Материалдар / Балам көрмейді: Ананың әңгімесі Инклюзивті білім беру

Балам көрмейді: Ананың әңгімесі Инклюзивті білім беру

Материал туралы қысқаша түсінік
Соқыр балалармен зерттеу жұмыстары Көру қабілеті болмаған жағдайда, қалыпты балаларға тән дамудың жалпы заңдылықтары сақталғанымен, маңызды даму ерекшеліктері пайда болады. Осылайша, соқыр мектеп жасына дейінгі баланың дамуында үш тән ерекшелікті атап өтуге болады. мектеп жасына дейінгі балаларды зерттеу мен оқытудың негізгі әдістері көрнекі, практикалық және сөздік болып табылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қазан 2022
192
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Балам көрмейді: Ананың әңгімесі Казизова Айзада

1 слайд
Балам көрмейді: Ананың әңгімесі Казизова Айзада

1 слайд

Балам көрмейді: Ананың әңгімесі Казизова Айзада

xx %

2 слайд
xx %

2 слайд

xx %

«Ұлым дүниеге келгенге дейін балалармен, соның ішінде церебральды сал ауруымен және аутизммен ауыратындармен көп жұмыс істедім

3 слайд
«Ұлым дүниеге келгенге дейін балалармен, соның ішінде церебральды сал ауруымен және аутизммен ауыратындармен көп жұмыс істедім. Бірақ соқырлықты тек жұмыста ғана емес, өмірімде де бастан өткерген емеспін. Ерекше балам болатынын білдім бе? Жоқ, мен үшін бәрі тамаша болатынына сенімді болдым. Ол көптен күткен нәрестенің пайда болуына және декреттік демалысқа шығуға дайындалды. Бірақ күтпеген жерден секіріп кеткен қысымның кесірінен адаспаған және өмірге қауіп төніп тұрған – менікі немесе баланың, дәрігерлер шұғыл кесарь тілігін жасады. Осылайша Саша мерзімінен екі ай бұрын дүниеге келді. Ол күшті болып шықты және өмір сүргісі келді. » Бірінші жылы Саша барлық жағынан – сөйлеу, қимыл-қозғалыс, салмағы, бойы, тістері бойынша өз қатарластарынан әлдеқайда артта қалды. Ол әлі 6 жасында емес, 4 жасында киеді.

3 слайд

«Ұлым дүниеге келгенге дейін балалармен, соның ішінде церебральды сал ауруымен және аутизммен ауыратындармен көп жұмыс істедім. Бірақ соқырлықты тек жұмыста ғана емес, өмірімде де бастан өткерген емеспін. Ерекше балам болатынын білдім бе? Жоқ, мен үшін бәрі тамаша болатынына сенімді болдым. Ол көптен күткен нәрестенің пайда болуына және декреттік демалысқа шығуға дайындалды. Бірақ күтпеген жерден секіріп кеткен қысымның кесірінен адаспаған және өмірге қауіп төніп тұрған – менікі немесе баланың, дәрігерлер шұғыл кесарь тілігін жасады. Осылайша Саша мерзімінен екі ай бұрын дүниеге келді. Ол күшті болып шықты және өмір сүргісі келді. » Бірінші жылы Саша барлық жағынан – сөйлеу, қимыл-қозғалыс, салмағы, бойы, тістері бойынша өз қатарластарынан әлдеқайда артта қалды. Ол әлі 6 жасында емес, 4 жасында киеді.

● дамытушылық: сөйлей бастады, жүре бастады, ойыншықтарды ала бастады, бөлмені зерттей бастады, ертегі тыңдай бастады, қарым-

4 слайд
● дамытушылық: сөйлей бастады, жүре бастады, ойыншықтарды ала бастады, бөлмені зерттей бастады, ертегі тыңдай бастады, қарым- қатынас жасай бастады. ● Біз көп саяхаттай бастадық: ұшақтар, пойыздар, пароходтар, ормандар, таулар, өзендер, сарқырамалар. Бала ештеңе көрмеді, бірақ естіді, ұстады, иіскеді. Мен Сашаның әлемді зерттеген ынта-жігерін, онымен кездескендердің барлығын қалай керемет түрде еске алғанын мақтан тұттым. Оның жадында кез келген ұсақ-түйек, картадағы ең кішкентай жердің кез келген атауы мәңгілікке қалды.

4 слайд

● дамытушылық: сөйлей бастады, жүре бастады, ойыншықтарды ала бастады, бөлмені зерттей бастады, ертегі тыңдай бастады, қарым- қатынас жасай бастады. ● Біз көп саяхаттай бастадық: ұшақтар, пойыздар, пароходтар, ормандар, таулар, өзендер, сарқырамалар. Бала ештеңе көрмеді, бірақ естіді, ұстады, иіскеді. Мен Сашаның әлемді зерттеген ынта-жігерін, онымен кездескендердің барлығын қалай керемет түрде еске алғанын мақтан тұттым. Оның жадында кез келген ұсақ-түйек, картадағы ең кішкентай жердің кез келген атауы мәңгілікке қалды.

● Сашаның керемет есте сақтау қабілеті бар. Мысалы, ол бір рет бейтаныс пәтерді аралап, өзінің не және қайда екенін, қандай

5 слайд
● Сашаның керемет есте сақтау қабілеті бар. Мысалы, ол бір рет бейтаныс пәтерді аралап, өзінің не және қайда екенін, қандай ойыншықтарды ұнатқанын жақсы есте сақтай алады. Бір айдан кейін бір жерге келсек, ол терезенің үстінде тұрған сандық туралы оңай сұрайды. ● Мен оның өткені, қайда болдық, не істегеніміз туралы айтқанымды ұлым жақсы көреді. Өмірдің осы кезеңі туралы бейне бар болса, өте қуаныштымын. Ол фотосуреттерді қарап жатқан сияқты, ол осы «суреттегі» ең кішкентай дыбыстарды біледі. Мен балама: «Сен музыкант немесе массажист бола аласың, өйткені ол жерде тек соқырлар ғана жұмыс істей алады» дегенді қаламаймын. Саша өзі ұнататын нәрсені табады, ол өз тағдырын өзі таңдайды. Ал біз, ата-ана, оған қолдау көрсетеміз. Енді ұлы гид, гипнотерапевт немесе радио жүргізушісі боламын дейді. Күте тұрыңыз және көріңіз! https://deti.mail.ru/article/moj-rebenok-ne-vidit-istoriya- mamy/

5 слайд

● Сашаның керемет есте сақтау қабілеті бар. Мысалы, ол бір рет бейтаныс пәтерді аралап, өзінің не және қайда екенін, қандай ойыншықтарды ұнатқанын жақсы есте сақтай алады. Бір айдан кейін бір жерге келсек, ол терезенің үстінде тұрған сандық туралы оңай сұрайды. ● Мен оның өткені, қайда болдық, не істегеніміз туралы айтқанымды ұлым жақсы көреді. Өмірдің осы кезеңі туралы бейне бар болса, өте қуаныштымын. Ол фотосуреттерді қарап жатқан сияқты, ол осы «суреттегі» ең кішкентай дыбыстарды біледі. Мен балама: «Сен музыкант немесе массажист бола аласың, өйткені ол жерде тек соқырлар ғана жұмыс істей алады» дегенді қаламаймын. Саша өзі ұнататын нәрсені табады, ол өз тағдырын өзі таңдайды. Ал біз, ата-ана, оған қолдау көрсетеміз. Енді ұлы гид, гипнотерапевт немесе радио жүргізушісі боламын дейді. Күте тұрыңыз және көріңіз! https://deti.mail.ru/article/moj-rebenok-ne-vidit-istoriya- mamy/

Соқыр балалармен зерттеу жұмыстары ● Көру қабілеті болмаған жағдайда, қалыпты балаларға тән дамудың жалпы заңдылықтары сақталғ

6 слайд
Соқыр балалармен зерттеу жұмыстары ● Көру қабілеті болмаған жағдайда, қалыпты балаларға тән дамудың жалпы заңдылықтары сақталғанымен, маңызды даму ерекшеліктері пайда болады. Осылайша, соқыр мектеп жасына дейінгі баланың дамуында үш тән ерекшелікті атап өтуге болады. ● Біріншісі – көрмейтін баланың дамуымен салыстырғанда соқыр баланың дамуындағы жалпы артта қалу, бұл қоршаған дүниені танудың белсенділігінің аздығына байланысты. Сонымен қатар, бұл жаста «көптеген зағип балалардың психикалық аурулары болғаны» айтылды.

6 слайд

Соқыр балалармен зерттеу жұмыстары ● Көру қабілеті болмаған жағдайда, қалыпты балаларға тән дамудың жалпы заңдылықтары сақталғанымен, маңызды даму ерекшеліктері пайда болады. Осылайша, соқыр мектеп жасына дейінгі баланың дамуында үш тән ерекшелікті атап өтуге болады. ● Біріншісі – көрмейтін баланың дамуымен салыстырғанда соқыр баланың дамуындағы жалпы артта қалу, бұл қоршаған дүниені танудың белсенділігінің аздығына байланысты. Сонымен қатар, бұл жаста «көптеген зағип балалардың психикалық аурулары болғаны» айтылды.

● Соқыр баланың дамуындағы екінші ерекшелік – соқыр балалардың даму кезеңдері көрмейтін балалардың даму кезеңдерімен сәйкес кел

7 слайд
● Соқыр баланың дамуындағы екінші ерекшелік – соқыр балалардың даму кезеңдері көрмейтін балалардың даму кезеңдерімен сәйкес келмейді. Соқыр бала соқырлықтың орнын толтыру тәсілдерін дамытпайынша, оның сыртқы әлемнен алған идеялары толық емес, үзік-үзік болады, бала баяу дамиды. ● Мектепке дейінгі жаста соқыр бала көрмейтін бала сияқты импульсивті болады. Бірақ соқырлықпен импульсивтілік күрт және бір мезгілде егде жаста көрінуі мүмкін, бұл енді көретін адамға тән емес. Соқыр балалардың мінез-құлқының импульсивтілігі әсіресе сабақ кезінде олардың мінез-құлқын реттеуді білмеуінен көрінеді.

7 слайд

● Соқыр баланың дамуындағы екінші ерекшелік – соқыр балалардың даму кезеңдері көрмейтін балалардың даму кезеңдерімен сәйкес келмейді. Соқыр бала соқырлықтың орнын толтыру тәсілдерін дамытпайынша, оның сыртқы әлемнен алған идеялары толық емес, үзік-үзік болады, бала баяу дамиды. ● Мектепке дейінгі жаста соқыр бала көрмейтін бала сияқты импульсивті болады. Бірақ соқырлықпен импульсивтілік күрт және бір мезгілде егде жаста көрінуі мүмкін, бұл енді көретін адамға тән емес. Соқыр балалардың мінез-құлқының импульсивтілігі әсіресе сабақ кезінде олардың мінез-құлқын реттеуді білмеуінен көрінеді.

● мектеп жасына дейінгі балаларды зерттеу мен оқытудың негізгі әдістері көрнекі, практикалық және сөздік болып табылады. ●

8 слайд
● мектеп жасына дейінгі балаларды зерттеу мен оқытудың негізгі әдістері көрнекі, практикалық және сөздік болып табылады. ● Балалардың бұрын қалыптасқан бейнелеріне негізделген ауызша түсіндірулер қоршаған әлемді айтарлықтай кеңейтеді, көретін балалардан айырмашылығы олар тікелей біле алмайтын заттармен және құбылыстармен таныстырады. Осылайша, сенсорлық тәжірибе негізінде баланың қоршаған заттар туралы идеясы неғұрлым көп болса, вербальды әдістің мүмкіндіктері соғұрлым кең болады.

8 слайд

● мектеп жасына дейінгі балаларды зерттеу мен оқытудың негізгі әдістері көрнекі, практикалық және сөздік болып табылады. ● Балалардың бұрын қалыптасқан бейнелеріне негізделген ауызша түсіндірулер қоршаған әлемді айтарлықтай кеңейтеді, көретін балалардан айырмашылығы олар тікелей біле алмайтын заттармен және құбылыстармен таныстырады. Осылайша, сенсорлық тәжірибе негізінде баланың қоршаған заттар туралы идеясы неғұрлым көп болса, вербальды әдістің мүмкіндіктері соғұрлым кең болады.

● Көрнекі әдісті зағип балаларды оқытуда қолдану ең алдымен жанасу және қалдық көру арқылы қоршаған заттармен таныстыру болып т

9 слайд
● Көрнекі әдісті зағип балаларды оқытуда қолдану ең алдымен жанасу және қалдық көру арқылы қоршаған заттармен таныстыру болып табылады. Сонымен, бейнелеу әдісі балалардың қабылдау әрекеті негізінде заттар туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Сараптама объектілері ретінде шынайы заттар да, модель рөлін де атқаратын әртүрлі тұлыптар, макеттер, ойыншықтар табылады. ● Педагог балаға заттардың негізгі бөліктерін ерекшелеп, екі қолымен жоғарыдан төменге қарай объектіні қарауға үйретеді. Арнайы сабақтарда тактильді тексеру процесі, заттардың әртүрлі параметрлері бойынша жіктелуі «Керемет дорба», «Кімде мұндай ойыншық бар» т.б түрлі дидактикалық ойындарда негізгі түйін ретінде қамтылады.Бұл ойындар жобаланған. негізінен объектілерді тану немесе объектінің қандай бір атрибутын бөлектеу үшін.

9 слайд

● Көрнекі әдісті зағип балаларды оқытуда қолдану ең алдымен жанасу және қалдық көру арқылы қоршаған заттармен таныстыру болып табылады. Сонымен, бейнелеу әдісі балалардың қабылдау әрекеті негізінде заттар туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Сараптама объектілері ретінде шынайы заттар да, модель рөлін де атқаратын әртүрлі тұлыптар, макеттер, ойыншықтар табылады. ● Педагог балаға заттардың негізгі бөліктерін ерекшелеп, екі қолымен жоғарыдан төменге қарай объектіні қарауға үйретеді. Арнайы сабақтарда тактильді тексеру процесі, заттардың әртүрлі параметрлері бойынша жіктелуі «Керемет дорба», «Кімде мұндай ойыншық бар» т.б түрлі дидактикалық ойындарда негізгі түйін ретінде қамтылады.Бұл ойындар жобаланған. негізінен объектілерді тану немесе объектінің қандай бір атрибутын бөлектеу үшін.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ