2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / «Бейнелеу өнері арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту»

«Бейнелеу өнері арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту»

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту процесінде оқушылардың шығармашылыққа деген қабілетін дамытуда мазмұны мен әдістемесін теориялық тұрғыда негіздеу және жан-жақты шығармашыл тұлғаны тәрбиелеу.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
01 Сәуір 2025
166
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Бейнелеу өнері арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту»

1 слайд
«Бейнелеу өнері арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту»

1 слайд

«Бейнелеу өнері арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту»

Жобаны орындаушы: Суниятова Гүлсезім Азаматқызы

2 слайд
Жобаны орындаушы: Суниятова Гүлсезім Азаматқызы

2 слайд

Жобаны орындаушы: Суниятова Гүлсезім Азаматқызы

Зерттеудің көкейкестілігі Еліміздің орта білімді дамыту тұжырымдамасында «білім беру мекемелердің ең негізгі өзекті мәселе:

3 слайд
Зерттеудің көкейкестілігі Еліміздің орта білімді дамыту тұжырымдамасында «білім беру мекемелердің ең негізгі өзекті мәселе: дүниетанымдық, құзырлық, шығармашылық деп атап көрсетілген. Ендеше қазіргі қоғамда орындаушы адамнан гөрі «шығармашылық» адамға деген сұраныстың көп екендігі айқындалып отыр.

3 слайд

Зерттеудің көкейкестілігі Еліміздің орта білімді дамыту тұжырымдамасында «білім беру мекемелердің ең негізгі өзекті мәселе: дүниетанымдық, құзырлық, шығармашылық деп атап көрсетілген. Ендеше қазіргі қоғамда орындаушы адамнан гөрі «шығармашылық» адамға деген сұраныстың көп екендігі айқындалып отыр.

Зерттеу мақсаты Оқыту процесінде оқушылардың шығармашылыққа деген қабілетін дамытуда мазмұны мен әдістемесін теориялық тұрғыд

4 слайд
Зерттеу мақсаты Оқыту процесінде оқушылардың шығармашылыққа деген қабілетін дамытуда мазмұны мен әдістемесін теориялық тұрғыда негіздеу және жан-жақты шығармашыл тұлғаны тәрбиелеу.

4 слайд

Зерттеу мақсаты Оқыту процесінде оқушылардың шығармашылыққа деген қабілетін дамытуда мазмұны мен әдістемесін теориялық тұрғыда негіздеу және жан-жақты шығармашыл тұлғаны тәрбиелеу.

Зерттеу міндеттері Оқушылардың шығармашылық қабілетін қалыптастырудың педагогикалық аспектілеріне талдау жасау; Бейнелеу өн

5 слайд
Зерттеу міндеттері Оқушылардың шығармашылық қабілетін қалыптастырудың педагогикалық аспектілеріне талдау жасау; Бейнелеу өнері сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту мүмкіндіктерін анықтау; Бейнелеу өнері сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытудың педагогикалық технологияларының бағыттарын көрсету. Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытудың әдістемелік ұсыныстарын және эксперименттік сынақтан тексеру.

5 слайд

Зерттеу міндеттері Оқушылардың шығармашылық қабілетін қалыптастырудың педагогикалық аспектілеріне талдау жасау; Бейнелеу өнері сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту мүмкіндіктерін анықтау; Бейнелеу өнері сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытудың педагогикалық технологияларының бағыттарын көрсету. Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытудың әдістемелік ұсыныстарын және эксперименттік сынақтан тексеру.

Зерттеу объектісі Орта оқу орнында оқыту процесі

6 слайд
Зерттеу объектісі Орта оқу орнында оқыту процесі

6 слайд

Зерттеу объектісі Орта оқу орнында оқыту процесі

Зерттеу пәні Бейнелеу өнері арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту

7 слайд
Зерттеу пәні Бейнелеу өнері арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту

7 слайд

Зерттеу пәні Бейнелеу өнері арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту

Зерттеу әдісі Педагогикалық эксперимент Шығармашылық тапсырмаларды орындау үрдісіндегі байқау Өнім іс-әрекетін талдау Оқушы

8 слайд
Зерттеу әдісі Педагогикалық эксперимент Шығармашылық тапсырмаларды орындау үрдісіндегі байқау Өнім іс-әрекетін талдау Оқушылардың шығармашылық қабілетінің деңгейінің диагностикасы (В.И.Андреев бойынша тұлғаның шығармашылық қабілетінің деңгейін анықтауға арналған тест)

8 слайд

Зерттеу әдісі Педагогикалық эксперимент Шығармашылық тапсырмаларды орындау үрдісіндегі байқау Өнім іс-әрекетін талдау Оқушылардың шығармашылық қабілетінің деңгейінің диагностикасы (В.И.Андреев бойынша тұлғаның шығармашылық қабілетінің деңгейін анықтауға арналған тест)

Зерттеу жұмысының теориялық негіздемесі Бейнелеу өнері: Адамның әлемді, өмірді қабылдау әрекеті мен оны өзінше мазмұндауы, т

9 слайд
Зерттеу жұмысының теориялық негіздемесі Бейнелеу өнері: Адамның әлемді, өмірді қабылдау әрекеті мен оны өзінше мазмұндауы, түсіндіруі, көркемдеуі. Мысалы: сәулет, пластикалық анатомия және тағы да өнерге қажетті пәндермен байланыста болады. Бұл жағдайда оқушының жан-жақтылық қасиеті аса маңызды рөл атқарады.

9 слайд

Зерттеу жұмысының теориялық негіздемесі Бейнелеу өнері: Адамның әлемді, өмірді қабылдау әрекеті мен оны өзінше мазмұндауы, түсіндіруі, көркемдеуі. Мысалы: сәулет, пластикалық анатомия және тағы да өнерге қажетті пәндермен байланыста болады. Бұл жағдайда оқушының жан-жақтылық қасиеті аса маңызды рөл атқарады.

Зерттеу жұмысының теориялық негіздемесі Шығармашылық: Шығармашылық – бұл адамның өмір шындығында өзін – өзі тануға ұмтылу, і

10 слайд
Зерттеу жұмысының теориялық негіздемесі Шығармашылық: Шығармашылық – бұл адамның өмір шындығында өзін – өзі тануға ұмтылу, іздену. Өмірде дұрыс жол табу үшін адам дұрыс ой түйіп, өздігінен сапалы, дәлелді шешімдер қабылдай білуге үйрену керек.

10 слайд

Зерттеу жұмысының теориялық негіздемесі Шығармашылық: Шығармашылық – бұл адамның өмір шындығында өзін – өзі тануға ұмтылу, іздену. Өмірде дұрыс жол табу үшін адам дұрыс ой түйіп, өздігінен сапалы, дәлелді шешімдер қабылдай білуге үйрену керек.

Зерттеу жұмысының теориялық негіздемесі Қабілет: «Қабілет» деп әрекеттің талаптарын қанағаттандыратын және үлкен жетістіктер

11 слайд
Зерттеу жұмысының теориялық негіздемесі Қабілет: «Қабілет» деп әрекеттің талаптарын қанағаттандыратын және үлкен жетістіктерге жеткізетін адамның қасиеттерінің синтизін атайды (А.Н.Леонтьев). «Қабілет іс-әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі орындауда көрінетін адамның жеке қасиеті» - деп жазады академик (Т.Тәжібаев).

11 слайд

Зерттеу жұмысының теориялық негіздемесі Қабілет: «Қабілет» деп әрекеттің талаптарын қанағаттандыратын және үлкен жетістіктерге жеткізетін адамның қасиеттерінің синтизін атайды (А.Н.Леонтьев). «Қабілет іс-әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі орындауда көрінетін адамның жеке қасиеті» - деп жазады академик (Т.Тәжібаев).

Зерттеу жұмысының теориялық негіздемесі Даму: «Даму» ұғымына философияда «мөлшерлік өзгерістердің белгілі бір өлшем шегінен

12 слайд
Зерттеу жұмысының теориялық негіздемесі Даму: «Даму» ұғымына философияда «мөлшерлік өзгерістердің белгілі бір өлшем шегінен шығып сапалық өзгерістерге айналуы» деген анықтама беріледі, яғни мәңгі, қажетті қозғалыс, уақыттағы өзгеріс деп түсіну қажет. «Даму» - жаңару үрдісі. Жаңаның өмірге келіп, ескінің жоғалуы деген мағынаға сәйкес.

12 слайд

Зерттеу жұмысының теориялық негіздемесі Даму: «Даму» ұғымына философияда «мөлшерлік өзгерістердің белгілі бір өлшем шегінен шығып сапалық өзгерістерге айналуы» деген анықтама беріледі, яғни мәңгі, қажетті қозғалыс, уақыттағы өзгеріс деп түсіну қажет. «Даму» - жаңару үрдісі. Жаңаның өмірге келіп, ескінің жоғалуы деген мағынаға сәйкес.

Бейнелеу өнерінің түрлері: мүсін, қолданбалы қолөнер, живопись, графика, дизайн өнері. Шығармашылықтың түрлері: интеллектуалдық

13 слайд
Бейнелеу өнерінің түрлері: мүсін, қолданбалы қолөнер, живопись, графика, дизайн өнері. Шығармашылықтың түрлері: интеллектуалдық, белсенділік. Қабілет түрлері: жалпы, арнаулы, практикалық Даму түрлері: прогрессивті, орташа және регрессивті.

13 слайд

Бейнелеу өнерінің түрлері: мүсін, қолданбалы қолөнер, живопись, графика, дизайн өнері. Шығармашылықтың түрлері: интеллектуалдық, белсенділік. Қабілет түрлері: жалпы, арнаулы, практикалық Даму түрлері: прогрессивті, орташа және регрессивті.

Зерттеу жұмысының теориялық анықтамасы Бейнелеу өнері сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілеті арнайы берілген дизайн

14 слайд
Зерттеу жұмысының теориялық анықтамасы Бейнелеу өнері сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілеті арнайы берілген дизайн өнері негізінде, оның жасалу техникасының негізгі түсініктері мен анықтамалары, әртүрлі өнер түрлерінің көркем эстетикалық мәнін ашу мен, бейнелеу өнері түрлерімен танысу арқылы қалыптасады.

14 слайд

Зерттеу жұмысының теориялық анықтамасы Бейнелеу өнері сабақтарында оқушылардың шығармашылық қабілеті арнайы берілген дизайн өнері негізінде, оның жасалу техникасының негізгі түсініктері мен анықтамалары, әртүрлі өнер түрлерінің көркем эстетикалық мәнін ашу мен, бейнелеу өнері түрлерімен танысу арқылы қалыптасады.

1. Диагностикалық кезең - кәсіби шығармашылық жайлы білімдердің бастапқы деңгейін анықтау; - шығармашылық қабілетінің деңгейі

15 слайд
1. Диагностикалық кезең - кәсіби шығармашылық жайлы білімдердің бастапқы деңгейін анықтау; - шығармашылық қабілетінің деңгейін өзінің анықтауы; -Кәсіби шығармашылыққа қажетті білім, біліктің жеткіліксіздігін сезіну. 2.Мотивациялық кезең - қабілетті дамытуға бағыт - талған мазмұнды талқылау, сұранысқа қарай толықтыру; - идеялар, көзқарастарды ортаға салу; - қарым-қатынасқа дайындау; - белсенді әрекетіне ынталандыру. 4.Жаңа көзқарастар қалыптастыру кезеңі - жетістігін басқалардың тәжірибесімен теңестіру, қажет болса түзетулер жасау; - жаңа болжамдар жасау; - жаңалықты қолдану. 3. Жаңа тәжірибе меңгеру кезеңі -қалыптасқан көзқарастарды өзгертуге бағытталған жұмыстар; -әрекеттік амал негізінде жаңа білімді (тәжірибені) талқылау; -әрекеттің жаңа түрлерін меңгеру; -жаңа шығармашылық ойлардың тууы.

15 слайд

1. Диагностикалық кезең - кәсіби шығармашылық жайлы білімдердің бастапқы деңгейін анықтау; - шығармашылық қабілетінің деңгейін өзінің анықтауы; -Кәсіби шығармашылыққа қажетті білім, біліктің жеткіліксіздігін сезіну. 2.Мотивациялық кезең - қабілетті дамытуға бағыт - талған мазмұнды талқылау, сұранысқа қарай толықтыру; - идеялар, көзқарастарды ортаға салу; - қарым-қатынасқа дайындау; - белсенді әрекетіне ынталандыру. 4.Жаңа көзқарастар қалыптастыру кезеңі - жетістігін басқалардың тәжірибесімен теңестіру, қажет болса түзетулер жасау; - жаңа болжамдар жасау; - жаңалықты қолдану. 3. Жаңа тәжірибе меңгеру кезеңі -қалыптасқан көзқарастарды өзгертуге бағытталған жұмыстар; -әрекеттік амал негізінде жаңа білімді (тәжірибені) талқылау; -әрекеттің жаңа түрлерін меңгеру; -жаңа шығармашылық ойлардың тууы.

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ҮРДІСТІҢ КЕЗЕҢДЕРІ Диагностикалық кезең кәсіби шығармашылық жайлы біл

16 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ҮРДІСТІҢ КЕЗЕҢДЕРІ Диагностикалық кезең кәсіби шығармашылық жайлы білімдердің бастапқы деңгейін анықтау шығармашылық қабілетінің деңгейін өзінің анықтауы кәсіби шығармашылыққа қажетті білім, біліктің жеткіліксіздігін сезіну.

16 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ҮРДІСТІҢ КЕЗЕҢДЕРІ Диагностикалық кезең кәсіби шығармашылық жайлы білімдердің бастапқы деңгейін анықтау шығармашылық қабілетінің деңгейін өзінің анықтауы кәсіби шығармашылыққа қажетті білім, біліктің жеткіліксіздігін сезіну.

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ҮРДІСТІҢ КЕЗЕҢДЕРІ Мотивациялық кезең қабілетті дамытуға бағыт -талға

17 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ҮРДІСТІҢ КЕЗЕҢДЕРІ Мотивациялық кезең қабілетті дамытуға бағыт -талған мазмұнды талқылау, сұранысқа қарай толықтыру идеялар, көзқарастарды ортаға салу қарым-қатынасқа дайындау белсенді әрекетіне ынталандыру.

17 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ҮРДІСТІҢ КЕЗЕҢДЕРІ Мотивациялық кезең қабілетті дамытуға бағыт -талған мазмұнды талқылау, сұранысқа қарай толықтыру идеялар, көзқарастарды ортаға салу қарым-қатынасқа дайындау белсенді әрекетіне ынталандыру.

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ҮРДІСТІҢ КЕЗЕҢДЕРІ Жаңа тәжірибе меңгеру кезеңі қалыптасқан көзқараст

18 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ҮРДІСТІҢ КЕЗЕҢДЕРІ Жаңа тәжірибе меңгеру кезеңі қалыптасқан көзқарастарды өзгертуге бағытталған жұмыстар әрекеттік амал негізінде жаңа білімді (тәжірибені) талқылау әрекеттің жаңа түрлерін меңгеру жаңа шығармашылық ойлардың тууы.

18 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ҮРДІСТІҢ КЕЗЕҢДЕРІ Жаңа тәжірибе меңгеру кезеңі қалыптасқан көзқарастарды өзгертуге бағытталған жұмыстар әрекеттік амал негізінде жаңа білімді (тәжірибені) талқылау әрекеттің жаңа түрлерін меңгеру жаңа шығармашылық ойлардың тууы.

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ҮРДІСТІҢ КЕЗЕҢДЕРІ Жаңа көзқарастар қалыптастыру кезеңі жетістігін ба

19 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ҮРДІСТІҢ КЕЗЕҢДЕРІ Жаңа көзқарастар қалыптастыру кезеңі жетістігін басқалардың тәжірибесімен теңестіру, қажет болса түзетулер жасау жаңа болжамдар жасау жаңалықты қолдану.

19 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ҮРДІСТІҢ КЕЗЕҢДЕРІ Жаңа көзқарастар қалыптастыру кезеңі жетістігін басқалардың тәжірибесімен теңестіру, қажет болса түзетулер жасау жаңа болжамдар жасау жаңалықты қолдану.

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ҮРДІСТІҢ КЕЗЕҢДЕРІНЕН ӨТКЕН СОҢ, ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІ ДАМЫҒАН ОҚУШЫ

20 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ҮРДІСТІҢ КЕЗЕҢДЕРІНЕН ӨТКЕН СОҢ, ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІ ДАМЫҒАН ОҚУШЫ ҚАЛЫПТАСАДЫ

20 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ҮРДІСТІҢ КЕЗЕҢДЕРІНЕН ӨТКЕН СОҢ, ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІ ДАМЫҒАН ОҚУШЫ ҚАЛЫПТАСАДЫ

Зерттеу жұмысының практикалық бөлімі 2015 жылдың қаңтар-наурыз айының аралығында педагогикалық практика өту барысында Ақтөбе

21 слайд
Зерттеу жұмысының практикалық бөлімі 2015 жылдың қаңтар-наурыз айының аралығында педагогикалық практика өту барысында Ақтөбе қаласының үш тілде оқытатын №21 орта мектеп-гимназиясының 5 «Г» класс оқушыларымен эксперимент өткізілді. Эксперименттте 32 оқушы қатысты.

21 слайд

Зерттеу жұмысының практикалық бөлімі 2015 жылдың қаңтар-наурыз айының аралығында педагогикалық практика өту барысында Ақтөбе қаласының үш тілде оқытатын №21 орта мектеп-гимназиясының 5 «Г» класс оқушыларымен эксперимент өткізілді. Эксперименттте 32 оқушы қатысты.

Өткізілген сабақтардың тақырыптары Ежелгі Египет мектебі. «Аңыз кейіпкерлері». Кескіндеме өнерінің түрлері. «Менің елім Қазақ

22 слайд
Өткізілген сабақтардың тақырыптары Ежелгі Египет мектебі. «Аңыз кейіпкерлері». Кескіндеме өнерінің түрлері. «Менің елім Қазақстан». Натюрморт. «Гүлдер,көкөністер мен жемістер». Пейзаж. «Табиғатты бейнелеу». Тарихи жанр. «Батырлар» образы. Кескіндеме өнерінің әсерлі әрі бейнелеуші құралдары. «Күзгі егін». Кескіндеме жасау техникалары. «Адам табиғат аясында».

22 слайд

Өткізілген сабақтардың тақырыптары Ежелгі Египет мектебі. «Аңыз кейіпкерлері». Кескіндеме өнерінің түрлері. «Менің елім Қазақстан». Натюрморт. «Гүлдер,көкөністер мен жемістер». Пейзаж. «Табиғатты бейнелеу». Тарихи жанр. «Батырлар» образы. Кескіндеме өнерінің әсерлі әрі бейнелеуші құралдары. «Күзгі егін». Кескіндеме жасау техникалары. «Адам табиғат аясында».

Тұлғаның шығармашылық қабілетінің деңгейін анықтауға арналған тест (В.И.Андреев бойынша) Тесте тұлғалық қасиеттерді өзіндік ба

23 слайд
Тұлғаның шығармашылық қабілетінің деңгейін анықтауға арналған тест (В.И.Андреев бойынша) Тесте тұлғалық қасиеттерді өзіндік бағалауға немесе тұлғаның шығармашылық қабілетінің деңгейін сипаттайтын ол қасиеттердің байқалу жиілігі бағалауға 10 балдық шкала пайдаланылады. Бірақ та барлық бағалаудың салыстырмалы екенін естен шығармау керек. Өзіңізді бағалау кезінде сәйкес қасиеттің ең жоғарғы (10-шы) және ең төменгі (1-ші) деңгейін ойша көз алдыңызға елестетіп көріңіз де 10 баллдық шкаладан өз орыныңызды табыңыз.

23 слайд

Тұлғаның шығармашылық қабілетінің деңгейін анықтауға арналған тест (В.И.Андреев бойынша) Тесте тұлғалық қасиеттерді өзіндік бағалауға немесе тұлғаның шығармашылық қабілетінің деңгейін сипаттайтын ол қасиеттердің байқалу жиілігі бағалауға 10 балдық шкала пайдаланылады. Бірақ та барлық бағалаудың салыстырмалы екенін естен шығармау керек. Өзіңізді бағалау кезінде сәйкес қасиеттің ең жоғарғы (10-шы) және ең төменгі (1-ші) деңгейін ойша көз алдыңызға елестетіп көріңіз де 10 баллдық шкаладан өз орыныңызды табыңыз.

1.Басталған істі ақырына дейін жеткізуіңіз қаншалықты жиі байқалады? 2.Егер барлық адамдарды логиктер мен эвриктерге, яғни идея

24 слайд
1.Басталған істі ақырына дейін жеткізуіңіз қаншалықты жиі байқалады? 2.Егер барлық адамдарды логиктер мен эвриктерге, яғни идея тудырушылар деп 2 топқа бөлсеңіз, онда сіз қаншалықты идея тудырушысыз? 3.Сіз өзіңізге қаншалықты шешімшіл адаммын деп ойлайсыз? 4.Сіз жасаған туындының соңғы нәтижесі бастапқы ойлағаныңыздан қаншалықты дәрежеде бөлек болып шығады? 5.Сіз өзіңізге уәде берген адамның уәдесін орындауын талап етуде қаншалықты дәрежеде табандылық пен талапшылық танытасыз? 6.Сізге біреудің атына қаншалықты жиі сын айтуға тура келеді? 7.Сіздің алдыңызда туған мәселені шешу жеке күш-қуатыңызбен табандылығыңызға байланысты болуы қаншалықты жиі болады? 8.Ұжымыңызды көбіне сіздің идеяңызды, ұсынысыңызды, қанша пайыз адамдар қолдайды? 9.Сізде оптистимистік, көңілді көңіл-күй қанщалықты жиі болады? 10.Сізге соңғы жылдарда шешуге тура келген мәселелердің балығын теориялық және практикалық леп бөлсек, олардың ішінде практикалық мәселенің үлесі қаншалықты?

24 слайд

1.Басталған істі ақырына дейін жеткізуіңіз қаншалықты жиі байқалады? 2.Егер барлық адамдарды логиктер мен эвриктерге, яғни идея тудырушылар деп 2 топқа бөлсеңіз, онда сіз қаншалықты идея тудырушысыз? 3.Сіз өзіңізге қаншалықты шешімшіл адаммын деп ойлайсыз? 4.Сіз жасаған туындының соңғы нәтижесі бастапқы ойлағаныңыздан қаншалықты дәрежеде бөлек болып шығады? 5.Сіз өзіңізге уәде берген адамның уәдесін орындауын талап етуде қаншалықты дәрежеде табандылық пен талапшылық танытасыз? 6.Сізге біреудің атына қаншалықты жиі сын айтуға тура келеді? 7.Сіздің алдыңызда туған мәселені шешу жеке күш-қуатыңызбен табандылығыңызға байланысты болуы қаншалықты жиі болады? 8.Ұжымыңызды көбіне сіздің идеяңызды, ұсынысыңызды, қанша пайыз адамдар қолдайды? 9.Сізде оптистимистік, көңілді көңіл-күй қанщалықты жиі болады? 10.Сізге соңғы жылдарда шешуге тура келген мәселелердің балығын теориялық және практикалық леп бөлсек, олардың ішінде практикалық мәселенің үлесі қаншалықты?

Назарларыңызға рахмет!

25 слайд
Назарларыңызға рахмет!

25 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі