Материалдар / Ата-аналарды педагогикалық қолдау жұмысының ұйымдастырылуы 2024-2025 жыл слайд

Ата-аналарды педагогикалық қолдау жұмысының ұйымдастырылуы 2024-2025 жыл слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Ата-аналарды педагогикалық қолдау жұмысының ұйымдастырылуы 2024-2025 жыл слайдтар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2025
56
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Ата-аналар академиясы жұмысының» жүзеге асырылуы бойынша атқарылған жұмыстар

1 слайд
«Ата-аналар академиясы жұмысының» жүзеге асырылуы бойынша атқарылған жұмыстар

1 слайд

«Ата-аналар академиясы жұмысының» жүзеге асырылуы бойынша атқарылған жұмыстар

Бүгінгі таңда балалардың қауіпсіздігі, олардың денсаулығы мен қорғалуы, әл-ауқаты, білімі мен әлеуметтік жағдайы – басты назар

2 слайд
Бүгінгі таңда балалардың қауіпсіздігі, олардың денсаулығы мен қорғалуы, әл-ауқаты, білімі мен әлеуметтік жағдайы – басты назарда.

2 слайд

Бүгінгі таңда балалардың қауіпсіздігі, олардың денсаулығы мен қорғалуы, әл-ауқаты, білімі мен әлеуметтік жағдайы – басты назарда.

«Сапалы білімді, патриотизмді, нағыз маман болуды, үнемшілдік пен еңбекқорлықты қалыптастыру үшін оқушы – мұғалім

3 слайд
«Сапалы білімді, патриотизмді, нағыз маман болуды, үнемшілдік пен еңбекқорлықты қалыптастыру үшін оқушы – мұғалім – ата-ана бірлесе жұмыс атқаруы шарт» Ғани Бейсембаев МЕКТЕП – ОҚУШЫ – АТА-АНА

3 слайд

«Сапалы білімді, патриотизмді, нағыз маман болуды, үнемшілдік пен еңбекқорлықты қалыптастыру үшін оқушы – мұғалім – ата-ана бірлесе жұмыс атқаруы шарт» Ғани Бейсембаев МЕКТЕП – ОҚУШЫ – АТА-АНА

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ОҚУ-АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ БЕКІТКЕН «ӨРКЕН» БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛ-АУҚАТЫН АРТТЫРУ ҰЛТТЫҚ ҒЫЛЫМИ- ПРАКТИКАЛЫ

4 слайд
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ОҚУ-АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ БЕКІТКЕН «ӨРКЕН» БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛ-АУҚАТЫН АРТТЫРУ ҰЛТТЫҚ ҒЫЛЫМИ- ПРАКТИКАЛЫҚ ИНСТИТУТЫНЫҢ 2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫНДА ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА «АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ» ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ БОЙЫНША НҰСҚАУЛЫҒЫНА СҮЙЕНЕ ОТЫРЫП, ата-аналарға жүйелі психологиялық-педагогикалық білім беру мақсатында «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының» 2024-2025 оқу жылына арналған жоспары жасалып, бекітілді. Педагогикалық қолдаудың міндеті: балалардың әл-ауқатын қамтамасыз етуге ата-аналардың педагогикалық мәдениетін, психологиялық және әлеуметтік құзыретін дамыту болып табылады. Ата-аналар академиясының жұмысы Педагогикалық қолдаудың мақсаты: балалардың әл-ауқаты мен үйлесімді дамуын қамтамасыз ету үшін оң тәрбие мәдениетін қалыптастыру болып табылады.

4 слайд

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ОҚУ-АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ БЕКІТКЕН «ӨРКЕН» БАЛАЛАРДЫҢ ӘЛ-АУҚАТЫН АРТТЫРУ ҰЛТТЫҚ ҒЫЛЫМИ- ПРАКТИКАЛЫҚ ИНСТИТУТЫНЫҢ 2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫНДА ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА «АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ» ҚЫЗМЕТІН ҰЙЫМДАСТЫРУ БОЙЫНША НҰСҚАУЛЫҒЫНА СҮЙЕНЕ ОТЫРЫП, ата-аналарға жүйелі психологиялық-педагогикалық білім беру мақсатында «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының» 2024-2025 оқу жылына арналған жоспары жасалып, бекітілді. Педагогикалық қолдаудың міндеті: балалардың әл-ауқатын қамтамасыз етуге ата-аналардың педагогикалық мәдениетін, психологиялық және әлеуметтік құзыретін дамыту болып табылады. Ата-аналар академиясының жұмысы Педагогикалық қолдаудың мақсаты: балалардың әл-ауқаты мен үйлесімді дамуын қамтамасыз ету үшін оң тәрбие мәдениетін қалыптастыру болып табылады.

АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ МЕКТЕП ОҚУШЫ АТА-АНА 1-4 сынып 5-9-сынып 10-11-сынып АТА-АНАЛАРДАҒЫ ПРОБЛЕМАЛАР Б

5 слайд
АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ МЕКТЕП ОҚУШЫ АТА-АНА 1-4 сынып 5-9-сынып 10-11-сынып АТА-АНАЛАРДАҒЫ ПРОБЛЕМАЛАР Бала тәрбиелеудегі тәжірибенің аздығы, білімнің, жетіспеушілігі 

5 слайд

АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ МЕКТЕП ОҚУШЫ АТА-АНА 1-4 сынып 5-9-сынып 10-11-сынып АТА-АНАЛАРДАҒЫ ПРОБЛЕМАЛАР Бала тәрбиелеудегі тәжірибенің аздығы, білімнің, жетіспеушілігі 

АПҚО сабақтарын ұйымдастыру бойынша : *Сабақтар жиі, айына бір рет өткізілді; *Бірлескенсабақтар– балалар мената-аналардыбіріге

6 слайд
АПҚО сабақтарын ұйымдастыру бойынша : *Сабақтар жиі, айына бір рет өткізілді; *Бірлескенсабақтар– балалар мената-аналардыбіріге қатыстыру қамтамасыз етілді; *Сабаққа келе алмаған ата-аналарға материалдар презентация немесе бейнероликтер түрінде жіберілді; *Сабақ өткізуге мектеп психологі қатысып, тренингтер өткізіп, кеңестер берді. *АПҚО-ның сабақтарына ерлер мен әкелерді тартылды.

6 слайд

АПҚО сабақтарын ұйымдастыру бойынша : *Сабақтар жиі, айына бір рет өткізілді; *Бірлескенсабақтар– балалар мената-аналардыбіріге қатыстыру қамтамасыз етілді; *Сабаққа келе алмаған ата-аналарға материалдар презентация немесе бейнероликтер түрінде жіберілді; *Сабақ өткізуге мектеп психологі қатысып, тренингтер өткізіп, кеңестер берді. *АПҚО-ның сабақтарына ерлер мен әкелерді тартылды.

АПҚО сабақтарын өткізу әдістемесі бойынша : *Практикалық сабақтар, тренингтер, дөңгелек үстелдердің формалары көбірек пайдала

7 слайд
АПҚО сабақтарын өткізу әдістемесі бойынша : *Практикалық сабақтар, тренингтер, дөңгелек үстелдердің формалары көбірек пайдаланылды; *«Ата-ананың қалауы бойынша нақты жағдайды талдау», оның ішінде мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас туралы талданып, сабақтар ойын түрінде өткізілді; *Тәрбие туралы қосымша бейнероликтер, материалдар пайдаланылды; *Баланың психологиялық портретін жасау үшін психолог сағаттары ұйымдастырылды; *Отбасылық қатынастар тақырыбына тренингтер өткізілді.

7 слайд

АПҚО сабақтарын өткізу әдістемесі бойынша : *Практикалық сабақтар, тренингтер, дөңгелек үстелдердің формалары көбірек пайдаланылды; *«Ата-ананың қалауы бойынша нақты жағдайды талдау», оның ішінде мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас туралы талданып, сабақтар ойын түрінде өткізілді; *Тәрбие туралы қосымша бейнероликтер, материалдар пайдаланылды; *Баланың психологиялық портретін жасау үшін психолог сағаттары ұйымдастырылды; *Отбасылық қатынастар тақырыбына тренингтер өткізілді.

АПҚО сабақтарының мазмұны бойынша жоспарланды: *Төтенше жағдайларда баланың қауіпсіздігін қамтамасыз ету дағдыларын үйрету; *

8 слайд
АПҚО сабақтарының мазмұны бойынша жоспарланды: *Төтенше жағдайларда баланың қауіпсіздігін қамтамасыз ету дағдыларын үйрету; *Бала үйде жалғыз қалғанда,балаланың қауіпсіз мінез- құлық алгоритмдерін меңгеруге, қалай көмектесу жөнінде ата-аналарға үйрету; *Балалардың денсаулығын дамыту тақырыбын кеңейту; *Баланың дұрыс тамақтануын ұйымдастыру бойынша сабақтарға енгізу; *Балалардың психикалық қабілеттерін дамыту үшін қажетті сабақтар; *Есте сақтау, назар аудару, ойлау, қиял жасау, көп мөлшерде деректермен жұмыс істей білу, оңтайлы шешімдерді табу қабілетін дамыту үшін психикалық математика негіздері бойынша сабақтар енгізу; *Өзiн-өзi бағалауды дамытуға көңiл аудару.

8 слайд

АПҚО сабақтарының мазмұны бойынша жоспарланды: *Төтенше жағдайларда баланың қауіпсіздігін қамтамасыз ету дағдыларын үйрету; *Бала үйде жалғыз қалғанда,балаланың қауіпсіз мінез- құлық алгоритмдерін меңгеруге, қалай көмектесу жөнінде ата-аналарға үйрету; *Балалардың денсаулығын дамыту тақырыбын кеңейту; *Баланың дұрыс тамақтануын ұйымдастыру бойынша сабақтарға енгізу; *Балалардың психикалық қабілеттерін дамыту үшін қажетті сабақтар; *Есте сақтау, назар аудару, ойлау, қиял жасау, көп мөлшерде деректермен жұмыс істей білу, оңтайлы шешімдерді табу қабілетін дамыту үшін психикалық математика негіздері бойынша сабақтар енгізу; *Өзiн-өзi бағалауды дамытуға көңiл аудару.

№ Тақырыбы Мазмұны Мерзімі Жауаптылар 1 Сапалы ұйқы: балалардың дамуы мен денсаулығының іргетасы Баланың тұлғасын дамыту үшін

9 слайд
№ Тақырыбы Мазмұны Мерзімі Жауаптылар 1 Сапалы ұйқы: балалардың дамуы мен денсаулығының іргетасы Баланың тұлғасын дамыту үшін ұйқының маңызы. Баланың танымдық және эмоциялық дағдыларын дамыту үшін негіз ретінде ұйықтау. Әдет-ғұрыпты қалыптастыру алгоритмі. Дұрыс ұйықтау үшін қажетті жағдайлар.   19 Қыркүйек ДТЖО 1-4 сынып жетекшілері Мектеп психологі 2 Дұрыс тамақтану әдет-ғұрпынқұруБалалардың дамуындағы дұрыс тамақтанудың маңыздылығы: дене және психикалық жай-күй Дұрыс тамақтанбауға және олардың салдарларына байланысты аурулардың мысалдары Дұрыс тамақтану негіздері:сорты, модерациясы және тепе-теңдігі. Отбасында дұрыс тамақтану үшін қолайлы жағдай жасау бойынша практикалық консультациялар.     Қазан 1-4 сынып жетекшілері Мектеп аяжаны 3 Назар аударуды дамыту Балалардың назарын аударуды дамыту проблемасының маңыздылығы мен маңызы. Назар аударудың негізгі қасиеттері. Назар аударуды дамыту әдістерімен тәсілдері. Үйде қолдануға арналған практикалық тапсырмалар мен ойындар.     Қараша ДТЖО 1-4 сынып жетекшілері   4 Логикалық ойлауды үйрену Логикалық ойлау табыстың негізі ретінде Балаларда логикалық ойлаудың негізгі аспектілері. Балаларға осы шеберлікті дамытуға көмектесу тәртібі Ата-аналарға практикалық консультация беру   Желтоқсан ДТЖО 1-4 сынып жетекшілері Мектеп психологі 5 Отбасылық келісімнің кепілі– сенімді қарым- қатынас Сенiмгерлiк қарым-қатынас: бақытты отбасылық қатынастардың негiзi. Байланысты сенiмгерлiк басқарудың негiзгi принциптерi мен факторлары. Сенімсіздік,бүркеншік сенім,шынайы сенім. Істерді талдау. Сенімсіздіктің теріс салдары. Баламен ойдағыдай сенімді қарым-қатынас жасау үшін ата-аналарға арналған негізгі дағдылар мен практикалық кеңестер.   Қаңтар ДТЖО 1-4 сынып жетекшілері Мектеп психологі 6 Баланы өзінің және басқа адамдардың сезімін түсінуге үйрету тәртібі Баланың дамуындағы қайғы-қасірет және оның рөлі. Баланың және басқа адамдардың сезімін ашық қарым-қатынас, құрметтеу және түсіну. Басқа адамдардың және өз сезімдерін білдіру және түсіну тәсілдері. Баланы жан-жалдарды шешуге үйрету-ата-аналарға кеңес беру. Ақпан ДТЖО 1-4 сынып жетекшілері Мектеп психологі 7 Балалардың қауіпсіздігі– ересектердің қамқорлығы Дене дайындығы: төтенше жағдайларда организмді қорғау дағдылары мен қабілеттері Эмоциялық дайындық: қорқынышпен үрейді жеңу тәсілдері мен тәсілдері Танымдық әзірлік: қауіпсіздік саласындағы білімді және қорғау әдістерін меңгеру Әлеуметтік дайындық: қиын жағдайдағы баланың коммуникациялық дағдыларын және коммуникациялық дағдыларын дамыту Наурыз ДТЖО 1-4 сынып жетекшілері 8 Бақытты ана құпияларыҚазіргі ана болу ерекшеліктері Отбасылық және кәсіптік жұмыспен қамту Егер анам жалғыз қалса... Тиімді ананың дағдылары.   Сәуір ДТЖО 1-4 сынып жетекшілері   «Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету бағдарламасы 1-4 сынып Тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары : Т. Кейқуатов Бекітемін» Мектеп директоры: А. Есім

9 слайд

№ Тақырыбы Мазмұны Мерзімі Жауаптылар 1 Сапалы ұйқы: балалардың дамуы мен денсаулығының іргетасы Баланың тұлғасын дамыту үшін ұйқының маңызы. Баланың танымдық және эмоциялық дағдыларын дамыту үшін негіз ретінде ұйықтау. Әдет-ғұрыпты қалыптастыру алгоритмі. Дұрыс ұйықтау үшін қажетті жағдайлар.   19 Қыркүйек ДТЖО 1-4 сынып жетекшілері Мектеп психологі 2 Дұрыс тамақтану әдет-ғұрпынқұруБалалардың дамуындағы дұрыс тамақтанудың маңыздылығы: дене және психикалық жай-күй Дұрыс тамақтанбауға және олардың салдарларына байланысты аурулардың мысалдары Дұрыс тамақтану негіздері:сорты, модерациясы және тепе-теңдігі. Отбасында дұрыс тамақтану үшін қолайлы жағдай жасау бойынша практикалық консультациялар.     Қазан 1-4 сынып жетекшілері Мектеп аяжаны 3 Назар аударуды дамыту Балалардың назарын аударуды дамыту проблемасының маңыздылығы мен маңызы. Назар аударудың негізгі қасиеттері. Назар аударуды дамыту әдістерімен тәсілдері. Үйде қолдануға арналған практикалық тапсырмалар мен ойындар.     Қараша ДТЖО 1-4 сынып жетекшілері   4 Логикалық ойлауды үйрену Логикалық ойлау табыстың негізі ретінде Балаларда логикалық ойлаудың негізгі аспектілері. Балаларға осы шеберлікті дамытуға көмектесу тәртібі Ата-аналарға практикалық консультация беру   Желтоқсан ДТЖО 1-4 сынып жетекшілері Мектеп психологі 5 Отбасылық келісімнің кепілі– сенімді қарым- қатынас Сенiмгерлiк қарым-қатынас: бақытты отбасылық қатынастардың негiзi. Байланысты сенiмгерлiк басқарудың негiзгi принциптерi мен факторлары. Сенімсіздік,бүркеншік сенім,шынайы сенім. Істерді талдау. Сенімсіздіктің теріс салдары. Баламен ойдағыдай сенімді қарым-қатынас жасау үшін ата-аналарға арналған негізгі дағдылар мен практикалық кеңестер.   Қаңтар ДТЖО 1-4 сынып жетекшілері Мектеп психологі 6 Баланы өзінің және басқа адамдардың сезімін түсінуге үйрету тәртібі Баланың дамуындағы қайғы-қасірет және оның рөлі. Баланың және басқа адамдардың сезімін ашық қарым-қатынас, құрметтеу және түсіну. Басқа адамдардың және өз сезімдерін білдіру және түсіну тәсілдері. Баланы жан-жалдарды шешуге үйрету-ата-аналарға кеңес беру. Ақпан ДТЖО 1-4 сынып жетекшілері Мектеп психологі 7 Балалардың қауіпсіздігі– ересектердің қамқорлығы Дене дайындығы: төтенше жағдайларда организмді қорғау дағдылары мен қабілеттері Эмоциялық дайындық: қорқынышпен үрейді жеңу тәсілдері мен тәсілдері Танымдық әзірлік: қауіпсіздік саласындағы білімді және қорғау әдістерін меңгеру Әлеуметтік дайындық: қиын жағдайдағы баланың коммуникациялық дағдыларын және коммуникациялық дағдыларын дамыту Наурыз ДТЖО 1-4 сынып жетекшілері 8 Бақытты ана құпияларыҚазіргі ана болу ерекшеліктері Отбасылық және кәсіптік жұмыспен қамту Егер анам жалғыз қалса... Тиімді ананың дағдылары.   Сәуір ДТЖО 1-4 сынып жетекшілері   «Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету бағдарламасы 1-4 сынып Тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары : Т. Кейқуатов Бекітемін» Мектеп директоры: А. Есім

№ Тақырыбы Мазмұны Мерзімі Жауаптылар 1 Жас өспірімдердегі ұйқы:Оқуға және мінез-құлыққа әсері Жасөспірімдердегі ұйқы физиологи

10 слайд
№ Тақырыбы Мазмұны Мерзімі Жауаптылар 1 Жас өспірімдердегі ұйқы:Оқуға және мінез-құлыққа әсері Жасөспірімдердегі ұйқы физиологиясы. Ұйқының бұзылуы: дәрігерге кеңес беру үшін негіз. Ұйқының бұзылуының жас өспірімдердің көңіл- күйіне, мінез-құлқына, оқу қабілетіне әсері. Дұрыс ұйқы: ұйымдастыру әдістері, жағымды әдеттерді дамыту.     19 Қыркүйек   ДТЖО 5-9 сынып жетекшілері Мектеп психологі 2 Отбасындағы дұрыс тамақтану Бүкіл отбасы үшін сау және бүтін тағамдарды таңдау. Отбасы мүшелерінің ас мәзірін дайындауға, тамақ дайындауға және өнімдерді сатып алуға қатысуы. Таңертеңгі ас, түскі ас және кешкі ас өткізбей теңдестірілген тамақ. Ес-түссіз шамадан тыс асыра сілтеу.     Қазан 5-9 сынып жетекшілері Мектеп аяжаны 3 Жадыны дамыту Неліктен жасөспірім есте сақтауда қиындықтар туындауы мүмкін Жасөспiрiмдердiң есте сақтау ерекшелiктерi Жадыны жақсарту үшін мнемониктерді тәжірибеден өту Жақсы жады қадамдары     Қараша ДТЖО 5-9 сынып жетекшілері Мектеп психологі 4 Балаңыздың ой- пікірін оятуЖасөспірімдердіңпсихикалық қабілеттері мен дағдыларын дамытудың маңыздылығы. Жасөспiрiмдердiң интеллектуалының дамуына жеткiлiксiз назар аудару проблемасы. Жасөспiрiмдердiң интеллектуалды дамуының тиiмдi құралдары. Жасөспiрiмдердiң интеллектуалдық дамуында ата-аналарды қолдау: практикалық ұсынымдар       Желтоқсан ДТЖО 5-9 сынып жетекшілері Мектеп психологі 5 Жасөспiрiмнiң түсiнiк алу және қабылдау тәртiбi Жасөспiрiмнiң түсiнiк алу және қабылдау тәртiбi Жасөспірімдердің дамуын түсіну Жасөспіріммен эмпатия дағдыларын және тиімді қарым-қатынасты дамыту Жасөспiрiмнiң өзiн-өзi тиiстi сезiнуiн және өзiн- өзi сезiнуiн белгiлеу жөнiндегi ұсынымдар Қолайлы жағдай жасау әдістері       Қаңтар ДТЖО 5-9 сынып жетекшілері Мектеп психологі 6 Бүлдiретiн сыртқы әсерлерге балалардың қарсы тұруы Экстремистік идеологияларға байланысты тәуекелдер мен қауіптер: Кейс-зерттеулер Рухани иммунитетті қалыптастырудың негізі ретінде сыни ойлау және эмоциялық интеллект Балалардың санасы мен мінез-құлқын дерадикализациялау тәсілдері Отбасы мен мектептің профилактикалық қызметінің тиімді стратегиялары, ашық қарым- қатынасты ынталандыру және бірлескен іс-шараларға қатысу     Ақпан ДТЖО 5-9 сынып жетекшілері 7 Балаңыз төтенше жағдайға дайын ба? Төтенше жағдайлардың ерекшеліктері және төтенше жағдайлар кезінде нақты шаралар қабылдау Төтенше жағдайға дейін және оның уақытында баланың мінез-құлқы қағидалары Төтенше жағдайлар кезінде өзін-өзі бақылау дағдыларының маңыздылығы туралы Күтпеген қауіп кезінде адам өмірін сақтап қалу үшін іс-қимыл алгоритмдері       Наурыз ДТЖО 5-9 сынып жетекшілері 8 Әкелік — бала бақытының қайнар көзі Қазіргі әкенің құндылықтары қандай? Әкесінің жеке қасиеттері Әкені баланы тәрбиелеуге және тәрбиелеуге тарту Сәтті өмір сүру үшін бала адамдтық қасиеттердің қалыптасуына әкенің ықпалы     Сәуір ДТЖО 5-9 сынып жетекшілері Алғашқы әскреи дайындық пәні мұғалімі «Бекітемін» Мектеп директоры: А. Есім Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету бағдарламасы 5-9 сынып Тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары : Т. Кейқуатов

10 слайд

№ Тақырыбы Мазмұны Мерзімі Жауаптылар 1 Жас өспірімдердегі ұйқы:Оқуға және мінез-құлыққа әсері Жасөспірімдердегі ұйқы физиологиясы. Ұйқының бұзылуы: дәрігерге кеңес беру үшін негіз. Ұйқының бұзылуының жас өспірімдердің көңіл- күйіне, мінез-құлқына, оқу қабілетіне әсері. Дұрыс ұйқы: ұйымдастыру әдістері, жағымды әдеттерді дамыту.     19 Қыркүйек   ДТЖО 5-9 сынып жетекшілері Мектеп психологі 2 Отбасындағы дұрыс тамақтану Бүкіл отбасы үшін сау және бүтін тағамдарды таңдау. Отбасы мүшелерінің ас мәзірін дайындауға, тамақ дайындауға және өнімдерді сатып алуға қатысуы. Таңертеңгі ас, түскі ас және кешкі ас өткізбей теңдестірілген тамақ. Ес-түссіз шамадан тыс асыра сілтеу.     Қазан 5-9 сынып жетекшілері Мектеп аяжаны 3 Жадыны дамыту Неліктен жасөспірім есте сақтауда қиындықтар туындауы мүмкін Жасөспiрiмдердiң есте сақтау ерекшелiктерi Жадыны жақсарту үшін мнемониктерді тәжірибеден өту Жақсы жады қадамдары     Қараша ДТЖО 5-9 сынып жетекшілері Мектеп психологі 4 Балаңыздың ой- пікірін оятуЖасөспірімдердіңпсихикалық қабілеттері мен дағдыларын дамытудың маңыздылығы. Жасөспiрiмдердiң интеллектуалының дамуына жеткiлiксiз назар аудару проблемасы. Жасөспiрiмдердiң интеллектуалды дамуының тиiмдi құралдары. Жасөспiрiмдердiң интеллектуалдық дамуында ата-аналарды қолдау: практикалық ұсынымдар       Желтоқсан ДТЖО 5-9 сынып жетекшілері Мектеп психологі 5 Жасөспiрiмнiң түсiнiк алу және қабылдау тәртiбi Жасөспiрiмнiң түсiнiк алу және қабылдау тәртiбi Жасөспірімдердің дамуын түсіну Жасөспіріммен эмпатия дағдыларын және тиімді қарым-қатынасты дамыту Жасөспiрiмнiң өзiн-өзi тиiстi сезiнуiн және өзiн- өзi сезiнуiн белгiлеу жөнiндегi ұсынымдар Қолайлы жағдай жасау әдістері       Қаңтар ДТЖО 5-9 сынып жетекшілері Мектеп психологі 6 Бүлдiретiн сыртқы әсерлерге балалардың қарсы тұруы Экстремистік идеологияларға байланысты тәуекелдер мен қауіптер: Кейс-зерттеулер Рухани иммунитетті қалыптастырудың негізі ретінде сыни ойлау және эмоциялық интеллект Балалардың санасы мен мінез-құлқын дерадикализациялау тәсілдері Отбасы мен мектептің профилактикалық қызметінің тиімді стратегиялары, ашық қарым- қатынасты ынталандыру және бірлескен іс-шараларға қатысу     Ақпан ДТЖО 5-9 сынып жетекшілері 7 Балаңыз төтенше жағдайға дайын ба? Төтенше жағдайлардың ерекшеліктері және төтенше жағдайлар кезінде нақты шаралар қабылдау Төтенше жағдайға дейін және оның уақытында баланың мінез-құлқы қағидалары Төтенше жағдайлар кезінде өзін-өзі бақылау дағдыларының маңыздылығы туралы Күтпеген қауіп кезінде адам өмірін сақтап қалу үшін іс-қимыл алгоритмдері       Наурыз ДТЖО 5-9 сынып жетекшілері 8 Әкелік — бала бақытының қайнар көзі Қазіргі әкенің құндылықтары қандай? Әкесінің жеке қасиеттері Әкені баланы тәрбиелеуге және тәрбиелеуге тарту Сәтті өмір сүру үшін бала адамдтық қасиеттердің қалыптасуына әкенің ықпалы     Сәуір ДТЖО 5-9 сынып жетекшілері Алғашқы әскреи дайындық пәні мұғалімі «Бекітемін» Мектеп директоры: А. Есім Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету бағдарламасы 5-9 сынып Тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары : Т. Кейқуатов

№ Тақырыбы Мазмұны Мерзімі Жауаптылар 1 Жасөспiрiмнiң ұйқысы мен психикалық денсаулығы Дұрыс ұйқының маңыздылығын түсіну. Ұйқын

11 слайд
№ Тақырыбы Мазмұны Мерзімі Жауаптылар 1 Жасөспiрiмнiң ұйқысы мен психикалық денсаулығы Дұрыс ұйқының маңыздылығын түсіну. Ұйқының дене және психикалық жағдайына әсері. Неліктен төсекке бармас бұрын демала білу және оның ұйқы сапасына қалай әсер ететіні маңызды. Ұсыныстар: Жақсы демалу үшін төсек алдында тыныш атмосфераны қалай жасауға болады Қыркүйек ДТЖО 10-11 сынып жетек шілері Мекте п психол огі 2 Тамақ ішу Балада шешім қабылдау дағдыларын дамыту. 2.Фаст-фудты ауыстырудың экологиялық таза (психологиялық қауіпсіз) тәсілдері. 3.Дұрыс тамақтануды қолдау: мотивтер меншешімдер. 4. Үйде және сыртта дұрыс тамақтануға арналған практикалық кеңестер мен қадамдар. Қазан Мектеп мейірбикесі 10-11 сынып жетекшілері 3 Өмір бойы оқыту: неге? қалай?Адам неге өзін-өзі тәрбиелеуді қажет етеді? Өзін-өзі талдау, өзін-өзі бағалау, сондай-ақ өзін- өзі басқару қабілеті өзін-өзі тәрбиелеуде қандай орын алады? Өзiн-өзi тәрбиелеудiң қандай дағдылары мен қабiлеттерiн бала меңгеруi тиiс. Балаға өзiн-өзi тәрбиелеу жөнiндегi iс- шараларды ұйымдастыруға көмек көрсету тәртiбi. Қараша 10-11 сынып жетекшілері 4 Шығармашылыққа ынталандыру Жоғары сынып оқушыларының жетістігінде шығармашылық ойлаудың маңыздылығы Шығармашылықойлауды дамытуға ықпал ететін дағдылар Отбасылық ортада шығармашылықты дамыту тәсілдері Шығармашылыққа апаратын жол:әдістермен тәсілдер Желтоқсан10-11 сынып жетекшілері 5 Тұлғаның қалыптасуы: тәуелсіздікке құқық Ата-аналардан,кезеңдерден психологиялық бөлінудің маңыздылығы. Бөліну түрлері: эмоциялық, құндылық, практикалық, қайшылық. Бөлінуге әсер ететін факторлар: жағдайды талдау. Ата-аналар мен жасөспiрiмдердiң өзара қарым- қатынастарында шекара белгiлеудiң маңыздылығы. Қаңтар 10-11 сынып жетекшілері Мектеп психологі 6 Ата-аналардың эмоциялық күйреуі:оны қалай болдырмауға және жеңуге болады? Эмоциялық сарқылу белгілерін тану әдісі: алдағы күйік сигналдары. Тартылған ата-аналардың эмоциялық сарқылу кезеңдері Эмоциялық күйзелістерді өз бетінше еңсерудің әдістері мен тәсілдері. Эмоциялық күйзелістің алдын алу. Ақпан 10-11 сынып жетекшілері Мектеп психологі 7 Жеке қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыру Жеке қауіпсіздік мәдениеті дегеніміз не? Отбасында жеке қауіпсіздік дағдыларын сіңіру Мінез-құлық этикасын және жеке қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыру Күнделікті өмірде жеке қауіпсіздік нормаларын, наным-сенімдерін, құндылықтарын қабылдау Наурыз 10-11 сынып жетекшілері 8 Болашаққа ұмтылу: Балаңызға өз әлеуетіне жетуге қалай көмектесуге болады Жоғары сынып оқушысын түсіну тәртібі Бала үшін жаңа мүмкіндіктер –ата-аналар үшін жаңа міндеттер Кәсіп таңдауға көмек көрсету Табысты өмір сүру үшін әмбебап дағдыларды дамыту Сәуір 10-11 сынып жетекшілері Бағдарлы жұмыс жөніндегі орынбасар «Бекітемін» Мектеп директоры: А. Есім Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету бағдарламасы 10-11 сынып Тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары : Т. Кейқуатов

11 слайд

№ Тақырыбы Мазмұны Мерзімі Жауаптылар 1 Жасөспiрiмнiң ұйқысы мен психикалық денсаулығы Дұрыс ұйқының маңыздылығын түсіну. Ұйқының дене және психикалық жағдайына әсері. Неліктен төсекке бармас бұрын демала білу және оның ұйқы сапасына қалай әсер ететіні маңызды. Ұсыныстар: Жақсы демалу үшін төсек алдында тыныш атмосфераны қалай жасауға болады Қыркүйек ДТЖО 10-11 сынып жетек шілері Мекте п психол огі 2 Тамақ ішу Балада шешім қабылдау дағдыларын дамыту. 2.Фаст-фудты ауыстырудың экологиялық таза (психологиялық қауіпсіз) тәсілдері. 3.Дұрыс тамақтануды қолдау: мотивтер меншешімдер. 4. Үйде және сыртта дұрыс тамақтануға арналған практикалық кеңестер мен қадамдар. Қазан Мектеп мейірбикесі 10-11 сынып жетекшілері 3 Өмір бойы оқыту: неге? қалай?Адам неге өзін-өзі тәрбиелеуді қажет етеді? Өзін-өзі талдау, өзін-өзі бағалау, сондай-ақ өзін- өзі басқару қабілеті өзін-өзі тәрбиелеуде қандай орын алады? Өзiн-өзi тәрбиелеудiң қандай дағдылары мен қабiлеттерiн бала меңгеруi тиiс. Балаға өзiн-өзi тәрбиелеу жөнiндегi iс- шараларды ұйымдастыруға көмек көрсету тәртiбi. Қараша 10-11 сынып жетекшілері 4 Шығармашылыққа ынталандыру Жоғары сынып оқушыларының жетістігінде шығармашылық ойлаудың маңыздылығы Шығармашылықойлауды дамытуға ықпал ететін дағдылар Отбасылық ортада шығармашылықты дамыту тәсілдері Шығармашылыққа апаратын жол:әдістермен тәсілдер Желтоқсан10-11 сынып жетекшілері 5 Тұлғаның қалыптасуы: тәуелсіздікке құқық Ата-аналардан,кезеңдерден психологиялық бөлінудің маңыздылығы. Бөліну түрлері: эмоциялық, құндылық, практикалық, қайшылық. Бөлінуге әсер ететін факторлар: жағдайды талдау. Ата-аналар мен жасөспiрiмдердiң өзара қарым- қатынастарында шекара белгiлеудiң маңыздылығы. Қаңтар 10-11 сынып жетекшілері Мектеп психологі 6 Ата-аналардың эмоциялық күйреуі:оны қалай болдырмауға және жеңуге болады? Эмоциялық сарқылу белгілерін тану әдісі: алдағы күйік сигналдары. Тартылған ата-аналардың эмоциялық сарқылу кезеңдері Эмоциялық күйзелістерді өз бетінше еңсерудің әдістері мен тәсілдері. Эмоциялық күйзелістің алдын алу. Ақпан 10-11 сынып жетекшілері Мектеп психологі 7 Жеке қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыру Жеке қауіпсіздік мәдениеті дегеніміз не? Отбасында жеке қауіпсіздік дағдыларын сіңіру Мінез-құлық этикасын және жеке қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыру Күнделікті өмірде жеке қауіпсіздік нормаларын, наным-сенімдерін, құндылықтарын қабылдау Наурыз 10-11 сынып жетекшілері 8 Болашаққа ұмтылу: Балаңызға өз әлеуетіне жетуге қалай көмектесуге болады Жоғары сынып оқушысын түсіну тәртібі Бала үшін жаңа мүмкіндіктер –ата-аналар үшін жаңа міндеттер Кәсіп таңдауға көмек көрсету Табысты өмір сүру үшін әмбебап дағдыларды дамыту Сәуір 10-11 сынып жетекшілері Бағдарлы жұмыс жөніндегі орынбасар «Бекітемін» Мектеп директоры: А. Есім Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету бағдарламасы 10-11 сынып Тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары : Т. Кейқуатов

«Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» жұмысы қалай жүзеге асырылды? Өркен балалардың әл-ауқатын арттыру ұлттық-ғылыми

12 слайд
«Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» жұмысы қалай жүзеге асырылды? Өркен балалардың әл-ауқатын арттыру ұлттық-ғылыми практикалық институтының ҚР білім беру ұйымдарында “Ата- аналарды педагогикалық қолдау орталығы ” қызметін ұйымдастыру бойынша мектеп ұжымы нұсқаулықпен таныстырылып, бұйрығы шықты Мектеп ұжымы мен сынып жетекшілеріне «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» жұмысын жүзеге асыру тетіктерін үйлестіру мақсатында ...

12 слайд

«Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» жұмысы қалай жүзеге асырылды? Өркен балалардың әл-ауқатын арттыру ұлттық-ғылыми практикалық институтының ҚР білім беру ұйымдарында “Ата- аналарды педагогикалық қолдау орталығы ” қызметін ұйымдастыру бойынша мектеп ұжымы нұсқаулықпен таныстырылып, бұйрығы шықты Мектеп ұжымы мен сынып жетекшілеріне «Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы» жұмысын жүзеге асыру тетіктерін үйлестіру мақсатында ...