Материалдар / Ашық сабақ Тахауи Ахтанов "Күй аңызы" шығармасы 8-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Тахауи Ахтанов "Күй аңызы" шығармасы 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ күй өнерінің шығу тарихын өскелең ұрпаққа насихаттау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2020
1142
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Меркі ауданы әкімдігінің білім бөлімі Тұрар Рысқұлов атындағы №20 жалпы біл

1 слайд
Меркі ауданы әкімдігінің білім бөлімі Тұрар Рысқұлов атындағы №20 жалпы білім беретін мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Бейсебаева Фарида Ілесбекқызы

1 слайд

Меркі ауданы әкімдігінің білім бөлімі Тұрар Рысқұлов атындағы №20 жалпы білім беретін мектебі Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Бейсебаева Фарида Ілесбекқызы

Қашықтықтан оқытудағы менің ұстаныным- 8 сыныпта қазақ әдебиеті пәнінен Тахауи Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасын оқыту

2 слайд
Қашықтықтан оқытудағы менің ұстаныным- 8 сыныпта қазақ әдебиеті пәнінен Тахауи Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасын оқыту

2 слайд

Қашықтықтан оқытудағы менің ұстаныным- 8 сыныпта қазақ әдебиеті пәнінен Тахауи Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасын оқыту

Сабақтың мақсаты: 8.Т/Ж1.Көркем шығарманың мазмұны мен пішіні.Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпило

3 слайд
Сабақтың мақсаты: 8.Т/Ж1.Көркем шығарманың мазмұны мен пішіні.Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтерді анықтау. 8.А/И1.Әдеби шығарманың композициясы.Композицияны тұтастан бөлшекке,бөлшектен тұтасқа қарай талдау.

3 слайд

Сабақтың мақсаты: 8.Т/Ж1.Көркем шығарманың мазмұны мен пішіні.Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтерді анықтау. 8.А/И1.Әдеби шығарманың композициясы.Композицияны тұтастан бөлшекке,бөлшектен тұтасқа қарай талдау.

Сабақтың эпиграфы: Күй күшті, тауды – тасты бұзатұғын, Орнына өз өрнегін сызатұғын. Талқандап тас кереңді үн оятар, Дүкені дүние

4 слайд
Сабақтың эпиграфы: Күй күшті, тауды – тасты бұзатұғын, Орнына өз өрнегін сызатұғын. Талқандап тас кереңді үн оятар, Дүкені дүниенің қызатұғын.

4 слайд

Сабақтың эпиграфы: Күй күшті, тауды – тасты бұзатұғын, Орнына өз өрнегін сызатұғын. Талқандап тас кереңді үн оятар, Дүкені дүниенің қызатұғын.

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

«Күй аңызы» - Т. Ахтановтың ең алғашқы әңгімесі. Әңгіменің негізгі тақырыбы — өнер құдіреті. Естемес деген күйшінің ауыр т

7 слайд
«Күй аңызы» - Т. Ахтановтың ең алғашқы әңгімесі. Әңгіменің негізгі тақырыбы — өнер құдіреті. Естемес деген күйшінің ауыр тағдыры суреттеледі. Шығармада мұңлы да зарлы күйі арқылы ботасы өлген боз інгеннің тақырдай қатып қалған қайыс жонын жұмсартып, тіршілікке нәр беруі сөз болады.

7 слайд

«Күй аңызы» - Т. Ахтановтың ең алғашқы әңгімесі. Әңгіменің негізгі тақырыбы — өнер құдіреті. Естемес деген күйшінің ауыр тағдыры суреттеледі. Шығармада мұңлы да зарлы күйі арқылы ботасы өлген боз інгеннің тақырдай қатып қалған қайыс жонын жұмсартып, тіршілікке нәр беруі сөз болады.

Шығарма кейіпкерлері Естемес - күйші, тарамыс денелі, қатқыл өңді, егде кісі, тағдырына ыза болған, өкінген адам. Оразымбет

8 слайд
Шығарма кейіпкерлері Естемес - күйші, тарамыс денелі, қатқыл өңді, егде кісі, тағдырына ыза болған, өкінген адам. Оразымбет - Естемістің шәкірті

8 слайд

Шығарма кейіпкерлері Естемес - күйші, тарамыс денелі, қатқыл өңді, егде кісі, тағдырына ыза болған, өкінген адам. Оразымбет - Естемістің шәкірті

Сөз сандық Қырқа – ұзыннан ұзақ созылып жатқан биік жер, қыр. Аруана – бір өркешті таза тұқымды түйенің ұрғашысы Бошалап кету

9 слайд
Сөз сандық Қырқа – ұзыннан ұзақ созылып жатқан биік жер, қыр. Аруана – бір өркешті таза тұқымды түйенің ұрғашысы Бошалап кету – ұрғашы малдың төлдеу алдында оңаша кетуі. Тулақ – жүн сабау үшін немесе төсеніш үшін кептірілген, қатырылған шикі тері. Тарамыс денелі – еті қашу, сіңірлену, таралу. Талдырмаш денелі – тал шыбықтай үзіліп тұрған, нәзік, жіңішке. Көнек – көннен, теріден жасалған бие, түйе саууға арналған ыдыс. Қағылез – арықша, жұқалтаң, жүріс – тұрысы ширақ, шапшаң. Қайнар – судың жерден шымырлап шығып жататын көзді жері, бастауы. Жырада – қар суы жырып кеткен ойдым шұңқыр. Күйіс қайырмау – жануардың жеген жемін шайнап, қорытпауы.

9 слайд

Сөз сандық Қырқа – ұзыннан ұзақ созылып жатқан биік жер, қыр. Аруана – бір өркешті таза тұқымды түйенің ұрғашысы Бошалап кету – ұрғашы малдың төлдеу алдында оңаша кетуі. Тулақ – жүн сабау үшін немесе төсеніш үшін кептірілген, қатырылған шикі тері. Тарамыс денелі – еті қашу, сіңірлену, таралу. Талдырмаш денелі – тал шыбықтай үзіліп тұрған, нәзік, жіңішке. Көнек – көннен, теріден жасалған бие, түйе саууға арналған ыдыс. Қағылез – арықша, жұқалтаң, жүріс – тұрысы ширақ, шапшаң. Қайнар – судың жерден шымырлап шығып жататын көзді жері, бастауы. Жырада – қар суы жырып кеткен ойдым шұңқыр. Күйіс қайырмау – жануардың жеген жемін шайнап, қорытпауы.

Композиция – көркем шығарманың құрылысы, тұтастық бірлігі. “ Балық қаңқасы” әдісі (шығармаға төменде берілген сызба бойынша та

10 слайд
Композиция – көркем шығарманың құрылысы, тұтастық бірлігі. “ Балық қаңқасы” әдісі (шығармаға төменде берілген сызба бойынша талдау жүргізіңдер)

10 слайд

Композиция – көркем шығарманың құрылысы, тұтастық бірлігі. “ Балық қаңқасы” әдісі (шығармаға төменде берілген сызба бойынша талдау жүргізіңдер)

11 слайд

11 слайд

Шығармашылық тапсырма 1.Егер мен күйші болсам... (Көркем шығарманың мазмұны мен пішінін талдай отырып, күйші бейнесіне е

12 слайд
Шығармашылық тапсырма 1.Егер мен күйші болсам... (Көркем шығарманың мазмұны мен пішінін талдай отырып, күйші бейнесіне енеді.) 2.“Күй аңызы” әңгімесінен үзінді жатқа оқу (Шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтерді анықтай отырып, әңгімеден өзіне ұнаған үзіндіні таңдау)

12 слайд

Шығармашылық тапсырма 1.Егер мен күйші болсам... (Көркем шығарманың мазмұны мен пішінін талдай отырып, күйші бейнесіне енеді.) 2.“Күй аңызы” әңгімесінен үзінді жатқа оқу (Шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтерді анықтай отырып, әңгімеден өзіне ұнаған үзіндіні таңдау)

Үй тапсырмасы: “ Қазақ күй өнері” деген тақырыпта шығарма жазу.

13 слайд
Үй тапсырмасы: “ Қазақ күй өнері” деген тақырыпта шығарма жазу.

13 слайд

Үй тапсырмасы: “ Қазақ күй өнері” деген тақырыпта шығарма жазу.

Кері байланыс 1.Бүгінгі сабақтан алған әсерім..................................... 2.Сабақта не үйрендім?.......................

14 слайд
Кері байланыс 1.Бүгінгі сабақтан алған әсерім..................................... 2.Сабақта не үйрендім?.................................................... 3.Тапсырманы орындауда туындаған қиыншылықтарым:...................................................................... ......

14 слайд

Кері байланыс 1.Бүгінгі сабақтан алған әсерім..................................... 2.Сабақта не үйрендім?.................................................... 3.Тапсырманы орындауда туындаған қиыншылықтарым:...................................................................... ......