Материалдар / Б.Соқпақбаев "Менің атым - Қожа"

Б.Соқпақбаев "Менің атым - Қожа"

Материал туралы қысқаша түсінік
Б.Соқпақбаев "Менің атым-Қожа" слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қазан 2018
574
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бердібек Соқпақбаев “ Менің атым- Қожа”

1 слайд
Бердібек Соқпақбаев “ Менің атым- Қожа”

1 слайд

Бердібек Соқпақбаев “ Менің атым- Қожа”

Сабақтың жалпы мақсаты: Оқушыларға мәтіннің мазмұны мен Оқушыларға мәтіннің мазмұны мен мәтмәт ін

2 слайд
Сабақтың жалпы мақсаты: Оқушыларға мәтіннің мазмұны мен Оқушыларға мәтіннің мазмұны мен мәтмәт індегі негізгі ойды,індегі негізгі ойды, идеяны ұғындыру.идеяны ұғындыру. Рөлдік ойын арқылы мәнерлеп сөйлеу Рөлдік ойын арқылы мәнерлеп сөйлеу дағдыларын дағдыларын арттыру, сыни тұрғыда арттыру, сыни тұрғыда ойларын,ойларын, пікірлерін еркін айтуға, өз пікірлерін еркін айтуға, өз көзқарастарын дәлелдей білуге үйретукөзқарастарын дәлелдей білуге үйрету .

2 слайд

Сабақтың жалпы мақсаты: Оқушыларға мәтіннің мазмұны мен Оқушыларға мәтіннің мазмұны мен мәтмәт індегі негізгі ойды,індегі негізгі ойды, идеяны ұғындыру.идеяны ұғындыру. Рөлдік ойын арқылы мәнерлеп сөйлеу Рөлдік ойын арқылы мәнерлеп сөйлеу дағдыларын дағдыларын арттыру, сыни тұрғыда арттыру, сыни тұрғыда ойларын,ойларын, пікірлерін еркін айтуға, өз пікірлерін еркін айтуға, өз көзқарастарын дәлелдей білуге үйретукөзқарастарын дәлелдей білуге үйрету .

Мақсаты  - Оқушыларға мәтіннің мазмұны түсініп, мәтіндегі негізгі ойды, идеяны ашып айтады;  - Оқ

3 слайд
Мақсаты  - Оқушыларға мәтіннің мазмұны түсініп, мәтіндегі негізгі ойды, идеяны ашып айтады;  - Оқушылардың мәнерлеп сөйлеу дағдыларын артады;  - Оқушылар сыни тұрғыдан ойларын, пікірлерін еркін айтып, өз көзқарастарын дәлелдейді;

3 слайд

Мақсаты  - Оқушыларға мәтіннің мазмұны түсініп, мәтіндегі негізгі ойды, идеяны ашып айтады;  - Оқушылардың мәнерлеп сөйлеу дағдыларын артады;  - Оқушылар сыни тұрғыдан ойларын, пікірлерін еркін айтып, өз көзқарастарын дәлелдейді;

Күтілетін нәтиже - - Оқушыларға мәтіннің мазмұны түсініп,Оқушыларға мәтіннің мазмұны түсініп, мәтмәт індегі негізгі ой

4 слайд
Күтілетін нәтиже - - Оқушыларға мәтіннің мазмұны түсініп,Оқушыларға мәтіннің мазмұны түсініп, мәтмәт індегі негізгі ойды,індегі негізгі ойды, идеяны ашып идеяны ашып айта алады;айта алады; - - Оқушылардың мәнерлеп сөйлеу Оқушылардың мәнерлеп сөйлеу дағдыларын дағдыларын артады;артады; - Оқушылар ойларын,- Оқушылар ойларын, пікірлерін еркін пікірлерін еркін айтып, айтып, өз көзқарастарын өз көзқарастарын дәлелдей алады;дәлелдей алады;

4 слайд

Күтілетін нәтиже - - Оқушыларға мәтіннің мазмұны түсініп,Оқушыларға мәтіннің мазмұны түсініп, мәтмәт індегі негізгі ойды,індегі негізгі ойды, идеяны ашып идеяны ашып айта алады;айта алады; - - Оқушылардың мәнерлеп сөйлеу Оқушылардың мәнерлеп сөйлеу дағдыларын дағдыларын артады;артады; - Оқушылар ойларын,- Оқушылар ойларын, пікірлерін еркін пікірлерін еркін айтып, айтып, өз көзқарастарын өз көзқарастарын дәлелдей алады;дәлелдей алады;

Күтілетін нәтиже  -Ашық сұрақтар арқылы интерпретация жасап,оқу материалын еске түсіріп,қысқаша баяндай алады.;

5 слайд
Күтілетін нәтиже  -Ашық сұрақтар арқылы интерпретация жасап,оқу материалын еске түсіріп,қысқаша баяндай алады.;  - Берілген тақырыпты бойынша рөлде ойнай алады;  - Сұрақтарға болжау жасайды алады;  - Бес жолды өлең құрастырып,кейіпкерге баға бере алады;  - Кейіпкерлерге мінездеме беріп,салыстырып,баға бере алады;

5 слайд

Күтілетін нәтиже  -Ашық сұрақтар арқылы интерпретация жасап,оқу материалын еске түсіріп,қысқаша баяндай алады.;  - Берілген тақырыпты бойынша рөлде ойнай алады;  - Сұрақтарға болжау жасайды алады;  - Бес жолды өлең құрастырып,кейіпкерге баға бере алады;  - Кейіпкерлерге мінездеме беріп,салыстырып,баға бере алады;

Ұйымдастыру:1) шаттық шеңбері 2) топтастыру,бағалау парағын беру І. Қыз

6 слайд
Ұйымдастыру:1) шаттық шеңбері 2) топтастыру,бағалау парағын беру І. Қызығушылықты ояту кезеңі 1. “Миға шабуыл” Ыстық орындық әдісі: ІІ. Мағынаны тану кезеңі 1.Мәтінмен жұмыс РАФТ әдісі: Топтың өз көрінісін сахналауы ІІІ.Ой-толғаныс кезеңі 5. Синквин әдісі: Венн диаграмма әдісі: Үйге тапсырма:“Бақытты шақ-балалық” Бағалау: Рефлексия: Сабақтың жоспары:Сабақтың жоспары:

6 слайд

Ұйымдастыру:1) шаттық шеңбері 2) топтастыру,бағалау парағын беру І. Қызығушылықты ояту кезеңі 1. “Миға шабуыл” Ыстық орындық әдісі: ІІ. Мағынаны тану кезеңі 1.Мәтінмен жұмыс РАФТ әдісі: Топтың өз көрінісін сахналауы ІІІ.Ой-толғаныс кезеңі 5. Синквин әдісі: Венн диаграмма әдісі: Үйге тапсырма:“Бақытты шақ-балалық” Бағалау: Рефлексия: Сабақтың жоспары:Сабақтың жоспары:

Ұйымдастыру 1.Шаттық шеңбері 2.Топқа бөлу

7 слайд
Ұйымдастыру 1.Шаттық шеңбері 2.Топқа бөлу

7 слайд

Ұйымдастыру 1.Шаттық шеңбері 2.Топқа бөлу

І. Қызығушылықты ояту кезеңі “Миға шабуыл” әдісі:  1.Б.Соқпақбаев кім?  2.Б.Соқпақбаев қандай қызметте жұмыс істег

8 слайд
І. Қызығушылықты ояту кезеңі “Миға шабуыл” әдісі:  1.Б.Соқпақбаев кім?  2.Б.Соқпақбаев қандай қызметте жұмыс істеген?  3.Б.Соқпақбаевтің қандай шығармалары бар?  “ Менің атым-Қожа” повесі қай жылы жазылған?  “ Менің атым-Қожа” киносы қай жылы түсірілген?

8 слайд

І. Қызығушылықты ояту кезеңі “Миға шабуыл” әдісі:  1.Б.Соқпақбаев кім?  2.Б.Соқпақбаев қандай қызметте жұмыс істеген?  3.Б.Соқпақбаевтің қандай шығармалары бар?  “ Менің атым-Қожа” повесі қай жылы жазылған?  “ Менің атым-Қожа” киносы қай жылы түсірілген?

“ ... Алыстан арбалап материал тасымаймын, архивтің шаңын жұтпаймы

9 слайд
“ ... Алыстан арбалап материал тасымаймын, архивтің шаңын жұтпаймын. Жақыннан өз басымнан кешкенді,өзім байқап- түйгендерімді, өз айналамды дорбалап жинаймын . Бір сөзбен айтсам: өзін жазатын жазушымын. Мінез- құлық жағынан Қожа өзге емес, менің өзіме ұқсайды.” Бердібек Соқпақбаев

9 слайд

“ ... Алыстан арбалап материал тасымаймын, архивтің шаңын жұтпаймын. Жақыннан өз басымнан кешкенді,өзім байқап- түйгендерімді, өз айналамды дорбалап жинаймын . Бір сөзбен айтсам: өзін жазатын жазушымын. Мінез- құлық жағынан Қожа өзге емес, менің өзіме ұқсайды.” Бердібек Соқпақбаев

 'Бердібек Соқпақбаев' — қазақ балалар жазушысы. Бердібек Соқпақбаев 1924 жылы Алматы облысы Нарынқол ауданы Қостөбе ауылында

10 слайд
 'Бердібек Соқпақбаев' — қазақ балалар жазушысы. Бердібек Соқпақбаев 1924 жылы Алматы облысы Нарынқол ауданы Қостөбе ауылында дүниеге келді.  Ата-анасынан ерте айрылған ол кісілердің қолында жүрген. Балалық шағындағы басынан өткен қиындықтар мен жоқшылық жайлы «Балалық шаққа саяхат» кітабында бейнеленген. 1950 жылы «Бұлақ» атты тұңғыш жинағы шықты. Балаларға арнап «Менің атым Қожа», «Аяжан», «Гауһар» т.б. повестер, «Кездесу», «Бозтөбе» поэмаларын жазған. «Қазақфильм» студиясында «Менің атым Қожа» повесі бойынша фильм түсірілді.  Абай атындағы Қазақ педагогтық институтының филология факультетін бітірген. Бірнеше жыл ауылда мұғалім болып еңбек етті. «Қазақфильм» киностудиясында редактор болып, «Қазақ әдебиеті», «Балдырған» басылымдарында қызмет етті. Кейін Қазақстан жазушылар одағында балалар әдебиеті бойынша әдеби консультант қызметін атқарды.  Чемпион» повесі (1951)  «Алыстағы ауылда» повесі (1953)  «Менің атым Қожа» повесі (1957)  «Балалық шаққа саяхат» повесі (1960)  «Өлгендер қайтып келмейді» романы (1967 — 1 т., 1974 — 2 т.)  «Қайдасың, Гауһар?» (1966)  Оның сценариі бойынша 1967 жылы қойылған «Менің атым Қожа» фильмі Францияның Канн қаласында жасөспірімдерге арналған халықаралық кинофестивалінің жүлдесіне ие болды.

10 слайд

 'Бердібек Соқпақбаев' — қазақ балалар жазушысы. Бердібек Соқпақбаев 1924 жылы Алматы облысы Нарынқол ауданы Қостөбе ауылында дүниеге келді.  Ата-анасынан ерте айрылған ол кісілердің қолында жүрген. Балалық шағындағы басынан өткен қиындықтар мен жоқшылық жайлы «Балалық шаққа саяхат» кітабында бейнеленген. 1950 жылы «Бұлақ» атты тұңғыш жинағы шықты. Балаларға арнап «Менің атым Қожа», «Аяжан», «Гауһар» т.б. повестер, «Кездесу», «Бозтөбе» поэмаларын жазған. «Қазақфильм» студиясында «Менің атым Қожа» повесі бойынша фильм түсірілді.  Абай атындағы Қазақ педагогтық институтының филология факультетін бітірген. Бірнеше жыл ауылда мұғалім болып еңбек етті. «Қазақфильм» киностудиясында редактор болып, «Қазақ әдебиеті», «Балдырған» басылымдарында қызмет етті. Кейін Қазақстан жазушылар одағында балалар әдебиеті бойынша әдеби консультант қызметін атқарды.  Чемпион» повесі (1951)  «Алыстағы ауылда» повесі (1953)  «Менің атым Қожа» повесі (1957)  «Балалық шаққа саяхат» повесі (1960)  «Өлгендер қайтып келмейді» романы (1967 — 1 т., 1974 — 2 т.)  «Қайдасың, Гауһар?» (1966)  Оның сценариі бойынша 1967 жылы қойылған «Менің атым Қожа» фильмі Францияның Канн қаласында жасөспірімдерге арналған халықаралық кинофестивалінің жүлдесіне ие болды.

1.Өздеріңе қандай есімдер ұнайды? Ат қою туралы қандай озық дәстүрді білесіңдер. 2.Майқанова жайында Қожада теріс пікірдің

11 слайд
1.Өздеріңе қандай есімдер ұнайды? Ат қою туралы қандай озық дәстүрді білесіңдер. 2.Майқанова жайында Қожада теріс пікірдің қалыптасуына не себеп болды? 3.Оқулық сатып алудағы Қожаның ісі дұрыс па? 4.Қожаның лагерьге жолдама сұрауына кімнің ісі желеу болды, тілегінің орындалмағанына сынып жетекшісі кінәлауы дұрыс па? 5.Сәйбек қарттың әңгімесі Қожаға әсер етті ме, қалай әсер етті? 6. «Менің атым Қожа» повесінің алғашқы аты? 7.Қожаның шын аты кім? 8.Жанардың фамилиясы? 9.«Түбінде адам болатын бала» деген кімнің сөзі? Мұны естігенде Қожа неге таң қалды? 10. Қожа анасына соңғы рет қандай уаде берді? Қайтсе тентектікті тежеуге болады екен?

11 слайд

1.Өздеріңе қандай есімдер ұнайды? Ат қою туралы қандай озық дәстүрді білесіңдер. 2.Майқанова жайында Қожада теріс пікірдің қалыптасуына не себеп болды? 3.Оқулық сатып алудағы Қожаның ісі дұрыс па? 4.Қожаның лагерьге жолдама сұрауына кімнің ісі желеу болды, тілегінің орындалмағанына сынып жетекшісі кінәлауы дұрыс па? 5.Сәйбек қарттың әңгімесі Қожаға әсер етті ме, қалай әсер етті? 6. «Менің атым Қожа» повесінің алғашқы аты? 7.Қожаның шын аты кім? 8.Жанардың фамилиясы? 9.«Түбінде адам болатын бала» деген кімнің сөзі? Мұны естігенде Қожа неге таң қалды? 10. Қожа анасына соңғы рет қандай уаде берді? Қайтсе тентектікті тежеуге болады екен?

11.”Қожа, сен көшедегі иттерді тәртіпке салу үшін ауылда қалатын болдың”. Кімнің сөзі? 12. Қожа Майқанованы ең алғаш қай

12 слайд
11.”Қожа, сен көшедегі иттерді тәртіпке салу үшін ауылда қалатын болдың”. Кімнің сөзі? 12. Қожа Майқанованы ең алғаш қайда кездестіріп еді? 13. Қожаны тентек деп айтуға болама? Пікіріңді нақты дәлел арқылы дәлелде 14. Оның зеректілігі мен ақылдылығын неден көруге болады? 15. А.С.Пушкиннің “Қысқы кешін” өте жақсы жаттап айтқан оқушы кім? 16. Сабаққа дайындалмай келген Қожаның әрекеті қандай? Ал Жантас ше? 17. Қожаның құпия кеңесін әжесі неге жорыды? Қатты қорыққан әжесі кімді ертіп әкелді? 18. Хикаят дегеніміз не? 19. Майқанованың сумкасына бақа салып қойған кім? 20. Жеке бас құпия кеңесін өткізген кім? 21. Шығарма қанша тараудан тұрады?

12 слайд

11.”Қожа, сен көшедегі иттерді тәртіпке салу үшін ауылда қалатын болдың”. Кімнің сөзі? 12. Қожа Майқанованы ең алғаш қайда кездестіріп еді? 13. Қожаны тентек деп айтуға болама? Пікіріңді нақты дәлел арқылы дәлелде 14. Оның зеректілігі мен ақылдылығын неден көруге болады? 15. А.С.Пушкиннің “Қысқы кешін” өте жақсы жаттап айтқан оқушы кім? 16. Сабаққа дайындалмай келген Қожаның әрекеті қандай? Ал Жантас ше? 17. Қожаның құпия кеңесін әжесі неге жорыды? Қатты қорыққан әжесі кімді ертіп әкелді? 18. Хикаят дегеніміз не? 19. Майқанованың сумкасына бақа салып қойған кім? 20. Жеке бас құпия кеңесін өткізген кім? 21. Шығарма қанша тараудан тұрады?

ІІ. Мағынаны тану кезеңі Топтық жұмыс 1-топ: ”Менің атым...” 2-топ: “Лагерге жолдама” 3-топ: ”Педсоветте” 4

13 слайд
ІІ. Мағынаны тану кезеңі Топтық жұмыс 1-топ: ”Менің атым...” 2-топ: “Лагерге жолдама” 3-топ: ”Педсоветте” 4-топ: “Құпия кеңес”

13 слайд

ІІ. Мағынаны тану кезеңі Топтық жұмыс 1-топ: ”Менің атым...” 2-топ: “Лагерге жолдама” 3-топ: ”Педсоветте” 4-топ: “Құпия кеңес”

Р А Ф Т-әдісі Роль- Қожа Аудитория- Класс Форма- ішкі ой Тақырып- 1

14 слайд
Р А Ф Т-әдісі Роль- Қожа Аудитория- Класс Форма- ішкі ой Тақырып- 1-топ: Жантас пен Қожа; 2-топ:Майқанова апай мен Қожа 3-топ: Директор мен Қожа 4-топ:Миллат ана мен Қожа

14 слайд

Р А Ф Т-әдісі Роль- Қожа Аудитория- Класс Форма- ішкі ой Тақырып- 1-топ: Жантас пен Қожа; 2-топ:Майқанова апай мен Қожа 3-топ: Директор мен Қожа 4-топ:Миллат ана мен Қожа

30 40 50 30 30 40 40 50 50

15 слайд
30 40 50 30 30 40 40 50 50

15 слайд

30 40 50 30 30 40 40 50 50

Бұл қай сәт? “Төбемнен жай түскендей болды. Не істерімді білмеген қалпымда орнымнан сүйретіліп түреге

16 слайд
Бұл қай сәт? “Төбемнен жай түскендей болды. Не істерімді білмеген қалпымда орнымнан сүйретіліп түрегеле бердім. Маңдайымнан бұрқ етіп суық терім шығып кетті. Ох, шіркін,ай!”

16 слайд

Бұл қай сәт? “Төбемнен жай түскендей болды. Не істерімді білмеген қалпымда орнымнан сүйретіліп түрегеле бердім. Маңдайымнан бұрқ етіп суық терім шығып кетті. Ох, шіркін,ай!”

Бұл қай сәт? Бұл қай сәт? “ Есікті аша бергенімде,тынысым мүлде бітіп,жүрегімнің соғуы тоқтап қа

17 слайд
Бұл қай сәт? Бұл қай сәт? “ Есікті аша бергенімде,тынысым мүлде бітіп,жүрегімнің соғуы тоқтап қалғандай болды.Сол кездегі келбетім көлденең көзге тірі аруақ тәрізді қыбырлаған бірдеңеге ұқсар деймін.”

17 слайд

Бұл қай сәт? Бұл қай сәт? “ Есікті аша бергенімде,тынысым мүлде бітіп,жүрегімнің соғуы тоқтап қалғандай болды.Сол кездегі келбетім көлденең көзге тірі аруақ тәрізді қыбырлаған бірдеңеге ұқсар деймін.”

Бұл қай сәт? “Маңдайдан буым бұрқырап,есік алдына шықтым. Сәйбек көрінбейді. Омырауымды ағ

18 слайд
Бұл қай сәт? “Маңдайдан буым бұрқырап,есік алдына шықтым. Сәйбек көрінбейді. Омырауымды ағытып,желпініп, ойланып тұрмын. Не деп шешер екен? Мектептен шынымен-ақ шығара ма?”

18 слайд

Бұл қай сәт? “Маңдайдан буым бұрқырап,есік алдына шықтым. Сәйбек көрінбейді. Омырауымды ағытып,желпініп, ойланып тұрмын. Не деп шешер екен? Мектептен шынымен-ақ шығара ма?”

Бұл кім? “ Біреуді біреуге атыстырып,от тастап жүретін қу,сабақ үстінде сыбырлап-сыпсыңдағыш.”

19 слайд
Бұл кім? “ Біреуді біреуге атыстырып,от тастап жүретін қу,сабақ үстінде сыбырлап-сыпсыңдағыш.”

19 слайд

Бұл кім? “ Біреуді біреуге атыстырып,от тастап жүретін қу,сабақ үстінде сыбырлап-сыпсыңдағыш.”

Бұл кім? “ Мен сенің әкеңе қарыздыгер адаммын.Менің мойнымда оның тиыны емес,бақандай бір қарасы жүр.”

20 слайд
Бұл кім? “ Мен сенің әкеңе қарыздыгер адаммын.Менің мойнымда оның тиыны емес,бақандай бір қарасы жүр.”

20 слайд

Бұл кім? “ Мен сенің әкеңе қарыздыгер адаммын.Менің мойнымда оның тиыны емес,бақандай бір қарасы жүр.”

Бұл кім? “ Галифе шалбар киген жіңішке аяқтары сидиып, шашы қақ жарыла желбіреп,қаздиып тұр.”

21 слайд
Бұл кім? “ Галифе шалбар киген жіңішке аяқтары сидиып, шашы қақ жарыла желбіреп,қаздиып тұр.”

21 слайд

Бұл кім? “ Галифе шалбар киген жіңішке аяқтары сидиып, шашы қақ жарыла желбіреп,қаздиып тұр.”

Бұл кім? “ Шыбыным,әйтеуір ешкімге тимей,ұрынбай,жайыңа жүр. Сенің тентектігіңді менен басқа еш

22 слайд
Бұл кім? “ Шыбыным,әйтеуір ешкімге тимей,ұрынбай,жайыңа жүр. Сенің тентектігіңді менен басқа ешкім де көтермейді.Біреудің ала жібін аттаушы болма.”

22 слайд

Бұл кім? “ Шыбыным,әйтеуір ешкімге тимей,ұрынбай,жайыңа жүр. Сенің тентектігіңді менен басқа ешкім де көтермейді.Біреудің ала жібін аттаушы болма.”

Бұл кім? “ Жаңа оқытушы бізді оқу жылының басталуымен құттықтады,өзін таныстырды:...”

23 слайд
Бұл кім? “ Жаңа оқытушы бізді оқу жылының басталуымен құттықтады,өзін таныстырды:...”

23 слайд

Бұл кім? “ Жаңа оқытушы бізді оқу жылының басталуымен құттықтады,өзін таныстырды:...”

Бұл кім? “Сен оқуды тастасаң,маған ілесіп тастады деп екеуімізді бірдей қудалап пәле қылады.

24 слайд
Бұл кім? “Сен оқуды тастасаң,маған ілесіп тастады деп екеуімізді бірдей қудалап пәле қылады. Оқи бер. Оқудың түбіне сен-ақ жет. Мүмкін кейін дырдай бастықтың бірі болып шығарсың.Сонда маған шапағатың тиер.”

24 слайд

Бұл кім? “Сен оқуды тастасаң,маған ілесіп тастады деп екеуімізді бірдей қудалап пәле қылады. Оқи бер. Оқудың түбіне сен-ақ жет. Мүмкін кейін дырдай бастықтың бірі болып шығарсың.Сонда маған шапағатың тиер.”

ІІІ.Ой-толғаныс кезеңі 1-2 топ Синквин әдісі: 5 жолды өлең Кім? ( зат есім) 1 сөз қандай? (сын есім) 2 сөз Қайтті? (етістік)

25 слайд
ІІІ.Ой-толғаныс кезеңі 1-2 топ Синквин әдісі: 5 жолды өлең Кім? ( зат есім) 1 сөз қандай? (сын есім) 2 сөз Қайтті? (етістік) 3 сөз Сөйлем (кім туралы) 4 сөз Қорытынды сөз 5 сөз

25 слайд

ІІІ.Ой-толғаныс кезеңі 1-2 топ Синквин әдісі: 5 жолды өлең Кім? ( зат есім) 1 сөз қандай? (сын есім) 2 сөз Қайтті? (етістік) 3 сөз Сөйлем (кім туралы) 4 сөз Қорытынды сөз 5 сөз

3-4 топ. Винн диограмма әдісі: Қожа мен Жантас

26 слайд
3-4 топ. Винн диограмма әдісі: Қожа мен Жантас

26 слайд

3-4 топ. Винн диограмма әдісі: Қожа мен Жантас

Топтың атауыТоптың атауы ТаныстыруТаныстыру Ыстық Ыстық орындықорындық 10 ұпай10 ұпай Р А Ф ТР А Ф Т 20 ұпайдан20 ұ

27 слайд
Топтың атауыТоптың атауы ТаныстыруТаныстыру Ыстық Ыстық орындықорындық 10 ұпай10 ұпай Р А Ф ТР А Ф Т 20 ұпайдан20 ұпайдан Құпия ұяшық Құпия ұяшық КейіпкерлерКейіпкерлер туралы туралы білетінімізбілетініміз Синквин Венн диаграмма Венн диаграмма 10 ұпай10 ұпай ҚорытындыҚорытынды ҰпайҰпай санысаны 1-топ1-топ 2-топ2-топ 3-топ3-топ 4-топ4-топ

27 слайд

Топтың атауыТоптың атауы ТаныстыруТаныстыру Ыстық Ыстық орындықорындық 10 ұпай10 ұпай Р А Ф ТР А Ф Т 20 ұпайдан20 ұпайдан Құпия ұяшық Құпия ұяшық КейіпкерлерКейіпкерлер туралы туралы білетінімізбілетініміз Синквин Венн диаграмма Венн диаграмма 10 ұпай10 ұпай ҚорытындыҚорытынды ҰпайҰпай санысаны 1-топ1-топ 2-топ2-топ 3-топ3-топ 4-топ4-топ

Үйге тапсырма: “ Бақытты балалық” Ой толғау жазу. Рефлексия Білетінім----------- Білдім-------------- Білгім келеді----------

28 слайд
Үйге тапсырма: “ Бақытты балалық” Ой толғау жазу. Рефлексия Білетінім----------- Білдім-------------- Білгім келеді----------

28 слайд

Үйге тапсырма: “ Бақытты балалық” Ой толғау жазу. Рефлексия Білетінім----------- Білдім-------------- Білгім келеді----------

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ