"Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру" мақала

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру" мақала

Материал туралы қысқаша түсінік
Адамзат алдында тұратын ұлы мұрат –міндеттердің ең бастысы –өзінің ісін, өмірін жалғастыратын салауатты, саналы, рухани бай және ақыл-парасаты мол, мәдени-ғылыми өрісі озық азамат тәрбиелеу . Бұл біздің қоғам алдындағы борышымыз. Бүгінгі әлемдегі елдер мен халықтардың өзара тарихи байланысының дамуы, экономика, мәдениет пен ғылымның әлемдік деңгейге бет бұруы , ертенгі күннің бүгінгіден де нұрлы болуына ықпал етіп, адамзат қоғамын алға апаратын құдіретті күш тек білім мен тәрбиеге ғана тән.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Таным» білім беру саласы негізінде қоршаған ортаны тану қабілеттерін дамыту жолдары

#1 слайд
«Таным» білім беру саласы негізінде қоршаған ортаны тану қабілеттерін дамыту жолдары

1 слайд

«Таным» білім беру саласы негізінде қоршаған ортаны тану қабілеттерін дамыту жолдары

Өзектілігі Мектепке дейінгі кезеңде бала қоршаған ортаны танып біледі. Баланың танымдық дамуы ойын барысында, табиғи нысандар

#2 слайд
Өзектілігі Мектепке дейінгі кезеңде бала қоршаған ортаны танып біледі. Баланың танымдық дамуы ойын барысында, табиғи нысандар мен құбылыстарға бақылау жасауда, заттарды қарап зерттеу кезінде, табиғат пен ауа – райын бақылау және нәтижелерін айта білуде, еңбек пен басқа да әрекеттер барысында жүзеге асады. Әрбір бала – қоршаған ортаның кішкентай зерттеушісі. Баланы белсенді әрекеттерге талпындыру қажет. Сондықтан да серуен арқылы бақылау мен зерттеу сияқты әдістер балаға жақын болып табылады. Баланың жан – жақты дамуын оның қоршаған ортамен белсенді қарым- қатынасы негізінде қалыптастыру бүгінгі заман талабы.

2 слайд

Өзектілігі Мектепке дейінгі кезеңде бала қоршаған ортаны танып біледі. Баланың танымдық дамуы ойын барысында, табиғи нысандар мен құбылыстарға бақылау жасауда, заттарды қарап зерттеу кезінде, табиғат пен ауа – райын бақылау және нәтижелерін айта білуде, еңбек пен басқа да әрекеттер барысында жүзеге асады. Әрбір бала – қоршаған ортаның кішкентай зерттеушісі. Баланы белсенді әрекеттерге талпындыру қажет. Сондықтан да серуен арқылы бақылау мен зерттеу сияқты әдістер балаға жақын болып табылады. Баланың жан – жақты дамуын оның қоршаған ортамен белсенді қарым- қатынасы негізінде қалыптастыру бүгінгі заман талабы.

Ж о б а н ы ң м а қ с а т ы М ек теп ж асы н а д ей ін гі б ал ал ар ға қ о р ш аған о р та ж ай л ы қ ар ап ай ы м

#3 слайд
Ж о б а н ы ң м а қ с а т ы М ек теп ж асы н а д ей ін гі б ал ал ар ға қ о р ш аған о р та ж ай л ы қ ар ап ай ы м тү сін ік тер м ен тан ы м д ы қ іс-әр екеттің қ ар ап ай ы м д ағд ы л ар ы н м ең гер ту ж ән е и гер ген д ағд ы л ар ы н к ү н д ел ік ті ө м ір д е қ о л д ан у ға қ аб іл етті ж еке тұ л ға етіп қ ал ы п тасты р у.

3 слайд

Ж о б а н ы ң м а қ с а т ы М ек теп ж асы н а д ей ін гі б ал ал ар ға қ о р ш аған о р та ж ай л ы қ ар ап ай ы м тү сін ік тер м ен тан ы м д ы қ іс-әр екеттің қ ар ап ай ы м д ағд ы л ар ы н м ең гер ту ж ән е и гер ген д ағд ы л ар ы н к ү н д ел ік ті ө м ір д е қ о л д ан у ға қ аб іл етті ж еке тұ л ға етіп қ ал ы п тасты р у.

Жобаның міндеттері • Қоршаған орта, табиғат пен тіршілік арасындағы байланыс жайлы түсінік қалыптастыру. • Танымдық – шығармаш

#4 слайд
Жобаның міндеттері • Қоршаған орта, табиғат пен тіршілік арасындағы байланыс жайлы түсінік қалыптастыру. • Танымдық – шығармашылық ойындардың мазмұнын түсініп, ойнауға үйрету • Табиғат сұлулығын сезініп, қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу

4 слайд

Жобаның міндеттері • Қоршаған орта, табиғат пен тіршілік арасындағы байланыс жайлы түсінік қалыптастыру. • Танымдық – шығармашылық ойындардың мазмұнын түсініп, ойнауға үйрету • Табиғат сұлулығын сезініп, қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу

Б ал ан ы ң т ан у қ абіл ет т ерін дам ы т у үш ін қ ол дан ы л ат ы н әдіс - т әсіл дер Т а н ы м д ы қ ш ы ғ а р

#5 слайд
Б ал ан ы ң т ан у қ абіл ет т ерін дам ы т у үш ін қ ол дан ы л ат ы н әдіс - т әсіл дер Т а н ы м д ы қ ш ы ғ а р м а ш ы л ы қ о й ы н д а р Б а қ ы л а у , з е р т т е у ә д іс т е р і С е р у е н с а я х а т, м а қ с а т т ы с а я х а т т а р

5 слайд

Б ал ан ы ң т ан у қ абіл ет т ерін дам ы т у үш ін қ ол дан ы л ат ы н әдіс - т әсіл дер Т а н ы м д ы қ ш ы ғ а р м а ш ы л ы қ о й ы н д а р Б а қ ы л а у , з е р т т е у ә д іс т е р і С е р у е н с а я х а т, м а қ с а т т ы с а я х а т т а р

Балалардың өмірлік іс- әрекеттері мен тәрбиесін ұйымдастыруды жүзеге асыру жолдарыТанымдық білім барлық ұйымдастырылған оқ

#6 слайд
Балалардың өмірлік іс- әрекеттері мен тәрбиесін ұйымдастыруды жүзеге асыру жолдарыТанымдық білім барлық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттерінде Серуендер кезінде балалардың қоршаған орта мен тығыз байланысы; Қоршаған орта мен күнделікті іс-әрекеттерді бақылау Дербес және ересектермен бірлескен іздестіру іс- әрекеттері арқылы;

6 слайд

Балалардың өмірлік іс- әрекеттері мен тәрбиесін ұйымдастыруды жүзеге асыру жолдарыТанымдық білім барлық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттерінде Серуендер кезінде балалардың қоршаған орта мен тығыз байланысы; Қоршаған орта мен күнделікті іс-әрекеттерді бақылау Дербес және ересектермен бірлескен іздестіру іс- әрекеттері арқылы;

* Практикалық маңыздылығы Серуенде, саяхатта, бақылау кезінде, зерттеу жұмыстарында бала нені үйренеді ? Зерттеу Әңгімелеу Саях

#7 слайд
* Практикалық маңыздылығы Серуенде, саяхатта, бақылау кезінде, зерттеу жұмыстарында бала нені үйренеді ? Зерттеу Әңгімелеу Саяхат Бақылау Эксперимент Серуен Қоршаған орта табиғат пен тіршілік арасындағы байланыс жайлы түсініктері қалыптасып, дүниетанымы кеңейеді. Өзін – өзі тани білуге және табиғаттағы әрбір зат пен құбылысқа жанашырлықпен қарауға, табиғат объектілерін бақылап зерттеуге, тірі және жансыз табиғатты салыстыра отырып ажырата білуге үйретеді.

7 слайд

* Практикалық маңыздылығы Серуенде, саяхатта, бақылау кезінде, зерттеу жұмыстарында бала нені үйренеді ? Зерттеу Әңгімелеу Саяхат Бақылау Эксперимент Серуен Қоршаған орта табиғат пен тіршілік арасындағы байланыс жайлы түсініктері қалыптасып, дүниетанымы кеңейеді. Өзін – өзі тани білуге және табиғаттағы әрбір зат пен құбылысқа жанашырлықпен қарауға, табиғат объектілерін бақылап зерттеуге, тірі және жансыз табиғатты салыстыра отырып ажырата білуге үйретеді.

Қоршаған ортамен таныстырудан ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы Күні, айы, жылы: _________ Білім беру

#8 слайд
Қоршаған ортамен таныстырудан ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы Күні, айы, жылы: _________ Білім беру саласы: Таным Тақырыбы: Көлік түрлері Мақсаты: Жер, жер асты, әуе, су көліктері туралы түсінік беру. Көліктердің пайдасы туралы түсініктерін дамыту. Үлкендер еңбегін құрметтеуге, жол тәртібін сақтауға тәрбиелеу Көрнекіліктер: Жер, жер асты, әуе, су көліктері, жолда жүру ережелеріне арналған мазмұнды суреттер, бағдаршам макеті, түрлі ойыншық машиналар, Қазақстанның физикалық картасы. Әдіс – тәсілдері: сұрақ - жауап, өз бетімен жұмыс, ойын, көрнекілік . Билингвальдық компонент: Ұшақ – самолет, қайық – лодка, бағдаршам – светафор.

8 слайд

Қоршаған ортамен таныстырудан ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы Күні, айы, жылы: _________ Білім беру саласы: Таным Тақырыбы: Көлік түрлері Мақсаты: Жер, жер асты, әуе, су көліктері туралы түсінік беру. Көліктердің пайдасы туралы түсініктерін дамыту. Үлкендер еңбегін құрметтеуге, жол тәртібін сақтауға тәрбиелеу Көрнекіліктер: Жер, жер асты, әуе, су көліктері, жолда жүру ережелеріне арналған мазмұнды суреттер, бағдаршам макеті, түрлі ойыншық машиналар, Қазақстанның физикалық картасы. Әдіс – тәсілдері: сұрақ - жауап, өз бетімен жұмыс, ойын, көрнекілік . Билингвальдық компонент: Ұшақ – самолет, қайық – лодка, бағдаршам – светафор.

Педагогтың іс – әрекеті Балалардың іс - әрекетіМ отивациялы қ қозғауш ы лы қ Шаттық шеңбері Армысың, Алт

#9 слайд
Педагогтың іс – әрекеті Балалардың іс - әрекетіМ отивациялы қ қозғауш ы лы қ Шаттық шеңбері Армысың, Алтын күн! Армысың, Жер ана! Армысың, Көк Аспан! Армысың, достарым! Міне, менің қолдарым, Жылуыма жылу қос. Балалар шеңберге тұрып, шаттық шеңберінде бір – біріне тілектерін айтады. Ұ йы м дасты руш ы лы қ ізденістік - Балалар қазір жылдың қай мезгілі? - Күзде ауа – райы қандай болады? - Өте жақсы балалар! - Балалар мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр. 1.Құстан аумайды, Көкте заулайды. 2. Жүрсе ізі жоқ, Сойса қаны жоқ - Күз мезгілі - Күзде күн суық болады, жаңбыр жауады, жел соғады. Жауабы: ұшақ Жауабы: қайық

9 слайд

Педагогтың іс – әрекеті Балалардың іс - әрекетіМ отивациялы қ қозғауш ы лы қ Шаттық шеңбері Армысың, Алтын күн! Армысың, Жер ана! Армысың, Көк Аспан! Армысың, достарым! Міне, менің қолдарым, Жылуыма жылу қос. Балалар шеңберге тұрып, шаттық шеңберінде бір – біріне тілектерін айтады. Ұ йы м дасты руш ы лы қ ізденістік - Балалар қазір жылдың қай мезгілі? - Күзде ауа – райы қандай болады? - Өте жақсы балалар! - Балалар мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр. 1.Құстан аумайды, Көкте заулайды. 2. Жүрсе ізі жоқ, Сойса қаны жоқ - Күз мезгілі - Күзде күн суық болады, жаңбыр жауады, жел соғады. Жауабы: ұшақ Жауабы: қайық

3. Әкемн i ң тор тайы, Май жалап, су i шсе, Тоқтамай жортады. - Балалар, мен сендерге не туралы жұ

#10 слайд
3. Әкемн i ң тор тайы, Май жалап, су i шсе, Тоқтамай жортады. - Балалар, мен сендерге не туралы жұмбақ жасырдым? - Дұрыс айтасыңдар, осының барлығын бір сөзбен не деп айтуға болады? Көліктер дегенде ойларыңа не түседі? “ Топтастыру” әдісін жүргізу. - Балаларға жалпы көлік туралы мағлұмат беру. Көліктер: әуе, су, теміржол, жерасты, жеңіл және жүк көліктері болып бөлінеді. Бұлардың барлығы адамдар үшін қажет. Жақын және алыс елдерге әуе және су көліктерімен барамыз. Ал ауылда және қалаларда жеңіл көліктер мен автобустармен жүреміз. - Балаларға көлік түрлерінің суреттерін көрсету. - Көліктер туралы сурет бойынша әңгімелету Сергіту сәті Қане кімнің бойы ұзын, Паравозы ол пойыздың. Қатар – қатар тұрайық. Пойызды біз құрайық. Ал паравоз баста алға, Бәрімізді басқар да. Пыш – пыш, пыш – пыш, біз кеттік, Жүрісті сәл үдеттік. Топтық жұмыс: 3- жастағылар: сұрақтарға жауап береді. 4- жасарлар: қиынды суреттерден көліктерді құрайды. Жауабы: (Машина) - Машина, қайық, ұшақ - Көліктер деп айтамыз деп өздері білетін көліктері туралы айтады, топтайды. - Балалар тыныш отырып тыңдайды. - Суреттерді көріп тамашалайды . - Суреттер бойынша әңгімелейді. - Балалар сергіту сәтін қимылмен орындайды. - Топтық тапсырманы орындайды.

10 слайд

3. Әкемн i ң тор тайы, Май жалап, су i шсе, Тоқтамай жортады. - Балалар, мен сендерге не туралы жұмбақ жасырдым? - Дұрыс айтасыңдар, осының барлығын бір сөзбен не деп айтуға болады? Көліктер дегенде ойларыңа не түседі? “ Топтастыру” әдісін жүргізу. - Балаларға жалпы көлік туралы мағлұмат беру. Көліктер: әуе, су, теміржол, жерасты, жеңіл және жүк көліктері болып бөлінеді. Бұлардың барлығы адамдар үшін қажет. Жақын және алыс елдерге әуе және су көліктерімен барамыз. Ал ауылда және қалаларда жеңіл көліктер мен автобустармен жүреміз. - Балаларға көлік түрлерінің суреттерін көрсету. - Көліктер туралы сурет бойынша әңгімелету Сергіту сәті Қане кімнің бойы ұзын, Паравозы ол пойыздың. Қатар – қатар тұрайық. Пойызды біз құрайық. Ал паравоз баста алға, Бәрімізді басқар да. Пыш – пыш, пыш – пыш, біз кеттік, Жүрісті сәл үдеттік. Топтық жұмыс: 3- жастағылар: сұрақтарға жауап береді. 4- жасарлар: қиынды суреттерден көліктерді құрайды. Жауабы: (Машина) - Машина, қайық, ұшақ - Көліктер деп айтамыз деп өздері білетін көліктері туралы айтады, топтайды. - Балалар тыныш отырып тыңдайды. - Суреттерді көріп тамашалайды . - Суреттер бойынша әңгімелейді. - Балалар сергіту сәтін қимылмен орындайды. - Топтық тапсырманы орындайды.

Р еф л екси ял ы қ түзетуш іл ік5 жасарлар: Әуе, су, жол көліктерін топтастырып, әңгімелеп айтып береді. Ойын: «Не артық?»

#11 слайд
Р еф л екси ял ы қ түзетуш іл ік5 жасарлар: Әуе, су, жол көліктерін топтастырып, әңгімелеп айтып береді. Ойын: «Не артық?» Мақсаты: Көлік түрлерін ажыратуға, артық суретті табуға үйрету. Қорытынды. - Балалар, біз бүгін нелермен таныстық? - Көліктің қандай түрлері бар? - Көліктер не үшін қажет? - Көліктердің пайдасы мен зияны қандай? Балаларды мадақтау. Балалар артық көлік түрлерін табады. Балалар сұраққа толық, әрі нақты жауап береді. Күтілетін нәтежие: Нені біледі: Көліктің түрлерін, жолда жүру ережелерін. Нені игереді: Көлік түрлерін атауды Нені білді: Көліктің пайдасы мен зиянын тәрбиеші: ____________________

11 слайд

Р еф л екси ял ы қ түзетуш іл ік5 жасарлар: Әуе, су, жол көліктерін топтастырып, әңгімелеп айтып береді. Ойын: «Не артық?» Мақсаты: Көлік түрлерін ажыратуға, артық суретті табуға үйрету. Қорытынды. - Балалар, біз бүгін нелермен таныстық? - Көліктің қандай түрлері бар? - Көліктер не үшін қажет? - Көліктердің пайдасы мен зияны қандай? Балаларды мадақтау. Балалар артық көлік түрлерін табады. Балалар сұраққа толық, әрі нақты жауап береді. Күтілетін нәтежие: Нені біледі: Көліктің түрлерін, жолда жүру ережелерін. Нені игереді: Көлік түрлерін атауды Нені білді: Көліктің пайдасы мен зиянын тәрбиеші: ____________________

Ойын :

#12 слайд
Ойын :

12 слайд

Ойын :

Көліктің түрлері

#13 слайд
Көліктің түрлері

13 слайд

Көліктің түрлері

Қорытынды Серуен, бақылау, саяхат, зерттеу жұмыстары тәрбиешінің көмегімен атқарылатын оқу іс – әрекеті арқылы қоршаған о

#14 слайд
Қорытынды Серуен, бақылау, саяхат, зерттеу жұмыстары тәрбиешінің көмегімен атқарылатын оқу іс – әрекеті арқылы қоршаған орта, табиғат пен тіршілік арасындағы байланыс жайлы балаларда түсінік қалыптасады. Танымдық – шығармашылық ойындардың мазмұнын түсініп, ойнауға үйренеді. Табиғат сұлулығын сезініп, қамқорлықпен қарауға тәрбиеленеді.

14 слайд

Қорытынды Серуен, бақылау, саяхат, зерттеу жұмыстары тәрбиешінің көмегімен атқарылатын оқу іс – әрекеті арқылы қоршаған орта, табиғат пен тіршілік арасындағы байланыс жайлы балаларда түсінік қалыптасады. Танымдық – шығармашылық ойындардың мазмұнын түсініп, ойнауға үйренеді. Табиғат сұлулығын сезініп, қамқорлықпен қарауға тәрбиеленеді.

Файл форматы:
pptx
12.02.2020
399
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі