Материалдар / "Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру" мақала
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру" мақала

Материал туралы қысқаша түсінік
Адамзат алдында тұратын ұлы мұрат –міндеттердің ең бастысы –өзінің ісін, өмірін жалғастыратын салауатты, саналы, рухани бай және ақыл-парасаты мол, мәдени-ғылыми өрісі озық азамат тәрбиелеу . Бұл біздің қоғам алдындағы борышымыз. Бүгінгі әлемдегі елдер мен халықтардың өзара тарихи байланысының дамуы, экономика, мәдениет пен ғылымның әлемдік деңгейге бет бұруы , ертенгі күннің бүгінгіден де нұрлы болуына ықпал етіп, адамзат қоғамын алға апаратын құдіретті күш тек білім мен тәрбиеге ғана тән.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2020
342
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Таным» білім беру саласы негізінде қоршаған ортаны тану қабілеттерін дамыту жолдары

1 слайд
«Таным» білім беру саласы негізінде қоршаған ортаны тану қабілеттерін дамыту жолдары

1 слайд

«Таным» білім беру саласы негізінде қоршаған ортаны тану қабілеттерін дамыту жолдары

Өзектілігі Мектепке дейінгі кезеңде бала қоршаған ортаны танып біледі. Баланың танымдық дамуы ойын барысында, табиғи нысандар

2 слайд
Өзектілігі Мектепке дейінгі кезеңде бала қоршаған ортаны танып біледі. Баланың танымдық дамуы ойын барысында, табиғи нысандар мен құбылыстарға бақылау жасауда, заттарды қарап зерттеу кезінде, табиғат пен ауа – райын бақылау және нәтижелерін айта білуде, еңбек пен басқа да әрекеттер барысында жүзеге асады. Әрбір бала – қоршаған ортаның кішкентай зерттеушісі. Баланы белсенді әрекеттерге талпындыру қажет. Сондықтан да серуен арқылы бақылау мен зерттеу сияқты әдістер балаға жақын болып табылады. Баланың жан – жақты дамуын оның қоршаған ортамен белсенді қарым- қатынасы негізінде қалыптастыру бүгінгі заман талабы.

2 слайд

Өзектілігі Мектепке дейінгі кезеңде бала қоршаған ортаны танып біледі. Баланың танымдық дамуы ойын барысында, табиғи нысандар мен құбылыстарға бақылау жасауда, заттарды қарап зерттеу кезінде, табиғат пен ауа – райын бақылау және нәтижелерін айта білуде, еңбек пен басқа да әрекеттер барысында жүзеге асады. Әрбір бала – қоршаған ортаның кішкентай зерттеушісі. Баланы белсенді әрекеттерге талпындыру қажет. Сондықтан да серуен арқылы бақылау мен зерттеу сияқты әдістер балаға жақын болып табылады. Баланың жан – жақты дамуын оның қоршаған ортамен белсенді қарым- қатынасы негізінде қалыптастыру бүгінгі заман талабы.

Ж о б а н ы ң м а қ с а т ы М ек теп ж асы н а д ей ін гі б ал ал ар ға қ о р ш аған о р та ж ай л ы қ ар ап ай ы м

3 слайд
Ж о б а н ы ң м а қ с а т ы М ек теп ж асы н а д ей ін гі б ал ал ар ға қ о р ш аған о р та ж ай л ы қ ар ап ай ы м тү сін ік тер м ен тан ы м д ы қ іс-әр екеттің қ ар ап ай ы м д ағд ы л ар ы н м ең гер ту ж ән е и гер ген д ағд ы л ар ы н к ү н д ел ік ті ө м ір д е қ о л д ан у ға қ аб іл етті ж еке тұ л ға етіп қ ал ы п тасты р у.

3 слайд

Ж о б а н ы ң м а қ с а т ы М ек теп ж асы н а д ей ін гі б ал ал ар ға қ о р ш аған о р та ж ай л ы қ ар ап ай ы м тү сін ік тер м ен тан ы м д ы қ іс-әр екеттің қ ар ап ай ы м д ағд ы л ар ы н м ең гер ту ж ән е и гер ген д ағд ы л ар ы н к ү н д ел ік ті ө м ір д е қ о л д ан у ға қ аб іл етті ж еке тұ л ға етіп қ ал ы п тасты р у.

Жобаның міндеттері • Қоршаған орта, табиғат пен тіршілік арасындағы байланыс жайлы түсінік қалыптастыру. • Танымдық – шығармаш

4 слайд
Жобаның міндеттері • Қоршаған орта, табиғат пен тіршілік арасындағы байланыс жайлы түсінік қалыптастыру. • Танымдық – шығармашылық ойындардың мазмұнын түсініп, ойнауға үйрету • Табиғат сұлулығын сезініп, қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу

4 слайд

Жобаның міндеттері • Қоршаған орта, табиғат пен тіршілік арасындағы байланыс жайлы түсінік қалыптастыру. • Танымдық – шығармашылық ойындардың мазмұнын түсініп, ойнауға үйрету • Табиғат сұлулығын сезініп, қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу

Б ал ан ы ң т ан у қ абіл ет т ерін дам ы т у үш ін қ ол дан ы л ат ы н әдіс - т әсіл дер Т а н ы м д ы қ ш ы ғ а р

5 слайд
Б ал ан ы ң т ан у қ абіл ет т ерін дам ы т у үш ін қ ол дан ы л ат ы н әдіс - т әсіл дер Т а н ы м д ы қ ш ы ғ а р м а ш ы л ы қ о й ы н д а р Б а қ ы л а у , з е р т т е у ә д іс т е р і С е р у е н с а я х а т, м а қ с а т т ы с а я х а т т а р

5 слайд

Б ал ан ы ң т ан у қ абіл ет т ерін дам ы т у үш ін қ ол дан ы л ат ы н әдіс - т әсіл дер Т а н ы м д ы қ ш ы ғ а р м а ш ы л ы қ о й ы н д а р Б а қ ы л а у , з е р т т е у ә д іс т е р і С е р у е н с а я х а т, м а қ с а т т ы с а я х а т т а р

Балалардың өмірлік іс- әрекеттері мен тәрбиесін ұйымдастыруды жүзеге асыру жолдарыТанымдық білім барлық ұйымдастырылған оқ

6 слайд
Балалардың өмірлік іс- әрекеттері мен тәрбиесін ұйымдастыруды жүзеге асыру жолдарыТанымдық білім барлық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттерінде Серуендер кезінде балалардың қоршаған орта мен тығыз байланысы; Қоршаған орта мен күнделікті іс-әрекеттерді бақылау Дербес және ересектермен бірлескен іздестіру іс- әрекеттері арқылы;

6 слайд

Балалардың өмірлік іс- әрекеттері мен тәрбиесін ұйымдастыруды жүзеге асыру жолдарыТанымдық білім барлық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттерінде Серуендер кезінде балалардың қоршаған орта мен тығыз байланысы; Қоршаған орта мен күнделікті іс-әрекеттерді бақылау Дербес және ересектермен бірлескен іздестіру іс- әрекеттері арқылы;

* Практикалық маңыздылығы Серуенде, саяхатта, бақылау кезінде, зерттеу жұмыстарында бала нені үйренеді ? Зерттеу Әңгімелеу Саях

7 слайд
* Практикалық маңыздылығы Серуенде, саяхатта, бақылау кезінде, зерттеу жұмыстарында бала нені үйренеді ? Зерттеу Әңгімелеу Саяхат Бақылау Эксперимент Серуен Қоршаған орта табиғат пен тіршілік арасындағы байланыс жайлы түсініктері қалыптасып, дүниетанымы кеңейеді. Өзін – өзі тани білуге және табиғаттағы әрбір зат пен құбылысқа жанашырлықпен қарауға, табиғат объектілерін бақылап зерттеуге, тірі және жансыз табиғатты салыстыра отырып ажырата білуге үйретеді.

7 слайд

* Практикалық маңыздылығы Серуенде, саяхатта, бақылау кезінде, зерттеу жұмыстарында бала нені үйренеді ? Зерттеу Әңгімелеу Саяхат Бақылау Эксперимент Серуен Қоршаған орта табиғат пен тіршілік арасындағы байланыс жайлы түсініктері қалыптасып, дүниетанымы кеңейеді. Өзін – өзі тани білуге және табиғаттағы әрбір зат пен құбылысқа жанашырлықпен қарауға, табиғат объектілерін бақылап зерттеуге, тірі және жансыз табиғатты салыстыра отырып ажырата білуге үйретеді.

Қоршаған ортамен таныстырудан ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы Күні, айы, жылы: _________ Білім беру

8 слайд
Қоршаған ортамен таныстырудан ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы Күні, айы, жылы: _________ Білім беру саласы: Таным Тақырыбы: Көлік түрлері Мақсаты: Жер, жер асты, әуе, су көліктері туралы түсінік беру. Көліктердің пайдасы туралы түсініктерін дамыту. Үлкендер еңбегін құрметтеуге, жол тәртібін сақтауға тәрбиелеу Көрнекіліктер: Жер, жер асты, әуе, су көліктері, жолда жүру ережелеріне арналған мазмұнды суреттер, бағдаршам макеті, түрлі ойыншық машиналар, Қазақстанның физикалық картасы. Әдіс – тәсілдері: сұрақ - жауап, өз бетімен жұмыс, ойын, көрнекілік . Билингвальдық компонент: Ұшақ – самолет, қайық – лодка, бағдаршам – светафор.

8 слайд

Қоршаған ортамен таныстырудан ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы Күні, айы, жылы: _________ Білім беру саласы: Таным Тақырыбы: Көлік түрлері Мақсаты: Жер, жер асты, әуе, су көліктері туралы түсінік беру. Көліктердің пайдасы туралы түсініктерін дамыту. Үлкендер еңбегін құрметтеуге, жол тәртібін сақтауға тәрбиелеу Көрнекіліктер: Жер, жер асты, әуе, су көліктері, жолда жүру ережелеріне арналған мазмұнды суреттер, бағдаршам макеті, түрлі ойыншық машиналар, Қазақстанның физикалық картасы. Әдіс – тәсілдері: сұрақ - жауап, өз бетімен жұмыс, ойын, көрнекілік . Билингвальдық компонент: Ұшақ – самолет, қайық – лодка, бағдаршам – светафор.

Педагогтың іс – әрекеті Балалардың іс - әрекетіМ отивациялы қ қозғауш ы лы қ Шаттық шеңбері Армысың, Алт

9 слайд
Педагогтың іс – әрекеті Балалардың іс - әрекетіМ отивациялы қ қозғауш ы лы қ Шаттық шеңбері Армысың, Алтын күн! Армысың, Жер ана! Армысың, Көк Аспан! Армысың, достарым! Міне, менің қолдарым, Жылуыма жылу қос. Балалар шеңберге тұрып, шаттық шеңберінде бір – біріне тілектерін айтады. Ұ йы м дасты руш ы лы қ ізденістік - Балалар қазір жылдың қай мезгілі? - Күзде ауа – райы қандай болады? - Өте жақсы балалар! - Балалар мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр. 1.Құстан аумайды, Көкте заулайды. 2. Жүрсе ізі жоқ, Сойса қаны жоқ - Күз мезгілі - Күзде күн суық болады, жаңбыр жауады, жел соғады. Жауабы: ұшақ Жауабы: қайық

9 слайд

Педагогтың іс – әрекеті Балалардың іс - әрекетіМ отивациялы қ қозғауш ы лы қ Шаттық шеңбері Армысың, Алтын күн! Армысың, Жер ана! Армысың, Көк Аспан! Армысың, достарым! Міне, менің қолдарым, Жылуыма жылу қос. Балалар шеңберге тұрып, шаттық шеңберінде бір – біріне тілектерін айтады. Ұ йы м дасты руш ы лы қ ізденістік - Балалар қазір жылдың қай мезгілі? - Күзде ауа – райы қандай болады? - Өте жақсы балалар! - Балалар мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр. 1.Құстан аумайды, Көкте заулайды. 2. Жүрсе ізі жоқ, Сойса қаны жоқ - Күз мезгілі - Күзде күн суық болады, жаңбыр жауады, жел соғады. Жауабы: ұшақ Жауабы: қайық

3. Әкемн i ң тор тайы, Май жалап, су i шсе, Тоқтамай жортады. - Балалар, мен сендерге не туралы жұ

10 слайд
3. Әкемн i ң тор тайы, Май жалап, су i шсе, Тоқтамай жортады. - Балалар, мен сендерге не туралы жұмбақ жасырдым? - Дұрыс айтасыңдар, осының барлығын бір сөзбен не деп айтуға болады? Көліктер дегенде ойларыңа не түседі? “ Топтастыру” әдісін жүргізу. - Балаларға жалпы көлік туралы мағлұмат беру. Көліктер: әуе, су, теміржол, жерасты, жеңіл және жүк көліктері болып бөлінеді. Бұлардың барлығы адамдар үшін қажет. Жақын және алыс елдерге әуе және су көліктерімен барамыз. Ал ауылда және қалаларда жеңіл көліктер мен автобустармен жүреміз. - Балаларға көлік түрлерінің суреттерін көрсету. - Көліктер туралы сурет бойынша әңгімелету Сергіту сәті Қане кімнің бойы ұзын, Паравозы ол пойыздың. Қатар – қатар тұрайық. Пойызды біз құрайық. Ал паравоз баста алға, Бәрімізді басқар да. Пыш – пыш, пыш – пыш, біз кеттік, Жүрісті сәл үдеттік. Топтық жұмыс: 3- жастағылар: сұрақтарға жауап береді. 4- жасарлар: қиынды суреттерден көліктерді құрайды. Жауабы: (Машина) - Машина, қайық, ұшақ - Көліктер деп айтамыз деп өздері білетін көліктері туралы айтады, топтайды. - Балалар тыныш отырып тыңдайды. - Суреттерді көріп тамашалайды . - Суреттер бойынша әңгімелейді. - Балалар сергіту сәтін қимылмен орындайды. - Топтық тапсырманы орындайды.

10 слайд

3. Әкемн i ң тор тайы, Май жалап, су i шсе, Тоқтамай жортады. - Балалар, мен сендерге не туралы жұмбақ жасырдым? - Дұрыс айтасыңдар, осының барлығын бір сөзбен не деп айтуға болады? Көліктер дегенде ойларыңа не түседі? “ Топтастыру” әдісін жүргізу. - Балаларға жалпы көлік туралы мағлұмат беру. Көліктер: әуе, су, теміржол, жерасты, жеңіл және жүк көліктері болып бөлінеді. Бұлардың барлығы адамдар үшін қажет. Жақын және алыс елдерге әуе және су көліктерімен барамыз. Ал ауылда және қалаларда жеңіл көліктер мен автобустармен жүреміз. - Балаларға көлік түрлерінің суреттерін көрсету. - Көліктер туралы сурет бойынша әңгімелету Сергіту сәті Қане кімнің бойы ұзын, Паравозы ол пойыздың. Қатар – қатар тұрайық. Пойызды біз құрайық. Ал паравоз баста алға, Бәрімізді басқар да. Пыш – пыш, пыш – пыш, біз кеттік, Жүрісті сәл үдеттік. Топтық жұмыс: 3- жастағылар: сұрақтарға жауап береді. 4- жасарлар: қиынды суреттерден көліктерді құрайды. Жауабы: (Машина) - Машина, қайық, ұшақ - Көліктер деп айтамыз деп өздері білетін көліктері туралы айтады, топтайды. - Балалар тыныш отырып тыңдайды. - Суреттерді көріп тамашалайды . - Суреттер бойынша әңгімелейді. - Балалар сергіту сәтін қимылмен орындайды. - Топтық тапсырманы орындайды.

Р еф л екси ял ы қ түзетуш іл ік5 жасарлар: Әуе, су, жол көліктерін топтастырып, әңгімелеп айтып береді. Ойын: «Не артық?»

11 слайд
Р еф л екси ял ы қ түзетуш іл ік5 жасарлар: Әуе, су, жол көліктерін топтастырып, әңгімелеп айтып береді. Ойын: «Не артық?» Мақсаты: Көлік түрлерін ажыратуға, артық суретті табуға үйрету. Қорытынды. - Балалар, біз бүгін нелермен таныстық? - Көліктің қандай түрлері бар? - Көліктер не үшін қажет? - Көліктердің пайдасы мен зияны қандай? Балаларды мадақтау. Балалар артық көлік түрлерін табады. Балалар сұраққа толық, әрі нақты жауап береді. Күтілетін нәтежие: Нені біледі: Көліктің түрлерін, жолда жүру ережелерін. Нені игереді: Көлік түрлерін атауды Нені білді: Көліктің пайдасы мен зиянын тәрбиеші: ____________________

11 слайд

Р еф л екси ял ы қ түзетуш іл ік5 жасарлар: Әуе, су, жол көліктерін топтастырып, әңгімелеп айтып береді. Ойын: «Не артық?» Мақсаты: Көлік түрлерін ажыратуға, артық суретті табуға үйрету. Қорытынды. - Балалар, біз бүгін нелермен таныстық? - Көліктің қандай түрлері бар? - Көліктер не үшін қажет? - Көліктердің пайдасы мен зияны қандай? Балаларды мадақтау. Балалар артық көлік түрлерін табады. Балалар сұраққа толық, әрі нақты жауап береді. Күтілетін нәтежие: Нені біледі: Көліктің түрлерін, жолда жүру ережелерін. Нені игереді: Көлік түрлерін атауды Нені білді: Көліктің пайдасы мен зиянын тәрбиеші: ____________________

Ойын :

12 слайд
Ойын :

12 слайд

Ойын :

Көліктің түрлері

13 слайд
Көліктің түрлері

13 слайд

Көліктің түрлері

Қорытынды Серуен, бақылау, саяхат, зерттеу жұмыстары тәрбиешінің көмегімен атқарылатын оқу іс – әрекеті арқылы қоршаған о

14 слайд
Қорытынды Серуен, бақылау, саяхат, зерттеу жұмыстары тәрбиешінің көмегімен атқарылатын оқу іс – әрекеті арқылы қоршаған орта, табиғат пен тіршілік арасындағы байланыс жайлы балаларда түсінік қалыптасады. Танымдық – шығармашылық ойындардың мазмұнын түсініп, ойнауға үйренеді. Табиғат сұлулығын сезініп, қамқорлықпен қарауға тәрбиеленеді.

14 слайд

Қорытынды Серуен, бақылау, саяхат, зерттеу жұмыстары тәрбиешінің көмегімен атқарылатын оқу іс – әрекеті арқылы қоршаған орта, табиғат пен тіршілік арасындағы байланыс жайлы балаларда түсінік қалыптасады. Танымдық – шығармашылық ойындардың мазмұнын түсініп, ойнауға үйренеді. Табиғат сұлулығын сезініп, қамқорлықпен қарауға тәрбиеленеді.