Материалдар / БАСКЕТБОЛ ОЙЫН ТЕХНИКАСЫ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

БАСКЕТБОЛ ОЙЫН ТЕХНИКАСЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Баскетболға байланысты мәлімет беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2020
808
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ойындар кезіндегі көшбасшылық және командалық іс-әрекетСабақтың Тақырыбы:

1 слайд
Ойындар кезіндегі көшбасшылық және командалық іс-әрекетСабақтың Тақырыбы:

1 слайд

Ойындар кезіндегі көшбасшылық және командалық іс-әрекетСабақтың Тақырыбы:

Сабақтың мақсаттары Оқу мақсаты Көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді талқылау және көрсете білу Ба

2 слайд
Сабақтың мақсаттары Оқу мақсаты Көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді талқылау және көрсете білу Барлық оқушылар:   Барлық оқушылар командалық ойында көрсететін түрлі қимыл-қозғалыс жаттығуларын түсінеді Оқушылардың басым бөлігі: Баскетбол ойынындағы қимыл –қозғалыс комбинацияларын және ойын ережелерін біледі. Кейбір оқушылар : Ойындар кезінде көшбасшылық және командалық іс- әрекеттерді орындай алады

2 слайд

Сабақтың мақсаттары Оқу мақсаты Көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді талқылау және көрсете білу Барлық оқушылар:   Барлық оқушылар командалық ойында көрсететін түрлі қимыл-қозғалыс жаттығуларын түсінеді Оқушылардың басым бөлігі: Баскетбол ойынындағы қимыл –қозғалыс комбинацияларын және ойын ережелерін біледі. Кейбір оқушылар : Ойындар кезінде көшбасшылық және командалық іс- әрекеттерді орындай алады

Бағалау критерийі -Командада көшбасшылық қабілетін көрсетеді -Допты кәрзеңкеге лақтыру әдісін түсіндіреді,қозғалыс әрекеттері

3 слайд
Бағалау критерийі -Командада көшбасшылық қабілетін көрсетеді -Допты кәрзеңкеге лақтыру әдісін түсіндіреді,қозғалыс әрекеттерін тиімді қолданады

3 слайд

Бағалау критерийі -Командада көшбасшылық қабілетін көрсетеді -Допты кәрзеңкеге лақтыру әдісін түсіндіреді,қозғалыс әрекеттерін тиімді қолданады

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы 10 минут Сапқа тұрғыз

4 слайд
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы 10 минут       Сапқа тұрғызу, сәлемдесу, кезекшіден мәлімдеме қабылдау, сабақтың тақырыбын, мақсатын айту. Саптық жаттығулар, оңға, солға, кері бұрылу. Жүру, жүгіру жаттығуларын орындап, тыныс алып, дене қыздыру жаттығулары орындалады . Ысқырық Уақыт өлшегіш Баскетбол добы

4 слайд

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы 10 минут       Сапқа тұрғызу, сәлемдесу, кезекшіден мәлімдеме қабылдау, сабақтың тақырыбын, мақсатын айту. Саптық жаттығулар, оңға, солға, кері бұрылу. Жүру, жүгіру жаттығуларын орындап, тыныс алып, дене қыздыру жаттығулары орындалады . Ысқырық Уақыт өлшегіш Баскетбол добы

Белсенді оқу әдістеріЖ ары с сабағы Ойындар кезіндегі көшбасшылық және командалық іс-әрекет : 1.Допты жұлып алу. 2. Допты

5 слайд
Белсенді оқу әдістеріЖ ары с сабағы Ойындар кезіндегі көшбасшылық және командалық іс-әрекет : 1.Допты жұлып алу. 2. Допты қағып жіберу. 3.Допты жабу. 4.Қарсыласына ұшып келе жатқан допты қағып алу. 5.Қарсылас ойыншының алдына шығу. 6. Қарсылас ойыншының артына шығу. 7.Себеттен ұшқан допты қағып алу. 8. Қарсылас ойыншының артына шығу V тәріздес бос орынға шығу. 9. Бос орынға айнала шығу. 10. S тәріздес бос орынға шығу.11.Алаңның бұрышынан түйін жасап бос орынға шығу.12. Алаңның ортасынан түйін жасап бос орынға шығу. Диалог сабағы Баскетбол ойыннында командада қанша ойыншы болады? Баскетбол ойынының мақсаты не? Допты кәрзеңкеге салудың ең тиімді турі қандай? Ойында ұпай саны қалай есептелінеді ?Баскетбол ойыны Сабақтың ортасыда Бүгінгі сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау. Қауіпсіздік ережесімен сабаққа дайындығын ескеру. «Кім кәрзеңкеге допты көп салады»- ойыны .Үш топ бір сызық бойына сап түзеп тұрады.Әр команда өз көшбасшысының соңында тұрып кезекпен доп лақтырады. Кеңес сабағы:- Допты екі қолмен күшпен еденге соғу;- Допты бір қолдың алақанымен еденге соқып беру; -Допты секіре жоғарыдан лақтырып беру әдістерін кеңесу арқылы беремін. Кеңес сабағы

5 слайд

Белсенді оқу әдістеріЖ ары с сабағы Ойындар кезіндегі көшбасшылық және командалық іс-әрекет : 1.Допты жұлып алу. 2. Допты қағып жіберу. 3.Допты жабу. 4.Қарсыласына ұшып келе жатқан допты қағып алу. 5.Қарсылас ойыншының алдына шығу. 6. Қарсылас ойыншының артына шығу. 7.Себеттен ұшқан допты қағып алу. 8. Қарсылас ойыншының артына шығу V тәріздес бос орынға шығу. 9. Бос орынға айнала шығу. 10. S тәріздес бос орынға шығу.11.Алаңның бұрышынан түйін жасап бос орынға шығу.12. Алаңның ортасынан түйін жасап бос орынға шығу. Диалог сабағы Баскетбол ойыннында командада қанша ойыншы болады? Баскетбол ойынының мақсаты не? Допты кәрзеңкеге салудың ең тиімді турі қандай? Ойында ұпай саны қалай есептелінеді ?Баскетбол ойыны Сабақтың ортасыда Бүгінгі сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау. Қауіпсіздік ережесімен сабаққа дайындығын ескеру. «Кім кәрзеңкеге допты көп салады»- ойыны .Үш топ бір сызық бойына сап түзеп тұрады.Әр команда өз көшбасшысының соңында тұрып кезекпен доп лақтырады. Кеңес сабағы:- Допты екі қолмен күшпен еденге соғу;- Допты бір қолдың алақанымен еденге соқып беру; -Допты секіре жоғарыдан лақтырып беру әдістерін кеңесу арқылы беремін. Кеңес сабағы

Саралау әдістері бойынша Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқы

6 слайд
Саралау әдістері бойынша Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім Уақытты үнемді пайдалана отырып оқушылардың деңгейлеріне қарап тапсырмаларды түсіндіріп беремін Қабілетті оқушыларға ойындар кезіндегі көшбасшылық және командалық іс-әрекет туралы тапсырманы күрделі етіп бердім. Әлсіз оқушыларға баскетбол ойынын ережесін түсіну үшін жеңілдетілген тапсырмалар беремін.

6 слайд

Саралау әдістері бойынша Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім Уақытты үнемді пайдалана отырып оқушылардың деңгейлеріне қарап тапсырмаларды түсіндіріп беремін Қабілетті оқушыларға ойындар кезіндегі көшбасшылық және командалық іс-әрекет туралы тапсырманы күрделі етіп бердім. Әлсіз оқушыларға баскетбол ойынын ережесін түсіну үшін жеңілдетілген тапсырмалар беремін.

Тапсырма: Топқа бөлініп ,топбасшымен жұмыс жасаңыздар Допы себетке лақтыру әдісінің түрлерін көрсетіңіз Дескриптор

7 слайд
Тапсырма: Топқа бөлініп ,топбасшымен жұмыс жасаңыздар Допы себетке лақтыру әдісінің түрлерін көрсетіңіз Дескриптор Білім алушы -көшбасшылық қабілетін көрсетеді ; -допты кәрзеңкеге лақтыру әдістерін орындайды; -доптың кәрзеңкеге лақтырудың кем дегенде жеңілдетілген бір түрін көрсетеді

7 слайд

Тапсырма: Топқа бөлініп ,топбасшымен жұмыс жасаңыздар Допы себетке лақтыру әдісінің түрлерін көрсетіңіз Дескриптор Білім алушы -көшбасшылық қабілетін көрсетеді ; -допты кәрзеңкеге лақтыру әдістерін орындайды; -доптың кәрзеңкеге лақтырудың кем дегенде жеңілдетілген бір түрін көрсетеді

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Жайлап жүріп тыныс алу жаттығуларын орындау. Сапқа тұру, қортынды жасау.Кері байланыс жасаймын. Бүгінгі саб

8 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Жайлап жүріп тыныс алу жаттығуларын орындау. Сапқа тұру, қортынды жасау.Кері байланыс жасаймын. Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ арқылы бағалаймын. БББ кестесін пайдаланып,керібайланыс жүргіземін. Б Б Б

8 слайд

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Жайлап жүріп тыныс алу жаттығуларын орындау. Сапқа тұру, қортынды жасау.Кері байланыс жасаймын. Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ арқылы бағалаймын. БББ кестесін пайдаланып,керібайланыс жүргіземін. Б Б Б

Назарларыңызға рахмет!

9 слайд
Назарларыңызға рахмет!

9 слайд

Назарларыңызға рахмет!