Баскетбол ойыны
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«
Тақырыбы: Ереже бойынша баскетбол ойнау
Дене шынықтыру пәні мұғалімі: Маханов Үсен «Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімі №15 мектеп-гимназиясы»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
6-сынып
24.04.2020ж
1 слайд
« Тақырыбы: Ереже бойынша баскетбол ойнау Дене шынықтыру пәні мұғалімі: Маханов Үсен «Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімі №15 мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 6-сынып 24.04.2020ж
2 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу
мақсаттары:
Баскетбол ойынының тәсілдерін үйрету
•
Сабақ мақсаттары:
•
Ойын барысында допты беру тәсілдерін, қабылдау
тәсілдерін, доппен қозғалу әдістерін үйрету.
•
Допты себетке салу әдістерін, екі адым жасау
ережесін меңгеру.
2 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: Баскетбол ойынының тәсілдерін үйрету • Сабақ мақсаттары: • Ойын барысында допты беру тәсілдерін, қабылдау тәсілдерін, доппен қозғалу әдістерін үйрету. • Допты себетке салу әдістерін, екі адым жасау ережесін меңгеру.
3 слайд
Тілдік мақсат:
•
Пәнге қатысты сөздігі мен терминдер:
Фол, аут, пробежка, тайм, зона, пас, двойной
•
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:
- Баскетбол ойынының шығу тарихын білесің бе?
•
Талқылауға арналған сұрақтар:
•
Не себепті допты себетке саламыздеп
ойлайсыз?
3 слайд
Тілдік мақсат: • Пәнге қатысты сөздігі мен терминдер: Фол, аут, пробежка, тайм, зона, пас, двойной • Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: - Баскетбол ойынының шығу тарихын білесің бе? • Талқылауға арналған сұрақтар: • Не себепті допты себетке саламыздеп ойлайсыз?
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Оқушыларды екі топқа бөліп, екі жақты ойын өткізу.
Сабақ барысында оқушылардың барлық ережелерді
сақтап, әдіс-тәсілдерді дұрыс қолдана білуін қадағалау .
Допты беру тәсілдері:
- екі қолмен төменнен, жоғарыдан беру;
- екі қолмен кеуде тұстан беру;
- допты бір, екі қолмен беру.
5 слайд
Оқушыларды екі топқа бөліп, екі жақты ойын өткізу. Сабақ барысында оқушылардың барлық ережелерді сақтап, әдіс-тәсілдерді дұрыс қолдана білуін қадағалау . Допты беру тәсілдері: - екі қолмен төменнен, жоғарыдан беру; - екі қолмен кеуде тұстан беру; - допты бір, екі қолмен беру.
6 слайд
Допты ұстау тәсілдері:
- допты бір, екі қолмен ұстау.
Допты себетке салу түрлері:
- доп ойын барысында түссе, 2 ұпай.
- айып алыңының сыртынан 3 ұпай.
- айып добы 1 ұпай.
- екі қолмен кеуде тұстан лақтыру;
- бір қолмен иықтан асыра лақтыру;
- екі қолмен кеуде тұстан лақтыру.
6 слайд
Допты ұстау тәсілдері: - допты бір, екі қолмен ұстау. Допты себетке салу түрлері: - доп ойын барысында түссе, 2 ұпай. - айып алыңының сыртынан 3 ұпай. - айып добы 1 ұпай. - екі қолмен кеуде тұстан лақтыру; - бір қолмен иықтан асыра лақтыру; - екі қолмен кеуде тұстан лақтыру.
7 слайд
Доппен қозғалу:
- допты оң және сол қолмен алып жүру;
- мықын деңгейінде алып жүру;
- қозғалу барысында екі адымнан аспай, қадам
жасау;
- доппен бұрылу.
Шабуыл тәсілдері:
-
ойыншылардың шеберлігі арқылы
пас алмасу.
Қорғаныс тәсілдері:
- ойыншылардың шеберлігі арқылы
қарсыластардың ашылып доп
қабылдауына мүмкіндік бермеу .
7 слайд
Доппен қозғалу: - допты оң және сол қолмен алып жүру; - мықын деңгейінде алып жүру; - қозғалу барысында екі адымнан аспай, қадам жасау; - доппен бұрылу. Шабуыл тәсілдері: - ойыншылардың шеберлігі арқылы пас алмасу. Қорғаныс тәсілдері: - ойыншылардың шеберлігі арқылы қарсыластардың ашылып доп қабылдауына мүмкіндік бермеу .
8 слайд
Қауіпсіздік ережелерінің сақталуы:
- ойыншының қарсыласты итермеуі;
- қолдан ұрмау;
Алаң ортасындағы ережелер:
- шабуыл барысында өз аймағынан 8 секундта шығу;
- қарсы аймақта тұрып, өз аймағына пас бермеу.
Айып добын лақтырудағы ережелер:
- 3 ойыншы шабуылда, 3 ойыншы қорғаныста болу тәртібі,
т.б. топтық тактикалық-техникалық әдіс-тәсілдерді
қолдану.
8 слайд
Қауіпсіздік ережелерінің сақталуы: - ойыншының қарсыласты итермеуі; - қолдан ұрмау; Алаң ортасындағы ережелер: - шабуыл барысында өз аймағынан 8 секундта шығу; - қарсы аймақта тұрып, өз аймағына пас бермеу. Айып добын лақтырудағы ережелер: - 3 ойыншы шабуылда, 3 ойыншы қорғаныста болу тәртібі, т.б. топтық тактикалық-техникалық әдіс-тәсілдерді қолдану.