Материалдар / Ашық сабақ Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт» әңгімесі. Адамдық үлгісі

Ашық сабақ Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт» әңгімесі. Адамдық үлгісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал барлық ұстаздарға керек болады. Қазақ әдебиетінен ашық сабақ өткізуге қолдансаңыздар болады. Слайд жоғарғы деңгейде құрылды. Балалардың жас ерекшелігі ескерілген. Ұстаздарға көп көмегін тигізеді деген сенімдемін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Сәуір 2019
1613
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ПСИХОЛОГИЯЛ ЫҚ АХУАЛ “ Сиқырлы саусақтар” әдісі Алақанға оқушының есімі жазылады. Оны оқушыларға таратады.Топтағы оқушылар

1 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛ ЫҚ АХУАЛ “ Сиқырлы саусақтар” әдісі Алақанға оқушының есімі жазылады. Оны оқушыларға таратады.Топтағы оқушылар сол баланың жақсы қасиеттерін бес саусаққа теріп жазады. Қолдың суреті оқушының өзіне қайтып оралады.

1 слайд

ПСИХОЛОГИЯЛ ЫҚ АХУАЛ “ Сиқырлы саусақтар” әдісі Алақанға оқушының есімі жазылады. Оны оқушыларға таратады.Топтағы оқушылар сол баланың жақсы қасиеттерін бес саусаққа теріп жазады. Қолдың суреті оқушының өзіне қайтып оралады.

ТОПҚА БӨЛІНУ Жомарт Мейірім Еңбек

2 слайд
ТОПҚА БӨЛІНУ Жомарт Мейірім Еңбек

2 слайд

ТОПҚА БӨЛІНУ Жомарт Мейірім Еңбек

“ МЕН ХАНМЫН” ӘДІСІ Үй тапсырмасы “ Мен бай болсам, не істер едім?” эссе жазу Топқа бөлін

3 слайд
“ МЕН ХАНМЫН” ӘДІСІ Үй тапсырмасы “ Мен бай болсам, не істер едім?” эссе жазу Топқа бөлінген сурет артында “Мен ханмын деген жазуы бар оқушылар тақтаға шығып, ханның тәжін киіп жазған жұмысын оқиды.

3 слайд

“ МЕН ХАНМЫН” ӘДІСІ Үй тапсырмасы “ Мен бай болсам, не істер едім?” эссе жазу Топқа бөлінген сурет артында “Мен ханмын деген жазуы бар оқушылар тақтаға шығып, ханның тәжін киіп жазған жұмысын оқиды.

КЕРІ БАЙЛАНЫС • “ Алтын тәж” плюс • “ Күміс тәж” минус • “ Қола тәж”

4 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС • “ Алтын тәж” плюс • “ Күміс тәж” минус • “ Қола тәж” ұсыныс

4 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС • “ Алтын тәж” плюс • “ Күміс тәж” минус • “ Қола тәж” ұсыныс

“ АЛТЫН САНДЫҚ” Өтен тақырыпқа шолу жасау. Сандық ішіндегі сұрақтарға жауап беріңдер.

5 слайд
“ АЛТЫН САНДЫҚ” Өтен тақырыпқа шолу жасау. Сандық ішіндегі сұрақтарға жауап беріңдер.

5 слайд

“ АЛТЫН САНДЫҚ” Өтен тақырыпқа шолу жасау. Сандық ішіндегі сұрақтарға жауап беріңдер.

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: “АДАМДЫҚ ҮЛГІСІ” Сабақтың мақсаты:  Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс - әрекеті арқылы образын

6 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: “АДАМДЫҚ ҮЛГІСІ” Сабақтың мақсаты:  Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс - әрекеті арқылы образын ашу.  Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табу.

6 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: “АДАМДЫҚ ҮЛГІСІ” Сабақтың мақсаты:  Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс - әрекеті арқылы образын ашу.  Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табу.

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС І топ. “Қос диаграмма” әдісі Жомарт пен сараң адам ІІ топ. Сурет пен әңгіме бөліктерін сәйкес

7 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС І топ. “Қос диаграмма” әдісі Жомарт пен сараң адам ІІ топ. Сурет пен әңгіме бөліктерін сәйкестендіру ІІІ топ. “Уақыт тізбегі” Оқиғаларды рет - ретімен орналастыру.

7 слайд

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС І топ. “Қос диаграмма” әдісі Жомарт пен сараң адам ІІ топ. Сурет пен әңгіме бөліктерін сәйкестендіру ІІІ топ. “Уақыт тізбегі” Оқиғаларды рет - ретімен орналастыру.

ТАПСЫРМАҒА ҚОЙЫЛАТЫН ДЕСКРИПТОР 2 топ. дескриптор: Сурет пен әңгіме бөліктерін сәйкестендіреді. Рет - ретімен орналастырады.1

8 слайд
ТАПСЫРМАҒА ҚОЙЫЛАТЫН ДЕСКРИПТОР 2 топ. дескриптор: Сурет пен әңгіме бөліктерін сәйкестендіреді. Рет - ретімен орналастырады.1 топ. дескриптор: Жомарт адам мен сараң адамның бейнесін салыстырады Адам бойындағы жақсы, жаман қасиеттерді ажыратады. Ұқсастығы мен айырмашылығын табады. 3 топ. дескриптор: Шығарманың мазмұнын түсінеді Шығармадағы оқиғалар тізбегін сызбаға түсіреді.

8 слайд

ТАПСЫРМАҒА ҚОЙЫЛАТЫН ДЕСКРИПТОР 2 топ. дескриптор: Сурет пен әңгіме бөліктерін сәйкестендіреді. Рет - ретімен орналастырады.1 топ. дескриптор: Жомарт адам мен сараң адамның бейнесін салыстырады Адам бойындағы жақсы, жаман қасиеттерді ажыратады. Ұқсастығы мен айырмашылығын табады. 3 топ. дескриптор: Шығарманың мазмұнын түсінеді Шығармадағы оқиғалар тізбегін сызбаға түсіреді.

9 слайд

9 слайд

ДӘПТЕРМЕН ЖҰМЫС • Кейіпкерге портреттік мінездеме беріңдер. (Жұптық жұмыс) Кейіпкер Портреті Іс - әрекеті Біздің пікіріміз

10 слайд
ДӘПТЕРМЕН ЖҰМЫС • Кейіпкерге портреттік мінездеме беріңдер. (Жұптық жұмыс) Кейіпкер Портреті Іс - әрекеті Біздің пікіріміз

10 слайд

ДӘПТЕРМЕН ЖҰМЫС • Кейіпкерге портреттік мінездеме беріңдер. (Жұптық жұмыс) Кейіпкер Портреті Іс - әрекеті Біздің пікіріміз

“ ҚҰНДЫ ПІКІР” ӘДІСІ • Кейіпкерді шынайы өмірмен салыстырып, бағалау. • Жомарттық әлемді өзгерте ме? • Қазіргі қоғамда Атымтай

11 слайд
“ ҚҰНДЫ ПІКІР” ӘДІСІ • Кейіпкерді шынайы өмірмен салыстырып, бағалау. • Жомарттық әлемді өзгерте ме? • Қазіргі қоғамда Атымтай Жомарт кездесе ме? • Қазіргі заманның Атымтай Жомарты қандай деп ойлайсыздар? • Кейіпкермен салыстырыңыз

11 слайд

“ ҚҰНДЫ ПІКІР” ӘДІСІ • Кейіпкерді шынайы өмірмен салыстырып, бағалау. • Жомарттық әлемді өзгерте ме? • Қазіргі қоғамда Атымтай Жомарт кездесе ме? • Қазіргі заманның Атымтай Жомарты қандай деп ойлайсыздар? • Кейіпкермен салыстырыңыз

ВЕНН ДИАГРАММА • Ы.Алтынсарин шығармаларының ұқсастығы мен айырмашылығын табыңдар. • Атымтай Жомарт пен Қыпшақ Сейтқұл

12 слайд
ВЕНН ДИАГРАММА • Ы.Алтынсарин шығармаларының ұқсастығы мен айырмашылығын табыңдар. • Атымтай Жомарт пен Қыпшақ Сейтқұл

12 слайд

ВЕНН ДИАГРАММА • Ы.Алтынсарин шығармаларының ұқсастығы мен айырмашылығын табыңдар. • Атымтай Жомарт пен Қыпшақ Сейтқұл

БЕКІТУ • Ы.Алтынсарин шығармаларындағы өздеріңе ұнаған бір кейіпкерге хат жазыңдар. “ Кері байланыс Сэндвичі” 1. Жұмыс туралы

13 слайд
БЕКІТУ • Ы.Алтынсарин шығармаларындағы өздеріңе ұнаған бір кейіпкерге хат жазыңдар. “ Кері байланыс Сэндвичі” 1. Жұмыс туралы ой пікірі 2. Сыни көзқарас, нені өзгерту керек? 3. Оң көзқарас бере отырып, болашаққа ұсыныс

13 слайд

БЕКІТУ • Ы.Алтынсарин шығармаларындағы өздеріңе ұнаған бір кейіпкерге хат жазыңдар. “ Кері байланыс Сэндвичі” 1. Жұмыс туралы ой пікірі 2. Сыни көзқарас, нені өзгерту керек? 3. Оң көзқарас бере отырып, болашаққа ұсыныс

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ • Атымтай Жомартты қатыстырып, әңгіме құрастыру

14 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ • Атымтай Жомартты қатыстырып, әңгіме құрастыру

14 слайд

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ • Атымтай Жомартты қатыстырып, әңгіме құрастыру

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ