ түрі: Бекіту сабағы Сыныбы: 5
2 слайд
Пән мұғалімі : Тлеубай Бақыт Мұқымжанқызы
жоғары санатты математика пәні мұғалімі, педагог-зерттеуші
2 слайд
Пән мұғалімі : Тлеубай Бақыт Мұқымжанқызы жоғары санатты математика пәні мұғалімі, педагог-зерттеуші
3 слайд
Сабақ жоспары:
4 Ұйымдастыру (Топқа бөлу)1
2
3
5 Үй тапсырмасын тексеру
Мағынаны ашу
Ой толғаныс
Қорытынды( бағалау, кері байланыс)
3 слайд
Сабақ жоспары: 4 Ұйымдастыру (Топқа бөлу)1 2 3 5 Үй тапсырмасын тексеру Мағынаны ашу Ой толғаныс Қорытынды( бағалау, кері байланыс)
4 слайд
Ұйымдастыру (Топқа бөлу)
1/6 1/5=0.2
«ҚР білім беру ісінің құрметті қызметкері», 1996 жылы жоғары оқу орнының
ғылыми кеңесінің шешімімен « Математика және математиканы оқыту әдістемесі»
кафедрасының профессоры, «Семей қаласының Құрметті азаматы»
«Қазақстан Республикасының оқу ісінің үздігі» медалі,
«Жоғары мектептегі үздік еңбегі үшін»,«Ұлағатты ұстаз»,Елбасының алғыс хаттары.
2011 жылы 83-ке қараған шағында дүниеден өтті.
Биыл профессордың дүниеден өткеніне 10 жыл уақыт өтті. 1928ж -2011 ж.
4 слайд
Ұйымдастыру (Топқа бөлу) 1/6 1/5=0.2 «ҚР білім беру ісінің құрметті қызметкері», 1996 жылы жоғары оқу орнының ғылыми кеңесінің шешімімен « Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасының профессоры, «Семей қаласының Құрметті азаматы» «Қазақстан Республикасының оқу ісінің үздігі» медалі, «Жоғары мектептегі үздік еңбегі үшін»,«Ұлағатты ұстаз»,Елбасының алғыс хаттары. 2011 жылы 83-ке қараған шағында дүниеден өтті. Биыл профессордың дүниеден өткеніне 10 жыл уақыт өтті. 1928ж -2011 ж.
5 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
•
Әр топтан тексереді бағалау парағына
белгілеу
•
Үй тапсырмасы бойынша қиындық бар ма?
5 слайд
Үй тапсырмасын тексеру • Әр топтан тексереді бағалау парағына белгілеу • Үй тапсырмасы бойынша қиындық бар ма?
6 слайд
6 слайд
7 слайд
«Көпір» жаттығулары
Bilimland ережеге шолу
7 слайд
«Көпір» жаттығулары Bilimland ережеге шолу
8 слайд
1- тапсырма Өрнектің мәнін табыңыз: a) 1,6∙ х; мұндағы: х=10; 0,01;
b) 8,25
∙ а мұндағы: а=100; 0,001.
Дескриптор: Білім алушы
айнымалының мәнін өрнекте қолданады;
- көбейту ережелерін қолданып, өрнектің мәнін табады.
2- тапсырма
Есепті шешіңіз: Қорапта 100 бөтелке сүт бар. 1 бөтелке сүттің массасы 0,256 кг, ал
бос қораптың массасы 0,3 кг. Толық қораптың массасын табыңыз.
Дескриптор: Білім алушы
сандық өрнекті құрайды;
- арифметикалық амалдарды орындайды;
- жауабын анықтайды. Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары
8 слайд
1- тапсырма Өрнектің мәнін табыңыз: a) 1,6∙ х; мұндағы: х=10; 0,01; b) 8,25 ∙ а мұндағы: а=100; 0,001. Дескриптор: Білім алушы айнымалының мәнін өрнекте қолданады; - көбейту ережелерін қолданып, өрнектің мәнін табады. 2- тапсырма Есепті шешіңіз: Қорапта 100 бөтелке сүт бар. 1 бөтелке сүттің массасы 0,256 кг, ал бос қораптың массасы 0,3 кг. Толық қораптың массасын табыңыз. Дескриптор: Білім алушы сандық өрнекті құрайды; - арифметикалық амалдарды орындайды; - жауабын анықтайды. Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары
9 слайд
Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша тақтаға
бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4 атау), оқушыларға
олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен
байланысы туралы ойлануын сұрайды. Бұл жұмысты
оқушылардың жеке, жұппен немесе шағын топ ішінде ауызша
яки жазбаша (соңғысы тиімдірек) орындауы ықтимал. Содан
кейін мұғалім бірнеше оқушының ойы мен пікірін тыңдауына
болады.
Бұл тапсырманы күрлендіруге де болады. Ол үшін алдын-
ала берілген атаулардың ішіне сабақ тақырыбына қатысы жоқ
бейтарап сөзді қосуға болады. Бұл жерде соңғы сөз оқшаулау және сабақ
тақырыбына
тікелей қатысы жоқ, сонда да оқушылар олардың өзара қатысы
мен байланысы туралы өз ойларын келтіруі керек.Ж а й с а н , б ө л ш е к ,
қ ұ р а қ , б ү т і н
9 слайд
Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен байланысы туралы ойлануын сұрайды. Бұл жұмысты оқушылардың жеке, жұппен немесе шағын топ ішінде ауызша яки жазбаша (соңғысы тиімдірек) орындауы ықтимал. Содан кейін мұғалім бірнеше оқушының ойы мен пікірін тыңдауына болады. Бұл тапсырманы күрлендіруге де болады. Ол үшін алдын- ала берілген атаулардың ішіне сабақ тақырыбына қатысы жоқ бейтарап сөзді қосуға болады. Бұл жерде соңғы сөз оқшаулау және сабақ тақырыбына тікелей қатысы жоқ, сонда да оқушылар олардың өзара қатысы мен байланысы туралы өз ойларын келтіруі керек.Ж а й с а н , б ө л ш е к , қ ұ р а қ , б ү т і н
10 слайд
10 слайд
11 слайд
Сары бояумен боялған бөлікті бөлшекпен белгіле
11 слайд
Сары бояумен боялған бөлікті бөлшекпен белгіле
12 слайд
“ Қас қағым сәт”-үтірін
тап
1,83 × 10 =1 8 3
12,085 × 100=1 2 0 8 5
7,5492 × 1000=7 5 4 9 2
1 , 51 × 10= 1 5 1
91 , 065 × 100=9 1 0 6 5
2 , 1561 × 1000=2 1 5 6 1
0 , 103 × 10=1 0 3
2 , 758 × 100=2 7 5 8,
,,
,
,
, ,
,
12 слайд
“ Қас қағым сәт”-үтірін тап 1,83 × 10 =1 8 3 12,085 × 100=1 2 0 8 5 7,5492 × 1000=7 5 4 9 2 1 , 51 × 10= 1 5 1 91 , 065 × 100=9 1 0 6 5 2 , 1561 × 1000=2 1 5 6 1 0 , 103 × 10=1 0 3 2 , 758 × 100=2 7 5 8, ,, , , , , ,
13 слайд
«Серіппе
жолдағы
тапсырма » 13
13 слайд
«Серіппе жолдағы тапсырма » 13
14 слайд
14 слайд
15 слайд
Мүшел қазақша ежелгі жыл қайыру есебінің бірлік өлшемі.
Бұл есептеме бойынша әрбір 12 жыл бір мүшел деп алынады
. Мұнда бастапқы бірінші мүшелді 13 жыл деп санайды.
Қазақша жыл аттарын жатқа білеміз бе?
Мүшел жылдары Мүшел есептеу ережесі
1. Іштегі жыл
2. Т ышқан жылы
3. С иыр жылы
4. Б арыс жылы
5. Қ оян жылы
6. Ұ лу жылы
7. Ж ылан жылы
8. Ж ылқы жылы
9. Қ ой жылы
10. М ешін жылы
11. Т ауық жылы
12. И т жылы
13. Д оңыз жылы =13+0*12=13
=13+1*12=25
=13+2*12=37
..........................
N =13+(n-1)*12=12n+1
Жыл жаттау ережесі:
Т үйе с еніп б ойына,
Қ алған ұ мыт ж ылдардан.
Ж атпа қ орқып м ойыма,
Т айма и меніп д ілмардан.
Өлең сөздеріндегі басқы әріптері мүшел
жылының бірінші әріпіне сәйкес келеді.
15 слайд
Мүшел қазақша ежелгі жыл қайыру есебінің бірлік өлшемі. Бұл есептеме бойынша әрбір 12 жыл бір мүшел деп алынады . Мұнда бастапқы бірінші мүшелді 13 жыл деп санайды. Қазақша жыл аттарын жатқа білеміз бе? Мүшел жылдары Мүшел есептеу ережесі 1. Іштегі жыл 2. Т ышқан жылы 3. С иыр жылы 4. Б арыс жылы 5. Қ оян жылы 6. Ұ лу жылы 7. Ж ылан жылы 8. Ж ылқы жылы 9. Қ ой жылы 10. М ешін жылы 11. Т ауық жылы 12. И т жылы 13. Д оңыз жылы =13+0*12=13 =13+1*12=25 =13+2*12=37 .......................... N =13+(n-1)*12=12n+1 Жыл жаттау ережесі: Т үйе с еніп б ойына, Қ алған ұ мыт ж ылдардан. Ж атпа қ орқып м ойыма, Т айма и меніп д ілмардан. Өлең сөздеріндегі басқы әріптері мүшел жылының бірінші әріпіне сәйкес келеді.
16 слайд
Теңдік тура болатындай етіп тиісті
жеріне үтір қой.
83-38=792
995-195=8
64-4=24
16 слайд
Теңдік тура болатындай етіп тиісті жеріне үтір қой. 83-38=792 995-195=8 64-4=24
17 слайд
Қазақтың байырғы есептері[5]
Ежелгі есеп тамаша,
Еске түсер жаңаша.
(Ел сөзі)
17 слайд
Қазақтың байырғы есептері[5] Ежелгі есеп тамаша, Еске түсер жаңаша. (Ел сөзі)
18 слайд
0, 0 25 * 0,04 =10
0,1
0,001
0,01
0,0001 1Егер дұрыс жауапты
тапса, онда жауап
жылжып амалдың
астына барады!
18 слайд
0, 0 25 * 0,04 =10 0,1 0,001 0,01 0,0001 1Егер дұрыс жауапты тапса, онда жауап жылжып амалдың астына барады!
19 слайд
0,125 *0,8=
0,10,01
1101000
19 слайд
0,125 *0,8= 0,10,01 1101000
20 слайд
0,275 27,52,75 0,0275
2,75*0,01
20 слайд
0,275 27,52,75 0,0275 2,75*0,01
21 слайд
Үйге тапсырма:
Тақырыпты
оқуға
№726
21 слайд
Үйге тапсырма: Тақырыпты оқуға №726
22 слайд
Бағалау
22 слайд
Бағалау
23 слайд
«Ұстазымыз Қ.Н.Нұрсұлтанов
еңбегі-ұрпаққа өнеге»
Қалыптастырушы бағалау
(Жұптық жұмыс)
«Серіппе жолдағы тапсырма»
(Топтық жұмыс) Сабақ тақырыбы: Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ...
және 0,1; 0,01; 0,001; ... сандарына көбейту
Сынып: 5
Пән мұғалімі : Тлеубай Бақыт Мұқымжанқызы
23 слайд
«Ұстазымыз Қ.Н.Нұрсұлтанов еңбегі-ұрпаққа өнеге» Қалыптастырушы бағалау (Жұптық жұмыс) «Серіппе жолдағы тапсырма» (Топтық жұмыс) Сабақ тақырыбы: Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... сандарына көбейту Сынып: 5 Пән мұғалімі : Тлеубай Бақыт Мұқымжанқызы