Бердібек Соқпақбаев "Түбінде адам болатын бала "

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бердібек Соқпақбаев "Түбінде адам болатын бала "

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен əдебиеті пəнінің мұғалімдеріне арналған ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: Түбінде адам болатын бала Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларды мәтіннің мазмұны

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Түбінде адам болатын бала Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларды мәтіннің мазмұнымен таныстыра Оқушыларды мәтіннің мазмұнымен таныстыра отырыпотырып мәт мәтіндегі негізгі ойды,індегі негізгі ойды, идеяны ұғындыру.идеяны ұғындыру. Мәнерлеп оқу дағдыларын, Мәнерлеп оқу дағдыларын, қызығушылығын қызығушылығын арттыру, ойларын,арттыру, ойларын, пікірлерін еркін айтуға, пікірлерін еркін айтуға, өз көзқарастарын дәлелдей білуге үйрету.өз көзқарастарын дәлелдей білуге үйрету. Дамытушылық: Жазушы шығармалары арқылы әр оқушының өзіндік ой – қиялына ерік бере отырып, өзінше ой түюге баулу, мәтінмен жұмыс істеу, көркем шығармаға әдеби талдау дағдыларын дамыту, ғылыми жұмысқа бейімдеу, ізденуге талпындыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Қожа бейнесі арқылы, оқушыларды адамгершілікке, мәдениеттілікке, әдебиетті сүюге, үлгі - өнеге алуға шақыру. Жағымсыз қасиеттерден аулақ болуға тәрбиелеу.

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Түбінде адам болатын бала Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларды мәтіннің мазмұнымен таныстыра Оқушыларды мәтіннің мазмұнымен таныстыра отырыпотырып мәт мәтіндегі негізгі ойды,індегі негізгі ойды, идеяны ұғындыру.идеяны ұғындыру. Мәнерлеп оқу дағдыларын, Мәнерлеп оқу дағдыларын, қызығушылығын қызығушылығын арттыру, ойларын,арттыру, ойларын, пікірлерін еркін айтуға, пікірлерін еркін айтуға, өз көзқарастарын дәлелдей білуге үйрету.өз көзқарастарын дәлелдей білуге үйрету. Дамытушылық: Жазушы шығармалары арқылы әр оқушының өзіндік ой – қиялына ерік бере отырып, өзінше ой түюге баулу, мәтінмен жұмыс істеу, көркем шығармаға әдеби талдау дағдыларын дамыту, ғылыми жұмысқа бейімдеу, ізденуге талпындыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Қожа бейнесі арқылы, оқушыларды адамгершілікке, мәдениеттілікке, әдебиетті сүюге, үлгі - өнеге алуға шақыру. Жағымсыз қасиеттерден аулақ болуға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Шығармашылық сабақ Сабақтың типі: Бекіту сабағы Сабақтың әдісі: Жүйелеу, талдау, қайталау Сабақтың көрнекілігі:

#2 слайд
Сабақтың түрі: Шығармашылық сабақ Сабақтың типі: Бекіту сабағы Сабақтың әдісі: Жүйелеу, талдау, қайталау Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, электрондық оқулық, Б.Соқпақбаевтың “Менің атым Қожа” кітабы, Еркін Рахышевтің “Менің де атым Қожа” фильмінен үзінді, слайд арқылы кесте, тірек сызба, суреттер, веен диаграммасы. Сабақтың өтілу жоспары: 1. Мынау кім ? 2. Оқиғалар тізбегі 3. Үнсіз бейнеле 4. Теріп алу стратегиясы 5. Ой тастау 6. Өз – өзіңе есеп бер! Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі а) Оқушыларды түгендеу; ә) Оқушы мен сыныптың сабаққа дайындығын бақылау; б) Оқушыларды сабаққа психологиялық дайындау, ойларын бір ортаға топтау мақсатында ой тастау;

2 слайд

Сабақтың түрі: Шығармашылық сабақ Сабақтың типі: Бекіту сабағы Сабақтың әдісі: Жүйелеу, талдау, қайталау Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, электрондық оқулық, Б.Соқпақбаевтың “Менің атым Қожа” кітабы, Еркін Рахышевтің “Менің де атым Қожа” фильмінен үзінді, слайд арқылы кесте, тірек сызба, суреттер, веен диаграммасы. Сабақтың өтілу жоспары: 1. Мынау кім ? 2. Оқиғалар тізбегі 3. Үнсіз бейнеле 4. Теріп алу стратегиясы 5. Ой тастау 6. Өз – өзіңе есеп бер! Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі а) Оқушыларды түгендеу; ә) Оқушы мен сыныптың сабаққа дайындығын бақылау; б) Оқушыларды сабаққа психологиялық дайындау, ойларын бір ортаға топтау мақсатында ой тастау;

Бердібек Соқпақбаев

#3 слайд
Бердібек Соқпақбаев

3 слайд

Бердібек Соқпақбаев

#4 слайд

4 слайд

#5 слайд

5 слайд

Біреуді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап – сыпсыңдағыш кім? 1

#6 слайд
Біреуді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап – сыпсыңдағыш кім? 1

6 слайд

Біреуді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап – сыпсыңдағыш кім? 1

Мен оқулық емес, қант аламын. Сіздің не шаруаңыз бар, қоя беріңіз. 2

#7 слайд
Мен оқулық емес, қант аламын. Сіздің не шаруаңыз бар, қоя беріңіз. 2

7 слайд

Мен оқулық емес, қант аламын. Сіздің не шаруаңыз бар, қоя беріңіз. 2

Біз екеуміз таныс шығармыз деймін? 3

#8 слайд
Біз екеуміз таныс шығармыз деймін? 3

8 слайд

Біз екеуміз таныс шығармыз деймін? 3

Мүмкін орныңа барып айтатын шығарсың ? 4

#9 слайд
Мүмкін орныңа барып айтатын шығарсың ? 4

9 слайд

Мүмкін орныңа барып айтатын шығарсың ? 4

Мен сенің әкеңе қарыздыгер адаммын. Менің мойнымда оның тиыны емес, теңге емес, бақандай бір қарасы жүр. 5

#10 слайд
Мен сенің әкеңе қарыздыгер адаммын. Менің мойнымда оның тиыны емес, теңге емес, бақандай бір қарасы жүр. 5

10 слайд

Мен сенің әкеңе қарыздыгер адаммын. Менің мойнымда оның тиыны емес, теңге емес, бақандай бір қарасы жүр. 5

Келесі сабаққа қайыссың бақа ұстап әкелесіңдер ? 6

#11 слайд
Келесі сабаққа қайыссың бақа ұстап әкелесіңдер ? 6

11 слайд

Келесі сабаққа қайыссың бақа ұстап әкелесіңдер ? 6

#12 слайд

12 слайд

Оқиғалар тізбегі (Ойынның шарты: шатасқан оқиғаларды рет – ретімен қою)

#13 слайд
Оқиғалар тізбегі (Ойынның шарты: шатасқан оқиғаларды рет – ретімен қою)

13 слайд

Оқиғалар тізбегі (Ойынның шарты: шатасқан оқиғаларды рет – ретімен қою)

Бақаның әлегі Педсовет Жолдама алған Жантас Оқулық емес, қант аламын 1 2 3 4 5 Оған байқатпай, жерден жұдырықтай тас жіберіп қа

#14 слайд
Бақаның әлегі Педсовет Жолдама алған Жантас Оқулық емес, қант аламын 1 2 3 4 5 Оған байқатпай, жерден жұдырықтай тас жіберіп қалмақшымын.

14 слайд

Бақаның әлегі Педсовет Жолдама алған Жантас Оқулық емес, қант аламын 1 2 3 4 5 Оған байқатпай, жерден жұдырықтай тас жіберіп қалмақшымын.

Үнсіз бейнеле

#15 слайд
Үнсіз бейнеле

15 слайд

Үнсіз бейнеле

1.“Төбемнен шатыр етіп жай түскендей болды. Не істерімді білмеген қалпымда орнымнан сүйретіліп түрегеле бердім. Маңдайымнан

#16 слайд
1.“Төбемнен шатыр етіп жай түскендей болды. Не істерімді білмеген қалпымда орнымнан сүйретіліп түрегеле бердім. Маңдайымнан бұрқ етіп суық терім шығып кетті.Ох, шіркін - ай!”

16 слайд

1.“Төбемнен шатыр етіп жай түскендей болды. Не істерімді білмеген қалпымда орнымнан сүйретіліп түрегеле бердім. Маңдайымнан бұрқ етіп суық терім шығып кетті.Ох, шіркін - ай!”

2. “Есікті аша бергенімде, тынысым мүлде бітіп, жүрегімнің соғуы тоқтап қалғандай болды. Сол кездегі келбетім көлденең көзг

#17 слайд
2. “Есікті аша бергенімде, тынысым мүлде бітіп, жүрегімнің соғуы тоқтап қалғандай болды. Сол кездегі келбетім көлденең көзге тірі аруақ тәрізді қыбырлаған бірдеңеге ұқсар деймін”.

17 слайд

2. “Есікті аша бергенімде, тынысым мүлде бітіп, жүрегімнің соғуы тоқтап қалғандай болды. Сол кездегі келбетім көлденең көзге тірі аруақ тәрізді қыбырлаған бірдеңеге ұқсар деймін”.

3. “Маңдайымнан буым бұрқырап, есік алдына шықтым.Сәйбек көрінбейді. Омырауымды ағытып, желпініп, ойланып тұрмын. Не деп ше

#18 слайд
3. “Маңдайымнан буым бұрқырап, есік алдына шықтым.Сәйбек көрінбейді. Омырауымды ағытып, желпініп, ойланып тұрмын. Не деп шешер екен? Мектептен шынымен – ақ шығара ма ?”

18 слайд

3. “Маңдайымнан буым бұрқырап, есік алдына шықтым.Сәйбек көрінбейді. Омырауымды ағытып, желпініп, ойланып тұрмын. Не деп шешер екен? Мектептен шынымен – ақ шығара ма ?”

“Теріп алу” стратегиясы алғыр, пысық, өтірікші, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді,қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз әділетті, ақ

#19 слайд
“Теріп алу” стратегиясы алғыр, пысық, өтірікші, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді,қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз әділетті, ақын, әзілқой, арамза, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі, жағымсыз

19 слайд

“Теріп алу” стратегиясы алғыр, пысық, өтірікші, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді,қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз әділетті, ақын, әзілқой, арамза, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі, жағымсыз

алғыр, пысық, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, әділетті, ақын, әзілқой, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі. - Жантас Қожа -

#20 слайд
алғыр, пысық, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, әділетті, ақын, әзілқой, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі. - Жантас Қожа - өтірікші, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, арамза, жағымпаз

20 слайд

алғыр, пысық, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, әділетті, ақын, әзілқой, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі. - Жантас Қожа - өтірікші, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, арамза, жағымпаз

Қожаның жағымды жақтары Өз ісіне есеп бере алады Жағымсыз іс- әрекеттерін жөндеуге талаптанады Өз - өзін тәрбиелейді Үлкенді с

#21 слайд
Қожаның жағымды жақтары Өз ісіне есеп бере алады Жағымсыз іс- әрекеттерін жөндеуге талаптанады Өз - өзін тәрбиелейді Үлкенді сыйлайды

21 слайд

Қожаның жағымды жақтары Өз ісіне есеп бере алады Жағымсыз іс- әрекеттерін жөндеуге талаптанады Өз - өзін тәрбиелейді Үлкенді сыйлайды

Қожаның жағымсыз жақтары Тәртіпсіз Аңқау Өтірікші Сотқар

#22 слайд
Қожаның жағымсыз жақтары Тәртіпсіз Аңқау Өтірікші Сотқар

22 слайд

Қожаның жағымсыз жақтары Тәртіпсіз Аңқау Өтірікші Сотқар

Ой тастау Қалай ойлайсыздар, әдепті жолға түсуіне не себепкер? Анасын аяуы ма, Сәйбек қарт, Оспановтар айтқан естеліктер ме,

#23 слайд
Ой тастау Қалай ойлайсыздар, әдепті жолға түсуіне не себепкер? Анасын аяуы ма, Сәйбек қарт, Оспановтар айтқан естеліктер ме, Майқанованың педкеңестен шығып бара жатып айтқан сөзі ме ?

23 слайд

Ой тастау Қалай ойлайсыздар, әдепті жолға түсуіне не себепкер? Анасын аяуы ма, Сәйбек қарт, Оспановтар айтқан естеліктер ме, Майқанованың педкеңестен шығып бара жатып айтқан сөзі ме ?

6.

#24 слайд
6.

24 слайд

6.

26012008(001).3gp

#25 слайд
26012008(001).3gp

25 слайд

26012008(001).3gp

#26 слайд

26 слайд

Абдолла Қарсақбаевтың “Менің атым Қожа” фильмі мен Еркін Рахышевтің “Менің де атым Қожа” фильмін салыстырып, ұқсастықтарын

#27 слайд
Абдолла Қарсақбаевтың “Менің атым Қожа” фильмі мен Еркін Рахышевтің “Менің де атым Қожа” фильмін салыстырып, ұқсастықтарын тауып жазып келу. “Менің қиялымдағы Қожа...” қандай болу керек? эссе жазып келу

27 слайд

Абдолла Қарсақбаевтың “Менің атым Қожа” фильмі мен Еркін Рахышевтің “Менің де атым Қожа” фильмін салыстырып, ұқсастықтарын тауып жазып келу. “Менің қиялымдағы Қожа...” қандай болу керек? эссе жазып келу

Файл форматы:
ppt
29.11.2018
559
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі