Баққожа Мұқай «Өмірзая » романы .

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Баққожа Мұқай «Өмірзая » романы .

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сынып қазақ әдебиеті
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Мекеме атауы: Ж ұбан Молдағалиев атындағы № 2 ЖОББМ Мұғалім: Сабырбаева Нұргүл Самиғоллақызы П әні: қазақ әдебиеті 1

#2 слайд
Мекеме атауы: Ж ұбан Молдағалиев атындағы № 2 ЖОББМ Мұғалім: Сабырбаева Нұргүл Самиғоллақызы П әні: қазақ әдебиеті 11-сынып

2 слайд

Мекеме атауы: Ж ұбан Молдағалиев атындағы № 2 ЖОББМ Мұғалім: Сабырбаева Нұргүл Самиғоллақызы П әні: қазақ әдебиеті 11-сынып

Сабақтың тақырыбы: Баққожа Мұқай «Өмірзая » романы . Қорытынды сабақ «Кешегі күн- өмір емес, тарих» Оқу бағдарламасына

#3 слайд
Сабақтың тақырыбы: Баққожа Мұқай «Өмірзая » романы . Қорытынды сабақ «Кешегі күн- өмір емес, тарих» Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 11.1.4.1. көркем шығармалардан алынған үзінділерді, қанатты сөздер, дәйексөздерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. 11.2.4.1. әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс(әңгіме , өлең) жазу .

3 слайд

Сабақтың тақырыбы: Баққожа Мұқай «Өмірзая » романы . Қорытынды сабақ «Кешегі күн- өмір емес, тарих» Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 11.1.4.1. көркем шығармалардан алынған үзінділерді, қанатты сөздер, дәйексөздерді шығармашылық жұмыстарда қолдану. 11.2.4.1. әдеби туындыдағы көтерілген мәселелерге өзіндік көзқарас тұрғысынан шығармашылық жұмыс(әңгіме , өлең) жазу .

«Миға шабуыл» 1. «Кешегі күн – өмір емес,тарих» сөзін қалай түсінесің? 2. Бұл пікірді білдірген қай кейіпкер және нелік

#4 слайд
«Миға шабуыл» 1. «Кешегі күн – өмір емес,тарих» сөзін қалай түсінесің? 2. Бұл пікірді білдірген қай кейіпкер және неліктен? 3. Айтылған ойдың жалғасы қандай ?  

4 слайд

«Миға шабуыл» 1. «Кешегі күн – өмір емес,тарих» сөзін қалай түсінесің? 2. Бұл пікірді білдірген қай кейіпкер және неліктен? 3. Айтылған ойдың жалғасы қандай ?  

SWOT – талдау . Шығармада қандай тарихи оқиғалар көрініс алды ? S - Болған тарихи оқиғаның елге тигізген пайдасы ? W -Тарихи

#5 слайд
SWOT – талдау . Шығармада қандай тарихи оқиғалар көрініс алды ? S - Болған тарихи оқиғаның елге тигізген пайдасы ? W -Тарихи оқиғаның елді әлсіреткен жағы ? O - Оқиғалар салдарынан пайда болған жаңа мүмкүндіктер T - Оқиға салдарының қауіп- қатерлері.   S W O T

5 слайд

SWOT – талдау . Шығармада қандай тарихи оқиғалар көрініс алды ? S - Болған тарихи оқиғаның елге тигізген пайдасы ? W -Тарихи оқиғаның елді әлсіреткен жағы ? O - Оқиғалар салдарынан пайда болған жаңа мүмкүндіктер T - Оқиға салдарының қауіп- қатерлері.   S W O T

«Сәйкестендіру» әдісі. Үш күндік фәниде шай деспей сыйласу шарт Шыда, батыр, шыдап бақ. Елім деп еңіреген талай боздақ к

#6 слайд
«Сәйкестендіру» әдісі. Үш күндік фәниде шай деспей сыйласу шарт Шыда, батыр, шыдап бақ. Елім деп еңіреген талай боздақ көрген кеп бұл. Қан сорғалаған ұлтшыл атына, сөзі мен беделіне нұқсан келген заман Душмандардың оғы өтпеген Асылханға, сенің пышағың батпайды Ұлттық сезім өлген жерде , адам да өледі . Жеңілістін ащы дәмін татпаған жан, жеңістің қадірін білмейді. Ауған соғысы сөнген шоқ, өшкен арман Интерноцианалды борыш Тәуелсіздік қаншама боздақтардың қанымен келді. Отарлық саясаттың қазақ рухын жаныштау мақсатында жасалған әрекеттер Желтоқсан оқиғасына қатысқан азаматтардың ерлігі неге еленбеді.Жап-жас жігіттер кім үшін қыршынан қиылып жатыр ?

6 слайд

«Сәйкестендіру» әдісі. Үш күндік фәниде шай деспей сыйласу шарт Шыда, батыр, шыдап бақ. Елім деп еңіреген талай боздақ көрген кеп бұл. Қан сорғалаған ұлтшыл атына, сөзі мен беделіне нұқсан келген заман Душмандардың оғы өтпеген Асылханға, сенің пышағың батпайды Ұлттық сезім өлген жерде , адам да өледі . Жеңілістін ащы дәмін татпаған жан, жеңістің қадірін білмейді. Ауған соғысы сөнген шоқ, өшкен арман Интерноцианалды борыш Тәуелсіздік қаншама боздақтардың қанымен келді. Отарлық саясаттың қазақ рухын жаныштау мақсатында жасалған әрекеттер Желтоқсан оқиғасына қатысқан азаматтардың ерлігі неге еленбеді.Жап-жас жігіттер кім үшін қыршынан қиылып жатыр ?

«Шығармашылық жұмыс » Шығармадан алынған үзінділерді пайдалана отырып әңгіме немес өлең жаз. « Бекіту шеңбері

#7 слайд
«Шығармашылық жұмыс » Шығармадан алынған үзінділерді пайдалана отырып әңгіме немес өлең жаз. « Бекіту шеңбері » Ұстаным . Шығарманы оқығаннан кейін менде қалыптасқан ұстаным Талдау. Мәселені былай талдадым Салыстыру. Келесідей салыстыру жүргіздім.Бағалау.Шығарман ың құндылығына осылай баға бердім.Қорытынды. Мынандай қорытындыға келдім .

7 слайд

«Шығармашылық жұмыс » Шығармадан алынған үзінділерді пайдалана отырып әңгіме немес өлең жаз. « Бекіту шеңбері » Ұстаным . Шығарманы оқығаннан кейін менде қалыптасқан ұстаным Талдау. Мәселені былай талдадым Салыстыру. Келесідей салыстыру жүргіздім.Бағалау.Шығарман ың құндылығына осылай баға бердім.Қорытынды. Мынандай қорытындыға келдім .

Файл форматы:
pptx
12.12.2020
5224
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі