Баяндама: " Математикалық сауаттылықты қалыптастыру"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқушылардың білім
жетістіктерін зерттеу негізгі
үш бағыт бойынша жүзеге
асырылады:
Математикалық
сауаттылық,
жаратылыстану
сауаттылық, оқу
сауаттылығы.
1 слайд
Оқушылардың білім жетістіктерін зерттеу негізгі үш бағыт бойынша жүзеге асырылады: Математикалық сауаттылық, жаратылыстану сауаттылық, оқу сауаттылығы.
2 слайд
Математикалық сауаттылық
Математиканың әлемдегі рөлін анықтау және
түсіну.
Әртүрлі формада берілген сандық ақпараттарды
оқу, талдау, түсіндіріп беру.
Дұрыс негізделген математикалық пайымдаулар
айту.
Есептерді шығарудың тиімді тәсілдерін табу,
орындау, өзін - өзі тексеру, өмірмен байланыстыру.
Математикалық білімді өмірлік жағдаяттарда
кездесетін түрлі мәселелерді шешуде еркін қолдану.
2 слайд
Математикалық сауаттылық Математиканың әлемдегі рөлін анықтау және түсіну. Әртүрлі формада берілген сандық ақпараттарды оқу, талдау, түсіндіріп беру. Дұрыс негізделген математикалық пайымдаулар айту. Есептерді шығарудың тиімді тәсілдерін табу, орындау, өзін - өзі тексеру, өмірмен байланыстыру. Математикалық білімді өмірлік жағдаяттарда кездесетін түрлі мәселелерді шешуде еркін қолдану.
3 слайд
Математикалық сауаттылықты
қалыптастыру үшін:
Теорияны біліп, оны логикамен ұштастыру.
Есепті шығаруда тиімді жағын көруге баулу.
Математикалық сайыс сабақтар өткізу,
апталықтардың өткізілуі .
Интерактивті тақта немесе түрлі
ресурстарды пайдалану арқылы
функционалдық сауаттылық артады.
Әр - түрлі әдіс – тәсілдерді қолдану.
3 слайд
Математикалық сауаттылықты қалыптастыру үшін: Теорияны біліп, оны логикамен ұштастыру. Есепті шығаруда тиімді жағын көруге баулу. Математикалық сайыс сабақтар өткізу, апталықтардың өткізілуі . Интерактивті тақта немесе түрлі ресурстарды пайдалану арқылы функционалдық сауаттылық артады. Әр - түрлі әдіс – тәсілдерді қолдану.
4 слайд
True or False:
Test your knowledge of the lesson so
far by deciding whether the following
statements are true or false Өзіңізді тексеріңіз :
Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па әлде
ЖАЛҒАН ба ?
4 слайд
True or False: Test your knowledge of the lesson so far by deciding whether the following statements are true or false Өзіңізді тексеріңіз : Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па әлде ЖАЛҒАН ба ?
5 слайд
Құпия зат – мына зат бойынша 5 зат таба біл :
Бұл не? деп СҰРАМАҢЫЗ
ВСТАВЬТЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ
5 слайд
Құпия зат – мына зат бойынша 5 зат таба біл : Бұл не? деп СҰРАМАҢЫЗ ВСТАВЬТЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ
6 слайд
Сөйлемді толықтыру
Мына сөйлемді толықтырыңыз :
Мен бүгін … жаттап алдым .
Сіз тақтаға шығып
өзіңіздің сөйлеміңізді
айтқанда, сіздің
сыныптастарыңыз
материалды
қаншалықты
меңгергендігіңізге
наразылық білдіру үшін
сізге бірқатар сұрақ
қояды. Білімін тексеруге арналған кейбір
сұрақтар :
Неге ....
Мұны қайдан білесіз ....
… үшін сізде қандай дәлел бар.
Сіз неге олай ойлайсыз …
Сіз келісесіз бе …
Түсіндіре аласыз ба …
… үшін не істеу керек.
6 слайд
Сөйлемді толықтыру Мына сөйлемді толықтырыңыз : Мен бүгін … жаттап алдым . Сіз тақтаға шығып өзіңіздің сөйлеміңізді айтқанда, сіздің сыныптастарыңыз материалды қаншалықты меңгергендігіңізге наразылық білдіру үшін сізге бірқатар сұрақ қояды. Білімін тексеруге арналған кейбір сұрақтар : Неге .... Мұны қайдан білесіз .... … үшін сізде қандай дәлел бар. Сіз неге олай ойлайсыз … Сіз келісесіз бе … Түсіндіре аласыз ба … … үшін не істеу керек.
7 слайд
Ойлан , Бірік , Бөліс
Оқушылар ойына келген
жауаптарды немесе
идеяларды барынша көп
жазады ( Ойлан ) . Одан кейін
олар өз идеяларын
әріптестерімен біріктіреді
( Бірік ) және соңында мұғалім
бүкіл сыныптың идеяларын
талқылауды бастайды
(Бөліс).
7 слайд
Ойлан , Бірік , Бөліс Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады ( Ойлан ) . Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді ( Бірік ) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).
8 слайд
Блум таксономиясы
Білімді игеруге бағытталған 6 қадам
Білу, тану Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау
8 слайд
Блум таксономиясы Білімді игеруге бағытталған 6 қадам Білу, тану Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау
9 слайд
Тапсырмалар
Білу Кесінділердің ұзындығын өлше. Сантиметрден
кіші ұзындық өлшем бірлігі қалай аталатынын
білесіңбе? 1-2
балл
Түсіну Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнете.
1см= мм
2дм 1см= см
78 мм= см мм
546мм= дм см мм 3
балл
9 слайд
Тапсырмалар Білу Кесінділердің ұзындығын өлше. Сантиметрден кіші ұзындық өлшем бірлігі қалай аталатынын білесіңбе? 1-2 балл Түсіну Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнете. 1см= мм 2дм 1см= см 78 мм= см мм 546мм= дм см мм 3 балл
10 слайд
Тапсырмалар
Қолдану Формуланы қолдана отырып, тік бұрышты
үшбұрыштың ауданын тап.
4см
2см 4-
5балл
Талдау Доғал бұрышы бар үшбұрыштың периметірін
тап. Жауабын миллиметрмен өрнекте. 5-6
балл
10 слайд
Тапсырмалар Қолдану Формуланы қолдана отырып, тік бұрышты үшбұрыштың ауданын тап. 4см 2см 4- 5балл Талдау Доғал бұрышы бар үшбұрыштың периметірін тап. Жауабын миллиметрмен өрнекте. 5-6 балл
11 слайд
Тапсырмалар
Жинақтау а) жотаға дейін
Ә) көпірге дейін
Б) орманға дейін қанша километр жүріп өтті?
2- топ бағытының ұзындығы қанша? 7-8
балл
Білімді
бағалау 9-10
балл
11 слайд
Тапсырмалар Жинақтау а) жотаға дейін Ә) көпірге дейін Б) орманға дейін қанша километр жүріп өтті? 2- топ бағытының ұзындығы қанша? 7-8 балл Білімді бағалау 9-10 балл
12 слайд
Блум таксономиясы
Жоғары
тәртіпті
ойлау
Төмен
тәртіпті
ойлау Бағалау
Талдау
Қолдану
Түсіну
Білу Жинақтау
12 слайд
Блум таксономиясы Жоғары тәртіпті ойлау Төмен тәртіпті ойлау Бағалау Талдау Қолдану Түсіну Білу Жинақтау
13 слайд
Назарларыңызға
рақмет.
13 слайд
Назарларыңызға рақмет.