Біржан мен Сара айтысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Біржан мен Сара айтысы

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі және әдебиет пәндері мұғалімдеріне қажет
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Алматы қаласы , Түрксіб ауданы № 84 ЖББМ Пән м ұғалімі: Бидасова Аймкуль Исабековна Пәні: Қазақ әдебиеті 9 -сынып 1- бөлім

#1 слайд
Алматы қаласы , Түрксіб ауданы № 84 ЖББМ Пән м ұғалімі: Бидасова Аймкуль Исабековна Пәні: Қазақ әдебиеті 9 -сынып 1- бөлім Сабақтың тақырыбы: “Біржан мен Сара айтысы” . ОҚУ МАҚСАТЫ САБАҚ МАҚСАТТАРЫ Алматы қаласы , Түрксіб ауданы № 84 ЖББМ Пән м ұғалімі: Бидасова Аймкуль Исабековна Пәні: Қазақ әдебиеті 9 -сынып 1- бөлім Сабақтың тақырыбы: “Біржан мен Сара айтысы” ОҚУ МАҚСАТЫ САБАҚ МАҚСАТТАРЫ

1 слайд

Алматы қаласы , Түрксіб ауданы № 84 ЖББМ Пән м ұғалімі: Бидасова Аймкуль Исабековна Пәні: Қазақ әдебиеті 9 -сынып 1- бөлім Сабақтың тақырыбы: “Біржан мен Сара айтысы” . ОҚУ МАҚСАТЫ САБАҚ МАҚСАТТАРЫ Алматы қаласы , Түрксіб ауданы № 84 ЖББМ Пән м ұғалімі: Бидасова Аймкуль Исабековна Пәні: Қазақ әдебиеті 9 -сынып 1- бөлім Сабақтың тақырыбы: “Біржан мен Сара айтысы” ОҚУ МАҚСАТЫ САБАҚ МАҚСАТТАРЫ

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ «Ашық микрофон» «Ілмек сұрақтары» «Оқырман конференциясы» 1. Көркем шығармадағы айтысты және айтыс

#2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ «Ашық микрофон» «Ілмек сұрақтары» «Оқырман конференциясы» 1. Көркем шығармадағы айтысты және айтыс түрлерін сұрақ - жауап арқылы анықтайды. 2.Аудиотаспадан тыңдатамын.Түсінгенін тапсырмалар барысында топ болып орындайды. Қыз бен жігіт айтысының мағынасын ұғынады, айтыс кейіпкелеріне мінездеме береді . 3. Көркем шығарманың сюжеттік - композициялық қүрылымын тауып,талдайды. «Ашық микрофон» «Ілмек сұрақтары» «Оқырман конференциясы» 1. Көркем шығармадағы айтысты және айтыс түрлерін сұрақ - жауап арқылы анықтайды. 2.Аудиотаспадан тыңдатамын.Түсінгенін тапсырмалар барысында топ болып орындайды. Қыз бен жігіт айтысының мағынасын ұғынады, айтыс кейіпкелеріне мінездеме береді . 3. Көркем шығарманың сюжеттік - композициялық қүрылымын тауып,талдайды.

2 слайд

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ «Ашық микрофон» «Ілмек сұрақтары» «Оқырман конференциясы» 1. Көркем шығармадағы айтысты және айтыс түрлерін сұрақ - жауап арқылы анықтайды. 2.Аудиотаспадан тыңдатамын.Түсінгенін тапсырмалар барысында топ болып орындайды. Қыз бен жігіт айтысының мағынасын ұғынады, айтыс кейіпкелеріне мінездеме береді . 3. Көркем шығарманың сюжеттік - композициялық қүрылымын тауып,талдайды. «Ашық микрофон» «Ілмек сұрақтары» «Оқырман конференциясы» 1. Көркем шығармадағы айтысты және айтыс түрлерін сұрақ - жауап арқылы анықтайды. 2.Аудиотаспадан тыңдатамын.Түсінгенін тапсырмалар барысында топ болып орындайды. Қыз бен жігіт айтысының мағынасын ұғынады, айтыс кейіпкелеріне мінездеме береді . 3. Көркем шығарманың сюжеттік - композициялық қүрылымын тауып,талдайды.

Саралау әдістері Диалог бойынша саралауда « Ашық микрафон»әдісі арқылы ашық типтегі тапсырмаларды жүзеге асырамын.Үй тапсыр

#3 слайд
Саралау әдістері Диалог бойынша саралауда « Ашық микрафон»әдісі арқылы ашық типтегі тапсырмаларды жүзеге асырамын.Үй тапсырмасын нақтылау, топқа бөлу, ынтымақтастыру үшін өте тиімді етіп қолданамын. Тапсырма бойынша саралауда «Оқырман конференциясы» әдісін пайдаландым.Білгені мен түйгенін талдауда оқушы өз білімін тереңдетуде маңызы зор болып табылды. Нәтиже немесе жауап бойынша саралауда «Кім не түсінді? » әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған білімін кері байланыс жасау нәтижесінде пайдаландым.Ресурс бойынша саралауда «Ілмек сұрақтар»әдісін пайдаландым.Аудиотаспа тыңдауда жаңа сабақты түсінуге және жан - жақты ізденуге үлкен мүмкіндік берді. Саралау әдістері Диалог бойынша саралауда « Ашық микрафон»әдісі арқылы ашық типтегі тапсырмаларды жүзеге асырамын.Үй тапсырмасын нақтылау, топқа бөлу, ынтымақтастыру үшін өте тиімді етіп қолданамын. Тапсырма бойынша саралауда «Оқырман конференциясы» әдісін пайдаландым.Білгені мен түйгенін талдауда оқушы өз білімін тереңдетуде маңызы зор болып табылды. Нәтиже немесе жауап бойынша саралауда «Кім не түсінді? » әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған білімін кері байланыс жасау нәтижесінде пайдаландым. Ресурс бойынша саралауда «Ілмек сұрақтар»әдісін пайдаландым.Аудиотаспа тыңдауда жаңа сабақты түсінуге және жан - жақты ізденуге үлкен мүмкіндік берді.

3 слайд

Саралау әдістері Диалог бойынша саралауда « Ашық микрафон»әдісі арқылы ашық типтегі тапсырмаларды жүзеге асырамын.Үй тапсырмасын нақтылау, топқа бөлу, ынтымақтастыру үшін өте тиімді етіп қолданамын. Тапсырма бойынша саралауда «Оқырман конференциясы» әдісін пайдаландым.Білгені мен түйгенін талдауда оқушы өз білімін тереңдетуде маңызы зор болып табылды. Нәтиже немесе жауап бойынша саралауда «Кім не түсінді? » әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған білімін кері байланыс жасау нәтижесінде пайдаландым.Ресурс бойынша саралауда «Ілмек сұрақтар»әдісін пайдаландым.Аудиотаспа тыңдауда жаңа сабақты түсінуге және жан - жақты ізденуге үлкен мүмкіндік берді. Саралау әдістері Диалог бойынша саралауда « Ашық микрафон»әдісі арқылы ашық типтегі тапсырмаларды жүзеге асырамын.Үй тапсырмасын нақтылау, топқа бөлу, ынтымақтастыру үшін өте тиімді етіп қолданамын. Тапсырма бойынша саралауда «Оқырман конференциясы» әдісін пайдаландым.Білгені мен түйгенін талдауда оқушы өз білімін тереңдетуде маңызы зор болып табылды. Нәтиже немесе жауап бойынша саралауда «Кім не түсінді? » әдісі арқылы бүгінгі сабақтан алған білімін кері байланыс жасау нәтижесінде пайдаландым. Ресурс бойынша саралауда «Ілмек сұрақтар»әдісін пайдаландым.Аудиотаспа тыңдауда жаңа сабақты түсінуге және жан - жақты ізденуге үлкен мүмкіндік берді.

ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Бағалау критерийлері: Көркем шығармалардың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау. Автор бейнесінің ид

#4 слайд
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Бағалау критерийлері: Көркем шығармалардың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау. Автор бейнесінің идеялық - стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау. « Кім не түсінді?» әдісі бойынша қима қағазды толтырады. Мен не түсіндім? Не қызықты болды? Не түсініксіз болды? « Сөздік бағалау» әдісі арқылы өзара бағалау ( жарайсың, талпын, керемет, ұтымды жауап бердің ) . « Pres » әдісі арқылы көркем шығармаға қатысты негізгі мәселелерге ойын білдіреді . Еркін жазба стратегиясы арқылы балалар өзін - өзі бағалайды. Ұпай санын жазады . « Сөздік бағалау» әдісін ү й тапсырмасын сұрауда пайдаландым . « Pres » тәсілі көркем шығармаға ой тастау , пікір айту мақсатында пайдаландым. « Рефлекция » барысында оқушы өз білгенін саралайды , нақты сенімге ие болады. Оқушының жылдам жауабын дер кезінде бағалау үшін өте тиімді әрекет.Көңіл күй сыйлайды. Позиция «Менің - ойымша ,»... «Мен ------------- санаймын» Мұғалім оқушыға бағыт – бағдар беру арқылы сабақты терең түсінуге мүмкіндік береді. Сабақты қортындылау барысында тиімді әдіс Жеке стикерлерге (2-ден 5-дей ін ұпай жазып ) ғажайып сағатқа іледі. Бағалау критерийлері: Көркем шығармалардың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау. Автор бейнесінің идеялық - стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау. « Кім не түсінді?» әдісі бойынша қима қағазды толтырады. Мен не түсіндім? Не қызықты болды? Не түсініксіз болды? « Сөздік бағалау» әдісі арқылы өзара бағалау ( жарайсың, талпын, керемет, ұтымды жауап бердің ) . « Pres » әдісі арқылы көркем шығармаға қатысты негізгі мәселелерге ойын білдіреді . Еркін жазба стратегиясы арқылы балалар өзін - өзі бағалайды. Ұпай санын жазады . « Сөздік бағалау» әдісін ү й тапсырмасын сұрауда пайдаландым . « Pres » тәсілі көркем шығармаға ой тастау , пікір айту мақсатында пайдаландым. « Рефлекция » барысында оқушы өз білгенін саралайды , нақты сенімге ие болады. Оқушының жылдам жауабын дер кезінде бағалау үшін өте тиімді әрекет.Көңіл күй сыйлайды. Позиция «Менің - ойымша ,»... «Мен ------------- санаймын» Мұғалім оқушыға бағыт – бағдар беру арқылы сабақты терең түсінуге мүмкіндік береді. Сабақты қортындылау барысында тиімді әдіс Жеке стикерлерге (2-ден 5-дей ін ұпай жазып ) ғажайып сағатқа іледі.

4 слайд

ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ Бағалау критерийлері: Көркем шығармалардың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау. Автор бейнесінің идеялық - стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау. « Кім не түсінді?» әдісі бойынша қима қағазды толтырады. Мен не түсіндім? Не қызықты болды? Не түсініксіз болды? « Сөздік бағалау» әдісі арқылы өзара бағалау ( жарайсың, талпын, керемет, ұтымды жауап бердің ) . « Pres » әдісі арқылы көркем шығармаға қатысты негізгі мәселелерге ойын білдіреді . Еркін жазба стратегиясы арқылы балалар өзін - өзі бағалайды. Ұпай санын жазады . « Сөздік бағалау» әдісін ү й тапсырмасын сұрауда пайдаландым . « Pres » тәсілі көркем шығармаға ой тастау , пікір айту мақсатында пайдаландым. « Рефлекция » барысында оқушы өз білгенін саралайды , нақты сенімге ие болады. Оқушының жылдам жауабын дер кезінде бағалау үшін өте тиімді әрекет.Көңіл күй сыйлайды. Позиция «Менің - ойымша ,»... «Мен ------------- санаймын» Мұғалім оқушыға бағыт – бағдар беру арқылы сабақты терең түсінуге мүмкіндік береді. Сабақты қортындылау барысында тиімді әдіс Жеке стикерлерге (2-ден 5-дей ін ұпай жазып ) ғажайып сағатқа іледі. Бағалау критерийлері: Көркем шығармалардың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау. Автор бейнесінің идеялық - стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау. « Кім не түсінді?» әдісі бойынша қима қағазды толтырады. Мен не түсіндім? Не қызықты болды? Не түсініксіз болды? « Сөздік бағалау» әдісі арқылы өзара бағалау ( жарайсың, талпын, керемет, ұтымды жауап бердің ) . « Pres » әдісі арқылы көркем шығармаға қатысты негізгі мәселелерге ойын білдіреді . Еркін жазба стратегиясы арқылы балалар өзін - өзі бағалайды. Ұпай санын жазады . « Сөздік бағалау» әдісін ү й тапсырмасын сұрауда пайдаландым . « Pres » тәсілі көркем шығармаға ой тастау , пікір айту мақсатында пайдаландым. « Рефлекция » барысында оқушы өз білгенін саралайды , нақты сенімге ие болады. Оқушының жылдам жауабын дер кезінде бағалау үшін өте тиімді әрекет.Көңіл күй сыйлайды. Позиция «Менің - ойымша ,»... «Мен ------------- санаймын» Мұғалім оқушыға бағыт – бағдар беру арқылы сабақты терең түсінуге мүмкіндік береді. Сабақты қортындылау барысында тиімді әдіс Жеке стикерлерге (2-ден 5-дей ін ұпай жазып ) ғажайып сағатқа іледі.

Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Ұстаз –Жер деген әлемнің бетін көркейткен, шәкірттеріне шуақ төккен Күн –Ана.Тренер

#5 слайд
Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Ұстаз –Жер деген әлемнің бетін көркейткен, шәкірттеріне шуақ төккен Күн –Ана.Тренердің кері байланысы  Сабағымды қ ұру барысында тренердің кері байланысын ескере отырып, сабақ мақсаттары т үзетілді.  Тапсырмалар беруде деңгейлік тапсырмалар реттелді.  Саралау тапсырмаларына көмек берілді. Әріптестердің кері байланысы  Белсенді оқу әдістерін үнемі қолдану,  Дескрипторға сүйене отырып, бағалауды дамыту.  Сараптау тәсілдерін негізге алу Болашақтағы жоспарым  Менің болашаққа деген жоспарым- жаңашыл мұғалімі болу .  Әдіс-тәсілдерді әрқашанда өзімнің тәжірибеммен ұштастыра жүру.  Бағалаудың жаңа түрлерін енгізу.  Оқушылардың өздерін топпен бағалату, оларды әділ бағалауға, өзін-өзі реттеуге үйрету.Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы

5 слайд

Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Ұстаз –Жер деген әлемнің бетін көркейткен, шәкірттеріне шуақ төккен Күн –Ана.Тренердің кері байланысы  Сабағымды қ ұру барысында тренердің кері байланысын ескере отырып, сабақ мақсаттары т үзетілді.  Тапсырмалар беруде деңгейлік тапсырмалар реттелді.  Саралау тапсырмаларына көмек берілді. Әріптестердің кері байланысы  Белсенді оқу әдістерін үнемі қолдану,  Дескрипторға сүйене отырып, бағалауды дамыту.  Сараптау тәсілдерін негізге алу Болашақтағы жоспарым  Менің болашаққа деген жоспарым- жаңашыл мұғалімі болу .  Әдіс-тәсілдерді әрқашанда өзімнің тәжірибеммен ұштастыра жүру.  Бағалаудың жаңа түрлерін енгізу.  Оқушылардың өздерін топпен бағалату, оларды әділ бағалауға, өзін-өзі реттеуге үйрету.Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы

Файл форматы:
ppt
14.06.2019
664
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі