Материалдар / Ашық тәрбие сағаты. "Салауатты өмір салты" 5сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық тәрбие сағаты. "Салауатты өмір салты" 5сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға сабақтарына әдістемелік көмек ретінде пайдаланса.Жас мамандарға көмекші материал болса деген мақсатпен жариялап ортырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Маусым 2019
1529
13 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы “Салауатты өмір салты”

1 слайд
Тақырыбы “Салауатты өмір салты”

1 слайд

Тақырыбы “Салауатты өмір салты”

Эпиграф «Дені сау сәби әр отбасының, қуанышы, бақыты. Ал денсаулығы мықты сәби халықтың болашағы, Отанының сенімді тірегі»

2 слайд
Эпиграф «Дені сау сәби әр отбасының, қуанышы, бақыты. Ал денсаулығы мықты сәби халықтың болашағы, Отанының сенімді тірегі» С.Назарбаева

2 слайд

Эпиграф «Дені сау сәби әр отбасының, қуанышы, бақыты. Ал денсаулығы мықты сәби халықтың болашағы, Отанының сенімді тірегі» С.Назарбаева

САБАҚ МАҚСАТЫ: 1. оқушыларға салауатты өмір салтын сақтаудың қажеттілігін, зиянды заттардың зардаптарын білуге, жат әдеттерден

3 слайд
САБАҚ МАҚСАТЫ: 1. оқушыларға салауатты өмір салтын сақтаудың қажеттілігін, зиянды заттардың зардаптарын білуге, жат әдеттерден аулақ болуға үйрену; 2. ой – өрістерін, сана, сезімдерінің, тілдерін, шығармашылықтарын дамыту; 3.адамгершілік пен биік мәдениеттілік қасиеттерді бойына сіңірген жан – жақты, рухани дамыған тұлғаны тәрбиелеу.

3 слайд

САБАҚ МАҚСАТЫ: 1. оқушыларға салауатты өмір салтын сақтаудың қажеттілігін, зиянды заттардың зардаптарын білуге, жат әдеттерден аулақ болуға үйрену; 2. ой – өрістерін, сана, сезімдерінің, тілдерін, шығармашылықтарын дамыту; 3.адамгершілік пен биік мәдениеттілік қасиеттерді бойына сіңірген жан – жақты, рухани дамыған тұлғаны тәрбиелеу.

4 слайд

4 слайд

Жоспары: I. “ Мың бір хадис” айдары II. “ Денсаулық зор байлық” сұрақтар III. “ Жағдаяттарды талд

5 слайд
Жоспары: I. “ Мың бір хадис” айдары II. “ Денсаулық зор байлық” сұрақтар III. “ Жағдаяттарды талдау” айдары IV. “ Ұлы ғұламалар не дейді?” айдары V. “ Мені жалғастыр”ойыны VI. “ Өмір театр” көрініс VII. “ Сөзтізбек” айдары VIII. Қорытынды

5 слайд

Жоспары: I. “ Мың бір хадис” айдары II. “ Денсаулық зор байлық” сұрақтар III. “ Жағдаяттарды талдау” айдары IV. “ Ұлы ғұламалар не дейді?” айдары V. “ Мені жалғастыр”ойыны VI. “ Өмір театр” көрініс VII. “ Сөзтізбек” айдары VIII. Қорытынды

“ Мың бір хадис”

6 слайд
“ Мың бір хадис”

6 слайд

“ Мың бір хадис”

“ Денсаулық –зор байлық ”  Денсаулық дегенді қалай түсінесіңдер?  Денсаулықты сақтау үшін қандай ережелерді орындау керек?

7 слайд
“ Денсаулық –зор байлық ”  Денсаулық дегенді қалай түсінесіңдер?  Денсаулықты сақтау үшін қандай ережелерді орындау керек?  Таңертеңгілік жаттығу жасау не үшін қажет?  Денсаулыққа не зиян?  Салауатты өмір сүру дегеніміз не?  Біз не үшін тамақтанамыз?  Қазақстанның туын көкке көтеріп, намысымызды асқақтатып жүрген қандай спортшыларды білесіңдер?

7 слайд

“ Денсаулық –зор байлық ”  Денсаулық дегенді қалай түсінесіңдер?  Денсаулықты сақтау үшін қандай ережелерді орындау керек?  Таңертеңгілік жаттығу жасау не үшін қажет?  Денсаулыққа не зиян?  Салауатты өмір сүру дегеніміз не?  Біз не үшін тамақтанамыз?  Қазақстанның туын көкке көтеріп, намысымызды асқақтатып жүрген қандай спортшыларды білесіңдер?

“ ЖАҒДАЯТТАРДЫ ТАЛДАУ” 1 жағдаят: Бір күні сені жан досың бір отырысқа ертіп баратындығын айтты. Онда барғаныңда үлкен жиынның

8 слайд
“ ЖАҒДАЯТТАРДЫ ТАЛДАУ” 1 жағдаят: Бір күні сені жан досың бір отырысқа ертіп баратындығын айтты. Онда барғаныңда үлкен жиынның үстінен түстің. Сен бейтаныс адамдар ішімдік ішуге, шылым шегуге шақырады. Досың да солар жағында. Бұған дейін досыңның мұндай әдеттерін байқамапсың. Осы жағдайда сен не істер едің, қандай да бір шұғыл шешім қабылдайсың ба? Өз шешіміңмен бөліс.

8 слайд

“ ЖАҒДАЯТТАРДЫ ТАЛДАУ” 1 жағдаят: Бір күні сені жан досың бір отырысқа ертіп баратындығын айтты. Онда барғаныңда үлкен жиынның үстінен түстің. Сен бейтаныс адамдар ішімдік ішуге, шылым шегуге шақырады. Досың да солар жағында. Бұған дейін досыңның мұндай әдеттерін байқамапсың. Осы жағдайда сен не істер едің, қандай да бір шұғыл шешім қабылдайсың ба? Өз шешіміңмен бөліс.

2 жағдаят: • Сыныпқа жаңадан оқушы келді. Барлық сынып оқушылары онымен жақын араласып кетті. Сіз онымен дос та болып алдыңы

9 слайд
2 жағдаят: • Сыныпқа жаңадан оқушы келді. Барлық сынып оқушылары онымен жақын араласып кетті. Сіз онымен дос та болып алдыңыз. Кейін сіз оның жұқпалы аурумен ауратының білдіңіз. Бұл жағдайдағы сіздің іс - әрекетіңіз қандай? 3 жағдаят: • Мектептен шығып үйге келе жатқаныңда темекі шегіп отырған бір баланы көрдің. Сен не істер едің?

9 слайд

2 жағдаят: • Сыныпқа жаңадан оқушы келді. Барлық сынып оқушылары онымен жақын араласып кетті. Сіз онымен дос та болып алдыңыз. Кейін сіз оның жұқпалы аурумен ауратының білдіңіз. Бұл жағдайдағы сіздің іс - әрекетіңіз қандай? 3 жағдаят: • Мектептен шығып үйге келе жатқаныңда темекі шегіп отырған бір баланы көрдің. Сен не істер едің?

4 жағдаят: • Сенің өте жақсы көретін ағаңның аузынан ептеп сыраның иісі шығатынын бір – екі рет байқадың. Ағаңды қалай құтқ

10 слайд
4 жағдаят: • Сенің өте жақсы көретін ағаңның аузынан ептеп сыраның иісі шығатынын бір – екі рет байқадың. Ағаңды қалай құтқарар едің? 5 жағдаят: • Саған 11 - сынып оқушысы: «Маған күнде бір қорап темекі алып бер. Екеуіміз бірлесіп шегеміз. Мұны тек сен екеуіміз ғана білетін болайық. Әйтпесе......» деп жұдырығын көрсетіп, шарт қойды. Не істейсің?

10 слайд

4 жағдаят: • Сенің өте жақсы көретін ағаңның аузынан ептеп сыраның иісі шығатынын бір – екі рет байқадың. Ағаңды қалай құтқарар едің? 5 жағдаят: • Саған 11 - сынып оқушысы: «Маған күнде бір қорап темекі алып бер. Екеуіміз бірлесіп шегеміз. Мұны тек сен екеуіміз ғана білетін болайық. Әйтпесе......» деп жұдырығын көрсетіп, шарт қойды. Не істейсің?

11 слайд

11 слайд

“ Мені жалғастыр...” ойыны 1. Зиянды заттардан ертең емес бүгін ... 2. Арақ - ... 3. ... – зор байлық. 4. ... сауды

12 слайд
“ Мені жалғастыр...” ойыны 1. Зиянды заттардан ертең емес бүгін ... 2. Арақ - ... 3. ... – зор байлық. 4. ... саудың – жаны сау. 5. ...- бар байлықтан қымбат. 6. Ауырып ем іздегенше, ауырмайтын ….. ізде. 7. Демі бардың ... бар. 8. ... тартқан сабазын, көрер талай азабын. 9. Тас болу - өз еркіңмен ...

12 слайд

“ Мені жалғастыр...” ойыны 1. Зиянды заттардан ертең емес бүгін ... 2. Арақ - ... 3. ... – зор байлық. 4. ... саудың – жаны сау. 5. ...- бар байлықтан қымбат. 6. Ауырып ем іздегенше, ауырмайтын ….. ізде. 7. Демі бардың ... бар. 8. ... тартқан сабазын, көрер талай азабын. 9. Тас болу - өз еркіңмен ...

13 слайд

13 слайд

СӨЗ ТІЗБЕК ШЕШЕЙІК! “Д Е Н С А У Л Ы Қ”

14 слайд
СӨЗ ТІЗБЕК ШЕШЕЙІК! “Д Е Н С А У Л Ы Қ”

14 слайд

СӨЗ ТІЗБЕК ШЕШЕЙІК! “Д Е Н С А У Л Ы Қ”

Д Е Н С а У Л Ы Қ

15 слайд
Д Е Н С а У Л Ы Қ

15 слайд

Д Е Н С а У Л Ы Қ

САУ САЛАМАТТА БОЛЫҢЫЗДАР!

16 слайд
САУ САЛАМАТТА БОЛЫҢЫЗДАР!

16 слайд

САУ САЛАМАТТА БОЛЫҢЫЗДАР!