Бос уақыт

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бос уақыт

Материал туралы қысқаша түсінік
Дәріс
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Кіші мектеп жасындағы балалардың бос уақыттарын ұйымдастырушы жұмысының мазмұны мен ерекшелігі.

#1 слайд
Кіші мектеп жасындағы балалардың бос уақыттарын ұйымдастырушы жұмысының мазмұны мен ерекшелігі.

1 слайд

Кіші мектеп жасындағы балалардың бос уақыттарын ұйымдастырушы жұмысының мазмұны мен ерекшелігі.

жасөспірімдердің бойындағы өнерлерін дамыту; оқушыларды жан-жақты жетілдіру; оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту;

#2 слайд
жасөспірімдердің бойындағы өнерлерін дамыту; оқушыларды жан-жақты жетілдіру; оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту; қоғамда өмір сүруге бейімдеу; мектепішілік іс-шараларға белсене қатысу; оқушының бос уақытын ұтымды ұйымдастыруға баулу. Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру жұмысының мақсаты мен міндеттері:

2 слайд

жасөспірімдердің бойындағы өнерлерін дамыту; оқушыларды жан-жақты жетілдіру; оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту; қоғамда өмір сүруге бейімдеу; мектепішілік іс-шараларға белсене қатысу; оқушының бос уақытын ұтымды ұйымдастыруға баулу. Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру жұмысының мақсаты мен міндеттері:

#3 слайд

3 слайд

#4 слайд

4 слайд

Болашағымызға сапалы білім беріп, саналы тәрбиелеу үшін мұғалім- дер әр түрлі әдіс- тәсілдерді шеберлікпен қолда

#5 слайд
Болашағымызға сапалы білім беріп, саналы тәрбиелеу үшін мұғалім- дер әр түрлі әдіс- тәсілдерді шеберлікпен қолдануға тиіс. Оқушы бос уақытын пайдалы өткізуде тәрбие жұмысының ерекшеліктері: оқушылардың өз еркімен қатынасып, ұйымдастыруында. оқушыларға оқытатын міндетті бағдарламалардан тыс,оның өткізу әдіс- тәсілдері оқушылардың ұсыныс- тілектеріне сай, жергілікті жағдайға байланысты өткізіледі әр түрлі сыныптар арасында өткізіліп, жас ерекшеліктеріне шектеу болмайды. бала қабілетіне, ынта- жігеріне қарай өздігінен жұмыс істейді. Әрине оған бағыт- бағдарды мұғалім жүргізіп отырады, оқушы өзі ұйымдастырады. қазіргі таңда қоғамдық – пайдалы қызметінің рөлінің өсуінде. түрі мен әдістемелерінің көптігі

5 слайд

Болашағымызға сапалы білім беріп, саналы тәрбиелеу үшін мұғалім- дер әр түрлі әдіс- тәсілдерді шеберлікпен қолдануға тиіс. Оқушы бос уақытын пайдалы өткізуде тәрбие жұмысының ерекшеліктері: оқушылардың өз еркімен қатынасып, ұйымдастыруында. оқушыларға оқытатын міндетті бағдарламалардан тыс,оның өткізу әдіс- тәсілдері оқушылардың ұсыныс- тілектеріне сай, жергілікті жағдайға байланысты өткізіледі әр түрлі сыныптар арасында өткізіліп, жас ерекшеліктеріне шектеу болмайды. бала қабілетіне, ынта- жігеріне қарай өздігінен жұмыс істейді. Әрине оған бағыт- бағдарды мұғалім жүргізіп отырады, оқушы өзі ұйымдастырады. қазіргі таңда қоғамдық – пайдалы қызметінің рөлінің өсуінде. түрі мен әдістемелерінің көптігі

Бастауыш сыныптарда мынадай тақырыптарда сыныптан тыс шаралар өткізуге болады: МЫСАЛЫ: МЫНАДАЙ ТАҚЫРЫПТАРДА БАЛАЛАР ӨЗ

#6 слайд
Бастауыш сыныптарда мынадай тақырыптарда сыныптан тыс шаралар өткізуге болады: МЫСАЛЫ: МЫНАДАЙ ТАҚЫРЫПТАРДА БАЛАЛАР ӨЗ БІЛІМДЕРІН ТЕКСЕРДІ: «ТАНЫСУ» «АСХАНАДА», «ТРАНСПОРТТА», «МЕКТЕПТЕ», «СЫПАЙЫ СӨЗ», Т.С.С. МҰНДАЙ СЦЕНАРИЙДІҢ МӘНІ ЗОР. ӨЙТКЕНІ БАЛАЛАР ОЙЫН ТҮРІНДЕ «СЫПАЙЫ БАЛА» МЕН «ӘДЕПСІЗ БАЛАНЫҢ» ҚАНДАЙ БОЛАТЫНЫН ТҮСІНІП, ДҰРЫС ЖҮРУГЕ ДАҒДЫЛАНАДЫ.

6 слайд

Бастауыш сыныптарда мынадай тақырыптарда сыныптан тыс шаралар өткізуге болады: МЫСАЛЫ: МЫНАДАЙ ТАҚЫРЫПТАРДА БАЛАЛАР ӨЗ БІЛІМДЕРІН ТЕКСЕРДІ: «ТАНЫСУ» «АСХАНАДА», «ТРАНСПОРТТА», «МЕКТЕПТЕ», «СЫПАЙЫ СӨЗ», Т.С.С. МҰНДАЙ СЦЕНАРИЙДІҢ МӘНІ ЗОР. ӨЙТКЕНІ БАЛАЛАР ОЙЫН ТҮРІНДЕ «СЫПАЙЫ БАЛА» МЕН «ӘДЕПСІЗ БАЛАНЫҢ» ҚАНДАЙ БОЛАТЫНЫН ТҮСІНІП, ДҰРЫС ЖҮРУГЕ ДАҒДЫЛАНАДЫ.

Екінші сыныптарда балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, халық педагогикасының жеңіл түрін қолданған жөн. С

#7 слайд
Екінші сыныптарда балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, халық педагогикасының жеңіл түрін қолданған жөн. Сыныптарда «Халық дәстүрлері» атты үйірме жұмыстарын халық педагогикасы негізінде жүргізіледі. Бұл үйірмеде балалар қазақ халқының салт- санасы туралы көптеген мағлұматтар алып, пәнге, туған жерге деген қызығушылығы артып, әрбір ұлттың салт - санасын сыйлауға үйретіп, сүйіспеншілігін артуы көзделеді. Қазақ халқы қай ғасырда болса да бала тәрбиесіне көп мәнберген. Соның айғағы салт- дәстүрімізден көруге болады.Үйірме жұмысында баланың шыр етіп дүниеге келгеннен бастап, үйленгенге дейінгі тәрбие жолын көрсететін салт- дәстүрлермен танысады. Олар: «Бесік жыры» - баланы бесікке салу тойы қырқынан шығару тойы, «Тұсау кесу» - баланың тұсау кесу тойы «Сүндет той», «Тіл ашар», т.с.с салтымыз әр алуан. Соның бірі « Бесікке бөлеу» «Бесік жырын айту». Оның тәрбиелік мәні баланың денсаулығына пайдасы жайлы, баланы бесікке қалай бөлеу жайлы толық түсініктеме беріліп, шағын мәтіндер оқытып, практикалық жолмен көрсетіледі. Нәтижесінде балалардың қызығушылығы артып, олар «Бесік жырын» жаттайды, әуеніне салып айтады.

7 слайд

Екінші сыныптарда балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, халық педагогикасының жеңіл түрін қолданған жөн. Сыныптарда «Халық дәстүрлері» атты үйірме жұмыстарын халық педагогикасы негізінде жүргізіледі. Бұл үйірмеде балалар қазақ халқының салт- санасы туралы көптеген мағлұматтар алып, пәнге, туған жерге деген қызығушылығы артып, әрбір ұлттың салт - санасын сыйлауға үйретіп, сүйіспеншілігін артуы көзделеді. Қазақ халқы қай ғасырда болса да бала тәрбиесіне көп мәнберген. Соның айғағы салт- дәстүрімізден көруге болады.Үйірме жұмысында баланың шыр етіп дүниеге келгеннен бастап, үйленгенге дейінгі тәрбие жолын көрсететін салт- дәстүрлермен танысады. Олар: «Бесік жыры» - баланы бесікке салу тойы қырқынан шығару тойы, «Тұсау кесу» - баланың тұсау кесу тойы «Сүндет той», «Тіл ашар», т.с.с салтымыз әр алуан. Соның бірі « Бесікке бөлеу» «Бесік жырын айту». Оның тәрбиелік мәні баланың денсаулығына пайдасы жайлы, баланы бесікке қалай бөлеу жайлы толық түсініктеме беріліп, шағын мәтіндер оқытып, практикалық жолмен көрсетіледі. Нәтижесінде балалардың қызығушылығы артып, олар «Бесік жырын» жаттайды, әуеніне салып айтады.

Файл форматы:
pptx
27.00.2024
392
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі