Біржан мен Сара айтысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Алматы қаласы , Түрксіб ауданы № 84 ЖББМ
Пән м ұғалімі: Бидасова Аймкуль Исабековна
Пәні: Қазақ әдебиеті 9 -сынып
1- бөлім
Сабақтың тақырыбы: “Біржан мен Сара айтысы” .
ОҚУ МАҚСАТЫ
САБАҚ МАҚСАТТАРЫ Алматы қаласы , Түрксіб ауданы № 84 ЖББМ
Пән м ұғалімі: Бидасова Аймкуль Исабековна
Пәні: Қазақ әдебиеті 9 -сынып
1- бөлім
Сабақтың тақырыбы: “Біржан мен Сара айтысы” ОҚУ МАҚСАТЫ САБАҚ МАҚСАТТАРЫ
1 слайд
Алматы қаласы , Түрксіб ауданы № 84 ЖББМ Пән м ұғалімі: Бидасова Аймкуль Исабековна Пәні: Қазақ әдебиеті 9 -сынып 1- бөлім Сабақтың тақырыбы: “Біржан мен Сара айтысы” . ОҚУ МАҚСАТЫ САБАҚ МАҚСАТТАРЫ Алматы қаласы , Түрксіб ауданы № 84 ЖББМ Пән м ұғалімі: Бидасова Аймкуль Исабековна Пәні: Қазақ әдебиеті 9 -сынып 1- бөлім Сабақтың тақырыбы: “Біржан мен Сара айтысы” ОҚУ МАҚСАТЫ САБАҚ МАҚСАТТАРЫ
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ
ӘДІСТЕРІ
«Ашық микрофон»
«Ілмек сұрақтары»
«Оқырман
конференциясы» 1. Көркем шығармадағы айтысты
және айтыс түрлерін сұрақ - жауап
арқылы анықтайды.
2.Аудиотаспадан
тыңдатамын.Түсінгенін
тапсырмалар барысында топ болып
орындайды. Қыз бен жігіт
айтысының мағынасын ұғынады,
айтыс кейіпкелеріне мінездеме
береді .
3. Көркем шығарманың сюжеттік -
композициялық қүрылымын
тауып,талдайды. «Ашық микрофон» «Ілмек сұрақтары» «Оқырман
конференциясы» 1. Көркем шығармадағы айтысты
және айтыс түрлерін сұрақ - жауап
арқылы анықтайды. 2.Аудиотаспадан
тыңдатамын.Түсінгенін
тапсырмалар барысында топ болып
орындайды. Қыз бен жігіт
айтысының мағынасын ұғынады,
айтыс кейіпкелеріне мінездеме
береді . 3. Көркем шығарманың сюжеттік -
композициялық қүрылымын
тауып,талдайды.
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ «Ашық микрофон» «Ілмек сұрақтары» «Оқырман конференциясы» 1. Көркем шығармадағы айтысты және айтыс түрлерін сұрақ - жауап арқылы анықтайды. 2.Аудиотаспадан тыңдатамын.Түсінгенін тапсырмалар барысында топ болып орындайды. Қыз бен жігіт айтысының мағынасын ұғынады, айтыс кейіпкелеріне мінездеме береді . 3. Көркем шығарманың сюжеттік - композициялық қүрылымын тауып,талдайды. «Ашық микрофон» «Ілмек сұрақтары» «Оқырман конференциясы» 1. Көркем шығармадағы айтысты және айтыс түрлерін сұрақ - жауап арқылы анықтайды. 2.Аудиотаспадан тыңдатамын.Түсінгенін тапсырмалар барысында топ болып орындайды. Қыз бен жігіт айтысының мағынасын ұғынады, айтыс кейіпкелеріне мінездеме береді . 3. Көркем шығарманың сюжеттік - композициялық қүрылымын тауып,талдайды.
3 слайд
Саралау
әдістері
Диалог бойынша саралауда
« Ашық микрафон»әдісі
арқылы ашық типтегі
тапсырмаларды жүзеге
асырамын.Үй тапсырмасын
нақтылау, топқа бөлу,
ынтымақтастыру үшін өте
тиімді етіп қолданамын. Тапсырма бойынша саралауда
«Оқырман конференциясы»
әдісін пайдаландым.Білгені мен
түйгенін талдауда оқушы өз
білімін тереңдетуде маңызы зор
болып табылды.
Нәтиже немесе жауап
бойынша саралауда
«Кім не түсінді? » әдісі
арқылы бүгінгі сабақтан алған
білімін кері байланыс жасау
нәтижесінде пайдаландым.Ресурс бойынша саралауда
«Ілмек сұрақтар»әдісін
пайдаландым.Аудиотаспа
тыңдауда жаңа сабақты түсінуге
және жан - жақты ізденуге үлкен
мүмкіндік берді. Саралау
әдістері Диалог бойынша саралауда
« Ашық микрафон»әдісі
арқылы ашық типтегі
тапсырмаларды жүзеге
асырамын.Үй тапсырмасын
нақтылау, топқа бөлу,
ынтымақтастыру үшін өте
тиімді етіп қолданамын. Тапсырма бойынша саралауда
«Оқырман конференциясы»
әдісін пайдаландым.Білгені мен
түйгенін талдауда оқушы өз
білімін тереңдетуде маңызы зор
болып табылды. Нәтиже немесе жауап
бойынша саралауда
«Кім не түсінді? » әдісі
арқылы бүгінгі сабақтан алған
білімін кері байланыс жасау
нәтижесінде пайдаландым. Ресурс бойынша саралауда
«Ілмек сұрақтар»әдісін
пайдаландым.Аудиотаспа
тыңдауда жаңа сабақты түсінуге
және жан - жақты ізденуге үлкен
мүмкіндік берді.
3 слайд
Саралау әдістері Диалог бойынша саралауда « Ашық микрафон»әдісі арқылы ашық типтегі тапсырмаларды жүзеге асырамын.Үй тапсырмасын нақтылау, топқа бөлу, ынтымақтастыру үшін өте тиімді етіп қолданамын. Тапсырма бойынша саралауда «Оқырман конференциясы» әдісін пайдаландым.Білгені мен түйгенін талдауда оқушы өз білімін тереңдетуде маңызы зор болып табылды. Нәтиже немесе жауап бойынша саралауда «Кім не түсінді? » әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған білімін кері байланыс жасау нәтижесінде пайдаландым.Ресурс бойынша саралауда «Ілмек сұрақтар»әдісін пайдаландым.Аудиотаспа тыңдауда жаңа сабақты түсінуге және жан - жақты ізденуге үлкен мүмкіндік берді. Саралау әдістері Диалог бойынша саралауда « Ашық микрафон»әдісі арқылы ашық типтегі тапсырмаларды жүзеге асырамын.Үй тапсырмасын нақтылау, топқа бөлу, ынтымақтастыру үшін өте тиімді етіп қолданамын. Тапсырма бойынша саралауда «Оқырман конференциясы» әдісін пайдаландым.Білгені мен түйгенін талдауда оқушы өз білімін тереңдетуде маңызы зор болып табылды. Нәтиже немесе жауап бойынша саралауда «Кім не түсінді? » әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған білімін кері байланыс жасау нәтижесінде пайдаландым. Ресурс бойынша саралауда «Ілмек сұрақтар»әдісін пайдаландым.Аудиотаспа тыңдауда жаңа сабақты түсінуге және жан - жақты ізденуге үлкен мүмкіндік берді.
4 слайд
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ
Бағалау критерийлері:
Көркем шығармалардың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау.
Автор бейнесінің идеялық - стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне
талдау жасау.
« Кім не түсінді?»
әдісі бойынша қима
қағазды толтырады.
Мен не түсіндім?
Не қызықты болды?
Не түсініксіз болды? « Сөздік бағалау»
әдісі арқылы өзара
бағалау ( жарайсың,
талпын, керемет,
ұтымды жауап
бердің ) . « Pres » әдісі арқылы
көркем шығармаға
қатысты негізгі
мәселелерге ойын
білдіреді . Еркін жазба
стратегиясы
арқылы балалар
өзін - өзі бағалайды.
Ұпай санын жазады .
« Сөздік
бағалау» әдісін
ү й тапсырмасын
сұрауда
пайдаландым . « Pres » тәсілі
көркем шығармаға
ой тастау , пікір
айту мақсатында
пайдаландым. « Рефлекция »
барысында оқушы
өз білгенін
саралайды , нақты
сенімге ие болады.
Оқушының жылдам
жауабын дер кезінде
бағалау үшін өте
тиімді әрекет.Көңіл
күй сыйлайды. Позиция «Менің -
ойымша ,»...
«Мен -------------
санаймын» Мұғалім оқушыға
бағыт – бағдар беру
арқылы сабақты
терең түсінуге
мүмкіндік береді. Сабақты
қортындылау
барысында
тиімді әдіс
Жеке стикерлерге
(2-ден 5-дей ін ұпай
жазып ) ғажайып
сағатқа іледі. Бағалау критерийлері:
Көркем шығармалардың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау.
Автор бейнесінің идеялық - стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне
талдау жасау. « Кім не түсінді?»
әдісі бойынша қима
қағазды толтырады.
Мен не түсіндім?
Не қызықты болды?
Не түсініксіз болды? « Сөздік бағалау»
әдісі арқылы өзара
бағалау ( жарайсың,
талпын, керемет,
ұтымды жауап
бердің ) . « Pres » әдісі арқылы
көркем шығармаға
қатысты негізгі
мәселелерге ойын
білдіреді . Еркін жазба
стратегиясы
арқылы балалар
өзін - өзі бағалайды.
Ұпай санын жазады . « Сөздік
бағалау» әдісін
ү й тапсырмасын
сұрауда
пайдаландым . « Pres » тәсілі
көркем шығармаға
ой тастау , пікір
айту мақсатында
пайдаландым. « Рефлекция »
барысында оқушы
өз білгенін
саралайды , нақты
сенімге ие болады. Оқушының жылдам
жауабын дер кезінде
бағалау үшін өте
тиімді әрекет.Көңіл
күй сыйлайды. Позиция «Менің -
ойымша ,»...
«Мен -------------
санаймын» Мұғалім оқушыға
бағыт – бағдар беру
арқылы сабақты
терең түсінуге
мүмкіндік береді. Сабақты
қортындылау
барысында
тиімді әдіс Жеке стикерлерге
(2-ден 5-дей ін ұпай
жазып ) ғажайып
сағатқа іледі.
4 слайд
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Бағалау критерийлері: Көркем шығармалардың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау. Автор бейнесінің идеялық - стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау. « Кім не түсінді?» әдісі бойынша қима қағазды толтырады. Мен не түсіндім? Не қызықты болды? Не түсініксіз болды? « Сөздік бағалау» әдісі арқылы өзара бағалау ( жарайсың, талпын, керемет, ұтымды жауап бердің ) . « Pres » әдісі арқылы көркем шығармаға қатысты негізгі мәселелерге ойын білдіреді . Еркін жазба стратегиясы арқылы балалар өзін - өзі бағалайды. Ұпай санын жазады . « Сөздік бағалау» әдісін ү й тапсырмасын сұрауда пайдаландым . « Pres » тәсілі көркем шығармаға ой тастау , пікір айту мақсатында пайдаландым. « Рефлекция » барысында оқушы өз білгенін саралайды , нақты сенімге ие болады. Оқушының жылдам жауабын дер кезінде бағалау үшін өте тиімді әрекет.Көңіл күй сыйлайды. Позиция «Менің - ойымша ,»... «Мен ------------- санаймын» Мұғалім оқушыға бағыт – бағдар беру арқылы сабақты терең түсінуге мүмкіндік береді. Сабақты қортындылау барысында тиімді әдіс Жеке стикерлерге (2-ден 5-дей ін ұпай жазып ) ғажайып сағатқа іледі. Бағалау критерийлері: Көркем шығармалардың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау. Автор бейнесінің идеялық - стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау. « Кім не түсінді?» әдісі бойынша қима қағазды толтырады. Мен не түсіндім? Не қызықты болды? Не түсініксіз болды? « Сөздік бағалау» әдісі арқылы өзара бағалау ( жарайсың, талпын, керемет, ұтымды жауап бердің ) . « Pres » әдісі арқылы көркем шығармаға қатысты негізгі мәселелерге ойын білдіреді . Еркін жазба стратегиясы арқылы балалар өзін - өзі бағалайды. Ұпай санын жазады . « Сөздік бағалау» әдісін ү й тапсырмасын сұрауда пайдаландым . « Pres » тәсілі көркем шығармаға ой тастау , пікір айту мақсатында пайдаландым. « Рефлекция » барысында оқушы өз білгенін саралайды , нақты сенімге ие болады. Оқушының жылдам жауабын дер кезінде бағалау үшін өте тиімді әрекет.Көңіл күй сыйлайды. Позиция «Менің - ойымша ,»... «Мен ------------- санаймын» Мұғалім оқушыға бағыт – бағдар беру арқылы сабақты терең түсінуге мүмкіндік береді. Сабақты қортындылау барысында тиімді әдіс Жеке стикерлерге (2-ден 5-дей ін ұпай жазып ) ғажайып сағатқа іледі.
5 слайд
Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға
ықпалы
Ұстаз –Жер деген әлемнің бетін көркейткен, шәкірттеріне
шуақ төккен Күн –Ана.Тренердің кері
байланысы
Сабағымды қ ұру
барысында тренердің кері
байланысын ескере
отырып, сабақ мақсаттары
т үзетілді.
Тапсырмалар беруде
деңгейлік тапсырмалар
реттелді.
Саралау
тапсырмаларына көмек
берілді. Әріптестердің кері
байланысы
Белсенді оқу әдістерін
үнемі қолдану,
Дескрипторға сүйене
отырып, бағалауды
дамыту.
Сараптау тәсілдерін
негізге алу Болашақтағы жоспарым
Менің болашаққа деген
жоспарым- жаңашыл
мұғалімі болу .
Әдіс-тәсілдерді әрқашанда
өзімнің тәжірибеммен
ұштастыра жүру.
Бағалаудың жаңа түрлерін
енгізу.
Оқушылардың өздерін
топпен бағалату, оларды әділ
бағалауға, өзін-өзі реттеуге
үйрету.Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы
5 слайд
Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Ұстаз –Жер деген әлемнің бетін көркейткен, шәкірттеріне шуақ төккен Күн –Ана.Тренердің кері байланысы Сабағымды қ ұру барысында тренердің кері байланысын ескере отырып, сабақ мақсаттары т үзетілді. Тапсырмалар беруде деңгейлік тапсырмалар реттелді. Саралау тапсырмаларына көмек берілді. Әріптестердің кері байланысы Белсенді оқу әдістерін үнемі қолдану, Дескрипторға сүйене отырып, бағалауды дамыту. Сараптау тәсілдерін негізге алу Болашақтағы жоспарым Менің болашаққа деген жоспарым- жаңашыл мұғалімі болу . Әдіс-тәсілдерді әрқашанда өзімнің тәжірибеммен ұштастыра жүру. Бағалаудың жаңа түрлерін енгізу. Оқушылардың өздерін топпен бағалату, оларды әділ бағалауға, өзін-өзі реттеуге үйрету.Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы