Материалдар / Бос уақыт
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бос уақыт

Материал туралы қысқаша түсінік
Дәріс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қырқүйек 2024
248
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Кіші мектеп жасындағы балалардың бос уақыттарын ұйымдастырушы жұмысының мазмұны мен ерекшелігі.

1 слайд
Кіші мектеп жасындағы балалардың бос уақыттарын ұйымдастырушы жұмысының мазмұны мен ерекшелігі.

1 слайд

Кіші мектеп жасындағы балалардың бос уақыттарын ұйымдастырушы жұмысының мазмұны мен ерекшелігі.

жасөспірімдердің бойындағы өнерлерін дамыту; оқушыларды жан-жақты жетілдіру; оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту;

2 слайд
жасөспірімдердің бойындағы өнерлерін дамыту; оқушыларды жан-жақты жетілдіру; оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту; қоғамда өмір сүруге бейімдеу; мектепішілік іс-шараларға белсене қатысу; оқушының бос уақытын ұтымды ұйымдастыруға баулу. Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру жұмысының мақсаты мен міндеттері:

2 слайд

жасөспірімдердің бойындағы өнерлерін дамыту; оқушыларды жан-жақты жетілдіру; оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту; қоғамда өмір сүруге бейімдеу; мектепішілік іс-шараларға белсене қатысу; оқушының бос уақытын ұтымды ұйымдастыруға баулу. Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру жұмысының мақсаты мен міндеттері:

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

Болашағымызға сапалы білім беріп, саналы тәрбиелеу үшін мұғалім- дер әр түрлі әдіс- тәсілдерді шеберлікпен қолда

5 слайд
Болашағымызға сапалы білім беріп, саналы тәрбиелеу үшін мұғалім- дер әр түрлі әдіс- тәсілдерді шеберлікпен қолдануға тиіс. Оқушы бос уақытын пайдалы өткізуде тәрбие жұмысының ерекшеліктері: оқушылардың өз еркімен қатынасып, ұйымдастыруында. оқушыларға оқытатын міндетті бағдарламалардан тыс,оның өткізу әдіс- тәсілдері оқушылардың ұсыныс- тілектеріне сай, жергілікті жағдайға байланысты өткізіледі әр түрлі сыныптар арасында өткізіліп, жас ерекшеліктеріне шектеу болмайды. бала қабілетіне, ынта- жігеріне қарай өздігінен жұмыс істейді. Әрине оған бағыт- бағдарды мұғалім жүргізіп отырады, оқушы өзі ұйымдастырады. қазіргі таңда қоғамдық – пайдалы қызметінің рөлінің өсуінде. түрі мен әдістемелерінің көптігі

5 слайд

Болашағымызға сапалы білім беріп, саналы тәрбиелеу үшін мұғалім- дер әр түрлі әдіс- тәсілдерді шеберлікпен қолдануға тиіс. Оқушы бос уақытын пайдалы өткізуде тәрбие жұмысының ерекшеліктері: оқушылардың өз еркімен қатынасып, ұйымдастыруында. оқушыларға оқытатын міндетті бағдарламалардан тыс,оның өткізу әдіс- тәсілдері оқушылардың ұсыныс- тілектеріне сай, жергілікті жағдайға байланысты өткізіледі әр түрлі сыныптар арасында өткізіліп, жас ерекшеліктеріне шектеу болмайды. бала қабілетіне, ынта- жігеріне қарай өздігінен жұмыс істейді. Әрине оған бағыт- бағдарды мұғалім жүргізіп отырады, оқушы өзі ұйымдастырады. қазіргі таңда қоғамдық – пайдалы қызметінің рөлінің өсуінде. түрі мен әдістемелерінің көптігі

Бастауыш сыныптарда мынадай тақырыптарда сыныптан тыс шаралар өткізуге болады: МЫСАЛЫ: МЫНАДАЙ ТАҚЫРЫПТАРДА БАЛАЛАР ӨЗ

6 слайд
Бастауыш сыныптарда мынадай тақырыптарда сыныптан тыс шаралар өткізуге болады: МЫСАЛЫ: МЫНАДАЙ ТАҚЫРЫПТАРДА БАЛАЛАР ӨЗ БІЛІМДЕРІН ТЕКСЕРДІ: «ТАНЫСУ» «АСХАНАДА», «ТРАНСПОРТТА», «МЕКТЕПТЕ», «СЫПАЙЫ СӨЗ», Т.С.С. МҰНДАЙ СЦЕНАРИЙДІҢ МӘНІ ЗОР. ӨЙТКЕНІ БАЛАЛАР ОЙЫН ТҮРІНДЕ «СЫПАЙЫ БАЛА» МЕН «ӘДЕПСІЗ БАЛАНЫҢ» ҚАНДАЙ БОЛАТЫНЫН ТҮСІНІП, ДҰРЫС ЖҮРУГЕ ДАҒДЫЛАНАДЫ.

6 слайд

Бастауыш сыныптарда мынадай тақырыптарда сыныптан тыс шаралар өткізуге болады: МЫСАЛЫ: МЫНАДАЙ ТАҚЫРЫПТАРДА БАЛАЛАР ӨЗ БІЛІМДЕРІН ТЕКСЕРДІ: «ТАНЫСУ» «АСХАНАДА», «ТРАНСПОРТТА», «МЕКТЕПТЕ», «СЫПАЙЫ СӨЗ», Т.С.С. МҰНДАЙ СЦЕНАРИЙДІҢ МӘНІ ЗОР. ӨЙТКЕНІ БАЛАЛАР ОЙЫН ТҮРІНДЕ «СЫПАЙЫ БАЛА» МЕН «ӘДЕПСІЗ БАЛАНЫҢ» ҚАНДАЙ БОЛАТЫНЫН ТҮСІНІП, ДҰРЫС ЖҮРУГЕ ДАҒДЫЛАНАДЫ.

Екінші сыныптарда балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, халық педагогикасының жеңіл түрін қолданған жөн. С

7 слайд
Екінші сыныптарда балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, халық педагогикасының жеңіл түрін қолданған жөн. Сыныптарда «Халық дәстүрлері» атты үйірме жұмыстарын халық педагогикасы негізінде жүргізіледі. Бұл үйірмеде балалар қазақ халқының салт- санасы туралы көптеген мағлұматтар алып, пәнге, туған жерге деген қызығушылығы артып, әрбір ұлттың салт - санасын сыйлауға үйретіп, сүйіспеншілігін артуы көзделеді. Қазақ халқы қай ғасырда болса да бала тәрбиесіне көп мәнберген. Соның айғағы салт- дәстүрімізден көруге болады.Үйірме жұмысында баланың шыр етіп дүниеге келгеннен бастап, үйленгенге дейінгі тәрбие жолын көрсететін салт- дәстүрлермен танысады. Олар: «Бесік жыры» - баланы бесікке салу тойы қырқынан шығару тойы, «Тұсау кесу» - баланың тұсау кесу тойы «Сүндет той», «Тіл ашар», т.с.с салтымыз әр алуан. Соның бірі « Бесікке бөлеу» «Бесік жырын айту». Оның тәрбиелік мәні баланың денсаулығына пайдасы жайлы, баланы бесікке қалай бөлеу жайлы толық түсініктеме беріліп, шағын мәтіндер оқытып, практикалық жолмен көрсетіледі. Нәтижесінде балалардың қызығушылығы артып, олар «Бесік жырын» жаттайды, әуеніне салып айтады.

7 слайд

Екінші сыныптарда балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, халық педагогикасының жеңіл түрін қолданған жөн. Сыныптарда «Халық дәстүрлері» атты үйірме жұмыстарын халық педагогикасы негізінде жүргізіледі. Бұл үйірмеде балалар қазақ халқының салт- санасы туралы көптеген мағлұматтар алып, пәнге, туған жерге деген қызығушылығы артып, әрбір ұлттың салт - санасын сыйлауға үйретіп, сүйіспеншілігін артуы көзделеді. Қазақ халқы қай ғасырда болса да бала тәрбиесіне көп мәнберген. Соның айғағы салт- дәстүрімізден көруге болады.Үйірме жұмысында баланың шыр етіп дүниеге келгеннен бастап, үйленгенге дейінгі тәрбие жолын көрсететін салт- дәстүрлермен танысады. Олар: «Бесік жыры» - баланы бесікке салу тойы қырқынан шығару тойы, «Тұсау кесу» - баланың тұсау кесу тойы «Сүндет той», «Тіл ашар», т.с.с салтымыз әр алуан. Соның бірі « Бесікке бөлеу» «Бесік жырын айту». Оның тәрбиелік мәні баланың денсаулығына пайдасы жайлы, баланы бесікке қалай бөлеу жайлы толық түсініктеме беріліп, шағын мәтіндер оқытып, практикалық жолмен көрсетіледі. Нәтижесінде балалардың қызығушылығы артып, олар «Бесік жырын» жаттайды, әуеніне салып айтады.