"Аяз би" ертегісі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Аяз би" ертегісі

Материал туралы қысқаша түсінік
сабаққа керекті материалдар
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
/ҚОРЫТЫНДЫ САБАҚ/ Сабақ тақырыбы: 5 - сынып

#1 слайд
/ҚОРЫТЫНДЫ САБАҚ/ Сабақ тақырыбы: 5 - сынып

1 слайд

/ҚОРЫТЫНДЫ САБАҚ/ Сабақ тақырыбы: 5 - сынып

Мақсаты: Білімділік - «Аяз би» ертегісі бойынша алған білімдерін тексеру, қорытындылау; Дамытушылық – логикалық ойын дамыту, т

#2 слайд
Мақсаты: Білімділік - «Аяз би» ертегісі бойынша алған білімдерін тексеру, қорытындылау; Дамытушылық – логикалық ойын дамыту, тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерге жетелеу, тіл байлығын жетілдіру; Тәрбиелік – адамгершілік, инабаттылыққа, үлкенді сыйлауға, сөз қадірін түсіне білуге тәрбиелеу.

2 слайд

Мақсаты: Білімділік - «Аяз би» ертегісі бойынша алған білімдерін тексеру, қорытындылау; Дамытушылық – логикалық ойын дамыту, тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерге жетелеу, тіл байлығын жетілдіру; Тәрбиелік – адамгершілік, инабаттылыққа, үлкенді сыйлауға, сөз қадірін түсіне білуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: қорытынды сабақ Сабақтың түрі: қорытынды сабақСабақтың әдіс-тәсілдері: ассоциация құру, араласқан жоспар, сұ

#3 слайд
Сабақтың түрі: қорытынды сабақ Сабақтың түрі: қорытынды сабақСабақтың әдіс-тәсілдері: ассоциация құру, араласқан жоспар, сұрақ-жауап. Сабақтың әдіс-тәсілдері: ассоциация құру, араласқан жоспар, сұрақ-жауап.Көрнекілігі: оқушылардың таным қабілеттерінің даму деңгейін анықтауға бағытталған тапсырмалар, интерактивті тақтада слайдтар. Көрнекілігі: оқушылардың таным қабілеттерінің даму деңгейін анықтауға бағытталған тапсырмалар, интерактивті тақтада слайдтар.

3 слайд

Сабақтың түрі: қорытынды сабақ Сабақтың түрі: қорытынды сабақСабақтың әдіс-тәсілдері: ассоциация құру, араласқан жоспар, сұрақ-жауап. Сабақтың әдіс-тәсілдері: ассоциация құру, араласқан жоспар, сұрақ-жауап.Көрнекілігі: оқушылардың таным қабілеттерінің даму деңгейін анықтауға бағытталған тапсырмалар, интерактивті тақтада слайдтар. Көрнекілігі: оқушылардың таным қабілеттерінің даму деңгейін анықтауға бағытталған тапсырмалар, интерактивті тақтада слайдтар.

Тарихи аңыздарға қарағанда, Аяз би Арал теңізі жағасында өмір сүрген. Оның тарихи адам екендігін Арал теңізінен 200 шақырымдай

#4 слайд
Тарихи аңыздарға қарағанда, Аяз би Арал теңізі жағасында өмір сүрген. Оның тарихи адам екендігін Арал теңізінен 200 шақырымдай жерде табылған «Аяз» қаласының орны да дәлелдейді. Аңыздар бойынша Аяз әуелі ханға уәзір, кейін өзі хан болып ел басқарған. Аяз биге қатысты аңызда аталатын «Барсакелмес» деген жер Арал теңізінде орналасқан.

4 слайд

Тарихи аңыздарға қарағанда, Аяз би Арал теңізі жағасында өмір сүрген. Оның тарихи адам екендігін Арал теңізінен 200 шақырымдай жерде табылған «Аяз» қаласының орны да дәлелдейді. Аңыздар бойынша Аяз әуелі ханға уәзір, кейін өзі хан болып ел басқарған. Аяз биге қатысты аңызда аталатын «Барсакелмес» деген жер Арал теңізінде орналасқан.

Бәйге БІЛУ. Ұжымдық тапсырма (ауызша) 5 минут «Бәйге» ойын стратегиясы. /диалог/ (әр сұраққа 1 ұпай)

#5 слайд
Бәйге БІЛУ. Ұжымдық тапсырма (ауызша) 5 минут «Бәйге» ойын стратегиясы. /диалог/ (әр сұраққа 1 ұпай)

5 слайд

Бәйге БІЛУ. Ұжымдық тапсырма (ауызша) 5 минут «Бәйге» ойын стратегиясы. /диалог/ (әр сұраққа 1 ұпай)

1-топ: 1.Ертеде кім деген хан болыпты? 2.Хан уәзірлеріне қандай тапсырма беріпті? 3.Хан оларды табуға қанша уақыт берді? 4.Тасты

#6 слайд
1-топ: 1.Ертеде кім деген хан болыпты? 2.Хан уәзірлеріне қандай тапсырма беріпті? 3.Хан оларды табуға қанша уақыт берді? 4.Тастың ішінде қандай неше құрт бар? 5.Уәлидің қызы кім? 6.Қыздың жасы нешеде? 7.Хан Жаманды қайда жұмсады? 8.Жаман не үшін «Аяз би» деп аталды?

6 слайд

1-топ: 1.Ертеде кім деген хан болыпты? 2.Хан уәзірлеріне қандай тапсырма беріпті? 3.Хан оларды табуға қанша уақыт берді? 4.Тастың ішінде қандай неше құрт бар? 5.Уәлидің қызы кім? 6.Қыздың жасы нешеде? 7.Хан Жаманды қайда жұмсады? 8.Жаман не үшін «Аяз би» деп аталды?

2-топ: 1.Ханның неше уәзірі болыпты? 2.Хан Жаманға қандай тағам бергізді? 3.Жаманның жасы нешеде еді? 4.Жаман тұлпардың неге шат

#7 слайд
2-топ: 1.Ханның неше уәзірі болыпты? 2.Хан Жаманға қандай тағам бергізді? 3.Жаманның жасы нешеде еді? 4.Жаман тұлпардың неге шатыс екенін айтты? 5.Қандай тастың қасиеті неше жылдан соң бітеді? 6.Ханның шешесі неше жаста? 7.Байлығы мен елдігі ханға парапар кім? 8.Қырық уәзір Жаманды неше күншілік жолға шығарып салды?

7 слайд

2-топ: 1.Ханның неше уәзірі болыпты? 2.Хан Жаманға қандай тағам бергізді? 3.Жаманның жасы нешеде еді? 4.Жаман тұлпардың неге шатыс екенін айтты? 5.Қандай тастың қасиеті неше жылдан соң бітеді? 6.Ханның шешесі неше жаста? 7.Байлығы мен елдігі ханға парапар кім? 8.Қырық уәзір Жаманды неше күншілік жолға шығарып салды?

#8 слайд

8 слайд

1-топ. Шығарма мазмұнына сай құрылған жоспар тараулары араластырылып жіберіледі. Оқушылар жоспар тарауларын дұрыс орналастыру

#9 слайд
1-топ. Шығарма мазмұнына сай құрылған жоспар тараулары араластырылып жіберіледі. Оқушылар жоспар тарауларын дұрыс орналастыру керек. (4 ұпай) 1.Жаманның жақсы мен жаманды айыра білуі. 2.Жаманның сертке берік болуы. 3.Жаманның Барсакелмеске баруы. 4.Құстың, шөптің, адамның жаманын табуға ханның уәзірлерін жұмсауы. 5.Хан тағына отырған Жаман. 6.Ханның Жаманды уәзір етуі. 7.Меңдінің Жаманды таңдауы. 8.40 уәзірдің хан мен Жаманды араздастыруы. 9.Хан сөзін шеше алмаған уәзірлердің Жаманға келуі. 10.Ханның Жаманды сағынуы.

9 слайд

1-топ. Шығарма мазмұнына сай құрылған жоспар тараулары араластырылып жіберіледі. Оқушылар жоспар тарауларын дұрыс орналастыру керек. (4 ұпай) 1.Жаманның жақсы мен жаманды айыра білуі. 2.Жаманның сертке берік болуы. 3.Жаманның Барсакелмеске баруы. 4.Құстың, шөптің, адамның жаманын табуға ханның уәзірлерін жұмсауы. 5.Хан тағына отырған Жаман. 6.Ханның Жаманды уәзір етуі. 7.Меңдінің Жаманды таңдауы. 8.40 уәзірдің хан мен Жаманды араздастыруы. 9.Хан сөзін шеше алмаған уәзірлердің Жаманға келуі. 10.Ханның Жаманды сағынуы.

2-топ. Берілген мақал-мәтелдерді жоспардың тарауларына сәйкестендіру. (4 ұпай)

#10 слайд
2-топ. Берілген мақал-мәтелдерді жоспардың тарауларына сәйкестендіру. (4 ұпай)

10 слайд

2-топ. Берілген мақал-мәтелдерді жоспардың тарауларына сәйкестендіру. (4 ұпай)

#11 слайд

11 слайд

1-диалог. Хан мен Жаман. 1. Жаман тұлпарды қалай сынады? 2.Жаман Маданның наубайшының баласы екендігін қалай білді? 1- топ.

#12 слайд
1-диалог. Хан мен Жаман. 1. Жаман тұлпарды қалай сынады? 2.Жаман Маданның наубайшының баласы екендігін қалай білді? 1- топ. Нақыштап оқу, рөлмен оқу.

12 слайд

1-диалог. Хан мен Жаман. 1. Жаман тұлпарды қалай сынады? 2.Жаман Маданның наубайшының баласы екендігін қалай білді? 1- топ. Нақыштап оқу, рөлмен оқу.

2-диалог. Қойшы шал мен хан диалогы 1.«Таудың басын қырау шалғаны мен етегін қырау шалғаны, тау басынан бұлақ аққалы неше ж

#13 слайд
2-диалог. Қойшы шал мен хан диалогы 1.«Таудың басын қырау шалғаны мен етегін қырау шалғаны, тау басынан бұлақ аққалы неше жыл болды» дегені не? 2.Жаман уәзірлерді қалай жазалады? 2- топ. Нақыштап оқу, рөлмен оқу.

13 слайд

2-диалог. Қойшы шал мен хан диалогы 1.«Таудың басын қырау шалғаны мен етегін қырау шалғаны, тау басынан бұлақ аққалы неше жыл болды» дегені не? 2.Жаман уәзірлерді қалай жазалады? 2- топ. Нақыштап оқу, рөлмен оқу.

Эссе

#14 слайд
Эссе

14 слайд

Эссе

#15 слайд

15 слайд

Аяз би шынайы мөлдір таза шыншыл реалистік Нәзік ойлы өжет қуанышты қайғы-мұңды шуақты романтикалық терең сырлы батыл ойлы

#16 слайд
Аяз би шынайы мөлдір таза шыншыл реалистік Нәзік ойлы өжет қуанышты қайғы-мұңды шуақты романтикалық терең сырлы батыл ойлы

16 слайд

Аяз би шынайы мөлдір таза шыншыл реалистік Нәзік ойлы өжет қуанышты қайғы-мұңды шуақты романтикалық терең сырлы батыл ойлы

#17 слайд

17 слайд

Географ Л и н г в и с т Б и о л о г Э т н о г р а ф Іздену жұмыстары

#18 слайд
Географ Л и н г в и с т Б и о л о г Э т н о г р а ф Іздену жұмыстары

18 слайд

Географ Л и н г в и с т Б и о л о г Э т н о г р а ф Іздену жұмыстары

#19 слайд

19 слайд

1-топ. «Ай, Аяз, баймын деп аспа, ханмын деп таспа!» /ой толғау/ 2-топ. «Кісіге қарап сөз алма, сөзіне қарап кісіні ал». /о

#20 слайд
1-топ. «Ай, Аяз, баймын деп аспа, ханмын деп таспа!» /ой толғау/ 2-топ. «Кісіге қарап сөз алма, сөзіне қарап кісіні ал». /ой толғау/

20 слайд

1-топ. «Ай, Аяз, баймын деп аспа, ханмын деп таспа!» /ой толғау/ 2-топ. «Кісіге қарап сөз алма, сөзіне қарап кісіні ал». /ой толғау/

Жақсы мен жаманды айыра білу әділдік адамгершілік тапқырлық шыншыл сертке беріктік кешірімділік

#21 слайд
Жақсы мен жаманды айыра білу әділдік адамгершілік тапқырлық шыншыл сертке беріктік кешірімділік

21 слайд

Жақсы мен жаманды айыра білу әділдік адамгершілік тапқырлық шыншыл сертке беріктік кешірімділік

Аяз биге мінездеме жазу

#22 слайд
Аяз биге мінездеме жазу

22 слайд

Аяз биге мінездеме жазу

#23 слайд

23 слайд

№ Оқушылардың аты-жөні Ұпайлар Б ә й г е с ұ р а қ 1 ұ п а й Ж о с п а р қ ұ р у 5 ұ п а й Р ө л м е н о қ у

#24 слайд
№ Оқушылардың аты-жөні Ұпайлар Б ә й г е с ұ р а қ 1 ұ п а й Ж о с п а р қ ұ р у 5 ұ п а й Р ө л м е н о қ у 7 ұ п а й П ы с ы қ т а у с ұ р а қ т а р ы н е м е с е э с с е ж а з у 1 0 ұ п а й Ғ ы л ы м и і з д е н і с 1 0 ұ п а й О й т о л ғ а у 4 ұ п а й К л а с т е р ә д і с і 3 ұ п а й Ж а л п ы ұ п а й Б а ғ а л а у 1 2 3 4 5 6 7 8

24 слайд

№ Оқушылардың аты-жөні Ұпайлар Б ә й г е с ұ р а қ 1 ұ п а й Ж о с п а р қ ұ р у 5 ұ п а й Р ө л м е н о қ у 7 ұ п а й П ы с ы қ т а у с ұ р а қ т а р ы н е м е с е э с с е ж а з у 1 0 ұ п а й Ғ ы л ы м и і з д е н і с 1 0 ұ п а й О й т о л ғ а у 4 ұ п а й К л а с т е р ә д і с і 3 ұ п а й Ж а л п ы ұ п а й Б а ғ а л а у 1 2 3 4 5 6 7 8

35 – 40 ұпай – «5» 25– 34 ұпай – «4» 10 – 24 ұпай – «3» 0 – 9 ұпай – «2»

#25 слайд
35 – 40 ұпай – «5» 25– 34 ұпай – «4» 10 – 24 ұпай – «3» 0 – 9 ұпай – «2»

25 слайд

35 – 40 ұпай – «5» 25– 34 ұпай – «4» 10 – 24 ұпай – «3» 0 – 9 ұпай – «2»

#26 слайд

26 слайд

Файл форматы:
pptx
05.02.2019
622
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі