«Баланы ерте дамыту әдістемелері» презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың мақсаты: Студенттерге балабақшада ересектер
тобында қарапайым математикалық ұғымдарды
қалыптастыру сабағын ұйымдастыру туралы түсінік беру.
Сан. "Көп", "біреу", "бір-бірден", "бір де біреуі жоқ"
ұғымдары туралы түсініктерін қалыптастыру.Пән атауы: «Баланы ерте дамыту әдістемелері»
Сабақтың тақырыбы:
« Таным білім беру саласының базалық мазмұны»
1 слайд
Сабақтың мақсаты: Студенттерге балабақшада ересектер тобында қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру сабағын ұйымдастыру туралы түсінік беру. Сан. "Көп", "біреу", "бір-бірден", "бір де біреуі жоқ" ұғымдары туралы түсініктерін қалыптастыру.Пән атауы: «Баланы ерте дамыту әдістемелері» Сабақтың тақырыбы: « Таным білім беру саласының базалық мазмұны»
2 слайд
Кіші топ ( 2 жастан бастап)
"Таным" білім беру саласының базалық мазмұны қарапайым математикалық
ұғымдарды қалыптастыру , құрастыру, жаратылыстану ұйымдастырылған
оқу қызметінде іске асырылады.
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Сан. "Көп", "біреу", "бір-бірден", "бір де біреуі жоқ" ұғымдары туралы
түсініктерін қалыптастыру.
Дағдыларды қалыптастыру:
1) біртекті заттардан топтар құрастыру және олардың біреуін бөліп көрсету;
2) бөлмедегі заттарды ажырату және олардың санын анықтау;
3) заттарды салыстыру;
4) заттардың бір тобын екіншісіне бірізділікпен беттестіру және қосу;
5) заттарды бір қатарға, реті бойынша, бір бағытта солдан оңға қарай оң
қолымен орналастыру.
2 слайд
Кіші топ ( 2 жастан бастап) "Таным" білім беру саласының базалық мазмұны қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру , құрастыру, жаратылыстану ұйымдастырылған оқу қызметінде іске асырылады. Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Сан. "Көп", "біреу", "бір-бірден", "бір де біреуі жоқ" ұғымдары туралы түсініктерін қалыптастыру. Дағдыларды қалыптастыру: 1) біртекті заттардан топтар құрастыру және олардың біреуін бөліп көрсету; 2) бөлмедегі заттарды ажырату және олардың санын анықтау; 3) заттарды салыстыру; 4) заттардың бір тобын екіншісіне бірізділікпен беттестіру және қосу; 5) заттарды бір қатарға, реті бойынша, бір бағытта солдан оңға қарай оң қолымен орналастыру.
3 слайд
Шама. Шама бойынша заттардың әртүрлі болатыны туралы түсінік беру.
Дағдыларды қалыптастыру:
1) ұзындығы мен ені бойынша екі қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыру;
2) биіктігі мен қалыңдығы бойынша екі қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыру.
Геометриялық пішіндер. Балаларды геометриялық пішіндерді тануға және атауға
үйрету: шеңбер, шаршы, үшбұрыш, түйсіну және көру арқылы пішін түрлерін
зерттеуге үйрету.
Дағдыларды қалыптастыру:
1) геометриялық пішіндерді тану және атау;
2) пішін түрлерін зерттеу.
Кеңістікте бағдарлау. Өзінің дене бөліктерінің орналасу бағдарын білуге үйрету.
Дағдыларды қалыптастыру:
1) өзіне тікелей жақын кеңістік бағдарын анықтау, заттарды сол жақтан оң жаққа қарай
орналастыру.
2) өзінің дене бөліктерін (басы, аяғы, қолдары) бағдарлау және атау.
Уақытты бағдарлау
Дағдыларды қалыптастыру:
тәулік бөліктерін тану және атау - таңертең, күндіз, кеш, түн.
3 слайд
Шама. Шама бойынша заттардың әртүрлі болатыны туралы түсінік беру. Дағдыларды қалыптастыру: 1) ұзындығы мен ені бойынша екі қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыру; 2) биіктігі мен қалыңдығы бойынша екі қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыру. Геометриялық пішіндер. Балаларды геометриялық пішіндерді тануға және атауға үйрету: шеңбер, шаршы, үшбұрыш, түйсіну және көру арқылы пішін түрлерін зерттеуге үйрету. Дағдыларды қалыптастыру: 1) геометриялық пішіндерді тану және атау; 2) пішін түрлерін зерттеу. Кеңістікте бағдарлау. Өзінің дене бөліктерінің орналасу бағдарын білуге үйрету. Дағдыларды қалыптастыру: 1) өзіне тікелей жақын кеңістік бағдарын анықтау, заттарды сол жақтан оң жаққа қарай орналастыру. 2) өзінің дене бөліктерін (басы, аяғы, қолдары) бағдарлау және атау. Уақытты бағдарлау Дағдыларды қалыптастыру: тәулік бөліктерін тану және атау - таңертең, күндіз, кеш, түн.
4 слайд
Күтілетін нәтижелер :
бір затты топтан бөледі және топтарға біріктіре алады;
біртекті заттарды құрастырады және бөліп алады;
заттарды қатарға реті, шамасы бойынша оң қолымен солдан оңға
қарай қояды;
екі қарама-қарсы және бірдей заттарды ұзындығы мен ені, биіктігі
бойынша беттестіру және тұстастыру арқылы салыстырады;
геометриялық пішіндерді таниды және атайды: дөңгелек, шаршы,
үшбұрыш; өзіне қатысты кеңістікті бағдарлай алады;
тәулік бөліктерін – таңертең, күндіз, кеш, түнді таниды және атайды.
4 слайд
Күтілетін нәтижелер : бір затты топтан бөледі және топтарға біріктіре алады; біртекті заттарды құрастырады және бөліп алады; заттарды қатарға реті, шамасы бойынша оң қолымен солдан оңға қарай қояды; екі қарама-қарсы және бірдей заттарды ұзындығы мен ені, биіктігі бойынша беттестіру және тұстастыру арқылы салыстырады; геометриялық пішіндерді таниды және атайды: дөңгелек, шаршы, үшбұрыш; өзіне қатысты кеңістікті бағдарлай алады; тәулік бөліктерін – таңертең, күндіз, кеш, түнді таниды және атайды.
5 слайд
ІI жартыжылдық . Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Сан. "Көп", "біреу", "бір-бірден", "бір де біреуі жоқ" ұғымдарын ажырату
дағдыларын жетілдіру; екі тең немесе тең емес заттар тобын салыстыра білу, бір
топтағы заттарды екінші топтағы заттарға беттестіру және тұстастыру тәсілдерін
пайдалану.
Шама. Екі қарама-қарсы және бірдей заттарды ұзындығы, ені, биіктігі мен
жуандығы бойынша салыстыра білуді бекіту.
Геометриялық пішіндер
Геометриялық пішіндер туралы білімдерін нақтылау: дөңгелек, шаршы, үшбұрыш.
Кеңістікті, уақытты бағдарлау
Кеңістікті және уақытты бағдарлауға үйрету. Тәуліктің қарама-қарсы бөліктерін
анықтауға үйрету.
5 слайд
ІI жартыжылдық . Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Сан. "Көп", "біреу", "бір-бірден", "бір де біреуі жоқ" ұғымдарын ажырату дағдыларын жетілдіру; екі тең немесе тең емес заттар тобын салыстыра білу, бір топтағы заттарды екінші топтағы заттарға беттестіру және тұстастыру тәсілдерін пайдалану. Шама. Екі қарама-қарсы және бірдей заттарды ұзындығы, ені, биіктігі мен жуандығы бойынша салыстыра білуді бекіту. Геометриялық пішіндер Геометриялық пішіндер туралы білімдерін нақтылау: дөңгелек, шаршы, үшбұрыш. Кеңістікті, уақытты бағдарлау Кеңістікті және уақытты бағдарлауға үйрету. Тәуліктің қарама-қарсы бөліктерін анықтауға үйрету.
6 слайд
Күтілетін нәтижелер:
•
"көп", "бір", "бір-бірден", "бірде-біреуі жоқ" түсініктерін
біледі;
•
ұзындығы, ені, биіктігі, жуандығы бойынша бірдей екі
әртүрлі және бірдей заттарды салыстыруды біледі;
•
салыстыру нәтижесін сөзбен жеткізеді;
•
геометриялық пішіндерді біледі;
•
кеңістік пен уақытты бағдарлай біледі;
•
оң және сол қолдарын ажырата алады.
6 слайд
Күтілетін нәтижелер: • "көп", "бір", "бір-бірден", "бірде-біреуі жоқ" түсініктерін біледі; • ұзындығы, ені, биіктігі, жуандығы бойынша бірдей екі әртүрлі және бірдей заттарды салыстыруды біледі; • салыстыру нәтижесін сөзбен жеткізеді; • геометриялық пішіндерді біледі; • кеңістік пен уақытты бағдарлай біледі; • оң және сол қолдарын ажырата алады.
7 слайд
Ересектер тобы (4 жастан бастап)
І жартыжылдық . Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Жиын
•
1) әртүрлі түстен, өлшемнен тұратын заттардың жиыны туралы түсініктерді
қалыптастыру;
•
2) заттарды салыстырып қою арқылы оларды санамай-ақ жұптарын салыстыру
салыстыру негізінде тең немесе тең еместігін анықтай білуді үйрету.
•
Сан, санау
•
1) 5 көлемінде санау, заттарды үлгісі бойынша және аталған саны бойынша санау
дағдысын қалыптастыру. Сандарды тәртібі бойынша атауға және қорытынды санды
атауға, "Барлығы қанша?" сұрағына жауап беруге үйрету. Бірінің астына бірі екі қатарда
орналасқан заттардың екі тобын салыстыруды үйрету;
•
2) теңдік және теңсіздік туралы ұғымдарды қалыптастыру. Салыстырылатын топтар:
бір көп, бір және екі, екі және үш және төрт, төрт және бес;
•
3) теңді кем топқа үстемелей отырып немесе артық топтан бір затты алып тастай
отырып, екі тәсілмен орнатуға, "Қанша еді?", "Қаншасы қалды?" сұрақтарына жауап
беруге үйрету;
•
4) 5-ке дейін реттік санау дағдыларын дамыту, реттік сан есімдерді атау,
"Нешінші?", "Саны бойынша қайсысы?" сұрақтарына жауап беру дағдыларын дамыту.
Беске дейінгі сандармен таныстыру, сандық топты белгілеу;
•
5) әртүрлі сезім мүшелерінің көмегімен санау дағдысын дамыту (көру, есту, иіс сезу).
Тура және кері бағытта 5 көлемінде санатып жаттықтыру.
7 слайд
Ересектер тобы (4 жастан бастап) І жартыжылдық . Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Жиын • 1) әртүрлі түстен, өлшемнен тұратын заттардың жиыны туралы түсініктерді қалыптастыру; • 2) заттарды салыстырып қою арқылы оларды санамай-ақ жұптарын салыстыру салыстыру негізінде тең немесе тең еместігін анықтай білуді үйрету. • Сан, санау • 1) 5 көлемінде санау, заттарды үлгісі бойынша және аталған саны бойынша санау дағдысын қалыптастыру. Сандарды тәртібі бойынша атауға және қорытынды санды атауға, "Барлығы қанша?" сұрағына жауап беруге үйрету. Бірінің астына бірі екі қатарда орналасқан заттардың екі тобын салыстыруды үйрету; • 2) теңдік және теңсіздік туралы ұғымдарды қалыптастыру. Салыстырылатын топтар: бір көп, бір және екі, екі және үш және төрт, төрт және бес; • 3) теңді кем топқа үстемелей отырып немесе артық топтан бір затты алып тастай отырып, екі тәсілмен орнатуға, "Қанша еді?", "Қаншасы қалды?" сұрақтарына жауап беруге үйрету; • 4) 5-ке дейін реттік санау дағдыларын дамыту, реттік сан есімдерді атау, "Нешінші?", "Саны бойынша қайсысы?" сұрақтарына жауап беру дағдыларын дамыту. Беске дейінгі сандармен таныстыру, сандық топты белгілеу; • 5) әртүрлі сезім мүшелерінің көмегімен санау дағдысын дамыту (көру, есту, иіс сезу). Тура және кері бағытта 5 көлемінде санатып жаттықтыру.
8 слайд
Шама
Заттар шамасы бойынша әртүрлі болатындығы жайлы түсінік беру.
Дағдыларды қалыптастыру:
1) ұзындығы және ені бойынша бірдей және екі түрлі заттарды салыстыру;
2) биіктігі және жуандығы бойынша бірдей және екі түрлі заттарды салыстыру;
3) шаманы салыстыруда беттестіру және тұстастыру тәсілдерін қолдану.
Геометриялық пішіндер
1) балаларды геометриялық пішіндерді: шеңбер және төртбұрыш, үшбұрыш сияқты
геометриялық пішіндерді ажырату және дұрыс атай білуін; пішіндерді көру және сипап
сезу арқылы іздену, зерттеу қызығушылығын дамыту.
2) дағдыларды қалыптастыру: геометриялық пішіндерді тану және атау, пішіндерді
зерттеу дағдыларын қалыптастыру.
Кеңістікте бағдарлау. Өзінің дене бөліктерінің орналасуына қарай бағдарлай білуге
үйрету. Дағдыларын қалыптастыру: өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтай білу,
заттарды оң қолымен солдан оңға қарай орналастыру, өзінің дене бөліктерін бағдарлау
және атау (бас, аяқтар, қолдар).
Уақытты бағдарлау. Таңертең, күндіз, кеш, түн тәулік бөліктерін ажырату және атай
білу дағдыларын қалыптастыру.
8 слайд
Шама Заттар шамасы бойынша әртүрлі болатындығы жайлы түсінік беру. Дағдыларды қалыптастыру: 1) ұзындығы және ені бойынша бірдей және екі түрлі заттарды салыстыру; 2) биіктігі және жуандығы бойынша бірдей және екі түрлі заттарды салыстыру; 3) шаманы салыстыруда беттестіру және тұстастыру тәсілдерін қолдану. Геометриялық пішіндер 1) балаларды геометриялық пішіндерді: шеңбер және төртбұрыш, үшбұрыш сияқты геометриялық пішіндерді ажырату және дұрыс атай білуін; пішіндерді көру және сипап сезу арқылы іздену, зерттеу қызығушылығын дамыту. 2) дағдыларды қалыптастыру: геометриялық пішіндерді тану және атау, пішіндерді зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Кеңістікте бағдарлау. Өзінің дене бөліктерінің орналасуына қарай бағдарлай білуге үйрету. Дағдыларын қалыптастыру: өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтай білу, заттарды оң қолымен солдан оңға қарай орналастыру, өзінің дене бөліктерін бағдарлау және атау (бас, аяқтар, қолдар). Уақытты бағдарлау. Таңертең, күндіз, кеш, түн тәулік бөліктерін ажырату және атай білу дағдыларын қалыптастыру.
9 слайд
Күтілетін нәтижелер:
5 көлемінде санай алады, сандарды ретімен
атайды;
теңдік және теңсіздік туралы ұғымдарға ие;
шамасы әртүрлі 2-3 затты (ұзындығы, биіктігі, ені,
жуандығы бойынша) өсу және кему ретімен
орналастыра алады;
геометриялық пішіндерді және геометриялық
денелерді ажыратады және атайды; кеңістікті
және уақытты бағдарлай алады.
9 слайд
Күтілетін нәтижелер: 5 көлемінде санай алады, сандарды ретімен атайды; теңдік және теңсіздік туралы ұғымдарға ие; шамасы әртүрлі 2-3 затты (ұзындығы, биіктігі, ені, жуандығы бойынша) өсу және кему ретімен орналастыра алады; геометриялық пішіндерді және геометриялық денелерді ажыратады және атайды; кеңістікті және уақытты бағдарлай алады.
10 слайд
ІІ жартыжылдық . Қарапайым математикалық ұғымдарды
қалыптастыру
Жиын
1) жиынтық сапасы бойынша әртүрлі заттардан тұратындығы туралы
түсініктерін жетілдіру;
2) осы заттардың сыңарларын қою негізінде салыстырып, теңдігін немесе
теңсіздігін анықтау іскерліне жаттықтыруды жалғастыру.
Сан, санау
1) 5-ке дейін тура және кері санауды жетілдіру;
2) Теңдікті кем топқа үстемелей отырып немесе артық топтан бір затты
алып тастай отырып, екі тәсілмен орнатуға, "Қанша еді?", "Қаншасы
қалды?" сұрақтарына жауап беруге үйрету. Топтарды салыстыру негізінде
сандық мәндерді дұрыс талдап қорыта білуді дамыту;
3) әртүрлі сезім мүшелерінің көмегімен санау дағдысын дамытуды
жалғастыру(көру, есту, иіс сезу).
10 слайд
ІІ жартыжылдық . Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру Жиын 1) жиынтық сапасы бойынша әртүрлі заттардан тұратындығы туралы түсініктерін жетілдіру; 2) осы заттардың сыңарларын қою негізінде салыстырып, теңдігін немесе теңсіздігін анықтау іскерліне жаттықтыруды жалғастыру. Сан, санау 1) 5-ке дейін тура және кері санауды жетілдіру; 2) Теңдікті кем топқа үстемелей отырып немесе артық топтан бір затты алып тастай отырып, екі тәсілмен орнатуға, "Қанша еді?", "Қаншасы қалды?" сұрақтарына жауап беруге үйрету. Топтарды салыстыру негізінде сандық мәндерді дұрыс талдап қорыта білуді дамыту; 3) әртүрлі сезім мүшелерінің көмегімен санау дағдысын дамытуды жалғастыру(көру, есту, иіс сезу).
11 слайд
Шама . Ұзындығы, ені, биіктігі, жуандығы бойынша
беттестіру және тұстастыру арқылы екі қарама-қарсы және
бірдей заттарды салыстыру дағдысын бекіту.
Геометриялық пішіндер . Геометриялық пішіндерді;
шеңбер, шаршы және үшбұрыш тану және атау,
пішіндердің пішінін сипап-сезу және көру тәсілдерімен
зерттеу.
Кеңістікте бағдарлау. Өзінің дене бөліктерінің
орналасуын бағдарлау дағдыларын бекіту, өзіне тікелей
жақын кеңістік бағыттарын анықтау.
Уақытты бағдарлау. Тәуліктің қарама-қарсы бөліктерін
анықтау және тану дағдыларын қалыптастыру.
11 слайд
Шама . Ұзындығы, ені, биіктігі, жуандығы бойынша беттестіру және тұстастыру арқылы екі қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыру дағдысын бекіту. Геометриялық пішіндер . Геометриялық пішіндерді; шеңбер, шаршы және үшбұрыш тану және атау, пішіндердің пішінін сипап-сезу және көру тәсілдерімен зерттеу. Кеңістікте бағдарлау. Өзінің дене бөліктерінің орналасуын бағдарлау дағдыларын бекіту, өзіне тікелей жақын кеңістік бағыттарын анықтау. Уақытты бағдарлау. Тәуліктің қарама-қарсы бөліктерін анықтау және тану дағдыларын қалыптастыру.
12 слайд
Күтілетін нәтижелер:
•
тәулік бөліктерін: таңертең, күндіз, кеш,
күндер: бүгін, кеше, ертең, жылдам, баяу
ұғымдарын атайды, өзіне қатысты кеңістіктегі
заттардың орналасуын анықтай алады;
•
жасалған әрекеттердің көмегімен түрлі
мәселелерді шешудің әдістерін табады;
•
қарапайым себеп-салдарлық байланыстарды
анықтай алады.
12 слайд
Күтілетін нәтижелер: • тәулік бөліктерін: таңертең, күндіз, кеш, күндер: бүгін, кеше, ертең, жылдам, баяу ұғымдарын атайды, өзіне қатысты кеңістіктегі заттардың орналасуын анықтай алады; • жасалған әрекеттердің көмегімен түрлі мәселелерді шешудің әдістерін табады; • қарапайым себеп-салдарлық байланыстарды анықтай алады.
13 слайд
Үйге тапсырма: Мектеп алды даярлық
тобына « Геометриялық пішіндер»
тақырыбында сабақ жоспарын құру
13 слайд
Үйге тапсырма: Мектеп алды даярлық тобына « Геометриялық пішіндер» тақырыбында сабақ жоспарын құру