Баяндама: «Отбасы-мектеп» жобасы. Отбасымен білім алушының біліміндегіолқылықты жою




1 слайд
№152 -
мектепгимназия
« - » .
Отбасымектеп жобасы
Отбасымен
бірлесебілімалушының
біліміндегі
олқылықтыжою
Орындаған: Омарханова Ақбота Нұрғалиқызы
1 слайд
№152 - мектепгимназия « - » . Отбасымектеп жобасы Отбасымен бірлесебілімалушының біліміндегі олқылықтыжою Орындаған: Омарханова Ақбота Нұрғалиқызы

2 слайд
«Отбасы-мектеп» жобасы .
Оқушының мектептегі үлгерімі мен басқа оқушыларға көрсететін
құрметі үйдегі тәрбиенің айқын айнасы екені мәлім.
Оқушының мектепте жақсы білім алуы,ең алдымен оның
отбасындағы қарым-қатыныспен,содан соң,мұғалімнің сабақ өтетін
техникасы және әрине баланың ынтасына байланысты.
Сондықтанда ең алдымен отбасымен жақсы қарым-қатынас құрып
қана оқушы жақсы білім алатынына 100 пайыз сенімдімін.
2 слайд
«Отбасы-мектеп» жобасы . Оқушының мектептегі үлгерімі мен басқа оқушыларға көрсететін құрметі үйдегі тәрбиенің айқын айнасы екені мәлім. Оқушының мектепте жақсы білім алуы,ең алдымен оның отбасындағы қарым-қатыныспен,содан соң,мұғалімнің сабақ өтетін техникасы және әрине баланың ынтасына байланысты. Сондықтанда ең алдымен отбасымен жақсы қарым-қатынас құрып қана оқушы жақсы білім алатынына 100 пайыз сенімдімін.

3 слайд
Үлгерімі нашар,үлгермейтін оқушымен жұмыс
жасау жоспары
Әрбір сабақты жан-жақты дамыта оқыту.
Оқушы бойында қызығушылығын ояту және қалыптастыру.
Оқушымен жеке жұмыс жасау.
Үй тапсырмаларының арнайы дайындалуы.
Ата-аналармен байланысты күшейту.
Үлгермеуші оқушылардың жауапкершілігін арттыруда сынып ұжымының
ықпал етуіне жағдай жасау.
3 слайд
Үлгерімі нашар,үлгермейтін оқушымен жұмыс жасау жоспары Әрбір сабақты жан-жақты дамыта оқыту. Оқушы бойында қызығушылығын ояту және қалыптастыру. Оқушымен жеке жұмыс жасау. Үй тапсырмаларының арнайы дайындалуы. Ата-аналармен байланысты күшейту. Үлгермеуші оқушылардың жауапкершілігін арттыруда сынып ұжымының ықпал етуіне жағдай жасау.

4 слайд
География пәні бойынша білімдегі
олқылықтарды жоюға арналған жұмыс
жоспары.
Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды толтыру бойынша жұмыс тәжірибеммен бөліскім келеді. Әрбір оқушымен табысты жұмыс жасау үшін
мұғалім өзінің оқу жағдайын, біліміндегі олқылықтарды және олардың себептерін білуі, оның пәнге деген қызығушылығын, сынып ұжымымен
және тікелей мұғаліммен қарқатынасын ескеруі қажет деп есептеймін.
Оқушылардың біліміндегі олқылықтардың негізгі себептері, менің ойымша, мыналар:
1) оқушылардың танымдық ерекшеліктерін білмеу;
2) сабақта назар аудармау, берілген материалды соңына дейін түсінбеу;
3) мұғалімнің шеберлігі
4) оқушының белсенділігі
Сондықтан сыныпта олардың және олардың жолдастарының психикалық дамуында үлкен айырмашылықты сезінбейтіндей
микроклиматты құру.Мен бірнеше әдістерді ұсынамын.
1) Мұндай оқушылардың білімін тексерудің ең қолайлы тәсілі – карточкалар, географиялық диктанттарт.б. Бірақ сұрақ қоюдың бұл түрімен басқа
оқушыларға
бірнеше карточкалар беру керек (тапсырмалар, әрине, сараланады), осылайша сыныпта тақырып бойынша бүкіл балалар тобы тексеріліп жатқандай
әсер пайда болады.
2) Бұндай оқушылармен жұмыс жасауда жақсы ынталандырушы – ауыспалы жұптағы ұжымдық сабақ.
4) Жаңа материалды меңгеруде практикалық дағдыларды тиімді «тізбекті» дамыту. Оның мәні жаңа мысалдардың шешіміне студенттердің тізбектей
түсініктеме беруінде жатыр. Бұл жағдайда шешімді түзетуге тек мұғалім ғана құқылы.
4 слайд
География пәні бойынша білімдегі олқылықтарды жоюға арналған жұмыс жоспары. Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды толтыру бойынша жұмыс тәжірибеммен бөліскім келеді. Әрбір оқушымен табысты жұмыс жасау үшін мұғалім өзінің оқу жағдайын, біліміндегі олқылықтарды және олардың себептерін білуі, оның пәнге деген қызығушылығын, сынып ұжымымен және тікелей мұғаліммен қарқатынасын ескеруі қажет деп есептеймін. Оқушылардың біліміндегі олқылықтардың негізгі себептері, менің ойымша, мыналар: 1) оқушылардың танымдық ерекшеліктерін білмеу; 2) сабақта назар аудармау, берілген материалды соңына дейін түсінбеу; 3) мұғалімнің шеберлігі 4) оқушының белсенділігі Сондықтан сыныпта олардың және олардың жолдастарының психикалық дамуында үлкен айырмашылықты сезінбейтіндей микроклиматты құру.Мен бірнеше әдістерді ұсынамын. 1) Мұндай оқушылардың білімін тексерудің ең қолайлы тәсілі – карточкалар, географиялық диктанттарт.б. Бірақ сұрақ қоюдың бұл түрімен басқа оқушыларға бірнеше карточкалар беру керек (тапсырмалар, әрине, сараланады), осылайша сыныпта тақырып бойынша бүкіл балалар тобы тексеріліп жатқандай әсер пайда болады. 2) Бұндай оқушылармен жұмыс жасауда жақсы ынталандырушы – ауыспалы жұптағы ұжымдық сабақ. 4) Жаңа материалды меңгеруде практикалық дағдыларды тиімді «тізбекті» дамыту. Оның мәні жаңа мысалдардың шешіміне студенттердің тізбектей түсініктеме беруінде жатыр. Бұл жағдайда шешімді түзетуге тек мұғалім ғана құқылы.

5 слайд
Жұмыс нәтижесі №1
Жұмыс нәтижесі .
Сабақ барысында
Оқыту деңгейі
Оқушылардың дайындығын
бақылау
Үлгермеушілердің өздеріне қиын болып табылған
сұрақтарды меңгеруіне қатаң бақылау жасау
Ауызша жауап беруде жазбаша жұмыстарында
жіберілген қателеріне сараптама жасау,
қателіктерді жоюға назарын аудару, ықпал жасау
Қатыспаған тақырыптарды меңгеруіне бақылау
жасау
5 слайд
Жұмыс нәтижесі №1 Жұмыс нәтижесі . Сабақ барысында Оқыту деңгейі Оқушылардың дайындығын бақылау Үлгермеушілердің өздеріне қиын болып табылған сұрақтарды меңгеруіне қатаң бақылау жасау Ауызша жауап беруде жазбаша жұмыстарында жіберілген қателеріне сараптама жасау, қателіктерді жоюға назарын аудару, ықпал жасау Қатыспаған тақырыптарды меңгеруіне бақылау жасау

6 слайд
Жұмыс нәтижесі №2
Жаңа сабақты түсіндіру барысында
Тақырыпты қарастыру барысында
оқушыларды сұрақтар қойып,
оларға жауап алуын жолға қою
Білім алуда қызығушылығын арттыру, қолдау
жасау
Сабақ түсіндіру барысында әнбебап тәсілдерді
қолдану
6 слайд
Жұмыс нәтижесі №2 Жаңа сабақты түсіндіру барысында Тақырыпты қарастыру барысында оқушыларды сұрақтар қойып, оларға жауап алуын жолға қою Білім алуда қызығушылығын арттыру, қолдау жасау Сабақ түсіндіру барысында әнбебап тәсілдерді қолдану

7 слайд
НАЗАР АУДАР ҒАНЫҢЫЗДАРҒА
РАХМЕТ
7 слайд
НАЗАР АУДАР ҒАНЫҢЫЗДАРҒА РАХМЕТ