Материалдар / «Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Эмоция әлемі» Мақсаты: Балалардың көңіл-күйін көтеру, бір–біріне достық қарым- қатынас, көңіл бөлу және қамқорлық жасауға тәрбиелеу, тапсырмаларды бі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қазан 2021
424
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
СЕМИНАР-ТРЕНИНГ “ Балаңыз мектепке дайын ба?”

1 слайд
СЕМИНАР-ТРЕНИНГ “ Балаңыз мектепке дайын ба?”

1 слайд

СЕМИНАР-ТРЕНИНГ “ Балаңыз мектепке дайын ба?”

Мақсаты: Ата – ана мен мектеп арасындағы байланысты нығайту. Ата-анамен бірлесе отырып, бала тәрбиесіне байланы

2 слайд
Мақсаты:   Ата – ана мен мектеп арасындағы байланысты нығайту. Ата-анамен бірлесе отырып, бала тәрбиесіне байланысты мәселелерге көңіл аудару. Ата – ананың бала тәрбиесіне қатысты педагогикалық білімдерін толықтыру. Міндеті: Отбасы тәрбиесінде баланы тануға, өзіне мақсат қоя білуге баулу. Білімге, құштарлыққа тәрбиелей отырып, жас ұрпақты жеке тұлға етіп тәрбиелеу. Баланы тәрбиелеу, дамыту және білім беруде отбасы мен балабақшаның бірлескен өзара тығыз байланысты қалыптастыру.

2 слайд

Мақсаты:   Ата – ана мен мектеп арасындағы байланысты нығайту. Ата-анамен бірлесе отырып, бала тәрбиесіне байланысты мәселелерге көңіл аудару. Ата – ананың бала тәрбиесіне қатысты педагогикалық білімдерін толықтыру. Міндеті: Отбасы тәрбиесінде баланы тануға, өзіне мақсат қоя білуге баулу. Білімге, құштарлыққа тәрбиелей отырып, жас ұрпақты жеке тұлға етіп тәрбиелеу. Баланы тәрбиелеу, дамыту және білім беруде отбасы мен балабақшаның бірлескен өзара тығыз байланысты қалыптастыру.

«Мектепке дайын болу – оқи алу, санау, жаза білу емес . Мектепке дайын болу – осылардың барлығын үйрене білуге дайын болу.

3 слайд
«Мектепке дайын болу – оқи алу, санау, жаза білу емес . Мектепке дайын болу – осылардың барлығын үйрене білуге дайын болу. Л.А.Венгер

3 слайд

«Мектепке дайын болу – оқи алу, санау, жаза білу емес . Мектепке дайын болу – осылардың барлығын үйрене білуге дайын болу. Л.А.Венгер

Танысу жаттығуы “ Мен баламды сүйемін”

4 слайд
Танысу жаттығуы “ Мен баламды сүйемін”

4 слайд

Танысу жаттығуы “ Мен баламды сүйемін”

Шағын дәріс «Балаңыз мектепке психологиялық тұрғыдан дайын ба?»

5 слайд
Шағын дәріс «Балаңыз мектепке психологиялық тұрғыдан дайын ба?»

5 слайд

Шағын дәріс «Балаңыз мектепке психологиялық тұрғыдан дайын ба?»

ТЕСТ “ Сіздің балаңыз мектепке дайын ба?”

6 слайд
ТЕСТ “ Сіздің балаңыз мектепке дайын ба?”

6 слайд

ТЕСТ “ Сіздің балаңыз мектепке дайын ба?”

Бала деген кім?

7 слайд
Бала деген кім?

7 слайд

Бала деген кім?

«Мейірімділік шуағы» Ғалымдардың айтуынша, баланың таңертеңгі ұйқыдан қандай көңіл-күймен тұруы – бүкіл бір күндік көңіл

8 слайд
«Мейірімділік шуағы» Ғалымдардың айтуынша, баланың таңертеңгі ұйқыдан қандай көңіл-күймен тұруы – бүкіл бір күндік көңіл – күйіне әсер етеді екен. Олай болса, сіз балаңызды таңертеңгі ұйқыдан қалай оятасыз?

8 слайд

«Мейірімділік шуағы» Ғалымдардың айтуынша, баланың таңертеңгі ұйқыдан қандай көңіл-күймен тұруы – бүкіл бір күндік көңіл – күйіне әсер етеді екен. Олай болса, сіз балаңызды таңертеңгі ұйқыдан қалай оятасыз?

Ойын «Кім мәреге бірінші жетеді?»

9 слайд
Ойын «Кім мәреге бірінші жетеді?»

9 слайд

Ойын «Кім мәреге бірінші жетеді?»

Ситуациялық сұрақтар 1.Балаңыздың сабағы, тәртібі жайлы білгіңіз келіп, мектепке келіп тұрсыз. Сынып жетекшісі сізді қатулы қаб

10 слайд
Ситуациялық сұрақтар 1.Балаңыздың сабағы, тәртібі жайлы білгіңіз келіп, мектепке келіп тұрсыз. Сынып жетекшісі сізді қатулы қабақ, ашулы күймен қарсы алды. Сіздің әрекетіңіз? 2.Биыл сіздің балаңыздың сыныбында оқитындардың бәрінде ұялы телефон бар, тек сіздің балаңызда жоқ. Күнде «әпер» деп, мазаңызды алады, сабаққа барғысы келмейді. Сіз жұмыссызсыз, не істейсіз? 3.Балаңыз түнімен теледидир көріп, ұйқысы қанбай қалды. Балаңыз: «Басым ауырып тұр, сабаққа бармай-ақ қояйыншы»,- деді. Сіздің әрекетіңіз? 4.«Балаңыз мектептен шағым айтып келді. Мұғалім ұрысқанын, енді сабаққа барғысы келмейтінін айтты. Сіз қандай әрекет етесіз?

10 слайд

Ситуациялық сұрақтар 1.Балаңыздың сабағы, тәртібі жайлы білгіңіз келіп, мектепке келіп тұрсыз. Сынып жетекшісі сізді қатулы қабақ, ашулы күймен қарсы алды. Сіздің әрекетіңіз? 2.Биыл сіздің балаңыздың сыныбында оқитындардың бәрінде ұялы телефон бар, тек сіздің балаңызда жоқ. Күнде «әпер» деп, мазаңызды алады, сабаққа барғысы келмейді. Сіз жұмыссызсыз, не істейсіз? 3.Балаңыз түнімен теледидир көріп, ұйқысы қанбай қалды. Балаңыз: «Басым ауырып тұр, сабаққа бармай-ақ қояйыншы»,- деді. Сіздің әрекетіңіз? 4.«Балаңыз мектептен шағым айтып келді. Мұғалім ұрысқанын, енді сабаққа барғысы келмейтінін айтты. Сіз қандай әрекет етесіз?

Ж а т т ы ғ у “ Ну ормандағы жаңбыр”

11 слайд
Ж а т т ы ғ у “ Ну ормандағы жаңбыр”

11 слайд

Ж а т т ы ғ у “ Ну ормандағы жаңбыр”

Р Е Л А К С А Ц И Я

12 слайд
Р Е Л А К С А Ц И Я

12 слайд

Р Е Л А К С А Ц И Я

Назарларыңызға рахмет!

13 слайд
Назарларыңызға рахмет!

13 слайд

Назарларыңызға рахмет!