Материалдар / Ашық сабақ "Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... сандарына көбейту"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... сандарына көбейту"

Материал туралы қысқаша түсінік
- Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ...көбейту және бөлу ережелерін өздігінен тұжырымдайды; - ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ...көбейту ережелері мен алгоритмін біледі және колдана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2021
1046
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Ұстазымыз Қ.Н.Нұрсұлтанов еңбегі-ұрпаққа өнеге» «С Бекбосынов атындағы орта мектебі» КММ Пәні: математика Сабақ тақырыбы: Онд

1 слайд
«Ұстазымыз Қ.Н.Нұрсұлтанов еңбегі-ұрпаққа өнеге» «С Бекбосынов атындағы орта мектебі» КММ Пәні: математика Сабақ тақырыбы: Ондық бөлшектерді 10;100;1000;... және 0,1; 0,01; 0,001;... сандарына көбейту Сабақ түрі: Бекіту сабағы Сыныбы: 5

1 слайд

«Ұстазымыз Қ.Н.Нұрсұлтанов еңбегі-ұрпаққа өнеге» «С Бекбосынов атындағы орта мектебі» КММ Пәні: математика Сабақ тақырыбы: Ондық бөлшектерді 10;100;1000;... және 0,1; 0,01; 0,001;... сандарына көбейту Сабақ түрі: Бекіту сабағы Сыныбы: 5

Пән мұғалімі : Тлеубай Бақыт Мұқымжанқызы жоғары санатты математика пәні мұғалімі, педагог-зерттеуші

2 слайд
Пән мұғалімі : Тлеубай Бақыт Мұқымжанқызы жоғары санатты математика пәні мұғалімі, педагог-зерттеуші

2 слайд

Пән мұғалімі : Тлеубай Бақыт Мұқымжанқызы жоғары санатты математика пәні мұғалімі, педагог-зерттеуші

Сабақ жоспары: 4 Ұйымдастыру (Топқа бөлу)1 2 3 5 Үй тапсырмасын тексеру Мағынаны ашу Ой толғаныс Қорытынды( бағалау, кері байлан

3 слайд
Сабақ жоспары: 4 Ұйымдастыру (Топқа бөлу)1 2 3 5 Үй тапсырмасын тексеру Мағынаны ашу Ой толғаныс Қорытынды( бағалау, кері байланыс)

3 слайд

Сабақ жоспары: 4 Ұйымдастыру (Топқа бөлу)1 2 3 5 Үй тапсырмасын тексеру Мағынаны ашу Ой толғаныс Қорытынды( бағалау, кері байланыс)

Ұйымдастыру (Топқа бөлу) 1/6 1/5=0.2 «ҚР білім беру ісінің құрметті қызметкері», 1996 жылы жоғары оқу орнының ғылыми кеңесіні

4 слайд
Ұйымдастыру (Топқа бөлу) 1/6 1/5=0.2 «ҚР білім беру ісінің құрметті қызметкері», 1996 жылы жоғары оқу орнының ғылыми кеңесінің шешімімен « Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасының профессоры, «Семей қаласының Құрметті азаматы» «Қазақстан Республикасының оқу ісінің үздігі» медалі, «Жоғары мектептегі үздік еңбегі үшін»,«Ұлағатты ұстаз»,Елбасының алғыс хаттары. 2011 жылы 83-ке қараған шағында дүниеден өтті. Биыл профессордың дүниеден өткеніне 10 жыл уақыт өтті. 1928ж -2011 ж.

4 слайд

Ұйымдастыру (Топқа бөлу) 1/6 1/5=0.2 «ҚР білім беру ісінің құрметті қызметкері», 1996 жылы жоғары оқу орнының ғылыми кеңесінің шешімімен « Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасының профессоры, «Семей қаласының Құрметті азаматы» «Қазақстан Республикасының оқу ісінің үздігі» медалі, «Жоғары мектептегі үздік еңбегі үшін»,«Ұлағатты ұстаз»,Елбасының алғыс хаттары. 2011 жылы 83-ке қараған шағында дүниеден өтті. Биыл профессордың дүниеден өткеніне 10 жыл уақыт өтті. 1928ж -2011 ж.

Үй тапсырмасын тексеру • Әр топтан тексереді бағалау парағына белгілеу • Үй тапсырмасы бойынша қиындық бар ма?

5 слайд
Үй тапсырмасын тексеру • Әр топтан тексереді бағалау парағына белгілеу • Үй тапсырмасы бойынша қиындық бар ма?

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру • Әр топтан тексереді бағалау парағына белгілеу • Үй тапсырмасы бойынша қиындық бар ма?

6 слайд

6 слайд

«Көпір» жаттығулары Bilimland ережеге шолу

7 слайд
«Көпір» жаттығулары Bilimland ережеге шолу

7 слайд

«Көпір» жаттығулары Bilimland ережеге шолу

1- тапсырма Өрнектің мәнін табыңыз: a) 1,6∙ х; мұндағы: х=10; 0,01;

8 слайд
1- тапсырма Өрнектің мәнін табыңыз: a) 1,6∙ х; мұндағы: х=10; 0,01; b) 8,25 ∙ а мұндағы: а=100; 0,001. Дескриптор: Білім алушы  айнымалының мәнін өрнекте қолданады;  - көбейту ережелерін қолданып, өрнектің мәнін табады. 2- тапсырма Есепті шешіңіз: Қорапта 100 бөтелке сүт бар. 1 бөтелке сүттің массасы 0,256 кг, ал бос қораптың массасы 0,3 кг. Толық қораптың массасын табыңыз. Дескриптор: Білім алушы  сандық өрнекті құрайды;  - арифметикалық амалдарды орындайды;  - жауабын анықтайды. Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары

8 слайд

1- тапсырма Өрнектің мәнін табыңыз: a) 1,6∙ х; мұндағы: х=10; 0,01; b) 8,25 ∙ а мұндағы: а=100; 0,001. Дескриптор: Білім алушы  айнымалының мәнін өрнекте қолданады;  - көбейту ережелерін қолданып, өрнектің мәнін табады. 2- тапсырма Есепті шешіңіз: Қорапта 100 бөтелке сүт бар. 1 бөтелке сүттің массасы 0,256 кг, ал бос қораптың массасы 0,3 кг. Толық қораптың массасын табыңыз. Дескриптор: Білім алушы  сандық өрнекті құрайды;  - арифметикалық амалдарды орындайды;  - жауабын анықтайды. Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары

Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы,

9 слайд
Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен байланысы туралы ойлануын сұрайды. Бұл жұмысты оқушылардың жеке, жұппен немесе шағын топ ішінде ауызша яки жазбаша (соңғысы тиімдірек) орындауы ықтимал. Содан кейін мұғалім бірнеше оқушының ойы мен пікірін тыңдауына болады. Бұл тапсырманы күрлендіруге де болады. Ол үшін алдын- ала берілген атаулардың ішіне сабақ тақырыбына қатысы жоқ бейтарап сөзді қосуға болады. Бұл жерде соңғы сөз оқшаулау және сабақ тақырыбына тікелей қатысы жоқ, сонда да оқушылар олардың өзара қатысы мен байланысы туралы өз ойларын келтіруі керек.Ж а й с а н , б ө л ш е к , қ ұ р а қ , б ү т і н

9 слайд

Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен байланысы туралы ойлануын сұрайды. Бұл жұмысты оқушылардың жеке, жұппен немесе шағын топ ішінде ауызша яки жазбаша (соңғысы тиімдірек) орындауы ықтимал. Содан кейін мұғалім бірнеше оқушының ойы мен пікірін тыңдауына болады. Бұл тапсырманы күрлендіруге де болады. Ол үшін алдын- ала берілген атаулардың ішіне сабақ тақырыбына қатысы жоқ бейтарап сөзді қосуға болады. Бұл жерде соңғы сөз оқшаулау және сабақ тақырыбына тікелей қатысы жоқ, сонда да оқушылар олардың өзара қатысы мен байланысы туралы өз ойларын келтіруі керек.Ж а й с а н , б ө л ш е к , қ ұ р а қ , б ү т і н

10 слайд

10 слайд

Сары бояумен боялған бөлікті бөлшекпен белгіле

11 слайд
Сары бояумен боялған бөлікті бөлшекпен белгіле

11 слайд

Сары бояумен боялған бөлікті бөлшекпен белгіле

“ Қас қағым сәт”-үтірін тап 1,83 × 10 =1 8 3 12,085 × 100=1 2 0 8 5 7,54

12 слайд
“ Қас қағым сәт”-үтірін тап 1,83 × 10 =1 8 3 12,085 × 100=1 2 0 8 5 7,5492 × 1000=7 5 4 9 2 1 , 51 × 10= 1 5 1 91 , 065 × 100=9 1 0 6 5 2 , 1561 × 1000=2 1 5 6 1 0 , 103 × 10=1 0 3 2 , 758 × 100=2 7 5 8, ,, , , , , ,

12 слайд

“ Қас қағым сәт”-үтірін тап 1,83 × 10 =1 8 3 12,085 × 100=1 2 0 8 5 7,5492 × 1000=7 5 4 9 2 1 , 51 × 10= 1 5 1 91 , 065 × 100=9 1 0 6 5 2 , 1561 × 1000=2 1 5 6 1 0 , 103 × 10=1 0 3 2 , 758 × 100=2 7 5 8, ,, , , , , ,

«Серіппе жолдағы тапсырма » 13

13 слайд
«Серіппе жолдағы тапсырма » 13

13 слайд

«Серіппе жолдағы тапсырма » 13

14 слайд

14 слайд

Мүшел қазақша ежелгі жыл қайыру есебінің бірлік өлшемі. Бұл есептеме бойынша әрбір 12 жыл бір мүшел деп алынады . Мұнда баста

15 слайд
Мүшел қазақша ежелгі жыл қайыру есебінің бірлік өлшемі. Бұл есептеме бойынша әрбір 12 жыл бір мүшел деп алынады . Мұнда бастапқы бірінші мүшелді 13 жыл деп санайды. Қазақша жыл аттарын жатқа білеміз бе? Мүшел жылдары Мүшел есептеу ережесі 1. Іштегі жыл 2. Т ышқан жылы 3. С иыр жылы 4. Б арыс жылы 5. Қ оян жылы 6. Ұ лу жылы 7. Ж ылан жылы 8. Ж ылқы жылы 9. Қ ой жылы 10. М ешін жылы 11. Т ауық жылы 12. И т жылы 13. Д оңыз жылы =13+0*12=13 =13+1*12=25 =13+2*12=37 .......................... N =13+(n-1)*12=12n+1 Жыл жаттау ережесі: Т үйе с еніп б ойына, Қ алған ұ мыт ж ылдардан. Ж атпа қ орқып м ойыма, Т айма и меніп д ілмардан. Өлең сөздеріндегі басқы әріптері мүшел жылының бірінші әріпіне сәйкес келеді.

15 слайд

Мүшел қазақша ежелгі жыл қайыру есебінің бірлік өлшемі. Бұл есептеме бойынша әрбір 12 жыл бір мүшел деп алынады . Мұнда бастапқы бірінші мүшелді 13 жыл деп санайды. Қазақша жыл аттарын жатқа білеміз бе? Мүшел жылдары Мүшел есептеу ережесі 1. Іштегі жыл 2. Т ышқан жылы 3. С иыр жылы 4. Б арыс жылы 5. Қ оян жылы 6. Ұ лу жылы 7. Ж ылан жылы 8. Ж ылқы жылы 9. Қ ой жылы 10. М ешін жылы 11. Т ауық жылы 12. И т жылы 13. Д оңыз жылы =13+0*12=13 =13+1*12=25 =13+2*12=37 .......................... N =13+(n-1)*12=12n+1 Жыл жаттау ережесі: Т үйе с еніп б ойына, Қ алған ұ мыт ж ылдардан. Ж атпа қ орқып м ойыма, Т айма и меніп д ілмардан. Өлең сөздеріндегі басқы әріптері мүшел жылының бірінші әріпіне сәйкес келеді.

Теңдік тура болатындай етіп тиісті жеріне үтір қой. 83-38=792 995-195=8 64-4=24

16 слайд
Теңдік тура болатындай етіп тиісті жеріне үтір қой. 83-38=792 995-195=8 64-4=24

16 слайд

Теңдік тура болатындай етіп тиісті жеріне үтір қой. 83-38=792 995-195=8 64-4=24

Қазақтың байырғы есептері[5] Ежелгі есеп тамаша, Еске түсер жаңаша. (Ел сөзі)

17 слайд
Қазақтың байырғы есептері[5] Ежелгі есеп тамаша, Еске түсер жаңаша. (Ел сөзі)

17 слайд

Қазақтың байырғы есептері[5] Ежелгі есеп тамаша, Еске түсер жаңаша. (Ел сөзі)

0, 0 25 * 0,04 =10 0,1 0,001 0,01 0,0001 1Егер дұрыс жауапты тапса, онда жауап жылжып амалдың астына барады!

18 слайд
0, 0 25 * 0,04 =10 0,1 0,001 0,01 0,0001 1Егер дұрыс жауапты тапса, онда жауап жылжып амалдың астына барады!

18 слайд

0, 0 25 * 0,04 =10 0,1 0,001 0,01 0,0001 1Егер дұрыс жауапты тапса, онда жауап жылжып амалдың астына барады!

0,125 *0,8= 0,10,01 1101000

19 слайд
0,125 *0,8= 0,10,01 1101000

19 слайд

0,125 *0,8= 0,10,01 1101000

0,275 27,52,75 0,0275 2,75*0,01

20 слайд
0,275 27,52,75 0,0275 2,75*0,01

20 слайд

0,275 27,52,75 0,0275 2,75*0,01

Үйге тапсырма: Тақырыпты оқуға №726

21 слайд
Үйге тапсырма: Тақырыпты оқуға №726

21 слайд

Үйге тапсырма: Тақырыпты оқуға №726

Бағалау

22 слайд
Бағалау

22 слайд

Бағалау

«Ұстазымыз Қ.Н.Нұрсұлтанов еңбегі-ұрпаққа өнеге» Қалыптастырушы бағалау (Жұптық жұмыс) «Серіппе жолдағы тапсырма» (Топтық жұм

23 слайд
«Ұстазымыз Қ.Н.Нұрсұлтанов еңбегі-ұрпаққа өнеге» Қалыптастырушы бағалау (Жұптық жұмыс) «Серіппе жолдағы тапсырма» (Топтық жұмыс) Сабақ тақырыбы: Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... сандарына көбейту Сынып: 5 Пән мұғалімі : Тлеубай Бақыт Мұқымжанқызы

23 слайд

«Ұстазымыз Қ.Н.Нұрсұлтанов еңбегі-ұрпаққа өнеге» Қалыптастырушы бағалау (Жұптық жұмыс) «Серіппе жолдағы тапсырма» (Топтық жұмыс) Сабақ тақырыбы: Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000; ... және 0,1; 0,01; 0,001; ... сандарына көбейту Сынып: 5 Пән мұғалімі : Тлеубай Бақыт Мұқымжанқызы