Материалдар / Ашық сабақ Қобыланды батыр 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Қобыланды батыр 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары 5 сынып қазақ әдебиеті пәніне пайдалануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2018
566
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
7 сынып қазақ әдебиеті “Қобыланды батыр” жырындағы кейіпкерлер әлемі

1 слайд
7 сынып қазақ әдебиеті “Қобыланды батыр” жырындағы кейіпкерлер әлемі

1 слайд

7 сынып қазақ әдебиеті “Қобыланды батыр” жырындағы кейіпкерлер әлемі

Сабақ мақсаты: Білімділік: “Қобыланды батыр” жырындағы кейіпкерлер әрекетіне талдау жүргізу, жырдағы патриоттық сезімдерді сан

2 слайд
Сабақ мақсаты: Білімділік: “Қобыланды батыр” жырындағы кейіпкерлер әрекетіне талдау жүргізу, жырдағы патриоттық сезімдерді саналарына дарыту, бейнелі сөздерге қөңілдерін аударып, шығармашылыққа деген ынталарын арттырып, білімдерін тереңдету. Дамытушылық: “Қобыланды батыр” жырындағы асыл сөз айшықтары арқылы ойлау, шығармашылық қабілетін, тіл байлығын дамыту, ұтқырлыққа баулу. Тәрбиелік: Оқушыларды туған жерін суюге, эстетикалық сезімін оятуға, ана тілін ардақтауға, халқының тәуелсіздігін сақтауға, оны қорғай білуге және жыр кейіпкерлері арқылы адал достыққа, бауырластыққа тәрбиелеу, ойын арқылы тапқырлық қасиеттерін қалыптастыру.

2 слайд

Сабақ мақсаты: Білімділік: “Қобыланды батыр” жырындағы кейіпкерлер әрекетіне талдау жүргізу, жырдағы патриоттық сезімдерді саналарына дарыту, бейнелі сөздерге қөңілдерін аударып, шығармашылыққа деген ынталарын арттырып, білімдерін тереңдету. Дамытушылық: “Қобыланды батыр” жырындағы асыл сөз айшықтары арқылы ойлау, шығармашылық қабілетін, тіл байлығын дамыту, ұтқырлыққа баулу. Тәрбиелік: Оқушыларды туған жерін суюге, эстетикалық сезімін оятуға, ана тілін ардақтауға, халқының тәуелсіздігін сақтауға, оны қорғай білуге және жыр кейіпкерлері арқылы адал достыққа, бауырластыққа тәрбиелеу, ойын арқылы тапқырлық қасиеттерін қалыптастыру.

Сабақ жоспары: 1. Не айтатыныңды біл. Кімге айтатыныңды біл. Қай жерде айтатыныңды біл. Қалай айтатыныңды б

3 слайд
Сабақ жоспары: 1. Не айтатыныңды біл. Кімге айтатыныңды біл. Қай жерде айтатыныңды біл. Қалай айтатыныңды біл. (Үй тапсырмасы) 2. “Білген сайын келеді, біле бергім ...” (Жаңа сабақ) а) “Досы көпті жау алмайды ...” (жырдағы кейіпкерлерді атау) ә) “Өткірдің жүзі, кестенің бізі, Өрнегін сендей сала алмас ...” (мақал-мәтелдер сайысы) б) Ердің атын я аты шығарады, Я әйелі шығарады. (Венн диаграммасы) 3. Не үйрендім, не білдім. (сабақты бекіту) 4. “Батырға оқ дарымайды ...” (сабақты қорыту)

3 слайд

Сабақ жоспары: 1. Не айтатыныңды біл. Кімге айтатыныңды біл. Қай жерде айтатыныңды біл. Қалай айтатыныңды біл. (Үй тапсырмасы) 2. “Білген сайын келеді, біле бергім ...” (Жаңа сабақ) а) “Досы көпті жау алмайды ...” (жырдағы кейіпкерлерді атау) ә) “Өткірдің жүзі, кестенің бізі, Өрнегін сендей сала алмас ...” (мақал-мәтелдер сайысы) б) Ердің атын я аты шығарады, Я әйелі шығарады. (Венн диаграммасы) 3. Не үйрендім, не білдім. (сабақты бекіту) 4. “Батырға оқ дарымайды ...” (сабақты қорыту)

4 слайд

4 слайд

“Досы көпті жау алмайды...” (жырдағы кейіпкелерді атау) кейіпкерлері Тоқтарбай АналықҚобыланды Қарлығаш Құртқа Естеміс Қараман Қ

5 слайд
“Досы көпті жау алмайды...” (жырдағы кейіпкелерді атау) кейіпкерлері Тоқтарбай АналықҚобыланды Қарлығаш Құртқа Естеміс Қараман Қызыл ер Қазан Алшағыр Көбікті Қарлыға Тайбурыл

5 слайд

“Досы көпті жау алмайды...” (жырдағы кейіпкелерді атау) кейіпкерлері Тоқтарбай АналықҚобыланды Қарлығаш Құртқа Естеміс Қараман Қызыл ер Қазан Алшағыр Көбікті Қарлыға Тайбурыл

“Өткірдің жүзі, кестенің бізі, Өрнегін сендей сала алмас ...” (мақал-мәтелдер сайысы)

6 слайд
“Өткірдің жүзі, кестенің бізі, Өрнегін сендей сала алмас ...” (мақал-мәтелдер сайысы)

6 слайд

“Өткірдің жүзі, кестенің бізі, Өрнегін сендей сала алмас ...” (мақал-мәтелдер сайысы)

Құртқа Қарлыға Венн диаграммасы

7 слайд
Құртқа Қарлыға Венн диаграммасы

7 слайд

Құртқа Қарлыға Венн диаграммасы

Жырдың аты Қазақ әдебиетінің түрі Басты кейіпкер Жағымды кейіпкерлер Жағымсыз кейіпкерлер Батырлар жырының тәрбиелік мә

8 слайд
Жырдың аты Қазақ әдебиетінің түрі Басты кейіпкер Жағымды кейіпкерлер Жағымсыз кейіпкерлер Батырлар жырының тәрбиелік мәні неде? “Әдебиет лотосы” ойыны

8 слайд

Жырдың аты Қазақ әдебиетінің түрі Басты кейіпкер Жағымды кейіпкерлер Жағымсыз кейіпкерлер Батырлар жырының тәрбиелік мәні неде? “Әдебиет лотосы” ойыны

Сөзжұмбақты шешу Б А Т Ы Р 1. Батыр – елдің сәулеті, 4. Анаңды Меккеге үш арқалап барсаң да, Бал құр

9 слайд
Сөзжұмбақты шешу Б А Т Ы Р 1. Батыр – елдің сәулеті, 4. Анаңды Меккеге үш арқалап барсаң да, Бал құрақ – көлдің сәулеті Қарызынан құтыла алмайсың. 2. Алқызыл гүл – жердің сәулеті, 5. Атадан жақсы ұл туса, Асыл жар – ердің сәулеті. 3. Ат – адамның қанаты, Ас – адамның қуаты. Елінің қамын жейді, Атадан жаман ұл туса, Елінің малын жейді.

9 слайд

Сөзжұмбақты шешу Б А Т Ы Р 1. Батыр – елдің сәулеті, 4. Анаңды Меккеге үш арқалап барсаң да, Бал құрақ – көлдің сәулеті Қарызынан құтыла алмайсың. 2. Алқызыл гүл – жердің сәулеті, 5. Атадан жақсы ұл туса, Асыл жар – ердің сәулеті. 3. Ат – адамның қанаты, Ас – адамның қуаты. Елінің қамын жейді, Атадан жаман ұл туса, Елінің малын жейді.

Үйге тапсырма: “Ат ердің қанаты” атты шағын шығарма жазу, Тайбурылдың шабысын суреттейтін жерін жаттау, аттың суретін салу.

10 слайд
Үйге тапсырма: “Ат ердің қанаты” атты шағын шығарма жазу, Тайбурылдың шабысын суреттейтін жерін жаттау, аттың суретін салу.

10 слайд

Үйге тапсырма: “Ат ердің қанаты” атты шағын шығарма жазу, Тайбурылдың шабысын суреттейтін жерін жаттау, аттың суретін салу.