Материалдар / Баққожа Мұқай «Өмірзая » романы .
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Баққожа Мұқай «Өмірзая » романы .

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сынып қазақ әдебиеті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Желтоқсан 2020
4624
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Мекеме атауы: Ж ұбан Молдағалиев атындағы № 2 ЖОББМ Мұғалім: Сабырбаева Нұргүл Самиғоллақызы П әні: қазақ әдебиеті 1

2 слайд
Мекеме атауы: Ж ұбан Молдағалиев атындағы № 2 ЖОББМ Мұғалім: Сабырбаева Нұргүл Самиғоллақызы П әні: қазақ әдебиеті 11-сынып

2 слайд

Мекеме атауы: Ж ұбан Молдағалиев атындағы № 2 ЖОББМ Мұғалім: Сабырбаева Нұргүл Самиғоллақызы П әні: қазақ әдебиеті 11-сынып

Сабақтың тақырыбы: Баққожа Мұқай «Өмірзая » романы . Қорытынды сабақ «Кешегі күн- өмір емес, тарих» Оқу бағдарламасына

3 слайд
Сабақтың тақырыбы: Баққожа Мұқай «Өмірзая » романы . Қорытынды сабақ «Кешегі күн- өмір емес, тарих» Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 11.1.4.1. көркем шығармалардан алынған үзінділерді, қанатты сөздер, дәйексөздерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. 11.2.4.1. әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс(әңгіме , өлең) жазу .

3 слайд

Сабақтың тақырыбы: Баққожа Мұқай «Өмірзая » романы . Қорытынды сабақ «Кешегі күн- өмір емес, тарих» Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 11.1.4.1. көркем шығармалардан алынған үзінділерді, қанатты сөздер, дәйексөздерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. 11.2.4.1. әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс(әңгіме , өлең) жазу .

«Миға шабуыл» 1. «Кешегі күн – өмір емес,тарих» сөзін қалай түсінесің? 2. Бұл пікірді білдірген қай кейіпкер және нелік

4 слайд
«Миға шабуыл» 1. «Кешегі күн – өмір емес,тарих» сөзін қалай түсінесің? 2. Бұл пікірді білдірген қай кейіпкер және неліктен? 3. Айтылған ойдың жалғасы қандай ?  

4 слайд

«Миға шабуыл» 1. «Кешегі күн – өмір емес,тарих» сөзін қалай түсінесің? 2. Бұл пікірді білдірген қай кейіпкер және неліктен? 3. Айтылған ойдың жалғасы қандай ?  

SWOT – талдау . Шығармада қандай тарихи оқиғалар көрініс алды ? S - Болған тарихи оқиғаның елге тигізген пайдасы ? W -Тарихи

5 слайд
SWOT – талдау . Шығармада қандай тарихи оқиғалар көрініс алды ? S - Болған тарихи оқиғаның елге тигізген пайдасы ? W -Тарихи оқиғаның елді әлсіреткен жағы ? O - Оқиғалар салдарынан пайда болған жаңа мүмкүндіктер T - Оқиға салдарының қауіп- қатерлері.   S W O T

5 слайд

SWOT – талдау . Шығармада қандай тарихи оқиғалар көрініс алды ? S - Болған тарихи оқиғаның елге тигізген пайдасы ? W -Тарихи оқиғаның елді әлсіреткен жағы ? O - Оқиғалар салдарынан пайда болған жаңа мүмкүндіктер T - Оқиға салдарының қауіп- қатерлері.   S W O T

«Сәйкестендіру» әдісі. Үш күндік фәниде шай деспей сыйласу шарт Шыда, батыр, шыдап бақ. Елім деп еңіреген талай боздақ к

6 слайд
«Сәйкестендіру» әдісі. Үш күндік фәниде шай деспей сыйласу шарт Шыда, батыр, шыдап бақ. Елім деп еңіреген талай боздақ көрген кеп бұл. Қан сорғалаған ұлтшыл атына, сөзі мен беделіне нұқсан келген заман Душмандардың оғы өтпеген Асылханға, сенің пышағың батпайды Ұлттық сезім өлген жерде , адам да өледі . Жеңілістін ащы дәмін татпаған жан, жеңістің қадірін білмейді. Ауған соғысы сөнген шоқ, өшкен арман Интерноцианалды борыш Тәуелсіздік қаншама боздақтардың қанымен келді. Отарлық саясаттың қазақ рухын жаныштау мақсатында жасалған әрекеттер Желтоқсан оқиғасына қатысқан азаматтардың ерлігі неге еленбеді.Жап-жас жігіттер кім үшін қыршынан қиылып жатыр ?

6 слайд

«Сәйкестендіру» әдісі. Үш күндік фәниде шай деспей сыйласу шарт Шыда, батыр, шыдап бақ. Елім деп еңіреген талай боздақ көрген кеп бұл. Қан сорғалаған ұлтшыл атына, сөзі мен беделіне нұқсан келген заман Душмандардың оғы өтпеген Асылханға, сенің пышағың батпайды Ұлттық сезім өлген жерде , адам да өледі . Жеңілістін ащы дәмін татпаған жан, жеңістің қадірін білмейді. Ауған соғысы сөнген шоқ, өшкен арман Интерноцианалды борыш Тәуелсіздік қаншама боздақтардың қанымен келді. Отарлық саясаттың қазақ рухын жаныштау мақсатында жасалған әрекеттер Желтоқсан оқиғасына қатысқан азаматтардың ерлігі неге еленбеді.Жап-жас жігіттер кім үшін қыршынан қиылып жатыр ?

«Шығармашылық жұмыс » Шығармадан алынған үзінділерді пайдалана отырып әңгіме немес өлең жаз. « Бекіту шеңбері

7 слайд
«Шығармашылық жұмыс » Шығармадан алынған үзінділерді пайдалана отырып әңгіме немес өлең жаз. « Бекіту шеңбері » Ұстаным . Шығарманы оқығаннан кейін менде қалыптасқан ұстаным Талдау. Мәселені былай талдадым Салыстыру. Келесідей салыстыру жүргіздім.Бағалау.Шығарман ың құндылығына осылай баға бердім.Қорытынды. Мынандай қорытындыға келдім .

7 слайд

«Шығармашылық жұмыс » Шығармадан алынған үзінділерді пайдалана отырып әңгіме немес өлең жаз. « Бекіту шеңбері » Ұстаным . Шығарманы оқығаннан кейін менде қалыптасқан ұстаным Талдау. Мәселені былай талдадым Салыстыру. Келесідей салыстыру жүргіздім.Бағалау.Шығарман ың құндылығына осылай баға бердім.Қорытынды. Мынандай қорытындыға келдім .