Ашық сабақ "Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... сандарына көбейту"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... сандарына көбейту"

Материал туралы қысқаша түсінік
- Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ...көбейту және бөлу ережелерін өздігінен тұжырымдайды; - ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ...көбейту ережелері мен алгоритмін біледі және колдана алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Ұстазымыз Қ.Н.Нұрсұлтанов еңбегі-ұрпаққа өнеге» «С Бекбосынов атындағы орта мектебі» КММ Пәні: математика Сабақ тақырыбы: Онд

#1 слайд
«Ұстазымыз Қ.Н.Нұрсұлтанов еңбегі-ұрпаққа өнеге» «С Бекбосынов атындағы орта мектебі» КММ Пәні: математика Сабақ тақырыбы: Ондық бөлшектерді 10;100;1000;... және 0,1; 0,01; 0,001;... сандарына көбейту Сабақ түрі: Бекіту сабағы Сыныбы: 5

1 слайд

«Ұстазымыз Қ.Н.Нұрсұлтанов еңбегі-ұрпаққа өнеге» «С Бекбосынов атындағы орта мектебі» КММ Пәні: математика Сабақ тақырыбы: Ондық бөлшектерді 10;100;1000;... және 0,1; 0,01; 0,001;... сандарына көбейту Сабақ түрі: Бекіту сабағы Сыныбы: 5

Пән мұғалімі : Тлеубай Бақыт Мұқымжанқызы жоғары санатты математика пәні мұғалімі, педагог-зерттеуші

#2 слайд
Пән мұғалімі : Тлеубай Бақыт Мұқымжанқызы жоғары санатты математика пәні мұғалімі, педагог-зерттеуші

2 слайд

Пән мұғалімі : Тлеубай Бақыт Мұқымжанқызы жоғары санатты математика пәні мұғалімі, педагог-зерттеуші

Сабақ жоспары: 4 Ұйымдастыру (Топқа бөлу)1 2 3 5 Үй тапсырмасын тексеру Мағынаны ашу Ой толғаныс Қорытынды( бағалау, кері байлан

#3 слайд
Сабақ жоспары: 4 Ұйымдастыру (Топқа бөлу)1 2 3 5 Үй тапсырмасын тексеру Мағынаны ашу Ой толғаныс Қорытынды( бағалау, кері байланыс)

3 слайд

Сабақ жоспары: 4 Ұйымдастыру (Топқа бөлу)1 2 3 5 Үй тапсырмасын тексеру Мағынаны ашу Ой толғаныс Қорытынды( бағалау, кері байланыс)

Ұйымдастыру (Топқа бөлу) 1/6 1/5=0.2 «ҚР білім беру ісінің құрметті қызметкері», 1996 жылы жоғары оқу орнының ғылыми кеңесіні

#4 слайд
Ұйымдастыру (Топқа бөлу) 1/6 1/5=0.2 «ҚР білім беру ісінің құрметті қызметкері», 1996 жылы жоғары оқу орнының ғылыми кеңесінің шешімімен « Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасының профессоры, «Семей қаласының Құрметті азаматы» «Қазақстан Республикасының оқу ісінің үздігі» медалі, «Жоғары мектептегі үздік еңбегі үшін»,«Ұлағатты ұстаз»,Елбасының алғыс хаттары. 2011 жылы 83-ке қараған шағында дүниеден өтті. Биыл профессордың дүниеден өткеніне 10 жыл уақыт өтті. 1928ж -2011 ж.

4 слайд

Ұйымдастыру (Топқа бөлу) 1/6 1/5=0.2 «ҚР білім беру ісінің құрметті қызметкері», 1996 жылы жоғары оқу орнының ғылыми кеңесінің шешімімен « Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасының профессоры, «Семей қаласының Құрметті азаматы» «Қазақстан Республикасының оқу ісінің үздігі» медалі, «Жоғары мектептегі үздік еңбегі үшін»,«Ұлағатты ұстаз»,Елбасының алғыс хаттары. 2011 жылы 83-ке қараған шағында дүниеден өтті. Биыл профессордың дүниеден өткеніне 10 жыл уақыт өтті. 1928ж -2011 ж.

Үй тапсырмасын тексеру • Әр топтан тексереді бағалау парағына белгілеу • Үй тапсырмасы бойынша қиындық бар ма?

#5 слайд
Үй тапсырмасын тексеру • Әр топтан тексереді бағалау парағына белгілеу • Үй тапсырмасы бойынша қиындық бар ма?

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру • Әр топтан тексереді бағалау парағына белгілеу • Үй тапсырмасы бойынша қиындық бар ма?

#6 слайд

6 слайд

«Көпір» жаттығулары Bilimland ережеге шолу

#7 слайд
«Көпір» жаттығулары Bilimland ережеге шолу

7 слайд

«Көпір» жаттығулары Bilimland ережеге шолу

1- тапсырма Өрнектің мәнін табыңыз: a) 1,6∙ х; мұндағы: х=10; 0,01;

#8 слайд
1- тапсырма Өрнектің мәнін табыңыз: a) 1,6∙ х; мұндағы: х=10; 0,01; b) 8,25 ∙ а мұндағы: а=100; 0,001. Дескриптор: Білім алушы  айнымалының мәнін өрнекте қолданады;  - көбейту ережелерін қолданып, өрнектің мәнін табады. 2- тапсырма Есепті шешіңіз: Қорапта 100 бөтелке сүт бар. 1 бөтелке сүттің массасы 0,256 кг, ал бос қораптың массасы 0,3 кг. Толық қораптың массасын табыңыз. Дескриптор: Білім алушы  сандық өрнекті құрайды;  - арифметикалық амалдарды орындайды;  - жауабын анықтайды. Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары

8 слайд

1- тапсырма Өрнектің мәнін табыңыз: a) 1,6∙ х; мұндағы: х=10; 0,01; b) 8,25 ∙ а мұндағы: а=100; 0,001. Дескриптор: Білім алушы  айнымалының мәнін өрнекте қолданады;  - көбейту ережелерін қолданып, өрнектің мәнін табады. 2- тапсырма Есепті шешіңіз: Қорапта 100 бөтелке сүт бар. 1 бөтелке сүттің массасы 0,256 кг, ал бос қораптың массасы 0,3 кг. Толық қораптың массасын табыңыз. Дескриптор: Білім алушы  сандық өрнекті құрайды;  - арифметикалық амалдарды орындайды;  - жауабын анықтайды. Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары

Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы,

#9 слайд
Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен байланысы туралы ойлануын сұрайды. Бұл жұмысты оқушылардың жеке, жұппен немесе шағын топ ішінде ауызша яки жазбаша (соңғысы тиімдірек) орындауы ықтимал. Содан кейін мұғалім бірнеше оқушының ойы мен пікірін тыңдауына болады. Бұл тапсырманы күрлендіруге де болады. Ол үшін алдын- ала берілген атаулардың ішіне сабақ тақырыбына қатысы жоқ бейтарап сөзді қосуға болады. Бұл жерде соңғы сөз оқшаулау және сабақ тақырыбына тікелей қатысы жоқ, сонда да оқушылар олардың өзара қатысы мен байланысы туралы өз ойларын келтіруі керек.Ж а й с а н , б ө л ш е к , қ ұ р а қ , б ү т і н

9 слайд

Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен байланысы туралы ойлануын сұрайды. Бұл жұмысты оқушылардың жеке, жұппен немесе шағын топ ішінде ауызша яки жазбаша (соңғысы тиімдірек) орындауы ықтимал. Содан кейін мұғалім бірнеше оқушының ойы мен пікірін тыңдауына болады. Бұл тапсырманы күрлендіруге де болады. Ол үшін алдын- ала берілген атаулардың ішіне сабақ тақырыбына қатысы жоқ бейтарап сөзді қосуға болады. Бұл жерде соңғы сөз оқшаулау және сабақ тақырыбына тікелей қатысы жоқ, сонда да оқушылар олардың өзара қатысы мен байланысы туралы өз ойларын келтіруі керек.Ж а й с а н , б ө л ш е к , қ ұ р а қ , б ү т і н

#10 слайд

10 слайд

Сары бояумен боялған бөлікті бөлшекпен белгіле

#11 слайд
Сары бояумен боялған бөлікті бөлшекпен белгіле

11 слайд

Сары бояумен боялған бөлікті бөлшекпен белгіле

“ Қас қағым сәт”-үтірін тап 1,83 × 10 =1 8 3 12,085 × 100=1 2 0 8 5 7,54

#12 слайд
“ Қас қағым сәт”-үтірін тап 1,83 × 10 =1 8 3 12,085 × 100=1 2 0 8 5 7,5492 × 1000=7 5 4 9 2 1 , 51 × 10= 1 5 1 91 , 065 × 100=9 1 0 6 5 2 , 1561 × 1000=2 1 5 6 1 0 , 103 × 10=1 0 3 2 , 758 × 100=2 7 5 8, ,, , , , , ,

12 слайд

“ Қас қағым сәт”-үтірін тап 1,83 × 10 =1 8 3 12,085 × 100=1 2 0 8 5 7,5492 × 1000=7 5 4 9 2 1 , 51 × 10= 1 5 1 91 , 065 × 100=9 1 0 6 5 2 , 1561 × 1000=2 1 5 6 1 0 , 103 × 10=1 0 3 2 , 758 × 100=2 7 5 8, ,, , , , , ,

«Серіппе жолдағы тапсырма » 13

#13 слайд
«Серіппе жолдағы тапсырма » 13

13 слайд

«Серіппе жолдағы тапсырма » 13

#14 слайд

14 слайд

Мүшел қазақша ежелгі жыл қайыру есебінің бірлік өлшемі. Бұл есептеме бойынша әрбір 12 жыл бір мүшел деп алынады . Мұнда баста

#15 слайд
Мүшел қазақша ежелгі жыл қайыру есебінің бірлік өлшемі. Бұл есептеме бойынша әрбір 12 жыл бір мүшел деп алынады . Мұнда бастапқы бірінші мүшелді 13 жыл деп санайды. Қазақша жыл аттарын жатқа білеміз бе? Мүшел жылдары Мүшел есептеу ережесі 1. Іштегі жыл 2. Т ышқан жылы 3. С иыр жылы 4. Б арыс жылы 5. Қ оян жылы 6. Ұ лу жылы 7. Ж ылан жылы 8. Ж ылқы жылы 9. Қ ой жылы 10. М ешін жылы 11. Т ауық жылы 12. И т жылы 13. Д оңыз жылы =13+0*12=13 =13+1*12=25 =13+2*12=37 .......................... N =13+(n-1)*12=12n+1 Жыл жаттау ережесі: Т үйе с еніп б ойына, Қ алған ұ мыт ж ылдардан. Ж атпа қ орқып м ойыма, Т айма и меніп д ілмардан. Өлең сөздеріндегі басқы әріптері мүшел жылының бірінші әріпіне сәйкес келеді.

15 слайд

Мүшел қазақша ежелгі жыл қайыру есебінің бірлік өлшемі. Бұл есептеме бойынша әрбір 12 жыл бір мүшел деп алынады . Мұнда бастапқы бірінші мүшелді 13 жыл деп санайды. Қазақша жыл аттарын жатқа білеміз бе? Мүшел жылдары Мүшел есептеу ережесі 1. Іштегі жыл 2. Т ышқан жылы 3. С иыр жылы 4. Б арыс жылы 5. Қ оян жылы 6. Ұ лу жылы 7. Ж ылан жылы 8. Ж ылқы жылы 9. Қ ой жылы 10. М ешін жылы 11. Т ауық жылы 12. И т жылы 13. Д оңыз жылы =13+0*12=13 =13+1*12=25 =13+2*12=37 .......................... N =13+(n-1)*12=12n+1 Жыл жаттау ережесі: Т үйе с еніп б ойына, Қ алған ұ мыт ж ылдардан. Ж атпа қ орқып м ойыма, Т айма и меніп д ілмардан. Өлең сөздеріндегі басқы әріптері мүшел жылының бірінші әріпіне сәйкес келеді.

Теңдік тура болатындай етіп тиісті жеріне үтір қой. 83-38=792 995-195=8 64-4=24

#16 слайд
Теңдік тура болатындай етіп тиісті жеріне үтір қой. 83-38=792 995-195=8 64-4=24

16 слайд

Теңдік тура болатындай етіп тиісті жеріне үтір қой. 83-38=792 995-195=8 64-4=24

Қазақтың байырғы есептері[5] Ежелгі есеп тамаша, Еске түсер жаңаша. (Ел сөзі)

#17 слайд
Қазақтың байырғы есептері[5] Ежелгі есеп тамаша, Еске түсер жаңаша. (Ел сөзі)

17 слайд

Қазақтың байырғы есептері[5] Ежелгі есеп тамаша, Еске түсер жаңаша. (Ел сөзі)

0, 0 25 * 0,04 =10 0,1 0,001 0,01 0,0001 1Егер дұрыс жауапты тапса, онда жауап жылжып амалдың астына барады!

#18 слайд
0, 0 25 * 0,04 =10 0,1 0,001 0,01 0,0001 1Егер дұрыс жауапты тапса, онда жауап жылжып амалдың астына барады!

18 слайд

0, 0 25 * 0,04 =10 0,1 0,001 0,01 0,0001 1Егер дұрыс жауапты тапса, онда жауап жылжып амалдың астына барады!

0,125 *0,8= 0,10,01 1101000

#19 слайд
0,125 *0,8= 0,10,01 1101000

19 слайд

0,125 *0,8= 0,10,01 1101000

0,275 27,52,75 0,0275 2,75*0,01

#20 слайд
0,275 27,52,75 0,0275 2,75*0,01

20 слайд

0,275 27,52,75 0,0275 2,75*0,01

Үйге тапсырма: Тақырыпты оқуға №726

#21 слайд
Үйге тапсырма: Тақырыпты оқуға №726

21 слайд

Үйге тапсырма: Тақырыпты оқуға №726

Бағалау

#22 слайд
Бағалау

22 слайд

Бағалау

«Ұстазымыз Қ.Н.Нұрсұлтанов еңбегі-ұрпаққа өнеге» Қалыптастырушы бағалау (Жұптық жұмыс) «Серіппе жолдағы тапсырма» (Топтық жұм

#23 слайд
«Ұстазымыз Қ.Н.Нұрсұлтанов еңбегі-ұрпаққа өнеге» Қалыптастырушы бағалау (Жұптық жұмыс) «Серіппе жолдағы тапсырма» (Топтық жұмыс) Сабақ тақырыбы: Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... сандарына көбейту Сынып: 5 Пән мұғалімі : Тлеубай Бақыт Мұқымжанқызы

23 слайд

«Ұстазымыз Қ.Н.Нұрсұлтанов еңбегі-ұрпаққа өнеге» Қалыптастырушы бағалау (Жұптық жұмыс) «Серіппе жолдағы тапсырма» (Топтық жұмыс) Сабақ тақырыбы: Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... сандарына көбейту Сынып: 5 Пән мұғалімі : Тлеубай Бақыт Мұқымжанқызы

Файл форматы:
pptx
01.11.2021
1229
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі