Материалдар / Ашық сабақ. Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу 8 сынып

Ашық сабақ. Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
берілген екі элементі бойынша тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын табу
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Математика Сабақтың тақырыбы : Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу 13 –ш і желтоқсан ГеометрияАлгебра

1 слайд
Математика Сабақтың тақырыбы : Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу 13 –ш і желтоқсан ГеометрияАлгебра

1 слайд

Математика Сабақтың тақырыбы : Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу 13 –ш і желтоқсан ГеометрияАлгебра

• 8.1.3.8 берілген екі элементі бойынша тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын табу. Оқу мақсаты

2 слайд
• 8.1.3.8 берілген екі элементі бойынша тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын табу. Оқу мақсаты

2 слайд

• 8.1.3.8 берілген екі элементі бойынша тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын табу. Оқу мақсаты

Сабақтың мақсаты Оқушылар:  Екі катеті бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементтерін табады;  Гипотенузасы және сүйір б

3 слайд
Сабақтың мақсаты Оқушылар:  Екі катеті бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементтерін табады;  Гипотенузасы және сүйір бұрышы бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементтерін табады;  Катеті және сүйір бұрышы бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементтерін табады; • 30 0 -қа қарсы жатқан катет гипотенузаның жартысына тең екенін біледі • Гипотенузаға түсірілген биіктік және сүйір бұрышы бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементтерін табады.

3 слайд

Сабақтың мақсаты Оқушылар:  Екі катеті бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементтерін табады;  Гипотенузасы және сүйір бұрышы бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементтерін табады;  Катеті және сүйір бұрышы бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементтерін табады; • 30 0 -қа қарсы жатқан катет гипотенузаның жартысына тең екенін біледі • Гипотенузаға түсірілген биіктік және сүйір бұрышы бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементтерін табады.

• Пифагор теоремасын есептер шығаруда қолданады; • Екі катеті бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементтерін табады; • Гип

4 слайд
• Пифагор теоремасын есептер шығаруда қолданады; • Екі катеті бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементтерін табады; • Гипотенузасы және сүйір бұрышы бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементтерін табады; • Катеті және сүйір бұрышы бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементтерін табады; • Гипотенузаға түсірілген биіктік және сүйір бұрышы бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементтерін табады; • 30 0 -қа қарсы жатқан катет гипотенузаның жартысына тең екенін біледі Бағалау критерийлері

4 слайд

• Пифагор теоремасын есептер шығаруда қолданады; • Екі катеті бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементтерін табады; • Гипотенузасы және сүйір бұрышы бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементтерін табады; • Катеті және сүйір бұрышы бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементтерін табады; • Гипотенузаға түсірілген биіктік және сүйір бұрышы бойынша тікбұрышты үшбұрыштың белгісіз элементтерін табады; • 30 0 -қа қарсы жатқан катет гипотенузаның жартысына тең екенін біледі Бағалау критерийлері

Топтық жұмыс α 0 0 30 0 45 0 60 0 90 0 Sin α CoSα tgα

5 слайд
Топтық жұмыс   α   0 0   30 0   45 0   60 0   90 0   Sin α               CoSα               tgα               Ctgα            

5 слайд

Топтық жұмыс   α   0 0   30 0   45 0   60 0   90 0   Sin α               CoSα               tgα               Ctgα            

6 слайд

6 слайд

1. Есептеңіз: 1) 2sin 30  – tg 45  + ctg 30  ; 2) 6cos 30  – 3tg 60  + 2sin 90  ; 3) sin 9 0  - 2cos 30 

7 слайд
1. Есептеңіз: 1) 2sin 30  – tg 45  + ctg 30  ; 2) 6cos 30  – 3tg 60  + 2sin 90  ; 3) sin 9 0  - 2cos 30  + tg 60  ;

7 слайд

1. Есептеңіз: 1) 2sin 30  – tg 45  + ctg 30  ; 2) 6cos 30  – 3tg 60  + 2sin 90  ; 3) sin 9 0  - 2cos 30  + tg 60  ;

31 топ 2 топ 3 топ 21

8 слайд
31 топ 2 топ 3 топ 21

8 слайд

31 топ 2 топ 3 топ 21

Жұптас ,ойлан, бөліс 1 топ. АВС үшбұрышында С бұрышы 90°, А бұрышы 30°, АВ =1.

9 слайд
Жұптас ,ойлан, бөліс 1 топ. АВС үшбұрышында С бұрышы 90°, А бұрышы 30°, АВ =1. ВС қабырғасын табыңдар. 2 топ. АВС үшбұрышында С бұрышы 90°, А бұрышы 60°, АС =2. АВ қабырғасын табыңдар. 3 топ. АВС үшбұрышында С бұрышы 90°, А бұрышы 30°, АС =1. АВ қабырғасын табыңдар.

9 слайд

Жұптас ,ойлан, бөліс 1 топ. АВС үшбұрышында С бұрышы 90°, А бұрышы 30°, АВ =1. ВС қабырғасын табыңдар. 2 топ. АВС үшбұрышында С бұрышы 90°, А бұрышы 60°, АС =2. АВ қабырғасын табыңдар. 3 топ. АВС үшбұрышында С бұрышы 90°, А бұрышы 30°, АС =1. АВ қабырғасын табыңдар.

Жарықтың сәулелері 30 0 бұрышпен түседі. Биіктігі 16 метр болатын ағаштың жерге түскен көлеңкесінің ұзындығын табыңыздар.

10 слайд
Жарықтың сәулелері 30 0 бұрышпен түседі. Биіктігі 16 метр болатын ағаштың жерге түскен көлеңкесінің ұзындығын табыңыздар. ТАПСЫРМА 30 Қалыптастырушы бағалау

10 слайд

Жарықтың сәулелері 30 0 бұрышпен түседі. Биіктігі 16 метр болатын ағаштың жерге түскен көлеңкесінің ұзындығын табыңыздар. ТАПСЫРМА 30 Қалыптастырушы бағалау

«Іскерлік кездесу» Сағат 15-гі кездесу тапсырмасы: Биіктігі 8 фут болатын футбол қақпасынан фут қашықтықта доп қойылған.

11 слайд
«Іскерлік кездесу» Сағат 15-гі кездесу тапсырмасы: Биіктігі 8 фут болатын футбол қақпасынан фут қашықтықта доп қойылған. Сіз допты қақпаға қарай тептіңіз, доп қақпаның жоғарғы арқалығына тиді. Допты тебу бұрышы неге тең?

11 слайд

«Іскерлік кездесу» Сағат 15-гі кездесу тапсырмасы: Биіктігі 8 фут болатын футбол қақпасынан фут қашықтықта доп қойылған. Сіз допты қақпаға қарай тептіңіз, доп қақпаның жоғарғы арқалығына тиді. Допты тебу бұрышы неге тең?

Өзін-өзі бағалау № Дескриптор Балл 1 Есептің математикалық моделін құрады 1 2 Пифагор теоремасын қолданады 1 3 Тригономет

12 слайд
Өзін-өзі бағалау № Дескриптор Балл 1 Есептің математикалық моделін құрады 1 2 Пифагор теоремасын қолданады 1 3 Тригонометрияларық функциялардың анықтамасы бойынша үшбұрыштың бұрыштарын табады 1 4 Тригонометриялық қатынастардан катеттер мен гипотенузаны табады 1

12 слайд

Өзін-өзі бағалау № Дескриптор Балл 1 Есептің математикалық моделін құрады 1 2 Пифагор теоремасын қолданады 1 3 Тригонометрияларық функциялардың анықтамасы бойынша үшбұрыштың бұрыштарын табады 1 4 Тригонометриялық қатынастардан катеттер мен гипотенузаны табады 1

Жұппен жұмыс 1. Қабырғасы 2 –ге тең квадраттың диагоналін табыңдар. 2. Теңбүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы 10 см , табаны

13 слайд
Жұппен жұмыс 1. Қабырғасы 2 –ге тең квадраттың диагоналін табыңдар. 2. Теңбүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы 10 см , табаны 12 см. Табанына түсірілген биіктігін табыңдар. 3. Тіктөртбұрыштың екі қабырғасы 5 см және 12 см . Диагональдарын табыңдар.

13 слайд

Жұппен жұмыс 1. Қабырғасы 2 –ге тең квадраттың диагоналін табыңдар. 2. Теңбүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы 10 см , табаны 12 см. Табанына түсірілген биіктігін табыңдар. 3. Тіктөртбұрыштың екі қабырғасы 5 см және 12 см . Диагональдарын табыңдар.

Reflection Стикерлерге: - Не білдім, нені үйрендім? - Нені түсінбедім? - Немен жұмыс жасау керек, неге назар аудару керек?

14 слайд
Reflection Стикерлерге: - Не білдім, нені үйрендім? - Нені түсінбедім? - Немен жұмыс жасау керек, неге назар аудару керек? - Сабақтағы қандау жұмыс ұнады және не себепті? - Сабақта қандай өзара әрекеттесу жоғары деңгейде болды және әрқайсыларыңыз неге ұмтылуларыңыз керек?

14 слайд

Reflection Стикерлерге: - Не білдім, нені үйрендім? - Нені түсінбедім? - Немен жұмыс жасау керек, неге назар аудару керек? - Сабақтағы қандау жұмыс ұнады және не себепті? - Сабақта қандай өзара әрекеттесу жоғары деңгейде болды және әрқайсыларыңыз неге ұмтылуларыңыз керек?

15 слайд

15 слайд

Үйге тапсырма : 1. Тікбұрышты үшбұрыштың бір бұрышы 60, ал оның гипотенузасы мен кіші катетінің қосындысы 26,4 см. Үшбұрыш

16 слайд
Үйге тапсырма : 1. Тікбұрышты үшбұрыштың бір бұрышы 60, ал оның гипотенузасы мен кіші катетінің қосындысы 26,4 см. Үшбұрыштың гипотенузасын табыңыздар.   2. Сіз скейтборд үшін ұзындығы 14 фут және көтерілу бұрышы 26 0 болатын төбе жасағыңыз келеді. Осы төбенің биіктігі мен табан ұзындығын табыңыздар.

16 слайд

Үйге тапсырма : 1. Тікбұрышты үшбұрыштың бір бұрышы 60, ал оның гипотенузасы мен кіші катетінің қосындысы 26,4 см. Үшбұрыштың гипотенузасын табыңыздар.   2. Сіз скейтборд үшін ұзындығы 14 фут және көтерілу бұрышы 26 0 болатын төбе жасағыңыз келеді. Осы төбенің биіктігі мен табан ұзындығын табыңыздар.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі