Материалдар / Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа»

Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа»

Материал туралы қысқаша түсінік
"Менің атым Қожа" - 1957жылы жазылған, қазақ балалар,әдебиетінің озық туындыларынн. ың бірі саналатын повесть. Ол орыс,украин,француз, литва, өзбек тілдеріне аударылды.1963 жылы "Қазақфильм" студиясы осы кітап бойынша жазылған киносценарийді экранға шығарды. Авторы - Бердібек Соқпақбаев
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
828
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
САБАҚ: Қазақ әдебиеті Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» Мектеп «Георгиевка орта мектебі» Күні Мұғалімнің аты-жөні: Кошкинбаева Ай

1 слайд
САБАҚ: Қазақ әдебиеті Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» Мектеп «Георгиевка орта мектебі» Күні Мұғалімнің аты-жөні: Кошкинбаева Айжан Сайлаубековна Сынып 5 Қатысқандар Қатыспағандар -- Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 5.3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашу; 5.2.Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау 2.5. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады Салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады; Оқушылардың көпшілігі орындай алады Кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады; Кейбір оқушылар орындай алады Шынайы өмірмен салыстырып бағалайды;

1 слайд

САБАҚ: Қазақ әдебиеті Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» Мектеп «Георгиевка орта мектебі» Күні Мұғалімнің аты-жөні: Кошкинбаева Айжан Сайлаубековна Сынып 5 Қатысқандар Қатыспағандар -- Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 5.3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашу; 5.2.Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау 2.5. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады Салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады; Оқушылардың көпшілігі орындай алады Кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады; Кейбір оқушылар орындай алады Шынайы өмірмен салыстырып бағалайды;

Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады Салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады; Пәнге қатысты сөздік қор ме

2 слайд
Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады Салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады; Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер Шаптау, тәмпіш, тұтқырлану, сұңғақ, мыту Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер Сары Қожа, қара көже, Майқанова тәтей, лагерьге жолдама Талқылауға арналған сұрақтар: -Шығарма неге «Менің атым Қожа» деп аталады? -Қожа қандай кейіпкер? Не себепті ... деп ойлайсыз? -Қожаның тентек болу себебі неде деп ойлайсыңдар? ишара: «Иә», «жоқ» дегенді қимылмен көрсету Алдыңғы оқу Бердібек Соқпақбаевтың өмірі мен шығармашылы туралы қосымша мәлімет дайындау;

2 слайд

Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады Салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады; Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер Шаптау, тәмпіш, тұтқырлану, сұңғақ, мыту Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер Сары Қожа, қара көже, Майқанова тәтей, лагерьге жолдама Талқылауға арналған сұрақтар: -Шығарма неге «Менің атым Қожа» деп аталады? -Қожа қандай кейіпкер? Не себепті ... деп ойлайсыз? -Қожаның тентек болу себебі неде деп ойлайсыңдар? ишара: «Иә», «жоқ» дегенді қимылмен көрсету Алдыңғы оқу Бердібек Соқпақбаевтың өмірі мен шығармашылы туралы қосымша мәлімет дайындау;

Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Басы 5 минут Ұйымдастыру кезеңі: 1 .«Шаттық шеңбер»- Балалар,

3 слайд
Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Басы 5 минут Ұйымдастыру кезеңі: 1 .«Шаттық шеңбер»- Балалар, неткен керемет таң! Бір-бірімізбен амандасайық. «Жүректен-жүрекке» тренингін өткізу. Оқушылар үлкен шеңбер бойына тұрып, бір-біріне жақсы тілектер мен оқуда сәттіліктер тілейді. Үй тапсырмасын сұрау: «Кубизм» әдісі «Білу»- 1. Бердібек Соқпақбаев қашан, қай жерде туған? 2.Жазушы атын ерекше танытқан қандай туынды? 3.«Менің атым Қожа» қай жылы экранға шықты? Қандай жүлдені жеңіп алды? 4.Б.Соқпақбаев қандай повестер мен романдар жазған? 5. «Он алты жасар чемпион» қандай жаңа нұсқаға ие болды? 6. Жазушы шығармаларының тақырыбы қандай? «Түсіну»- Неліктен жазушы аты тез танымал болды? «Талдау» -Жазушы туралы мазмұндаудың жоспарын құрыңдар. «Жинақтау» - Б.Соқпақбаев туралы сөйлесудің тірек сөздерін жазып, тірек сызбасын жасаңдар. «Қолдану» -Қосымша дерек көздерінен қаламгер туралы қызықты материалдар тауып келіңдер. «Баға беру» - Жазушыға оқырман ретінде хат жазыңдар. http://kitap.kz /book/1979- menn_atim_k oj/1979-menn _atim_koj слайд

3 слайд

Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Басы 5 минут Ұйымдастыру кезеңі: 1 .«Шаттық шеңбер»- Балалар, неткен керемет таң! Бір-бірімізбен амандасайық. «Жүректен-жүрекке» тренингін өткізу. Оқушылар үлкен шеңбер бойына тұрып, бір-біріне жақсы тілектер мен оқуда сәттіліктер тілейді. Үй тапсырмасын сұрау: «Кубизм» әдісі «Білу»- 1. Бердібек Соқпақбаев қашан, қай жерде туған? 2.Жазушы атын ерекше танытқан қандай туынды? 3.«Менің атым Қожа» қай жылы экранға шықты? Қандай жүлдені жеңіп алды? 4.Б.Соқпақбаев қандай повестер мен романдар жазған? 5. «Он алты жасар чемпион» қандай жаңа нұсқаға ие болды? 6. Жазушы шығармаларының тақырыбы қандай? «Түсіну»- Неліктен жазушы аты тез танымал болды? «Талдау» -Жазушы туралы мазмұндаудың жоспарын құрыңдар. «Жинақтау» - Б.Соқпақбаев туралы сөйлесудің тірек сөздерін жазып, тірек сызбасын жасаңдар. «Қолдану» -Қосымша дерек көздерінен қаламгер туралы қызықты материалдар тауып келіңдер. «Баға беру» - Жазушыға оқырман ретінде хат жазыңдар. http://kitap.kz /book/1979- menn_atim_k oj/1979-menn _atim_koj слайд

Ортасы 30 минут Жаңа сабақ: Оқушылар шығарма мазмұнымен алдын-ала танысып келеді. 1. «Шатасқан оқиғалар» (Тапсырманың шарты: ш

4 слайд
Ортасы 30 минут Жаңа сабақ: Оқушылар шығарма мазмұнымен алдын-ала танысып келеді. 1. «Шатасқан оқиғалар» (Тапсырманың шарты: шатасқан оқиғаларды рет-ретімен қою) 1. Оған байқатпай, жерден жұдырықтай тас жіберіп қалмақшымын. 2. Бақаның әлегі. 3. Педсовет. 4. Жолдама алған Жантас. 5. Оқулық емес, қант аламын.   Дескриптор: -Шығарма мазмұны бойынша тақырыбы мен идеясын анықтайды. 1 http://kitap.kz /book/1979- menn_atim_k oj/1979-menn _atim_koj слайд

4 слайд

Ортасы 30 минут Жаңа сабақ: Оқушылар шығарма мазмұнымен алдын-ала танысып келеді. 1. «Шатасқан оқиғалар» (Тапсырманың шарты: шатасқан оқиғаларды рет-ретімен қою) 1. Оған байқатпай, жерден жұдырықтай тас жіберіп қалмақшымын. 2. Бақаның әлегі. 3. Педсовет. 4. Жолдама алған Жантас. 5. Оқулық емес, қант аламын.   Дескриптор: -Шығарма мазмұны бойынша тақырыбы мен идеясын анықтайды. 1 http://kitap.kz /book/1979- menn_atim_k oj/1979-menn _atim_koj слайд

2. «Пікірталас картасы» Оқушылар Қожа бойындағы жағымды, жағымсыз қасиеттердің тізбесін жасайды. Оның ішінде қай қыры басым ек

5 слайд
2. «Пікірталас картасы» Оқушылар Қожа бойындағы жағымды, жағымсыз қасиеттердің тізбесін жасайды. Оның ішінде қай қыры басым екенін шығарма мазмұнына сүйене отырып түсіндіреді. Көркем бейнеге тән қасиеттерді өзге кейіпкерлерді сөйлету жолымен де көрсетуге болады.   Дескриптор: -Қожа бойындағы жағымды, жағымсыз қасиеттердің тізбесін жасайды; 1   «Иә, жоқ» картасы  ИӘ ЖОҚ Дәлелдемелер Дәлелдемелер

5 слайд

2. «Пікірталас картасы» Оқушылар Қожа бойындағы жағымды, жағымсыз қасиеттердің тізбесін жасайды. Оның ішінде қай қыры басым екенін шығарма мазмұнына сүйене отырып түсіндіреді. Көркем бейнеге тән қасиеттерді өзге кейіпкерлерді сөйлету жолымен де көрсетуге болады.   Дескриптор: -Қожа бойындағы жағымды, жағымсыз қасиеттердің тізбесін жасайды; 1   «Иә, жоқ» картасы  ИӘ ЖОҚ Дәлелдемелер Дәлелдемелер

Мұғалім пікірталасты тыңдап, олардың түсінуін бағалайды. 3. «Ыстық орындық» Қожа мен Жантасты, Сұлтанды, автор болатын оқушыны

6 слайд
Мұғалім пікірталасты тыңдап, олардың түсінуін бағалайды. 3. «Ыстық орындық» Қожа мен Жантасты, Сұлтанды, автор болатын оқушыны шақырып, кезек-кезек сұрақтарын қояды. 1-топ: Қожаға; 2-топ: Жантасқа; 3-топ: Сұлтанға; 4- топ: жазушыға сұрақтар қояды. Кейіпкерлер мен автор роліндегі оқушылар шығарма мазмұнына сай жауап береді. Мысалы, авторға қойылатын сұрақтардың үлгісі: Осы тақырыпты не себепті таңдадыңыз? Қожаның іс-әрекетін қолдайсыз ба? Шығарма соңы қалай аяқталады? т.б.   Дескриптор: - Кейіпкерлер мен автор роліндегі оқушылар шығарма мазмұнына сай жауап беру;   94 бет оқулық

6 слайд

Мұғалім пікірталасты тыңдап, олардың түсінуін бағалайды. 3. «Ыстық орындық» Қожа мен Жантасты, Сұлтанды, автор болатын оқушыны шақырып, кезек-кезек сұрақтарын қояды. 1-топ: Қожаға; 2-топ: Жантасқа; 3-топ: Сұлтанға; 4- топ: жазушыға сұрақтар қояды. Кейіпкерлер мен автор роліндегі оқушылар шығарма мазмұнына сай жауап береді. Мысалы, авторға қойылатын сұрақтардың үлгісі: Осы тақырыпты не себепті таңдадыңыз? Қожаның іс-әрекетін қолдайсыз ба? Шығарма соңы қалай аяқталады? т.б.   Дескриптор: - Кейіпкерлер мен автор роліндегі оқушылар шығарма мазмұнына сай жауап беру;   94 бет оқулық

4. «Ақыл-ой картасы» Оқушылар Қожаға қатысты «Ақыл-ой картасын » сызу үшін төмендегі айдарларды қолданады: • Түрі қандай? • Н

7 слайд
4. «Ақыл-ой картасы» Оқушылар Қожаға қатысты «Ақыл-ой картасын » сызу үшін төмендегі айдарларды қолданады: • Түрі қандай? • Не айтты және қалай сөйлейді? • Ол не істейді? • Ол туралы басқалар не ойлайды? Олар «Ақыл-ой картасын» «Қожа бейнесінен қандай әсер алдыңыз?» деген тақырыпта талқылау жүргізуге қолданады. «Ақыл-ой картасы» оқушыларға өз идеяларын жинақтауға көмектеседі. Берілген 4 бағана автордың кейіпкерді суреттеген жолдарын көрсету;Бұл кейіпкерлер арасында салыстыру жасауға мүмкіндік береді. Дескриптор: - Тақырып бойынша талқылау жүргізу;   Сергіту сәті: «Бойжазу» видеоролик «Ақыл-ой картасы» таратпа материал видео

7 слайд

4. «Ақыл-ой картасы» Оқушылар Қожаға қатысты «Ақыл-ой картасын » сызу үшін төмендегі айдарларды қолданады: • Түрі қандай? • Не айтты және қалай сөйлейді? • Ол не істейді? • Ол туралы басқалар не ойлайды? Олар «Ақыл-ой картасын» «Қожа бейнесінен қандай әсер алдыңыз?» деген тақырыпта талқылау жүргізуге қолданады. «Ақыл-ой картасы» оқушыларға өз идеяларын жинақтауға көмектеседі. Берілген 4 бағана автордың кейіпкерді суреттеген жолдарын көрсету;Бұл кейіпкерлер арасында салыстыру жасауға мүмкіндік береді. Дескриптор: - Тақырып бойынша талқылау жүргізу;   Сергіту сәті: «Бойжазу» видеоролик «Ақыл-ой картасы» таратпа материал видео

5. «Қожаға хат» Құрметті Қожа! _____________________________ _________________ _____________________________ _________________ _

8 слайд
5. «Қожаға хат» Құрметті Қожа! _____________________________ _________________ _____________________________ _________________ _____________________________ _________________ _____________________________ _________________   Дескриптор: -Мәтін мазмұнына сай көркем әдеби тілде хат жазу;   Мұғалім фильм нұсқасына арналған пікірді оқушыларға таратады. Оқушылар оны оқып, мұғаліммен бірге фильм туралы пікірдің негізгі элементтерін талқылайды, көрсетілген үзіндіден фильм нұсқасының қаншалықты сәтті шыққандығын бағалайды. Хат үлгісі фильм фрагменттері

8 слайд

5. «Қожаға хат» Құрметті Қожа! _____________________________ _________________ _____________________________ _________________ _____________________________ _________________ _____________________________ _________________   Дескриптор: -Мәтін мазмұнына сай көркем әдеби тілде хат жазу;   Мұғалім фильм нұсқасына арналған пікірді оқушыларға таратады. Оқушылар оны оқып, мұғаліммен бірге фильм туралы пікірдің негізгі элементтерін талқылайды, көрсетілген үзіндіден фильм нұсқасының қаншалықты сәтті шыққандығын бағалайды. Хат үлгісі фильм фрагменттері

Соңы 10 минут Қорытынды: СД-дискі: Қожаның арманы қандай? Қожа қандай кейіпкер? Қожаның кінәсін мойындауы ерлік пе, әлде шарас

9 слайд
Соңы 10 минут Қорытынды: СД-дискі: Қожаның арманы қандай? Қожа қандай кейіпкер? Қожаның кінәсін мойындауы ерлік пе, әлде шарасыздық па? Нені білгіміз келеді? CD-2–3 Тірек сызба Нені білемін? Не білдік? Нені білгіміз келеді?

9 слайд

Соңы 10 минут Қорытынды: СД-дискі: Қожаның арманы қандай? Қожа қандай кейіпкер? Қожаның кінәсін мойындауы ерлік пе, әлде шарасыздық па? Нені білгіміз келеді? CD-2–3 Тірек сызба Нені білемін? Не білдік? Нені білгіміз келеді?

Кері байланыс Чемодан- сабақта түсінгендерін стикерге жазып жапсырады; Еттартқыш - үйрендім және зерттеймін. Қоқыс жәшігі -саб

10 слайд
Кері байланыс Чемодан- сабақта түсінгендерін стикерге жазып жапсырады; Еттартқыш - үйрендім және зерттеймін. Қоқыс жәшігі -сабақты мүлдем түсінбегендерін жазады. Рефлексия. «Бас бармақ» тәсілі Суреттер және қағаздар

10 слайд

Кері байланыс Чемодан- сабақта түсінгендерін стикерге жазып жапсырады; Еттартқыш - үйрендім және зерттеймін. Қоқыс жәшігі -сабақты мүлдем түсінбегендерін жазады. Рефлексия. «Бас бармақ» тәсілі Суреттер және қағаздар

Үй тапсырмасы: 94 бет Концептуалдық кесте толтырыңдар: Кейіпкерлер Өмірге қызығу шылығы Адамгершілік қасиеті Кейіпкерге б

11 слайд
Үй тапсырмасы: 94 бет Концептуалдық кесте толтырыңдар: Кейіпкерлер Өмірге қызығу шылығы Адамгершілік қасиеті Кейіпкерге берілетін баға Қосымша ақпарат Қожа мен Бердібек Соқпақбаев бойындағы қасиеттерін зерттеу

11 слайд

Үй тапсырмасы: 94 бет Концептуалдық кесте толтырыңдар: Кейіпкерлер Өмірге қызығу шылығы Адамгершілік қасиеті Кейіпкерге берілетін баға Қосымша ақпарат Қожа мен Бердібек Соқпақбаев бойындағы қасиеттерін зерттеу

Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау –

12 слайд
Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс. Денсаулық және қауіпсіздік. АКТ - мен байланыс. Құндылықтармен байланыс. (тәрбие элементі) Шығармашылыққа жетелеу; Мәтіндерді салыстырады, өмірде қолдана біледі. Бағалау критерийі: -Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашады; -Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтайды; -Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды; Қазақ тілі, музыка. Электроды оқулық, аудио. Оқушыларды тәртіпті болуға, адамгершілікке тәрбиелеу.

12 слайд

Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс. Денсаулық және қауіпсіздік. АКТ - мен байланыс. Құндылықтармен байланыс. (тәрбие элементі) Шығармашылыққа жетелеу; Мәтіндерді салыстырады, өмірде қолдана біледі. Бағалау критерийі: -Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашады; -Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтайды; -Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды; Қазақ тілі, музыка. Электроды оқулық, аудио. Оқушыларды тәртіпті болуға, адамгершілікке тәрбиелеу.

Рефлекция Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтт

13 слайд
Рефлекция Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтады. Өз бойларындағы қасиеттерді көре білді. Берілген сұрақтар бойынша өз көзқарастарын білдірді. Сабақ балаларға ұнады. Жоспарланған саралау жақсы жүзеге асты. Тапсырмалар жас ерекшеліктеріне сәйкес болды. Уақыт тиімді пайдаландым.

13 слайд

Рефлекция Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтады. Өз бойларындағы қасиеттерді көре білді. Берілген сұрақтар бойынша өз көзқарастарын білдірді. Сабақ балаларға ұнады. Жоспарланған саралау жақсы жүзеге асты. Тапсырмалар жас ерекшеліктеріне сәйкес болды. Уақыт тиімді пайдаландым.

Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты): 1. «Шатасқан оқиғалар», «Пікірталас картасы»; 2. Оқушылар

14 слайд
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты): 1. «Шатасқан оқиғалар», «Пікірталас картасы»; 2. Оқушылар өз ойларын еркін жеткізді; Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты) 1. Сахналық көрініс 2. Топ бойынша жұмыс Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1.Сабақ барысында Д мен С есімді балалар сабақта белсенді жұмыс атқара білді. 2. К есімді оқушының өзіме қолдау көрсететінімді байқап, үйге қосымша тапсырма бердім.

14 слайд

Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты): 1. «Шатасқан оқиғалар», «Пікірталас картасы»; 2. Оқушылар өз ойларын еркін жеткізді; Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты) 1. Сахналық көрініс 2. Топ бойынша жұмыс Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1.Сабақ барысында Д мен С есімді балалар сабақта белсенді жұмыс атқара білді. 2. К есімді оқушының өзіме қолдау көрсететінімді байқап, үйге қосымша тапсырма бердім.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ