Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
САБАҚ: Қазақ әдебиеті
Б.Соқпақбаев «Менің
атым Қожа» Мектеп «Георгиевка орта мектебі»
Күні Мұғалімнің аты-жөні: Кошкинбаева Айжан
Сайлаубековна
Сынып 5 Қатысқандар Қатыспағандар --
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу
мақсаттары 5.3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-
әрекеті арқылы образын ашу;
5.2.Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау
2.5. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады
Салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы
суреттеулерді табады;
Оқушылардың көпшілігі орындай алады
Кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын
ашады;
Кейбір оқушылар орындай алады
Шынайы өмірмен салыстырып бағалайды;
1 слайд
САБАҚ: Қазақ әдебиеті Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» Мектеп «Георгиевка орта мектебі» Күні Мұғалімнің аты-жөні: Кошкинбаева Айжан Сайлаубековна Сынып 5 Қатысқандар Қатыспағандар -- Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 5.3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашу; 5.2.Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау 2.5. Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады Салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады; Оқушылардың көпшілігі орындай алады Кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады; Кейбір оқушылар орындай алады Шынайы өмірмен салыстырып бағалайды;
2 слайд
Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады
Салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді
табады;
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер
Шаптау, тәмпіш, тұтқырлану, сұңғақ, мыту
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы
тіркестер
Сары Қожа, қара көже, Майқанова тәтей, лагерьге жолдама
Талқылауға арналған сұрақтар:
-Шығарма неге «Менің атым Қожа» деп аталады?
-Қожа қандай кейіпкер?
Не себепті ... деп ойлайсыз?
-Қожаның тентек болу себебі неде деп ойлайсыңдар?
ишара: «Иә», «жоқ» дегенді қимылмен көрсету
Алдыңғы оқу Бердібек Соқпақбаевтың өмірі мен шығармашылы туралы
қосымша мәлімет дайындау;
2 слайд
Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады Салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады; Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер Шаптау, тәмпіш, тұтқырлану, сұңғақ, мыту Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер Сары Қожа, қара көже, Майқанова тәтей, лагерьге жолдама Талқылауға арналған сұрақтар: -Шығарма неге «Менің атым Қожа» деп аталады? -Қожа қандай кейіпкер? Не себепті ... деп ойлайсыз? -Қожаның тентек болу себебі неде деп ойлайсыңдар? ишара: «Иә», «жоқ» дегенді қимылмен көрсету Алдыңғы оқу Бердібек Соқпақбаевтың өмірі мен шығармашылы туралы қосымша мәлімет дайындау;
3 слайд
Жоспар
Жоспарланған
уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Басы
5 минут Ұйымдастыру кезеңі:
1 .«Шаттық шеңбер»- Балалар, неткен керемет таң! Бір-бірімізбен
амандасайық.
«Жүректен-жүрекке» тренингін өткізу. Оқушылар үлкен шеңбер
бойына тұрып, бір-біріне жақсы тілектер мен оқуда сәттіліктер
тілейді.
Үй тапсырмасын сұрау: «Кубизм» әдісі
«Білу»- 1. Бердібек Соқпақбаев қашан, қай жерде туған?
2.Жазушы атын ерекше танытқан қандай туынды? 3.«Менің атым
Қожа» қай жылы экранға шықты? Қандай жүлдені жеңіп алды?
4.Б.Соқпақбаев қандай повестер мен романдар жазған? 5. «Он
алты жасар чемпион» қандай жаңа нұсқаға ие болды? 6. Жазушы
шығармаларының тақырыбы қандай?
«Түсіну»- Неліктен жазушы аты тез танымал болды?
«Талдау» -Жазушы туралы мазмұндаудың жоспарын құрыңдар.
«Жинақтау» - Б.Соқпақбаев туралы сөйлесудің тірек сөздерін
жазып, тірек сызбасын жасаңдар.
«Қолдану» -Қосымша дерек көздерінен қаламгер туралы қызықты
материалдар тауып келіңдер.
«Баға беру» - Жазушыға оқырман ретінде хат жазыңдар. http://kitap.kz
/book/1979-
menn_atim_k
oj/1979-menn
_atim_koj
слайд
3 слайд
Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Басы 5 минут Ұйымдастыру кезеңі: 1 .«Шаттық шеңбер»- Балалар, неткен керемет таң! Бір-бірімізбен амандасайық. «Жүректен-жүрекке» тренингін өткізу. Оқушылар үлкен шеңбер бойына тұрып, бір-біріне жақсы тілектер мен оқуда сәттіліктер тілейді. Үй тапсырмасын сұрау: «Кубизм» әдісі «Білу»- 1. Бердібек Соқпақбаев қашан, қай жерде туған? 2.Жазушы атын ерекше танытқан қандай туынды? 3.«Менің атым Қожа» қай жылы экранға шықты? Қандай жүлдені жеңіп алды? 4.Б.Соқпақбаев қандай повестер мен романдар жазған? 5. «Он алты жасар чемпион» қандай жаңа нұсқаға ие болды? 6. Жазушы шығармаларының тақырыбы қандай? «Түсіну»- Неліктен жазушы аты тез танымал болды? «Талдау» -Жазушы туралы мазмұндаудың жоспарын құрыңдар. «Жинақтау» - Б.Соқпақбаев туралы сөйлесудің тірек сөздерін жазып, тірек сызбасын жасаңдар. «Қолдану» -Қосымша дерек көздерінен қаламгер туралы қызықты материалдар тауып келіңдер. «Баға беру» - Жазушыға оқырман ретінде хат жазыңдар. http://kitap.kz /book/1979- menn_atim_k oj/1979-menn _atim_koj слайд
4 слайд
Ортасы
30 минут Жаңа сабақ:
Оқушылар шығарма мазмұнымен алдын-ала танысып
келеді.
1. «Шатасқан оқиғалар»
(Тапсырманың шарты: шатасқан оқиғаларды рет-ретімен
қою)
1. Оған байқатпай, жерден жұдырықтай тас жіберіп
қалмақшымын.
2. Бақаның әлегі.
3. Педсовет.
4. Жолдама алған Жантас.
5. Оқулық емес, қант аламын.
Дескриптор:
-Шығарма мазмұны бойынша тақырыбы мен идеясын
анықтайды. 1 http://kitap.kz
/book/1979-
menn_atim_k
oj/1979-menn
_atim_koj
слайд
4 слайд
Ортасы 30 минут Жаңа сабақ: Оқушылар шығарма мазмұнымен алдын-ала танысып келеді. 1. «Шатасқан оқиғалар» (Тапсырманың шарты: шатасқан оқиғаларды рет-ретімен қою) 1. Оған байқатпай, жерден жұдырықтай тас жіберіп қалмақшымын. 2. Бақаның әлегі. 3. Педсовет. 4. Жолдама алған Жантас. 5. Оқулық емес, қант аламын. Дескриптор: -Шығарма мазмұны бойынша тақырыбы мен идеясын анықтайды. 1 http://kitap.kz /book/1979- menn_atim_k oj/1979-menn _atim_koj слайд
5 слайд
2. «Пікірталас картасы»
Оқушылар Қожа бойындағы жағымды, жағымсыз
қасиеттердің тізбесін жасайды. Оның ішінде қай
қыры басым екенін шығарма мазмұнына сүйене
отырып түсіндіреді.
Көркем бейнеге тән қасиеттерді өзге кейіпкерлерді
сөйлету жолымен де көрсетуге болады.
Дескриптор:
-Қожа бойындағы жағымды, жағымсыз қасиеттердің
тізбесін жасайды; 1
«Иә, жоқ»
картасы
ИӘ ЖОҚ
Дәлелдемелер Дәлелдемелер
5 слайд
2. «Пікірталас картасы» Оқушылар Қожа бойындағы жағымды, жағымсыз қасиеттердің тізбесін жасайды. Оның ішінде қай қыры басым екенін шығарма мазмұнына сүйене отырып түсіндіреді. Көркем бейнеге тән қасиеттерді өзге кейіпкерлерді сөйлету жолымен де көрсетуге болады. Дескриптор: -Қожа бойындағы жағымды, жағымсыз қасиеттердің тізбесін жасайды; 1 «Иә, жоқ» картасы ИӘ ЖОҚ Дәлелдемелер Дәлелдемелер
6 слайд
Мұғалім пікірталасты тыңдап, олардың түсінуін
бағалайды.
3. «Ыстық орындық»
Қожа мен Жантасты, Сұлтанды, автор болатын оқушыны
шақырып, кезек-кезек сұрақтарын қояды.
1-топ: Қожаға;
2-топ: Жантасқа;
3-топ: Сұлтанға;
4- топ: жазушыға сұрақтар қояды.
Кейіпкерлер мен автор роліндегі оқушылар шығарма
мазмұнына сай жауап береді.
Мысалы, авторға қойылатын сұрақтардың үлгісі:
Осы тақырыпты не себепті таңдадыңыз?
Қожаның іс-әрекетін қолдайсыз ба?
Шығарма соңы қалай аяқталады? т.б.
Дескриптор:
- Кейіпкерлер мен автор роліндегі оқушылар шығарма
мазмұнына сай жауап беру;
94 бет
оқулық
6 слайд
Мұғалім пікірталасты тыңдап, олардың түсінуін бағалайды. 3. «Ыстық орындық» Қожа мен Жантасты, Сұлтанды, автор болатын оқушыны шақырып, кезек-кезек сұрақтарын қояды. 1-топ: Қожаға; 2-топ: Жантасқа; 3-топ: Сұлтанға; 4- топ: жазушыға сұрақтар қояды. Кейіпкерлер мен автор роліндегі оқушылар шығарма мазмұнына сай жауап береді. Мысалы, авторға қойылатын сұрақтардың үлгісі: Осы тақырыпты не себепті таңдадыңыз? Қожаның іс-әрекетін қолдайсыз ба? Шығарма соңы қалай аяқталады? т.б. Дескриптор: - Кейіпкерлер мен автор роліндегі оқушылар шығарма мазмұнына сай жауап беру; 94 бет оқулық
7 слайд
4. «Ақыл-ой картасы»
Оқушылар Қожаға қатысты «Ақыл-ой картасын » сызу үшін
төмендегі айдарларды қолданады:
• Түрі қандай?
• Не айтты және қалай сөйлейді?
• Ол не істейді?
• Ол туралы басқалар не ойлайды?
Олар «Ақыл-ой картасын» «Қожа бейнесінен қандай әсер
алдыңыз?» деген тақырыпта талқылау жүргізуге қолданады.
«Ақыл-ой картасы» оқушыларға өз идеяларын жинақтауға
көмектеседі. Берілген 4 бағана автордың кейіпкерді суреттеген
жолдарын көрсету;Бұл кейіпкерлер арасында салыстыру
жасауға мүмкіндік береді.
Дескриптор:
- Тақырып бойынша талқылау жүргізу;
Сергіту сәті: «Бойжазу» видеоролик «Ақыл-ой
картасы»
таратпа
материал
видео
7 слайд
4. «Ақыл-ой картасы» Оқушылар Қожаға қатысты «Ақыл-ой картасын » сызу үшін төмендегі айдарларды қолданады: • Түрі қандай? • Не айтты және қалай сөйлейді? • Ол не істейді? • Ол туралы басқалар не ойлайды? Олар «Ақыл-ой картасын» «Қожа бейнесінен қандай әсер алдыңыз?» деген тақырыпта талқылау жүргізуге қолданады. «Ақыл-ой картасы» оқушыларға өз идеяларын жинақтауға көмектеседі. Берілген 4 бағана автордың кейіпкерді суреттеген жолдарын көрсету;Бұл кейіпкерлер арасында салыстыру жасауға мүмкіндік береді. Дескриптор: - Тақырып бойынша талқылау жүргізу; Сергіту сәті: «Бойжазу» видеоролик «Ақыл-ой картасы» таратпа материал видео
8 слайд
5. «Қожаға хат»
Құрметті Қожа!
_____________________________ _________________
_____________________________ _________________
_____________________________ _________________
_____________________________ _________________
Дескриптор:
-Мәтін мазмұнына сай көркем әдеби тілде хат жазу;
Мұғалім фильм нұсқасына арналған пікірді
оқушыларға таратады. Оқушылар оны оқып,
мұғаліммен бірге фильм туралы пікірдің негізгі
элементтерін талқылайды, көрсетілген үзіндіден
фильм нұсқасының қаншалықты сәтті шыққандығын
бағалайды. Хат үлгісі
фильм
фрагменттері
8 слайд
5. «Қожаға хат» Құрметті Қожа! _____________________________ _________________ _____________________________ _________________ _____________________________ _________________ _____________________________ _________________ Дескриптор: -Мәтін мазмұнына сай көркем әдеби тілде хат жазу; Мұғалім фильм нұсқасына арналған пікірді оқушыларға таратады. Оқушылар оны оқып, мұғаліммен бірге фильм туралы пікірдің негізгі элементтерін талқылайды, көрсетілген үзіндіден фильм нұсқасының қаншалықты сәтті шыққандығын бағалайды. Хат үлгісі фильм фрагменттері
9 слайд
Соңы
10 минут Қорытынды:
СД-дискі: Қожаның арманы қандай? Қожа қандай кейіпкер?
Қожаның кінәсін мойындауы ерлік пе, әлде шарасыздық па?
Нені білгіміз келеді?
CD-2–3
Тірек сызба
Нені
білемін?
Не білдік? Нені
білгіміз
келеді?
9 слайд
Соңы 10 минут Қорытынды: СД-дискі: Қожаның арманы қандай? Қожа қандай кейіпкер? Қожаның кінәсін мойындауы ерлік пе, әлде шарасыздық па? Нені білгіміз келеді? CD-2–3 Тірек сызба Нені білемін? Не білдік? Нені білгіміз келеді?
10 слайд
Кері байланыс
Чемодан- сабақта түсінгендерін стикерге жазып
жапсырады;
Еттартқыш - үйрендім және зерттеймін.
Қоқыс жәшігі -сабақты мүлдем түсінбегендерін
жазады.
Рефлексия. «Бас бармақ» тәсілі Суреттер және
қағаздар
10 слайд
Кері байланыс Чемодан- сабақта түсінгендерін стикерге жазып жапсырады; Еттартқыш - үйрендім және зерттеймін. Қоқыс жәшігі -сабақты мүлдем түсінбегендерін жазады. Рефлексия. «Бас бармақ» тәсілі Суреттер және қағаздар
11 слайд
Үй тапсырмасы: 94 бет Концептуалдық кесте
толтырыңдар:
Кейіпкерлер Өмірге
қызығу
шылығы Адамгершілік
қасиеті Кейіпкерге
берілетін
баға
Қосымша ақпарат Қожа мен Бердібек Соқпақбаев бойындағы қасиеттерін
зерттеу
11 слайд
Үй тапсырмасы: 94 бет Концептуалдық кесте толтырыңдар: Кейіпкерлер Өмірге қызығу шылығы Адамгершілік қасиеті Кейіпкерге берілетін баға Қосымша ақпарат Қожа мен Бердібек Соқпақбаев бойындағы қасиеттерін зерттеу
12 слайд
Саралау оқушыға
мейлінше қолдау
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға
тапсырманы қалай
түрлендіресіз? Бағалау – оқушы білімін
тексеруді қалай
жоспарлайсыз? Пәнаралық
байланыс.
Денсаулық және
қауіпсіздік. АКТ -
мен байланыс.
Құндылықтармен
байланыс. (тәрбие
элементі)
Шығармашылыққа
жетелеу; Мәтіндерді
салыстырады,
өмірде қолдана
біледі. Бағалау критерийі:
-Көркем шығармадағы
кейіпкерлер портреті мен іс-
әрекеті арқылы образын
ашады;
-Эпикалық шығармадағы автор
бейнесін анықтайды;
-Кейіпкерлерді шынайы
өмірмен салыстырып
бағалайды; Қазақ тілі, музыка.
Электроды оқулық,
аудио.
Оқушыларды
тәртіпті болуға,
адамгершілікке
тәрбиелеу.
12 слайд
Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс. Денсаулық және қауіпсіздік. АКТ - мен байланыс. Құндылықтармен байланыс. (тәрбие элементі) Шығармашылыққа жетелеу; Мәтіндерді салыстырады, өмірде қолдана біледі. Бағалау критерийі: -Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашады; -Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтайды; -Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды; Қазақ тілі, музыка. Электроды оқулық, аудио. Оқушыларды тәртіпті болуға, адамгершілікке тәрбиелеу.
13 слайд
Рефлекция
Сабақтың мақсаты мен оқу
міндеттері орындалды ма?
Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай
деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы
іске асты ма? (тапсырмалар
сәйкес болды ма?)
Уақытты қалай
пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгеріс
енгіздім және неге? Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды
пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды.
Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтады. Өз
бойларындағы қасиеттерді көре білді. Берілген
сұрақтар бойынша өз көзқарастарын білдірді.
Сабақ балаларға ұнады.
Жоспарланған саралау жақсы жүзеге асты.
Тапсырмалар жас ерекшеліктеріне сәйкес болды.
Уақыт тиімді пайдаландым.
13 слайд
Рефлекция Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтады. Өз бойларындағы қасиеттерді көре білді. Берілген сұрақтар бойынша өз көзқарастарын білдірді. Сабақ балаларға ұнады. Жоспарланған саралау жақсы жүзеге асты. Тапсырмалар жас ерекшеліктеріне сәйкес болды. Уақыт тиімді пайдаландым.
14 слайд
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты):
1. «Шатасқан оқиғалар», «Пікірталас картасы»;
2. Оқушылар өз ойларын еркін жеткізді;
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне
ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)
1. Сахналық көрініс
2. Топ бойынша жұмыс
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар
жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
1.Сабақ барысында Д мен С есімді балалар сабақта белсенді жұмыс атқара
білді.
2. К есімді оқушының өзіме қолдау көрсететінімді байқап, үйге қосымша
тапсырма бердім.
14 слайд
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты): 1. «Шатасқан оқиғалар», «Пікірталас картасы»; 2. Оқушылар өз ойларын еркін жеткізді; Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты) 1. Сахналық көрініс 2. Топ бойынша жұмыс Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1.Сабақ барысында Д мен С есімді балалар сабақта белсенді жұмыс атқара білді. 2. К есімді оқушының өзіме қолдау көрсететінімді байқап, үйге қосымша тапсырма бердім.