Бейнемонтаждау ережесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бейнемонтаждаудың ережесі Нүсіпахынова Г.Е.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
10.2.2.1. бейнемонтаж және бейнежазбаның негізгі қағидаларын сақтау
Сабақтың мақсаты
Бейнемонтаждау кезінде бейнежазбаның негізгі қағидаларын сақтау
Бағалау критерийлері
Бейнемонтаждау кезінде ұстанатын ережелерді анықтайды
Бейнемонтаждауда негізгі сақтайтын ережелерінің маңыздылығын
ажыратады
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың жеке
ерекшеліктерін қажетке алу, оқу қиындықтарына байланысты
2-топ, зейіні тұрақсыз, құлағы нашар естиді10-сынып ҚГБ 10.1B Бейне контент құру
1 слайд
Бейнемонтаждаудың ережесі Нүсіпахынова Г.Е. Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 10.2.2.1. бейнемонтаж және бейнежазбаның негізгі қағидаларын сақтау Сабақтың мақсаты Бейнемонтаждау кезінде бейнежазбаның негізгі қағидаларын сақтау Бағалау критерийлері Бейнемонтаждау кезінде ұстанатын ережелерді анықтайды Бейнемонтаждауда негізгі сақтайтын ережелерінің маңыздылығын ажыратады Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың жеке ерекшеліктерін қажетке алу, оқу қиындықтарына байланысты 2-топ, зейіні тұрақсыз, құлағы нашар естиді10-сынып ҚГБ 10.1B Бейне контент құру
2 слайд
1. Бейне түсірудің қандай
қағидаларын білесіңдер?
2.Кәсіби маман бейнеге
түсірсе ол неге өте жақсы
болып шығады?
3. Бейне түсіру кезінде
жарық қаншалықты
маңызда болады деп
ойлайсыңдар?«Сұрақтар шеңбері» әдісі ЕБҚ оқушы сұрақ:
Төменде берілген суреттердің арасынан
бейнеге түсіретін құрылғыларды анықта.
Бейнемонтаждаудың негізгі
қағидаларына тоқталып,
түсіндіріп өту. «Түртіп алу» әдісі ЕБҚ оқушы
Оқулықтың 42-беттегі
Бейнемонтаждаудың
негізгі ережелерін оқы.
Сілтеме: Оқулық 42-
бет, авторы:
Салгараева Г, т.б.,
«Арман-ПВ», 2019
https://www.youtube.com/
watch?v=_LtN5fMh3lg «Миға шабуыл»
Қалай ойлайсыңдар күнделікті өмірде кей
сәттерді бейнежазбаға түсіру
қаншалықты маңызды?
«Броундық қозғалыс» әдісі
Сынып ішінде жан-жақта тұрған бейне
түсіруге қатысты деген сөздерді жинап
шығыңдар.
2 слайд
1. Бейне түсірудің қандай қағидаларын білесіңдер? 2.Кәсіби маман бейнеге түсірсе ол неге өте жақсы болып шығады? 3. Бейне түсіру кезінде жарық қаншалықты маңызда болады деп ойлайсыңдар?«Сұрақтар шеңбері» әдісі ЕБҚ оқушы сұрақ: Төменде берілген суреттердің арасынан бейнеге түсіретін құрылғыларды анықта. Бейнемонтаждаудың негізгі қағидаларына тоқталып, түсіндіріп өту. «Түртіп алу» әдісі ЕБҚ оқушы Оқулықтың 42-беттегі Бейнемонтаждаудың негізгі ережелерін оқы. Сілтеме: Оқулық 42- бет, авторы: Салгараева Г, т.б., «Арман-ПВ», 2019 https://www.youtube.com/ watch?v=_LtN5fMh3lg «Миға шабуыл» Қалай ойлайсыңдар күнделікті өмірде кей сәттерді бейнежазбаға түсіру қаншалықты маңызды? «Броундық қозғалыс» әдісі Сынып ішінде жан-жақта тұрған бейне түсіруге қатысты деген сөздерді жинап шығыңдар.
3 слайд
Дескриптор:
-Бейнероликті монтаждаудың жолдарын атап көрсетеді
-Бейнеролик түсірудің ережелеріне анықтайды Жұптық жұмыс.
Айша отбасы туралы бейнеролик түсіру тапсырмасы берілді. Айша ойлана келе
отбасын түсіру үшін досы Жаннаны үйіне шақырады. Алайда Жанна қозғалыстарын,
көздерін жұмып қалғандарын, сөздерін айта алмаған сәттерін түгел түсіріп қойыпты.
Айшаға бұл ұнаған жоқ.
Сұрақ:
Айша бұл бейнероликті монтаждауына бола ма? Болса қалай?
Бейнеролик түсірудің ережелері қандай?
Оқушылар бейнероликті монтаждау дың жолдарын
атап көрсетеді.
Бейнеролик түсірудің ережелерін айтады
Дұрыс жауап берген оқушыларды1-5 баллға дейін
бағалау
Функционалдық сауаттылық түрі: оқу сауаттылығы
Мазмұн саласы: жеке
Бағалау объектісі: ақпараттарды табу, біріктіру және түсіндіру
Жауап форматы: толық жауап
3 слайд
Дескриптор: -Бейнероликті монтаждаудың жолдарын атап көрсетеді -Бейнеролик түсірудің ережелеріне анықтайды Жұптық жұмыс. Айша отбасы туралы бейнеролик түсіру тапсырмасы берілді. Айша ойлана келе отбасын түсіру үшін досы Жаннаны үйіне шақырады. Алайда Жанна қозғалыстарын, көздерін жұмып қалғандарын, сөздерін айта алмаған сәттерін түгел түсіріп қойыпты. Айшаға бұл ұнаған жоқ. Сұрақ: Айша бұл бейнероликті монтаждауына бола ма? Болса қалай? Бейнеролик түсірудің ережелері қандай? Оқушылар бейнероликті монтаждау дың жолдарын атап көрсетеді. Бейнеролик түсірудің ережелерін айтады Дұрыс жауап берген оқушыларды1-5 баллға дейін бағалау Функционалдық сауаттылық түрі: оқу сауаттылығы Мазмұн саласы: жеке Бағалау объектісі: ақпараттарды табу, біріктіру және түсіндіру Жауап форматы: толық жауап
4 слайд
1-топ.Бейнемонтаж жасауда
қандай құрылғылар
қолдануға болады?
Фотокамера түрелерінің
айырмашылықтарын
атаңдар. Топтық жұмыс
2-топ. Видеокамералардың
бірнеше санаттары: кәсіби,
жартылай кәсіби, экшн
камералардың
сипаттамаларына талдау
жасап, салыстырыңдар
Топпен бірлесе отырып тапсырманы орындайды. Интернеттен ақпараттарды
іздеп, табады, салыстырады
Өзара бағалау.1-5 баллға дейін
бағалайды2 топта жауаптарыңды постерге түсіріңдер.
«Әңгімелесетін әріптестер» әдісі
Бүкіл сынып бойынша сабақты бекіту
жаңа оқылған 3 факті туралы айтады:
жеңіл болып көрінген
қиын болып көрінген
алдағы уақытта оқығың келетін
нәрселер ЕБҚ оқушы
«Бүгінгі сабақтан
не үйрендің?»
сөзі жазылған
стикер беру
4 слайд
1-топ.Бейнемонтаж жасауда қандай құрылғылар қолдануға болады? Фотокамера түрелерінің айырмашылықтарын атаңдар. Топтық жұмыс 2-топ. Видеокамералардың бірнеше санаттары: кәсіби, жартылай кәсіби, экшн камералардың сипаттамаларына талдау жасап, салыстырыңдар Топпен бірлесе отырып тапсырманы орындайды. Интернеттен ақпараттарды іздеп, табады, салыстырады Өзара бағалау.1-5 баллға дейін бағалайды2 топта жауаптарыңды постерге түсіріңдер. «Әңгімелесетін әріптестер» әдісі Бүкіл сынып бойынша сабақты бекіту жаңа оқылған 3 факті туралы айтады: жеңіл болып көрінген қиын болып көрінген алдағы уақытта оқығың келетін нәрселер ЕБҚ оқушы «Бүгінгі сабақтан не үйрендің?» сөзі жазылған стикер беру
5 слайд
Үй тапсырмасы: «Әлемнің ең көне қалалары»
атты бейнероликті монтаждау.Бүгінгі сабақ бойынша сендердің қай жерде
тұрғандарыңды белгілеп көрсетіңдер.
Неліктен оны таңдадыңдар? «Блоб ағашы» әдісі
5 слайд
Үй тапсырмасы: «Әлемнің ең көне қалалары» атты бейнероликті монтаждау.Бүгінгі сабақ бойынша сендердің қай жерде тұрғандарыңды белгілеп көрсетіңдер. Неліктен оны таңдадыңдар? «Блоб ағашы» әдісі