Материалдар / "АТА-АНАНЫҢ БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ РӨЛІ" атты презентациясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"АТА-АНАНЫҢ БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ РӨЛІ" атты презентациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
қай кезде де ата-анының рөлі ерекше. ол тақырыптың ауқымы да кең. қай сынып оқушыларына қолданылса да өзіндік сипаты бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2018
2175
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі және мектеппен байланысы

1 слайд
Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі және мектеппен байланысы

1 слайд

Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі және мектеппен байланысы

Отбасы- ол да бір шағын мемлекет.Әр мемлекеттің өзіне тән өндірісі, өнім бөлісі, сыртқы және ішкі саясаты, басқару тәртібі,

2 слайд
Отбасы- ол да бір шағын мемлекет.Әр мемлекеттің өзіне тән өндірісі, өнім бөлісі, сыртқы және ішкі саясаты, басқару тәртібі, міндет-қызмет бөлінісі, кіріс- шығыс бюджеті, қасиеттеп, қастерлеп ұстанатын рәміздері т.б болмыс-тіршілік жақтары болады. Адамдардың жақсы өмір сүруі отбасы құрамындағыларға байланысты.Сондықтан отбасы құрылымына зор маңыз беріліп, мәнін қорғаған, отбасының ар-намысын сақтауға, сырын шашпауға, мүшелерінің бір-біріне адал, қамқор болуына тәрбиелеген. Отбасы- шағын мемлекет “Отбасы –шағын мемлекет Мен-президент, сен-премьер...” Қ.Аманжолов

2 слайд

Отбасы- ол да бір шағын мемлекет.Әр мемлекеттің өзіне тән өндірісі, өнім бөлісі, сыртқы және ішкі саясаты, басқару тәртібі, міндет-қызмет бөлінісі, кіріс- шығыс бюджеті, қасиеттеп, қастерлеп ұстанатын рәміздері т.б болмыс-тіршілік жақтары болады. Адамдардың жақсы өмір сүруі отбасы құрамындағыларға байланысты.Сондықтан отбасы құрылымына зор маңыз беріліп, мәнін қорғаған, отбасының ар-намысын сақтауға, сырын шашпауға, мүшелерінің бір-біріне адал, қамқор болуына тәрбиелеген. Отбасы- шағын мемлекет “Отбасы –шағын мемлекет Мен-президент, сен-премьер...” Қ.Аманжолов

Әр адамның түсінігі бойынша Бақыт Мансап пен қызмет Даңқ пен атақ Байлық Бала «Адам ұрпағымен мың жасайды»

3 слайд
Әр адамның түсінігі бойынша Бақыт Мансап пен қызмет Даңқ пен атақ Байлық Бала «Адам ұрпағымен мың жасайды»

3 слайд

Әр адамның түсінігі бойынша Бақыт Мансап пен қызмет Даңқ пен атақ Байлық Бала «Адам ұрпағымен мың жасайды»

Жанұяда жақсы қасиеттер балаға сөзбен, үлкендердің үлгісімен сіңеді, дамыйды: адамгершілік  бауырмалдық  татулық  қайыр

4 слайд
Жанұяда жақсы қасиеттер балаға сөзбен, үлкендердің үлгісімен сіңеді, дамыйды: адамгершілік  бауырмалдық  татулық  қайырымдылық  әдептілік  инабаттылық Бала тәрбиесіндегі алғашқы ұстаз — ата-ана. «Әкеге қарап ұл өсер, шешеге қарап қыз өсер»

4 слайд

Жанұяда жақсы қасиеттер балаға сөзбен, үлкендердің үлгісімен сіңеді, дамыйды: адамгершілік  бауырмалдық  татулық  қайырымдылық  әдептілік  инабаттылық Бала тәрбиесіндегі алғашқы ұстаз — ата-ана. «Әкеге қарап ұл өсер, шешеге қарап қыз өсер»

өзің жұмыс істеп жүргенде баланың қолынан келетін ісіне жағдай туғызу оның үйренуіне көмектесу берген тапсырмаңыздың аяғ

5 слайд
өзің жұмыс істеп жүргенде баланың қолынан келетін ісіне жағдай туғызу оның үйренуіне көмектесу берген тапсырмаңыздың аяғына дейін орындаулын төзімділікпен бақылау істеген ісін ұқыпты , тындырымды орындауына бағыт беру жақсы ісін мадақтап, терісін оң етіп түсіндіру Еңбекпен тәрбиелеу Бала ересектерді сыйлап, кез келген тапсырмасын орындауға қарсылық білдірмейді.

5 слайд

өзің жұмыс істеп жүргенде баланың қолынан келетін ісіне жағдай туғызу оның үйренуіне көмектесу берген тапсырмаңыздың аяғына дейін орындаулын төзімділікпен бақылау істеген ісін ұқыпты , тындырымды орындауына бағыт беру жақсы ісін мадақтап, терісін оң етіп түсіндіру Еңбекпен тәрбиелеу Бала ересектерді сыйлап, кез келген тапсырмасын орындауға қарсылық білдірмейді.

Бала тәрбиесіндегі басты тұлға- әке мен шеше Баланың жан дүниесіне үңілу сенген сырын жарияламай, сақтай білу мінез-құлқ

6 слайд
Бала тәрбиесіндегі басты тұлға- әке мен шеше Баланың жан дүниесіне үңілу сенген сырын жарияламай, сақтай білу мінез-құлқындағы ерекшеліктерді жете білу әңгімелескенде олардың пікірімен санасу ашық сөйлесе алу «Екеуміз де жұмыстамыз, кешкісін үй шаруасынан қол тимейді, баламен сөйлесуге уақыт жоқ» ӘКЕ мен ШЕШЕ

6 слайд

Бала тәрбиесіндегі басты тұлға- әке мен шеше Баланың жан дүниесіне үңілу сенген сырын жарияламай, сақтай білу мінез-құлқындағы ерекшеліктерді жете білу әңгімелескенде олардың пікірімен санасу ашық сөйлесе алу «Екеуміз де жұмыстамыз, кешкісін үй шаруасынан қол тимейді, баламен сөйлесуге уақыт жоқ» ӘКЕ мен ШЕШЕ

Жанұядағы жанжал, үлкендердің аузына келген сөздерді айтуы, баланың көзінше басқа біреуді сөгуі, біреудің сыртынан

7 слайд
Жанұядағы жанжал, үлкендердің аузына келген сөздерді айтуы, баланың көзінше басқа біреуді сөгуі, біреудің сыртынан өсек айтуы балалардың көзінше арақ ішу, үсті-үстіне темекі тарту т.б. Балаға теріс әсер етеді «Балаңда өсер, көкейіңді тесер»

7 слайд

Жанұядағы жанжал, үлкендердің аузына келген сөздерді айтуы, баланың көзінше басқа біреуді сөгуі, біреудің сыртынан өсек айтуы балалардың көзінше арақ ішу, үсті-үстіне темекі тарту т.б. Балаға теріс әсер етеді «Балаңда өсер, көкейіңді тесер»

Кейде сабақты жиі қалдыруға және әр түрлі сылтауларды үлкендердің өзі үйретіп отырады. Бұл жағдайда балаға өтірік айт

8 слайд
Кейде сабақты жиі қалдыруға және әр түрлі сылтауларды үлкендердің өзі үйретіп отырады. Бұл жағдайда балаға өтірік айтуды үйретіп отырғанын аңғармай да қалуы мүмкін. Сондықтан Баланың бойына барлық жақсы қасиеттерді дарыту, тіпті жанында жүрген достарына дейін мән беру, табиғат сыйлаған дарыны болса дамыту, сүйікті ісімен айналысуға мүмкіндік беру  дұрыс білім алуына жағдай жасау  Бұзақылықтың басы бос жүруден басталады

8 слайд

Кейде сабақты жиі қалдыруға және әр түрлі сылтауларды үлкендердің өзі үйретіп отырады. Бұл жағдайда балаға өтірік айтуды үйретіп отырғанын аңғармай да қалуы мүмкін. Сондықтан Баланың бойына барлық жақсы қасиеттерді дарыту, тіпті жанында жүрген достарына дейін мән беру, табиғат сыйлаған дарыны болса дамыту, сүйікті ісімен айналысуға мүмкіндік беру  дұрыс білім алуына жағдай жасау  Бұзақылықтың басы бос жүруден басталады

1.Әмірлі (авторитарлық) 2.Демократиялық (егемендік) 3.Бетімен жіберушілік 4.Рақымшыл жанұя Жанұя типтері:

9 слайд
1.Әмірлі (авторитарлық) 2.Демократиялық (егемендік) 3.Бетімен жіберушілік 4.Рақымшыл жанұя Жанұя типтері:

9 слайд

1.Әмірлі (авторитарлық) 2.Демократиялық (егемендік) 3.Бетімен жіберушілік 4.Рақымшыл жанұя Жанұя типтері:

“Біреулер құдайдан бала тілейді...” Ол баланы не қылады? — Өлсем орнымды бассын, — дейді. — Артымнан құран оқысын, — дей

10 слайд
“Біреулер құдайдан бала тілейді...” Ол баланы не қылады? — Өлсем орнымды бассын, — дейді. — Артымнан құран оқысын, — дейді — Қартайғанда асырасын, — дейді. Ол баланы не қылады? -Білімді, жан-жақты болсын, -дейді -Бәрінен ерекше, артық бақсын,-дейді -Заманына бейімделіп, күн астынан орнын алсын ,- дейді

10 слайд

“Біреулер құдайдан бала тілейді...” Ол баланы не қылады? — Өлсем орнымды бассын, — дейді. — Артымнан құран оқысын, — дейді — Қартайғанда асырасын, — дейді. Ол баланы не қылады? -Білімді, жан-жақты болсын, -дейді -Бәрінен ерекше, артық бақсын,-дейді -Заманына бейімделіп, күн астынан орнын алсын ,- дейді

Үш байланыс Тек қана ата-аналармен бірге, жалпы күш-жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бағ

11 слайд
Үш байланыс Тек қана ата-аналармен бірге, жалпы күш-жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бағыт беруі мүмкін.» В.А.Сухомлинский

11 слайд

Үш байланыс Тек қана ата-аналармен бірге, жалпы күш-жігерді біріктіру арқасында мұғалімдер балаларға үлкен адамдық бағыт беруі мүмкін.» В.А.Сухомлинский

12 слайд

12 слайд

“Сіз қандай тәрбиешісіз?” “Сіз қандай ата-анасыз?” “Сіз және сіздің балаларыңыз?” Сауалнама “Ата-ана, бала, мектеп” Ат

13 слайд
“Сіз қандай тәрбиешісіз?” “Сіз қандай ата-анасыз?” “Сіз және сіздің балаларыңыз?” Сауалнама “Ата-ана, бала, мектеп”   Ата-аналарға арналған тест тақырыптары

13 слайд

“Сіз қандай тәрбиешісіз?” “Сіз қандай ата-анасыз?” “Сіз және сіздің балаларыңыз?” Сауалнама “Ата-ана, бала, мектеп”   Ата-аналарға арналған тест тақырыптары

Тест “Сіздің досыңыз кім?” “Отбасының суреті” “Қызғаныш, көре алмаушылық” “Өзіңізді көрсете білесіз бе? “Нар тәуекел де

14 слайд
Тест “Сіздің досыңыз кім?” “Отбасының суреті” “Қызғаныш, көре алмаушылық” “Өзіңізді көрсете білесіз бе? “Нар тәуекел дей аласыз ба?” “Көшбасшы болуға қабілеттісіз бе?” Шығарма “Сынып тынысы” “Болашаққа көзқарасым” “Менің үмітім” т.б. Балаларға арналған тест, шығарма тақырыптары

14 слайд

Тест “Сіздің досыңыз кім?” “Отбасының суреті” “Қызғаныш, көре алмаушылық” “Өзіңізді көрсете білесіз бе? “Нар тәуекел дей аласыз ба?” “Көшбасшы болуға қабілеттісіз бе?” Шығарма “Сынып тынысы” “Болашаққа көзқарасым” “Менің үмітім” т.б. Балаларға арналған тест, шығарма тақырыптары

1.Оқушыда сапалы білім мен тәрбие болу үшін мектеп және ата- ана тығыз байланыста болуы қажет. 2.Бала үшін ата-ана тек асыр

15 слайд
1.Оқушыда сапалы білім мен тәрбие болу үшін мектеп және ата- ана тығыз байланыста болуы қажет. 2.Бала үшін ата-ана тек асыраушының рөлін атқармай, оның білім мен тәрбие алу жолындағы нағыз серіктесі болуы қажет, баламен көзбе-көз сөйлесіп оған әр түрлі жағдайда ақыл-кеңес беру. 3.Ата-ана баласына көбірек уақыт бөліп қадағалау, бағыттау, бағалау, білім олқылықтарын анықтап дер кезінде көмектесіп отыру. 4.Ата-ана баласына педагогикалық көмек көрсететіндей дәрежеде болуы керек. 5.Ата–ана өзін-өзі жетілдіру бағытында жұмыс істеу (газет, журнал, теледидар Ата-анаға ұсыныс:

15 слайд

1.Оқушыда сапалы білім мен тәрбие болу үшін мектеп және ата- ана тығыз байланыста болуы қажет. 2.Бала үшін ата-ана тек асыраушының рөлін атқармай, оның білім мен тәрбие алу жолындағы нағыз серіктесі болуы қажет, баламен көзбе-көз сөйлесіп оған әр түрлі жағдайда ақыл-кеңес беру. 3.Ата-ана баласына көбірек уақыт бөліп қадағалау, бағыттау, бағалау, білім олқылықтарын анықтап дер кезінде көмектесіп отыру. 4.Ата-ана баласына педагогикалық көмек көрсететіндей дәрежеде болуы керек. 5.Ата–ана өзін-өзі жетілдіру бағытында жұмыс істеу (газет, журнал, теледидар Ата-анаға ұсыныс:

1.Балаға мектеп, мұғалім туралы көбірек мағлұмат беріп, дайындық жұмысын алдын ала жүргізіңіз. 2.Балаңызды өзіне-өзі қызме

16 слайд
1.Балаға мектеп, мұғалім туралы көбірек мағлұмат беріп, дайындық жұмысын алдын ала жүргізіңіз. 2.Балаңызды өзіне-өзі қызмет етуге дайындаңыз. 3.Жанұяда бала тәрбиесіне бірдей талап қоя біліңіздер. 4.Балаға уәде бергеннен кейін орындауға тырысыңыз, орындауға мүмкіндік болмаған жағдайда дұрыс түсінік беріңіз. 5.Баланың өз бетімен әрекет жасауына мүмкіндік беріңіз (бермеген жағдайда бала өмір бойы бір істі өздігінен істей алмайтын, жалтақ, өзіне сенбейтін болып өседі). 6.Балаңызға сүйіспеншілікпен қараңыз. Бала түсіністікте және сүйіспеншілікте өссе, ол бұл әлемнен махаббат табуды үйренеді. Ата-анаға берілетін кеңес:

16 слайд

1.Балаға мектеп, мұғалім туралы көбірек мағлұмат беріп, дайындық жұмысын алдын ала жүргізіңіз. 2.Балаңызды өзіне-өзі қызмет етуге дайындаңыз. 3.Жанұяда бала тәрбиесіне бірдей талап қоя біліңіздер. 4.Балаға уәде бергеннен кейін орындауға тырысыңыз, орындауға мүмкіндік болмаған жағдайда дұрыс түсінік беріңіз. 5.Баланың өз бетімен әрекет жасауына мүмкіндік беріңіз (бермеген жағдайда бала өмір бойы бір істі өздігінен істей алмайтын, жалтақ, өзіне сенбейтін болып өседі). 6.Балаңызға сүйіспеншілікпен қараңыз. Бала түсіністікте және сүйіспеншілікте өссе, ол бұл әлемнен махаббат табуды үйренеді. Ата-анаға берілетін кеңес:

1. Егер баланы үнемі сынап отырса , оқуға құлқы болмайды Балаға үнемі күлсе , бұйығы болып өседі Баланы қолдап отырса , бі

17 слайд
1. Егер баланы үнемі сынап отырса , оқуға құлқы болмайды Балаға үнемі күлсе , бұйығы болып өседі Баланы қолдап отырса , білімге деген ынтасы артады 2. Балаға сенім артса , ол батыл болады Бала төзімділікте өссе , адал болып жетіледі Бала қауіпсіз жағдайда өссе , ол адамға сеніммен қарайды 3.Бала кекшілдікте өссе , ол қатыгез болып өседі Бала адалдықта өссе , әділ болып жетіледі Бала түсіністікте және сүйіспеншлікте өссе, бұл әлемнен махаббат табуға үйретеді Ой толғанысы ...

17 слайд

1. Егер баланы үнемі сынап отырса , оқуға құлқы болмайды Балаға үнемі күлсе , бұйығы болып өседі Баланы қолдап отырса , білімге деген ынтасы артады 2. Балаға сенім артса , ол батыл болады Бала төзімділікте өссе , адал болып жетіледі Бала қауіпсіз жағдайда өссе , ол адамға сеніммен қарайды 3.Бала кекшілдікте өссе , ол қатыгез болып өседі Бала адалдықта өссе , әділ болып жетіледі Бала түсіністікте және сүйіспеншлікте өссе, бұл әлемнен махаббат табуға үйретеді Ой толғанысы ...