«Бала тәрбиесіндегі ата-ананың рөлі»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
СЕМИНАР-ТРЕНИНГ
“ Балаңыз мектепке
дайын ба?”
1 слайд
СЕМИНАР-ТРЕНИНГ “ Балаңыз мектепке дайын ба?”
2 слайд
Мақсаты: Ата – ана мен мектеп арасындағы
байланысты нығайту. Ата-анамен бірлесе
отырып, бала тәрбиесіне байланысты мәселелерге
көңіл аудару. Ата – ананың бала тәрбиесіне
қатысты педагогикалық білімдерін толықтыру.
Міндеті: Отбасы тәрбиесінде баланы тануға,
өзіне мақсат қоя білуге баулу. Білімге, құштарлыққа
тәрбиелей отырып, жас ұрпақты жеке тұлға етіп
тәрбиелеу. Баланы тәрбиелеу, дамыту және білім
беруде отбасы мен балабақшаның бірлескен өзара
тығыз байланысты қалыптастыру.
2 слайд
Мақсаты: Ата – ана мен мектеп арасындағы байланысты нығайту. Ата-анамен бірлесе отырып, бала тәрбиесіне байланысты мәселелерге көңіл аудару. Ата – ананың бала тәрбиесіне қатысты педагогикалық білімдерін толықтыру. Міндеті: Отбасы тәрбиесінде баланы тануға, өзіне мақсат қоя білуге баулу. Білімге, құштарлыққа тәрбиелей отырып, жас ұрпақты жеке тұлға етіп тәрбиелеу. Баланы тәрбиелеу, дамыту және білім беруде отбасы мен балабақшаның бірлескен өзара тығыз байланысты қалыптастыру.
3 слайд
«Мектепке дайын болу – оқи алу,
санау, жаза білу емес .
Мектепке дайын болу – осылардың
барлығын үйрене білуге дайын болу.
Л.А.Венгер
3 слайд
«Мектепке дайын болу – оқи алу, санау, жаза білу емес . Мектепке дайын болу – осылардың барлығын үйрене білуге дайын болу. Л.А.Венгер
4 слайд
Танысу жаттығуы
“ Мен баламды
сүйемін”
4 слайд
Танысу жаттығуы “ Мен баламды сүйемін”
5 слайд
Шағын дәріс
«Балаңыз мектепке
психологиялық тұрғыдан
дайын ба?»
5 слайд
Шағын дәріс «Балаңыз мектепке психологиялық тұрғыдан дайын ба?»
6 слайд
ТЕСТ
“ Сіздің балаңыз мектепке
дайын ба?”
6 слайд
ТЕСТ “ Сіздің балаңыз мектепке дайын ба?”
7 слайд
Бала деген кім?
7 слайд
Бала деген кім?
8 слайд
«Мейірімділік шуағы»
Ғалымдардың айтуынша, баланың таңертеңгі ұйқыдан
қандай көңіл-күймен тұруы – бүкіл бір күндік көңіл – күйіне
әсер етеді екен. Олай болса, сіз балаңызды таңертеңгі
ұйқыдан қалай оятасыз?
8 слайд
«Мейірімділік шуағы» Ғалымдардың айтуынша, баланың таңертеңгі ұйқыдан қандай көңіл-күймен тұруы – бүкіл бір күндік көңіл – күйіне әсер етеді екен. Олай болса, сіз балаңызды таңертеңгі ұйқыдан қалай оятасыз?
9 слайд
Ойын
«Кім мәреге бірінші
жетеді?»
9 слайд
Ойын «Кім мәреге бірінші жетеді?»
10 слайд
Ситуациялық сұрақтар
1.Балаңыздың сабағы, тәртібі жайлы білгіңіз келіп, мектепке келіп
тұрсыз. Сынып жетекшісі сізді қатулы қабақ, ашулы күймен қарсы
алды. Сіздің әрекетіңіз?
2.Биыл сіздің балаңыздың сыныбында оқитындардың бәрінде ұялы
телефон бар, тек сіздің балаңызда жоқ. Күнде «әпер» деп, мазаңызды
алады, сабаққа барғысы келмейді. Сіз жұмыссызсыз, не істейсіз?
3.Балаңыз түнімен теледидир көріп, ұйқысы қанбай қалды. Балаңыз:
«Басым ауырып тұр, сабаққа бармай-ақ қояйыншы»,- деді. Сіздің
әрекетіңіз?
4.«Балаңыз мектептен шағым айтып келді. Мұғалім ұрысқанын, енді
сабаққа барғысы келмейтінін айтты. Сіз қандай әрекет етесіз?
10 слайд
Ситуациялық сұрақтар 1.Балаңыздың сабағы, тәртібі жайлы білгіңіз келіп, мектепке келіп тұрсыз. Сынып жетекшісі сізді қатулы қабақ, ашулы күймен қарсы алды. Сіздің әрекетіңіз? 2.Биыл сіздің балаңыздың сыныбында оқитындардың бәрінде ұялы телефон бар, тек сіздің балаңызда жоқ. Күнде «әпер» деп, мазаңызды алады, сабаққа барғысы келмейді. Сіз жұмыссызсыз, не істейсіз? 3.Балаңыз түнімен теледидир көріп, ұйқысы қанбай қалды. Балаңыз: «Басым ауырып тұр, сабаққа бармай-ақ қояйыншы»,- деді. Сіздің әрекетіңіз? 4.«Балаңыз мектептен шағым айтып келді. Мұғалім ұрысқанын, енді сабаққа барғысы келмейтінін айтты. Сіз қандай әрекет етесіз?
11 слайд
Ж а т т ы ғ у
“ Ну ормандағы жаңбыр”
11 слайд
Ж а т т ы ғ у “ Ну ормандағы жаңбыр”
12 слайд
Р Е Л А К С А Ц И Я
12 слайд
Р Е Л А К С А Ц И Я
13 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
13 слайд
Назарларыңызға рахмет!